Aps (84)
Search in forum
Messages | Replies | Author | |
---|---|---|---|
Ar apsimoka Bmw e38 750i arba iL?
va 5.0-Maksimali galia 326 AG / 5000 aps. per min. Sukimo momentas 490/3900 N·m o 4.0-Maksimali galia 286 AG / 5800 aps. per min. Sukimo momentas 400/4500 N·m
|
111 |
10-07-21 |
|
Klausimas del stabdziu disku
taip.tavo tiesa.o tai jauciu ir abs aps tave nera.
|
42 |
10-12-21 |
|
323F BJ 1998 Vairo Stiprintuvo siurbliukas
bet velgi as ne mazdu zinovas. geriau aps juos klaust
|
5 |
haro196
10-03-24 |
|
VW passat 1.6tdi problema 91m.
ir be to pas tdi ejo ilgesni begiai, nei pas kamerinius variklius: 1.9td, 1.9td+interkuler 1.8tds, 1.6td ar 1.6td + interkuleriu pvz: vaziavau su b4 1.9 tdi 66kw 1pavara 5.3k(daugiau ribotuvas) aps/min ~50km/h, 2pav 3-4k aps/min 50-67.5km/h, 3pav 3-4k aps/min 85-110km/h, 4pav 3.7-4k aps/min 140-159km/h pas tave tokie patys begiu ilgiai? yotube.com pasinaudokit kas netiki.
|
30 |
09-09-26 |
|
BMW 330d kuro sanaudos
tai prie kokio greicio cia aps tave ima 7 litrus?
|
51 |
12-11-04 |
|
perku dizeline "kregzde"
Daugiau kaip 3000 aps/min nelaikyk ir vazinesi simta metu
|
18 |
11-01-29 |
|
avensis apsukos
buna ir su vokieciais tik ne tokios aukstos aps kiek pastebejau
|
7 |
assas
14-02-26 |
|
Varant technikine apziura tikrina variklio dumuninguma kokias apsukas varikliui sukelia tikrindami duminunguma? ?
man tai pat tikrino dyzeliui tai ant 3 stuku aps/min
|
16 |
09-12-03 |
|
Pagalbos.. del fiat ducato 2.8jtd
fiat ducato 2005m. 2.8 jtd 107 kw dideles apsuko iki 4000 aps. Ir neuzsigesina su raktu.
|
10 |
19-12-28 |
|
2,2dCi varikliu,siurbliu problemos
.
|
7 |
zaltees
10-07-27 |
|
530D keitimas i 540D
4.0d yra 180kw Maksimali galia 238 AG / 4000 aps. per min. Sukimo momentas 560/1750 N·m
|
170 |
11-04-14 |
|
Dauguma Lietuvos automobiliu nebepraeis TA
Wow pasigirkaim, matai aps mane net 5.2DtI Fura krc vairuoju sukimo momentas 1000nm necipuotas
|
269 |
12-02-09 |
|
Reikia pagalbos del C4 2.3
Sveiki turiu problema, audi c4 2.3 benzinas. Nezinau kas yra su varikliu, zvakes juodos pagazavus sniegas pajuodoja. Pagazavus iki 3000 aps ir staigiai nuleidus gaza, apsukos letai krienta tarp 1200 aps pakimba kokia sekunde ir poto nusiledzia. Tepalu ne valgo kuro sanaudos padidejo litru.
|
8 |
mekot
13-02-16 |
|
Volkswagen passat B3 didelis dūmingumas.
Kaip sumažint passatui dūmingumą, nes dabar būtent dėl didelio jo dūmingumo, pasiekus 5k aps./min., nepraėjo TA? 1.9TDi.
|
15 |
12-03-30 |
|
Del pagrindinio dirzo
maumas sako kaip supratau aps tave 1.6D varikliukas, kamazinis atsako jo ten 1.6td ne i tema parasiau bet man patiko
|
31 |
10-10-18 |
|
Padekit issirinkti
2.5d ir 3.0d vaziuoja abu nuo zemu apsuku, nereikia cia jokiu 4000 aps. kaip tu sakai. 2.5tds aisku paprasta turbina stovi jam reikia palaikyt bent 2k aps kad jis butu zvalus. bet pas tds vel kita medalio puse jis neturi lago kai permetineji begius iskart soka. trilitriai ir tie 2.5d tarp begio perjungimo turi siek tiek lago bet uzputus aisku vaziuoja smagiau.
|
31 |
15-04-04 |
|
Kas geriau?
