User
2011-04-14 16:34
Noreciau suzinot ar imanoma taip ismislyt ? radau dauzta semiora su 4.0D sveiku varikliu , ir noreciau ji ideti i savaji e39 ar tai imanoma ?
User
2011-04-14 16:45
ziurek tvirtinimus
User
2011-04-14 16:55
reiks pervirint ta zinau tikrai man idomu greiciu deze ir t.t. ar ka ten reiks daryt ten visgi automatas
User
2011-04-15 08:33
a pabludai??????
User
2011-04-15 10:59
kodel taip sakai ? niezti ka nors ispudingo pasidaryt ;D zinau remontas brangus bla bla bla dvi turbos ir t.t. ;D ar iseina ten jy igryust ?
User
2011-04-15 14:41
2011-04-15
10:59 wrote:
kodel taip sakai ? :D niezti ka nors ispudingo pasidaryt ;D zinau remontas brangus bla bla bla dvi turbos ir t.t. ;D ar iseina ten jy igryust ? :D
nu jei taip tai tau pries darant manau reiktu dar pasidomet ar i e46 ji istumt imanoma butu, vo ten tai butu agregatas tada o i e39 garantuotai tilps, nes m5 e39 gi su V8 ir buvo, tik benzu
User
2011-04-17 20:29
2011-04-15
10:59 wrote:
kodel taip sakai ? :D niezti ka nors ispudingo pasidaryt ;D zinau remontas brangus bla bla bla dvi turbos ir t.t. ;D ar iseina ten jy igryust ? :D
2011-04-15
14:41 wrote:
nu jei taip tai tau pries darant manau reiktu dar pasidomet ar i e46 ji istumt imanoma butu, vo ten tai butu agregatas tada :shocking::shocking::shocking::shocking: o i e39 garantuotai tilps, nes m5 e39 gi su V8 ir buvo, tik benzu :)
e46 kebulo neturiu :/
User
2011-04-18 08:20
2011-04-15
10:59 wrote:
kodel taip sakai ? :D niezti ka nors ispudingo pasidaryt ;D zinau remontas brangus bla bla bla dvi turbos ir t.t. ;D ar iseina ten jy igryust ? :D
2011-04-15
14:41 wrote:
nu jei taip tai tau pries darant manau reiktu dar pasidomet ar i e46 ji istumt imanoma butu, vo ten tai butu agregatas tada :shocking::shocking::shocking::shocking: o i e39 garantuotai tilps, nes m5 e39 gi su V8 ir buvo, tik benzu :)
2011-04-17
20:29 wrote:
e46 kebulo neturiu :/
kol parasiau tai prisiminiau kad cupe e46 irgi su v8 buvo, tai ir ten tilptu, tik jau tada reiktu tvirtint balkius, vaziuokle stiprint nes svorio skirtumas didelis. tai galima biski dauzta ar su defektu nusipirkt, o dalis kuriu nereikia isparduoti
User
2011-04-18 10:42
2011-04-15
14:41 wrote:
nu jei taip tai tau pries darant manau reiktu dar pasidomet ar i e46 ji istumt imanoma butu, vo ten tai butu agregatas tada :shocking::shocking::shocking::shocking: o i e39 garantuotai tilps, nes m5 e39 gi su V8 ir buvo, tik benzu :)
2011-04-17
20:29 wrote:
e46 kebulo neturiu :/
2011-04-18
08:20 wrote:
kol parasiau tai prisiminiau kad cupe e46 irgi su v8 buvo, tai ir ten tilptu, tik jau tada reiktu tvirtint balkius, vaziuokle stiprint nes svorio skirtumas didelis. tai galima biski dauzta ar su defektu nusipirkt, o dalis kuriu nereikia isparduoti :)
neturiu kur laikyt ir pradet projekta visgi jau dabar du automobiliai nu trys galim sakyt du ant lauko vienas garaze..
User
2011-04-18 10:53
tai parduok koki viena
User
2011-04-18 11:16
2011-04-18
10:53 wrote:
tai parduok koki viena :)
e39 nebent..
User
2011-04-18 13:22
2011-04-18
10:53 wrote:
tai parduok koki viena :)
2011-04-18
11:16 wrote:
e39 nebent..
o kam? tikrai ne... o ka dar turi?
