Salnikas (31)
Paieška forume
Pranešimai | Atsakymai | Autorius | |
---|---|---|---|
vairo kolonele
o tn salnikas sudiles kad lasa
|
5 |
15-04-07 |
|
Vectra 2.0dti leidzia tepala
tai alkuninio salnikas ten stovi. priekinis
|
3 |
13-08-06 |
|
kompresorius su dujos ar turba su dujomis kas geriau???
speju kad uzkepe guolis, leidzia koks salnikas
|
15 |
naudinga..
10-11-07 |
|
opel problemos su generatoriumi
seip jei salnikas parejo tai tepalo negalejo privaryt, nes salnikas kai pareina tai tepalas turejo laset laukan nes toks griovelis yra padarytas kad lasetu laukan, nes man buvo kad salnikas vidinis parejes tai ilgiau pastovi ir randu tepalo balutes, nors pas mane vectra 1, 7TD irgi isuzinis nebent corsom kitaip padaryta bet nesitiki. jei reguliatorius butu parejes ir ji pakeites turejo but gerai nebnt jis dar nemate kokio gedimo
|
41 |
10-01-06 |
|
Dėl riebokšlių
Motoroleris 2T ir jis kazkdel nesikuria galvoju gal salnikai gali but.Nes iš degimo puses salnikas kaip ir slapias atrodo.
|
46 |
14-03-02 |
|
KIA Sorento Pliusai minusai? girdėjau nemirtingi jie.
Sveiki, reikia info nusimanančių apie sorentą 08m 2, 5 CRDI į antifrizo įsiplėtimo bakelį veržiasi tepalas, aušintuvo salnikas keistas, sistema plauta, po kiek laiko vėl kartojasi..
|
23 |
kestukas..
09-12-07 |
|
degimo reguliavimas
tai cia salnikas gal bus suejas kur megneto puseje yra? nes pastebejau kad atsukus virs magneto toki varzta bandant kurti pro ten eina oras lyg is dusles.
|
24 |
14-03-15 |
|
Problema su termostato keitimu
salnikas xujovas manau, as fabijai neites naujo nesubegejau ikist i 1, 9sdi matora, tai dejau atgal sena, nes bijojau kad nulust jei per jega bandysiu sukist
|
6 |
14-09-14 |
|
Sveki perku jawai dalis ir reikia siokios tokios pagalbos
Ar patikrinai ar desinej pusej kur yra generatorius alkuninio guolis kliba jei taip tada salnikas gali but kiauras ir trauks ora per sona , tokiu atveju jawos neuzvesi
|
21 |
11-01-11 |
|
audi a4 1.8 t, del turbinos gedimo
ne tame beda, kad ji sukasi.. beda, kad ji buna labai ikaitusi - tepalas uzkepa ant aseles ir per ilga laika susidaro nemazas sluoksnis, del kurio pradeda estis salnikas ir strigti asele.. cia mano ardyta. buvo keista, nes pradejo deginti tepala.. karstosios puses salnikas buvo pradetas grauzti. jei buciau ilgiau vazinejes, greiciausiai butu visai uzstrigusi asele
|
26 |
10-02-21 |
|
Saab mechanines pavaru dezes remontas
susipiso isminamasis naujas. nzn kodel. nuemiau deze, o jis liko suspaustas, kazkokia plastmase islindusi, speju salnikas vidinis. vienu zodziu idejau viena is savo senu ir vazineju be problemu.
|
15 |
15-09-24 |
|
Žiauriai bėga tepalas
jo, biski idomiai filmuota.. nu siaip per voztuvu dangtelio tarpine daug neturetu varyti tepalo, sakyciau salnikas paskirstymo veleno leidzia, nes slegio ten daugiau. nuemus dangteli paskirstymo dirzo turetu buti aiskiau
|
10 |
11-05-06 |
|
bmw 325 tds paspaudus gazo pedala nuo 100 prasideda vibracija uzimas kas galetu buti?
