Droselis (27)
Paieška forume
Pranešimai | Atsakymai | Autorius | |
---|---|---|---|
Honda Transalp voztuvu reguliavimas
droselis - tj kiek suprantu pacosas ???
|
15 |
12-06-10 |
|
a3 1,6 variklis
droselis ir tau reguluoja apsukas, ten viduj...
|
13 |
15-01-31 |
|
Vienas klausimelis.
gal gali paiskinti kas yra droselis?
|
36 |
13-01-02 |
|
Trimeris droseline svirtis ir jos naudojimas?
Viskas ten pas tave tvarkoj.. Tas droselis reikalingas, tik uzkurimui..pagazavai, atsoko i savo vieta ir pamirsk apie ji.. Ant karsto variklio tas droselis NENAUDOJAMAS..
|
11 |
10-06-21 |
|
iki 850
ne davikliukas o droselis ten kvailioja ir jos kaina naujos apie 200eur
|
27 |
15-08-06 |
|
Honda Transalp voztuvu reguliavimas
taip buna jei stringa droselis kazkurio karbo. dazniausiai kazkuris kabelis stringa. sutepti pabandyk.
|
15 |
12-06-10 |
|
Mercedes Benz 96m 2.2D EPC
jo, kazkas bus del droselio. Kadangi anksciau gazo droselis ejo y el. dali, o dabar droselis pajungtas tiesiai y mechanini siurbly ir apsukom pakilus iki 2.5k atjungia apsuku davikli ir uzsidega ETS lempute, nors gaza priima viska puikiai tik nerodo apsuku ur dega ETS. Uz kyliavau ta elektrini davikli y kury anksciau ateidavo gazo droselis dabar apsuku dacikas issijungia nuo 3.5k, nezinau ka dar cia eitu sugidraut, kad issijunginetu nuo b4nt nuo 4k ar 4, 5k
|
77 |
15-10-24 |
|
optimaliausias variantas "turbos"
ir naujesnese daugiau elektronikos.. pvz droselis be troselio su motoriuku man seni gerai ziurisi sedanai, su ausinimo angom kapoto sonuose.
|
1454 |
11-09-24 |
|
Ant tepalo matuokles toks kaip kondensatas alsuoklio kodel?
issukti reikia tik po viena zvake - to cilindro kuri matuoji, atjungti reikia ir kura, gazas turi buti nuspaustas (droselis pilnai atidarytas)
|
33 |
13-12-22 |
|
del audi a4 1,8turbo cipavimo
pas turba supranta kad diagnostika nepades bet va pas sita 1.6 gi ten paprasta kaip ir sakiau oro srauto matuoklis, lamda, ir gazo droselis ir viskas tai delko cia gali jis alsuoti
|
68 |
assas
12-04-19 |
|
audi b4 trukcioja
geras jei kai negauna itampos ir neleidzia, o kai gauna - leidzia. bet kitas niuansas, ar kompas duoda jam signala. jis turetu duoti jam signala kai variklis isiyla iki darbines temp ir droselis atsidaro kazkiek - kai duodi gazo daugiau
|
36 |
10-08-29 |
|
patarkit, kas žinot.
jis praleidzia kazkiek oro i varikli, kai atleidi gaza (uzdarai droseline sklende). jei tas voztuvas uzsikises arba stringa - neileidzia oro i varikli ir del to dusta. cia aisku jei pas tave droselis ne elektroninis.. pas mus tokiu mazu varikliu nera.
|
12 |
11-12-21 |
|
cipas benzinuj
jei "necipinsi" sudejes "piktu" veleneliu tai gali net neuzvesti masinos arba uzvedus nelaikys laisvu "cipuoti" reikia tada kai keiciasi variklio VE - turinis efektyvumas, t.y. kiek % cilindro yra uzpildoma oro/kuro misiniu. o tai priklauso nuo ismetimo, isiurbimo sistemu (vamzdynai, droselis, kolektoriai, galvos dizaina, paskirstymo velenu profilis ir t.t.)
