Nestabilus (46)
Paieška forume
Pranešimai | Atsakymai | Autorius | |
---|---|---|---|
2.0 B4 quattro. Verta quattro vardo ar ne?
valdomumas 4 varomu matomai nestabilus
|
34 |
naudinga..
10-09-17 |
|
2.0 B4 quattro. Verta quattro vardo ar ne?
Pats tu nestabilus tikriausiai nesi vairaves 4x4
|
34 |
10-09-17 |
|
Noriu bmw.
koke tiesa? bmw nestabilus? tu gal nebegaruok gerai.
|
119 |
13-11-20 |
|
gal kas pagelbesit turou problemele si omega?
Ta prasme, gali trukti oro sumaisyti reikiamam misiniui. - Bus per riebus, kuro sanaudos padides, variklio darbas nestabilus ir pan.
|
76 |
09-12-13 |
|
nedirba ant duja
kiek laiko gyvena reduktorius?Ar nedirba tik silta ar tik salta?Kas yra nedirba?Purtosi, darbas nestabilus, nerenka sukiu?
|
10 |
maumas
11-07-04 |
|
vw Vento 1.9 TD
del technologiniu pasiekimu nestabilus kelyjetd prilygsta paprastam benzinui 1.8 turio pagal trauka , masina eiline taburete galine vaiukle kaip vezimo .ka daugiau pridurt?
|
83 |
naudinga..
10-10-27 |
|
Ieskausi keturacio... Gal galetumet patart ir ivertint?
"Čia naujas kinu darbas" galima sakyt nes tas pats š... tik kad kitokia išvaizda... nieko gero iš jų dreba nestabilųs ir šeip kinai yra kinai... neapsimoka tokio pirkt...ir dar kaina tokia...
|
27 |
11-12-24 |
|
Saugokites situ zmoniu
Tu kažkoks nestabilus. Kokio tau atsakymo reikia? Jog esi dūchas ir beraštis? Vaikui tėvai internetą įvedė, tai dabar putojasi Realybėj esi kompleksuotas ryžas snarglius, su pyrda važinėji ir mašiną esi matęs tik nuotraukoje.
|
16 |
15-01-24 |
|
optimaliausias variantas "turbos"
Tuscon? nu nezinau.. su juo nelabai palenktyniausi, nes jo pakaba pseudo-dzipine, t.y. ant posukiu nestabilus - gali apsiversti. jei Tiburon tai kodel ne.. tik reikes nemazai investiciju jei turba statysi, o V6 dar plius prisides tai, kad vietos labai mazai kazka ikisti.
|
1454 |
11-09-24 |
|
Automobilis uz 4000lt
Gryna tiesa, lietuvoj visi zalieji tik kuria ir spaudzia, neaisku ku taip skuba bet su zaliu klevu lenke ne vienas kai 100ir daugiau vaziavau, nu jiems matyt akys buvo uzpiltos arba jie psichiskai nestabilus, nors sako kad tokiems teisiu neduoda bet kazkaip tokiu pilnos gatves
|
125 |
12-01-18 |
|
Kokia masina pirkt?
siaip nenoriu varyt ant A8 bet kaip limuzinas gali but priekiu varomas ? kur tas 100taprocentinis komfortas gali but su priekiu varomu ?o beto ir galia varikliu yra ribojamas ant priekio varomo nes paprasciausiai nestabilus automobilis gaunas kai priekis buksuoja , abejojiu ar buna 400 arkliu su priekiu varomu.nu isskyrus Quattro
|
297 |
naudinga..
11-09-09 |
|
Noriu bmw.
Universalas yra stabilesnis bet grynu banguotu legu nepaleksi 100 , bmw tampa nestabilus kai pradeda metyti per kaniukus ir viskas sedi , pilna tokiu maciau grioviuose, ziema vos kruta kur daugiau sniego.Nepykit bet tokia tiesa net e60 apsnigusiu keliu kur su golfu ketvirtu pavaziuoji 90, nepavaziuoja 60 tokia realybe ir neikasi i vokswagena
|
119 |
13-11-20 |
|
sveiki noriu pirkti britva
siai dienai kaune vienas pezejo kad atiduotu 2004 1000cc uz 9000lt berods grozio grazus bet reiktu persirinkt biski priekine sake nes zemintas ir nestabilus palyginus bet manau paieskojus 10-11lt galima 4 rasti. bet jokiam profui tie mocai ka tu kalbi jei tau kas duotu ferari ar tu nepavaziuotum? lektum isisieper aisku reiktu priprasti o paskui baik vei pats angelas sargas nepavytu
|
150 |
11-03-14 |
|
Patarkit del e39, 3.0L ar 2.5 D?
