Пользователь
2010-06-07 16:32
Sveiki,
noriu pasidomėti šiuo auto ką žinot, nors įsivaizduoju žino daugiausia overboosted
Kiek žinau JP jos ėjo su 2, 5l turbininiais varikliais, o EU su 3, 0l atmosferiniais kuris turi apie 150kw. Skaičiau, kad mašina gana sunki, sveria apie 1, 5t. Bet čia tik teorija, įdomu sužinot apie jos vairavimą, variklį galbūt kažkas esate susidūrę.
noriu pasidomėti šiuo auto ką žinot, nors įsivaizduoju žino daugiausia overboosted
Kiek žinau JP jos ėjo su 2, 5l turbininiais varikliais, o EU su 3, 0l atmosferiniais kuris turi apie 150kw. Skaičiau, kad mašina gana sunki, sveria apie 1, 5t. Bet čia tik teorija, įdomu sužinot apie jos vairavimą, variklį galbūt kažkas esate susidūrę.
Пользователь
2010-06-07 18:55
as kai pirkau auto kaip tik ieskojau MKIII arba 300zx.. bet neradau nei vienos geram stovyje.. arba neisgaidintos..
esu vairaves 3L turbine.. eina tai ji tikrai gerai. salonas jos atgyvenes tik..
kas del variklio. kiek zinau visos is gamyklos isejo su defektu - galva buvo prisukta per silpnai, del ko prapusdavo tarpine, bet po tiek metu jai rasi, manau jau bus prisukta normaliai. ta kur vairavau turejo siaip daugiau bedu.. su elektronika buvo bedos. degimas dingdavo.. bet ner ko noreti - masina nenauja.
jei pirkti tai yra keblumu - sunkoka bus surasti padoraus stovio.. o jei auto bus labai gerai islaikyta tai ir kaina bus padori. ir kitas keblumas - dalys jom. bent LT ju gauti nera lengva kiek teko girdeti.
ir nusipirkus 2.5L atmosferini nlb jausis kad vairuoji Supra. kaip ir nusipirkus 3.4L camaro nesijaus, kad vairuoji muscle car..
Jei turi pinigu investuoti - imk.. o siaip.. islaikymas jos brangus.. nors auto tikrai isskirtine.
esu vairaves 3L turbine.. eina tai ji tikrai gerai. salonas jos atgyvenes tik..
kas del variklio. kiek zinau visos is gamyklos isejo su defektu - galva buvo prisukta per silpnai, del ko prapusdavo tarpine, bet po tiek metu jai rasi, manau jau bus prisukta normaliai. ta kur vairavau turejo siaip daugiau bedu.. su elektronika buvo bedos. degimas dingdavo.. bet ner ko noreti - masina nenauja.
jei pirkti tai yra keblumu - sunkoka bus surasti padoraus stovio.. o jei auto bus labai gerai islaikyta tai ir kaina bus padori. ir kitas keblumas - dalys jom. bent LT ju gauti nera lengva kiek teko girdeti.
ir nusipirkus 2.5L atmosferini nlb jausis kad vairuoji Supra. kaip ir nusipirkus 3.4L camaro nesijaus, kad vairuoji muscle car..
Jei turi pinigu investuoti - imk.. o siaip.. islaikymas jos brangus.. nors auto tikrai isskirtine.
Пользователь
2010-06-07 20:09
O kalbant tada apie 300zx, įsivaizduoju išlaikymas irgi ne pigesnis, nes Nissan varikliai nuo ca'askės, sr'o ir rb'eskės turi visokių nepageidaujamų problemų, tai jaučiu, kad 300zx irgi panašiai?