260nm pas senukus, su osm jau 280nm ir gali sakyt ka nori tie gyvi dyzeliokai tikrai vaziuoja, pas turejau tikrai labai gyva, antra nusipirkau ir tikrai ne toks gyvas kaip pries tai senukas buvo, o seip kaip tik nuo 1.7-1.8k aps tik pradeda traukti ir tikrai nekrenta nuo 2.5k aps.
|
72 |
14-03-13 |
|
ABS lempute
pervaziavau per bala ir uzsidege aps lempute kas gali but? gal purvu apsinese. paskui lempute uzgeso ir vel uzsidege kas gali but?
|
1 |
lapinas
15-02-21 |
|
Ford escort 1.8td
o db papasakok kas per deze ideta buvo nes gamykliskai turetu panasei 3k aps/min buti ne 2k.... ir ta gerai zinau
|
55 |
09-10-07 |
|
audi 80 b3 apsukos gribauju kokios gali buti priezastis?
benzinas 1.8mono kai uzkuriu viskas gerai bet po poros minuciu keliasi vis daugiau ir buna apie 2 2.2 aps. dar veliau sokinet pradet nzn kas gali but
|
12 |
11-01-31 |
|
SOS AFERISTAS
Alytaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato (toliau - Alytaus aps. VPK) pareigūnai prašo atsiliepti žmonių, nukentėjusių nuo nuotraukoje nurodyto asmens. Alytaus aps. VPK atliekamas ikiteisminis tyrimas dėl Donato Dūdos, gimusio 1987 m., registruoto Vilniuje, nusikalstamos veikos. Jis įtariamas interneto tinklapyje „autogidas.lt" melagingai paskelbęs, kad pigiai parduoda automobilį. Iš Alytaus gyventojo paėmė išankstinę 500 litų pinigų dalį ir pasisavino. Turimomis žiniomis, D.Dūda paskelbė ne mažiau kaip 11 skelbimų, kad labai pigiai parduoda automobilius. Šiam asmeniui dėl analogiškų nusikalstamų veikų pareikšti įtarimai ir kitose šalies policijos įstaigose. Nukentėjusius nuo D. Dūdos nusikalstamų veikų prašome kreiptis į Alytaus aps. VPK Nusikaltimų tyrimo skyrių, 334 kabinetą arba skambinti tel. (8 315) 55 619.
|
4 |
11-02-01 |
|
SOS AFERISTAS nukentejusieji atsiliepkit, o ju labai daug
Alytaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato (toliau - Alytaus aps. VPK) pareigūnai prašo atsiliepti žmonių, nukentėjusių nuo nuotraukoje nurodyto asmens. Alytaus aps. VPK atliekamas ikiteisminis tyrimas dėl Donato Dūdos, gimusio 1987 m., registruoto Vilniuje, nusikalstamos veikos. Jis įtariamas interneto tinklapyje „autogidas.lt" melagingai paskelbęs, kad pigiai parduoda automobilį. Iš Alytaus gyventojo paėmė išankstinę 500 litų pinigų dalį ir pasisavino. Turimomis žiniomis, D. Dūda paskelbė ne mažiau kaip 11 skelbimų, kad labai pigiai parduoda automobilius. Šiam asmeniui dėl analogiškų nusikalstamų veikų pareikšti įtarimai ir kitose šalies policijos įstaigose. Nukentėjusius nuo D. Dūdos nusikalstamų veikų prašome kreiptis į Alytaus aps. VPK Nusikaltimų tyrimo skyrių, 334 kabinetą arba skambinti tel. (8 315) 55 619.
|
1 |
11-02-01 |
|
SOS AFERISTAS nukentejusieji atsiliepkit, o ju labai daug
Alytaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato (toliau - Alytaus aps. VPK) pareigūnai prašo atsiliepti žmonių, nukentėjusių nuo nuotraukoje nurodyto asmens. Alytaus aps. VPK atliekamas ikiteisminis tyrimas dėl Donato Dūdos, gimusio 1987 m., registruoto Vilniuje, nusikalstamos veikos. Jis įtariamas interneto tinklapyje „autogidas.lt" melagingai paskelbęs, kad pigiai parduoda automobilį. Iš Alytaus gyventojo paėmė išankstinę 500 litų pinigų dalį ir pasisavino. Turimomis žiniomis, D. Dūda paskelbė ne mažiau kaip 11 skelbimų, kad labai pigiai parduoda automobilius. Šiam asmeniui dėl analogiškų nusikalstamų veikų pareikšti įtarimai ir kitose šalies policijos įstaigose. Nukentėjusius nuo D. Dūdos nusikalstamų veikų prašome kreiptis į Alytaus aps. VPK Nusikaltimų tyrimo skyrių, 334 kabinetą arba skambinti tel. (8 315) 55 619.
|
1 |
11-02-01 |
|
neužsiveda audi a6
o kai tepalus uzgaude buvo uzsigazavus? jai taip tai jau nekaska gali but motorui, nes jau kai uzsigazuoja tai motoras sukasi gerokai daugiau 6000 aps/min ko pasekoja gali ir stumuokliai voztuvus pavyt.
|
17 |
15-05-12 |
|
[Padekite!] 125cc (kubaturos) taktu skaicius
Pagal garsą jeigu užia kaip žoliapjove reiškias 2 taktų, o 4 taktų garsesnis ir lėtesnis ant laisvų apsukų. Visi dvitakčiai pasiekia iki 12 tūkst aps, o keturtakčiai motoreliai apie 10 tūkst., nedaugiau.
|
4 |
12-05-20 |
|
[E39] buka iki 2 tukst. apsuku
nebludink zmoniu su savo 3.0d pas juos stovi kintamos geometrijos turbinos priesinagai nei tds stovi paprasta turbina. jei tvarkingas tds trauka atsiranda kazkur nuo 1.7-1.8k aps. jei jau nuo 2.5k paprasciausiai kazkas negerai jam yra. kai atsibodo bukumas mazose apsukose tiesiog isidejau cipuota kompa. masina atgijo trauka nuo 1.3-1.5k aps. spustelni ir eina. dar vienas pazystamas tai pat cipavo, visai kitas automobilis. norinciu cipuot vis daugeja is pazystamu turinciu tds
|
31 |
14-03-10 |
|
del audi c4 2.5 tdi traukimo
nu bet kai anxciau pagazuojant wirs 2000 aps tai toj slangoj didelis slegis susidarydavo, net biski slanga issipusdavo (nuo to slegio ir plyso kogero), o dabar zymiai mazesnis slegis susidaro, kai uzsandarinau. su dyzeliais reikalu neturejes tai nesuprantu kas darosi
|
9 |
10-06-22 |
|
TURBINOS SVILPIMAS
sveiki gal galite padeti vienu klausimeliu su audi 2.5 tdi, turbina nesukelia spaudimo, variklis netraukia daugiau 3000 aps/min neisspaudzia, turbina sveika, slangai nekiauri. gal kas esate susidure su sia problema, pagelbekit bedoj
|
58 |
10-02-21 |
|
bmw 325 plyta -141kw ,,,
kas tau gauna va bmw 525d-2005m Maksimali galia 197 AG / 4000 aps. per min. Sukimo momentas 400/1300 N·m 100km/h paima per 7.6s, o tas tavo alfa 159 2.4JTD Maksimali galia 200 AG / 4000 aps. per min. Sukimo momentas 400/2000 N·m 100km/h-8.4s tai ka tu cia zmonem meluoji, o iki 530 jam isvis toli grazu, jai lygini lygink tu paciu metu motorus 2005 alfa su 2005 bmw, tai alfai toli grazu iki bmw
|
131 |
10-09-21 |
|
2.0 dti 74kW dega check'as ir nera traukos
tai sakau buvau idejes gera srauto matuokle, tas pats..ant laisvu apsuku check'as dega ir apsukos kyla iki 3, 5 tukst aps max, vaziuojant nebedega. Tai ta tavo matuokle turejo but visiskai mirus jei mete klaida
|
21 |
12-06-04 |
|
Ford galaxy (2001m.) iki 2000 tūkst. apsūkų nėra traukos
Sveiki, iškilo tokia problema, kad auto iš vietos visai netraukia t.y. kol variklis pasiekia 2000 tūkst. aps. per min., o tada jau lyg normaliai. Ford galaxy 2001 metų TDI (85kw) Gal kas nors žinot kas gali būti?
|
6 |
13-04-05 |
|
Del traukos
1.9 66tdi III golfas.Nuo 2.5=3tukst/aps dingsta trauka ir kala juodu dumu daug, nekyla apsukos daugiau nei 3tukst...Turbina meistrai ziurejo , sake pucia, oro srautas geras.Daug kas sako kad blogas degimas.Ar gali taip buti?Gal dar kas ka patarsit?
|
9 |
asdfag
14-06-29 |
|
auto projektai
riboja taipat bet kai yra yjungta stabilumo kontrole o kai ja off o tada visi arkliai pasirodo bet ant laisvu apsuku jokio skirtumo ant ko yra yjungta neleidzia perspausti gaza daugiau virs 7k aps turbut ne prieko tas uzcipinimas?