User
2011-04-18 18:39
2011-04-15
14:41 wrote:
nu jei taip tai tau pries darant manau reiktu dar pasidomet ar i e46 ji istumt imanoma butu, vo ten tai butu agregatas tada :shocking::shocking::shocking::shocking: o i e39 garantuotai tilps, nes m5 e39 gi su V8 ir buvo, tik benzu :)
2011-04-17
20:29 wrote:
e46 kebulo neturiu :/
2011-04-18
08:20 wrote:
kol parasiau tai prisiminiau kad cupe e46 irgi su v8 buvo, tai ir ten tilptu, tik jau tada reiktu tvirtint balkius, vaziuokle stiprint nes svorio skirtumas didelis. tai galima biski dauzta ar su defektu nusipirkt, o dalis kuriu nereikia isparduoti :)
parodik man e46 su v8 netgi e46 m'kej 6 cilindrai tera
User
2011-04-18 19:20
2011-04-18
10:53 wrote:
tai parduok koki viena :)
2011-04-18
11:16 wrote:
e39 nebent..
2011-04-18
13:22 wrote:
o kam? tikrai ne... o ka dar turi?
Mb vito , darbini 530d e60 man atrodo , savaji e39 530d ir 525tds bet jis ir taip lauke puna
User
2011-04-19 00:05
2011-04-17
20:29 wrote:
e46 kebulo neturiu :/
2011-04-18
08:20 wrote:
kol parasiau tai prisiminiau kad cupe e46 irgi su v8 buvo, tai ir ten tilptu, tik jau tada reiktu tvirtint balkius, vaziuokle stiprint nes svorio skirtumas didelis. tai galima biski dauzta ar su defektu nusipirkt, o dalis kuriu nereikia isparduoti :)
2011-04-18
18:39 wrote:
parodik man e46 su v8 :lol: netgi e46 m'kej 6 cilindrai tera
hartge h50 tau ka nors sako enshteine bmw meitre tu bl... nenervink savo postais....
User
2011-04-19 09:12
2011-04-18
08:20 wrote:
kol parasiau tai prisiminiau kad cupe e46 irgi su v8 buvo, tai ir ten tilptu, tik jau tada reiktu tvirtint balkius, vaziuokle stiprint nes svorio skirtumas didelis. tai galima biski dauzta ar su defektu nusipirkt, o dalis kuriu nereikia isparduoti :)
2011-04-18
18:39 wrote:
parodik man e46 su v8 :lol: netgi e46 m'kej 6 cilindrai tera
2011-04-19
00:05 wrote:
hartge h50 tau ka nors sako enshteine bmw meitre tu bl... nenervink savo postais....
cia kalba eina apie standartinius auto o tu kisi modifikuotus, tas pats kas sakyt, jog bmw yra su turbinom-ALPINA
User
2011-04-19 09:49
2011-04-18
18:39 wrote:
parodik man e46 su v8 :lol: netgi e46 m'kej 6 cilindrai tera
2011-04-19
00:05 wrote:
hartge h50 tau ka nors sako enshteine bmw meitre tu bl... nenervink savo postais....
2011-04-19
09:12 wrote:
cia kalba eina apie standartinius auto:smoke: o tu kisi modifikuotus, tas pats kas sakyt, jog bmw yra su turbinom-ALPINA
koks dar modifikuotas??? ka tu cia kalbi nesamones? ta pati laida kaip M3, modifikacija tu.... gamyklinis produktas.
User
2011-04-19 11:15
2011-04-19
00:05 wrote:
hartge h50 tau ka nors sako enshteine bmw meitre tu bl... nenervink savo postais....
2011-04-19
09:12 wrote:
cia kalba eina apie standartinius auto:smoke: o tu kisi modifikuotus, tas pats kas sakyt, jog bmw yra su turbinom-ALPINA
2011-04-19
09:49 wrote:
koks dar modifikuotas??? ka tu cia kalbi nesamones? ta pati laida kaip M3, modifikacija tu.... gamyklinis produktas.
hartge tas pats kas ac schnizer, ar kokia hamann tuning vokieciu firma, nedasunta tau o orginaliai niekada is gamyklos neisejo e46 su v8, jis buvo modifikuotas hartge firmos
User
2011-04-19 13:01
as klausiu is e39 i e39 tik is 3, 0D i 4, 0D sunku pakeist ? o tie apie e46 bazarina..
