Kokia masina pirkt?

Sukūrė Vartotojas 2011-09-09
2011-09-09 11:29
Sveiki.Gal sulauksiu nuomoniu?
Suma- iki 10 000lt.
Kuro tipas- dyzelinas.
Kebulo tipas- universalas.
Metai-nuo 2000(is dideles bedos tiktu ir nuo 98).

Ka geriau imti?
Ziurinejau pasatus b5 1, 9tdi bet sako vaziuokle priekine kaip ir a4 su 8 sakem sedi.vienos bedos.
Ziurejau ir mondeo mk3 su 1, 9tdi bet sako kad puva taip pat kaip ir senesni mondeo modeliai.
Pats siuo metu turiu a4 tai jau purtausi sitos masinos.

Pasidalinkit savo nuomone.Gal kokiu kitu variantu turit?
2011-09-09 15:50
Turėjau panašų rūpestėlį, gali peržiūrėti mano temą "Patogus auto už 10000Lt". Ilgai rinkausi, išsirinkau "Toyota Avesis" D4D 2002 metu. Kainavo 11k, bet dar visus dirzus, tepalus, filtrus keist - dar apie 1, 5k. (pirkau LT neeksplotuotą)
Mašina patogi, labai ekonomiška, patvari (TA nieko neprisikabino).
2011-09-09 16:26
omega/vectra (cia pagal poreikius), 530d (nors kazin ant kiek tvarkingas uz tokia suma butu, bet paieskojus imanoma), renault laguna 2.2.
2011-09-09 18:35
iki 10k galima gera lybra pasimt ir 2.4 ir 1.9 komforto per akis bus po a4 ir vaziuokle gerokai twirtesne
2011-09-09 22:58
Iseitu wv golf universalas 85 kw ar 96kw 6begiu, ar bora, gan patvarus ir ekonomiski. O seip mondeo irgi geri bet pirk tik su TDI Ne TDCI verikliu, nes jie niekam tike.
2011-09-10 00:20
2011-09-09 18:35 rašė: iki 10k galima gera lybra pasimt ir 2.4 ir 1.9 komforto per akis bus po a4 ir vaziuokle gerokai twirtesne
Kaip galima ją paimt gerą, jei is vis Lanciujų gerų nera:D Tik nesvaik, kad su Lancia Lybra jauciamas komfortas geresnis uz Audi A4, kai geresnių nebenadęs, tai nesakyk:P O del eksplotacijos ir patvarummo, atsparumo korozijai, tai geriausias variantas būtų Audi.
2011-09-10 00:27
2011-09-09 18:35 rašė: iki 10k galima gera lybra pasimt ir 2.4 ir 1.9 komforto per akis bus po a4 ir vaziuokle gerokai twirtesne
2011-09-10 00:20 rašė: Kaip galima ją paimt gerą, jei is vis Lanciujų gerų nera:D Tik nesvaik, kad su Lancia Lybra jauciamas komfortas geresnis uz Audi A4, kai geresnių nebenadęs, tai nesakyk:P O del eksplotacijos ir patvarummo, atsparumo korozijai, tai geriausias variantas būtų Audi.
apie A4 vaziuokles patvaruma galejai ir patyleti, nes dabar pasirodei taip lyg nesi turejes A4
2011-09-10 00:33
2011-09-09 18:35 rašė: iki 10k galima gera lybra pasimt ir 2.4 ir 1.9 komforto per akis bus po a4 ir vaziuokle gerokai twirtesne
2011-09-10 00:20 rašė: Kaip galima ją paimt gerą, jei is vis Lanciujų gerų nera:D Tik nesvaik, kad su Lancia Lybra jauciamas komfortas geresnis uz Audi A4, kai geresnių nebenadęs, tai nesakyk:P O del eksplotacijos ir patvarummo, atsparumo korozijai, tai geriausias variantas būtų Audi.
2011-09-10 00:27 rašė: apie A4 vaziuokles patvaruma galejai ir patyleti, nes dabar pasirodei taip lyg nesi turejes A4
As kalbu apie masinos patogumą, kai yra sutvrakyta ir paruosta eksplotacijai, neneigiu, kad važiuokle turi trūkumų, bet jei normaliai vazinejant o ne per duobes ar zvyrkelius tai laiko ji normaliai:)
2011-09-10 00:37
2011-09-10 00:20 rašė: Kaip galima ją paimt gerą, jei is vis Lanciujų gerų nera:D Tik nesvaik, kad su Lancia Lybra jauciamas komfortas geresnis uz Audi A4, kai geresnių nebenadęs, tai nesakyk:P O del eksplotacijos ir patvarummo, atsparumo korozijai, tai geriausias variantas būtų Audi.
2011-09-10 00:27 rašė: apie A4 vaziuokles patvaruma galejai ir patyleti, nes dabar pasirodei taip lyg nesi turejes A4
2011-09-10 00:33 rašė: As kalbu apie masinos patogumą, kai yra sutvrakyta ir paruosta eksplotacijai, neneigiu, kad važiuokle turi trūkumų, bet jei normaliai vazinejant o ne per duobes ar zvyrkelius tai laiko ji normaliai:)
aisku su tavim viskas - audifilas
2011-09-10 01:10
Tai ant Marijos zemeles arba pedofilai arba audifilai
2011-09-10 13:04
2011-09-10 00:20 rašė: Kaip galima ją paimt gerą, jei is vis Lanciujų gerų nera:D Tik nesvaik, kad su Lancia Lybra jauciamas komfortas geresnis uz Audi A4, kai geresnių nebenadęs, tai nesakyk:P O del eksplotacijos ir patvarummo, atsparumo korozijai, tai geriausias variantas būtų Audi.
2011-09-10 00:27 rašė: apie A4 vaziuokles patvaruma galejai ir patyleti, nes dabar pasirodei taip lyg nesi turejes A4
2011-09-10 00:33 rašė: As kalbu apie masinos patogumą, kai yra sutvrakyta ir paruosta eksplotacijai, neneigiu, kad važiuokle turi trūkumų, bet jei normaliai vazinejant o ne per duobes ar zvyrkelius tai laiko ji normaliai:)
Jau tik nepasakok man apie a4.Turiu ir tikrai nesidziaugiu.kai nusipirkau iskart restauravau pilnai visa priekine vaziuokle.Po triju menesiu teko du guolius keist, dar po triju po kapotu rupesciu atsirado dar po triju granata ir dar vienas guolis.sikau ir tapsnojau ant tos a4.ir vazinejama yra tik asfaltu.jokiu draskymu.tik tiek kad detales tai kaip golfui kainuoja.

O dbr kita tema.
O ka del mondeo mk3 ar pasato b5?Gal kas buvot susidure su siomis masinomis?Kokie dazniausiai trukumai pasitaiko?

Prancuzo tai nenoriu.Nes svarbu ir isvaizda masinos.As dar per jaunas tokias vairuot :D
2011-09-10 14:22
2011-09-10 00:27 rašė: apie A4 vaziuokles patvaruma galejai ir patyleti, nes dabar pasirodei taip lyg nesi turejes A4
2011-09-10 00:33 rašė: As kalbu apie masinos patogumą, kai yra sutvrakyta ir paruosta eksplotacijai, neneigiu, kad važiuokle turi trūkumų, bet jei normaliai vazinejant o ne per duobes ar zvyrkelius tai laiko ji normaliai:)
2011-09-10 13:04 rašė: Jau tik nepasakok man apie a4.Turiu ir tikrai nesidziaugiu.kai nusipirkau iskart restauravau pilnai visa priekine vaziuokle.Po triju menesiu teko du guolius keist, dar po triju po kapotu rupesciu atsirado dar po triju granata ir dar vienas guolis.sikau ir tapsnojau ant tos a4.ir vazinejama yra tik asfaltu.jokiu draskymu.tik tiek kad detales tai kaip golfui kainuoja.

O dbr kita tema.
O ka del mondeo mk3 ar pasato b5?Gal kas buvot susidure su siomis masinomis?Kokie dazniausiai trukumai pasitaiko?

Prancuzo tai nenoriu.Nes svarbu ir isvaizda masinos.As dar per jaunas tokias vairuot :D
passatas b5 lygiai tas pats kas a4 tik kad talpesnis vaziuokle ir varikliai tie patys
2011-09-10 16:31
2011-09-10 00:33 rašė: As kalbu apie masinos patogumą, kai yra sutvrakyta ir paruosta eksplotacijai, neneigiu, kad važiuokle turi trūkumų, bet jei normaliai vazinejant o ne per duobes ar zvyrkelius tai laiko ji normaliai:)
2011-09-10 13:04 rašė: Jau tik nepasakok man apie a4.Turiu ir tikrai nesidziaugiu.kai nusipirkau iskart restauravau pilnai visa priekine vaziuokle.Po triju menesiu teko du guolius keist, dar po triju po kapotu rupesciu atsirado dar po triju granata ir dar vienas guolis.sikau ir tapsnojau ant tos a4.ir vazinejama yra tik asfaltu.jokiu draskymu.tik tiek kad detales tai kaip golfui kainuoja.

O dbr kita tema.
O ka del mondeo mk3 ar pasato b5?Gal kas buvot susidure su siomis masinomis?Kokie dazniausiai trukumai pasitaiko?

Prancuzo tai nenoriu.Nes svarbu ir isvaizda masinos.As dar per jaunas tokias vairuot :D
2011-09-10 14:22 rašė: passatas b5 lygiai tas pats kas a4 tik kad talpesnis vaziuokle ir varikliai tie patys
Tai sudas tada :(

O kaip monde?Arba tos astrines?
2011-09-10 17:07
Patariu tau , pirk tokia kuri tau prie širdies viskas su laiku sutvarkoma kaip sakoma
4243 / 0
2011-09-10 17:20
2011-09-10 00:27 rašė: apie A4 vaziuokles patvaruma galejai ir patyleti, nes dabar pasirodei taip lyg nesi turejes A4
2011-09-10 00:33 rašė: As kalbu apie masinos patogumą, kai yra sutvrakyta ir paruosta eksplotacijai, neneigiu, kad važiuokle turi trūkumų, bet jei normaliai vazinejant o ne per duobes ar zvyrkelius tai laiko ji normaliai:)
2011-09-10 13:04 rašė: Jau tik nepasakok man apie a4.Turiu ir tikrai nesidziaugiu.kai nusipirkau iskart restauravau pilnai visa priekine vaziuokle.Po triju menesiu teko du guolius keist, dar po triju po kapotu rupesciu atsirado dar po triju granata ir dar vienas guolis.sikau ir tapsnojau ant tos a4.ir vazinejama yra tik asfaltu.jokiu draskymu.tik tiek kad detales tai kaip golfui kainuoja.

O dbr kita tema.
O ka del mondeo mk3 ar pasato b5?Gal kas buvot susidure su siomis masinomis?Kokie dazniausiai trukumai pasitaiko?

