Vartotojas
2013-12-22 14:09
Kai tikrinau tepala pamaciau ant matuokles kondenstata toks koks buna alsuoklyje geltonas bet kodel istraukius matuokli ant jo buna kiekviena karta?
Vartotojas
2013-12-22 15:20
Kokios spalvos antifrizas?
Vartotojas
2013-12-22 15:27
Jei nedaugeja tepalo ir nepucia slangu, antifryze nera tepalo, nera reikalo ieskoti bedu.
Vartotojas
2013-12-22 20:50
2013-12-22
15:27 rašė:
Jei nedaugeja tepalo ir nepucia slangu, antifryze nera tepalo, nera reikalo ieskoti bedu.
Tepalu nedaugeja antifryzas vietoj slangu nepucia viskas tvarkoje tik taip idomu del ko taip yra ir siaip pas bbratki chuligane ir tas pats yra bet siaip vaziuoja gerai
Vartotojas
2013-12-22 20:52
Gal zinot kokia kompresija buna gamykliniuose varikliuose bmw 325i 141kw? Nes matavau tai penkiuose cilindruose po14 o vienam 15 siaip zinau jei 14-15tai skaitos variklis kaip naujas o rimtai tai kiek buna ant bmwu?
Vartotojas
2013-12-22 21:05
2013-12-22
20:52 rašė:
Gal zinot kokia kompresija buna gamykliniuose varikliuose bmw 325i 141kw? Nes matavau tai penkiuose cilindruose po14 o vienam 15 siaip zinau jei 14-15tai skaitos variklis kaip naujas:lol::lol: o rimtai tai kiek buna ant bmwu?
autodatoj raso 10-11
Vartotojas
2013-12-22 21:20
10, jei daugiau tai nebera tepaliniu ziedu, ir nereik lia lia kad tepalu nedegina
maumas
7656 / 0
2013-12-22 21:27
2013-12-22
14:09 rašė:
Kai tikrinau tepala pamaciau ant matuokles kondenstata toks koks buna alsuoklyje geltonas bet kodel istraukius matuokli ant jo buna kiekviena karta?
pas mane is rudens irgi pasirode, ko niekada nebudavo.Na kazkiek budavo ant tepalo iplimo kamstelio, is vidaus, bet niekada ant matuokles.Padariau isvada, kad kemsasi alsuoklis is galvos dangtelio i isiurbima.Akurat, isplovem, galvos dangteli, brudo pakankamai.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Vartotojas
2013-12-22 21:48
timis00
208 / 0
2013-12-22 21:58
2013-12-22
14:09 rašė:
Kai tikrinau tepala pamaciau ant matuokles kondenstata toks koks buna alsuoklyje geltonas bet kodel istraukius matuokli ant jo buna kiekviena karta?
jei i tepala antifrizo nevaro tai itiketina kad kondensato daug tepale, jis sisidaro kaip vaziuoji trumpais atstumais, kaip variklis pilnai neisyla, o tu jau gesini, tada vel salta kuri ir vaziuoji...tokiu atveju ant karterio sieneliu susidaro kondensatas kuris patenka i tepala ir tada istraukes matuokle randi siurpriza
pasikeisk tepala ir vaziuosi toliau, bet aisku jei is tikro nevaro vandenio i tepala
pasikeisk tepala ir vaziuosi toliau, bet aisku jei is tikro nevaro vandenio i tepala
timis00
208 / 0
2013-12-22 22:01
2013-12-22
14:09 rašė:
Kai tikrinau tepala pamaciau ant matuokles kondenstata toks koks buna alsuoklyje geltonas bet kodel istraukius matuokli ant jo buna kiekviena karta?