Tu gal atsigauk biski Su e39 vazineju jau 2 metus, esu zvejys tenka ir miskais vaziuot ir per sniegus sokt kad ir kokie jie bebuna, nesu uzklimpes niekada ir smelio maisu veziot tikrai nereikia.. ant e39 svorio balansas stovi 50%-50% tai galas labai puikiai kimba su keliu. Jei tau bemwas nestabilus kelyje tai tu man parodyk kas yra stabilesnis teke ne su viena marke ir modeliu pralekt ir nei vienas nestovejo kaip tas bmw..
|
35 |
15-11-09 |
|
ar geras keturatis YAMAHA GRIZZLY kinietiskas?
kaip dar viena niuansa yamaha grizzly , atkreipt reik demesi kad senieji grizlei 98-02 kazkur laiko panasia kaina kaip 2005m , o kodel , todel kad tie naijasni yra sudas paskutinis , klimsta nesveikai , pravazumas prastas , silpnos dalys , vaziuojant ant posukiu nestabilus , o senieji , ir lipa kur reik ir negenda taip daznai , , ant pravazumo man patiko kawasaki brude force , lyginant ket kubaturas ir agregatus panasus , bet stojant y trasa yamaha gauna
|
118 |
10-05-01 |
|
Golf V važiuoklė.
Sveiki, Taigi turiu nemažai problemelių su golfu... Bėda ta, kad automobilis nestabilus, važiuojant keliu kartais net baisu važiuoti greičiau nei 80km/h, ypač ten kur lopai ir bent nedidelės duobelės. Kur asfaltas kaip stiklas nieko, važiuoji be problemų, bet tik vos pagauna nors ir nedidelį lopą iš kart pradeda kažkiek nedaug siūbuoti ir net kartais mėtyti. Buvo tvarkyta "važiuoklė", keisti sailenblokai, traukelė, darytas ratų suvedimas. Kažkiek bėdos sumažėjo, bet ne iki galo. Taigi klausimas būtų, kokios dar gali būti problemos? Arba kas žino tikrai neblogus meistrus Panevėžyje, kurie tikrai nusimano tokioje srityje.
|
3 |
19-11-17 |
|
Noriu pirkti keturatį už koke 2500lt. ar apsimoka imt atv kinietiska ar jis tikrai laikys?
kazin ar pats esi bent vazeves , , pats turiu siuo metu japanska 250cc 2 cilindrai , kiniski 250cc net nera ka lygint nei trauka nei patikimumu , , , , o del deltos tjas ne apie variklius o apie sarnyrus guolius rema , , , , , , , teko turet 110cc automata kiniska , trauka nebloga ir saules suka ant zvyrkeliuko , bet kad visas dreba purta barska , nestabilus ir svarbeuse naujas , , , , net kai perki nauja , pajudini priekini rata ojis juda y visas puses , tj kas buna kai vaziuoji 80km/h , , , , turejau - zinau , , , o kas cia bando uzstot tj arba netureja arba geda pripazint realybe
|
68 |
10-04-28 |
|
Ka rinktis?
stabilesnis sakai ? tai tu palyginai taip kaip koks kolinas makrejus trasoje isbandes kaip skersai slysta ir t.t. ? tvarkinga masina visada stabiliai minkstai ir tyliai vaziuos kad ir trecias guolis avygalvi tu stabilumui palyginti reikia uzdeti tokias pat padangas, amortizacija tokia pat o ne tai kad pas wiena supuwusi o pas kita nauja ir kalebti jog vienas modelis stabilus o kitas pagamintas nestabilus manau girtas gimei kaimieti beje ratu suwedima reikejo pasidaryti jeigu auto i waziuoja arba paziureti ar masina ne skersai vaziuoja ir ar nedaro keturiu weziu
|
17 |
13-09-11 |
|
Gyvenimas ant ratų kelionių gigantai ir SUV`ai
Kadangi tekdavo eksploatuoti ir gyventi ir šaltuoju metų metu, tai pagr. trūkumas yra plonos sienos (aišku nėra ko norėt, juk auto skirtas vasarai) , užšalančios vandens sistemos ir t.t. Šildantis dujomis labai greitai ištuštini balioną, kuris nėra didelis (apie 20 ltr.) Neturint šalimais elektros įvado, su 12V nekažką tenuveiksi, greit miršta akumuliatorius (Na pas kemperius jų 2, bet antras skirtas tik auto užkūrimui). Vidaus įranga (lovos, stalai) nelabai pritaikyti stambesnių gabaritų žmonėms ))) Važiuojant jaučiamas didelis vėjo pasipriešinimas, auto nestabilus ant kelio, kuro sąnaudos nėra mažos, greit nepalakstysi Aišku, didesni, patogesni kemperiai turi daugiau privalumų, vietos, bet ir kaina atitinkama...
|
91 |
15-04-18 |
|
Patarkit naujokui pirkti koki motoroleri.
tu nepyk bet apie sp2 peze tu visiska nesamone parasei. kiek tu ju turejai? as 4 o draugelis du tai jie visi kaip vienas sudini 1.nestabilus nes abu ratai is vienos sakes.2. visi bandyti buvo 100cc tai 80km max ir turi buti pavejuj (kai runneris 50cc 100km eina ir nesunkiai)3 su detaliu kaina ir pasiula dideles problemos.4 jis dvitaktis ir atskiras bakelis tepalui kuri maiso su kuru tai tas maisymas pisasi ir uzkalt varikli gali vinas kelias maisyt benza su tepalu ir pilt i baka.mano tureti 4 ir draugelio 2 buvo visi 100cc ir visi nuo 2006 metu su max rida iki 4000km krc totalus gaidys nepirda visa tai angluose patyriau
|
19 |
10-10-11 |
|
Galiniai ar priekiniai varantys? Ka rinktis
ziema geriau priekis, bet traukt ant buksyro su priekiniais tai nekas .galiniai varantis geriau nes tokiu atveju visa jega seda i gala ir nemeto galo.is patirties teko karta civika traukt ant buksyro, tokioj vietoj iki kurios pats atvaziavau iki jo , o kai galu varomas opeliukas pajuto svori tai net i apledyjusi kalniuka uzsokau su tuo cveku.o su priekiniais tampyt tik ant sauso kelio, nieko gero ziema.tai pat esu skaites jog priekiniams max rekomenduojama galia iki 250 kw(ar AJ nepamenu) nes jis jau tampa nestabilus, ratai pas priekinius kur kas lengviau prasikasa, o vaziujant tas kasimasis nereikalyngas.galas varomas visa savo svori permeta i gala davus daug ciongo , todel ir stabilumas kitas ir ratai esant geros kokybes, didesnio diemtro kur kas maziau kasis , isskyrus ziema kai sukibimas yra lievas ir negalioja galui sitas desnis, tada galioja masinos svoris ant ratu, pas prieki zinoma svorio daugiau nes variklis prieki.cia mano nuomone
|
146 |
naudinga..
10-01-07 |
|
323F Dujos 1.5 1998
Labas, jeigu duju iranga yra "tiesiogine", tai normalu, kad turi pravaziuoti apie 5 km, kad variklis veiktu gerai ant duju, nes pagal ideja dujos isijungia tik tada kai ausinimo skyscio temperatura yra apie 30 - 45 laipsnius (saltuoju sezonu ir nepatarciau anksciau ijunginet dujas negu kai pradeda kilti temperaturos rodykle). Duju sanaudos, tokios kaip pas tave yra daugiau negu 10 L, manau miesto rezine ( jeigu pas tave 1.6 mazdos variklis) neturetu naudoti maziau negu 10 L duju, trasoje gali tiketis apie 7 - 8 L. Praktiskai duju sanaudos priklauso nuo duju kompo ir lambda zondo ( gali juos patikrinti jeigu neturi kur pinigu det), bet siaip jeigu i 12 L duju telpi smagiai vaziuodamas tai geriau nelysk. O apie vairo mechanizma ir pakaba tai belieka patikrinti ratu geometrija ir pakabos bukle, manau ten ir bus problema. (blogas suvedimas nebutinai reiskia, kad automobili trauks i viena puse, jis gali tampti ir nestabilus). I salona pinigu nepatarciau kist, geriau priklijuok ar prisuk su samarezais ir viskas.