|
10 |
11-02-11 |
|
1.4 mono ipurskimas
nu pats dvi masinas turiu su mono purskalais, esu kises nosi i ta ipurskima, bet kur ten laisvos eigos voztuvas?Yra laisvos eigos varikliukas, kuris kazkiek praveria droselio sklende, t.y. palaiko tuscia eiga.Is kito tos pacios asies galo-poteciometras, nuo kurio kompas nuskaito kiek droselis pradarytas...Gal tik pas audi tokio nera
|
12 |
maumas
10-08-24 |
|
turiu gulfuka 1,6 motoras,karbas ,gal kas turi minciu kaip pakelti galia?
per kuria vieta daugiau misinio paima? kuri ten vieta turi dilti, kad misinio daugiau paimtu? droselis? voztuvu angos? pasidalink su visais.. kad ir mes zinotumem - imsim visi po dilde i rankas ir dildinsim tas vietas, kad galios mum dadetu jei dyla ziedai/gilzes tai misinio jei ir -! stebuklingai !- paimtu daugiau, tai spaudziant dalis jo pro sudilusius ziedus pabegtu i karteri..
|
96 |
11-03-14 |
|
gazo sklendes potenciometras
turetu tik pacioj pradzioj springti, kokia sekunde, o tada atsigauti.. nes droselis, atrodo, pas tave su trosu, tai jis atsidaro bet kuriuo atveju, tik gaza greitai nuspaudus buna misinys kokia sekunde per liesas del to dazniausiai prigesta. bet reiktu aisku patikrinti.. atjungti fiske ir pamatuoti ar varza keiciasi is daviklio kai spaudai gaza. ir ar atitinka specifikacijas
|
7 |
13-10-23 |
|
gazuojesi jawa
Na del guoliu tokiu dalyku nebutu, jeigu taip ziauriai gazuojasi, tai cia tik su karbu problema. Gali buti kad gazo droselis stringa, jis nenusileidzia iki galo. tarpiniu yra ne tik prie karbo, bet ir po galvutem, ir po cilindrais. pirmiause atidziai issivalyk karba, patikrink kaip veike pludes adata, ar ji nestringa, nustatyk tinkama kuro lygi su karbo plude. tikrink visas tarpines , ar per jas nesigirdi kaip trauke ar pucia ora.
|
33 |
15-04-15 |
|
saab 900
Taigi susidomejau kaip veikia ECU T5. Kadangi T5 neturi oro srauto matuoklio tai speju apie oro kieki sprendzia is turbinos slegio tada i purkstukus kiek kuro purksti signalas pareina perskaicuotas butent nuo APC daviklio, ir jam oro droselio atidarymas kaip ir tiesiogines ytakos neturi. Ar teisingai mastau? P.S. oro droselis turi itakos nes kuo labiau jis atidarytas tuo daugiau variklis gauna oro ir tuo smagiau sukasi turbina, bet tiesiogiai nuo jo neina joks daviklis.
|
129 |
haro196
09-10-03 |
|
mazda 323
tu krv vel spangsti.. jis kalba apie laisvos eigos reguliatoriu, kuris praleidzia kazkiek oro kai droselis uzdarytas.. taip "reguliuoja" laisvas apsukas. ji pati valdo "blokas" kitaip vadinamas ECU. jei pagal tave, mazdoje nera laisvos eigos reguliatoriaus, tai kaip jis reguliuoja laisvas apsukas? 94ais niekas nedejo motorizuotu droseliu i 323.. o jei manai, kad blogas liambda zondas itakoja tik kuro sanaudas, tai eik atgal i rusu forumus..