|
1792 |
assas
10-10-27 |
|
dėl audi
pas man coupe gt irgi ant 100 km/h panasiai 3100 aps/min variklis orginalus buvo 2.1 5cil su 96kw. dabar 2.2 turbo tai ilgesnioj kelionej visiskas pravalas ant kuro ekonomijos, bet kadangi greituminiam slalomui bus naudojamas tai man tinka
|
36 |
15-10-25 |
|
AUDI A6 TDI 81 kw traukos klausimas
viena aisku kad tavo masinoj kazkas prixujarinta. turbina tikrai negali svilpti nes ant laisvu pas ja apkrovos nera, o pas tave jin pradeda dirbt nuo 1900 aps/min? je tas trisakis nemaisa tai nesuk galvos del jo. geriau domekis ko turba svilpia.
|
19 |
11-02-13 |
|
kokiu didziausiu greiciu vaziavote?
Teko turėti Audi S4, 92m., 230 AG, pasiekiau maksimalų 260 km/h greitį (pagal spidometrą)esant 6200 aps./min., tuo metu įsijungė greičio ribotuvas, nors apsisukimai galimi iki 7000 aps./min., pagal knygelę rašo 244 km/h maksimalų greitį, tikriausiai tai ir buvo tas tikrasis greitis. Su motociklu (Kawasaki ZX-10R., 2004 m.) teko išbandyti maksimalų 300 km/ greitį, nes daugiau spidometras nerodė. Manau gali ir šiek tiek greičiau lėkti. Tačiau vienas įspūdingiausių dalykų buvo tai, kad pirma pavara pasiekdavo 168 km/h greitį, ko tuo tarpu kitų markių serijinės gamybos motociklai pirma pavara nepasiekdavo (iki 140-150 km/h).
|
605 |
09-12-06 |
|
PADEKITE!
hehe Evo VIII Maksimali galia 280 AG / 6500 aps. per min. Sukimo momentas 383/3500 N·m Automobilio masė 1340 kg Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 5.4 s Maksimalus greitis 265 km/h ir is kur tu tas 5s trauki.. BMW e46 330cd chiped/ tuned Maksimali galia 265 AG / 5400 aps. per min. Sukimo momentas 610/1750 N·m Automobilio masė 1430 kg Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 4.7 s Maksimalus greitis 270 km/h minimaliai bet bmw geresnis, neturiu nieko pries pries tavo evo, bet skaiciai sako viska, aisku dar daug kas nuo vairuotojo priklauso... pasodink uz vairo nepatyrusi vairuotoja ir ta evo aplenks profesonalas su POLO GTI 1.8 (180 hp)
|
75 |
11-10-21 |
|
Grazus jie man
turbininiau motorai turi savo pliusu savo minusu kas del malonumo, ju startas yra letas, dirba tink ant apsuku, ta prasme turi "myzint" nenuleist apsuku maziau 4t. aps/m. Vazinedavau su evo8 mr ir sti tai ble malonumas ziaurus vaziuot kokiu zvirkeliuku ar proskyna su staigiais posukiais tai ka tu pasaka....
|
105 |
08-05-19 |
|
VW GOLF 1995 m. 1.8 55 kw benzinas/dujos beda su varikliu.
Sveiki turiu tokia problemele kai tik uzvedi varikli nesvarbu ar ant benzino ar ant duju apsukos buna apie 1150 ir nekrenta nei saltam variklyje nei kai isyla pakankamai, kas galetu buti? o kai vaziuoji ir paleidi laisvu begiu taip ir lieka apsukos sakykim ant 2000 ar 1600 aps/min. kas galetu buti per problema?