User
2011-04-19 13:55
2011-04-19
09:12 wrote:
cia kalba eina apie standartinius auto:smoke: o tu kisi modifikuotus, tas pats kas sakyt, jog bmw yra su turbinom-ALPINA
2011-04-19
09:49 wrote:
koks dar modifikuotas??? ka tu cia kalbi nesamones? ta pati laida kaip M3, modifikacija tu.... gamyklinis produktas.
2011-04-19
11:15 wrote:
hartge tas pats kas ac schnizer, ar kokia hamann tuning vokieciu firma, nedasunta tau :lol: o orginaliai niekada is gamyklos neisejo e46 su v8, jis buvo modifikuotas hartge firmos
esme serijine gamyba, ir taip kad i ta kebula telpa V8, ko dar tau reik?licenzijuota gamyba su V8 e46, ne garaziniu ziurkiu priburta o ekspertu. Skirtumas tau koks? emkes irgi gamina spec gamyklose tik geriausi inzinieriai, tai irgi sakysi kad tiuninta?
User
2011-04-19 13:57
2011-04-19
13:01 wrote:
as klausiu is e39 i e39 tik is 3, 0D i 4, 0D sunku pakeist ? o tie apie e46 bazarina..
turetu buti nesunku jei su pilna elektrine dalim pravodke. Tik vaziuokle manau reikes tobulint
User
2011-04-19 14:09
2011-04-19
09:49 wrote:
koks dar modifikuotas??? ka tu cia kalbi nesamones? ta pati laida kaip M3, modifikacija tu.... gamyklinis produktas.
2011-04-19
11:15 wrote:
hartge tas pats kas ac schnizer, ar kokia hamann tuning vokieciu firma, nedasunta tau :lol: o orginaliai niekada is gamyklos neisejo e46 su v8, jis buvo modifikuotas hartge firmos
2011-04-19
13:55 wrote:
esme serijine gamyba, ir taip kad i ta kebula telpa V8, ko dar tau reik?licenzijuota gamyba su V8 e46, ne garaziniu ziurkiu priburta o ekspertu. Skirtumas tau koks? emkes irgi gamina spec gamyklose tik geriausi inzinieriai, tai irgi sakysi kad tiuninta?:lol:
blin tu durnas orginaliai tokio modelio e46 varikliu gamoje nebuvo, tai sugalvojo padaryt hartge tuning firma, taip, kad tai ne stock e46, o modifikuotas ir viskas, o del m"kes ji yra orginalus bmw gaminys, jokios tuning firmos prie m"kes gamybos neprisidejo, apsimeti ir is principo nesamones sneki, o del tu garaziniu ziurkiu kaip tu sakai, jie kartais daug geriau ir daugiau galios isgauna nei tie inzinieriai, tau toli grazu iki tu garaziniu lygio, tai taipiseina kad ir autoriu pavadinai garazine ziurke, nes jis irgi nori pasikeisti varikli is vieno y kita, tavo nuomone aiski
User
2011-04-19 14:13
2011-04-19
09:49 wrote:
koks dar modifikuotas??? ka tu cia kalbi nesamones? ta pati laida kaip M3, modifikacija tu.... gamyklinis produktas.