|
10 |
12-01-02 |
|
optimaliausias variantas "turbos"
nepatarciau, nes naudos nlb bus, o zalos gali.. antra sildymo funcija yra apsauga nuo droselio uzsalimo.. kad ir kaip mazai tai atrodo tiketina. vazinejant vidutinem apsukom esant dregnam vesiam orui droselyje gali pradeti formuotis ledukai. o vazinejant greitai ir agresyviai tas sildomas droselis tikrai nebus pati karsciausia sistemos dalis
jei esi kada pneumatine "bulgarke" ka pjoves, tai turbut jautei, kad ji darosi laaabai salta, nes per ja iseina labai daug oro.. pacio oro temperatura yra didesne nei irankio |
1454 |
11-09-24 |
|
Del gazo pedalo
panasiau, kad droselis kertasi, o ne kabelis. pati plokstele gal issicentravusi, o gal tik suodziais apsinesusi. su karbiuratoriu plovikliu galima praplauti ir su skudureliu isvalyti. patogiau tai daryti nuemus sklende. gali aisku ir troselis ir pedalas strigti, bet manau jaustusi ne vien pradzioje. turejau asmeniskai tokia pacia beda. labiausiai strigdavo po to kai atleidi gaza gerai po gero pagreitejimo ir reidi, t.y. po dideliu sukiu iskarto atleidus gaza, nes tada vakuumas dar labiau itraukia sklendes. tai reikedavo trenkti su koja, kad vel atsidarytu.
|
5 |
12-10-02 |
|
Dujos, dinge apsukos.
Sveiki gyvi visi, gal turit minciu, nes manosios issiseme kas gali but.. Vaziavo masina po pirkimo gerai, negaliu skustis, poto pradejo leist tepala y zvakes, tarpines pakeiciau, problema issisprende. Tepalu neryja, antifrizo irgi ne.. Db nebera traukos nei ant duju, nei ant benzo. Kuriant salta ant duju seniau kuo puikiausiai, db pradeda labai pulsuot ir sokinet apsukos, kol neysisuka normaliai... Bei dingo apsuko, max iki 3.9k rpm sukyla, nors droselis atsidaro su ranka pilnai. Tai va, lauksiu jusu nuomoniu
|
1 |
12-06-18 |
|
saab 9-3
pats lydinys galvos nesiskiria.. skiriasi paskirstymo velenai (B204 yra "piktesni"), ishmetimo voztuvai B205 jei neklystu skiriasi, bet ne mexanishkai, o sudetim. stumoklis skiriasi kazkiek diametru, nes B205 stumoklis yra lengvesnis ir "smulkesnis", ziedai skiriasi.. B205 ziedai ne tokie sandarus kaip B204.. pats blokas kiek zinau identishkas. Turetu tikti variklis.. Bet elektronika skirtinga.. nes variklio valdymo sistema kita. B205 turi oro srauto matuokle ir skirtinga degimo "kasete". Plius B205 droselis yra elektroninis (su varikliuku), o B204 yra mexaninis.. del ko turi laisvos eigos oro praleidimo voztuvo (IAC valve), B205 neturi to. Jei keisti vien bloka su galva ir uzdeti visa elektronika nuo B205 ant "pliko" B204 variklio turetu veikti.. nes ash pats galvoju keisti.. tik ash noriu deti B234.. Tik pakeitus gali reikti kazkiek perkalibruoti ECU, nes del "piktesniu" paskirstymo velenu ir kitokios turbinos gali nevisai atitikti mishinys ir degimo kampas.. aishku galima uzdeti velenus nuo B205 ant B204 galvos. ekonomishkesni jie
|
18 |
10-04-24 |
|
etc elektroninis droselis
craysher 300c crd.gal kas zyno, kas pier klaida etc ir kaip ja sutaisit paciam?
|
1 |
bmwdalys
13-11-13 |
|
Dusta moto.REikaling pagalba.