|
6 |
13-11-05 |
|
nestabilus apsukos,plaukioja
del liambdos sutrinka oro/kuro misinys.. gali arba padideti sanaudos arba sumazeti sanaudos ir trauka.
|
7 |
11-02-10 |
|
nestabilus apsukos,plaukioja
honda civik 92m 1.5benzinas dujos (praprastos) kol saltas visada normalei dirba ir su benzu ir su dujom bet kaip isila tai ant benzo prasideda plaukiot labai apsukos, net gali uzgest, ir kaip vazioji su benzu dusta, bet kaip perjungi ant duju vazioja normalei visada, bet at duju buna kartas sviruoja apsukos (tik kaip stovi vietoj masina) pvz sankryzoj kur sustoji tai sokineja apsukos, net uzgest gali masina, apsukas buna ir 500 ir 1300, gal kas zinot koks cia gali but gedimas?aciu isanksto
|
7 |
11-02-10 |
|
nestabilus apsukos,plaukioja
o zvakes negali but ?ar laidai?
|
7 |
11-02-10 |
|
nestabilus apsukos,plaukioja
aisku, kad gali. gali buti ir hallo daviklis.. reiketu diagnostika pasidaryti.. sunku pasakyti nemacius. pagal simptomus tai gali buti laidai, gali buti liambda, gali buti alkuninio veleno padeties daviklis ir pan. jei laidai is zvakes seni patarciau pasikeisti
|
7 |
11-02-10 |
|
nestabilus apsukos,plaukioja
liambda zondas
|
7 |
11-02-10 |
|
nestabilus apsukos,plaukioja
del lambdos padidetu tik kuro sanaudos. greiciausiai tai bus laisvos eigos voztuvas
|
7 |
11-02-10 |
|
nestabilus apsukos,plaukioja
beja lambda zondas randasi dugne, duslintuve?ar prie varyklio, prie kolektoriaus?
|
7 |
11-02-10 |
|
MB190 nestabilus variklio darbas
Man tas pats važiuojant irgi.. Pats nežinau.. Bet variklis tolygiai dirba.. Beje dar šaltas mano atveju sunkiau kuriasi.. Jei kas galit padėkit mums
|
4 |
12-01-19 |
|
MB190 nestabilus variklio darbas
Nu šiaip būna kartais, kad kai kitas užkuri prigesta kai pajungi šviesas..
|
4 |
12-01-19 |
|
MB190 nestabilus variklio darbas
ar tai galetu itakoti generatoriaus krovimas, nes matosi kaip salone apsvietimas netolygiai sviecia, anksciau ir su gabaritinet taip buvo, bet pasitaise.
|
4 |
12-01-19 |
|
MB190 nestabilus variklio darbas
Sveiki, MB 190 87m 2.0 benzin Laisvomis apsukomis nestabiliai dirba, kartais uzgesta. Karta buvo, kad nenorejo priimti gazo, spaudziant pedala greiciau gesta variklis. Beto vaziuojant vienodomis apsukomis jauciasi lengvi trukciojimai tai geriau traukia tai prasciau. Noreciau suzinoti nuomone zmoniu kurie turi ka pasakyti ir galetu patarti. Aciu.
|
4 |
12-01-19 |
|
MB 190 nestabilus variklio darbas
pasitikrink kuro siurbli, panasus simptomai buna jiems sugedus
|
2 |
12-01-18 |
|
MB 190 nestabilus variklio darbas
Sveiki, MB 190 87m 2.0 benzin Laisvomis apsukomis nestabiliai dirba, kartais uzgesta. Karta buvo, kad nenorejo priimti gazo, spaudziant pedala greiciau gesta variklis. Beto vaziuojant vienodomis apsukomis jauciasi lengvi trukciojimai tai geriau traukia tai prasciau. Noreciau suzinoti nuomone zmoniu kurie turi ka pasakyti ir galetu patarti. Aciu.
