turiu gulfuka 1,6 motoras,karbas ,gal kas turi minciu kaip pakelti galia?
Sukūrė
Vartotojas
2011-03-14
Vartotojas
Vartotojas
2011-03-14 22:00
tiuningines juostos
Vartotojas
2011-03-14 22:05
na gal ir nieko , tik variklio galios tai nepakels, gal kaska kitka pasiulykite?
Vartotojas
2011-03-14 22:06
lietuviskas galios kelimas- ispjauni katolika ir pusles , palieki tik galine bet ir ta be korio , po to nusiperki ant turgaus pigiausia , ,sport'' oro filtra ir gaunas ferari
Vartotojas
2011-03-14 22:12
jo tai as zinau, lietuvoje ttai paplit, bet as piski skaitinejau, ira radau kad paprastam karbui netinka sportinis filtras nes salto ora gaudamas dar blogiau traukia
Vartotojas
Vartotojas
2011-03-14 22:34
na nesinori i toki dar varikli galingesni deti.seip noreciau gal karba pakeist i paprasta purskala, gal imanoma tai padaryti?
Vartotojas
2011-03-14 23:02
tai kad tau tas purskalas daugiau kainuos nei kitas variklis susirask pas koki dieda sena simtine su geru 1, 8l varikliu paimsi uz koki100lt ir tavo golfiukas leks geriau nei su ipurskimu nes simtinese dedami varikliai turejo daugiau kilovatu nei kitose audi ar wv
Vartotojas
2011-03-15 07:27
2011-03-14
22:34 rašė:
na nesinori i toki dar varikli galingesni deti.seip noreciau gal karba pakeist i paprasta purskala, gal imanoma tai padaryti?
imanoma, bet naudos nulis.
o kodel nesinori variklio keisti? darbo nemazai.. bet bent jausi skirtuma.. tokiu metu golfo varikliai neturetu buti brangus.
o kodel nesinori variklio keisti? darbo nemazai.. bet bent jausi skirtuma.. tokiu metu golfo varikliai neturetu buti brangus.
Vartotojas
2011-03-15 12:48
na prisiriši ant stogo duju baliona atsuki uždegi ir varai kai su sputniku kokiu o jai rimtai tai matyt vienintelis pigus ir efektingas būdas kaip ir sako kolegos imti ir keisti variklį tenjuk viskas kaip kaip du kart du o variklių jiems tikrai gali rasti jai tave domina kaskur mačiau nebloga projekta ka padarė is 2 golpo sakyčiau oldschoolauto
Vartotojas
2011-03-15 16:06
visu pirma pinigu reikia tureti projektui ir galios kelimui o ne centus kisenej stumdyt kuriuos statybose uzdirbai.
Vartotojas
2011-03-15 16:35
2011-03-15
16:06 rašė:
visu pirma pinigu reikia tureti projektui ir galios kelimui o ne centus kisenej stumdyt kuriuos statybose uzdirbai.