TAVO MOTOCIKLUI GALI BUT SUREGULIUOTAS VELYVAS DEGIMAS.Bet jei pas tave motociklas yra dvitaktis(honda mbx 50-80cc tipo motoras) gali but kad neweikia tinkamai atskira variklio tepimo sistema , tepalu paduoda lygiai tiek pat kiek duodi gazo tai vat jeigu tepalo norma ant mazo gazo yra tokia kokia turetu buti is gamyklos(tolygiai paskirstyta priklausomai nuo variklio apkrovos)) kai pilnai atidarytas gazo droselis tada viskas butu ok bet sitas atvejis butu toks jog pilnu gazu tau paduoda 5kartus didiesne norma negu kai vaziuojant tarp 800-1000aps/m tau tepaduoda pilna norma todel dar gali begetis, nes kaip pats rasei kai vaziuoji i kalna pradeda dust tai vat yra toks dalykas kad tepalas yra pumpuojamas pompeles ir jo paduoda tiek pat o karbas kiek pasiurbimo duoda tiek ir ima variklis, tada vaziuojant i kalna degalu pasiurbimas kazkiek sumazeja , o tepalu pasiurbimas padideja, todel ir neisibegeja daugiau variklis , jei nori suremontuot daryk taip ;atlaisvink tepalo padavimo troseli jis valdomas kartu per bendra gazo rankena, t.y. ta pacia gazo rankena kartu pasiduoda gazas ir atskirai tepalas, tai vat sumazink tepalo padavima ir viskas tad turetu veikt kaip priklauso
|
29 |
11-08-31 |
|
optimaliausias variantas "turbos"
jei kalbi apie bleed valve skirta apgaudineti kompui, tai jis statosi ant zarneles kuri eina i MAP sensoriu, bet ji reikia deti tik jei isikala ribotuvas del boosto, nes ji idejus kompas nematys boosto ir neprides papildomai kuro.. o jei pas tave stovi MAF, tai isvis neapgausi, nes (bent pas mane) ribotuva ijungia ne isiurbimo sistemoje esantis slegis (MAP sensorius), bet isiurbiamo oro kiekis (MAF sensorius). kitoks bleed valve ir yra manual boost controleris, kuris statosi ant slangutes kuri eina i wastegate.. su juo isleidi dali slegio, kuris turetu atidaryti wastegate, del to reikia daugiau slegio isiurbimo sistemoj wastegate atidarymui. o del purktstuku as tik patarciau isigyti wideband liambda, kad zinotum riebuma misinio.. jo, jei nuo 200 ejo iki 350, tai ne per daug skiriasi duty cycle prie laisvu ir uzvedant, del to ir trimas ne per daug didelis, bet butu idomu suzinoti kiek.. nes siaip visi vienu balsu rekia, kad leisti adaptuotis yra negerai, nes jis adaptuojasi prie zemu apkrovu, o prie wide open throttle jis net neziuri i liambda, del ko gali buti per liesa del adaptacijos.. arba per riebu, nes prie boosto dar ir kuro slegis kazkiek pakyla.. nors jei kuro slegio reguliatorius stockinis, tai nezymiai pakils. bet pakelti galia daug nekeiciant tikrai imanoma, ypac jei kompas neturi arsiu ribotuvu.. arba elektroninio droselio. su nujesnem del to ir sunkiau, nes ten labai nesunkiai gali numusti galia, jei kas nepatinka, o nepatikti gali labai daug kas. mano pvz turi situos ribotuvus - Turbospeed Limiter, Airmass Limiter, Engine Torque Limiter, Gear Torque Limiter, Fuelcut Limiter, Overboost Limiter, E85 Engine Torque Limiter.. jau nekalbant apie pedalo kalibracija, kurios nepakeitus droselis pats uzsidarys kai pasieksi tam tikra oro kieki.. masinos greicio ir apsuku ribotuvai aisku irgi yra.
