Audi A4 66kW ar 81kW

Sukūrė Vartotojas 2013-04-02
2013-04-02 15:46
Sveiki. Galvoju Audi A4 pirkt kokiu 95-97m. Kas geriau pirkt ar 66kW ir ja cipuot, ar 81kW? Kazkaip norisi galingesnes siektiek.
2013-04-02 15:48
81kW
(1660)
2013-04-02 15:48
kuria surasi geresnes bukles
2013-04-02 15:49
Man tai geriau 81kw, turejau ir ta ir ta, su 81kw aisku trauka geresne, ekspluotacija ta pati, variklis toks pats, bet kazkaip su 81kw problemu maziau turejau
2013-04-02 15:54
2013-04-02 15:49 stepanofff rašė:Man tai geriau 81kw, turejau ir ta ir ta, su 81kw aisku trauka geresne, ekspluotacija ta pati, variklis toks pats, bet kazkaip su 81kw problemu maziau turejau
ir kokiu problemu su 66, jei nepaslaptis?
(875)
2013-04-02 15:58
jokiu ! 66kw masina
(2635 / +1)
2013-04-02 16:02
jei nenudrozta, tai gali ir 81, o siaip 66kw ir turbinai nereikia jokiu valymu ir smagratis paprastas, kas ir privalumas, kai pirkau sau nezinojau dar, kad turba kintamos g. ir smagratis dvieju masiu, but zinojes tikrai ieskojes buciau 66kw, o trauka 81 tikrai geresne
2013-04-02 16:25
2013-04-02 16:02 algis rašė:jei nenudrozta, tai gali ir 81, o siaip 66kw ir turbinai nereikia jokiu valymu ir smagratis paprastas, kas ir privalumas, kai pirkau sau nezinojau dar, kad turba kintamos g. ir smagratis dvieju masiu, but zinojes tikrai ieskojes buciau 66kw, o trauka 81 tikrai geresne
tik nereikia lia lia 66kw taip pat kintama geometrija!!!
2013-04-02 16:29
2013-04-02 16:02 algis rašė:jei nenudrozta, tai gali ir 81, o siaip 66kw ir turbinai nereikia jokiu valymu ir smagratis paprastas, kas ir privalumas, kai pirkau sau nezinojau dar, kad turba kintamos g. ir smagratis dvieju masiu, but zinojes tikrai ieskojes buciau 66kw, o trauka 81 tikrai geresne
2013-04-02 16:25 rašė:tik nereikia lia lia 66kw taip pat kintama geometrija!!!
nuo kada kintamos pasidare?
(2635 / +1)
2013-04-02 16:35
2013-04-02 16:02 algis rašė:jei nenudrozta, tai gali ir 81, o siaip 66kw ir turbinai nereikia jokiu valymu ir smagratis paprastas, kas ir privalumas, kai pirkau sau nezinojau dar, kad turba kintamos g. ir smagratis dvieju masiu, but zinojes tikrai ieskojes buciau 66kw, o trauka 81 tikrai geresne
2013-04-02 16:25 rašė:tik nereikia lia lia 66kw taip pat kintama geometrija!!!
truputeli turi dar pasitobulinti, jeigu tau 66kw su kintama geometrija ir nebus jokiu lia lia
2013-04-02 16:38
2013-04-02 16:02 algis rašė:jei nenudrozta, tai gali ir 81, o siaip 66kw ir turbinai nereikia jokiu valymu ir smagratis paprastas, kas ir privalumas, kai pirkau sau nezinojau dar, kad turba kintamos g. ir smagratis dvieju masiu, but zinojes tikrai ieskojes buciau 66kw, o trauka 81 tikrai geresne
2013-04-02 16:25 rašė:tik nereikia lia lia 66kw taip pat kintama geometrija!!!
2013-04-02 16:35 algis rašė:truputeli turi dar pasitobulinti, jeigu tau 66kw su kintama geometrija ir nebus jokiu lia lia :lol:
o tu laikei 66kw turbina rankuose? ar pagal tave prie jos nera akutatoriaus voztuvo? ir ne vieno vakumo nepajungta? seip sau pucia?
(2635 / +1)
2013-04-02 16:42
2013-04-02 16:25 rašė:tik nereikia lia lia 66kw taip pat kintama geometrija!!!
2013-04-02 16:35 algis rašė:truputeli turi dar pasitobulinti, jeigu tau 66kw su kintama geometrija ir nebus jokiu lia lia :lol:
2013-04-02 16:38 rašė:o tu laikei 66kw turbina rankuose? ar pagal tave prie jos nera akutatoriaus voztuvo? ir ne vieno vakumo nepajungta? seip sau pucia?:smilewink:
o tu paziurek abi turbas, jos net vizualiai skiriasi ;kintamos; net korpusas platesnis tiem viduriam, o i pusles tu neziurek, viena valdo tais sparnuotes 81kw, o anos tik perputima
2013-04-02 16:42
stai foto 66kw turbos. idomu tik ka tas voztuvas ten veikia? gal seip del vaizdo, o ne geometrija reguliuoja
2013-04-02 16:45
http://www.google.lt/imgres?hl=lt&client=firefox-a&hs=Dw2&sa=X&rls=org.mozilla:en-US:official&biw=1138&bih=513&tbm=isch&tbnid=m:&imgrefurl=http://www.autogidas.lt/audi-a4-b5-1997-1022939355.html&docid=n4rAzH0rdNFXvM&imgurl=http://photos.autogidas.lt/s/photos/20120321/10_b_30081872/audi-a4-b5-1997.jpg&w=600&h=450&ei=GAw&zoom=1&ved=1t:3588, r:6, s:0, i:97&iact=rc&dur=407&page=1&tbnh=194&tbnw=259&start=0&ndsp=9&tx=114&ty=112
