Bmw 5 18 Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- -
- Galia:
- 66 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- -
- Vid. degalų sąnaudos:
- -
5 serijos atsiliepimai (159)
BMW 525 E60 d, 2009m
2009 525d,nieko blogo negaliu pasakyti, gera trauka, geras variklis, automatas įdealus, kuro sąnaudos Vilniaus kamščiuose iki 10 litrų, dalys remontas nebrangu ir šiaip per keturis metus mažai gedimų buvo, pravažiavau virš 50k, dalys nebrangios nes senas modelis, puiki miesto mašina, ekonomiška, komfortiška, tik nepirkit pigių lavonų ir džiaugsitės..
BMW 525 E39 d Touring, 2003m
Turiu šį automobilį nepilnai metai. Labai juo džiaugiuosi. Pirkau už 3.5 tūkst. eurų ir tikrai nesigailiu. Automobilis buvo iš Vokietijos ir labai gerai išlaikytas. Pačipavus galia apie 150-160kw. Ir sanaudos apie ~6.7l-100km.
BMW 530 F11 d Touring, 2010m
Geros kuro sanaudos mieste paspaudžiant i 9litrus telpama skaitau normaliai , remontas nera pigus bet jai pats turi rankas eksplotacija tikrai nesudaro piniginei problemu gražus salonas. Bagažine ne tautovežiu dydžio bet tikrai užtenka man su šeima vaiko vežimas telpa gale vietos nestebuklai bet tikrai tilpti galima jaigu neasi
saboniss ilgesnese kelioneja tikrai patogu nes sedynes galines stovi pavirtusios atgal tai kompensuoja vietos trukuma kojoms,šeip trauka gera pas mane 180kw automatas su m paketu ir m važiuokle tai rieda smagiai standziai bet neplaukia kaip barža ar koks limuzinas. Tai suteikia truputi sportiškumo ispisi nezinau kaip su aktyvis vaziuokle bet ji kiek domejaus gali paploninti pinigine seip rekomenduoju super auto lyginant su kitais konkurentais
BMW 528 F10 i, 2011m
Automobilį eksploatuoju jau tris metus ir esu patenkintas, tik galėtu salonas tiek nesitrinti, o visa kita kaip ir okey. Per tą laiką tik aptarnavimai, jautrios vietos tai durų spynos ir dažnai pareina beraktis atrakinimas/užrakinimas (key less rankenėlės), svarbu laiku aptarnavimus atlikti ir tarnauja. Užtenka galios jeigu nesi formulės vienas vairuotojas ir kuro sąnaudos protingos, vidurkis apie dešimt litrų 100km bendzino. Kolkas džiaugiuosi nepirkęs dyzelio.
Dedasi tiesioginės dujos su jomis sąnaudos apie 11l/100km.
BMW 525 E61 d Touring, 2005m
BMW e61 2005 metų, pirkau jau beveik du metus laiko prabuvusį Lietuvoje, prieš tai atvežtas iš Vokietijos. Dėl automobilio eksploatacinių išlaidų ir patikimumo priekaištų tikrai neturiu. Automobilis 15 metų senumo, tad naturalų, jog ne tik tepalus ir filtrus reikia keisti, bet ir tokios vietos kaip žibintų apiplovimo siurbliukai, galiniai sailentblokai, galinio reduktoriaus tarpinės ir visos kitos aplamai tarpinės ar vietos esančios po slėgiu ar apkrova - dėvisi. Tačiau šiuos mazgus sutvarkius pačiam,patartina originaliom detalėm, liks tik tepalai ir filtrai, bei važiuoklės patikra kas porą metų...
Žinoma, yra šio modelio kelios esminės bėdos į kurias reikia atkreipti dėmesį: išmetimo kolektorius jeigu originalus, jis skardinis - trūkinėja, įsiurbimo kolektoriaus sklendės - glušinti, žvakių rėlę patikrinti, jeigu automatas - pūslės būklę patikrinti, jeigu plaukioja apsukos geriau susitvarkyti... Bet šiaip, nepasakyčiau, kad tai dideli labai darbai ar defektai kurie turėtų atgrasinti nuo automobilio pirkimo. Aišku, patariu keisti viską originaliomis dalimis ką įmanoma (išskyrus kolektorių - tik špyžių, ir jokių suvirinimų seno!) ir turėtu patikimus meistrus. Mano atveju, tenka taisyti visas kliurkas ir snarglius, kuriuos buvusio savininko "meistras" paliko... :)
BMW 523 E39 i, 1996m
Nerealus kebulas, gera trauka, elektronika,kartais parodo nervukus,bet viskas istaisoma. Per 11 turejimo metu automobilis myletas ir priziuretas. Reikia neleisti jo uzleisti bus mylimas ir vazinesite labai maloniai su sia masina . Erdvus salonas.
BMW 518 E34 i, 1993m
Bmw e34 1.8l dar vadinamas liaudyje( riklys) Kitaip sakant automobilis nostalgija.
Automobilis naudojamas 2020 metais vel traukia praeiviu sypsenas ir akis i si automobili. Daug nevardinsiu kaip ir kokie motorai ejo tiek kad nuo benzino 1.8 iki M5 buvo nemazai versiju sio automobilio. Vaziavimas persedus is e39 pajutau neprastesni malonuma,komfortas,minkstumas,automobilo egresyvumas savo isvaizda. Gera garso izoliacija. Su siuo automobiliu isriedi savo malonumui ,kad ir ne M5 ir ne 3l bet vaziavimas juo vienas malonumas.
BMW 525 E39 d, 2003m
geras auto tds vazinejau 11metu .dabar vazineju 525d puikus auto
BMW 530 E61 d Touring, 2005m
Turejau trys tokius, du su mehaninem ir viena su automatu, su automatu iskart sakau NE. per du menesius buvo ikista apie 2k eu ir masina vistiek nevaziavo,jei ne deze tai purkstukai,jei ne purkstukai tai elektra, 530d 2004 automatas, poto pasiemiau su mehanine deze 2metai nieko isvis tik skyvas keistas, trecias buvo lygiai taip pat su mehanine deze 525d 2005m irgi jokiu bedu,pakeista buvo tik rele prie pagrndinio valdymo kompiuterio,nes nesikurdavo masina karts nuo karto ( remonto kaina 5eu) ir pakaba. sitie automobiliai tikrai yra geri,jei priziuri tikrai geras meistras,nes kai man ta rele nusprogo 5servisai vilniuje pasake remontas apie 500 -700eu nes reiktu keisti pagrindini valdymo bloka ir panasiai. o beda pasirodo net ne jame buvo. Rekomenduoju tiem,kas suprantat kaip juos taisyt ir kaip teisingai priziuret,o ne varinet i servisus :)
BMW 530 E61 d Touring, 2005m
Vienas didelis minusas.
BMW 520 E39 d, 2000m
Kaina automobilio maža, kuro sąnaudos mažos, detalių daug, traukia gerai, važiuoja minkštai ir pats automobilis pigus. Važiuoklė patvari, elektronika visada veikia ir niekas negenda, variklis patvarus, kuro sąnaudos 100km/l - 5l.
BMW 525 E61 d Touring aut., 2004m
Puikus auto
BMW 535 F10 i xDrive, 2011m
535d F11
Puiki trauka, geros kuro sanaudos apie 8l. sport dėžė 8 begių veikia nepriekaištingai, garso įzoliacija puiki, aktyvi pakaba pranoko lūkesčius, žodžiu automobilį rekomenduoju:)
BMW 520 E39 d Touring, 2000m
Geras automobilis variklis tikrai pakantus
BMW 535 F10 i xDrive, 2011m
Nerekomenduoju pirkti tikrai nuodugniai neištyrus kas vyksta po gaubtu ir važiuoklėje, tai itin aktualiau XDrive automobiliams.