2011-04-19
11:15 wrote:
hartge tas pats kas ac schnizer, ar kokia hamann tuning vokieciu firma, nedasunta tau :lol: o orginaliai niekada is gamyklos neisejo e46 su v8, jis buvo modifikuotas hartge firmos
2011-04-19
13:55 wrote:
esme serijine gamyba, ir taip kad i ta kebula telpa V8, ko dar tau reik?licenzijuota gamyba su V8 e46, ne garaziniu ziurkiu priburta o ekspertu. Skirtumas tau koks? emkes irgi gamina spec gamyklose tik geriausi inzinieriai, tai irgi sakysi kad tiuninta?:lol:
viskas yra imanoma, reikia tik gero noro, jai y huliganke ykisa v12 motora, tai y e39 tikrai tilps tas dyzeliukas, tik aisku bus ka veikti
User
2011-04-19 15:03
reikia bandyt tada O kaip su technikine ? Leis prastumt ? nereikes ekspertizes daryt ? stock raso 135kw dabar yra 182kw kita turbina ir cipas , o 4, 0d man atrodo 160kw stock
User
2011-04-19 16:26
2011-04-19
11:15 wrote:
hartge tas pats kas ac schnizer, ar kokia hamann tuning vokieciu firma, nedasunta tau :lol: o orginaliai niekada is gamyklos neisejo e46 su v8, jis buvo modifikuotas hartge firmos
2011-04-19
13:55 wrote:
esme serijine gamyba, ir taip kad i ta kebula telpa V8, ko dar tau reik?licenzijuota gamyba su V8 e46, ne garaziniu ziurkiu priburta o ekspertu. Skirtumas tau koks? emkes irgi gamina spec gamyklose tik geriausi inzinieriai, tai irgi sakysi kad tiuninta?:lol:
2011-04-19
14:09 wrote:
blin tu durnas :lol: orginaliai tokio modelio e46 varikliu gamoje nebuvo, tai sugalvojo padaryt hartge tuning firma, taip, kad tai ne stock e46, o modifikuotas ir viskas, o del m"kes ji yra orginalus bmw gaminys, jokios tuning firmos prie m"kes gamybos neprisidejo, apsimeti ir is principo nesamones sneki, o del tu garaziniu ziurkiu kaip tu sakai, jie kartais daug geriau ir daugiau galios isgauna nei tie inzinieriai, tau toli grazu iki tu garaziniu lygio, tai taipiseina kad ir autoriu pavadinai garazine ziurke, nes jis irgi nori pasikeisti varikli is vieno y kita, tavo nuomone aiski:thumbdown:
nera matau su tavim ka daugiau sneket, savo tiesa isikibes is ranku nepaleidi, nesiruosiu toliau testi diskusijos, beprasmiska
User
2011-04-19 16:28
2011-04-19
15:03 wrote:
reikia bandyt tada :) O kaip su technikine ? Leis prastumt ? nereikes ekspertizes daryt ? stock raso 135kw dabar yra 182kw kita turbina ir cipas , o 4, 0d man atrodo 160kw stock:smilewink:
tech pase reikes keisti variklio nr, jei toks dar yra uzrasytas, nes vieniem raso kitiems ne, cia kaip papulsi, manes vieno variklio prase nr parodyt, kita karta neprase. tai jei pas tave nera parasyta tai nereikes jokios ekspertizes, imeti ir niekas ten neziures koks pas tave motoras stovi, ne ju reikalas, svarbu dyzelis, normu nevirsyja ir kebulo numeris, fsio
User
2011-04-19 16:52
2011-04-19
15:03 wrote:
reikia bandyt tada :) O kaip su technikine ? Leis prastumt ? nereikes ekspertizes daryt ? stock raso 135kw dabar yra 182kw kita turbina ir cipas , o 4, 0d man atrodo 160kw stock:smilewink:
2011-04-19
16:28 wrote:
tech pase reikes keisti variklio nr, jei toks dar yra uzrasytas, nes vieniem raso kitiems ne, cia kaip papulsi, manes vieno variklio prase nr parodyt, kita karta neprase. tai jei pas tave nera parasyta tai nereikes jokios ekspertizes, imeti ir niekas ten neziures koks pas tave motoras stovi, ne ju reikalas, svarbu dyzelis, normu nevirsyja ir kebulo numeris, fsio :)
manai ant tiek durni kad neatskirtu motoro 3, 0D nuo 4, 0D siauliuose pastebejau kimba..
User
2011-04-19 16:58
2011-04-19
15:03 wrote:
reikia bandyt tada :) O kaip su technikine ? Leis prastumt ? nereikes ekspertizes daryt ? stock raso 135kw dabar yra 182kw kita turbina ir cipas , o 4, 0d man atrodo 160kw stock:smilewink:
2011-04-19
16:28 wrote:
tech pase reikes keisti variklio nr, jei toks dar yra uzrasytas, nes vieniem raso kitiems ne, cia kaip papulsi, manes vieno variklio prase nr parodyt, kita karta neprase. tai jei pas tave nera parasyta tai nereikes jokios ekspertizes, imeti ir niekas ten neziures koks pas tave motoras stovi, ne ju reikalas, svarbu dyzelis, normu nevirsyja ir kebulo numeris, fsio :)
2011-04-19
16:52 wrote:
manai ant tiek durni kad neatskirtu motoro 3, 0D nuo 4, 0D siauliuose pastebejau kimba..