Prancuzo tai nenoriu.Nes svarbu ir isvaizda masinos.As dar per jaunas tokias vairuot :D
man juokas ima kai zmones kaltina guolius .tai guoliai jai orginalai ir jai diskai idealiai tiesus , stabdziai nekaista.tai jos turi vienodai laikyt nes ten visi guolius stato "is tokio pat molio drebtus" ir net tos pacios liejiklos juos gamina
2011-09-10 21:28
2011-09-10 00:33 rašė: As kalbu apie masinos patogumą, kai yra sutvrakyta ir paruosta eksplotacijai, neneigiu, kad važiuokle turi trūkumų, bet jei normaliai vazinejant o ne per duobes ar zvyrkelius tai laiko ji normaliai:)
2011-09-10 13:04 rašė: Jau tik nepasakok man apie a4.Turiu ir tikrai nesidziaugiu.kai nusipirkau iskart restauravau pilnai visa priekine vaziuokle.Po triju menesiu teko du guolius keist, dar po triju po kapotu rupesciu atsirado dar po triju granata ir dar vienas guolis.sikau ir tapsnojau ant tos a4.ir vazinejama yra tik asfaltu.jokiu draskymu.tik tiek kad detales tai kaip golfui kainuoja.

O dbr kita tema.
O ka del mondeo mk3 ar pasato b5?Gal kas buvot susidure su siomis masinomis?Kokie dazniausiai trukumai pasitaiko?

Prancuzo tai nenoriu.Nes svarbu ir isvaizda masinos.As dar per jaunas tokias vairuot :D
2011-09-10 17:20 naudingas rašė: man juokas ima kai zmones kaltina guolius .tai guoliai jai orginalai ir jai diskai idealiai tiesus , stabdziai nekaista.tai jos turi vienodai laikyt nes ten visi guolius stato "is tokio pat molio drebtus" ir net tos pacios liejiklos juos gamina
turbut ne pats nepatikejei ka parasiai.
2011-09-10 21:30
2011-09-10 17:07 rašė: Patariu tau , pirk tokia kuri tau prie širdies :beer: viskas su laiku sutvarkoma kaip sakoma :smartass:
tai kad tie tvarkymai labai jau plonina pinigine.
Nu tarkim man tinka audines a4, a6, mondeo mk3, passat b5.Nu ir gal dar tos astrines nieko.Ir kaip dbr isirinkt patikimiausia varianta?esu turejes (is situ modeliu)tik senesne mondeo mk1 ir dbr a4.
4243 / 0
2011-09-10 21:41
2011-09-10 17:07 rašė: Patariu tau , pirk tokia kuri tau prie širdies :beer: viskas su laiku sutvarkoma kaip sakoma :smartass:
2011-09-10 21:30 rašė: tai kad tie tvarkymai labai jau plonina pinigine.
Nu tarkim man tinka audines a4, a6, mondeo mk3, passat b5.Nu ir gal dar tos astrines nieko.Ir kaip dbr isirinkt patikimiausia varianta?esu turejes (is situ modeliu)tik senesne mondeo mk1 ir dbr a4.
taigi jau turi a4 kam klausi
2011-09-10 21:46
2011-09-10 17:07 rašė: Patariu tau , pirk tokia kuri tau prie širdies :beer: viskas su laiku sutvarkoma kaip sakoma :smartass:
2011-09-10 21:30 rašė: tai kad tie tvarkymai labai jau plonina pinigine.
Nu tarkim man tinka audines a4, a6, mondeo mk3, passat b5.Nu ir gal dar tos astrines nieko.Ir kaip dbr isirinkt patikimiausia varianta?esu turejes (is situ modeliu)tik senesne mondeo mk1 ir dbr a4.
O kam pirkti vel tokia pacia masina jei jau dabar turi a4? kazkaip keistai
2011-09-10 22:41
2011-09-10 17:07 rašė: Patariu tau , pirk tokia kuri tau prie širdies :beer: viskas su laiku sutvarkoma kaip sakoma :smartass:
2011-09-10 21:30 rašė: tai kad tie tvarkymai labai jau plonina pinigine.
Nu tarkim man tinka audines a4, a6, mondeo mk3, passat b5.Nu ir gal dar tos astrines nieko.Ir kaip dbr isirinkt patikimiausia varianta?esu turejes (is situ modeliu)tik senesne mondeo mk1 ir dbr a4.
2011-09-10 21:46 rašė: O kam pirkti vel tokia pacia masina jei jau dabar turi a4? kazkaip keistai
Tai zmogus sako kad imt kas prie sirdies.Tai ir isvardinau.A4 man kaip masina patinka tik tiek kad su ja bedu perdaug.Todel ir noriu keist y kitokia.Beto manoji yra 1.8TQ ir reikia jau dyzeliuko :)
2011-09-11 01:17
Mazda mx6 2.5 pirk va tau galiu parduot uz 1600lt
2011-09-12 09:03
2011-09-09 18:35 rašė: iki 10k galima gera lybra pasimt ir 2.4 ir 1.9 komforto per akis bus po a4 ir vaziuokle gerokai twirtesne
2011-09-10 00:20 rašė: Kaip galima ją paimt gerą, jei is vis Lanciujų gerų nera:D Tik nesvaik, kad su Lancia Lybra jauciamas komfortas geresnis uz Audi A4, kai geresnių nebenadęs, tai nesakyk:P O del eksplotacijos ir patvarummo, atsparumo korozijai, tai geriausias variantas būtų Audi.
ot kosmonautas tu tada komforto neragaves savo taburetej vazinedamas :D Del korozijos vel kliedi, kliancia zymiai atsparesne situ metu nei oubi. o del geru ar blogu tai bulku tiek yra zemeje sudinu kiek lanciu isvis nera pagaminta
2011-09-12 09:04
2011-09-10 00:27 rašė: apie A4 vaziuokles patvaruma galejai ir patyleti, nes dabar pasirodei taip lyg nesi turejes A4
2011-09-10 00:33 rašė: As kalbu apie masinos patogumą, kai yra sutvrakyta ir paruosta eksplotacijai, neneigiu, kad važiuokle turi trūkumų, bet jei normaliai vazinejant o ne per duobes ar zvyrkelius tai laiko ji normaliai:)
2011-09-10 13:04 rašė: Jau tik nepasakok man apie a4.Turiu ir tikrai nesidziaugiu.kai nusipirkau iskart restauravau pilnai visa priekine vaziuokle.Po triju menesiu teko du guolius keist, dar po triju po kapotu rupesciu atsirado dar po triju granata ir dar vienas guolis.sikau ir tapsnojau ant tos a4.ir vazinejama yra tik asfaltu.jokiu draskymu.tik tiek kad detales tai kaip golfui kainuoja.

O dbr kita tema.
O ka del mondeo mk3 ar pasato b5?Gal kas buvot susidure su siomis masinomis?Kokie dazniausiai trukumai pasitaiko?

Prancuzo tai nenoriu.Nes svarbu ir isvaizda masinos.As dar per jaunas tokias vairuot :D
is kur prancuzus istraukei?
2011-09-12 17:31
Na sudejes visus pliusus ir minusus priejau isvados prie dvieju modeliu:opel vectra ir ford mondeo mk3.Belieka isirinkt kuria :)
Gal palyginimu kas turit? :)tarkim vaziuokle prie vaziuokles arba kebulas prie kebulo?
2011-09-12 17:58
2011-09-10 00:27 rašė: apie A4 vaziuokles patvaruma galejai ir patyleti, nes dabar pasirodei taip lyg nesi turejes A4
2011-09-10 00:33 rašė: As kalbu apie masinos patogumą, kai yra sutvrakyta ir paruosta eksplotacijai, neneigiu, kad važiuokle turi trūkumų, bet jei normaliai vazinejant o ne per duobes ar zvyrkelius tai laiko ji normaliai:)
2011-09-10 13:04 rašė: Jau tik nepasakok man apie a4.Turiu ir tikrai nesidziaugiu.kai nusipirkau iskart restauravau pilnai visa priekine vaziuokle.Po triju menesiu teko du guolius keist, dar po triju po kapotu rupesciu atsirado dar po triju granata ir dar vienas guolis.sikau ir tapsnojau ant tos a4.ir vazinejama yra tik asfaltu.jokiu draskymu.tik tiek kad detales tai kaip golfui kainuoja.

O dbr kita tema.
O ka del mondeo mk3 ar pasato b5?Gal kas buvot susidure su siomis masinomis?Kokie dazniausiai trukumai pasitaiko?

Prancuzo tai nenoriu.Nes svarbu ir isvaizda masinos.As dar per jaunas tokias vairuot :D
pakeitei kelias dalis ir jau verki, kad byra a4:D turbut pasidare per brangu benzu lakstyt:D sekmes nusipirkt kita lavoneli
2011-09-12 18:44
2011-09-12 17:31 rašė: Na sudejes visus pliusus ir minusus priejau isvados prie dvieju modeliu:opel vectra ir ford mondeo mk3.Belieka isirinkt kuria :)
Gal palyginimu kas turit? :)tarkim vaziuokle prie vaziuokles arba kebulas prie kebulo?
vectrune
2011-09-12 21:29
2011-09-09 18:35 rašė: iki 10k galima gera lybra pasimt ir 2.4 ir 1.9 komforto per akis bus po a4 ir vaziuokle gerokai twirtesne
2011-09-10 00:20 rašė: Kaip galima ją paimt gerą, jei is vis Lanciujų gerų nera:D Tik nesvaik, kad su Lancia Lybra jauciamas komfortas geresnis uz Audi A4, kai geresnių nebenadęs, tai nesakyk:P O del eksplotacijos ir patvarummo, atsparumo korozijai, tai geriausias variantas būtų Audi.
2011-09-12 09:03 rašė: :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: ot kosmonautas :lol: tu tada komforto neragaves savo taburetej vazinedamas :D Del korozijos vel kliedi, kliancia zymiai atsparesne situ metu nei oubi. o del geru ar blogu tai bulku tiek yra zemeje sudinu kiek lanciu isvis nera pagaminta :lol:
Neparagave , lancia automobilio tai ir kalba.. isvaizda dar niekis .. bet variklis ir komfortas atperka viska.
4243 / 0
2011-09-12 22:13
2011-09-10 00:33 rašė: As kalbu apie masinos patogumą, kai yra sutvrakyta ir paruosta eksplotacijai, neneigiu, kad važiuokle turi trūkumų, bet jei normaliai vazinejant o ne per duobes ar zvyrkelius tai laiko ji normaliai:)
2011-09-10 13:04 rašė: Jau tik nepasakok man apie a4.Turiu ir tikrai nesidziaugiu.kai nusipirkau iskart restauravau pilnai visa priekine vaziuokle.Po triju menesiu teko du guolius keist, dar po triju po kapotu rupesciu atsirado dar po triju granata ir dar vienas guolis.sikau ir tapsnojau ant tos a4.ir vazinejama yra tik asfaltu.jokiu draskymu.tik tiek kad detales tai kaip golfui kainuoja.

O dbr kita tema.
O ka del mondeo mk3 ar pasato b5?Gal kas buvot susidure su siomis masinomis?Kokie dazniausiai trukumai pasitaiko?

Prancuzo tai nenoriu.Nes svarbu ir isvaizda masinos.As dar per jaunas tokias vairuot :D
2011-09-12 09:04 rašė: is kur prancuzus istraukei?
per jaunas prancuzuiper galyngi motorai?:) o jai del dizaino 406 peugeotas ant tiek pacaniskas kad net viresniem per blizgus ypac 406 coupe "ar ka per silpni 143 kw ir tt? ar tai 407 peugeotas pagal biudzeta.cia tie isvardinti mondeo pssatai tai tikrai seniu masinos o astra netgi bobu
2011-09-12 22:41
Nu ka as zinau, jei tau mano b6 quattro taburete, tai tavo lybra sudo vietoj... :P Kiek galima kiekvienoj forumo temoj tas Lancia's girt, matai kad nieks neperka ir nepirks ju, uztenka tos REKLAMOS, is vis kaip ja gali lygint su vokiskom???:D Cia tas pats kaip girti sugedusia mesa ipakuota i nauja maiseli ir sakyti kad ji pati geriausia...
2011-09-12 22:43
Tai va tame ir esme, kad nusipirko dakalta ir reikejo viska keist, o paskui sako kad blogai laiko. Tegul orginalias detales nusiperka, o ne restauruoja neaisku kokiam servise, ir paskui sako kad jos nelaiko:P
2011-09-12 22:49
kiek zmoniu tiek nuomoniu, bet gan graudziai atrodo pilnos temos neargumentuoto stumimo ant vw koncerno....
2011-09-12 23:19
2011-09-12 22:49 rašė: kiek zmoniu tiek nuomoniu, bet gan graudziai atrodo pilnos temos neargumentuoto stumimo ant vw koncerno....
kokia masina pirkti..pirkti pagal kisene:)
2011-09-12 23:26
2011-09-12 22:49 rašė: kiek zmoniu tiek nuomoniu, bet gan graudziai atrodo pilnos temos neargumentuoto stumimo ant vw koncerno....
nebutu lietuviai:D bile pigiau. px kad nelaiko normaliai tos restauruotos dalys:D nusiperki orginala ir vaziuoji ilgai neturi litu islaikyt naujesnei masinai tai nafik tokia pirkti ir paskui verkti, kad nelaiko nors paskutini suda ikis, kad tik pigiau
2011-09-12 23:31
2011-09-10 00:33 rašė: As kalbu apie masinos patogumą, kai yra sutvrakyta ir paruosta eksplotacijai, neneigiu, kad važiuokle turi trūkumų, bet jei normaliai vazinejant o ne per duobes ar zvyrkelius tai laiko ji normaliai:)
2011-09-10 13:04 rašė: Jau tik nepasakok man apie a4.Turiu ir tikrai nesidziaugiu.kai nusipirkau iskart restauravau pilnai visa priekine vaziuokle.Po triju menesiu teko du guolius keist, dar po triju po kapotu rupesciu atsirado dar po triju granata ir dar vienas guolis.sikau ir tapsnojau ant tos a4.ir vazinejama yra tik asfaltu.jokiu draskymu.tik tiek kad detales tai kaip golfui kainuoja.

O dbr kita tema.
O ka del mondeo mk3 ar pasato b5?Gal kas buvot susidure su siomis masinomis?Kokie dazniausiai trukumai pasitaiko?

Prancuzo tai nenoriu.Nes svarbu ir isvaizda masinos.As dar per jaunas tokias vairuot :D
2011-09-12 17:58 rašė: pakeitei kelias dalis ir jau verki, kad byra a4:D turbut pasidare per brangu benzu lakstyt:D sekmes nusipirkt kita lavoneli:thumbup:
nebijok manoji alga ne taip kaip tavo tik ant 1 bako :D
2011-09-12 23:33
2011-09-10 13:04 rašė: Jau tik nepasakok man apie a4.Turiu ir tikrai nesidziaugiu.kai nusipirkau iskart restauravau pilnai visa priekine vaziuokle.Po triju menesiu teko du guolius keist, dar po triju po kapotu rupesciu atsirado dar po triju granata ir dar vienas guolis.sikau ir tapsnojau ant tos a4.ir vazinejama yra tik asfaltu.jokiu draskymu.tik tiek kad detales tai kaip golfui kainuoja.

O dbr kita tema.
O ka del mondeo mk3 ar pasato b5?Gal kas buvot susidure su siomis masinomis?Kokie dazniausiai trukumai pasitaiko?

Prancuzo tai nenoriu.Nes svarbu ir isvaizda masinos.As dar per jaunas tokias vairuot :D
2011-09-12 09:04 rašė: is kur prancuzus istraukei?
2011-09-12 22:13 naudingas rašė: per jaunas prancuzui:lol:per galyngi motorai?:) o jai del dizaino 406 peugeotas ant tiek pacaniskas kad net viresniem per blizgus ypac 406 coupe "ar ka per silpni 143 kw ir tt?:lol: ar tai 407 peugeotas pagal biudzeta.cia tie isvardinti mondeo pssatai tai tikrai seniu masinos o astra netgi bobu
o tu paskaityk kokios man reikia ir paskui rasinek savo triperius...
2011-09-12 23:36
2011-09-10 13:04 rašė: Jau tik nepasakok man apie a4.Turiu ir tikrai nesidziaugiu.kai nusipirkau iskart restauravau pilnai visa priekine vaziuokle.Po triju menesiu teko du guolius keist, dar po triju po kapotu rupesciu atsirado dar po triju granata ir dar vienas guolis.sikau ir tapsnojau ant tos a4.ir vazinejama yra tik asfaltu.jokiu draskymu.tik tiek kad detales tai kaip golfui kainuoja.