2013-04-02 16:48
2013-04-02 16:35 algis rašė:truputeli turi dar pasitobulinti, jeigu tau 66kw su kintama geometrija ir nebus jokiu lia lia :lol:
2013-04-02 16:38 rašė:o tu laikei 66kw turbina rankuose? ar pagal tave prie jos nera akutatoriaus voztuvo? ir ne vieno vakumo nepajungta? seip sau pucia?:smilewink:
2013-04-02 16:42 algis rašė:o tu paziurek abi turbas, jos net vizualiai skiriasi ;kintamos; net korpusas platesnis tiem viduriam, o i pusles tu neziurek, viena valdo tais sparnuotes 81kw, o anos tik perputima
kazi kiek valiau tai 66kw ir 81kw vienodos :D
(2635 / +1)
2013-04-02 16:50
2013-04-02 16:42 rašė:stai foto 66kw turbos. idomu tik ka tas voztuvas ten veikia? gal seip del vaizdo, o ne geometrija reguliuoja:thumbdown:
net gali nesigincyt, tu ne ivoztuvus paziurek o i korpusus abieju ir viskas bus aisku
2013-04-02 16:54
2013-04-02 16:42 rašė:stai foto 66kw turbos. idomu tik ka tas voztuvas ten veikia? gal seip del vaizdo, o ne geometrija reguliuoja:thumbdown:
2013-04-02 16:50 algis rašė:net gali nesigincyt, tu ne ivoztuvus paziurek o i korpusus abieju ir viskas bus aisku
tai pagal tave jei turbos sparnuote kiek didesne, tai jau kintama, dzyn yra kad vakumai tie patys, akutatorius ir tas pats, maza to ir pajungtas taip pat jos abi kintamos g. turbostai gali paskambint paaiskins
(2635 / +1)
2013-04-02 17:00
2013-04-02 16:42 rašė:stai foto 66kw turbos. idomu tik ka tas voztuvas ten veikia? gal seip del vaizdo, o ne geometrija reguliuoja:thumbdown:
2013-04-02 16:50 algis rašė:net gali nesigincyt, tu ne ivoztuvus paziurek o i korpusus abieju ir viskas bus aisku
2013-04-02 16:54 rašė:tai pagal tave jei turbos sparnuote kiek didesne, tai jau kintama, dzyn yra kad vakumai tie patys, akutatorius ir tas pats, maza to ir pajungtas taip pat:shocking: jos abi kintamos g. turbostai gali paskambint paaiskins:lol:
sparnuotes ju nedidesnes, bet nera to mechanizmo su mentem ar kap pavadyt pas 66 http://www.audifanai.com/forum/viewthread.php?forum_id=36&thread_id=4706
2013-04-02 17:06
Jei domina kaip tik planuoju pardavineti savo audi a4 96metu 81km sedanas automatas techniskai labai tvarkinga gausi komplektacija: pilnas borto kompas kaip nuo 99metu autopilotas clima visi 4el langai medis ir t.t
2013-04-02 17:07
2013-04-02 16:50 algis rašė:net gali nesigincyt, tu ne ivoztuvus paziurek o i korpusus abieju ir viskas bus aisku
2013-04-02 16:54 rašė:tai pagal tave jei turbos sparnuote kiek didesne, tai jau kintama, dzyn yra kad vakumai tie patys, akutatorius ir tas pats, maza to ir pajungtas taip pat:shocking: jos abi kintamos g. turbostai gali paskambint paaiskins:lol:
2013-04-02 17:00 algis rašė:sparnuotes ju nedidesnes, bet nera to mechanizmo su mentem ar kap pavadyt pas 66 http://www.audifanai.com/forum/viewthread.php?forum_id=36&thread_id=4706
jei ka tai linke parodyta 2.5tdi turba , o tos mentes tai yra 66kw tas voztuvelis kaip tik jas tampo
2013-04-02 17:08
2013-04-02 17:06 batman001 rašė:Jei domina kaip tik planuoju pardavineti savo audi a4 96metu 81km sedanas automatas techniskai labai tvarkinga gausi komplektacija: pilnas borto kompas kaip nuo 99metu autopilotas clima visi 4el langai medis ir t.t
kiek rubliu prasai?
(2635 / +1)
2013-04-02 17:16
2013-04-02 16:54 rašė:tai pagal tave jei turbos sparnuote kiek didesne, tai jau kintama, dzyn yra kad vakumai tie patys, akutatorius ir tas pats, maza to ir pajungtas taip pat:shocking: jos abi kintamos g. turbostai gali paskambint paaiskins:lol:
2013-04-02 17:00 algis rašė:sparnuotes ju nedidesnes, bet nera to mechanizmo su mentem ar kap pavadyt pas 66 http://www.audifanai.com/forum/viewthread.php?forum_id=36&thread_id=4706
2013-04-02 17:07 rašė:jei ka tai linke parodyta 2.5tdi turba:smilewink: , o tos mentes tai yra 66kw tas voztuvelis kaip tik jas tampo:thumbdown:
as tik principa parodziau ko nera paprastoj turboj, nes jos korpusas tas spizinis tipo karstos dalies siauresnis nemazai nei 81kw turbos, nes te nera visai to mechanizmo