na o čia jau prisip... jus. Lietuvoje dar ne iš tokių gabu žmogai padaro idomius ir tvarkingus auto tam net milijonų nereik. Tik jai jau temos autorius nori pasidaryti rimtą agregatą vien kvailais blizgučiais nupjautu dusliku ir kiauru oro filtru neiko nepakeis. Kaip tik manyčiau jai ruošiesi daryti pirma projektą 2 guolis visai neblogai detalių krūvos konstrukcija paprasta elektronikos praktiškai 0 tad jai žmogas tikrai nori užsiimti tai juk visai smagu kai neišvaizdus iš pažiūros apgailėtinas grabukas prie šveisoforo nustebina ne viena išpūsta BMW ar kaška panašaus
Vartotojas
2011-03-15 17:29
zinau 3 golfa vr6 2, 8 ziauriai tvarkingas buvo iki avarijos(dabar bananas) tai ji parduoda uz 2000litu, ot ikistum toki zveriuka tai visiem bimbalai tavo dumus uostytu
Vartotojas
2011-03-15 17:51
pirk 1 8 dosh, 102kw isimesk ir es geriau nei 2, 8
Vartotojas
2011-03-15 18:27
2011-03-15
17:51 rašė:
pirk 1 8 dosh, 102kw isimesk ir es geriau nei 2, 8:thumbup:
na gerai dekim dedu 1.8 docha o kaip su elektronika?irpurskimu? taip labai smagu prasvilpti pro bmw, beto sis golfukas tai jau yra buves padares, trasoje vaziavau ir kregzde praejo, tai ka benza ikaliau ir 170 kaip uogele ejo
Vartotojas
2011-03-15 18:28
ant duju tiek pat eina
Vartotojas
2011-03-15 18:31
2011-03-15
17:51 rašė:
pirk 1 8 dosh, 102kw isimesk ir es geriau nei 2, 8:thumbup:
2011-03-15
18:27 rašė:
na gerai dekim dedu 1.8 docha o kaip su elektronika?irpurskimu? taip labai smagu prasvilpti pro bmw, beto sis golfukas tai jau yra buves padares, trasoje vaziavau ir kregzde praejo, tai ka benza ikaliau ir 170 kaip uogele ejo:smoke:
tai imk su visa elektronika is sroto ir bus rami galva.
Vartotojas
2011-03-15 18:34
2011-03-15
16:06 rašė:
visu pirma pinigu reikia tureti projektui ir galios kelimui o ne centus kisenej stumdyt kuriuos statybose uzdirbai.
2011-03-15
16:35 rašė:
na o čia jau prisip... jus. Lietuvoje dar ne iš tokių gabu žmogai padaro idomius ir tvarkingus auto tam net milijonų nereik. Tik jai jau temos autorius nori pasidaryti rimtą agregatą vien kvailais blizgučiais nupjautu dusliku ir kiauru oro filtru neiko nepakeis. Kaip tik manyčiau jai ruošiesi daryti pirma projektą 2 guolis visai neblogai detalių krūvos konstrukcija paprasta elektronikos praktiškai 0 tad jai žmogas tikrai nori užsiimti tai :thumbup: juk visai smagu kai neišvaizdus iš pažiūros apgailėtinas grabukas prie šveisoforo nustebina ne viena išpūsta BMW ar kaška panašaus
kalba eina apie galios kelima.. kad ir koks gabus ir su gerom rankom esi vistiek beveik viskas keliant galia remiasi i pinigus
Vartotojas
2011-03-15 18:35
aisku, reikes pasidometi tokiu varikliu kainomis, gal kas turi minciu ka dar galima padaryti?pagerinti isvaizda ir panasei/
Vartotojas
2011-03-15 19:29
jei zadi vazinet ir dziaugtis ilgai siulyciau kebula susitvarkyt visus itrukimus ilenkimus rudis ir paruost nuo korozijos o tada ziuret i tuninga ir variklio galios kelima
Vartotojas
2011-03-15 19:42
Pats turiu toki golfuka, buvo 1.6. Dejom nuo pasato 2l ipurskimo motora, galva dejom 1.6 kad galima butu uzkraut karbiuratoriu. Pareguliavus karbiuratoriu ne ekonomijai trauka nepalyginsi su 1.6, granatas tik spek keist. Beto dar pavaru deze pasato, sukasi is vietos 2 pavara
Vartotojas
2011-03-15 19:50
Dar atsiminiau kad buna ant 1.6 kazkokie elektroniniai karbiuratoriai su kompu, patys reguliuojasi. Jei pas tave toks tai pasikeisk i pati paprasciausia, kad nebutu jokiu fyskiu, tik gazo trosas ir benzino padavimas. Turetu geriau traukt
Vartotojas
2011-03-15 20:51
Del isvaizdos tai manau tik originaliu pustu bamperiu ir tereikia jam, grilio be zenkliuko ir su priesrukiniais (kad po 2 zibintus butu kiekvienoj pusej), placiu moldingu ant dureliu ir suzeminti vaziuokle, uzlyginti galini bagazines dangti, numerius ant bamperio prisegti.. Bet keturduris yra vistiek nesiziures normaliai.. O del galios kelimo tai neapsimoka to daryti nei per joki gala tokiai masinai, bet vienas variantas yra kuris tau turetu patikti- i duslerka isistatyti sukurini rezonatoriu ir gale sportini tipo bakeli, tada kai spausi riaumos, garsas vers tave dar labiau spausti gaza ir atrodys kad geriau eina
Vartotojas
2011-03-15 23:45
na del isvaizdos tiuningo kaska panasei ir zadu daryti, tik reiketu predazyti, pats zadu, neapsimoka dar diems lupikams moketio varikli, kaska reiks mastyti, turiu minciu deti patcia silpniausia turbina, ir paduoti silta ora.nes skaiciau kuo siltesnis oras karbui tuo geriau eina, ka jus manote apie tai?