|
4 |
11-05-14 |
|
A6 110 kw Turbo (20 voztuvu) Valgo tepala:(
pas mane Golfe IV panasiai buvo ir dumu nemete, bet tepalus rijo, pamegink ant laisvu pagazuot koke 3000 aps ir ziurek kas gausis, va pas mani ant laisvu jokio dumo, vaziuojant ir nedumino tik pameginau ant laisvu pagazuot viskas ir pasirode, tad nesuk smegenu ruoskis kapitalkej, nes ziedam pyzda
Pasitikrink kompresija ir bus aisku... |
18 |
12-06-07 |
|
BMW E46
Sukimo momentas Kas tai? "Tautiškai" kalbant, kiekvienas vairuotojas gali pasakyti, kad sukimo momentas "veža". Bet kuris automobilio, riedančio bet kuria pavara pagreitis atitiks sukimo momento kreivę (jei nepaisysime oro pasipriešinimo ir riedėjimo trinties). Kitaip sakant, išvystomas pagreitis bus didžiausias, kai sukimo momentas bus kreivės viršūnėje, nesvarbu kuri pavara bus įjungta. Sukimo momentas yra vienintelis galios parametras, kurį vairuotojas gali jausti. Arklio jėgos – tai tik neaiškus panašaus konteksto dydis. 100 N·m sukimo momentas prie 2000 aps/min išvystys tokį pat pagreitį, kaip ir prie 4000 aps/min, jei sukimo momento reikšmė bus tokia pati. Pagal formulę, pats galingumas prie 4000 aps/min padvigubės. Taigi, arklio jėgos iš dalies nėra tokios svarbios. Galios (arklio jėgomis) ir sukimo momento (niutonmetrais) skaitinės vertės susilygina prie 7130 aps/min. Priešingai sukimo momento kreivei, AG kreivė greitai kyla kartu su variklio sukimosi dažniui, ypač kai sukimo momento kreivė dar nebūna pasiekusi piko. Net kai pastaroji jau leidžiasi žemyn, galios greivė vis dar kyla, kol kyla variklio apsukos. AG kreivė pradeda leistis, kai sukimo momento kreivė pradeda "smigti" greičiau, nei kyla apsukos. Ir net kai galia pasiekia savo piką, vairuotojas to nejaučia, kadangi sukimo momento reikšmė jau gerokai sumažėjusi. Netikite tuo? Tada paimkite bet kurį neturbuotą automobilį (turbina duoda šiokių tokių niuansų) ir įjungę pirmą pavara įsibėgėkite, kol variklis pasieks sukimo momento piką. Tada staigiai spūstelėkit akseleratorių iki dugno. Tikrai pajusite, kaip jūsų nugara įsirėžia į sėdynę. O dabar leiskite varikliui pasiekti galios piką. Vėl spūstelėję akseleratorių pajusite, kad trauka nebe tokia stipri, kaip pirmu atveju.
|
226 |
13-02-06 |
|
Kai užvedi sukyla apsukos
VW passat b4 1, 8 benz/dujos 96m. Kai užvedi ant šalto ir bezu ir dujom sukyla apsukos maždaug 2000/2500 aps. bet kai atjungiu šia fiške apsukos stoja i vieta tai 1000/900aps, prijungia ja atgal buna pakila buna ne ir čia tik ant šalto buna, ant šilto tvarkoj viskas. Iš anksto dekoju, ir laukiu kokiu nors minčiu, kame čia reikalas, dekuj.
|
1 |
15-05-13 |
|
ketintu pirkti audi a8
Audi 100 Avant 4A, C4 ( 2.8 E ) Audi Audi 100 Kėbulas Kėbulo tipas: Universalas Ilgis: 4790mm Plotis: 1775mm Aukštis: 1430mm Durų skaičius: 5 Sėdimų vietų skaičius: 5 Bagažinės talpa: 390l Leistina bendroji masė: 2000Kg Automobilio masė: 1450Kg Variklis Maksimali galia: 174 AG / 5500 aps. per min. Kuras: Benzinas Degalų tiekimas: Paskirstomasis įpurškimas Cilindrai/Vožtuvai: 6~12 Darbinis tūris: 2771cm3 Cilindrų išdėstymas: V forma
|
54 |
10-09-14 |
|
ketintu pirkti audi a8
Audi A8 D2 ( 2.8 ) Audi Audi A8 Kėbulas Kėbulo tipas: Sedanas Ilgis: 5034mm Plotis: 1880mm Aukštis: 1440mm Durų skaičius: 4 Sėdimų vietų skaičius: 5 Bagažinės talpa: 525l Leistina bendroji masė: 2060Kg Automobilio masė: 1460Kg Variklis Maksimali galia: 174 AG / 5500 aps. per min. Kuras: Benzinas Degalų tiekimas: Paskirstomasis įpurškimas Cilindrai/Vožtuvai: 6~12 Darbinis tūris: 2771cm3 Cilindrų išdėstymas: V forma
|
54 |
10-09-14 |
|
auto iki 1500 dujos
As forume tik kelias dienas, bet jau baigiu pakraupti kiek cia dujininku yra.. Jeigu jau taupuolis esi tai dyzeli imk, aisku irgi nekas bet tai su dujiems man kazkada pasiteisino tik audi80 87m ir mazda626 88m, o su bmw e30 323modelis uzsidege bevaziuojant su dujom, jei nebutu visi subege su gesintuvais butu sproges tas 323, dar lancia prisma turejau, irgi uzsidege ant laisvu aps stovedama
|
37 |
10-08-18 |
|
bmw 525d 120kw e39
sveiki kas gali būt , bevažiuojant užgeso motoras ir daugiau neužkūriau borto kompas meta užraša einspritzanlage, jau kuris laikas trauka suprastėjus tarp 2000 ir 3000 tūkst. aps. kai stipriau paspaudi gazą, jei spaudi švelniai ir tolygiai tada trauka nedingsta , po valiai traukia. ir dūmelį mest jau pradėjęs buvo melsvą nors tepalas nedinginėja , galvojau turbina bet abejoju , sakau gal purkštukas, ai nuėjo.... gal kas esa susidūrę su panašiu reikalu?, auto nesikuria .....