2013-04-02 17:19
2013-04-02 17:00 algis rašė:sparnuotes ju nedidesnes, bet nera to mechanizmo su mentem ar kap pavadyt pas 66 http://www.audifanai.com/forum/viewthread.php?forum_id=36&thread_id=4706
2013-04-02 17:07 rašė:jei ka tai linke parodyta 2.5tdi turba:smilewink: , o tos mentes tai yra 66kw tas voztuvelis kaip tik jas tampo:thumbdown:
2013-04-02 17:16 algis rašė:as tik principa parodziau ko nera paprastoj turboj, nes jos korpusas tas spizinis tipo karstos dalies siauresnis nemazai nei 81kw turbos, nes te nera visai to mechanizmo
o ka tada tas voztuvas pagal tave tampo?
(2635 / +1)
2013-04-02 17:25
2013-04-02 17:07 rašė:jei ka tai linke parodyta 2.5tdi turba:smilewink: , o tos mentes tai yra 66kw tas voztuvelis kaip tik jas tampo:thumbdown:
2013-04-02 17:16 algis rašė:as tik principa parodziau ko nera paprastoj turboj, nes jos korpusas tas spizinis tipo karstos dalies siauresnis nemazai nei 81kw turbos, nes te nera visai to mechanizmo
2013-04-02 17:19 rašė:o ka tada tas voztuvas pagal tave tampo?
tokia turba su tuo voztuvu ir net B4 beskej pas mane yra, tai ka ir kintama geometrija, pas bratki a4-toj 97m ir b5 pasate 99m tie voztuvai yra, bet ju turbos paprastos, valdymai skiriasi 81 nuo 66
2013-04-02 17:29
2013-04-02 17:16 algis rašė:as tik principa parodziau ko nera paprastoj turboj, nes jos korpusas tas spizinis tipo karstos dalies siauresnis nemazai nei 81kw turbos, nes te nera visai to mechanizmo
2013-04-02 17:19 rašė:o ka tada tas voztuvas pagal tave tampo?
2013-04-02 17:25 algis rašė:tokia turba su tuo voztuvu ir net B4 beskej pas mane yra, tai ka ir kintama geometrija, pas bratki a4-toj 97m ir b5 pasate 99m tie voztuvai yra, bet ju turbos paprastos, valdymai skiriasi 81 nuo 66
zinai ka jei isrinksi beskes, a4 ar pasato tdi turba tu gausi soka nes ten yra tos menteles(kintama geometrija), o kas pagal tave kintama tai as neisivaizduoju gal koks blow offas, swapas ir visa kita...
gali pedint isrinkinet turba
(2635 / +1)
2013-04-02 17:38
2013-04-02 17:19 rašė:o ka tada tas voztuvas pagal tave tampo?
2013-04-02 17:25 algis rašė:tokia turba su tuo voztuvu ir net B4 beskej pas mane yra, tai ka ir kintama geometrija, pas bratki a4-toj 97m ir b5 pasate 99m tie voztuvai yra, bet ju turbos paprastos, valdymai skiriasi 81 nuo 66
2013-04-02 17:29 rašė:zinai ka jei isrinksi beskes, a4 ar pasato tdi turba tu gausi soka nes ten yra tos menteles(kintama geometrija), o kas pagal tave kintama tai as neisivaizduoju gal koks blow offas, swapas ir visa kita...
gali pedint isrinkinet turba:director:
jeigu jau tau ir beskej stovi kintamos geometrijos turbina, tai neturiu ka diskutuot, nes tu nesupranti kurioj vietoj stovi tas mechanizmas, ir stringa liaudziai turbos masinu, kuriu 81kw o ne 66 :)
2013-04-02 17:42
2013-04-02 16:02 algis rašė:jei nenudrozta, tai gali ir 81, o siaip 66kw ir turbinai nereikia jokiu valymu ir smagratis paprastas, kas ir privalumas, kai pirkau sau nezinojau dar, kad turba kintamos g. ir smagratis dvieju masiu, but zinojes tikrai ieskojes buciau 66kw, o trauka 81 tikrai geresne
pilnai sutiku, as sharana dabar geriau imciau irgi 66kw.
(2635 / +1)
2013-04-02 17:46
2013-04-02 16:02 algis rašė:jei nenudrozta, tai gali ir 81, o siaip 66kw ir turbinai nereikia jokiu valymu ir smagratis paprastas, kas ir privalumas, kai pirkau sau nezinojau dar, kad turba kintamos g. ir smagratis dvieju masiu, but zinojes tikrai ieskojes buciau 66kw, o trauka 81 tikrai geresne
2013-04-02 17:42 rašė:pilnai sutiku, as sharana dabar geriau imciau irgi 66kw.
bet kad jau tuos smagracius ;stebuklingus; ir i 66kw velesniu laidu motorus pradejo det :(
2013-04-02 17:54
vienareismiskai 81kW patvaresnis motoras nei 66 kW
2013-04-02 20:20
2013-04-02 16:42 rašė:stai foto 66kw turbos. idomu tik ka tas voztuvas ten veikia? gal seip del vaizdo, o ne geometrija reguliuoja:thumbdown:
voztuvas isilgai turbos, reiskia jis valdo ne geometrija, o wastegate - paprasta apvalu voztuveli.

VG turbu voztuvas stovi "skersai" turbos per viduri ir koja nukreipta statmenai, nes geometrijos mechanizmas butent ten ir yra.
(2635 / +1)
2013-04-02 20:32
2013-04-02 16:42 rašė:stai foto 66kw turbos. idomu tik ka tas voztuvas ten veikia? gal seip del vaizdo, o ne geometrija reguliuoja:thumbdown:
2013-04-02 20:20 rašė:voztuvas isilgai turbos, reiskia jis valdo ne geometrija, o wastegate - paprasta apvalu voztuveli.

VG turbu voztuvas stovi "skersai" turbos per viduri ir koja nukreipta statmenai, nes geometrijos mechanizmas butent ten ir yra.
Overboosted, gal tau pavyks itikinti kintamos g. ir paprastos turbinos skirtumus tam pklenovskij
2013-04-02 20:33
2013-04-02 16:25 rašė:tik nereikia lia lia 66kw taip pat kintama geometrija!!!
2013-04-02 16:35 algis rašė:truputeli turi dar pasitobulinti, jeigu tau 66kw su kintama geometrija ir nebus jokiu lia lia :lol:
2013-04-02 16:38 rašė:o tu laikei 66kw turbina rankuose? ar pagal tave prie jos nera akutatoriaus voztuvo? ir ne vieno vakumo nepajungta? seip sau pucia?:smilewink:
aktuatorius yra visuose turbose, ir paprastose ir VG. butu visiska nesamone jei ju nebutu. paprastose turbose jis valdo voztuveli turbinos korpuse, kuris skirtas isleisti dali duju dar nepasiekusiu turbinos sparnuotes ir taip valdo jos greiti, o tuo paciu ir slegi isiurbime. kaip ir sakiau, aktuatorius tokiose turbose stovi isilgai, nes voztuvelis dazniausiai stovi isilgai.

