User
2013-04-02 15:46
Sveiki. Galvoju Audi A4 pirkt kokiu 95-97m. Kas geriau pirkt ar 66kW ir ja cipuot, ar 81kW? Kazkaip norisi galingesnes siektiek.
User
2013-04-02 15:48
81kW
wagen
1829 / 0
2013-04-02 15:48
kuria surasi geresnes bukles
stepanofff
299 / 0
2013-04-02 15:49
Man tai geriau 81kw, turejau ir ta ir ta, su 81kw aisku trauka geresne, ekspluotacija ta pati, variklis toks pats, bet kazkaip su 81kw problemu maziau turejau
User
2013-04-02 15:54
2013-04-02
15:49 stepanofff wrote:
Man tai geriau 81kw, turejau ir ta ir ta, su 81kw aisku trauka geresne, ekspluotacija ta pati, variklis toks pats, bet kazkaip su 81kw problemu maziau turejau
ir kokiu problemu su 66, jei nepaslaptis?
User
2013-04-02 15:58
jokiu ! 66kw masina
User
2013-04-02 16:25
wrote:
..
tik nereikia lia lia 66kw taip pat kintama geometrija!!!
User
2013-04-02 16:29
wrote:
..
2013-04-02
16:25 wrote:
tik nereikia lia lia 66kw taip pat kintama geometrija!!!
nuo kada kintamos pasidare?
User
2013-04-02 16:38
wrote:
..
2013-04-02
16:25 wrote:
tik nereikia lia lia 66kw taip pat kintama geometrija!!!
wrote:
..
o tu laikei 66kw turbina rankuose? ar pagal tave prie jos nera akutatoriaus voztuvo? ir ne vieno vakumo nepajungta? seip sau pucia?
User
2013-04-02 16:42
stai foto 66kw turbos. idomu tik ka tas voztuvas ten veikia? gal seip del vaizdo, o ne geometrija reguliuoja
User
2013-04-02 16:45
http://www.google.lt/imgres?hl=lt&client=firefox-a&hs=Dw2&sa=X&rls=org.mozilla:en-US:official&biw=1138&bih=513&tbm=isch&tbnid=m:&imgrefurl=http://www.autogidas.lt/audi-a4-b5-1997-1022939355.html&docid=n4rAzH0rdNFXvM&imgurl=http://photos.autogidas.lt/s/photos/20120321/10_b_30081872/audi-a4-b5-1997.jpg&w=600&h=450&ei=GAw&zoom=1&ved=1t:3588, r:6, s:0, i:97&iact=rc&dur=407&page=1&tbnh=194&tbnw=259&start=0&ndsp=9&tx=114&ty=112
User
2013-04-02 16:48
wrote:
..
2013-04-02
16:38 wrote:
o tu laikei 66kw turbina rankuose? ar pagal tave prie jos nera akutatoriaus voztuvo? ir ne vieno vakumo nepajungta? seip sau pucia?:smilewink:
wrote:
..
kazi kiek valiau tai 66kw ir 81kw vienodos
User
2013-04-02 16:54
2013-04-02
16:42 wrote:
stai foto 66kw turbos. idomu tik ka tas voztuvas ten veikia? gal seip del vaizdo, o ne geometrija reguliuoja:thumbdown:
wrote:
..
tai pagal tave jei turbos sparnuote kiek didesne, tai jau kintama, dzyn yra kad vakumai tie patys, akutatorius ir tas pats, maza to ir pajungtas taip pat jos abi kintamos g. turbostai gali paskambint paaiskins
batman001
27 / 0
2013-04-02 17:06
Jei domina kaip tik planuoju pardavineti savo audi a4 96metu 81km sedanas automatas techniskai labai tvarkinga gausi komplektacija: pilnas borto kompas kaip nuo 99metu autopilotas clima visi 4el langai medis ir t.t
User
2013-04-02 17:07
wrote:
..
2013-04-02
16:54 wrote:
tai pagal tave jei turbos sparnuote kiek didesne, tai jau kintama, dzyn yra kad vakumai tie patys, akutatorius ir tas pats, maza to ir pajungtas taip pat:shocking: jos abi kintamos g. turbostai gali paskambint paaiskins:lol:
wrote:
..
jei ka tai linke parodyta 2.5tdi turba , o tos mentes tai yra 66kw tas voztuvelis kaip tik jas tampo
User
2013-04-02 17:08
2013-04-02
17:06 batman001 wrote:
Jei domina kaip tik planuoju pardavineti savo audi a4 96metu 81km sedanas automatas techniskai labai tvarkinga gausi komplektacija: pilnas borto kompas kaip nuo 99metu autopilotas clima visi 4el langai medis ir t.t
kiek rubliu prasai?
User
2013-04-02 17:19
wrote:
..
2013-04-02
17:07 wrote:
jei ka tai linke parodyta 2.5tdi turba:smilewink: , o tos mentes tai yra 66kw tas voztuvelis kaip tik jas tampo:thumbdown:
wrote:
..
o ka tada tas voztuvas pagal tave tampo?
User
2013-04-02 17:29
wrote:
..
2013-04-02
17:19 wrote:
o ka tada tas voztuvas pagal tave tampo?
wrote:
..
zinai ka jei isrinksi beskes, a4 ar pasato tdi turba tu gausi soka nes ten yra tos menteles(kintama geometrija), o kas pagal tave kintama tai as neisivaizduoju gal koks blow offas, swapas ir visa kita...
gali pedint isrinkinet turba
gali pedint isrinkinet turba
User
2013-04-02 17:42
wrote:
..
pilnai sutiku, as sharana dabar geriau imciau irgi 66kw.
User
2013-04-02 17:54
vienareismiskai 81kW patvaresnis motoras nei 66 kW
User
2013-04-02 20:20
2013-04-02
16:42 wrote:
stai foto 66kw turbos. idomu tik ka tas voztuvas ten veikia? gal seip del vaizdo, o ne geometrija reguliuoja:thumbdown:
voztuvas isilgai turbos, reiskia jis valdo ne geometrija, o wastegate - paprasta apvalu voztuveli.
VG turbu voztuvas stovi "skersai" turbos per viduri ir koja nukreipta statmenai, nes geometrijos mechanizmas butent ten ir yra.
VG turbu voztuvas stovi "skersai" turbos per viduri ir koja nukreipta statmenai, nes geometrijos mechanizmas butent ten ir yra.
User
2013-04-02 20:33
2013-04-02
16:25 wrote:
tik nereikia lia lia 66kw taip pat kintama geometrija!!!
wrote:
..
2013-04-02
16:38 wrote:
o tu laikei 66kw turbina rankuose? ar pagal tave prie jos nera akutatoriaus voztuvo? ir ne vieno vakumo nepajungta? seip sau pucia?:smilewink:
aktuatorius yra visuose turbose, ir paprastose ir VG. butu visiska nesamone jei ju nebutu. paprastose turbose jis valdo voztuveli turbinos korpuse, kuris skirtas isleisti dali duju dar nepasiekusiu turbinos sparnuotes ir taip valdo jos greiti, o tuo paciu ir slegi isiurbime. kaip ir sakiau, aktuatorius tokiose turbose stovi isilgai, nes voztuvelis dazniausiai stovi isilgai.
VG tubose voztuvelio nera ir turbos greiti reguliuoja tarpelis tarp "sparneliu" kai jis mazas duju, einanciu link sparnuotes, greitis yra didelis ir turbina sukasi greitai. didinant tarpeli duju greitis mazeja ir del to turba sukasi leciau. aktuatorius VG turbos atveju stovi, kaip ir sakiau, statmenai turbinos asiai, ir stovi daug maz ties centru - koja valdo svirtele, kuri iseina is karstosios puses "bazes". kaip ir sake, pats korpusas VG turbu karstosios puses yra masyvesnis uz paprastu, kad tilptu sparneliu mechanizmas.
pklenovskij, o tai tu manai, kad paprastos wastegatines turbos neturi aktuatoriau? tai kaip, pagal tave jos valdo turbinos greiti ir slegi? aiskiai pats nesi rankose laikes paprastos turbinos, kurios foto idejai, nes jei butum laikes matytum, kad ten kur nueina koja, viduje stovi apvalus wastegate voztuvelis..
VG tubose voztuvelio nera ir turbos greiti reguliuoja tarpelis tarp "sparneliu" kai jis mazas duju, einanciu link sparnuotes, greitis yra didelis ir turbina sukasi greitai. didinant tarpeli duju greitis mazeja ir del to turba sukasi leciau. aktuatorius VG turbos atveju stovi, kaip ir sakiau, statmenai turbinos asiai, ir stovi daug maz ties centru - koja valdo svirtele, kuri iseina is karstosios puses "bazes". kaip ir sake, pats korpusas VG turbu karstosios puses yra masyvesnis uz paprastu, kad tilptu sparneliu mechanizmas.
pklenovskij, o tai tu manai, kad paprastos wastegatines turbos neturi aktuatoriau? tai kaip, pagal tave jos valdo turbinos greiti ir slegi? aiskiai pats nesi rankose laikes paprastos turbinos, kurios foto idejai, nes jei butum laikes matytum, kad ten kur nueina koja, viduje stovi apvalus wastegate voztuvelis..
User
2013-05-01 11:23
wrote:
..
2013-04-02
16:38 wrote:
o tu laikei 66kw turbina rankuose? ar pagal tave prie jos nera akutatoriaus voztuvo? ir ne vieno vakumo nepajungta? seip sau pucia?:smilewink:
2013-04-02
20:33 wrote:
aktuatorius yra visuose turbose, ir paprastose ir VG. butu visiska nesamone jei ju nebutu. paprastose turbose jis valdo voztuveli turbinos korpuse, kuris skirtas isleisti dali duju dar nepasiekusiu turbinos sparnuotes ir taip valdo jos greiti, o tuo paciu ir slegi isiurbime. kaip ir sakiau, aktuatorius tokiose turbose stovi isilgai, nes voztuvelis dazniausiai stovi isilgai.
VG tubose voztuvelio nera ir turbos greiti reguliuoja tarpelis tarp "sparneliu" kai jis mazas duju, einanciu link sparnuotes, greitis yra didelis ir turbina sukasi greitai. didinant tarpeli duju greitis mazeja ir del to turba sukasi leciau. aktuatorius VG turbos atveju stovi, kaip ir sakiau, statmenai turbinos asiai, ir stovi daug maz ties centru - koja valdo svirtele, kuri iseina is karstosios puses "bazes". kaip ir sake, pats korpusas VG turbu karstosios puses yra masyvesnis uz paprastu, kad tilptu sparneliu mechanizmas.
pklenovskij, o tai tu manai, kad paprastos wastegatines turbos neturi aktuatoriau?:shocking: tai kaip, pagal tave jos valdo turbinos greiti ir slegi?:shocking: aiskiai pats nesi rankose laikes paprastos turbinos, kurios foto idejai, nes jei butum laikes matytum, kad ten kur nueina koja, viduje stovi apvalus wastegate voztuvelis..
VG tubose voztuvelio nera ir turbos greiti reguliuoja tarpelis tarp "sparneliu" kai jis mazas duju, einanciu link sparnuotes, greitis yra didelis ir turbina sukasi greitai. didinant tarpeli duju greitis mazeja ir del to turba sukasi leciau. aktuatorius VG turbos atveju stovi, kaip ir sakiau, statmenai turbinos asiai, ir stovi daug maz ties centru - koja valdo svirtele, kuri iseina is karstosios puses "bazes". kaip ir sake, pats korpusas VG turbu karstosios puses yra masyvesnis uz paprastu, kad tilptu sparneliu mechanizmas.
pklenovskij, o tai tu manai, kad paprastos wastegatines turbos neturi aktuatoriau?:shocking: tai kaip, pagal tave jos valdo turbinos greiti ir slegi?:shocking: aiskiai pats nesi rankose laikes paprastos turbinos, kurios foto idejai, nes jei butum laikes matytum, kad ten kur nueina koja, viduje stovi apvalus wastegate voztuvelis..
ne ta skirtuma tai pagaunu, bet as sakau, kad ir 66kw turi kintama geometrija, nes irinkinejau golf 4 tdi 66kw, golf 3 tdi 81kw abiejuose atvejuose buvo kintama geometrija, kaip jus to nesuprantat, kad 66kw ejo su kintama, gal ne visi apskritai bet dauguma tai taip!!!
User
2013-05-01 12:35
Autoriui pasiulymas , geriau pirki Smart dyzeli ir cipuok arba pirk smarta benza su turba 62kw ir cipuok arba necipuok.Juokauju.O jei rimtai geriau isviso necipuok, nes taip vadinamas cipavimas dazniausiai nebuna tobulas, kuro tiekimas turi buti beveik padvigubintas norint nekeiciant turbinos ir intercoolerio isgauti rezultata.Ismesi pinigus, sugadinsi varikli, siurbli, turesi butinai atsisakyti katalizatoriaus ir EGR voztuvo(o tai velgi sunkumai per T.A.)ir t.t.Siaip labai smagiai patobulinus ismetima ir egr bei atsaldzius turba vaziuoja Peugeot-Citroen 12v TD 2, 1 variklis.Kokio b..., tau kazkoks kibiras, pasiimk kaip baltas zmogus Peugot 605 arba 406 ir vaziuosi kaip ponas.Peugeot 605 itin patvari ir komfortiska pakaba, ner joje kam gesti ir dar aukstesne klase.As pats visa gyvenima galingus auto vairuoju, taip susikloste kad teko susitvarkius paciam vazineti su VW Passat W8 4, 0L (panasiai kaip is kitu BMW 5kl skiriaisi BMW M5 sis skirias nuo kitu pasatu), tai nors pakaba patobulinta, skiriasi nuo paprasto pasato, bet ilgai neistversiu nes komforto ziauriai stinga.O musu duobetem keliam standartines bulkos, paasatai, guoliai isviso nepritaikyti gali dantis pamesti ir po kiekvinos ziemos pakaba keisti.
User
2013-05-01 12:53
galu gale issiaiskinom ir nereikia dabar kategoriskai sakyt, kad 66kw be kintamos g, gali papult su kitama ar be tai kas liecia si skirtuma nuo 81 kw tai reiketu atmest...
User
2013-05-01 14:31
Pas mane 81kw ir jokiu bedu. Pas broli buvo 66kw taip pat jokiu bedu. 66 cipuotas eis geriau nei 81 be cipo. Bet asmeniskai pasirinkciau ir pasirinkau 81kw.
Your message |
|