|
6 |
17-02-02 |
|
audi b4 1.9 tdi PRIVALUMAI IR TRUKUMAI
pirma kuro pompos pas 1.9 tdi nera, tik kuro siurblys, kaip su netinkamu siurbliu uzlenke?tai bloga buvo ir uzsizviege motoras ant 10-13k aps/min del siurblio uzsilenkimo gal? toks variantas imanomas visiem dyzeliam kurie turi siurbli ir turbina. Apie masina galiu pasakyti tiek, masina kaip masina, b4 ir tiek, kas joje geriausia tai tdi motoras, ekonomines klases audine, jau senoka, bet kas taupo pinigus ir daug vazineja nieko geriau nera, kitos puna ar(ir) barskalai, naujesnes islaikyti zymiai brangiau.
|
56 |
08-05-16 |
|
Domina jusu nuomonė apie Audi b4 su 2,8 litro varikliu.Dėkingas.
-------------------------------------------------------------------------------- 2.8 V6 30 vožtuvų – 193 AG, degalų įpuršk. sistema 2.8 E su mechan. pavarų dėže Kėbulas, svoris: (DIN), sedanas, 4 durų, 5 vietų; parengto automobilio svoris 1430 kg, maks. 2010 kg. Variklis: (ECE), 6 cilindrai V tipo 90 laipsnių (82.5x86.4 mm), 2771 kub.cm; suspaud. laipsnis 10.6:1; 142 kW (193 AG) esant 6000 aps./min; 51.2 kW/l (69.7 AG/l); 280 Nm (28.5 kgm) esant 3200 aps./min, benzinas 98. Variklio konstrukcija: 5 vožtuvai cilindrui V tipo; 2x2 viršutiniai paskirst. velenėliai (krumpl. diržas/grandinė); lengvo lydinio cilindr. bloko galvutė; alkūninis velenas su 4 atramomis; tepalo radiatorius, tepalas 6.5 l; elektron. degalų įpuršk. sistema ”Bosch Motronic”. Baterija 70 Ah, generatorius 90/120 A; aušinimo skysčiu sistema, tūris 6 l. Transmisija: (priek. pavara), antibuksavimo sistema (ASR), elektron. diferenc. blokavimas EDS. 5 laipsnių pavarų dėžė: I. 3.5; II. 1.94; III. 1.3; IV. 0.94; V. 0.79; atbulinė eiga 3.44; pagr. pavara 3.7. Važiuoklė: laikantysis kėbulas su priekiniu porėmiu; priek. tilto pakaba su 4 svirtimis, “McPherson” pakaba; užpakalinis tiltas su išilginėmis svirtimis, cilindrinės spyruoklės, teleskopiniai amort.; skersinis stabilizatorius priekyje ir gale. Pakaba: diskiniai visų ratų stabdžiai (priekiniai aušinami), ABS, stovėjimo stabdys veikia galinius ratus; vairo mechanizmas krumpliastiebis, su stiprintuvu, degalų bakas 70 l; padangos 205/60 WR 15, ratlankis 6 J. Matmenys: bazė 276 cm, vėžė 154/157 cm, prošvaisa 12 cm, posūkio skersmuo 11.7 m, bagažinė 550 kub.dm, ilgis 479.5 cm, plotis 181 cm, aukštis 145 cm. Eksploataciniai duomenys: Vmax (gamintojo) 236 km/h; V esant 1000 aps./min važiuojant 5 laipsniu 39.2 km/h; 0-100 km/h 8.1 s; specifinis svoris 10.1 kg/kW (7.4 kg/AG); sąnaudos EU 7.2/14.2 l/100 km. 2.8 E su automat. 5 laipsnių pavarų dėže Kėbulas, svoris: (DIN), sedanas, 4 durų, 5 vietų; parengto automobilio svoris 1505 kg, maks. 2085 kg. Variklis: (ECE), 6 cilindrai V tipo 90 laipsnių (82.5x86.4 mm), 2771 kub.cm; suspaud. laipsnis 10.6:1; 142 kW (193 AG) esant 6000 aps./min; 51.2 kW/l (69.7 AG/l); 280 Nm (28.5 kgm) esant 3200 aps./min, benzinas 98. Variklio konstrukcija: 5 vožtuvai cilindrui V tipo; 2x2 viršutiniai paskirst. velenėliai (krumpl. diržas/grandinė); lengvo lydinio cilindr. bloko galvutė; alkūninis