|
2 |
12-01-18 |
|
HELP!"plaukioja"džipas,pakeitus naujus ratus,tapo nestabilus
Ok, kaip tik turiu originalius su m/s'ais.Bet pažiūrėjus padangos neatrodo kad būtų paėstos
|
10 |
17-08-07 |
|
HELP!"plaukioja"džipas,pakeitus naujus ratus,tapo nestabilus
Viskas jau sutvarkyta.Sukeitus ratus pusėmis ir net permetus nuo galiniom tilto ant priekinio problema-traukimas šonan-išliko.Nuvežiau į rimtą važiuoklės servisą(Dagris) ir sureguliavo...Nieko ten rimto nebuvo, matyt ten kur keitė vairo kolonėlę neturėjo galimybės padryti suvedimo.Dabar važiuoja "kaip strėlė"
|
10 |
17-08-07 |
|
HELP!"plaukioja"džipas,pakeitus naujus ratus,tapo nestabilus
paprasciausia butu kitus ratus uzdet ir ziuret kas darosi nes keisti neapsimoka viska is eiles. Man irgi buvo sukeiciau ratuspriekis galas pradejo nesti kadangi auto turiu 3 metai tai jau kaip ir zinau kas kaip. Uzteko subalancuot .
|
10 |
17-08-07 |
|
HELP!"plaukioja"džipas,pakeitus naujus ratus,tapo nestabilus
Sveiki, originalūs Toyota džipo ratai(4x4 visuomet) turi būti štai tokie, bent originalai tokie, turiu ne pirmą TLC tai žianu): 16 colių 245/75 R16 120/116R(parašyta ant padangų) uždėjau beveik naujus originalus itališkus tokius ratus" 255/60R18/112(užrašas ant padangų) Kiek suprantu tie kuriuos uždėjau su platesnėm ir žemesnėm padangom, patys diskai gerokai didesni, bet originaliai nemanau kad taip turi būti...pastoviai visi varantys... ir štai kas gaunas:auto tapo nebstabilus kelyje .Na nevisai tragiškai , bet kažkiek "paplaukioja", labiau tempia kelio nuolydžio kryptimi Kas gali būti, ar gali būt blogos padangos? (keista būtų, nes Pirelli, nors ir nenaujos), palikau tokias nes buvo ant diskų apautos, pirkau iš furisto, kuris atvežė pagal užsakymą.... O gal patys ratlakiai blogai išlieti, nes firma viena pigesnių, ale itališki, bent kiek žinau juos dabrtiniu metu gamina realiai Kinijoje...Ar gali būti diskų kokybė iki tiek bloga, kad tampytų karėn-dešinė visą džipą, ar tiesiog tokie ratai gal jam netinkami, nes masė vos ne trys tonos, ir neteko niekad matyt Land Cruiserių su didesniais nei R16 raltalkiais. Ar tiesiog laikas padaryti suvedimą, nes neseniai buvo pakeista į naują vairo kolonėlė(pagal serv, knygutę)?Ar peržiūrėti priekinius salenblokus?Dar neapsižiūrėjau, vos savaitė kaip turiu, Ką patartumėte?
|
10 |
17-08-07 |
|
HELP!"plaukioja"džipas,pakeitus naujus ratus,tapo nestabilus
gerai, bandysiu, šiaip Vilniuj suvedimas paprastam auto nuo 20 eur iki +-80 eur, o kai kuriuose servisuose už visureigius lupa dvigubus įkainius, na reiks pabandyt.Tik keista, kad padangos visai "nepaėstos", arba dar nespėjo jų nubrūžint ...Žodžiu teks pasidarbuot ratukai kaip kombaino masyvūs, sunkūs, pasportuosim.Arba laukt rudens kai reiks nori nenori apaut žieminius m/s ratus ir matysis, kiek te aš važinėju. O dėl suvedimo ar taip būna :lyg vedimas tempimas labiau dešinėn pagal kelio nuolydį, o kartais staiga timplteli priešingon pusėn-kairėn..paprastiems auto jei neklystu taip būdavo ir bnuo sunkiojo transporto vėžių ir nuo pavargusių priekinių salenblokų, svirčių toks laisvumas...blyn, neisinorėtų kad išlystų koks velnias, pavyzdžiui rėmas būtų perkreiptas...
