audi a4 1.8 t, del turbinos gedimo

Sukūrė Vartotojas 2010-02-21
2010-02-21 19:40
Turbina nebeveikia. Kompas rodo viena temperaturos klaida. Ar gali buti, kad del jos atsirado gedimas. Kas galetu buti dar?
2010-02-21 21:14
del turbinos negalejo atsirasti gedimas, pas manes buvo paejusi turbina vazinejau 3menesius.
2010-02-21 21:16
del turbinos negalejo atsirasti gedimas, pas manes buvo paejusi turbina vazinejau 3menesius.mesdavo balta duma ant laisvu.800 simtai ir kita isidejau.
2010-02-21 22:27
o is kur zinai kad jinai nebeveikia ???? kas jai nutiko guoliai subirejo sparnuote ????
2010-02-22 22:03
nuo 2500 apsuku jiokios traukos pasikeitimo.
2010-02-22 22:05
O kokia turbinos kaina?Kiek viskas isejo?
2010-03-26 17:50
restauruoti 1100, bet pirkau deveta srote 800lt.jei pirksi ziurek kad neklibetu i sonus, turi sparnuote buti standi
2010-03-26 17:51
parasyk smulkiau kokie pozymiai ar ryje tepala koks max greitis ir tt
2010-03-26 17:54
ir dar vienas dalykas nepulk iminet turbos ir vezt restuoruot, pilna sudmeistriu kurie nelabai ka suprant ir jei turbininiui varikliui dingsta trauka puola kaltint pace turbina, gali but kaltas turbinos valdymas ar kzk pan
2010-03-26 19:34
pozimiai tokie.stovint ant laisvos eigos pradeda piltis baltais dumais, turi buti isiles variklis, atsisuk turbinos slangas ir pajiudink sparnuote ir bus aisku, dar turi pasitikrinti tepalo spaudima, jeigu spaudimas per mazas tai i turbina nepaduoda tepalo ir negauna tepimo taip ir susivaro turbinos, tada turi keisti tepalo siurbli, man buvo taip pat, kaip isemiau turbina jinai buvo visa sausa, tada pamatavau tepalo spaudima jis buvo per mazas tai keitciau tepalo siurbli, siurblio kaina 700lt kinietiskas 150lt.jei kas domins klausk nes perinkau savo visa varikli pries metus.dabar kaip nauja varikliukas dirba kaip laikrodis sekmes tau.
2010-03-26 19:54
Sveiki žiurinėjau į audines a4 1, 8 turbo quatro bet kai pamačiau kad jus čia vargstat su turbinom kažkaip ir noras dingo ka jus patartumėt ar keisdaami auto imsit su turbina :D Dėkoju
2010-03-26 20:36
retokas siaip atvejis buna kad ta turba gatava buna...kaip pasiseka jau cia..bet jaj 800 lt tj brangoka sakyciau..nzn
2010-03-26 20:46
bet dabar praktiskai visos su turbinom, as tai pirktciau su turbina, juk mes perkam devetas masinas, i varikli neilisi
2010-03-26 21:02
su turbinom niekas nevarksta cia laimes dalikas, bet audi a4 geros masinos, per metus laiko atrestauravau ti viena sarnira, o visi peikia tas vaziuokles, viska gali sulauziti.
2010-03-26 22:33
Žinoma kaip prisižiurėsi ir kaip važiuosi amžino nieko nėra
2010-03-27 01:16
draugelis turejo a4 2000 metu 1.8 turbo automata megdavo biski palaksty tai po pusmecio isejo tubina, visa apsisarvalevo ir tepala pradejo deginti.kaskas netaip yra su tu a4 1.8t varikliu turbinomis manau gad bus cia ju liga.
2010-03-27 10:00
jokia ce ne liga tiosiog turbininiai varikliai reikalauja siek tiek kitokios prieziuros nei atsmosferiniai
7656 / 0
2010-03-27 10:08
2010-03-27 10:00 rašė: jokia ce ne liga tiosiog turbininiai varikliai reikalauja siek tiek kitokios prieziuros nei atsmosferiniai
Teisingai!:DTepimas ir ausinimas, tai du dalykai, krie ypac svarbus.Savalaikis tepalo keitimas i toki koki reikia, tepalo slegio uztikrinimas.Ir dar vairavimas, t.y. gerai palakscius, butina leisti varikliui padirbt zemesniais sukiais, kad galetu turbina ir tepalas atvest, kitaip staigiai gesinant varikli, gali pridegt turbinos ivores, kas ateityje ja numarins.Sekmes turbavikams!:)
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2010-03-27 14:49
jiokios cia ligas nera, kiekviena turbina gali uzlenkti, normaliai vazinek ir viskas bus gerai, nereikia drosti masinos ir viskas bus gerai.as pries turbinas nieko blogo.
2013-06-14 20:29
2010-03-27 01:16 rašė: draugelis turejo a4 2000 metu 1.8 turbo automata megdavo biski palaksty tai po pusmecio isejo tubina, visa apsisarvalevo ir tepala pradejo deginti.kaskas netaip yra su tu a4 1.8t varikliu turbinomis manau gad bus cia ju liga.
a4 b5 1.8t ne turbinu liga yra o voztuvo kury jau teko keisti antra karta, tad priejau viena isvada kad biski investuot pinigu ir diet viena vamzdi be voztuvo ir oro srauto matuoklio.
2013-06-14 23:32
2010-03-27 01:16 rašė: draugelis turejo a4 2000 metu 1.8 turbo automata megdavo biski palaksty tai po pusmecio isejo tubina, visa apsisarvalevo ir tepala pradejo deginti.kaskas netaip yra su tu a4 1.8t varikliu turbinomis manau gad bus cia ju liga.
2013-06-14 20:29 rašė: a4 b5 1.8t ne turbinu liga yra o voztuvo kury jau teko keisti antra karta, tad priejau viena isvada kad biski investuot pinigu ir diet viena vamzdi be voztuvo ir oro srauto matuoklio.
apie koki voztuva kalbi? perteklinio slegio nuleidimo?
2013-06-14 23:35
2010-03-27 01:16 rašė: draugelis turejo a4 2000 metu 1.8 turbo automata megdavo biski palaksty tai po pusmecio isejo tubina, visa apsisarvalevo ir tepala pradejo deginti.kaskas netaip yra su tu a4 1.8t varikliu turbinomis manau gad bus cia ju liga.
ne su turba, o su tavo draugu kazkas ne taip.. kaip jau rase - gerai palakscius butina bent 30s palaikyti ant laisvu pries gesinant motora. taip pat labai svarbu koki tepala pili ir kaip daznai keiti. bet aisku.. jei masina nuvaziavus puse milijono km, tai nesitikek, kad turbina bus kaip nauja.. jos nera amzinos, nei viena nera.
2013-06-17 23:12
2010-03-27 01:16 rašė: draugelis turejo a4 2000 metu 1.8 turbo automata megdavo biski palaksty tai po pusmecio isejo tubina, visa apsisarvalevo ir tepala pradejo deginti.kaskas netaip yra su tu a4 1.8t varikliu turbinomis manau gad bus cia ju liga.
2013-06-14 20:29 rašė: a4 b5 1.8t ne turbinu liga yra o voztuvo kury jau teko keisti antra karta, tad priejau viena isvada kad biski investuot pinigu ir diet viena vamzdi be voztuvo ir oro srauto matuoklio.
2013-06-14 23:32 rašė: apie koki voztuva kalbi? perteklinio slegio nuleidimo?
apie voztuva per kuri oras eina y varikli, jis vis uzstrikdavo ir motoras turedavo per jega traukti ora.
2013-06-17 23:25
Jeigu uzgazavus varykli staigiuai uzgesini dingsta tepalo slegis i turbina o turbinos sparnuote toliau sukasi nuo to prasuka ivores ir tenka keisti arba restauruoti turbina
2013-06-18 08:38
2013-06-14 20:29 rašė: a4 b5 1.8t ne turbinu liga yra o voztuvo kury jau teko keisti antra karta, tad priejau viena isvada kad biski investuot pinigu ir diet viena vamzdi be voztuvo ir oro srauto matuoklio.
2013-06-14 23:32 rašė: apie koki voztuva kalbi? perteklinio slegio nuleidimo?
2013-06-17 23:12 rašė: apie voztuva per kuri oras eina y varikli, jis vis uzstrikdavo ir motoras turedavo per jega traukti ora.
grybauji.. kalbi apie perteklinio slegio voztuva.. jam uzstrigus turba nesukelia slegio.. ji pompuoja ora, bet jis per ta voztuva grzta atgal i turbinos isiurbima. tie boschiniai voztuvai meslas, ju jau nebegamina bosch. yra labai geru pakaitalu jiem. Forge kompanijos labai geras - metaline konstrukcija, ardomas, su galimybe keisti standuma, o prireikus ir restauruoti.
2013-06-18 08:47
2013-06-17 23:25 rašė: Jeigu uzgazavus varykli staigiuai uzgesini dingsta tepalo slegis i turbina o turbinos sparnuote toliau sukasi nuo to prasuka ivores ir tenka keisti arba restauruoti turbina
ne tame beda, kad ji sukasi.. beda, kad ji buna labai ikaitusi - tepalas uzkepa ant aseles ir per ilga laika susidaro nemazas sluoksnis, del kurio pradeda estis salnikas ir strigti asele..

cia mano ardyta. buvo keista, nes pradejo deginti tepala.. karstosios puses salnikas buvo pradetas grauzti. jei buciau ilgiau vazinejes, greiciausiai butu visai uzstrigusi asele

Jūsų žinutė