Vartotojas
2011-03-15 23:48
dovis biski nesupratau, kaip ce taip iseina idejai varikli 2, 0 o galva tiko nuo 1, 6?te tapacia galva kur varikli isemiai?
Vartotojas
2011-03-16 00:04
bl skaitau ir juokas ima kaskas nori aplenk krezgdes, o kas nuo tuo geriau, gerai jei taa bmw bus su 1, 8, motoru, o jei bus, 2, 5 kas tada, ir pasidurnini su tuo golfugeriau vazinek su tuom 1, 6 i bus pinigu lycnu,
Vartotojas
2011-03-16 00:10
nu ir kas tas 2.5 ce tipo kaskas ipatingo nori pasakyti golfas nepadarytu 2.5? reikia tik variklio bent 1.8 doch ir gerai ivaldyti techika o del bmv 1.8 tai ir tai ce bmw pazoras nes ten vistiek kilovatu daugiau kilovatu daugiau, kvailas mastimas lyginti 1, 6 su 2, 5
Vartotojas
Vartotojas
2011-03-16 07:49
2011-03-15
23:45 rašė:
na del isvaizdos tiuningo kaska panasei ir zadu daryti, tik reiketu predazyti, :(pats zadu, neapsimoka dar diems lupikams moketi:)o varikli, kaska reiks mastyti, turiu minciu deti patcia silpniausia turbina, ir paduoti silta ora.nes skaiciau kuo siltesnis oras karbui tuo geriau eina, ka jus manote apie tai?:lol:
nesamoniu tik nedaryk.. kuo karstesnis tuo geriau.. kliedesiai.
saltas oras maisosi blogiau su kuru.. bet nezymiai.. karbui gal ir gerai siltesnis oras, bet varikliui - degimo procesui - labai kenkia. padideja detonacijos tikimybe.
tokio dalyko kaip silpna turbina nera.. buna dideles arba mazos. su per maza turba dar didesne tikimybe prisizaisti nei su per didele.
turbo projektas tau kainuos daugiau nei variklis galingesnis, o su tavo ziniom dedant turba - ypac su gamykliniu karbu - tau taip ar taip reikes kito variklio.. logika "kuo karstesnis oras tuo geriau" su turba baigsis issilydziusiais stumokliais arba/ir pradegusiais voztuvais
saltas oras maisosi blogiau su kuru.. bet nezymiai.. karbui gal ir gerai siltesnis oras, bet varikliui - degimo procesui - labai kenkia. padideja detonacijos tikimybe.
tokio dalyko kaip silpna turbina nera.. buna dideles arba mazos. su per maza turba dar didesne tikimybe prisizaisti nei su per didele.
turbo projektas tau kainuos daugiau nei variklis galingesnis, o su tavo ziniom dedant turba - ypac su gamykliniu karbu - tau taip ar taip reikes kito variklio.. logika "kuo karstesnis oras tuo geriau" su turba baigsis issilydziusiais stumokliais arba/ir pradegusiais voztuvais
Vartotojas
2011-03-16 12:51
2011-03-15
23:48 rašė:
dovis biski nesupratau, kaip ce taip iseina idejai varikli 2, 0 o galva tiko nuo 1, 6?te tapacia galva kur varikli isemiai?