velenas su 4 atramomis; tepalo radiatorius, tepalas 6.5 l; elektron. degalų įpuršk. sistema ”Bosch Motronic”. Baterija 44/60 Ah, generatorius 90/120 A; aušinimo skysčiu sistema, tūris 6 l. Transmisija: (priek. pavara), antibuksavimo sistema (ASR), elektron. diferenc. blokavimas EDS. 5 laipsnių automat. pavarų dėžė: I. 3.67; II. 2; III. 1.41; IV. 1; V. 0.74; atbulinė eiga 4.1; pagr. pavara 3.2; 3.41. Važiuoklė: laikantysis kėbulas su priekiniu porėmiu; priek. tilto pakaba su 4 svirtimis, “McPherson” pakaba; užpakalinis tiltas su išilginėmis svirtimis, cilindrinės spyruoklės, teleskopiniai amort.; skersinis stabilizatorius priekyje ir gale. Pakaba: diskiniai visų ratų stabdžiai (priekiniai aušinami), ABS, stovėjimo stabdys veikia galinius ratus; vairo mechanizmas krumpliastiebis, su stiprintuvu, degalų bakas 70 l; padangos 205/60 WR 15, ratlankis 6 J. Matmenys: bazė 276 cm, vėžė 154/157 cm, prošvaisa 12 cm, posūkio skersmuo 11.7 m, bagažinė 550 kub.dm, ilgis 479.5 cm, plotis 181 cm, aukštis 145 cm. Eksploataciniai duomenys: Vmax (gamintojo) 231 km/h; V esant 1000 aps./min važiuojant 5 laipsniu 39.2 km/h; 0-100 km/h 9.4 s; specifinis svoris 10.1 kg/kW (7.4 kg/AG); sąnaudos EU 7.6/15.9 l/100 km. 2.8 E quattro su mechan. pavarų dėže Kėbulas, svoris: (DIN), sedanas, 4 durų, 5 vietų; parengto automobilio svoris 1560 kg, maks. 2140 kg. Variklis: (ECE), 6 cilindrai V tipo 90 laipsnių (82.5x86.4 mm), 2771 kub.cm; suspaud. laipsnis 10.6:1; 142 kW (193 AG) esant 6000 aps./min; 51.2 kW/l (69.7 AG/l); 280 Nm (28.5 kgm) esant 3200 aps./min, benzinas 98. Variklio konstrukcija: 5 vožtuvai cilindrui V tipo; 2x2 viršutiniai paskirst. velenėliai (krumpl. diržas/grandinė); lengvo lydinio cilindr. bloko galvutė; alkūninis velenas su 4 atramomis; tepalo radiatorius, tepalas 6.5 l; elektron. degalų įpuršk. sistema ”Bosch Motronic”. Baterija 70 Ah, generatorius 90/120 A; aušinimo skysčiu sistema, tūris 6 l. Transmisija: (nuolat. visų ratų pavara), antibuksavimo sistema (ASR), tarpašinis diferenc. “Torsen”, elektron. diferenc. blokavimas EDS; tarpašinis diferenc. “Torsen”. 5 laipsnių pavarų dėžė: I. 3.5; II. 1.94; III. 1.3; IV. 0.94; V. 0.79; atbulinė eiga 3.44; pagr. pavara 3.89. Važiuoklė: laikantysis kėbulas su priekiniais ir galiniais porėmiais; priek. tilto pakaba su 4 svirtimis, “McPherson” pakaba; gale dvigubos trikampės skers. svirtys, cilindrinės spyruoklės, teleskopiniai amort.; skersinis stabilizatorius priekyje ir gale. Pakaba: diskiniai visų ratų stabdžiai (priekiniai aušinami), ABS, stovėjimo stabdys veikia galinius ratus; vairo mechanizmas krumpliastiebis, su stiprintuvu, degalų bakas 70 l; padangos 205/60 WR 15, ratlankis 6 J. Matmenys: bazė 276 cm, vėžė 154/157 cm, prošvaisa 12 cm, posūkio skersmuo 11.7 m, bagažinė 435 kub.dm, ilgis 479.5 cm, plotis 181 cm, aukštis 145 cm. Eksploataciniai duomenys: Vmax (gamintojo) 234 km/h; V esant 1000 aps./min važiuojant 5 laipsniu 39.2 km/h; 0-100 km/h 8 s; specifinis svoris 10.1 kg/kW (7.4 kg/AG); sąnaudos EU 8.2/15.4 l/100 