2jz (21)
Поиск на форуме
Посланий | Ответов | Автор | |
---|---|---|---|
Kokia mašina pirkt?
nes 2jz yra 2jz
|
27 |
12-08-18 |
|
Ieskomi 2jz-GE arba 2jz-GTE stumoklu pirstai, bent 4 vnt.
Ieskoma 4-6 stumokliu pirstai nuo 2jz-GE arba 2jz-GTE variklio.
|
1 |
13-01-02 |
|
Mazda 323 variklis
Toyotos 2jz-GTE turetu tilpt lengvai
|
12 |
14-12-15 |
|
Peugeot 406 Coupe.
2jz Visiskai nedraugauja su dujomis ?
|
31 |
12-10-03 |
|
Peugeot 406 Coupe.
geras aparatas, bet 2jz serti dujomis butu sventvagyste
|
31 |
12-10-03 |
|
Atspek automobili :)
Lexus sc300t (dar buvo vadinama toyota soarer) su 2jz-gte
|
358 |
10-05-31 |
|
Kokia mašina pirkt?
tau kiltu ranka 2jz serti dujomis? jei nesugebi 3.0L isserti tai gal turetum dairytis mazesnio variklio?
|
27 |
12-08-18 |
|
Ar tinka lexus variklis ar bent variklio blokas nuo lexus gs 300 98-2003m i gs 300 93-97m?
Ar tinka lexus variklis ar bent variklio blokas nuo lexus gs 300 98-2003m i gs 300 93-97m? Nes varikliai labai panasus ir abu 2jz-ge atrodo
|
3 |
17-01-25 |
|
Ar tinka lexus variklis ar bent variklio blokas nuo lexus gs 300 98-2003m i gs 300 93-97m?
Ar tinka lexus variklis ar bent variklio blokas nuo lexus gs 300 98-2003m i gs 300 93-97m? Nes varikliai labai panasus ir abu 2jz-ge atrodo. foto senesnio lexus
|
4 |
17-01-25 |
|
brangiausias variklio remontas
nzn kaip pas jus per CRV motorai (K24) pas mus laiko kaina vien todel, kad jie yra labai daznai naudojami swappui i civicus. o "projektiniai" varikliai kaip 2jz ir nissano RB isvis kosmosus kainuoja. ypac turbiniai importuoti is japonijos. pvz turbinis 2jz su 6 saibu getrag deze kainuoja ~20k lt. o del veleno, tai is dylerio naujos variklio dalys beveik visada nesamones kainoja. uz karteri uzsiprase virs 1k litu.
|
29 |
13-12-20 |
|
optimaliausias variantas "turbos"
tai as neskubu.. tas pats dabartinis coupe dar labai sviezias ir ne per daug isbandytas.. yra gana prastu atsiliepimu apie 2.0 turbini varikli.. tipo nepavelka kebulo.
tai geriau palauksiu paziuresiu.. turbo kitai seskei gal atpigs.. be to nauja tiunint kaip ir gaidys butu. del to lioxa IS300 labai vilioja.. 2jz yra 2jz.. as lakstes su juo.. labai lengvai driftinasi.. G37 irgi, bet man nissanai nelabai patinka.. |
1454 |
11-09-24 |
|
2jz-GTE
jei ir rasi, gali kainuoti daugiau uz tavo lioxa. be to, reikes imti ir su deze, kompu ir t.t. - pilna komplekta. pigiau butu neturbine jo versija (2jz-GE) imti nuo anglisko IS300 arba GS300 su deze ir kompu. jei rankas ir biudzeta turi tai pasidarysi ir turbini is jo.. ir zinosi, kad jis neuzvaikytas. nzn kaip pas jus, bet pas mus 2jz-GTE vaiksto po $3500 - $4000 ir daugiau
|
3 |
12-11-25 |
|
Supra MK III
Dar noriu paklaust kas yra compression ratio kuris buna pvz.: 9:1:1? Toliau apie Supra. Pasidomėjau, apie variklius. Trumpai tariant, galingiausias 1JZ gte (apie 270hp) ėjo JP, kaip ir reikia tikėtis. EU ėjo oficialiai tik 3l atmosferiniai 200hp ir turbininiai 230hp, kurie 4 pavarų automatu ir 5 pavarų mechanine. Dabar išvis nugrybavau neaišku kur. Toyota Soarer ir Altezza eina su gana galingais 2jz-GE varikliais, kurie naujesni nei mkIII supra varikliai tik įdomu kaip šitie? Kiek esu matęs, autosporte naudoja 2jz tik nežinau ge ar gte. Tikiuosi per daug neužknisu aš
|
9 |
10-06-07 |
|
Peugeot 406 Coupe.
ziurint kam nori imti. 3.0L daug smagesnis, bet yra ir 2.0L variklis su tiek pat kW kiek ir 3.0L, tik jis gana retas. Siaip aparatas tikrai patvarus. "Driftinasi" irgi labai lengvai, nes sita IS'a sukure Nobuaki Katayama - tas pats veikejas, kuris sukure AE86 corolla.. kuri yra legendine drifto pasaulyje. bet jei nori imti tik kaip kasdienine masina tai imk silpnesni 2.0l motora.. Nes, kaip ir sakiau 2jz serti dujomis butu gana neprotinga. Beje, komforto atzvilgiu IS'as nera stebuklingas.. jei nori komforto ziurek i ES ar GS (sitas irgi galu varomas) su tuo paciu 3.0L 2jz. Nors ES irgi neziba..