jiem ten nelabai ydomu ar pas tave 3.0 4.0 stovi matoras preina paziuri pagrindinius dalykus ir tiek.nu jai pataikysi an kokio durnelio tai gali ir prisipisti
User
2011-04-19 17:46
2011-04-19
13:55 wrote:
esme serijine gamyba, ir taip kad i ta kebula telpa V8, ko dar tau reik?licenzijuota gamyba su V8 e46, ne garaziniu ziurkiu priburta o ekspertu. Skirtumas tau koks? emkes irgi gamina spec gamyklose tik geriausi inzinieriai, tai irgi sakysi kad tiuninta?:lol:
2011-04-19
14:09 wrote:
blin tu durnas :lol: orginaliai tokio modelio e46 varikliu gamoje nebuvo, tai sugalvojo padaryt hartge tuning firma, taip, kad tai ne stock e46, o modifikuotas ir viskas, o del m"kes ji yra orginalus bmw gaminys, jokios tuning firmos prie m"kes gamybos neprisidejo, apsimeti ir is principo nesamones sneki, o del tu garaziniu ziurkiu kaip tu sakai, jie kartais daug geriau ir daugiau galios isgauna nei tie inzinieriai, tau toli grazu iki tu garaziniu lygio, tai taipiseina kad ir autoriu pavadinai garazine ziurke, nes jis irgi nori pasikeisti varikli is vieno y kita, tavo nuomone aiski:thumbdown:
2011-04-19
16:26 wrote:
nera matau su tavim ka daugiau sneket, savo tiesa isikibes is ranku nepaleidi, nesiruosiu toliau testi diskusijos, beprasmiska :smartass:
pakartojai viska tik kitais zodziais, ka as tau buvau parases matos nebeturi ka pasakyt
User
2011-04-19 17:49
2011-04-19
15:03 wrote:
reikia bandyt tada :) O kaip su technikine ? Leis prastumt ? nereikes ekspertizes daryt ? stock raso 135kw dabar yra 182kw kita turbina ir cipas , o 4, 0d man atrodo 160kw stock:smilewink:
4.0d yra 180kw
Maksimali galia
238 AG / 4000 aps. per min.
Sukimo momentas
560/1750 N·m
Maksimali galia
238 AG / 4000 aps. per min.
Sukimo momentas
560/1750 N·m
User
2011-04-19 18:07
2011-04-19
15:03 wrote:
reikia bandyt tada :) O kaip su technikine ? Leis prastumt ? nereikes ekspertizes daryt ? stock raso 135kw dabar yra 182kw kita turbina ir cipas , o 4, 0d man atrodo 160kw stock:smilewink:
2011-04-19
17:49 wrote:
4.0d yra 180kw
Maksimali galia
238 AG / 4000 aps. per min.
Sukimo momentas
560/1750 N·m
Maksimali galia
238 AG / 4000 aps. per min.
Sukimo momentas
560/1750 N·m
2kw maziau nei mano bet nm daugiau o jei dar cipuot toki ? daug kazi imanoma isspaust ?
User
2011-04-19 18:26
2011-04-19
15:03 wrote:
reikia bandyt tada :) O kaip su technikine ? Leis prastumt ? nereikes ekspertizes daryt ? stock raso 135kw dabar yra 182kw kita turbina ir cipas , o 4, 0d man atrodo 160kw stock:smilewink:
2011-04-19
17:49 wrote:
4.0d yra 180kw
Maksimali galia
238 AG / 4000 aps. per min.
Sukimo momentas
560/1750 N·m
Maksimali galia
238 AG / 4000 aps. per min.
Sukimo momentas
560/1750 N·m
2011-04-19
18:07 wrote:
2kw maziau nei mano bet nm daugiau o jei dar cipuot toki ? :) daug kazi imanoma isspaust ?
na uzcipavus kokie 190-200kw turetu gautis gal, jai tas projektelis pavyktu tau su visais tvarkingais cipavimais, e39-4.0d turetu skristi ispudingai o tu geriau ateik pas mus y foruma bmw, negu cia klausyk tu blevyzgu, ir ten tikrai suzinosi daugiau info apie bmw visom rupimom temom, tikrai ne vienas patars, ar pasiulis ka, http://forumas.bmwfan.lt http://forumai.bmw-klubas.lt
User
2011-04-19 18:59
2011-04-19
17:49 wrote:
4.0d yra 180kw
Maksimali galia
238 AG / 4000 aps. per min.
Sukimo momentas
560/1750 N·m
Maksimali galia
238 AG / 4000 aps. per min.
Sukimo momentas
560/1750 N·m
2011-04-19
18:07 wrote:
2kw maziau nei mano bet nm daugiau o jei dar cipuot toki ? :) daug kazi imanoma isspaust ?
