MG F 1.8 VVC Atsiliepimai

MG F 1996-2002
Darbinis tūris:
1.8 l
Galia:
107 kW
Degalų tipas:
Benzinas
0-100 km/val:
7.0 sek
Vid. degalų sąnaudos:
7.8 l
Rekomenduoja
Atsiliepimų: 1 0
Vidutinis vertinimas: 4.0
Parašykite atsiliepimą

Atsiliepimai (1)

MG F 1.8 VVC, 2001m

2022-08-11
Puikus valdymas Pigios dalys išskyrus kėbulo. Ekonomiškas
Prasta surinkimo kokybė. Pigūs plastikai ir panelė. Korozija Aušinimo sistemos problemos kurios gali sukelti ir nemenkas variklio problemas.

Mano turimas yra gan retas, mg mgf trophy 160 turintis 118kw. 50:50 svorio balansas, tad sukibimas ant asfalto yra labai geras. Ribas patikrinti jau reikia turėti kažką metalinio.
Nusipirkau jį restauracijai ir jeigu tik kažkas truputį man nepatinka keičiu naujomis originaliomis detalėmis.
Mišrios sąnaudos 7-8 litrai kuro 100km. Užmiestyje galima tilpti į 6 litrus kuro 100 KM.
Variklis vvc jau iš esmės skamba kaip retas ir įdomus variantas. Gana tolygiai didėjanti galia iki 7000 apsisukimų. Variklis iš esmės yra kiek lepus, pagrindinė jo bėda yra variklio tarpinė skaičiau, kad ją reikia keisti kas 50k arba vieną kartą įdėti metalinę ir visam laikui bus ramu. Aušinimo sistemos radiatorius silpnoji šio modelio vietą dėl ko ir tarpinė kartais atsisako. Reikia kas kiek laiko keisti termostatą kainuoja centus.

Tik nupirkęs keičiau visus diržus tepalus ir visus filtrus. Pagrindinis diržas su savo skriemuliais, generatoriaus diržas, vvc diržas, visi filtrai ir tepalai geriausi kas buvo rinkoje kainavo kiek mažiau, nei 200 eurų. Čia pirkau brangiausias dalis arba orginalus. Brangu ar ne jums spręsti.

Važiuoklė... Čia prasideda kita istorija. Automobilis MGF turi hidrauline pakabą kuri kilnojama su spec aparatų, panašius turi santechnikas, ten pilasi specialus hidraulinis skystis, tada vadinamos kriaušės jums tarnaus ilgai. Nors hidraulinis skystis yra elementarus antifrizas ( etilenglikolis) ir spiritas ( etanolis) su plastikatoriais. Patiems nepatariu taip maišyti, nes į sistemą pateks nemažai vandens kurio ten mažiausiai reikia. Likusi važiuoklė patikima.

Kėbulas roverinis tad myli gerą priežiūra. Rūdys šiam automobiliui patinka, patartina antikorozinę pasidaryti iškarto.

Elektronikos daug nėra ir mažai, kam ten gesti yra. Stogas mechaninis ir vanduo mėgsta varveti per gumas. Teko keisti valytuvų mechanizmą ir motorika. Detalės kainavo 400 eurų. Dar teko priekyje posūkius pakeisti nes buvo skilęs, keičiau abu, kad vienodai atrodytų kainavo po 90 eurų. Paprasto mgf kainuoja po 15-25eurų, nes yra šviesaus plastiko.

Rekomendacija perkančiam, jeigu nenori daug dėmesio skirti tai pirkti geriau paprastą ne vvc variklių varomą. 120ag užteks per akis, nes automobilis lengvas.

britiška pub kultūra nepadėjo šiam modeliui, nors ir geriausios mintys kyla prie alaus bokalo, bet ryte būna sunku susikaupti darbe. Nuostabiai valdomas automobilis su savo niuansais.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina
Automobilio metai 1996 - 2002 (1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002)
Klausimai ir komentarai
Gerb. klientai, neradę atsakymų į Jus dominančius klausimus Pagalba skiltyje, prašome kreiptis į mus, į Jūsų klausimus mielai atsakysime darbo metu I-V 09:00 - 17:00. Palikite savo išsamų komentarą bei savo kontaktus žemiau esančioje formoje.
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti