Bmw 3 15 Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- -
- Galia:
- 55 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- -
- Vid. degalų sąnaudos:
- -
3 serijos atsiliepimai (140)
BMW 330 E46 xd Touring, 2003m
Netikėjau, kad automatas, 4varomi susuks galvą. Jau 6m. nepaleidziu.
Trasoj ekonomiška 7 Mieste 9-11.
Vairavimas kaifas
BMW 330 E90 i, 2007m
Automobilį pirkau iš Amerikos su 160tūkst rida. Atvažinėjau be gedimų ir remonto 1.5m.
Pardaviau su 205k km rida pažįstamam ir iki pat šiandien žmogus važiuoja be didesnių gedimų
BMW 320 E90 d, 2008m
Labai galingas ir ekonomiškas. Kuro sąnaudos juokingos palyginus su galingumu. Jaunimui skirtas automobilis vien dėl patogumo: vidus skurdus, įlipt/ išlipt sunku, bagažinė sunkiai prieinama, mechaninė pavarų dėžė sportinė ir agresyvi, pirmi bėgiai agresyvūs. Geriausiai atsiskleidžia ant geros kelio dangos kur greičio limitas 90 km/h, o keliai vingiuoti. Nors jaunimas mėgsta "penktukus" , mano manymu, ši automobilis skirtas jiems. (2008, 130kw, 320d, mech.)
BMW 316 F30 d, 2012m
Turiu 2012m. BMW, 316d modelį. Labai stebina jis mane savo kūro sanaudom, ko tikrai nesitikėjau iš BMW. Labai mažos kūro sanaudos, nors startuoti mėgstu gan stipriau nei kiti. Ratai R19, o kūro valgo mišriai apie 5.7L.
BMW 320 E46 d Touring, 2001m
Pagal amžių važiuoja maloniai, automatinė dėžė problemų nekelia, galvoja greitai. Yra mechaninis režimas. Variklis vykęs, prižiūrėtas drąsiai įkabina 500k km. Vienintelės silpnos vietos- alkūninio škyvas ir egr termostatas. Siurblio elektronika perdega daugumai, bet perlitavus pamiršti problemą. Mano nuomone tai pigiau nei keitalioti 110kW common rail purkštukus. Ilgaamžė važiuoklė nors ne iš pigių pagal metus. Originalios dalys kokybiškos, todėl net šrote galima rasti geros būklės.
BMW 330 E46 xd Touring, 2002m
BMW 330xd fl automatas Touringas.
Turiu šį auto 3mėn, pirkau per perikupą, parvarytą iš vokietijos, buvo stovėjęs kokius 2metus. Recaro salonas pusiau odinis, xeon, pilnai elektrinis salonas, memory ir pan. Mokėjau 2000e automobilis buvo tikrai geros būklės, pora rūdelių ant bagažinės ir čiut pakelti dažai ant priekinio sparno. Visi vengia xd modelio, svarbiausia gerai apžiūrėti automobilį prieš perkant, pavažiuot per duobes, patikrint ar nebraška granatos ir pan. 3l 135kw variklis patikimiausias iš visų e46 dyzelinių variklių, traukos per akis, kartais prispaudžia prie sėdynės taip, kad kaifas begalinis. Xd įspudingai prilaiko posūkiuose, kadangi veikimo principas : varyti tais ratais, kurie gauna daugiausiai apkrovos. Pakaba ganėtinai stangri, bet trečiukui puikiai tinka ir gana komfortiška vienu metu. Labai patenkintas automobiliu, dar kai pavyko rast "ledinį" variantą už tokią kainą. Xd modelis aukštesnis tad ir per duobes gilesnes galima pervažiuot ramia galva.
BMW 316 E46 i Touring, 2003m
Prieš metus nupirkau 1.8 benziną universalą už 2000eur, mechanika. Iš Vokietijos. Lietuvoj nevažinėta. Važiuoja smagiai. Tik beveik 300000 km pravažiavus. Teko keisti abu lambda zondus(170 Bosch), valvetroniko varikliuką(150 VDO), jo valdymo daviklį (220 VDO), tepalo separatorių (200)(orginaliu), veleno padėties daviklį(37 Delphi), abu paskirstymo velenėlių daviklius(po 20 eur Delphi), abu salenoidus(110eur VEMO)(elektro vožtuvus), žvakių rites(100 eur Bosch), variklio temperatūros daviklį(45 BMW), tepalo slėgio daviklį (25 BMW), oro srauto matuoklį( pirkau Delphi už 66eur iš autodoch.lt, bet atsiuntė kinietį, bet įdėjus veikia). Plius dar visokių smulkmenų.
Jau įdėjau apie 1300 eur.. Dabar parėjo tosolo daviklis kuris valdo radiatorių (45eur), Antrinė oro pompa(10-150eur). Vaido padėties daviklis(50-300 eur).
Jau keturis mėnesius važiuoju avariniu rėžimu. Nes pakeitus vieną daviklį pamatai po kelių dienu, kad kitas numirė. Kol atsiunčia savaitė, dvi ar trys praeina. Didumą daviklių nėra parduotuvės atsivežusios.
Tai kas žadat pirkti senesnę mašiną tiesiog paskaičiuokit ar verta tiek investuot. Visus daviklius keičiau pats. Supaupiau ant servizo.
Tvarkiau priekinę važiuoklę. Vairo traukių gumas, vairo traukes, traukių antgalius, šarnyrus. Apie 200 dealės ir simboliškai paėmė meistrai 50 eur už darbą.
BMW 330 E46 Cd, 2004m
330Cd 150kw 6mech. Puikus modelis jaunimui. Dedant r18 plačius ratus reiktų pažaisti su važiuoklę. Mano atveju 330xd spyruoklės gale nes kasdieninė mašina. Trasoje max 6l valgo. Mieste pencininko režimu 8-9l. Spaudžiant 14-16l. Perkant reikia atsižvelgti kad teks taisyt. Reali tvarkingo visapusiškai 3l mechano kaina prasideda nuo 6k.
Važiuoklė patvari. Reikia stebėti kolektoriaus tarpines. Naudojant kiekvieną dieną galima gauti išvarža (važiuoklė palyginus su sedano ar universalo standartine akmens kietumo) bet ir stabilumas irgi idealus. Stabilizacija ir anti praslydimas atleis visas padarytas klaidas (veikia idealiai)
BMW 320 E46 d, 2002m
Vien tik pavadinimas bmw bėda nemašina
BMW 316 E36 i Compact, 1994m
Pakankamai patvarus, manevringas, geras miesto auto, kėbulo atžvilgiu puna dažniausiai slenksčiai ir arkos, bet jei prižiūrima bėdų nebus, variklis patvarus, kaip 1.6 pakankamai smagiai traukia su 4.27 reduktoriaus perdavimu, dideliu išlaidų nereikalauja, detalės pakankamai pigios, tik kad dauguma kregždžių starterių pradeda kartais nekabint. Salono atžvilgiu pakankamai patogus, medžiagos ne pačios išvaizdžiausios, bet viskas priklauso nuo komplektacijos. Duodu 8/10, puikus auto mieste ar pradėt mokintis su galu varomu dėl ne dideles galios ir pakankamai tolygaus galios padavimo
BMW 318 E46 d Touring, 2005m
Labai geras automobilis. Variklis neužmušamas, viskas kita ganėtinai patvaru. Labai manevringas kelyje ir aikštelėse. Salonas talpus. Kėbulas mėgsta parūdyti, bet tai reikia tvarkyti laiku. Kaina pačių automobilių nemaža, bet atitinka kokybę ir važiavimo malonumą.
BMW 320 E46 d Touring, 2002m
Turiu FL modelį universalą jau virš pusės metų. Rimtesnių problemų neturiu, tik susiduriu su vietos trūkumu gale.
BMW 320 E91 d Touring, 2005m
Prieš 7m. įsigytas su automatine pav. dėže su 180k rida iš italų su nuplėšta priekinio bamperio plastasine dalim. Jokių cipavipu, dpf pjovimu ir modifikavimu. Iškart išmečiau tik runflatus. Iš stambesnių gedimų amortizatoriai, generatoriaus šepetėliai, vandens pompa, kompo valdymo rele, oro sklende, kas trečius metus žvakes su rėle, tepalai kas 12k-15k, galinės pakabos sailenblokai-girgždukai. Dabar rida 380k. Važinėju kaip noriu ir 200 paspaudžiu visaip. Nelindau dar į motorą, aut. dėže, turbina. Nežinau geresnės mašinos dėl eksploatacijos patikimumo. Kuro sąnaudos mišrios tarp 7 ir 8. Prieš perkant galvojau apie e60, bet e90 pasirinkau dėl kuro sąnaudų, pakabos konstrukcijos patikimesnes. Nežinau kiek dar važinėsiu ir kada pradės byrėt rimčiau. Gal man pasisekė.
BMW 320 E46 d, 2001m
Automobili turėjau neilgai, ką galiu pasakyti automobilis ganėtinai patogus kaip ekonominės klasės sedanas.
Salono kokybė kaip tokiu metu automobiliui labai gera, jokių pašalinių garsų, plastmasių barškėjimų, garso sistema ne pati geriausia, bet ir ne pati praščiausia. Labai patogus salonas ne per daug mygtukų ir visokių nesąmonių, labai patogiai viskas sudėta, didžiausias minusas nėra puodelių laikiklių kas labai piktina. Labai nustebino kuro sąnaudos automobilis ganėtinai sunkus, bet mieste galima apsieit su nepilnai 7L dyzelio kas yra visai neblogai. Didžiausia ligai šių PRE FL modelių butu kuro siurblio el. dalies gedimas, su kuriuo teko susidurti ir man remontas nepigus kainavo 180eurų. Važiuoklė kieta palyginus su kokia 5 serija ilgoj kelionėj pasijaučia, kad ne pats geriausias automobilis toli važinėti.
BMW 328 E90 i, 2009m
Naudoju beveik maksimalios komplektacijos išskyrus didijį ekraną (bet realiai kam jis reikalingas? šildomas vairas 10 kart naudingesnis), viskas tenkina, praktiškai viską kas valdoma elektronika galima nustatyti pagal save, pradedant nuo viso apšvitimo įjungimo nustatytam laikui atrakinus mašiną, iki kokį slankstelį stubure labiau paremti :) remontuojant originaliomis dalimis naudojimas tik džiaugsmą kelia.
BMW 320 E46 d Touring, 2002m
Auto pagal kaina liuks nepridėsi nei prie golfo ar pasato.
BMW 320 E46 d Touring, 2002m
"Automobilis rūdija labai greitai ir stipriai. Silpna galine važiuoklė, kaina neatitinka automobilio vertės.
BMW 330 F30 d xDrive Modern Line, 2013m
Geras automobilis labai gerai stovi ant kelio. Labai gerai i posūkius važiuoja. Gera trauka ipac xdrive. Važiuoklė labai patvari kuro sąnaudos mieste 8.5l žodžiu kaip sena bmw patvari ekonomiška ir t.t aš patenkintas
BMW 330 E46 xd Touring, 2003m
Sveiki turėjau 2003 metų e46 sedaną dyzelis 2,9l 149kw (jei neklystu) +-5kw rida 300tūkst. . Pati mašina super, jauti važiavimo malonumą, nieks nebarška, netarška. Mieste valgė 8l jei draskai kaip nesveikas tikrąja to žodžio prasme vien raudonom linijom ~12 nu 14max buvo kai visi startai su prasukom.. Per didelių remontų neturėjau per metus laiko neskaitant purkštukų, kimšosi juodai.. mažėjo trauka + reikėjo turbinos restoracijos kas vėlgi kainavo ne pigiai. Korozija slenkščiuose, arkose. Bet visiems kurie skundžiasi eksplotacija .. Čia gi BMW žinot ką perkat ir mokat už tikrai komfortišką ir stabilią mašiną kelyje todėl kaip minuso net nevertinu. Gi 3l variklis ir jeigu ramiai važinėjat valgo ~8l tai yra labai geros kuro snaudos imant automobilio tūrį,metus/kaina. Jeigu draskysit tą mašina vėlgi sanaudos pakenčiamos, o malonumas garantuotas, stabili abiem atvėjais. Rekomenduoju kiekvienam jieškančiam patikimo miesto bolido :)
BMW 320 E46 d Touring, 2005m
Superinis auto! Labai patenkintas! Rekomenduoju! Viskas super! BMW - jega! #AYCM !!!