|
10 |
17-08-07 |
|
HELP!"plaukioja"džipas,pakeitus naujus ratus,tapo nestabilus
Taigi, sukeitus priekinius ratus pusėm niekas nepasikeitė, pamatavau tiksliu matuokliu padangų gylį-visiškai vienodas abiejų padangų, nors jos važiuotos nemažai, likutis truputį daugiau nei pusė priotktoriaus, spėju, kad problema atsirado neseniai po kolonėlės keitimo. Kodėl taip paliko keisdami kolonėlės tvarkymo, jau pradedu suprasti. Problema, kaip išsiaiškinau, Land Cruiseriuose lieka net po suvedimo "rimtuose"ir "garsiuose" važiuoklės servisuose, nes iki rimtumo kai kuriems servisams ir smulkiems garažų meistriukams kaip iki Marso.Daugelis nežino šio modelio ratų geometrijos suvedimo plonybių, kiti net nebando gilintis... Viename žinoma servise pasakė kad nedarys nes kiek darė liko nepatenkinti džipų savininkai, nes po "suvedimo"visviern arba tempia šonan arba vairas kreivai stovi. Kitur išvis sako ne ne ne neimam Land Cruiserių....nebūtų šikniai, jei tiesiai pasakytų.NEMOKAM, NEŽINOM KAS KAIP KODĖL...ar bent kodėl nesiima... Sukeisdamas ratus pastebėjau, kad traukių išorėje opamiršti užmaut chamutukai, užmoviau, originalūs, geri jie...Reiškia , b uvusiam savinnkui meistrelis garaže gal ir bandė krapštyti ar net ant stenduko buvom išsistatęs, tik nieko nesigavo, ir štaim kodėl tiap manau. Po tokių tvarkymų Land Cruiserių vairas lieka "kreivas", nes kitaip nesigauna jeigu nepakeisti ir naujos pagrindinės vairo trukės, ji ten taip tvirtinasi, (taip sako Kemi)mechanikai, kad reik arba dėt višiškai naują, arba kitu atveju lieka kreivas vairas arba , išstačius vairą idealiai trauks šonan. Nemačiau kolkas kaip ten realiai atrodo konstrukcija, sako, tipo užvalcuota ir kitaip nedarysi. Reišktų, beliek suvedinėjant palikt vairą pasvirusį"kampu" ir suvest ratus , nes kitaip idealiai nesuvesi. Poto, jei norėsis, permest vairą per 1-2 dantukus.(tik kaip "apeit" AIRBAGĄ esantį vaire?) Pradedu suprast kodėl ne visi imasi suvedinėt šito modelio ratus, tad ir forume žmonės tegu žino šituos niuansus Belieka pasižiūrėt priekinę pakabą, manau bus ten viskas ok , nes vakar pakeliui žvejybon tyčia "nukirtom"per mišką 6km bekele, nieks nebarška nebilda... Tik kyla klausimas, ar realiai teisinga tokia vieno seniausių važiuoklės servisų versija dėl vairo trukių sitemos ir suvedimo?
|
10 |
17-08-07 |
|
HELP!"plaukioja"džipas,pakeitus naujus ratus,tapo nestabilus
Labas, mano mašina - RAV4 irgi tempia į šoną, tai įdomu, ar Dagris (kur "garazinis" tvarkei ) normaliai viską daro ir ar kainos ne kosminės, neteko dar ten lankytis? Kitas neblogas servisas kiek girdėjau yra dar Toptis, matau daro jie suvedimus: http://toptis.lt/automobiliu-remontas/vaziuokles-remontas/suvedimas/. Teko gal kam pas juos suvedimą daryt, kokie atsiliepimai? Ačiū.
|
10 |
17-08-07 |
|
HELP!"plaukioja"džipas,pakeitus naujus ratus,tapo nestabilus
Sveiki, jei automobilis plaukioja po kelią tai patarimas pirmiausiai pažiūrėti ar geras ratų suvedimas, prieš tai patikrinti važiuoklę būtinai. Jei Vilniuje, tai galima būtų kad ir https://www.3dratusuvedimas.lt/ Jie turi naują 3d suvedimo įrangą, daro suvedimus ir naujausiems modeliams. Važiuoklę irgi remontuoja. Ne kartą draugams padėjo. Turėtų išspręsti bėdą.
|
10 |
martynas..
17-08-07 |
|
HELP!"plaukioja"džipas,pakeitus naujus ratus,tapo nestabilus
Dek kitus ratus ir po to zek. Nenori keisti tai daryk suvedima tik zek kad rimti meistrai butu nes kaip man. Neaisku pakeite kolonele ar dare suvedima?
|
10 |
17-08-07 |
|
HELP!"plaukioja"džipas,pakeitus naujus ratus,tapo nestabilus
Ok, pakeisiu, kaip tik turiu kitud origimalius s naujom m/s žieminukėm. bet aš šito auto dar nežinau , neesu išsistudijavęs , nespėjau per kelias dienas...visgi įdomu ar teoriškai gali būti pavyzdžiui nekokybiškai atrestauruota vairo kolonėlė ar išdilusi iki tiek, kad nešiotų?Būtent fėl vairo jkolonėlės?Ar būna tokie baisūs ratlankiai kad dėl jų tampo? Pagal sąskaitas ratlankiai pirkti Milane prieš nepilnus metus už 500 eur, juk už komplektą tokiai mašinai kaip ir pigiausias varijantas ? Ratus pasikeisiu turbūt pats, nes nepigus malonumas kažkur vežti...o jei nepadės ką tada daryt? Nesimato kad padangos būtų paėstos kuriam nors šone...
|
10 |
17-08-07 |
|
Koke imti masina iki 2,5k, katik issilaikiau teises
>maumas ir >draugas, kitiems, manau, žvengt sveika, bet ką daryti, kai veikėjai, prisipirkę nesaugių, nestabilių ir pernelyg galingų auto išsitaško į tavo šeimos važiuojančio automobilio priekį(kas beje man konkrečiai buvo atsitikę +ne kartą traukiau iš griovių ir pakelės krūmų panašius "asus").Įdėsiu čia savo kompentarą kitame sport auto forume ir kituose populiariuose forumuose sulaukusį palaikymo(jaunuolis irgi apie pirmąjį rimtesnį auto klausia ar geriau galu varomas BMW benzinas ar dyzelis ar subaru, kitur klausė dėl dylelio bmw galingumo pasirinkimo, mano atsakymas buvo: "Nereikia pirkti tokių nestabilių automobilių ypač pradedantiems nesusiformavusiems "shumacheriams", nes kaip taisyklė daugelį pasiutėlių nesugebančių suvaldyti tokių kibirų gramdo nuo fūrų arba stuplų, kenčia ir niekuo dėti žmonės patekę vėplų spąstus.Ne tik todėl, kad nepatyrusiam galu varomas būtų pernelyg pavojingas, o ir todėl, kad tai nerimtas, nestabilus kelyje varijantas su prastu svorio balansu ir sukibimu, žema prošvaisa.Jei imt BMW tai tik X-DRIVE, tad belieka 330.Kuris-2.9 ar 3, 0-montuotas X-DRIVE šiuo atveju visiškai nevarbu nes pirmiausiai turi rūpėti žmogus ir mažiau kamikadzių suktukuose, , eismo saugumas.Prisipirkę rwd karvių ant ledo visokie ereliai bando jėgas kur papuola, net per kamščius, reiktų išviso inicijuoti įstatymą neturintiems tarkim 10 metu stažo, ar tarkime bent 5 metu stažo , vairuoti tik ne didesnės nei 40 ar 50kw galios transporto priemones.Sakau remdamasis ne vien statistika, nuogirdomis, o ir asmenine patirtimi, remontų kaštais ir kelių būkle(išsiskėtę galiniai