Taip, viskas tinka. 2l galva skirias nuo 1.6 tik tuom kad 2l prie isiurbimo kolektoriaus didesnes skyles purkstukams.
Vartotojas
2011-03-16 19:01
2011-03-15
23:45 rašė:
na del isvaizdos tiuningo kaska panasei ir zadu daryti, tik reiketu predazyti, :(pats zadu, neapsimoka dar diems lupikams moketi:)o varikli, kaska reiks mastyti, turiu minciu deti patcia silpniausia turbina, ir paduoti silta ora.nes skaiciau kuo siltesnis oras karbui tuo geriau eina, ka jus manote apie tai?:lol:
2011-03-16
07:49 rašė:
nesamoniu tik nedaryk.. kuo karstesnis tuo geriau.. kliedesiai.
saltas oras maisosi blogiau su kuru.. bet nezymiai.. karbui gal ir gerai siltesnis oras, bet varikliui - degimo procesui - labai kenkia. padideja detonacijos tikimybe.
tokio dalyko kaip silpna turbina nera.. buna dideles arba mazos. su per maza turba dar didesne tikimybe prisizaisti nei su per didele.
turbo projektas tau kainuos daugiau nei variklis galingesnis, o su tavo ziniom dedant turba - ypac su gamykliniu karbu - tau taip ar taip reikes kito variklio.. logika "kuo karstesnis oras tuo geriau" su turba baigsis issilydziusiais stumokliais arba/ir pradegusiais voztuvais
saltas oras maisosi blogiau su kuru.. bet nezymiai.. karbui gal ir gerai siltesnis oras, bet varikliui - degimo procesui - labai kenkia. padideja detonacijos tikimybe.
tokio dalyko kaip silpna turbina nera.. buna dideles arba mazos. su per maza turba dar didesne tikimybe prisizaisti nei su per didele.
turbo projektas tau kainuos daugiau nei variklis galingesnis, o su tavo ziniom dedant turba - ypac su gamykliniu karbu - tau taip ar taip reikes kito variklio.. logika "kuo karstesnis oras tuo geriau" su turba baigsis issilydziusiais stumokliais arba/ir pradegusiais voztuvais
na nezadu as ten karsto ora paduoti tiesiog vamzdi nekisti pro lempa o is vidaus ora pajimti
del turbinos turejau omeny, koke dizeline ir pigesne.ka galima srote gauti, nes gera turbina i toki daikta deti tiesiog nesamone
o del logikos manau ir ant salto oro isilyditu, nes variklis ne turbinom pritaikytas,
del turbinos turejau omeny, koke dizeline ir pigesne.ka galima srote gauti, nes gera turbina i toki daikta deti tiesiog nesamone
o del logikos manau ir ant salto oro isilyditu, nes variklis ne turbinom pritaikytas,
Vartotojas
2011-03-16 19:03
manau reikia parduodi ir pirkti kaska kitka, kur galios daugiau ir galima ja lengviau sukelti,
gal kas turi pasiulmu is pigesniu masinu?
gal kas turi pasiulmu is pigesniu masinu?
Vartotojas
2011-03-16 19:16
2011-03-16
19:03 rašė:
manau reikia parduodi ir pirkti kaska kitka, kur galios daugiau ir galima ja lengviau sukelti,
gal kas turi pasiulmu is pigesniu masinu?
gal kas turi pasiulmu is pigesniu masinu?
kiek tas "pigesniu"?