km. 2.8 E quattro su automat. pavarų dėže Kėbulas, svoris: (DIN), sedanas, 4 durų, 5 vietų; parengto automobilio svoris 1620 kg, maks. 2200 kg. Variklis: (ECE), 6 cilindrai V tipo 90 laipsnių (82.5x86.4 mm), 2771 kub.cm; suspaud. laipsnis 10.6:1; 142 kW (193 AG) esant 6000 aps./min; 51.2 kW/l (69.7 AG/l); 280 Nm (28.5 kgm) esant 3200 aps./min, benzinas 98. Variklio konstrukcija: 5 vožtuvai cilindrui V tipo; 2x2 viršutiniai paskirst. velenėliai (krumpl. diržas/grandinė); lengvo lydinio cilindr. bloko galvutė; alkūninis velenas su 4 atramomis; tepalo radiatorius, tepalas 6.5 l; elektron. degalų įpuršk. sistema ”Bosch Motronic”. Baterija 70 Ah, generatorius 90/120 A; aušinimo skysčiu sistema, tūris 6 l. Transmisija: (nuolat. visų ratų pavara), antibuksavimo sistema (ASR), tarpašinis diferenc. “Torsen”, elektron. diferenc. blokavimas EDS; tarpašinis diferenc. “Torsen”. 5 laipsnių automat. pavarų dėžė: I. 3.67; II. 2; III. 1.41; IV. 1; V. 0.79; atbulinė eiga 4.1; pagr. pavara 3.2; 3.41. Važiuoklė: laikantysis kėbulas su priekiniais ir galiniais porėmiais; priek. tilto pakaba su 4 svirtimis, “McPherson” pakaba; gale dvigubos trikampės skers. svirtys, cilindrinės spyruoklės, teleskopiniai amort.; skersinis stabilizatorius priekyje ir gale. Pakaba: diskiniai visų ratų stabdžiai (priekiniai aušinami), ABS, stovėjimo stabdys veikia galinius ratus; vairo mechanizmas krumpliastiebis, su stiprintuvu, degalų bakas 70 l; padangos 205/60 WR 15, ratlankis 6 J. Matmenys: bazė 276 cm, vėžė 154/157 cm, prošvaisa 12 cm, posūkio skersmuo 11.7 m, bagažinė 435 kub.dm, ilgis 479.5 cm, plotis 181 cm, aukštis 145 cm. Eksploataciniai duomenys: Vmax (gamintojo) 229 km/h; V esant 1000 aps./min važiuojant 5 laipsniu 39.2 km/h; 0-100 km/h 10.1 s; specifinis svoris 10.1 kg/kW (7.4 kg/AG); sąnaudos EU 8.5/16.7 l/100 km. --------------------------------------------------------------------------------
|
24 |
09-02-09 |
|
bmw vs audi
mazda tai is to mano rasyto saraso prasciausia turbut, vairavau pries 2m 2004m taip mazdu myletuju giriama 626 2.5 pliusai kad erdvi minksta cia jau faktas, bet garso izoliacija pas golf3 net geresne iki 2.5k aps traukos nulis, paskui nuo 3 kazka praded vaziuot ir jau kriok labiau nei dyzelis, lupene ne masina kad ir pusnauja tada buvo, seip rimtas esu bet nesusilaikau mazda ne masina, gal su sportinem geriau yra nzn neteko vairuoti tai nieko pries ar uz ir nepasakysiu
|
277 |
09-01-27 |
|
Kiek apsuku keliat vaziuojant
530d automatas be 3000 apsuku nemeta begio. .. vazinedavau su mehanine bmw ar betkokiu agregatu be 4t apsuku nemetu begio.. na begejantis turiu omeny.. ramiai vaziuojam mieste apie 2000 stovi.. o trasoj 1.5-1.8t apsuku.. begejantis visada spaudziu beveik iki dugno.. vienas dalykas dyzelis neuzlieka suodziai .. sveikiau turbinai sveikiau visam varikliui pravalyti bruda.. o kai vaziuoji paskui ekonomista aps.. ir netycia jis tau pries nosi paspaudzia daugiau gazo.. tai per ta jo dumu kamuoli sunku imatyt jo subine ir dar uzdusti galima..
|
27 |
14-06-26 |