P.s. nenoriu kurt dar vienos temos, tai rašysiu čia. Gal esi susidūręs su rotariniais varikliais, įdomu jie modinasi ar gal jie patikimesni, nes LT čia tokia nelabai pažįstama tema.
http://www.animatedengines.com/wankel.shtml
Čia jo veikimo principas, kas nematėt
P.s. nenoriu kurt dar vienos temos, tai rašysiu čia. Gal esi susidūręs su rotariniais varikliais, įdomu jie modinasi ar gal jie patikimesni, nes LT čia tokia nelabai pažįstama tema.
http://www.animatedengines.com/wankel.shtml
Čia jo veikimo principas, kas nematėt
Пользователь
2010-06-07 21:09
tai modinti galima panasiai kaip ir stumoklinius (oro/kuro misnys, degimo kampas), bet sunkiau variklio daliu gauti.. ypac jei nori tvirtesniu rotoriu.. nors siaip rotoriai gauna maziau apkrovos nei stumokliai.. nes stumokliu greitis keiciasi labai drastiskai - paciam cilindro virsuj ir pacioj jo apacioj stumoklio greitis = 0, o eigoj - labai didelis.. del ko ir reikia tvirtesniu stumokliu ir svaistikliu. o rotorius niekada nesustoja, kas yra gerai, bet modinant degimo temperatura dideja.. del ko pats rotoriaus lydinys nebetinka. ir kompresijos nlb pakeisi jam..del to tiuninimui labiausiai pasiduoda is gamyklos ateje turbiniai rotoriai (Mazda RX7 pvz).
kas del 300zx tai ju varikliai pakankamai patvarus.. Twin turbo varikliai buvo gaminti specialiai 300zx'ui, o atmosferiniu irgi nlb kur kitur rasi.. Nebent gal Infinity J30.. bet nemanau, kad ju daug lietuvoj
kas del 300zx tai ju varikliai pakankamai patvarus.. Twin turbo varikliai buvo gaminti specialiai 300zx'ui, o atmosferiniu irgi nlb kur kitur rasi.. Nebent gal Infinity J30.. bet nemanau, kad ju daug lietuvoj
Пользователь
2010-06-08 09:01
Kalbant apie RX7, kaip suprantu jų rotarius keliant galią irgi reikia keist? Ar tiesiog labai daug aušint variklį?
http://www.apexi-usa.com/content/pdf6495.pdf
Pvz. čia man atrodo rotoriai nekeisti
http://www.apexi-usa.com/content/pdf6495.pdf
Pvz. čia man atrodo rotoriai nekeisti
Пользователь
2010-06-08 11:51
Dar noriu paklaust kas yra compression ratio kuris buna pvz.: 9:1:1?
Toliau apie Supra.
Pasidomėjau, apie variklius. Trumpai tariant, galingiausias 1JZ gte (apie 270hp) ėjo JP, kaip ir reikia tikėtis. EU ėjo oficialiai tik 3l atmosferiniai 200hp ir turbininiai 230hp, kurie 4 pavarų automatu ir 5 pavarų mechanine.
Dabar išvis nugrybavau neaišku kur. Toyota Soarer ir Altezza eina su gana galingais 2JZ-GE varikliais, kurie naujesni nei mkIII supra varikliai tik įdomu kaip šitie? Kiek esu matęs, autosporte naudoja 2jz tik nežinau ge ar gte.
Tikiuosi per daug neužknisu aš
Toliau apie Supra.
Pasidomėjau, apie variklius. Trumpai tariant, galingiausias 1JZ gte (apie 270hp) ėjo JP, kaip ir reikia tikėtis. EU ėjo oficialiai tik 3l atmosferiniai 200hp ir turbininiai 230hp, kurie 4 pavarų automatu ir 5 pavarų mechanine.
Dabar išvis nugrybavau neaišku kur. Toyota Soarer ir Altezza eina su gana galingais 2JZ-GE varikliais, kurie naujesni nei mkIII supra varikliai tik įdomu kaip šitie? Kiek esu matęs, autosporte naudoja 2jz tik nežinau ge ar gte.
Tikiuosi per daug neužknisu aš
Пользователь
2010-06-08 11:55
2010-06-08
11:51 писал:
Dar noriu paklaust kas yra compression ratio kuris buna pvz.: 9:1:1?
Toliau apie Supra.
Pasidomėjau, apie variklius. Trumpai tariant, galingiausias 1JZ gte (apie 270hp) ėjo JP, kaip ir reikia tikėtis. EU ėjo oficialiai tik 3l atmosferiniai 200hp ir turbininiai 230hp, kurie 4 pavarų automatu ir 5 pavarų mechanine.