2013-12-22
21:58 timis00 rašė:
jei i tepala antifrizo nevaro tai itiketina kad kondensato daug tepale, jis sisidaro kaip vaziuoji trumpais atstumais, kaip variklis pilnai neisyla, o tu jau gesini, tada vel salta kuri ir vaziuoji...tokiu atveju ant karterio sieneliu susidaro kondensatas kuris patenka i tepala ir tada istraukes matuokle randi siurpriza:)
pasikeisk tepala ir vaziuosi toliau, bet aisku jei is tikro nevaro vandenio i tepala:smartass:
pasikeisk tepala ir vaziuosi toliau, bet aisku jei is tikro nevaro vandenio i tepala:smartass:
o siaip tepaliniai ziedai ir vanduo tai ne prei ko kompresijai, pagrinda kompresijai sudaro kompresiniai ziedai, ir jei sudile tepaliniai ziedai tai tikrai nuo to neatsiras tepale vandenio
Vartotojas
2013-12-22 22:07
2013-12-22
21:20 rašė:
10, jei daugiau tai nebera tepaliniu ziedu, ir nereik lia lia kad tepalu nedegina:lol::lol::lol:
10 yra suspaudimo laipsnis. kompresija daug aukstesne buna, ji priklauso nuo to kaip matuoji - karstam varikliui bus aukstesne nei saltam. taip pat priklauso ar gazas bus nuspaustas ar ne, ar kuras atjungtas ar ne. nuo paskirstymo veleno net priklauso reali kompresija.
Vartotojas
2013-12-22 22:12
Suspaudimo laipsnis tai 10, 5
Vartotojas
2013-12-22 22:18
2013-12-22
22:12 rašė:
Suspaudimo laipsnis tai 10, 5
tai nelabai ka keicia
Vartotojas
2013-12-22 22:20
jei su suspaudimo laipsniu 10.5 butu kompresija 10, tai varikliui pzdc tada
Vartotojas
2013-12-22 23:16
listen!
Vartotojas
2013-12-23 02:44
2013-12-22
22:20 rašė:
jei su suspaudimo laipsniu 10.5 butu kompresija 10, tai varikliui pzdc tada
nu boostai ir man keistai skamba, taciau autodata raso jog :compression ratio 10, 5, o compression pressure nuo 10 iki 11bar
aisku cia bus salto variklio kompresija...
aisku cia bus salto variklio kompresija...
Vartotojas
2013-12-23 08:34
2013-12-22
22:20 rašė:
jei su suspaudimo laipsniu 10.5 butu kompresija 10, tai varikliui pzdc tada
2013-12-23
02:44 rašė:
nu boostai ir man keistai skamba, taciau autodata raso jog :compression ratio 10, 5, o compression pressure nuo 10 iki 11bar
aisku cia bus salto variklio kompresija...
aisku cia bus salto variklio kompresija...
Na as matavau saltam varikliui isukes iskart visas zvakes ir atjunges babinas irt matavau rode 14-15bar rode
Vartotojas
2013-12-23 08:55
2013-12-22
22:20 rašė:
jei su suspaudimo laipsniu 10.5 butu kompresija 10, tai varikliui pzdc tada
2013-12-23
02:44 rašė:
nu boostai ir man keistai skamba, taciau autodata raso jog :compression ratio 10, 5, o compression pressure nuo 10 iki 11bar
aisku cia bus salto variklio kompresija...
aisku cia bus salto variklio kompresija...
2013-12-23
08:34 rašė:
Na as matavau saltam varikliui isukes iskart visas zvakes ir atjunges babinas irt matavau rode 14-15bar rode
issukti reikia tik po viena zvake - to cilindro kuri matuoji, atjungti reikia ir kura, gazas turi buti nuspaustas (droselis pilnai atidarytas)
neteisingas
30 / 0
2013-12-23 09:39
2013-12-23
02:44 rašė:
nu boostai ir man keistai skamba, taciau autodata raso jog :compression ratio 10, 5, o compression pressure nuo 10 iki 11bar
aisku cia bus salto variklio kompresija...
aisku cia bus salto variklio kompresija...
2013-12-23
08:34 rašė:
Na as matavau saltam varikliui isukes iskart visas zvakes ir atjunges babinas irt matavau rode 14-15bar rode
2013-12-23
08:55 rašė:
issukti reikia tik po viena zvake - to cilindro kuri matuoji, atjungti reikia ir kura, gazas turi buti nuspaustas (droselis pilnai atidarytas)
o jei tarp cilindru itrukimas, issukus po viena zvake matysi tiesa?
Vartotojas
2013-12-23 10:45
Gerai gerai blt, matuoju bmw 316 kompresija siltas motoras, 7-8-9-5 imi uzkuri masina vaziuoja ledas, dumo jokio, matavau tik del idomumo, ir su benzininiu o ne su dyzelio, krc nieko blogo, paaiskink kompresija nuo 9-11 orginaliai
Vartotojas
2013-12-23 10:53
Tai paimu, remontuot turejau bloga pasata kuris sunkiai kuriasi 1, 9 66tdi
Cr:19.5 - CP: 25-31 matuoju 28-25-29-27 pakeiciau ziedus viskas pasitaise
pavyzdys kad ne viskas yra taip kaip yra
Cr:19.5 - CP: 25-31 matuoju 28-25-29-27 pakeiciau ziedus viskas pasitaise
pavyzdys kad ne viskas yra taip kaip yra
Vartotojas
2013-12-23 19:45
2013-12-23
02:44 rašė:
nu boostai ir man keistai skamba, taciau autodata raso jog :compression ratio 10, 5, o compression pressure nuo 10 iki 11bar
aisku cia bus salto variklio kompresija...
aisku cia bus salto variklio kompresija...
2013-12-23
08:34 rašė:
Na as matavau saltam varikliui isukes iskart visas zvakes ir atjunges babinas irt matavau rode 14-15bar rode
2013-12-23
08:55 rašė:
issukti reikia tik po viena zvake - to cilindro kuri matuoji, atjungti reikia ir kura, gazas turi buti nuspaustas (droselis pilnai atidarytas)
Kodel negaliu isukti visu zvakiu juk kiekviename cilindre atskiras spaudimas juk nera kaip bendras tipo per viena pamatuoju visus. O kam gaza spausi ir ta kura atjungti ar ka jis itakoja kanors nes siaip masina tik uzsisiurbe bet uzsikuria be problemu
giedzka
1757 / 0
2013-12-23 19:50
2013-12-23
08:34 rašė:
Na as matavau saltam varikliui isukes iskart visas zvakes ir atjunges babinas irt matavau rode 14-15bar rode
2013-12-23
08:55 rašė:
issukti reikia tik po viena zvake - to cilindro kuri matuoji, atjungti reikia ir kura, gazas turi buti nuspaustas (droselis pilnai atidarytas)
2013-12-23
19:45 rašė:
Kodel negaliu isukti visu zvakiu juk kiekviename cilindre atskiras spaudimas juk nera kaip bendras tipo per viena pamatuoju visus. O kam gaza spausi ir ta kura atjungti ar ka jis itakoja kanors nes siaip masina tik uzsisiurbe bet uzsikuria be problemu
tam kad nereiketu keikvienam cilindrui misinio suspausti.
You serious?
Vartotojas
2013-12-23 19:58
2013-12-23
08:55 rašė:
issukti reikia tik po viena zvake - to cilindro kuri matuoji, atjungti reikia ir kura, gazas turi buti nuspaustas (droselis pilnai atidarytas)
2013-12-23
19:45 rašė:
Kodel negaliu isukti visu zvakiu juk kiekviename cilindre atskiras spaudimas juk nera kaip bendras tipo per viena pamatuoju visus. O kam gaza spausi ir ta kura atjungti ar ka jis itakoja kanors nes siaip masina tik uzsisiurbe bet uzsikuria be problemu
2013-12-23
19:50 giedzka rašė:
tam kad nereiketu keikvienam cilindrui misinio suspausti.
Na siaip va riklis gan neblogas jei tiek kompresijos spaudzia kaip kregdze
Vartotojas
2013-12-23 20:05
2013-12-23
19:45 rašė:
Kodel negaliu isukti visu zvakiu juk kiekviename cilindre atskiras spaudimas juk nera kaip bendras tipo per viena pamatuoju visus. O kam gaza spausi ir ta kura atjungti ar ka jis itakoja kanors nes siaip masina tik uzsisiurbe bet uzsikuria be problemu
2013-12-23
19:50 giedzka rašė:
tam kad nereiketu keikvienam cilindrui misinio suspausti.
2013-12-23
19:58 rašė:
Na siaip va riklis gan neblogas jei tiek kompresijos spaudzia kaip kregdze
:lol:
:lol:
tai jo, zvakes issukus, gaza numynus, kogero dar ir karsta matavai?
Vartotojas
2013-12-23 20:06
kaip pamatavus saltam, nenumynus gazo ir issukus tik ta zvake kur matuoji rodys bent 11bar, tada galesi sakyt, kad ledinis
Vartotojas
2013-12-23 21:14
o tai kaip yra su elektrine droseline sklende ?
Vartotojas
2013-12-23 21:22
Tam matuojama tam tikslui , kad žinotum jog nėra pradegus tarp cilindrų tarpinė ir nevaro iš vieno cilindro i kitą kompresijos.......
Vartotojas
2013-12-23 21:23
Vartotojas
2013-12-24 16:02
2013-12-23
20:06 rašė:
kaip pamatavus saltam, nenumynus gazo ir issukus tik ta zvake kur matuoji rodys bent 11bar, tada galesi sakyt, kad ledinis;)
po svensiu pamatuosiu ir pasakysiu kiek tiksliai
maumas
7656 / 0
2013-12-25 11:55
2013-12-22
14:09 rašė:
Kai tikrinau tepala pamaciau ant matuokles kondenstata toks koks buna alsuoklyje geltonas bet kodel istraukius matuokli ant jo buna kiekviena karta?
2013-12-22
21:27 maumas rašė:
pas mane is rudens irgi pasirode, ko niekada nebudavo.Na kazkiek budavo ant tepalo iplimo kamstelio, is vidaus, bet niekada ant matuokles.Padariau isvada, kad kemsasi alsuoklis is galvos dangtelio i isiurbima.Akurat, isplovem, galvos dangteli, brudo pakankamai.
po isplovimo, beveik dingo kondensatas nuo matuokles, ant ipilimo dangtelio is vidaus isvis yra svaru.Buvo pakeisti tepalai, pravaziuota po keitimo ir plovimo-kokie 500km
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Vartotojas
2013-12-26 12:18
2013-12-22
14:09 rašė:
Kai tikrinau tepala pamaciau ant matuokles kondenstata toks koks buna alsuoklyje geltonas bet kodel istraukius matuokli ant jo buna kiekviena karta?
2013-12-22
21:27 maumas rašė:
pas mane is rudens irgi pasirode, ko niekada nebudavo.Na kazkiek budavo ant tepalo iplimo kamstelio, is vidaus, bet niekada ant matuokles.Padariau isvada, kad kemsasi alsuoklis is galvos dangtelio i isiurbima.Akurat, isplovem, galvos dangteli, brudo pakankamai.
2013-12-25
11:55 maumas rašė:
po isplovimo, beveik dingo kondensatas nuo matuokles, ant ipilimo dangtelio is vidaus isvis yra svaru.Buvo pakeisti tepalai, pravaziuota po keitimo ir plovimo-kokie 500km:smoke:
Kondensatas kaip ir dingo man as su ja trumpus atstumus vaziuodavau del to turbut susidare bet pravazinejau ir dingo. Ant propkes nebuvo kondensato tik ant matuokles galiuko zinome ten nedaug buvo tad ir susirupinau bet dabar ok viskas
Jūsų žinutė |
|