Vartotojas
2011-03-16 19:34
2011-03-15
23:45 rašė:
na del isvaizdos tiuningo kaska panasei ir zadu daryti, tik reiketu predazyti, :(pats zadu, neapsimoka dar diems lupikams moketi:)o varikli, kaska reiks mastyti, turiu minciu deti patcia silpniausia turbina, ir paduoti silta ora.nes skaiciau kuo siltesnis oras karbui tuo geriau eina, ka jus manote apie tai?:lol:
2011-03-16
07:49 rašė:
nesamoniu tik nedaryk.. kuo karstesnis tuo geriau.. kliedesiai.
saltas oras maisosi blogiau su kuru.. bet nezymiai.. karbui gal ir gerai siltesnis oras, bet varikliui - degimo procesui - labai kenkia. padideja detonacijos tikimybe.
tokio dalyko kaip silpna turbina nera.. buna dideles arba mazos. su per maza turba dar didesne tikimybe prisizaisti nei su per didele.
turbo projektas tau kainuos daugiau nei variklis galingesnis, o su tavo ziniom dedant turba - ypac su gamykliniu karbu - tau taip ar taip reikes kito variklio.. logika "kuo karstesnis oras tuo geriau" su turba baigsis issilydziusiais stumokliais arba/ir pradegusiais voztuvais
saltas oras maisosi blogiau su kuru.. bet nezymiai.. karbui gal ir gerai siltesnis oras, bet varikliui - degimo procesui - labai kenkia. padideja detonacijos tikimybe.
tokio dalyko kaip silpna turbina nera.. buna dideles arba mazos. su per maza turba dar didesne tikimybe prisizaisti nei su per didele.
turbo projektas tau kainuos daugiau nei variklis galingesnis, o su tavo ziniom dedant turba - ypac su gamykliniu karbu - tau taip ar taip reikes kito variklio.. logika "kuo karstesnis oras tuo geriau" su turba baigsis issilydziusiais stumokliais arba/ir pradegusiais voztuvais
2011-03-16
19:01 rašė:
na nezadu as ten karsto ora paduoti tiesiog vamzdi nekisti pro lempa o is vidaus ora pajimti:)
del turbinos turejau omeny, koke dizeline ir pigesne.ka galima srote gauti, nes gera turbina i toki daikta deti tiesiog nesamone:lol:
o del logikos manau ir ant salto oro isilyditu, nes variklis ne turbinom pritaikytas,
del turbinos turejau omeny, koke dizeline ir pigesne.ka galima srote gauti, nes gera turbina i toki daikta deti tiesiog nesamone:lol:
o del logikos manau ir ant salto oro isilyditu, nes variklis ne turbinom pritaikytas,
ne del variklio nepritaikymo forsavimui oras kaista, o del slegio ir del fakto, kad pati turba yra karsta..
kuo mazesne turba - palyginus su varikliu, tuo labiau ji kaitina ora - ir del to jos efektyvumas yra mazesnis.
o geros turbinos kainuoja daugiau nei tavo golfas
kuo mazesne turba - palyginus su varikliu, tuo labiau ji kaitina ora - ir del to jos efektyvumas yra mazesnis.
o geros turbinos kainuoja daugiau nei tavo golfas
Vartotojas
2011-03-16 19:43
na ka jau beveik priejom iki azoto suboksido irangos
Vartotojas
2011-03-16 19:48
2011-03-15
17:51 rašė:
pirk 1 8 dosh, 102kw isimesk ir es geriau nei 2, 8:thumbup:
2011-03-15
18:27 rašė:
na gerai dekim dedu 1.8 docha o kaip su elektronika?irpurskimu? taip labai smagu prasvilpti pro bmw, beto sis golfukas tai jau yra buves padares, trasoje vaziavau ir kregzde praejo, tai ka benza ikaliau ir 170 kaip uogele ejo:smoke:
Tai kad tas kibiras gyvenime 170 prie geriausių norų nėjęs ir neis...
Pirmiausiai siūlyčiau susitvarkyt pakabą, transmisiją, esamą variklį, kad niekur nebūtų pašalinių garsų, triukšmų, ar nestabilumo kelyje. Pasirūpint stabdžiais, vairo stiprintuvu, diržais... kai viską mašinoje sutvarkysi, jau turėtum būt išaugęs iš "Sportininkų" amžiaus, ir jei taip nuebus nutikę... Tik tada pradėk rūpintis galios kėlimu. Žinoma, jei iki tol šitas kibiras nesupus.
Pirmiausiai siūlyčiau susitvarkyt pakabą, transmisiją, esamą variklį, kad niekur nebūtų pašalinių garsų, triukšmų, ar nestabilumo kelyje. Pasirūpint stabdžiais, vairo stiprintuvu, diržais... kai viską mašinoje sutvarkysi, jau turėtum būt išaugęs iš "Sportininkų" amžiaus, ir jei taip nuebus nutikę... Tik tada pradėk rūpintis galios kėlimu. Žinoma, jei iki tol šitas kibiras nesupus.
Vartotojas
2011-03-16 19:51
2011-03-15
20:51 rašė:
Del isvaizdos tai manau tik originaliu pustu bamperiu ir tereikia jam, grilio be zenkliuko ir su priesrukiniais (kad po 2 zibintus butu kiekvienoj pusej), placiu moldingu ant dureliu ir suzeminti vaziuokle, uzlyginti galini bagazines dangti, numerius ant bamperio prisegti.. Bet keturduris yra vistiek nesiziures normaliai.. O del galios kelimo tai neapsimoka to daryti nei per joki gala tokiai masinai, bet vienas variantas yra kuris tau turetu patikti- i duslerka isistatyti sukurini rezonatoriu ir gale sportini tipo bakeli, tada kai spausi riaumos, garsas vers tave dar labiau spausti gaza ir atrodys kad geriau eina:smilewink:
teisybę parašei
Vartotojas
2011-03-16 19:52
2011-03-15
20:51 rašė:
Del isvaizdos tai manau tik originaliu pustu bamperiu ir tereikia jam, grilio be zenkliuko ir su priesrukiniais (kad po 2 zibintus butu kiekvienoj pusej), placiu moldingu ant dureliu ir suzeminti vaziuokle, uzlyginti galini bagazines dangti, numerius ant bamperio prisegti.. Bet keturduris yra vistiek nesiziures normaliai.. O del galios kelimo tai neapsimoka to daryti nei per joki gala tokiai masinai, bet vienas variantas yra kuris tau turetu patikti- i duslerka isistatyti sukurini rezonatoriu ir gale sportini tipo bakeli, tada kai spausi riaumos, garsas vers tave dar labiau spausti gaza ir atrodys kad geriau eina:smilewink:
2011-03-16
19:51 rašė:
teisybę parašei :D :D
man ir taip buvo su džipu, bet kai užsidejau dusle tai jau nebepatinka, nes 4, 0l visai neblogai griausti
Vartotojas
2011-03-16 19:58
1, 6 karbas su dujom ir dar apie turbinas galvoja det idesi 100metru pavaziuosi ir sustos visam arba uzsidegs
Vartotojas
2011-03-16 20:06
O vr6 kaip cia kazkas rase tai nera geriau uz 1, 8 doch as manau as jeigu kazka tokio daryciau is golfo tai ieskociau g60 variklio bet su varikliu neapsiribosi nes ir dezes ir pussasiu pravodkes ir t.t. ir 10 golfu uz tai iseitu nusipirkt Jeigu daryciau tai tik is pirmo guolio daryciau. vis prikolas butu.
Vartotojas
2011-03-16 20:57
neseniai turi matyt ir jau parduot ruosies parduok ir pirk gti ir uzteks tos galios kam kist pinigus i kazkokius kitus ir kitus variklius
Vartotojas
2011-03-16 21:29
na ka galiun pasakyti.sy masinike laisvai eina 170
poto ce tik svajones ir domejimasi, ar is jos kaska galima , padaryti, nes jis pas mane stovi garaziuke, tai galvojau kaska gal padaryti galima, REIKS DARYT BAGI IS JO
poto ce tik svajones ir domejimasi, ar is jos kaska galima , padaryti, nes jis pas mane stovi garaziuke, tai galvojau kaska gal padaryti galima, REIKS DARYT BAGI IS JO
Vartotojas
2011-03-16 21:32
Kur tu gyvas skubi i graba ilysti? Sita masina ne tam skirta lakstyt tokiais greiciais..
Vartotojas
2011-03-16 21:37
zinau o ka , jug visi zino kaip su pirmaja masyni buna
Vartotojas
2011-03-16 22:15
2011-03-16
21:37 rašė:
zinau o ka , jug visi zino kaip su pirmaja masyni buna:D:lol:
Pirma, antra, nu jau su trecia tai tikrai avarija.. As tai su gal penkiolikta savo masina apsiverciau, vos neuzsimusiau..
Vartotojas
2011-03-16 22:24
2011-03-16
21:29 rašė:
na ka galiun pasakyti.sy masinike laisvai eina 170:director:
poto ce tik svajones ir domejimasi, ar is jos kaska galima , padaryti:lol:, nes jis pas mane stovi garaziuke, tai galvojau kaska gal padaryti galima:lol:, REIKS DARYT BAGI IS JO:lol:
poto ce tik svajones ir domejimasi, ar is jos kaska galima , padaryti:lol:, nes jis pas mane stovi garaziuke, tai galvojau kaska gal padaryti galima:lol:, REIKS DARYT BAGI IS JO:lol:
Laisvai, tai čia pavėjui, nuo kalno, ir kai koja pasispiri? Gamintojo duomenys: 4 pavarų variantas - max speed 153km/h; 5 pavarų - 159km/h. Nori pasakyti, kad vokietis (kuriuos visi taip gerbiat, dievinat, ir mylit) melavo?
Stop karui keliuose, jei su tokiom geldom taip lakstysit, aš tikrai tuoj pradėsiu viešuoju transportu važinėti, nes jau bloga nuo erelių keliuose. Nebežinai iš kurio kampo parlėkę užmuš...
Jei kalbant į temą - geriau jau pasitaupytum ir nusipirktum kokį Corrado, bent į mašiną važinėti GREIČIAU (ne greitai, o tik GREIČIAU) panašiau. Čia, žinoma, jei myli vokiečius. Arba pasitaupyk, paimk kokį dar ne visai sudrožtą Fiat Coupe 2.0 20VT su 162kW (dabar tokie priklausomai nuo nuvaikymo lygio pigiau grybo), greičiau užsimuši - nereikės taupyti pinigų remontams, ieškoti "deficitinių" detalių, rūpintis TA, kelt arklius, daryt tiurlingą, fuck'ingą, ir panašiom nesąmonėm užsiimti...
Stop karui keliuose, jei su tokiom geldom taip lakstysit, aš tikrai tuoj pradėsiu viešuoju transportu važinėti, nes jau bloga nuo erelių keliuose. Nebežinai iš kurio kampo parlėkę užmuš...
Jei kalbant į temą - geriau jau pasitaupytum ir nusipirktum kokį Corrado, bent į mašiną važinėti GREIČIAU (ne greitai, o tik GREIČIAU) panašiau. Čia, žinoma, jei myli vokiečius. Arba pasitaupyk, paimk kokį dar ne visai sudrožtą Fiat Coupe 2.0 20VT su 162kW (dabar tokie priklausomai nuo nuvaikymo lygio pigiau grybo), greičiau užsimuši - nereikės taupyti pinigų remontams, ieškoti "deficitinių" detalių, rūpintis TA, kelt arklius, daryt tiurlingą, fuck'ingą, ir panašiom nesąmonėm užsiimti...
Vartotojas
2011-03-16 22:36
veiksmautojas, na tu pavarai megejas greiti, exstrymas,
na nzn gal pas mane spidometras sugedes bet as be siu lietu 170 su dojom, o su lietais 150 daugiau neidavo \
turejau kaskada bmw huligana na tai sy buvo antra masynyte bet ir proto nebovo dar beto spidometras nerodydavo,
na nzn gal pas mane spidometras sugedes bet as be siu lietu 170 su dojom, o su lietais 150 daugiau neidavo \
turejau kaskada bmw huligana na tai sy buvo antra masynyte bet ir proto nebovo dar beto spidometras nerodydavo,
Vartotojas
2011-03-16 22:39
Hujeviausia jei nepavyks uzsimusti, o ant lovos visam gyvenimui atsigulti, o giminaiciam sudus is tavo subines kabinti su pirstu, nes po rimtos avarijos nei paeisi nei pasiksi nei galvos pasukinesi.. Cia ziauru aisku, bet buna, zinau toki zmogu
Vartotojas
2011-03-16 22:42
nu tu ce pavarei, dbr siais laikais uzpisa tokie kur isilaiko teises is 10 karto o priveta ahujienais vairuotojais, baisu su tokiu ir vaziuoti, suprantu tie kur tikrai moka masina valdyti, o ne tie kur dedasi mokantys, viena zn turejo corado eidavo visada virs dvieju tai sumete dave i medi net nestabdes, ziauru
Vartotojas
2011-03-16 22:44
Visi ir be paaiškinimo žino, kad tai, ką rodo spidometras, ir koks yra realus greitis, dažniausiai yra du labai skirtingi dalykai.
O dar pridėkim faktą "akys nori matyti" ir faktą "nebūsiu lietuvis, jei nepasigirsiu" - ir gaunasi, sakai 170, vadinasi spidometre matei 150, dar atmetam bent 10 paklaidai, plius mažesni nei "lietnykai" ratai - tikiu, kad šitas kibiriukas dar be problemų 140 linguoja.
Toliau krypstam nuo temos - pats vairuoju Mazda 323 sedaną. Su dujom labai labai labai smagiai spidometras pakyla iki 140, na, dar įlinguoju iki 150. Ir nieko čia gėdingo - 1.6 16v ne ką tevažiuoja... Bet kaip kasdienei mašinai važinėti mieste dujomis - idealu, kai 100km nė 30Lt neatsieina. Viešuoju transportu brangiau. Kiek žinau tamstos "Golpukas" panašiai turėtų "valgyti", tai mano paiūlymas būtų - džiaukis, kad taupiai važinėji, ir nekišk nosies, kur nereikia.
O dar pridėkim faktą "akys nori matyti" ir faktą "nebūsiu lietuvis, jei nepasigirsiu" - ir gaunasi, sakai 170, vadinasi spidometre matei 150, dar atmetam bent 10 paklaidai, plius mažesni nei "lietnykai" ratai - tikiu, kad šitas kibiriukas dar be problemų 140 linguoja.
Toliau krypstam nuo temos - pats vairuoju Mazda 323 sedaną. Su dujom labai labai labai smagiai spidometras pakyla iki 140, na, dar įlinguoju iki 150. Ir nieko čia gėdingo - 1.6 16v ne ką tevažiuoja... Bet kaip kasdienei mašinai važinėti mieste dujomis - idealu, kai 100km nė 30Lt neatsieina. Viešuoju transportu brangiau. Kiek žinau tamstos "Golpukas" panašiai turėtų "valgyti", tai mano paiūlymas būtų - džiaukis, kad taupiai važinėji, ir nekišk nosies, kur nereikia.
Jūsų žinutė |
|