Dabar išvis nugrybavau neaišku kur. Toyota Soarer ir Altezza eina su gana galingais 2JZ-GE varikliais, kurie naujesni nei mkIII supra varikliai tik įdomu kaip šitie? Kiek esu matęs, autosporte naudoja 2jz tik nežinau ge ar gte.
Tikiuosi per daug neužknisu aš :)
Toliau apie Supra.
Pasidomėjau, apie variklius. Trumpai tariant, galingiausias 1JZ gte (apie 270hp) ėjo JP, kaip ir reikia tikėtis. EU ėjo oficialiai tik 3l atmosferiniai 200hp ir turbininiai 230hp, kurie 4 pavarų automatu ir 5 pavarų mechanine.
Dabar išvis nugrybavau neaišku kur. Toyota Soarer ir Altezza eina su gana galingais 2JZ-GE varikliais, kurie naujesni nei mkIII supra varikliai tik įdomu kaip šitie? Kiek esu matęs, autosporte naudoja 2jz tik nežinau ge ar gte.
Tikiuosi per daug neužknisu aš :)
compresion rate, tai ne kompresija kaip pas mus priimta, o suspaudimo laipsnis
Пользователь
2010-06-08 18:30
taip, compression ratio yra suspaudimo laipsnis.. 9.1:1 reiskia 9.1 atmosferu kompresija
RX7 nebutina keisti turbiniam, nes jo rotoriai pakankamai tvirti. ausinimas nepades, nes kalba eina ne apie bendra variklio temperatura, kuri priklauso nuo ausinimo sistemos efektyvumo, o apie degimo temperatura, kuria sumazinti galima keiciant degimo kampa, oro/kuro misini, didininat oktana ir t.t.
2JZ sakaitomi vienais geriausiu Toyotos varikliu.
2JZ-GE yra atmosferinis variklis, kuris ejo i Lexus IS300 (japonijoj vadinama Toyota Alteeza), Lexus GS300 ir i atmosferine Supra MKIV
2JZ-GTE yra turbinis to variklio variantas, kuris ejo i MKIV Supra. Kai kurios MKIII Supra ejo su ankstensiu variantu to variklio - 1JZ-GTE (turbinis).. Bet dauguma tu Suptu ejo su senesnio modelio varikliu is 7M seimos - 7M-GE ir 7M-GTE - 3L atmosferiniai ir turbiniai varikliai.
apie Toyotu variklius. 7M, 1JZ ir pan nusako variklio "seima" po bruksnelio eina kita info. G - reiskia, kad galva yra sportine (jei butu F reikstu galva ekonomiska), T reiskia, kad turbinis variklis, E reiskia, kad elektroninis ipurskimas.
RX7 nebutina keisti turbiniam, nes jo rotoriai pakankamai tvirti. ausinimas nepades, nes kalba eina ne apie bendra variklio temperatura, kuri priklauso nuo ausinimo sistemos efektyvumo, o apie degimo temperatura, kuria sumazinti galima keiciant degimo kampa, oro/kuro misini, didininat oktana ir t.t.
2JZ sakaitomi vienais geriausiu Toyotos varikliu.
2JZ-GE yra atmosferinis variklis, kuris ejo i Lexus IS300 (japonijoj vadinama Toyota Alteeza), Lexus GS300 ir i atmosferine Supra MKIV
2JZ-GTE yra turbinis to variklio variantas, kuris ejo i MKIV Supra. Kai kurios MKIII Supra ejo su ankstensiu variantu to variklio - 1JZ-GTE (turbinis).. Bet dauguma tu Suptu ejo su senesnio modelio varikliu is 7M seimos - 7M-GE ir 7M-GTE - 3L atmosferiniai ir turbiniai varikliai.
apie Toyotu variklius. 7M, 1JZ ir pan nusako variklio "seima" po bruksnelio eina kita info. G - reiskia, kad galva yra sportine (jei butu F reikstu galva ekonomiska), T reiskia, kad turbinis variklis, E reiskia, kad elektroninis ipurskimas.
Пользователь
2010-06-09 12:14
Aišku, labai dėkoju už atsakymus visiems, ypatingai overboosted.
Ваше послание |
|