|
31 |
12-10-03 |
|
Supra MK III
taip, compression ratio yra suspaudimo laipsnis.. 9.1:1 reiskia 9.1 atmosferu kompresija RX7 nebutina keisti turbiniam, nes jo rotoriai pakankamai tvirti. ausinimas nepades, nes kalba eina ne apie bendra variklio temperatura, kuri priklauso nuo ausinimo sistemos efektyvumo, o apie degimo temperatura, kuria sumazinti galima keiciant degimo kampa, oro/kuro misini, didininat oktana ir t.t. 2jz sakaitomi vienais geriausiu Toyotos varikliu. 2jz-GE yra atmosferinis variklis, kuris ejo i Lexus IS300 (japonijoj vadinama Toyota Alteeza), Lexus GS300 ir i atmosferine Supra MKIV 2jz-GTE yra turbinis to variklio variantas, kuris ejo i MKIV Supra. Kai kurios MKIII Supra ejo su ankstensiu variantu to variklio - 1JZ-GTE (turbinis).. Bet dauguma tu Suptu ejo su senesnio modelio varikliu is 7M seimos - 7M-GE ir 7M-GTE - 3L atmosferiniai ir turbiniai varikliai. apie Toyotu variklius. 7M, 1JZ ir pan nusako variklio "seima" po bruksnelio eina kita info. G - reiskia, kad galva yra sportine (jei butu F reikstu galva ekonomiska), T reiskia, kad turbinis variklis, E reiskia, kad elektroninis ipurskimas.
|
9 |
10-06-07 |
|
optimaliausias variantas "turbos"
bet Starion jau kaip ir klasika darosi.. tas baxuras paeme uz $3000 ta flakonu nupusta.. jo, net ir MKIII turbine turi kiausus. tik reiketu 2jz "iskiepyti" jai ir butu pats gazas.. is isvaizdos ji tikrai nera labai baisi.. man asmeniskai visai grazi. salonas irgi nera moraliskai pasenes. man is isvaizdos MKIII atrodo grieztesne uz MKIV
|
1454 |
11-09-24 |
|
bmw e46 ar lexus IS
tu metu IS neturejo V6.. abu 2.0L varikliai buvo 4 cilindru. 6 cilindru buvo "legendinis" 2jz trilitrinis, kuris irgi nebuvo V6. as imciau vienareiksmiskai IS300. jei nori IS200, ieskok su 3S-GE (154kW) varikliu.. jis irgi pakankamai smagus.. sukasi iki kokiu 8000 apsuku. 118kW dvilitrinis nera toks smagus ir traukia blogiau nei BMW 320 ar 323.. bet man asmeniskai lexus arciau sirdies. pirmas IS yra AE86 "ipedinis".. nors nemanau, kad tau tai ka nors sako.
|
10 |
10-12-20 |
|
auto projektai
as irgi uz turbo, bet V8 duoda idomu aspekta pacioms varzydboms - varzosi ne tik vairuotojai, kebulai, bet ir technologijos - V8 pries turbo. Turbos tikrai nedings vien del to, kad Garrett labai intensyviai remia formula drift ir ju reklamine kampanija praeita sezona buvo - "gone V8 hunting" - tipo einam medzioti V8. Ir Daigo Saito niekada neis link V8. net ir Odis idejo i facebooka 2jz foto ir parase, kad laikas eiti prie turbo. as jam pritariu.
bet apskritai as nesu pries V8, nes tai duoda driftui unikalu amerikietiska "prieskoni". miata su V8 yra idomus derinys.. kai toks mazas triperiukas baubia kaip kokia corvette cia Danny George miata, neblogai vaziavo - irgi pateko i top 16, ir siaip jis prikolistas |
1792 |
10-10-27 |
|
2jz-GTE
Norejau forumieciu paklausti. Ar galima rasti siu varikliu lietuvoje ? Ir kokia ju kaina butu ? Noreciau isideti i savo Lexus is 200. Mechanine deze. Iskart dekoju uz atsakymus.
|
3 |
12-11-25 |
|
2jz-GTE
Ai tai tada neverta... Dekui uz atsakyma.
|
3 |
12-11-25 |
|
optimaliausias variantas "turbos"
ne, nebuvo, bet chebra pritaike kaip turi buti po to jau TRD (Toyota Racing Development) pradejo leisti jiem dalis.. buvo atmosferiniam varikliui tiuno kit'as (Formula Atlantic) kuris is 1.6L isspaude 250 arkliu.. tai buvo zveris aisku buvo ir turbo kit'u ir nesveiku swappu kaip, kad turbinis 2jz.. apie Supra MKIII as ir pats galvojau pries imdamas saaba.. tiesa buvo 3 variantai be saabo - 300ZX, MKIII Supra ir Camaro Z28 nuo 94 ar kuriu ten.. jie visi uz panasia kaina ejo, bet 300ZX ir Supru normalios bukles kainos nesveikos, o Camaro buvo realus variantas, bet islosiau eBay aukcione Saaba ir prilipo su SX as turejes turputi pazinties, bet dar nebuvau "lakunas" tai per daug nesmaugiau.. po to jau ir su Porsche Boxsteriu buvau skersas isejes.. bet susiveliau, nes bl gale variklis uzsinesa per daug.. Su lambo neisejo uzsinesti - AWD ir traction.. be to, nenorejau bajeriu.. pamenu darbe buvo Supra MKIII palike tai kazkuris is musu mechaniku isleke pasilakstyti ir uz serviso i siuksliu konteinerius inpiso sonu.. tiesa visada norejau Toyota MR2 MKII, bet jie reti.. Gerai pagalasti jie zudo porschus..
|
1454 |
11-09-24 |