Tai kad viskas vyksta ne gale o priekyje tad tikrai nereduktorius. Gal skyvas kreivai sukas nes salnikas yra keistas arba kardanas nes ties deze yra guma paplysus bet nesmarkiai tiesiog nzn..
|
10 |
13-03-24 |
|
Parduodu Audi A4- VW Passat B5 vairo kolonėlę
Tada dar tokį klausimą užduosiu, kolonėlė pradėjo vienu metų STIPRIAI leist tepalą(per traukės gumą), nors jokių prasisunkimų, net mažų, nesimatė. Turbūt pramuštas salnikas, ar tokį gedimą sutvarkyt galėtumėt išimtai kolonėlei, ir kaina, bent maždaug
|
9 |
13-07-16 |
|
Dėl riebokšlių
ir jei jis (salnikas) nesvarus vadinas praleidzia kuro misini uz tat ir slape apsitepalaves , turejei isanksciau pastebeti variklis netolygiai dirbti ar gazuotis ... ir gali buti kad stumokli subraizei nes jis gaude pasalini ora ir negavo tepimo ...
|
46 |
14-03-02 |
|
Užia priekiniam rate
labai idomi diagnostika. jei guoliai reduktoriaus pabire - judindamas pusasi matysi laisvuma.. ir be to, pabirus guoliui ismalamas salnikas ir pradeda myzti transmisija.
reduktoriaus guoliai daug reciau "iseina saibom" nei ratu guoliai. nebent konkretaus modelio.. nes yra probleminiu transmisiju, kurios kencia nuo to |
8 |
13-04-03 |
|
bmw e39 dingtsa tepalas
Nelinkeciau, kad butu parejusios voztuvu gumytes tada keitimas kainuos tepalas gali dingti del ivairiu priezasciu ir zinoma jei per dangteli varytu tepala variklis butu graziai padengtas tepalu ir zinoma matytus nubegimo vieta..Dar gali buti galinis salnikas parejas pastebeti nesunku matosi kad visa pavaru deze apsisikus
|
7 |
14-07-08 |
|
perku VW golf 1.4 varikly
Tas keitimo remontas issirutulios i nemenka sumele.Negi tvarkydamas galvutes voztuva, paliksi sena dirzeli ir itempimo guoli?Plius dar gal salnikas koks prie galoTepala pilt ir galvot pastoviai kiek jo ten yra, tai cia irgi ne gyvenimasNa dar zvakes bent po 10lt koki, oro filtras, tepalai....Nebent del tokiu dalyku galva neskauda
|
23 |
maumas
11-04-27 |
|
2.5 tdi 110kw
gali but virsutinis arba apatinis salnikas per ta salnikeli visas tarpines pasikeiciau aisku pacios variklio tai ne, zodziu taipat buvo kaip ir tau lasedavo ir niekur neradau kol meistrai neparode kad pro salnika varo panasei tepalas iseidavo 100km 1litras, lengvai keiciasi jei virsutinis ir jie nebrangus tikrai, jei apatinis tai biski teks pavarkt
|
6 |
13-02-17 |
|
Vairo stiprintuvo skystis
Gedimas buvo toks, jog gaude ora i sistema. Pakeite viena slangute, dar kur yra siurblio skyvas, tarp jo salnikas siek tiek rasoja. Kol kas ten dar nieko nedarau. Pakeite skysti ir kol kas vaziuoju ir lyg ir nebepucia lauk skyscio. Matysiu kas bus veliau. Jei ka, pirksiu siurbli kita. Labai nebrangiai kainuoja. Siandien jau pasidomejau.
|
17 |
14-01-19 |
|
Ką rinktis ?
kaip ir sake.. apie 30 sekundziu uztenka pabirbinti laisvom pries isjungiant - jei ramiai vaziavai, nebutina birbinti. gali pradeti vaziuoti is karto, tik spausti negalima.. nebent minusine temperatura - tada geriau kazkiek pasildyti. as asmeniskai nesildau tiesiog neleidziu turbai sukelti slegio nespausdamas gazo. bet stengiuosi pries isjunkdamas palaukti bent 30 sekundziu. jei is karto po agresyvaus vaziavimo tai ir ilgiau palaikau. tepalas net ir saltas tepa, bet isjungus varikli, kai turba karsta jis gali "apkepti" ant aseles.. neisardes jos to "apkepo" nenuvalysi. as po 2 metu tokio vazinejimo buvau isardes turba, tai jokiu aseles edimo zymiu nebuvo.. bet buvo apkepe prie turbinos sparnuotes, kur stovi "salnikas".. tiek buvo suodziu, kad pradejo salnikas strigti. del to jis pradejo devetis ko pasekoje pradejo mizti tepala i ismetima.
|
70 |
12-12-22 |
|
Alfa 156
kazkuris -turbut isiurbimo pigesnis , ismetimo brangesnis. atrodo siaip nebrangiai bet pradedi daugint is 16, poto dar voztuvu salnikus keiti vel kart 16, visas tarpines atsirado proga ir zvakes pasikeist, nekalbant paskirstimo sritis .pirksi viska naudota , bet po tokio ivikio vistiek noresis paskyrstima tvarkyti , ten kai pradedi ziuret tai velenelio salnikas leidzia tai ausinimo , siurbliukas, leidzia, guoliukas kleba.o uz darba kai nenori gerai vln.moket tai chebryte bando ant medziagu nuspaust.beto jai pinigo lisno turiu srotus stengiuos lenkt nes , visokio meslo pazystami prisiperka poto spjaudos .
|
92 |
naudinga..
09-11-25 |
|
Protingu patarimu! nepagailet litu ant 525TDS 99m ar pagailet ant 530D???kuro sanaudos?
pradesim nuo to, kad varyklio svoris yra labai didelis, labai kencia priekiniai amortizatriai, bet ne tai, kad jie pareina, jie pradeda bildeti. forsunkes magnetines, brangios ir pareina, del to varyklis pradeda trukciot. labai blogas oro paemimas, uzsiurbia vandens ir ate stumokliam(paciam buvo ir dar keliem draugam). automatas dar sklendes turi papildomas, kurios issidievi ir uzsisiurbia po voztuvais. tiesa vairo koloneles irgi greiciau pasidevi, o kadangi cia e39 liga tai.. buna turbina pareina ir gan daznai, issimalana salnikas. starteriai tragedija. gal dar ka pamirsau, nesimasto is ryto
|
93 |
10-03-17 |
|
Mano SAAB 9-3
dalyvauju kartais Englishtowne, NJ. tik pradejes leisti buvo priekinas salnikas, tai neleido pora kartu ant trasos.. pasikeichiau, db viskas gerai..bet dazniau gatvese.. daugiau adrenalino.. aishku baudu prisirinkes jau nemazai.. nu 3 baudas per 1 metus.. 2 uz greiti, 1 uz "reckless driving" del kurio net i kriminalini teisma padave, bet teisejas geras buvo, liepe i tokius kursus nueiti ir turetu buti viskas gerai del kasimosi, tai nlb bijau, nes jei smarkiai kasis desiu riboto praslydimo reduktoriu.. padeda labai.. ir platesnes padangas.. yra "vaistu" tam gydyti..
|
108 |
10-04-16 |
|
Del technikinio dyzelio
nesuk plauciu per daug, genera tik apdeng ir nuplauk plovykloi normalioi su 90laipsniu karstu vandeniu, servise bet kuriam nuvares paprasyk kad pakeltu ant keltuvo ir stabdiu nuriebalintoju su oru nupustu apacia ir i ta, ka cia be tvarkysi jei senas auto nesenai tevo darbinei bulkai taip prastumiau gateri veziojama tampo po zmpnes medi pjauna i ta triperi negi lt daug kisi galinis salnikas leidzia tarytum jo ten nera bet ant numeriu puikuojasi geltonas iki 16m. ta libdukas tokiu masinu pilna lietuva, cia lietuva cia lietus lyja. ne kaip kokioj vokietyjoi pvz ten duslintuve negali buti nei vienos ne originalios siules.
|
17 |
14-02-14 |
|
tepalo lygis padidejas o tepalo nepilta
Tikrinau tepala jau pora savaiciu ir pastebejau kad pakilo tepalo lygis nors nepyliau tepalo. Antifryzas nedingsta kiek buvo tiek yra tepalas svarus be jokiu pasaliniu zymiu. Idomu nuo ko galejo padideti tepalo lygis. Mastau kad gali buti taip kad siurblio salnikas leidzia tad kuras bega tiesiai i tepalus gal klystu nezinau tad laukiu jusu pagalbos gal kas su panasia beda esat susiduria. Variklis 2.5 tds e36. Tiesa dar masiniuka imu ant apsuku man tepala pradeda varyti per tepalo matuokli idejau kita salnika tik ramiai vazinejant neleidzia tik ant dugno pedala iskart leidzia nuo ko cia taip gal buti spaudims per didelis ar tepalas perskystas ir vara?
|
7 |
13-05-15 |
|
opel problemos su generatoriumi
Sveiki, gal kas galit patarimu protingu duot? Turiu Corsa B 1.5 TD. Tai problema tame, kad nebekrove generatoriaus. Nuveziau pas meistra ir jis pasake, kad parejo salnikas ir privare tepalo ir dar sudege ytampos reguliatorius. Kai sutvarke, isidejau generatoriu, bet jis vistiek neveike. Vel nuveziau. Sutvarke antra karta (tipo pakeite reguliatoariu vel. Sikart jau veike tik beda tame buvo, kad krove iki 18V, priklausomai kiek gazo paspausi. Nuveziau trecia karta tvarkyt. Tai db jis man aiskina, kad pramustas inkaras, del kurio vel sudege reguliatorius. Patarkit ka man su tuo meistru daryt nes pinigu jis nesiruosia grazint, be to, keistai jau kazkaip numire tas inkaras, uz kuri jis dar tiksliai nezino, bet reikes damoket apie 200-250 litu?
|
41 |
10-01-06 |
|
Galvos tarpine?
o pas tave yra toks daiktas kaip ausintuvas tepalo?nu buna toks lyg intarpas tarp variklio bloko ir tepalo filtro..askira eina toks agregatas nezinau kaip pavadint.. zodziu tas agregatas tvirtinas i bloka variklio, o ji jau tada sukasi tepalo filtras..man ji paeme ismete visai, tiesiogiai uzsuko tepalo filtra be tos nesamones, uzglusino slangas kur i ji ateina. jis ausinamas buna antifryzu ten kazkaip..va per ta nesamone gali tepalo gaut jei koks salnikas gatavas..man pamenu pasate taip buvo 2, 0 DOHC. 16voztuvu..tai man i ausinimo sistema prixujarino tepalo..teko visas sistema plaut tada ausinimo..tavo kiek supratau audi masina, tik variklis nezinia koks..gal net nera tokio daikto pas tave..
|
83 |
13-02-18 |
|
vairo stiprintuvo salnikas
Sveiki, ar ardomas yra vairo stiprintuvas? leidzia tepala audi c4
|
1 |
15-08-13 |
|
kas geriau opel vectra nuo 99m ar pezo 406 nuo 99metu?
pats turiu Opel vectra 99m. 2.0 dti 16v 74kw. Pas mane siurblys keistas nauju. Daryta variklio diagnoze. Galiu pasakyti kad ji kuro uz miesto valgo apie 5 ir daugiau litru, nu neissivaizduoju kaip gali buti maziau, kaip kiti raso 4.4 litro - su buriom gal pas juos. Mieste vasara apie 6.2-6.7 litro, cia net nepasakyciau kad grynai miete, kazkiek ir uzmiesti pravaziuota. Matuoju pilant pilna baka vis. Pacioje masinoje kompas rodo vidurki vis didesni 0.25-0.6 litro/100km. vectros vaziuokle nebrangi ir pakankamai patikima. Opeliu siurbliai 2.0 litru varikliu laiko iki 250 000 km. paskui reikia keisti arba restauruoti. Kiek zinau restauravimas imanomas viena karta. Del rudziu ka zinau pas mane opelis kazkoks ruostas papildomai - sudetos posparnes plasmasines, kurios apsaugo ir arku uzlenkimus. Tat pas mane ten rudziu nera. Buvo tik ant galinio dangcio prie purkstuko. Siaip as saviski opeli visa beveik buvau issiardes (durys, sparnai... isskyrus slenkscius, nes daugiau darbo) isvaliau kur kokiu zemiu ar ko buvo ispurskiau geru riebalu su kauciuku ir k.t priedais. Beveik esu tikras kad rudziu nebus kokius 5 metus. Kiek turiu pazystamu, artimuju ir pats turejau viena prancuziska - galiu pasakyti gerai kol vaziuoja, kai sugenda tai tikrai kainuos gerai. sumokejus gerai tai nereiskia kad laikys. Siaip masinas pats pagrinde tvarkausi. Su prancuziskom yra toks dalykas pas jas tu paciu metu, to pacio menesio, to pacio variklio ir t.t gali buti ne du, o daugiau variantu renkantis dalis. PVZ kad ir to pacio variklio pagrindio veleno salnikas priekinis, nors pagalvojus kaip taip gali buti. Pasiklausk kiek kainuos dirzas, guoliai su itempejais, jei neklystu apie 1600 lt dar neatsimenu ar cia su darbu bet ytariu kad be darbo. Kitas dalykas kuro sanaudos uzmiesti virs 6 litru, o mieste 10 litru. vidutiniskai 8.5 litro. As manau jei perki masina ilgesniam laikui ir ruosies daug kilometru isukti, vietoj to kad keisti dirza prancuzui kelis kartus, tai opeliui nauja siurbly paimsi ir drasiai vaziuosi. Kiek zinau opeliu nuo 2000 metu siurbliai kazkiek patobulinti, bet didelio skirtumo negirdejau. Klausk kas siurbliu remontu uzsiima tai jie gal pasakys.
|
26 |
12-08-13 |
|
optimaliausias variantas "turbos"
tai G37 zinok tikrai nieko ispudingo, nemazai as ju isbandes. jis gerai traukia prie zemu sukiu, o prie aukstesniu "krenta ant pilvo". nesakau, kad dingsta visiskai trauka, bet as priprates, kad prie aukstu sukiu pats gazas, tai man ji buka pasirode prie aukstesniu. aisku prie zemu tai ji zveris. genesis geras aparatas, cia jau senai irodytas faktas. net ir sonata turbine visai nebloga, tik aisku klase visai kita, bet traukos uztenka jai. kelintu metu saabas? koks variklis ten? t.y. kiek arkliu, nes ju buvo trys gal versijos dvilitriniu. is esmes skyresi purkstukai, turbina ir programa. jei low pressure turbo tai ir neturejo ispudzio palikti. 9-5 pvz isvis stockiniai neina dauguma - 2.3L zemo slegio variantas, ar net tas pats 3.0L V6 - isvis pajuoka.. is gedimu vienas brangiausiu, bet ne toks daznas yra grandine. reikia keisti ja kas 300 000k km ar panasiai, tai jei su daug km, turek galvoj. as primeciau daliu kaina sau tai isejo apie $340.. 2 grandines, 2 itempejai, 6 slides. is dazniau pasitaikanciu - degimo kasete, kuri irgi nepigi. tiesa jei ji pareidineja buna uzsidega check engine ir trauka krenta, nes detonacijos sekimo sistema kaseteje neveikia - degimas buna pavelintas del ko ir kencia trauka. kasete as paemiau uz $100 naudota geros pagaminimo datos, nes velesnes geriau laiko. db nepamenu tiksliai nuo kurio men - ant kasetes yra lipdukas ant kurio data uzrasyta. siek tiek yra bedu su dirzu - idler pulley megsta issitaskyti. pacio dirzo keitimas irgi smagus, nes paprastai nepakeisi, reikes atsukti variklio pagalve viena ir kilstelti varikli. taip, kad jei kelyje suvalgys tavo dirza - ne taip lengva nauja uzdeti. as visada atsargini dirza veziojuosi su savimi, nes man jau 2 dirzus per 3 metus "suvalge". priekinis salnikas alkuninio megsta leisti, bet keitimas labai nesudetingas. bypass valve (tipo bovas recirkuliacinis) megsta pareiti - pradeda ukti kaip peleda arba boosta praleisti. sako elektroninis droselis megsta pareiti.. tfu tfu tfu man kolkas nebuvo bedu su juo. jie tiesa nepigus irgi. is esmes, kiek teko susidurti, beveik visos dalys saabui yra kazkiek brangesnes uz daugumos populiariu brandu. nzn kaip LT, bet pas mus taip yra. tiuningui jei nori imti tai patarciau imti 900uka, o ne 9-3.. nebent 9-3 patys pirmi - 98, 99 metu. ju viduriai tvirtesni - atskirti gali pagal degimo kasetes spalva - raudona - senesni, juoda - naujesni. daugiau tai vaziuokles atraminiu sarnyru "vtulkos" megsta prarudyti ir tada pradeda garsai eiti is priekio stabdant arba staigiai pagreitejant. nera jos brangios, bet galvos skausmas ir tiek. as susidejau Powerflex poliuretaninius bushingus, kuriem nereikia vtulku tai kaip ir dingo beda. 220 - 250 galima nesunkiai isspausti is jo. 220 be jokiu isoriniu modu, neskaitant turbinos ir purkstuku nuo high output turbo versijos (205 arkliai stocke). programuojasi nesunkiai jis, jei noresi as tau pasakysiu ko reikia. del kainos nzn, nes nzn kuriu metu ir koks stovis. as savo 2000 metu kabrika su nusprogusia turba, paemiau uz $2000 pries 4 metus kazkur.. tai nzn, palygink. tiesa ten buvo ne SE versija, o bazine, del to man reikejo turbos didesnes ir purkstuku kitu.
|
1454 |
11-09-24 |