2011-04-19
18:26 wrote:
na uzcipavus kokie 190-200kw turetu gautis gal, jai tas projektelis pavyktu tau su visais tvarkingais cipavimais, e39-4.0d turetu skristi ispudingai :thumbup: o tu geriau ateik pas mus y foruma bmw, negu cia klausyk tu blevyzgu, ir ten tikrai suzinosi daugiau info apie bmw visom rupimom temom, tikrai ne vienas patars, ar pasiulis ka, http://forumas.bmwfan.lt http://forumai.bmw-klubas.lt
Gerai.
User
2011-04-19 19:18
nelabai nori tu to projekto arba nepaslenki . jai noretum netupetu jokios ta ar kas kitkas imtum ir pasidarytum .
User
2011-04-19 20:20
2011-04-19
19:18 wrote:
nelabai nori tu to projekto arba nepaslenki . jai noretum netupetu jokios ta ar kas kitkas imtum ir pasidarytum .
Nesu turcius , skaiciuoju centus , o projektas visgi reikalauja lesu ir laiko kurio ir per daug neturiu , o noriu ko nors naujo Ir yra galimybe issimti is dausto 740d varikli.
User
2011-04-19 20:44
2011-04-19
19:18 wrote:
nelabai nori tu to projekto arba nepaslenki . jai noretum netupetu jokios ta ar kas kitkas imtum ir pasidarytum .
2011-04-19
20:20 wrote:
Nesu turcius , skaiciuoju centus , o projektas visgi reikalauja lesu ir laiko kurio ir per daug neturiu , o noriu ko nors naujo :) Ir yra galimybe issimti is dausto 740d varikli.
User
2011-04-19 21:22
2011-04-19
19:18 wrote:
nelabai nori tu to projekto arba nepaslenki . jai noretum netupetu jokios ta ar kas kitkas imtum ir pasidarytum .
2011-04-19
20:20 wrote:
Nesu turcius , skaiciuoju centus , o projektas visgi reikalauja lesu ir laiko kurio ir per daug neturiu , o noriu ko nors naujo :) Ir yra galimybe issimti is dausto 740d varikli.
Kuras tai darbinis jis man nekainuoja tad ir litrazas nesvarbu svarbiausia kad butu dyzelis
User
2011-04-19 22:28
2011-04-19
19:18 wrote:
nelabai nori tu to projekto arba nepaslenki . jai noretum netupetu jokios ta ar kas kitkas imtum ir pasidarytum .
2011-04-19
20:20 wrote:
Nesu turcius , skaiciuoju centus , o projektas visgi reikalauja lesu ir laiko kurio ir per daug neturiu , o noriu ko nors naujo :) Ir yra galimybe issimti is dausto 740d varikli.
nieko jis daug neryja kaip 4.0
User
2011-04-19 22:43
2011-04-19
17:49 wrote:
4.0d yra 180kw
Maksimali galia
238 AG / 4000 aps. per min.
Sukimo momentas
560/1750 N·m
Maksimali galia
238 AG / 4000 aps. per min.
Sukimo momentas
560/1750 N·m
2011-04-19
18:07 wrote:
2kw maziau nei mano bet nm daugiau o jei dar cipuot toki ? :) daug kazi imanoma isspaust ?
2011-04-19
18:26 wrote:
na uzcipavus kokie 190-200kw turetu gautis gal, jai tas projektelis pavyktu tau su visais tvarkingais cipavimais, e39-4.0d turetu skristi ispudingai :thumbup: o tu geriau ateik pas mus y foruma bmw, negu cia klausyk tu blevyzgu, ir ten tikrai suzinosi daugiau info apie bmw visom rupimom temom, tikrai ne vienas patars, ar pasiulis ka, http://forumas.bmwfan.lt http://forumai.bmw-klubas.lt
ne kilovatus jus skaiciuokit blet... o sankabos darbo laika.... prie ko cia tie kw dyzeliui nesuprantu.... daug ka lemia greiciu dezes suderinimas, svoris ir turbinos darbas... ne karta maciau kai visokie tdi su 120kw gauna nuo 99kw jtd
User
2011-04-20 00:27
2011-04-19
18:07 wrote:
2kw maziau nei mano bet nm daugiau o jei dar cipuot toki ? :) daug kazi imanoma isspaust ?
