Dažniausiai užduodami klausimai

1. Ar skelbimai mūsų puslapyje mokami?

Skelbimo įdėjimas portale Autogidas.lt yra mokamas. Paslaugų kainas matysite suformavę skelbimą.

2. Kodėl neįkelia mano nuotraukos?

Norėdami, kad Jūsų nuotrauką įkeltų, ji turi būti JPG (JPEG), GIF, PNG formato ir ne didesnė kaip 10 MB.

3. Kaip redaguoti ar ištrinti skelbimą?

Skelbimo redagavimui reikalingas redagavimo kodas, susidedantis iš 8 simbolių (pvz: 01homago), kurį gavote el. paštu arba telefonu SMS, dedant skelbimą. Nueikite į vartotojo prisijungimo formą “Redaguoti/prisijungti“. Įveskite turimą redagavimo kodą ir bus atidarytas Jūsų skelbimų sąrašas, kuriame galėsite keisti, papildyti ar pataisyti skelbimo parametrus. Skelbimo trynimo operacija vykdoma taip pat, kaip ir redagavimo. Šiuo atveju Jums reikia spausti mygtuką „Trinti”, kuris yra šalia mygtuko „Atnaujinti”. Paspaudus „Trinti” sistema paprašys patvirtinimo: „Ar tikrai norite ištrinti?”. Paspaudus „Taip” Jūsų skelbimas bus ištrintas.

4. Kaip redaguoti ar ištrinti skelbimą, jei neturiu ar užmiršau redagavimo kodą?

Jei neturite redagavimo kodo pasinaudokite kodo priminimo forma : pasirinkite/užpildykite reikiamą lauką (jei skelbime nenurodytas el.paštas sistema negalės pateikti informacijos el.paštu, tuomet rinkitės/įveskite priminimą sms‘u)

5. Kas tai yra „Registruoti lankytojai”?

„Registruoti lankytojai” sritis reikalinga tuo atveju, jei Jūs norite patogiau valdyti savo skelbimus. Prisijungę galėsite redaguoti, trinti, skelbti skelbimus naudodamiesi vienu prisijungimu. Jums nereikės po kiekvieno skelbimo įvedimo rinkti redagavimo kodų, kad galėtumėte atlikti išvardintas operacijas. 
 
6. Ar tapti registruotu vartotoju, lankytoju yra mokama?

Ne, registracija nemokama.

7. Kaip užsiregistruoti?

Naujo vartotojo registracijos forma : užpildykite registracijos duomenis ur elektroniniu paštu arba telefonu gausite aktyvavimo nuorodą, kurią suvedus būsite užregistruoti.

8. Ar galiu registruotoje paskyroje pasipildyti didesnę sumą ir kuriant naujus skelbimus juos aktyvuoti?

Taip. Jūs galite papildyti Piniginę (Būtina prisijungti prie paskyros) reikiama suma ir juos naudoti skelbimų aktyvavimui ar kitoms papildomoms paslaugoms.

9. Paskyroje nematau papildytų taškų?

Jeigu nematote papildytų taškų savo paskyroje, rekomenduojame atlikti šiuos veiksmus:

1. Perkraukite Autogidas.lt puslapį;
2. Atsijunkite iš Autogidas.lt paskyros, t.y. nuspauskite nuorodą „Atsijungti“ ir tuomet prisijunkite iš naujo;
3. Jei mokėjote per el. bankininkystę, įsitikinkite, kad mokėjimas patvirtintas ir pinigai nuskaičiuoti; jei taškų vis dar nematote – prašome išsiųsti mokėjimo kopiją į [email protected]

10. Kaip galiu atsisakyti prenumeratos?

Užsisakę prenumeratą Jūs gaunate prenumeratos patvirtimo laišką į elektroninio pašto adresą, kurį nurodėte prenumeratos formoje. Tame pačiame laiške yra prenumeratos aktyvavimo nuoroda ir prenumeratos atsisakymo nuoroda. Išsaugokite šį laišką. Norėdami atsisakyti prenumeratos paspauskite atsisakymo nuorodą. 

11. Ką reiškia funkcija "Rezervuoti"?

Rezervavus skelbimą - jame nebus rodomi kontaktai, tačiau skelbimas bus ir toliau randamas paieškoje. Rezervacijos metu skelbimo galiojimo laikas neprasitęsia.

12. Kaip padaryti, kad prie skelbimo nerodyti kontaktų?

Skelbimą rezervuoti galite prisijungę prie savo paskyros arba redaguodami skelbimą panaudoję funkciją "Rezervuoti".

13. Ką reiškia deaktyvuotas skelbimas?

Deaktyvuotas skelbimas reiškia, jog jo galiojimas yra laikinai sustabdytas. Skelbimas nėra ištrintas, tačiau nerodomas paieškoje. Jūs galite peržiūrėti skelbimą, jį papildyti, redaguoti ir atnaujinti (tuomet peržiūrėję administratoriai jį aktyvuos ir bus matomas paieškoje). 

14. Neleidžia dalyvauti Forume, ką daryti?

Norint dalyvauti forume reikia būti „Registruotu lankytoju“. Užėjus į forumą prisijunkite. Skaityti žinutes Forume gali ir neregistruoti lankytojai.

15. Noriu matyti tik naujus skelbimus, ką daryti?

Detalioji paieška formos laukelyje pasirinkite “Rodyti ne senesnius nei“ pasirinkite „Šios dienos (tik nauji)“ ar kitus variantus.

16. Kaip užsakyti KET paslaugas ir kiek tai kainuoja?

KET paslaugos yra viena Nemokamų versijų, kur Apribota pilnoji versija, taip pat rekomenduojama Pilnoji versija – mokama, pasirinkę valandų skaičių prie paslaugos matysite kainą, apmokėję gausite kodą, kurio pagalba prisijungsite prie paslaugos.

17. Kaip tapti partneriu?

Norėdami tapti partneriu, prašome užpildyti anketą
Su Jumis susisieks vadybininkas ir suteiks visą reikiamą papildomą informaciją apie partnerystės sąlygas.

18. Ar galiu užsakyti skelbimų prenumeratą?

Norėdami išsaugoti paiešką ir ją užsiprenumeruoti, prašome atlikti šiuos veiksmus:

1. Atlikite greitąją arba detaliąją Jus dominančios transporto priemonės paiešką.
2. Skelbimų sąrašo viršuje nuspauskite nuorodą "Išsaugoti paiešką" ir Jūsų paieška bus išsaugota. 
3. Nuėję į aplinką „Mano paieškos“, esančią viršutiniame meniu galite užsisakyti skelbimų prenumeratą įvesdami savo el.paštą paspaudę nuorodą "Gauti naujienas el. paštu".

19. Kiek kainuoja skelbimo talpinimas Autogidas portale?

Paslaugų kainas matysite suformavę skelbimą.

20. Ar galima nepasibaigus skelbimo galiojimui, skelbime patalpinti kitą transporto priemonę ar kitą objektą?

Ne. Parduotos transporto priemonės skelbimas privalo būti ištrintas. Norint parduoti kitą tos pačios markės bei modelio objektą, turi būti sukurtas naujas skelbimas.

21. Kodėl redaguojant skelbimą kai kurių laukų negalima redaguoti?

Po skelbimo patalpinimo praėjus 12 val. laikotarpiui, vartotojai negali koreguoti pagrindinės informacijos, tokios kaip markė, modelis. 

22. Kodėl keičiant kainą skelbime manęs prašo primokėti?

Jūs esatę patalpinę skelbimą pigesniame pakete. Tam, kad pakeisti kainą į didesnę jums reikia sumokėti paketų kainų skirtumą. Jeigu brangesniam paketui priklauso daugiau iškėlimų nei pigesniam, jums bus suteikta daugiau iškėlimų. Iškėlimai skaičiuojami taip: paskaičiuojama kiek iškėlimų esate išnaudoję ir prie likusio iškėlimų skaičiaus pridedamas skirtumas, kurį turi brangesnis paketas.

23. Ar galima rasti jau ištrintą skelbimą?

Ne, negalima. Tokio pobūdžio informacijos suteikimas yra galimas tik gavus oficialų prašymą iš policijos, advokato ar notaro.

24. Ar yra galimybė išsisaugoti suformuotas paieškas?

Taip. Visas išsaugotas paieškas galite matyti ir administruoti puslapyje Mano paieškos.

25. Kaip gauti sąskaitą/faktūrą už suteiktas paslaugas.

Sąskaitos įmonėms, kai mokama iš įmonės banko sąskaitos, išrašomos bei išsiunčiamos automatiškai, bet ne anksčiau kaip kitą darbo dieną po pavedimo. Jei mokėjimas atliktas iš fizinio asmens banko sąskaitos, tačiau sąskaita reikalinga įmonei arba fiziniam asmeniui, rašykite el.paštu [email protected], nurodydami mokėtojo duomenis, mokėjimo datą bei pateikdami gavėjo rekvizitus. PVM sąskaitos faktūros už mokėjimus SMS nėra išrašomos. 

26. Ar galiu pasikeisti slaptažodį, telefono numerį ar kitą registruoto vartotojo informaciją?

Taip. Prisijunkite prie registruotos paskyros, pakeitimus atliksite Nustatymai rubrikoje.

27. Ar galiu atsisakyti siunčiamos informacinių (SMS, E.paštų, APP tipo) Pranešimų?

Taip. Prisijunkite prie paskyros nustatymų ir pasirinkite skiltyje PRANEŠIMAI, kurios kategorijos informacijos nepageidaujate gauti.

28. Ar galiu už skelbimą sumokėti iš kito numerio, ne to kuris nurodytas skelbime?

Taip.

Klausimai ir komentarai
Gerb. klientai, neradę atsakymų į Jus dominančius klausimus Pagalba skiltyje, prašome kreiptis į mus, į Jūsų klausimus mielai atsakysime darbo metu I-V 09:00 - 17:00. Palikite savo išsamų komentarą bei savo kontaktus žemiau esančioje formoje.
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti