HELP!"plaukioja"džipas,pakeitus naujus ratus,tapo nestabilus
Sukūrė
Vartotojas
2017-08-07
Vartotojas
2017-08-07 20:31
Sveiki, originalūs Toyota džipo ratai(4x4 visuomet) turi būti štai tokie,
bent originalai tokie, turiu ne pirmą TLC tai žianu):
16 colių
245/75 R16 120/116R(parašyta ant padangų)
uždėjau beveik naujus originalus itališkus tokius ratus"
255/60R18/112(užrašas ant padangų)
Kiek suprantu tie kuriuos uždėjau su platesnėm ir žemesnėm padangom, patys diskai gerokai didesni,
bet originaliai nemanau kad taip turi būti...pastoviai visi varantys...
ir štai kas gaunas:auto tapo nebstabilus kelyje .Na nevisai tragiškai , bet kažkiek "paplaukioja",
labiau tempia kelio nuolydžio kryptimi
Kas gali būti, ar gali būt blogos padangos?
(keista būtų, nes Pirelli, nors ir nenaujos), palikau tokias nes buvo ant diskų apautos, pirkau iš furisto, kuris
atvežė pagal užsakymą....
O gal patys ratlakiai blogai išlieti, nes firma viena pigesnių, ale itališki, bent kiek žinau juos dabrtiniu metu
gamina realiai Kinijoje...Ar gali būti diskų kokybė iki tiek bloga, kad tampytų karėn-dešinė visą džipą, ar tiesiog tokie ratai gal jam netinkami, nes masė vos ne trys tonos, ir neteko niekad matyt Land Cruiserių su didesniais nei R16 raltalkiais.
Ar tiesiog laikas padaryti suvedimą, nes neseniai buvo pakeista į naują vairo kolonėlė(pagal serv, knygutę)?Ar peržiūrėti priekinius salenblokus?Dar neapsižiūrėjau, vos savaitė kaip turiu,
Ką patartumėte?
bent originalai tokie, turiu ne pirmą TLC tai žianu):
16 colių
245/75 R16 120/116R(parašyta ant padangų)
uždėjau beveik naujus originalus itališkus tokius ratus"
255/60R18/112(užrašas ant padangų)
Kiek suprantu tie kuriuos uždėjau su platesnėm ir žemesnėm padangom, patys diskai gerokai didesni,
bet originaliai nemanau kad taip turi būti...pastoviai visi varantys...
ir štai kas gaunas:auto tapo nebstabilus kelyje .Na nevisai tragiškai , bet kažkiek "paplaukioja",
labiau tempia kelio nuolydžio kryptimi
Kas gali būti, ar gali būt blogos padangos?
(keista būtų, nes Pirelli, nors ir nenaujos), palikau tokias nes buvo ant diskų apautos, pirkau iš furisto, kuris
atvežė pagal užsakymą....
O gal patys ratlakiai blogai išlieti, nes firma viena pigesnių, ale itališki, bent kiek žinau juos dabrtiniu metu
gamina realiai Kinijoje...Ar gali būti diskų kokybė iki tiek bloga, kad tampytų karėn-dešinė visą džipą, ar tiesiog tokie ratai gal jam netinkami, nes masė vos ne trys tonos, ir neteko niekad matyt Land Cruiserių su didesniais nei R16 raltalkiais.
Ar tiesiog laikas padaryti suvedimą, nes neseniai buvo pakeista į naują vairo kolonėlė(pagal serv, knygutę)?Ar peržiūrėti priekinius salenblokus?Dar neapsižiūrėjau, vos savaitė kaip turiu,
Ką patartumėte?
Vartotojas
2017-08-07 21:17
paprasciausia butu kitus ratus uzdet ir ziuret kas darosi nes keisti neapsimoka viska is eiles.
Man irgi buvo sukeiciau ratuspriekis galas pradejo nesti kadangi auto turiu 3 metai tai jau kaip ir zinau kas kaip. Uzteko subalancuot .
Man irgi buvo sukeiciau ratuspriekis galas pradejo nesti kadangi auto turiu 3 metai tai jau kaip ir zinau kas kaip. Uzteko subalancuot .
Vartotojas
2017-08-07 22:07
Ok, kaip tik turiu originalius su m/s'ais.Bet pažiūrėjus padangos neatrodo kad būtų paėstos
Vartotojas
2017-08-08 08:40
Ok, pakeisiu, kaip tik turiu kitud origimalius s naujom m/s žieminukėm.
bet aš šito auto dar nežinau , neesu išsistudijavęs , nespėjau per kelias dienas...visgi įdomu
ar teoriškai gali būti pavyzdžiui nekokybiškai atrestauruota vairo kolonėlė ar išdilusi iki tiek, kad nešiotų?Būtent fėl vairo jkolonėlės?Ar būna tokie baisūs ratlankiai kad dėl jų tampo?
Pagal sąskaitas ratlankiai pirkti Milane prieš nepilnus metus už 500 eur, juk už komplektą tokiai mašinai kaip ir pigiausias varijantas ?
Ratus pasikeisiu turbūt pats, nes nepigus malonumas kažkur vežti...o jei nepadės ką tada daryt?
Nesimato kad padangos būtų paėstos kuriam nors šone...
bet aš šito auto dar nežinau , neesu išsistudijavęs , nespėjau per kelias dienas...visgi įdomu
ar teoriškai gali būti pavyzdžiui nekokybiškai atrestauruota vairo kolonėlė ar išdilusi iki tiek, kad nešiotų?Būtent fėl vairo jkolonėlės?Ar būna tokie baisūs ratlankiai kad dėl jų tampo?
Pagal sąskaitas ratlankiai pirkti Milane prieš nepilnus metus už 500 eur, juk už komplektą tokiai mašinai kaip ir pigiausias varijantas ?
Ratus pasikeisiu turbūt pats, nes nepigus malonumas kažkur vežti...o jei nepadės ką tada daryt?
Nesimato kad padangos būtų paėstos kuriam nors šone...
Vartotojas
2017-08-08 10:03
rašė:
..
gerai, bandysiu, šiaip Vilniuj suvedimas paprastam auto nuo 20 eur iki +-80 eur, o kai kuriuose servisuose už visureigius lupa dvigubus įkainius, na reiks pabandyt.Tik keista, kad padangos visai "nepaėstos", arba dar nespėjo jų nubrūžint ...Žodžiu teks pasidarbuot ratukai kaip kombaino masyvūs, sunkūs, pasportuosim.Arba laukt rudens kai reiks nori nenori apaut žieminius m/s ratus ir matysis, kiek te aš važinėju.
O dėl suvedimo ar taip būna :lyg vedimas tempimas labiau dešinėn pagal kelio nuolydį,
o kartais staiga timplteli priešingon pusėn-kairėn..paprastiems auto jei neklystu taip būdavo ir bnuo sunkiojo transporto vėžių ir nuo pavargusių priekinių salenblokų, svirčių toks laisvumas...blyn, neisinorėtų kad išlystų koks velnias, pavyzdžiui rėmas būtų perkreiptas...
O dėl suvedimo ar taip būna :lyg vedimas tempimas labiau dešinėn pagal kelio nuolydį,
o kartais staiga timplteli priešingon pusėn-kairėn..paprastiems auto jei neklystu taip būdavo ir bnuo sunkiojo transporto vėžių ir nuo pavargusių priekinių salenblokų, svirčių toks laisvumas...blyn, neisinorėtų kad išlystų koks velnias, pavyzdžiui rėmas būtų perkreiptas...
Vartotojas
2017-08-08 13:09
rašė:
..
2017-08-08
10:03 rašė:
gerai, bandysiu, šiaip Vilniuj suvedimas paprastam auto nuo 20 eur iki +-80 eur, o kai kuriuose servisuose už visureigius lupa dvigubus įkainius, na reiks pabandyt.Tik keista, kad padangos visai "nepaėstos", arba dar nespėjo jų nubrūžint ...Žodžiu teks pasidarbuot ratukai kaip kombaino masyvūs, sunkūs, pasportuosim:lol:.Arba laukt rudens kai reiks nori nenori apaut žieminius m/s ratus ir matysis, kiek te aš važinėju.
O dėl suvedimo ar taip būna :lyg vedimas tempimas labiau dešinėn pagal kelio nuolydį,
o kartais staiga timplteli priešingon pusėn-kairėn..paprastiems auto jei neklystu taip būdavo ir bnuo sunkiojo transporto vėžių ir nuo pavargusių priekinių salenblokų, svirčių toks laisvumas...blyn, neisinorėtų kad išlystų koks velnias, pavyzdžiui rėmas būtų perkreiptas...
O dėl suvedimo ar taip būna :lyg vedimas tempimas labiau dešinėn pagal kelio nuolydį,
o kartais staiga timplteli priešingon pusėn-kairėn..paprastiems auto jei neklystu taip būdavo ir bnuo sunkiojo transporto vėžių ir nuo pavargusių priekinių salenblokų, svirčių toks laisvumas...blyn, neisinorėtų kad išlystų koks velnias, pavyzdžiui rėmas būtų perkreiptas...
Dek kitus ratus ir po to zek. Nenori keisti tai daryk suvedima tik zek kad rimti meistrai butu nes kaip man. Neaisku pakeite kolonele ar dare suvedima?
Vartotojas
2017-08-09 09:24
Taigi, sukeitus priekinius ratus pusėm niekas nepasikeitė, pamatavau tiksliu matuokliu padangų gylį-visiškai vienodas abiejų padangų, nors jos važiuotos nemažai, likutis truputį daugiau nei pusė priotktoriaus, spėju, kad problema atsirado neseniai po kolonėlės keitimo.
Kodėl taip paliko keisdami kolonėlės tvarkymo, jau pradedu suprasti.
Problema, kaip išsiaiškinau, Land Cruiseriuose lieka net po suvedimo
"rimtuose"ir "garsiuose" važiuoklės servisuose, nes iki rimtumo kai kuriems
servisams ir smulkiems garažų meistriukams kaip iki Marso.Daugelis
nežino šio modelio ratų geometrijos suvedimo plonybių, kiti net nebando gilintis...
Viename žinoma servise pasakė kad nedarys nes kiek darė liko nepatenkinti
džipų savininkai, nes po "suvedimo"visviern arba tempia šonan arba vairas kreivai stovi.
Kitur išvis sako ne ne ne neimam Land Cruiserių....nebūtų šikniai, jei
tiesiai pasakytų.NEMOKAM, NEŽINOM KAS KAIP KODĖL...ar bent kodėl nesiima...
Sukeisdamas ratus pastebėjau, kad traukių išorėje opamiršti užmaut chamutukai,
užmoviau, originalūs, geri jie...Reiškia , b uvusiam savinnkui meistrelis garaže gal ir bandė krapštyti ar net ant stenduko buvom išsistatęs, tik nieko nesigavo, ir štaim kodėl tiap manau.
Po tokių tvarkymų Land Cruiserių vairas lieka "kreivas", nes kitaip nesigauna jeigu nepakeisti ir naujos pagrindinės vairo trukės, ji ten taip tvirtinasi, (taip sako Kemi)mechanikai, kad reik arba dėt višiškai naują, arba kitu atveju lieka kreivas vairas arba , išstačius vairą idealiai trauks šonan.
Nemačiau kolkas kaip ten realiai atrodo konstrukcija, sako, tipo užvalcuota ir kitaip nedarysi.
Reišktų, beliek suvedinėjant palikt vairą pasvirusį"kampu" ir suvest ratus , nes kitaip idealiai nesuvesi.
Poto, jei norėsis, permest vairą per 1-2 dantukus.(tik kaip "apeit" AIRBAGĄ esantį vaire?)
Pradedu suprast kodėl ne visi imasi suvedinėt šito modelio ratus, tad ir forume
žmonės tegu žino šituos niuansus
Belieka pasižiūrėt priekinę pakabą, manau bus ten viskas ok , nes vakar
pakeliui žvejybon tyčia "nukirtom"per mišką 6km bekele, nieks nebarška nebilda...
Tik kyla klausimas, ar realiai teisinga tokia vieno seniausių važiuoklės servisų
versija dėl vairo trukių sitemos ir suvedimo?
Kodėl taip paliko keisdami kolonėlės tvarkymo, jau pradedu suprasti.
Problema, kaip išsiaiškinau, Land Cruiseriuose lieka net po suvedimo
"rimtuose"ir "garsiuose" važiuoklės servisuose, nes iki rimtumo kai kuriems
servisams ir smulkiems garažų meistriukams kaip iki Marso.Daugelis
nežino šio modelio ratų geometrijos suvedimo plonybių, kiti net nebando gilintis...
Viename žinoma servise pasakė kad nedarys nes kiek darė liko nepatenkinti
džipų savininkai, nes po "suvedimo"visviern arba tempia šonan arba vairas kreivai stovi.
Kitur išvis sako ne ne ne neimam Land Cruiserių....nebūtų šikniai, jei
tiesiai pasakytų.NEMOKAM, NEŽINOM KAS KAIP KODĖL...ar bent kodėl nesiima...
Sukeisdamas ratus pastebėjau, kad traukių išorėje opamiršti užmaut chamutukai,
užmoviau, originalūs, geri jie...Reiškia , b uvusiam savinnkui meistrelis garaže gal ir bandė krapštyti ar net ant stenduko buvom išsistatęs, tik nieko nesigavo, ir štaim kodėl tiap manau.
Po tokių tvarkymų Land Cruiserių vairas lieka "kreivas", nes kitaip nesigauna jeigu nepakeisti ir naujos pagrindinės vairo trukės, ji ten taip tvirtinasi, (taip sako Kemi)mechanikai, kad reik arba dėt višiškai naują, arba kitu atveju lieka kreivas vairas arba , išstačius vairą idealiai trauks šonan.
Nemačiau kolkas kaip ten realiai atrodo konstrukcija, sako, tipo užvalcuota ir kitaip nedarysi.
Reišktų, beliek suvedinėjant palikt vairą pasvirusį"kampu" ir suvest ratus , nes kitaip idealiai nesuvesi.
Poto, jei norėsis, permest vairą per 1-2 dantukus.(tik kaip "apeit" AIRBAGĄ esantį vaire?)
Pradedu suprast kodėl ne visi imasi suvedinėt šito modelio ratus, tad ir forume
žmonės tegu žino šituos niuansus
Belieka pasižiūrėt priekinę pakabą, manau bus ten viskas ok , nes vakar
pakeliui žvejybon tyčia "nukirtom"per mišką 6km bekele, nieks nebarška nebilda...
Tik kyla klausimas, ar realiai teisinga tokia vieno seniausių važiuoklės servisų
versija dėl vairo trukių sitemos ir suvedimo?
Vartotojas
2017-08-18 21:32
Viskas jau sutvarkyta.Sukeitus ratus pusėmis ir net permetus nuo galiniom tilto ant priekinio problema-traukimas šonan-išliko.Nuvežiau į rimtą važiuoklės servisą(Dagris) ir sureguliavo...Nieko ten rimto nebuvo, matyt ten kur keitė vairo kolonėlę neturėjo galimybės padryti suvedimo.Dabar važiuoja "kaip strėlė"
Vartotojas
2017-09-14 13:34
2017-08-18
21:32 rašė:
Viskas jau sutvarkyta.Sukeitus ratus pusėmis ir net permetus nuo galiniom tilto ant priekinio problema-traukimas šonan-išliko.Nuvežiau į rimtą važiuoklės servisą(Dagris) ir sureguliavo...Nieko ten rimto nebuvo, matyt ten kur keitė vairo kolonėlę neturėjo galimybės padryti suvedimo.Dabar važiuoja "kaip strėlė":lol::lol:
Labas, mano mašina - RAV4 irgi tempia į šoną, tai įdomu, ar Dagris (kur "garazinis" tvarkei ) normaliai viską daro ir ar kainos ne kosminės, neteko dar ten lankytis? Kitas neblogas servisas kiek girdėjau yra dar Toptis, matau daro jie suvedimus: http://toptis.lt/automobiliu-remontas/vaziuokles-remontas/suvedimas/. Teko gal kam pas juos suvedimą daryt, kokie atsiliepimai? Ačiū.
martynas1982
4 / 0
2017-11-26 22:43
Sveiki,
jei automobilis plaukioja po kelią tai patarimas pirmiausiai pažiūrėti ar geras ratų suvedimas, prieš tai patikrinti važiuoklę būtinai.
Jei Vilniuje, tai galima būtų kad ir https://www.3dratusuvedimas.lt/
Jie turi naują 3d suvedimo įrangą, daro suvedimus ir naujausiems modeliams. Važiuoklę irgi remontuoja.
Ne kartą draugams padėjo.
Turėtų išspręsti bėdą.
jei automobilis plaukioja po kelią tai patarimas pirmiausiai pažiūrėti ar geras ratų suvedimas, prieš tai patikrinti važiuoklę būtinai.
Jei Vilniuje, tai galima būtų kad ir https://www.3dratusuvedimas.lt/
Jie turi naują 3d suvedimo įrangą, daro suvedimus ir naujausiems modeliams. Važiuoklę irgi remontuoja.
Ne kartą draugams padėjo.
Turėtų išspręsti bėdą.
Jūsų žinutė |
|