ratai, mirę galiniai amortikai tikrai neprideda stabilumo, o šiems dalykams pinigų toks segmentas neturi, viskas kas lieka nuo trali-valiuškų ir kaukuolinio, išeina kaip per kaminą cheep"tiunui, mobiliakams , ir blizgučiams DVD TV balalaikoms vadianamoms subais nuo kurių kvaila galvelė galutinai atbunka dėl rezonanso ir iškraipymų neparuoštuose kibiruose, dažniausiai padangų ir pakabos būklė būna dzin.Su tokiu kledaru užsispoksojęs į tris balalaikas panoseje, o ne koncentruodamas dėmesį į eismo situaciją, toks "šumacheris" su rwd trečiuku potencialus pavojus kelyje.Viena ranka maigo sms-sus, kita junginėja pavaras ir dar pelenus krato per langąSmile ir kiekvieną akimirką gaudo progą kaip prasukt galinius ratus ir kamnors užpjauti.Suspėsit dar pas protėvius jaunimėli, užteks jums ir 1, 0 subaru justy ar volvo v40 1, 9td, geriausiu atveju Peugeot 307 HDI 1, 4 ;po daug metų pasakytų ačiū už tokią įroniją, ir galimybę išvso ką nors pasakyt, nes dalis išvisi neturi tokios galimybės kadangi būna amžinose atosrtogose arba uždaryti.Kiek teko tokių traukti iš pakelės krūmų, griovių, ypač žiemą, neskaičiuoju, bet pastaruoju metu nutariau nesiterlioti, kiekvienas pats pasirenka vairavimo stilių ir kultūrą ir tegu patys kabarojasi iš situacijų. " čia senbūvio atsakymas man: "kerti, nesiterliodmas Dėl galios, kaip ir dėl ribojimo laiko, tai ne visai sutinku. Pakaktų bent jau 2 metų neturintiems, ne daugiau kaip 85kw. Iki 5-erių metų - iki 120kw. Turint 5 metų stažą - leisti laisviau rinktis. (išimtis taikyčiau tik tais atvejais kada mašinos naudojamos išimtinai tik uždarose trasose.) Bet tai, kad ribojimai reikalingi - faktas. Gatvėse dažnai tenka matyti pacanus turinčius ir tokius trečiukus, ir net blatnesnius. Ir čia ne apie markę kalba. Gi kai kurių tėvai gali sau leisti dovavoti vaikams pakankamai prabangius, galingus automobilius. Bet susiformuoti pačiam kaip vairuotojui, patirčiai įgyti nekiekvienam ir 10 metų gana, o tie 2 metai (kaip yra dabar), tai tik pramoksta vaikai bendra prasme kelyje gaudytis. Temos autoriaus patirties mes nežinom, bet jei tai pirmas automobilis galu varomas - siūlau rinktis silpnesnį kol bus suprasta kaip kas veikia. Pačiam yra tekę daugybę kartų susisukti kelyje su rwd dar tuo metu, kai visos stabilumo kontrolės buvo tik pradedamos montuot. O kiek mašinų supyliau... Per daug galios nėr gerai, kai kalba eina apie pirmą rwd ir patirties stoką. " Manau kol galvoje vėjkai ir klasiokių sijonai ar aptemptukės, geriau ramensnis varijantas arba koks quattro, 4motion, x-drive ar fwd. Tai nebūtinai taisyklė ar dėsnis bet yra daugybė bukalavių perkančių vien kad pasirodyt prieš panas draugelius kuriems nusispjauti į savo ir kitų saugumą kelyje. Patarčiau pirkti kuo aukštenės sėdėsenos ir kuo erdvesnį auto, didesnį nes susidūrimo su kitu auto atveju jie gali išgelbėt visą ekipažą, užuot pirkus kuo blatnesnį, kiertesnį, greitesnį ar sekti kitų pasirinkimo pavyzdžiu.Tai būtų nelogiška. Dideli auto, visureigiai, vienatūriai , ypač 4x4 awd skirti pirmiausiai keleivių saugumui, o ne pasipūtimui demonstruoti.
|
69 |
15-04-02 |