2011-04-19
18:26 wrote:
na uzcipavus kokie 190-200kw turetu gautis gal, jai tas projektelis pavyktu tau su visais tvarkingais cipavimais, e39-4.0d turetu skristi ispudingai :thumbup: o tu geriau ateik pas mus y foruma bmw, negu cia klausyk tu blevyzgu, ir ten tikrai suzinosi daugiau info apie bmw visom rupimom temom, tikrai ne vienas patars, ar pasiulis ka, http://forumas.bmwfan.lt http://forumai.bmw-klubas.lt
2011-04-19
22:43 wrote:
ne kilovatus jus skaiciuokit blet... o sankabos darbo laika.... prie ko cia tie kw dyzeliui nesuprantu.... daug ka lemia greiciu dezes suderinimas, svoris ir turbinos darbas... ne karta maciau kai visokie tdi su 120kw gauna nuo 99kw jtd
Nelygink tdi su 4.0D ten automatas viskas su protu daroma. atsizvelgiant i galimybes
User
2011-04-20 08:51
2011-04-19
18:26 wrote:
na uzcipavus kokie 190-200kw turetu gautis gal, jai tas projektelis pavyktu tau su visais tvarkingais cipavimais, e39-4.0d turetu skristi ispudingai :thumbup: o tu geriau ateik pas mus y foruma bmw, negu cia klausyk tu blevyzgu, ir ten tikrai suzinosi daugiau info apie bmw visom rupimom temom, tikrai ne vienas patars, ar pasiulis ka, http://forumas.bmwfan.lt http://forumai.bmw-klubas.lt
2011-04-19
22:43 wrote:
ne kilovatus jus skaiciuokit blet... o sankabos darbo laika.... prie ko cia tie kw dyzeliui nesuprantu.... daug ka lemia greiciu dezes suderinimas, svoris ir turbinos darbas... ne karta maciau kai visokie tdi su 120kw gauna nuo 99kw jtd
2011-04-20
00:27 wrote:
Nelygink tdi su 4.0D :) ten automatas viskas su protu daroma. atsizvelgiant i galimybes :)
tai as ka ir sakau ne kw esme, o traukos paskirstymo apsuku diapozone, pas bmw labai gerai
User
2011-04-20 09:20
2011-04-19
22:43 wrote:
ne kilovatus jus skaiciuokit blet... o sankabos darbo laika.... prie ko cia tie kw dyzeliui nesuprantu.... daug ka lemia greiciu dezes suderinimas, svoris ir turbinos darbas... ne karta maciau kai visokie tdi su 120kw gauna nuo 99kw jtd
2011-04-20
00:27 wrote:
Nelygink tdi su 4.0D :) ten automatas viskas su protu daroma. atsizvelgiant i galimybes :)
2011-04-20
08:51 wrote:
tai as ka ir sakau :) ne kw esme, o traukos paskirstymo apsuku diapozone, pas bmw labai gerai :)
cipas bus atliekamas vimotoje arba pas cat'a jei isidesiu ta galiuna
User
2011-04-20 12:26
2011-04-20
00:27 wrote:
Nelygink tdi su 4.0D :) ten automatas viskas su protu daroma. atsizvelgiant i galimybes :)
2011-04-20
08:51 wrote:
tai as ka ir sakau :) ne kw esme, o traukos paskirstymo apsuku diapozone, pas bmw labai gerai :)
2011-04-20
09:20 wrote:
cipas bus atliekamas vimotoje arba pas cat'a :) jei isidesiu ta galiuna :)
atmink kad tam motorui kur kas daugiau prieziuros reikes
User
2011-04-20 12:37
2011-04-20
08:51 wrote:
tai as ka ir sakau :) ne kw esme, o traukos paskirstymo apsuku diapozone, pas bmw labai gerai :)
2011-04-20
09:20 wrote:
cipas bus atliekamas vimotoje arba pas cat'a :) jei isidesiu ta galiuna :)
2011-04-20
12:26 wrote:
atmink kad tam motorui kur kas daugiau prieziuros reikes :)
Pamenu ta pasakojima apie dvi turbinas , dviejus starterius ir pan be gi nieko gyvenime nera amzino...