|
1454 |
11-09-24 |
|
optimaliausias variantas "turbos"
tai G37 zinok tikrai nieko ispudingo, nemazai as ju isbandes. jis gerai traukia prie zemu sukiu, o prie aukstesniu "krenta ant pilvo". nesakau, kad dingsta visiskai trauka, bet as priprates, kad prie aukstu sukiu pats gazas, tai man ji buka pasirode prie aukstesniu. aisku prie zemu tai ji zveris. genesis geras aparatas, cia jau senai irodytas faktas. net ir sonata turbine visai nebloga, tik aisku klase visai kita, bet traukos uztenka jai. kelintu metu saabas? koks variklis ten? t.y. kiek arkliu, nes ju buvo trys gal versijos dvilitriniu. is esmes skyresi purkstukai, turbina ir programa. jei low pressure turbo tai ir neturejo ispudzio palikti. 9-5 pvz isvis stockiniai neina dauguma - 2.3L zemo slegio variantas, ar net tas pats 3.0L V6 - isvis pajuoka.. is gedimu vienas brangiausiu, bet ne toks daznas yra grandine. reikia keisti ja kas 300 000k km ar panasiai, tai jei su daug km, turek galvoj. as primeciau daliu kaina sau tai isejo apie $340.. 2 grandines, 2 itempejai, 6 slides. is dazniau pasitaikanciu - degimo kasete, kuri irgi nepigi. tiesa jei ji pareidineja buna uzsidega check engine ir trauka krenta, nes detonacijos sekimo sistema kaseteje neveikia - degimas buna pavelintas del ko ir kencia trauka. kasete as paemiau uz $100 naudota geros pagaminimo datos, nes velesnes geriau laiko. db nepamenu tiksliai nuo kurio men - ant kasetes yra lipdukas ant kurio data uzrasyta. siek tiek yra bedu su dirzu - idler pulley megsta issitaskyti. pacio dirzo keitimas irgi smagus, nes paprastai nepakeisi, reikes atsukti variklio pagalve viena ir kilstelti varikli. taip, kad jei kelyje suvalgys tavo dirza - ne taip lengva nauja uzdeti. as visada atsargini dirza veziojuosi su savimi, nes man jau 2 dirzus per 3 metus "suvalge". priekinis salnikas alkuninio megsta leisti, bet keitimas labai nesudetingas. bypass valve (tipo bovas recirkuliacinis) megsta pareiti - pradeda ukti kaip peleda arba boosta praleisti. sako elektroninis droselis megsta pareiti.. tfu tfu tfu man kolkas nebuvo bedu su juo. jie tiesa nepigus irgi. is esmes, kiek teko susidurti, beveik visos dalys saabui yra kazkiek brangesnes uz daugumos populiariu brandu. nzn kaip LT, bet pas mus taip yra. tiuningui jei nori imti tai patarciau imti 900uka, o ne 9-3.. nebent 9-3 patys pirmi - 98, 99 metu. ju viduriai tvirtesni - atskirti gali pagal degimo kasetes spalva - raudona - senesni, juoda - naujesni. daugiau tai vaziuokles atraminiu sarnyru "vtulkos" megsta prarudyti ir tada pradeda garsai eiti is priekio stabdant arba staigiai pagreitejant. nera jos brangios, bet galvos skausmas ir tiek. as susidejau Powerflex poliuretaninius bushingus, kuriem nereikia vtulku tai kaip ir dingo beda. 220 - 250 galima nesunkiai isspausti is jo. 220 be jokiu isoriniu modu, neskaitant turbinos ir purkstuku nuo high output turbo versijos (205 arkliai stocke). programuojasi nesunkiai jis, jei noresi as tau pasakysiu ko reikia. del kainos nzn, nes nzn kuriu metu ir koks stovis. as savo 2000 metu kabrika su nusprogusia turba, paemiau uz $2000 pries 4 metus kazkur.. tai nzn, palygink. tiesa ten buvo ne SE versija, o bazine, del to man reikejo turbos didesnes ir purkstuku kitu.
|
1454 |
11-09-24 |