O dbr kita tema.
O ka del mondeo mk3 ar pasato b5?Gal kas buvot susidure su siomis masinomis?Kokie dazniausiai trukumai pasitaiko?

Prancuzo tai nenoriu.Nes svarbu ir isvaizda masinos.As dar per jaunas tokias vairuot :D
2011-09-12 17:58 rašė: pakeitei kelias dalis ir jau verki, kad byra a4:D turbut pasidare per brangu benzu lakstyt:D sekmes nusipirkt kita lavoneli:thumbup:
2011-09-12 23:31 rašė: nebijok manoji alga ne taip kaip tavo tik ant 1 bako :D
tai kam tau tas dyzelis jei jau toks milijonierius
2011-09-12 23:38
2011-09-10 13:04 rašė: Jau tik nepasakok man apie a4.Turiu ir tikrai nesidziaugiu.kai nusipirkau iskart restauravau pilnai visa priekine vaziuokle.Po triju menesiu teko du guolius keist, dar po triju po kapotu rupesciu atsirado dar po triju granata ir dar vienas guolis.sikau ir tapsnojau ant tos a4.ir vazinejama yra tik asfaltu.jokiu draskymu.tik tiek kad detales tai kaip golfui kainuoja.

O dbr kita tema.
O ka del mondeo mk3 ar pasato b5?Gal kas buvot susidure su siomis masinomis?Kokie dazniausiai trukumai pasitaiko?