User
2011-04-20 16:29
2011-04-20
09:20 wrote:
cipas bus atliekamas vimotoje arba pas cat'a :) jei isidesiu ta galiuna :)
2011-04-20
12:26 wrote:
atmink kad tam motorui kur kas daugiau prieziuros reikes :)
2011-04-20
12:37 wrote:
Pamenu ta pasakojima apie dvi turbinas , dviejus starterius ir pan :) be gi nieko gyvenime nera amzino... :)
tai beabejo, ir vazinesi manau maziau su ja savaitgaliais tik esme ta kad 4.0l V8 dyzelis nera toks hitas bmw kaip 3.0D, nes pagal viska jis gerokai kuro srebia, nors tau valdiskas bet vistiek. Jis daugiausia pasireiskia nuo 100-200 einant ir daugiau, o 0-100 abu beveik vienodi, nes 3litris sveria maziau.
User
2011-04-20 17:56
2011-04-20
12:26 wrote:
atmink kad tam motorui kur kas daugiau prieziuros reikes :)
2011-04-20
12:37 wrote:
Pamenu ta pasakojima apie dvi turbinas , dviejus starterius ir pan :) be gi nieko gyvenime nera amzino... :)
2011-04-20
16:29 wrote:
tai beabejo, ir vazinesi manau maziau su ja :) savaitgaliais :) tik esme ta kad 4.0l V8 dyzelis nera toks hitas bmw kaip 3.0D, nes pagal viska jis gerokai kuro srebia, nors tau valdiskas bet vistiek. Jis daugiausia pasireiskia nuo 100-200 einant ir daugiau, o 0-100 abu beveik vienodi, nes 3litris sveria maziau.
patikek, jai jis isides 4.0d, tikrai joks 3.0d jo nepadarys, maximum 50kg jis sunkesnis, tikrai nedaugiau vien sukimo momentas tarp ju skiriasi 130, kas labai daug ka duoda, ir arkliu ant 50 daugiau 4.0d turi, taip, kad jis tikrai puikus variantas y e39
User
2011-04-20 18:12
Tegu srebia ar tau gaila ? man liudina vienas dalykas kad noreciau mechanines pavaru dezes o cia mechanines , gal butu galima is kokios kitos pritaisyt ?
User
2011-04-20 18:22
2011-04-20
18:12 wrote:
Tegu srebia ar tau gaila ? man liudina vienas dalykas kad noreciau mechanines pavaru dezes o cia mechanines , gal butu galima is kokios kitos pritaisyt ?
nerys jis tonom, keliais litrais daugiausia skirsis nuo 3.0d ir beto tikrai maziau rys, nes kebulas bus lengvesnis, o del pavaru dezes, cia jau nezinau, aisku imanoma padaryt, bet darbelio ir visokiu daliu ieskojimo daug, sakau prisiregistruok bmw forume ir tau tiksliai pasakys, ar apsimoka det isvis 4.0d y e39
User
2011-04-20 19:51
2011-04-20
18:12 wrote:
Tegu srebia ar tau gaila ? man liudina vienas dalykas kad noreciau mechanines pavaru dezes o cia mechanines , gal butu galima is kokios kitos pritaisyt ?
2011-04-20
18:22 wrote:
nerys jis tonom, keliais litrais daugiausia skirsis nuo 3.0d ir beto tikrai maziau rys, nes kebulas bus lengvesnis, o del pavaru dezes, cia jau nezinau, aisku imanoma padaryt, bet darbelio ir visokiu daliu ieskojimo daug, sakau prisiregistruok bmw forume ir tau tiksliai pasakys, ar apsimoka det isvis 4.0d y e39
su draugo nick reikia tiesiog prisijungt ;D
User
2011-04-20 20:12
Jo....atrodo tarsi čia visi viską turėję, viskuo važinėję visažiniai.Lygiam kely sąnaudos nedaug skiriasi(o ne nesiskirs)priklausomai nuo greičio, o mieste (aišku ne Gargžduose Nemičyynije ar Joniškėlyje)o normaliam mieste skirasi keturiais-šešiais l šimtui ir galit eit gert kakavos.Todėl miestui ir skirti Smartai, motoroleriai ar dviračiai o ne S MB ir BMW septinti.
Your message |
|