Bmw 5 18 Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- -
- Galia:
- 66 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- -
- Vid. degalų sąnaudos:
- -
5 serijos atsiliepimai (159)
BMW 525 E60 d, 2009m
2009 525d,nieko blogo negaliu pasakyti, gera trauka, geras variklis, automatas įdealus, kuro sąnaudos Vilniaus kamščiuose iki 10 litrų, dalys remontas nebrangu ir šiaip per keturis metus mažai gedimų buvo, pravažiavau virš 50k, dalys nebrangios nes senas modelis, puiki miesto mašina, ekonomiška, komfortiška, tik nepirkit pigių lavonų ir džiaugsitės..
BMW 525 E39 d Touring, 2003m
Turiu šį automobilį nepilnai metai. Labai juo džiaugiuosi. Pirkau už 3.5 tūkst. eurų ir tikrai nesigailiu. Automobilis buvo iš Vokietijos ir labai gerai išlaikytas. Pačipavus galia apie 150-160kw. Ir sanaudos apie ~6.7l-100km.
BMW 530 F11 d Touring, 2010m
Geros kuro sanaudos mieste paspaudžiant i 9litrus telpama skaitau normaliai , remontas nera pigus bet jai pats turi rankas eksplotacija tikrai nesudaro piniginei problemu gražus salonas. Bagažine ne tautovežiu dydžio bet tikrai užtenka man su šeima vaiko vežimas telpa gale vietos nestebuklai bet tikrai tilpti galima jaigu neasi
saboniss ilgesnese kelioneja tikrai patogu nes sedynes galines stovi pavirtusios atgal tai kompensuoja vietos trukuma kojoms,šeip trauka gera pas mane 180kw automatas su m paketu ir m važiuokle tai rieda smagiai standziai bet neplaukia kaip barža ar koks limuzinas. Tai suteikia truputi sportiškumo ispisi nezinau kaip su aktyvis vaziuokle bet ji kiek domejaus gali paploninti pinigine seip rekomenduoju super auto lyginant su kitais konkurentais
BMW 528 F10 i, 2011m
Automobilį eksploatuoju jau tris metus ir esu patenkintas, tik galėtu salonas tiek nesitrinti, o visa kita kaip ir okey. Per tą laiką tik aptarnavimai, jautrios vietos tai durų spynos ir dažnai pareina beraktis atrakinimas/užrakinimas (key less rankenėlės), svarbu laiku aptarnavimus atlikti ir tarnauja. Užtenka galios jeigu nesi formulės vienas vairuotojas ir kuro sąnaudos protingos, vidurkis apie dešimt litrų 100km bendzino. Kolkas džiaugiuosi nepirkęs dyzelio.
Dedasi tiesioginės dujos su jomis sąnaudos apie 11l/100km.
BMW 525 E61 d Touring, 2005m
BMW e61 2005 metų, pirkau jau beveik du metus laiko prabuvusį Lietuvoje, prieš tai atvežtas iš Vokietijos. Dėl automobilio eksploatacinių išlaidų ir patikimumo priekaištų tikrai neturiu. Automobilis 15 metų senumo, tad naturalų, jog ne tik tepalus ir filtrus reikia keisti, bet ir tokios vietos kaip žibintų apiplovimo siurbliukai, galiniai sailentblokai, galinio reduktoriaus tarpinės ir visos kitos aplamai tarpinės ar vietos esančios po slėgiu ar apkrova - dėvisi. Tačiau šiuos mazgus sutvarkius pačiam,patartina originaliom detalėm, liks tik tepalai ir filtrai, bei važiuoklės patikra kas porą metų...
Žinoma, yra šio modelio kelios esminės bėdos į kurias reikia atkreipti dėmesį: išmetimo kolektorius jeigu originalus, jis skardinis - trūkinėja, įsiurbimo kolektoriaus sklendės - glušinti, žvakių rėlę patikrinti, jeigu automatas - pūslės būklę patikrinti, jeigu plaukioja apsukos geriau susitvarkyti... Bet šiaip, nepasakyčiau, kad tai dideli labai darbai ar defektai kurie turėtų atgrasinti nuo automobilio pirkimo. Aišku, patariu keisti viską originaliomis dalimis ką įmanoma (išskyrus kolektorių - tik špyžių, ir jokių suvirinimų seno!) ir turėtu patikimus meistrus. Mano atveju, tenka taisyti visas kliurkas ir snarglius, kuriuos buvusio savininko "meistras" paliko... :)
BMW 523 E39 i, 1996m
Nerealus kebulas, gera trauka, elektronika,kartais parodo nervukus,bet viskas istaisoma. Per 11 turejimo metu automobilis myletas ir priziuretas. Reikia neleisti jo uzleisti bus mylimas ir vazinesite labai maloniai su sia masina . Erdvus salonas.
BMW 518 E34 i, 1993m
Bmw e34 1.8l dar vadinamas liaudyje( riklys) Kitaip sakant automobilis nostalgija.
Automobilis naudojamas 2020 metais vel traukia praeiviu sypsenas ir akis i si automobili. Daug nevardinsiu kaip ir kokie motorai ejo tiek kad nuo benzino 1.8 iki M5 buvo nemazai versiju sio automobilio. Vaziavimas persedus is e39 pajutau neprastesni malonuma,komfortas,minkstumas,automobilo egresyvumas savo isvaizda. Gera garso izoliacija. Su siuo automobiliu isriedi savo malonumui ,kad ir ne M5 ir ne 3l bet vaziavimas juo vienas malonumas.
BMW 525 E39 d, 2003m
geras auto tds vazinejau 11metu .dabar vazineju 525d puikus auto
BMW 530 E61 d Touring, 2005m
Turejau trys tokius, du su mehaninem ir viena su automatu, su automatu iskart sakau NE. per du menesius buvo ikista apie 2k eu ir masina vistiek nevaziavo,jei ne deze tai purkstukai,jei ne purkstukai tai elektra, 530d 2004 automatas, poto pasiemiau su mehanine deze 2metai nieko isvis tik skyvas keistas, trecias buvo lygiai taip pat su mehanine deze 525d 2005m irgi jokiu bedu,pakeista buvo tik rele prie pagrndinio valdymo kompiuterio,nes nesikurdavo masina karts nuo karto ( remonto kaina 5eu) ir pakaba. sitie automobiliai tikrai yra geri,jei priziuri tikrai geras meistras,nes kai man ta rele nusprogo 5servisai vilniuje pasake remontas apie 500 -700eu nes reiktu keisti pagrindini valdymo bloka ir panasiai. o beda pasirodo net ne jame buvo. Rekomenduoju tiem,kas suprantat kaip juos taisyt ir kaip teisingai priziuret,o ne varinet i servisus :)
BMW 530 E61 d Touring, 2005m
Vienas didelis minusas.
BMW 520 E39 d, 2000m
Kaina automobilio maža, kuro sąnaudos mažos, detalių daug, traukia gerai, važiuoja minkštai ir pats automobilis pigus. Važiuoklė patvari, elektronika visada veikia ir niekas negenda, variklis patvarus, kuro sąnaudos 100km/l - 5l.
BMW 525 E61 d Touring aut., 2004m
Puikus auto
BMW 535 F10 i xDrive, 2011m
535d F11
Puiki trauka, geros kuro sanaudos apie 8l. sport dėžė 8 begių veikia nepriekaištingai, garso įzoliacija puiki, aktyvi pakaba pranoko lūkesčius, žodžiu automobilį rekomenduoju:)
BMW 520 E39 d Touring, 2000m
Geras automobilis variklis tikrai pakantus
BMW 535 F10 i xDrive, 2011m
Nerekomenduoju pirkti tikrai nuodugniai neištyrus kas vyksta po gaubtu ir važiuoklėje, tai itin aktualiau XDrive automobiliams.
BMW 530 E60 i, 2008m
Jau 3 BMW automobilis man. Ilgai ieškojau šio "tautos automobilio", apžiūrėjau gal 20+ mašinų. Rinkausi labai atsakingai, nes pilna atsiliepimų kokia tai prasta mašina. Kai pamačiau kokios būklės šios mašinos mūsų rinkoj plaukai šiauštis pradėjo. Tai kur bus gera jei lavoną nusiperki:) Pavyko nupirkti nesudrozta 10metu sedana 528i is amerikos. Lietuvoj 5 metus vazyneta. su 215k rida. tikra, visi yrasai lietuvoj ir amerikoj atitiko. buvo grizus su nedideliu dauzimu i prieki. Sutvarkyta gerai ir pilnai su europinta. Masina dziugina aki kaskart prie jos priejus, spalva reta, auksine, su sviesiu kreminiu salonu, retai tokiu pamatysi lietuvoj, tikrai issiskiria is minios. su 3.0 benzininiu varikliu vaziuoja neblogai o su dujuom ir ekonomiskai 6eur. 100km. :) Sie varikliai kiek teko girdet neblogi. pravaziavau per metus 15k tik. tai bedu nebuvo rimtu. Generatoriaus dirza ir itempejus keiciau. 65eur. bei alkuninio davikli. Tepalo nedegina.
dar keiciau guoli priekini. 140eur. Kokie ispudziai vairuojant? Na masina gan didele ir sunkoka ir vaziuojant tai jauciasi. bet kaip tokio dydzio vistiek yra sportiska ir gan tiksliai valdoma. Deja to pasekoje ir nlb komfortiska;/ 11metu vairavau masina mechanine deze ir nejauciau jokio diskomforto (nlb daug vazyneju, gal delto) tai automatas man tikrai nera palaima;/ sekantis bmw manau bus mazesnis ir su mechanine deze:)
BMW 525 E39 d, 2002m
Išties puikus automobilis, tik tiek, kad rudyja. O šiaip labai patvarus.
BMW 523 E39 i, 1997m
Turiu senuką 97' E39 b/d 523i 125kW. Turiu jau 3,5 metų.
Per tiek metų pareikalavo daug pinigų kol atstačiau, kad galima butu važinėti.
Daug nepasakosiu, bet jei jus domina būtent toks auto, tai visai neblogas skonis jūsų.
Trauka kaip ant 2.5 variklio visai gera, ypač tiktu naujokui, kuris nori šiek tiek greitesnio automobilio nei golfas tdi.
Važineju 98% su dujom, dujų rodė praeita vasara apie 13L/100, dabar kolkas 17L/100. Aš negailiu mašinos, ir nevažiuoju kaip pensininkas. Bet kartais ir ekonomiškai važiuoju. Dujų negaila tai nors ir 20L ima tegul.
Pakaba tikrai nepigi, bet jei dėsit gerų firmų dalis, tikrai laiko neblogai, nedėkit piguvos.
Keičiau: žvakes, tarpine, vair. stipr. siurblį (bet tas pats grįžo) važinėju su "sunkiu" vairu, radijatorių, bbž kiek iš pakabos daug visko, visokių smulkmenų ir tt. mašina aišku dvigubai ar gal ir trigubai jau įkišęs, bet važinėju.
Kas ieškosite, tai žiūrekite, kad kėbulas ir dugnas būtų ok, slenkščiai pūva ir tt. Realiai daug kas viską jau žino apie tas mašina, bagažine ir tt.
Visumoj aš šį modelį vertinu 8/10.
Jei remontų, dalių kainos būtų mažesnes galima daugiau duot. Dar max puse metų pavažinėsiu ir eis jau ant nurašymo i kokia ukraina, nors širdis dar gyva, bet kūnas jau pavargęs.
Jei kas turės kokių klausimų, tai galite rašyti i e-mail: [email protected]
© K4Tsıs
BMW 530 F11 d xDrive Touring, 2012m
Ekonomiškas, labai geros kuro sąnaudos kaip 3 Ltr. xdriv'ui po miestą ir trasoj. Gerai valdomas, patogios sėdynes, vairas, visi mygtukai išdėstyti labai aiškiai ir viskas po ranka, vienžodž patogi vairuotojo darbo vieta, bet kaip 5 serijos BMW, premium segemento, labai mažai vietos gale, prasta garso izoliacija, interjero medžiagos prastos kokybės, labai jaučias kad viskas iš plastiko, pigiai padaryta, prasta garso izoliacija, BMW F11 ypač persėdus po BMW E61 - tai kaip skarbonkė kokia: durys lengvos, panelės ir centrinės konsolės "piano" plastikas teplus, labai raižosi - reikia saugot, oda jau tokia irgi ne tokia, pataupyta stipriai... Nors komplektacija nėra skurdi, night vision, distronic, comfort access, panorama ir t.t.
BMW 530 E39 d, 2002m
Šiai dienai šis auto mielas tik BMW fanams, žmonėms, kas supranta kas tai per automobilis ir yra nusiteikę taikytis su jo išlaikymo išlaidomis, bei tiems kas labiau vertina važiavimo komfortą, dinamika, nei ekonomiją ir praktiškumą. Tiems kam reikalingas pigiai išlaikomas, praktiškas automobilis šis BMW tikrai gerų įspūdžių jums nepaliks. Detalių kainos tikrai ne mažos, panašios kaip kitų markių 2010m. modelių. Be to beveik 20m. automobilyje nuolat išlys visokių gedimų, smulkių, bet jie vistiek paplonins jūsų kišenę ir atims laisvą savaitgalį. Variklis puikus galingas ekonomiškas, nuvarius čipuoti galia padidėjo iki 175kw, 500Nm, o kuro sąnaudos sumažėjo apie 0,7l/100km. Važiuoklė maloni stabiliai laiko auto, net nesitiki kaip tokio dydžio mašina gali įveikti posūkius, tačiau jos remontas nepigus. Mechaninė dėžė kantri jokių bėdų, tačiau galingas variklis dažnai išdaužo smagračius ir atsiranda liuftas kardano linijoje.
Taigi jei esi vairuotojas, kuris iš automobilio nori daugiau nei tik nuvažiuoti iš taško A į tašką B, mėgsti leisti savaitgalius garaže, jei randi tokį gerame stovyje rekomenduoju. Asmeniškai man šis auto pradėjo reikalauti per daug laiko ir išlaidų, be to atsirado poreikis praktiškesnei mašinai.