Prancuzo tai nenoriu.Nes svarbu ir isvaizda masinos.As dar per jaunas tokias vairuot :D
2011-09-12 17:58 rašė: pakeitei kelias dalis ir jau verki, kad byra a4:D turbut pasidare per brangu benzu lakstyt:D sekmes nusipirkt kita lavoneli:thumbup:
2011-09-12 22:43 rašė: Tai va tame ir esme, kad nusipirko dakalta ir reikejo viska keist, o paskui sako kad blogai laiko. Tegul orginalias detales nusiperka, o ne restauruoja neaisku kokiam servise, ir paskui sako kad jos nelaiko:P
restauruota ne servize o pas zmogu kuris tai daro daugiau nei puse savo gyvenimo(jam apie 50 metu jau sukasi).beto tai kas restauruota nebegenda.ismokit skaityt viena karta.
dakalta nebuvo nes bedos lenda ne savaitemis.lenda bedos nuo susuktu kilometru.
o del detaliu-zinai kiek vairo stiprintuvo siurbliukas ORGINALUS kainuoja?be 2000 nei is vietos kai tuo tarpu kiniskas iki 250.Va tau ir a4.nieko nesakau-gera masina, grazi, smagi kelyje bet kist pinigely irgi reikia.nebutinai vaziuokle kalta.
2011-09-12 23:43
2011-09-12 22:49 rašė: kiek zmoniu tiek nuomoniu, bet gan graudziai atrodo pilnos temos neargumentuoto stumimo ant vw koncerno....
2011-09-12 23:26 rašė: nebutu lietuviai:D bile pigiau. px kad nelaiko normaliai tos restauruotos dalys:D nusiperki orginala ir vaziuoji ilgai:thumbup: neturi litu islaikyt naujesnei masinai tai nafik tokia pirkti ir paskui verkti, kad nelaiko nors paskutini suda ikis, kad tik pigiau :thumbdown:
restauruota vaziuokle man jau virs metu laiko ir ne klypt.kai tuo tarpu naujei pirktos detales keiciamos kas pusmety.
beto tai kas pakeista tai pakeista-bedu nera.taciau byra viskas kas dar nekeista.nors masina lt tik pora metu.virs metu kaip pas mane.
2011-09-12 23:46
2011-09-12 17:58 rašė: pakeitei kelias dalis ir jau verki, kad byra a4:D turbut pasidare per brangu benzu lakstyt:D sekmes nusipirkt kita lavoneli:thumbup:
2011-09-12 23:31 rašė: nebijok manoji alga ne taip kaip tavo tik ant 1 bako :D
2011-09-12 23:36 rašė: tai kam tau tas dyzelis jei jau toks milijonierius:lol::lol::lol:
jei turi atliekama skatika tai nebutinai turi jy isleist.kuo taupiau vaziuosi tuo daugiau turesi.dalis problemos tame kad is tasko a y taska b man tenka pilt du bakus.kai tuo tarpu su dyzeliu uztektu ir vieno + kokia desim litru bakiuko.
2011-09-12 23:49
2011-09-12 17:58 rašė: pakeitei kelias dalis ir jau verki, kad byra a4:D turbut pasidare per brangu benzu lakstyt:D sekmes nusipirkt kita lavoneli:thumbup:
2011-09-12 22:43 rašė: Tai va tame ir esme, kad nusipirko dakalta ir reikejo viska keist, o paskui sako kad blogai laiko. Tegul orginalias detales nusiperka, o ne restauruoja neaisku kokiam servise, ir paskui sako kad jos nelaiko:P
2011-09-12 23:38 rašė: restauruota ne servize o pas zmogu kuris tai daro daugiau nei puse savo gyvenimo(jam apie 50 metu jau sukasi).beto tai kas restauruota nebegenda.ismokit skaityt viena karta.
dakalta nebuvo nes bedos lenda ne savaitemis.lenda bedos nuo susuktu kilometru.
o del detaliu-zinai kiek vairo stiprintuvo siurbliukas ORGINALUS kainuoja?be 2000 nei is vietos kai tuo tarpu kiniskas iki 250.Va tau ir a4.nieko nesakau-gera masina, grazi, smagi kelyje bet kist pinigely irgi reikia.nebutinai vaziuokle kalta.
krc nenorek nuvaziuot daug ir nei lito neidet i masina. tokios masinos dar nemaciau kuri negenda o dar kai tiek metu:D
2011-09-13 00:03
imi vw bora 1.9 arba golfa ir nematai problemu, vaziuokle netokia minksta aisku kaip to tavo passato bet ir maziau problemu su ja nes paprastesne
2011-09-13 00:27
2011-09-12 17:58 rašė: pakeitei kelias dalis ir jau verki, kad byra a4:D turbut pasidare per brangu benzu lakstyt:D sekmes nusipirkt kita lavoneli:thumbup:
2011-09-12 22:43 rašė: Tai va tame ir esme, kad nusipirko dakalta ir reikejo viska keist, o paskui sako kad blogai laiko. Tegul orginalias detales nusiperka, o ne restauruoja neaisku kokiam servise, ir paskui sako kad jos nelaiko:P
2011-09-12 23:38 rašė: restauruota ne servize o pas zmogu kuris tai daro daugiau nei puse savo gyvenimo(jam apie 50 metu jau sukasi).beto tai kas restauruota nebegenda.ismokit skaityt viena karta.
dakalta nebuvo nes bedos lenda ne savaitemis.lenda bedos nuo susuktu kilometru.
o del detaliu-zinai kiek vairo stiprintuvo siurbliukas ORGINALUS kainuoja?be 2000 nei is vietos kai tuo tarpu kiniskas iki 250.Va tau ir a4.nieko nesakau-gera masina, grazi, smagi kelyje bet kist pinigely irgi reikia.nebutinai vaziuokle kalta.
tokiu daliu kaip stiprintuvo siurbliukai nereikia pirkt nauju ar kinisku, nebent auto pas tave 2008metu...nuvaziuoji i srota ir uz 150lt nusiperki originalu, tik kad sena, bet jis bus geras ir laikys tau ilgai ilgai...taigi jei durnas esi, niekas tau cia nepades...o naujos pakabos dalys , tik kiniskos laiko puse metu...pvz Meyle HD pakabos komplektas kainuojantis 1400lt-turi 4metu garantija, lemforderis taip pat laiko...net neverta situ firmu lygint su restauravimu, restaurivimas geriau tik uz kiniskas dalis.brangiausia a4 dalis ir yra pakaba....negiriu a4os, nera labai gera auto, ar labai bloga, tiesiog nemegstu kai sneka nesamones.pats eksplotuoju a4 jau 3metus ir nemazai apie ja zinau, ko joje nekenciu tai jos pakabos, pats restauravau, nes neturejau lt naujai pakabai, 30tukst km vilniaus keliais atlaike+ daug zvirkeliu ir draskimu, netikiu, kad kokia lybra tiek metu atlaikytu toki elgesi su masina ir vaziuotu kuo puikiausiai toliau be jokiu investiciju, o jei buciau sudejas norm pakaba, tai ishvis buciau apie ja pamirses ir nera nko patogiau ir maloniau vaziuojancio uz tvarkinga daugiasvirte pakaba is tokiu eiliniu auto
2011-09-13 00:39
2011-09-09 18:35 rašė: iki 10k galima gera lybra pasimt ir 2.4 ir 1.9 komforto per akis bus po a4 ir vaziuokle gerokai twirtesne
2011-09-10 00:20 rašė: Kaip galima ją paimt gerą, jei is vis Lanciujų gerų nera:D Tik nesvaik, kad su Lancia Lybra jauciamas komfortas geresnis uz Audi A4, kai geresnių nebenadęs, tai nesakyk:P O del eksplotacijos ir patvarummo, atsparumo korozijai, tai geriausias variantas būtų Audi.
Rasai, kad rasyt? Is tokiu nesamoniu kaip a4 servisai gyvena... o, jeigu dar kazkas ten "komforta" sugeba rast... gal tikrai laikas mest gert. Jau b4 bulka 100x geriau, lygiai toks pats kibiras, bet bent nors servisu remeju nereikia buti.

Taip, kad nebejuokint zmoniu su savo a4...
4243 / 0
2011-09-13 02:12
2011-09-12 22:43 rašė: Tai va tame ir esme, kad nusipirko dakalta ir reikejo viska keist, o paskui sako kad blogai laiko. Tegul orginalias detales nusiperka, o ne restauruoja neaisku kokiam servise, ir paskui sako kad jos nelaiko:P
2011-09-12 23:38 rašė: restauruota ne servize o pas zmogu kuris tai daro daugiau nei puse savo gyvenimo(jam apie 50 metu jau sukasi).beto tai kas restauruota nebegenda.ismokit skaityt viena karta.
dakalta nebuvo nes bedos lenda ne savaitemis.lenda bedos nuo susuktu kilometru.
o del detaliu-zinai kiek vairo stiprintuvo siurbliukas ORGINALUS kainuoja?be 2000 nei is vietos kai tuo tarpu kiniskas iki 250.Va tau ir a4.nieko nesakau-gera masina, grazi, smagi kelyje bet kist pinigely irgi reikia.nebutinai vaziuokle kalta.
2011-09-13 00:27 rašė: tokiu daliu kaip stiprintuvo siurbliukai nereikia pirkt nauju ar kinisku, nebent auto pas tave 2008metu...nuvaziuoji i srota ir uz 150lt nusiperki originalu, tik kad sena, bet jis bus geras ir laikys tau ilgai ilgai...taigi jei durnas esi, niekas tau cia nepades...o naujos pakabos dalys , tik kiniskos laiko puse metu...pvz Meyle HD pakabos komplektas kainuojantis 1400lt-turi 4metu garantija, lemforderis taip pat laiko...net neverta situ firmu lygint su restauravimu, restaurivimas geriau tik uz kiniskas dalis.brangiausia a4 dalis ir yra pakaba....negiriu a4os, nera labai gera auto, ar labai bloga, tiesiog nemegstu kai sneka nesamones.pats eksplotuoju a4 jau 3metus ir nemazai apie ja zinau, ko joje nekenciu tai jos pakabos, pats restauravau, nes neturejau lt naujai pakabai, 30tukst km vilniaus keliais atlaike+ daug zvirkeliu ir draskimu, netikiu, kad kokia lybra tiek metu atlaikytu toki elgesi su masina ir vaziuotu kuo puikiausiai toliau be jokiu investiciju, o jei buciau sudejas norm pakaba, tai ishvis buciau apie ja pamirses ir nera nko patogiau ir maloniau vaziuojancio uz tvarkinga daugiasvirte pakaba is tokiu eiliniu auto
na as kita pasiulima turiu siurbliukus galima restauruot (kaina kaip naudoto kokiam oficialem lauzyne)duoda garantija metam ir zinai kad veiks plius su nuemimu tokia kaina. o del gyncu kuri geresne kuri pakaba geriau laiko koks skirtumas alfa , lancia , ar audi , peugeot tas pats sudas visas pakabos vienodai laiko .tik tai kuo ta pakaba paprastesne pvz audi 100 tuo pigiau lengviau ja atnaujint.siaip jai pirkciau europini benza tai tikrai galima pirkt bet ka , nes daug maz visi benzai vienodai laiko , o tie remonto kastai uz navarotus , komforta galia ir tt o va su dyzeliais tai yra visokiu niuansu kur kas daugiau.
beto kas cia rase kad turi pinigu kam tau dyzelis .kiek pazystu pasiturinciu fyrmu savininku ir tai su dyzeliais vazineja. reiskia apsimoka , o jai dar papigiai gauni tai jau kosmosas
2011-09-13 07:40
Tai reikėjo rašyt temos pradžioje tai , imk golf'ą jei centus skaičiuoji.. ir pigiai važiuosi ir detalės pigios, Na ir astra visai neblogas pasirinkimas :) sekmes tau išsirenkan.
Įdomu būtų sužinoti kokį automobili nusipirkai
2011-09-13 07:42
2011-09-12 22:49 rašė: kiek zmoniu tiek nuomoniu, bet gan graudziai atrodo pilnos temos neargumentuoto stumimo ant vw koncerno....
2011-09-12 23:26 rašė: nebutu lietuviai:D bile pigiau. px kad nelaiko normaliai tos restauruotos dalys:D nusiperki orginala ir vaziuoji ilgai:thumbup: neturi litu islaikyt naujesnei masinai tai nafik tokia pirkti ir paskui verkti, kad nelaiko nors paskutini suda ikis, kad tik pigiau :thumbdown:
Gryna teisybe
2011-09-13 07:45
2011-09-10 01:10 rašė: Tai ant Marijos zemeles arba pedofilai arba audifilai:thumbdown:
Trukdo tie fanai ? :) jetau , kai jus neišaugę iš to amžiaus " audi fanai" " bmw fanai" pz susimuškit kad esat iš skirtingu fanu grupiu. :)
2011-09-13 08:01
jei nepriziuri masinu tai tikrai neimk mondeo nes supudisi masiniuka:(
2011-09-13 08:02
na o vektra irgi neka maziau puna
2011-09-13 08:10
2011-09-10 13:04 rašė: Jau tik nepasakok man apie a4.Turiu ir tikrai nesidziaugiu.kai nusipirkau iskart restauravau pilnai visa priekine vaziuokle.Po triju menesiu teko du guolius keist, dar po triju po kapotu rupesciu atsirado dar po triju granata ir dar vienas guolis.sikau ir tapsnojau ant tos a4.ir vazinejama yra tik asfaltu.jokiu draskymu.tik tiek kad detales tai kaip golfui kainuoja.

O dbr kita tema.
O ka del mondeo mk3 ar pasato b5?Gal kas buvot susidure su siomis masinomis?Kokie dazniausiai trukumai pasitaiko?

Prancuzo tai nenoriu.Nes svarbu ir isvaizda masinos.As dar per jaunas tokias vairuot :D
2011-09-12 09:04 rašė: is kur prancuzus istraukei?
2011-09-12 22:13 naudingas rašė: per jaunas prancuzui:lol:per galyngi motorai?:) o jai del dizaino 406 peugeotas ant tiek pacaniskas kad net viresniem per blizgus ypac 406 coupe "ar ka per silpni 143 kw ir tt?:lol: ar tai 407 peugeotas pagal biudzeta.cia tie isvardinti mondeo pssatai tai tikrai seniu masinos o astra netgi bobu
is kur tokia nuomone gal statistika po ranka turi

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai
Jei turite klausimų arba pasiūlymų, rašykite mums čia. Palikite savo kontaktus ir komentarą žemiau esančioje formoje. Stengsimės atsakyti kuo greičiau. Mūsų darbo laikas I-V 09:00 - 17:00.
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti