AUDI A6 TDI 81 kw traukos klausimas

Created by User 2011-02-13
2011-02-13 22:00
Sveiki,
noriu paklausti gal kas zinot toko durna klausima, turiu audi 89m. 1, 9 tdi , orig. 81 kw. , bet ji yra cipuota iki 101kw. dabar.Kai ti uzkuri, is karto turbina svilpti pradeda, net per duslia girdisi, kame cia reikalas gali buti, negi viskas nuo cipavimo, ir dar vienas idomus klausimas nuo selenoido , kuris stovi ant paneles , vienas vamzdelis oro yra idetas su trisakiu, nors jis ten tikrai originaliai neina, o prie jo idetas filtriukas maziukas kad gautu pastoviai ora, gaunasi taip kad visada siurbe ora, bandziau as ji atjungti, bet tada masina kaip kaip su devynvieciu tralu gaunasi, nera traukos, ir apsukos labai sunkiai kelesi, o jei pajungtas tas trisakis, kai ant tacho jau net rodykle strikti pradeda iki galo, bet ji daugiau 245 km/h netraukia, kas gali guti kaltas, jauciu ir ribotuvas dar stovi, nors apsukos 5 saiba dar nera dideles.????
2011-02-13 22:07
245km/h čia skaitosi netraukia?
2011-02-13 22:11
2011-02-13 22:07 wrote: 245km/h čia skaitosi netraukia?:shocking:
kazka cia prisapnavai su 245, trbt turejo galvoj 145... ;D
2011-02-13 22:11
kokia cia A6 89m? gal 98m?
2011-02-13 22:13
truputi sunku patiketi kas cia parasyta
2011-02-13 22:15
nu blt :D
2011-02-13 22:32
245 nuo everesto pasispirdamas su tuo nepagautum.. :D
2011-02-13 22:33
2011-02-13 22:07 wrote: 245km/h čia skaitosi netraukia?:shocking:
Galvoju kad gal ir neblogai, nu tiksliai nezinau, sako kad originalai tik apie 200km/h vaziuoja, matai as dar ja tik antra savaite kaip parsivariau, o Audi aprasymo knygute ir serviso liko vokietijoj pas drauga , tai jis tik po 2 savaiciu grys, net negaliu pasiskaityti.
2011-02-13 22:34
2011-02-13 22:11 wrote: kokia cia A6 89m? gal 98m?
asku kad 89 m., 98 butu PD , tai ten jau ir cypinti galima iki 125 kw
2011-02-13 22:41
2011-02-13 22:11 wrote: kokia cia A6 89m? gal 98m?
2011-02-13 22:34 wrote: asku kad 89 m., 98 butu PD , tai ten jau ir cypinti galima iki 125 kw
89m A6 nebuvo.. :) biciuli sapnuose maisaisi :)
2011-02-13 22:47
2011-02-13 22:11 wrote: kokia cia A6 89m? gal 98m?
2011-02-13 22:34 wrote: asku kad 89 m., 98 butu PD , tai ten jau ir cypinti galima iki 125 kw
2011-02-13 22:41 wrote: 89m A6 nebuvo.. :):smilewink: biciuli sapnuose maisaisi :)
ble, ir vel susiparinau, aisku kad 98, sorry visiems!!
2011-02-13 22:48
pakeiciau kompa siandien, tai dar net prie klavieturos negaliu priprasti:)
2011-02-13 22:49
Tai kiek matau, negausiu jokio normalaus atsakymao, tik pasisaipymus
2011-02-13 22:55
2011-02-13 22:49 wrote: Tai kiek matau, negausiu jokio normalaus atsakymao, tik pasisaipymus:thumbup:
ka tu nori isgirst ? :D
2011-02-13 22:57
Gi tai audi , dreba burzgia , kaukia , traukia nesveikai , nors man atrodo net puses tiek neina bet.. what ewer ko tu Jaudinies ?
2011-02-13 22:59
2011-02-13 22:49 wrote: Tai kiek matau, negausiu jokio normalaus atsakymao, tik pasisaipymus:thumbup:
2011-02-13 22:55 wrote: ka tu nori isgirst ? :D
1) noriu suzinotiar gerai kad tik uzvedus turbina pradeda svilpti, girdisi net per duslintuva jos svilpimas
2)kodel prie selenoido stovi trisakis, kurio vienas galas niekur nepajungtas, o ant jo uzdetas filtriukas, kuris siurbe ora, nors originaliai 1, 9 tdi nera tokio bajerio.
2011-02-13 23:04
2011-02-13 22:57 wrote: Gi tai audi , dreba burzgia , kaukia , traukia nesveikai , nors man atrodo net puses tiek neina bet.. what ewer ko tu Jaudinies ?:smilewink:
kas dreba, kas burzge?????Variklio garsas truputi atsiranda jau apie 190 km/h, bet po to pakelus greiti uzgozia pasipriesinimo vejas, o ir orai pas mus dabar 2 dienas , tai nu ir na, vejas juodas , ir slidu, tai ant kelio Viln._panev. pats supranti kaip sunku toki greiti palaikyti pastoviai
2011-02-13 23:09
2011-02-13 22:00 wrote: Sveiki,
noriu paklausti gal kas zinot toko durna klausima, turiu audi 89m. 1, 9 tdi , orig. 81 kw. , bet ji yra cipuota iki 101kw. dabar.Kai ti uzkuri, is karto turbina svilpti pradeda, net per duslia girdisi, kame cia reikalas gali buti, negi viskas nuo cipavimo, ir dar vienas idomus klausimas nuo selenoido , kuris stovi ant paneles , vienas vamzdelis oro yra idetas su trisakiu, nors jis ten tikrai originaliai neina, o prie jo idetas filtriukas maziukas kad gautu pastoviai ora, gaunasi taip kad visada siurbe ora, bandziau as ji atjungti, bet tada masina kaip kaip su devynvieciu tralu gaunasi, nera traukos, ir apsukos labai sunkiai kelesi, o jei pajungtas tas trisakis, kai ant tacho jau net rodykle strikti pradeda iki galo, bet ji daugiau 245 km/h netraukia, kas gali guti kaltas, jauciu ir ribotuvas dar stovi, nors apsukos 5 saiba dar nera dideles.????
Zeme kwiecia marsa! Iki ko dasirito sitas forumas, jau ir narkomanai su savo gliukais pradeda belstis. Atsakymai i tawo du klausimus: 1.Cia nuo amfos. 2.Cia nuo haliucinogeniu grybu.
2011-02-13 23:12
2011-02-13 22:49 wrote: Tai kiek matau, negausiu jokio normalaus atsakymao, tik pasisaipymus:thumbup:
2011-02-13 22:55 wrote: ka tu nori isgirst ? :D
2011-02-13 22:59 wrote: 1) noriu suzinotiar gerai kad tik uzvedus turbina pradeda svilpti, girdisi net per duslintuva jos svilpimas
2)kodel prie selenoido stovi trisakis, kurio vienas galas niekur nepajungtas, o ant jo uzdetas filtriukas, kuris siurbe ora, nors originaliai 1, 9 tdi nera tokio bajerio.
viena aisku kad tavo masinoj kazkas prixujarinta. turbina tikrai negali svilpti nes ant laisvu pas ja apkrovos nera, o pas tave jin pradeda dirbt nuo 1900 aps/min? je tas trisakis nemaisa tai nesuk galvos del jo. geriau domekis ko turba svilpia.

Your message