Bemaž kiekvieną mėnesį pasaulyje pranešama apie naują elektromobilį, turintį tapti „Tesla“ žudiku“. Tai jau tapo industrijos kliše, tačiau kalbėdami apie pirmąjį istorijoje „Jaguar“ elektromobilį „I-Pace“, rinkos analitikai visai nesigėdija tokio apibūdinimo. O JAV žurnalistai netgi pareiškė, kad tai svarbiausias „Jaguar“ automobilis nuo legendinio „E-Type“ debiuto 1961-aisiais. Ir šis vienas labiausiai rinkoje laukiamų automobilių atvyko į Lietuvą. 


Tiksliau – tęsia turą po Baltijos šalis. Keturi prototipai jau lankėsi Taline, o Vilnių visiškai elektriniai miesto visureigiai pasiekė penktadienį. Kaip ir įprasta svečiui, „I-Pace“  važinėjosi po miestą kartu su čia jau įprastais „Jaguar“ SUV‘ais „F-Pace“ ir „E-Pace“. Prisistatė kviestinei publikai ir leidosi išbandomi žurnalistų. 


„Nors tai – pirmasis „Jaguar“ elektromobilis, jis yra labai  gerai apgalvotas ir kokybiškas inžinerijos kūrinys. Naujasis visiškai elektrinis „Jaguar“ SUV pasižymi tikro sportininko galiomis, tą užtikrina visi varantys ratai ir sportinio automobilio verta dinamika, o su visiškai įkrauta baterija elektromobilis WLTP ciklu nuvažiuoja net 480 kilometrų. Neabejoju, kad „I-Pace“ įsiverš į elektromobilių pasaulį taip pat triukšmingai, kaip įsiveržė pirmasis „Jaguar“ visureigis „F-Pace“, – sakė „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė Justė Šataitė. 
  

„Jaguar I-Pace“ yra varomas dviem nuolatinio veikimo magneto sinchroniniais elektros varikliais, kurie veikia efektyviau nei įprasti rinkoje indukciniai varikliai. Panašiai kaip ir „Formula E“ lenktyninių automobilių „I-TYPE Formula E“ varikliai, šios jėgainės generuoja 400 AG galią ir 700 Nm sukimo momentą, iki 100 km/h „I-Pace“ įsibėgėja vos per 4,8 sekundės.


„I-Pace“ 90 kWh ličio jonų akumuliatoriaus pilno įkrovimo užtektų nuvažiuoti iš Vilniaus į Klaipėdą – su visiškai įkrauta baterija elektromobilis WLTP ciklu nuvažiuoja net 480 kilometrų. 


Greitojo įkrovimo stotelė baterijas 80 procentų leistų įkrauti per 40 minučių. Įkrovimui bus naudojama nuolatinė greitoji įkrova (DC, 100 kW). 


Automobilį išbandžiusieji atkreipia dėmesį į smagų vairavimą vingiuotoje trasoje – pastaroji savybė yra labai reta paprastai viršsvoriu pasižymintiems elektromobiliams. 


Į akis krenta įspūdingas „I-Pace“ dizainas. Elektromobilis gali būti komponuojamas kitaip nei automobilis su vidaus degimo varikliu, todėl „I-Pace“ yra tuo pat metu ir futuristinis, ir labai elegantiškas. Be to, tai pirmasis „Jaguar“ su taip vadinamu „cab-forward“  kėbulu, kai keleivių salonas pastumiamas į priekį siekiant laimėti daugiau erdvės ir komforto.


Salone, kaip ir priklauso tikram „Jaguar“ – išskirtinis dėmesys detalėms, į keleivius orientuotas erdvės išdėstymas, aukščiausios kokybės medžiagos, įskaitant prabangų interjerą. 


Komforto funkcijų valdymui - nauja „Touch Pro Duo“ informacinė pramoginė sistema su jutikliniu ekranu. O naujoji  navigacijos sistema įvertina nustatyto maršruto topografiją, apibendrina ankstesnių kelionių įžvalgas, vairavimo stilių ir išskirtiniu tikslumu apskaičiuoja baterijos įkrovimo būseną, vairuotojui užtikrindama maksimalų pasitikėjimą automobilio galimybėmis.


„Jaguar I-Pace“ yra vidutinio dydžio visureigis, savo matmenimis maždaug atitinkantis „Porsche Macan“, tačiau elektromobilio komponavimo privalumai salone sukuria tiek erdvės, kad „I-Pace“ salone erdvės tiek pat, kiek „Jaguar XJ“ limuzine.  Nustebina ir bagažinės talpa – net 656 litrai, o sulanksčius sėdimąsias vietas – net 1453 litrai.


„Jaguar I-Pace“ prototipai Vilniaus „Inchcape Motors“ salone viešės iki liepos 20 dienos. Naujojo „Jaguar I-Pace“ kaina – nuo 80 700 eurų. Dar iki Lietuvą pasiekiant pirmiesiems „Jaguar I-Pace“, jau pasirašytos pirmosios sutartys su klientais.