VG tubose voztuvelio nera ir turbos greiti reguliuoja tarpelis tarp "sparneliu" kai jis mazas duju, einanciu link sparnuotes, greitis yra didelis ir turbina sukasi greitai. didinant tarpeli duju greitis mazeja ir del to turba sukasi leciau. aktuatorius VG turbos atveju stovi, kaip ir sakiau, statmenai turbinos asiai, ir stovi daug maz ties centru - koja valdo svirtele, kuri iseina is karstosios puses "bazes". kaip ir sake, pats korpusas VG turbu karstosios puses yra masyvesnis uz paprastu, kad tilptu sparneliu mechanizmas.

pklenovskij, o tai tu manai, kad paprastos wastegatines turbos neturi aktuatoriau? tai kaip, pagal tave jos valdo turbinos greiti ir slegi? aiskiai pats nesi rankose laikes paprastos turbinos, kurios foto idejai, nes jei butum laikes matytum, kad ten kur nueina koja, viduje stovi apvalus wastegate voztuvelis..
2013-05-01 11:23
2013-04-02 16:35 algis rašė:truputeli turi dar pasitobulinti, jeigu tau 66kw su kintama geometrija ir nebus jokiu lia lia :lol:
2013-04-02 16:38 rašė:o tu laikei 66kw turbina rankuose? ar pagal tave prie jos nera akutatoriaus voztuvo? ir ne vieno vakumo nepajungta? seip sau pucia?:smilewink:
2013-04-02 20:33 rašė:aktuatorius yra visuose turbose, ir paprastose ir VG. butu visiska nesamone jei ju nebutu. paprastose turbose jis valdo voztuveli turbinos korpuse, kuris skirtas isleisti dali duju dar nepasiekusiu turbinos sparnuotes ir taip valdo jos greiti, o tuo paciu ir slegi isiurbime. kaip ir sakiau, aktuatorius tokiose turbose stovi isilgai, nes voztuvelis dazniausiai stovi isilgai.

VG tubose voztuvelio nera ir turbos greiti reguliuoja tarpelis tarp "sparneliu" kai jis mazas duju, einanciu link sparnuotes, greitis yra didelis ir turbina sukasi greitai. didinant tarpeli duju greitis mazeja ir del to turba sukasi leciau. aktuatorius VG turbos atveju stovi, kaip ir sakiau, statmenai turbinos asiai, ir stovi daug maz ties centru - koja valdo svirtele, kuri iseina is karstosios puses "bazes". kaip ir sake, pats korpusas VG turbu karstosios puses yra masyvesnis uz paprastu, kad tilptu sparneliu mechanizmas.

pklenovskij, o tai tu manai, kad paprastos wastegatines turbos neturi aktuatoriau?:shocking: tai kaip, pagal tave jos valdo turbinos greiti ir slegi?:shocking: aiskiai pats nesi rankose laikes paprastos turbinos, kurios foto idejai, nes jei butum laikes matytum, kad ten kur nueina koja, viduje stovi apvalus wastegate voztuvelis..
ne ta skirtuma tai pagaunu, bet as sakau, kad ir 66kw turi kintama geometrija, nes irinkinejau golf 4 tdi 66kw, golf 3 tdi 81kw abiejuose atvejuose buvo kintama geometrija, kaip jus to nesuprantat, kad 66kw ejo su kintama, gal ne visi apskritai bet dauguma tai taip!!!
(2635 / +1)
2013-05-01 12:11
2013-04-02 16:38 rašė:o tu laikei 66kw turbina rankuose? ar pagal tave prie jos nera akutatoriaus voztuvo? ir ne vieno vakumo nepajungta? seip sau pucia?:smilewink:
2013-04-02 20:33 rašė:aktuatorius yra visuose turbose, ir paprastose ir VG. butu visiska nesamone jei ju nebutu. paprastose turbose jis valdo voztuveli turbinos korpuse, kuris skirtas isleisti dali duju dar nepasiekusiu turbinos sparnuotes ir taip valdo jos greiti, o tuo paciu ir slegi isiurbime. kaip ir sakiau, aktuatorius tokiose turbose stovi isilgai, nes voztuvelis dazniausiai stovi isilgai.

VG tubose voztuvelio nera ir turbos greiti reguliuoja tarpelis tarp "sparneliu" kai jis mazas duju, einanciu link sparnuotes, greitis yra didelis ir turbina sukasi greitai. didinant tarpeli duju greitis mazeja ir del to turba sukasi leciau. aktuatorius VG turbos atveju stovi, kaip ir sakiau, statmenai turbinos asiai, ir stovi daug maz ties centru - koja valdo svirtele, kuri iseina is karstosios puses "bazes". kaip ir sake, pats korpusas VG turbu karstosios puses yra masyvesnis uz paprastu, kad tilptu sparneliu mechanizmas.

pklenovskij, o tai tu manai, kad paprastos wastegatines turbos neturi aktuatoriau?:shocking: tai kaip, pagal tave jos valdo turbinos greiti ir slegi?:shocking: aiskiai pats nesi rankose laikes paprastos turbinos, kurios foto idejai, nes jei butum laikes matytum, kad ten kur nueina koja, viduje stovi apvalus wastegate voztuvelis..
2013-05-01 11:23 rašė:ne ta skirtuma tai pagaunu, bet as sakau, kad ir 66kw turi kintama geometrija, nes irinkinejau golf 4 tdi 66kw, golf 3 tdi 81kw abiejuose atvejuose buvo kintama geometrija, kaip jus to nesuprantat, kad 66kw ejo su kintama, gal ne visi apskritai bet dauguma tai taip!!!:director:
pklenovskij, ne dauguma, o mazuma nebent, bet atsiverti bet kuri skelbima pav. a4-tu ar b5-tu pasatu ir iskart matosi kur 81kw, o kur 66, gal tavo atvejis ir toks, bet tik ne dauguma, nemazai aplinkiniu turi su siais skirtingais kw ir ju turbinos skiriasi.
2013-05-01 12:35
Autoriui pasiulymas , geriau pirki Smart dyzeli ir cipuok arba pirk smarta benza su turba 62kw ir cipuok arba necipuok.Juokauju.O jei rimtai geriau isviso necipuok, nes taip vadinamas cipavimas dazniausiai nebuna tobulas, kuro tiekimas turi buti beveik padvigubintas norint nekeiciant turbinos ir intercoolerio isgauti rezultata.Ismesi pinigus, sugadinsi varikli, siurbli, turesi butinai atsisakyti katalizatoriaus ir EGR voztuvo(o tai velgi sunkumai per T.A.)ir t.t.Siaip labai smagiai patobulinus ismetima ir egr bei atsaldzius turba vaziuoja Peugeot-Citroen 12v TD 2, 1 variklis.Kokio b..., tau kazkoks kibiras, pasiimk kaip baltas zmogus Peugot 605 arba 406 ir vaziuosi kaip ponas.Peugeot 605 itin patvari ir komfortiska pakaba, ner joje kam gesti ir dar aukstesne klase.As pats visa gyvenima galingus auto vairuoju, taip susikloste kad teko susitvarkius paciam vazineti su VW Passat W8 4, 0L (panasiai kaip is kitu BMW 5kl skiriaisi BMW M5 sis skirias nuo kitu pasatu), tai nors pakaba patobulinta, skiriasi nuo paprasto pasato, bet ilgai neistversiu nes komforto ziauriai stinga.O musu duobetem keliam standartines bulkos, paasatai, guoliai isviso nepritaikyti gali dantis pamesti ir po kiekvinos ziemos pakaba keisti.
2013-05-01 12:53
galu gale issiaiskinom ir nereikia dabar kategoriskai sakyt, kad 66kw be kintamos g, gali papult su kitama ar be tai kas liecia si skirtuma nuo 81 kw tai reiketu atmest...
2013-05-01 14:31
Pas mane 81kw ir jokiu bedu. Pas broli buvo 66kw taip pat jokiu bedu. 66 cipuotas eis geriau nei 81 be cipo. Bet asmeniskai pasirinkciau ir pasirinkau 81kw.

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai

Gerb. klientai, neradę atsakymų į Jus dominančius klausimus Pagalba skiltyje, prašome kreiptis į mus, į Jūsų klausimus mielai atsakysime darbo metu I-V 09:00 - 17:00. Palikite savo išsamų komentarą bei savo kontaktus žemiau esančioje formoje.
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Slapukus galite bet kada atšaukti. DaugiauSutinku