optimaliausias variantas "turbos"

Создал Пользователь 2011-09-24
2011-09-24 21:23
koks butu pats optimaliausias variantas, keiciant turba, is garret t15, galios atzvilgiu, ka pasirinktinkti? teke skaityt, kad deda t25 arba gt28rs, taciau domintu, kas optimaliausia, galios atzvilgiu, idomios butu ir kainos
2011-09-24 21:43
mitsubisio td04 butu turbut geras variantas upgradui. aisku t25 ir gt28 yra didesnes, bet ar tu galesi jas pilnai isnaudoti. jos siaip brangesnes. ypac GT28, nes ji yra guoline.. naujos kaina apie $1000.
2011-09-24 21:49
o galbut galetum pasakyt, ar si turba (td04) buvo montuojama i zemiskus auto, jei taip i kokius? o kokia nuomone butu apie t2, ar ji buvo stock kokiame nors modelyje? daug kas ja ira "isimetes"
2011-09-24 22:16
2011-09-24 21:49 писал: o galbut galetum pasakyt, ar si turba (td04) buvo montuojama i zemiskus auto, jei taip i kokius? o kokia nuomone butu apie t2, ar ji buvo stock kokiame nors modelyje? daug kas ja ira "isimetes"
td04 ejo i Saab B205R (2.0L) ir B235R (2.3L) variklius. Saab 9-3 2.0L HOT (high output turbo) versija su 205 arkliais, o 2.3L ejo i 9-5 kai kuriuos ir i 9-3 Viggen, turejo 225 arklius. jei arkliu maziau - turba ir purkstukai mazesni.

i subarikus dar ejo ta turba, bet as tiksliai nezinau i kuriuos.

T25 ejo i Saab 9000 ir atrodo i 900, bet bijau sumeluot
4243 / 0
2011-09-24 23:26
2011-09-24 21:43 писал: mitsubisio td04 butu turbut geras variantas upgradui. aisku t25 ir gt28 yra didesnes, bet ar tu galesi jas pilnai isnaudoti. jos siaip brangesnes. ypac GT28, nes ji yra guoline.. naujos kaina apie $1000.
kaip suprast guoline ir ne guoline .buna ne guoliniu?
2011-09-24 23:28
2011-09-24 21:43 писал: mitsubisio td04 butu turbut geras variantas upgradui. aisku t25 ir gt28 yra didesnes, bet ar tu galesi jas pilnai isnaudoti. jos siaip brangesnes. ypac GT28, nes ji yra guoline.. naujos kaina apie $1000.
2011-09-24 23:26 naudingas писал: kaip suprast guoline ir ne guoline .buna ne guoliniu?
buna tepaliniais guoliais - kaip, kad alkuninis velenas, o buna saratiniais prabangiais guoliais. nes iprastiniai plieniniu saratu guoliai tokiu sukiu neatlaikytu
4243 / 0
2011-09-24 23:51
idomu koks guolis ant 2.1 td:) tai per sratinius guolius teka tas pats variklio tepalas ar ten uzdara sistema?turtu kazkas ausinti logiskai
2011-09-25 00:04
2011-09-24 23:51 naudingas писал: idomu koks guolis ant 2.1 td:) tai per sratinius guolius teka tas pats variklio tepalas ar ten uzdara sistema?turtu kazkas ausinti logiskai
greiciausiai tepalinis, nes beveik visuose gamykliniuose tepaliniai.

taip, vis dar tepa ir ausina variklio tepalas. tik jo maziau reikia
2011-09-25 03:28
gal galettmet maziau OT ir daugiau minciu i manot klausima? nes man tkrj neidomu kokia turba 2.1td
2011-09-25 06:20
2011-09-25 03:28 писал: gal galettmet maziau OT ir daugiau minciu i manot klausima? nes man tkrj neidomu kokia turba 2.1td
siaip jei nori max galios, tai GT28 tikrai duos gera oro kieki prie dideliu sukiu, bet lagas gali padideti, taip, kad jei nemanai, kad isnaudosi visa potenciala - uzteks ir mazesnes/pigesnes. TD04-15g manau bus pats tas. lago bus daugiau siek tiek nei su dabartine turba, bet prie aukstu sukiu duos geresnius rezultatus. turba siaip reiktu rinktis kai jau nebera kur detis. o jei pradedi nuo turbos, tai ir kuro sistema atitinkamai reikia is karto ruosti.
2011-09-27 20:24
2011-09-25 03:28 писал: gal galettmet maziau OT ir daugiau minciu i manot klausima? nes man tkrj neidomu kokia turba 2.1td
2011-09-25 06:20 писал: siaip jei nori max galios, tai GT28 tikrai duos gera oro kieki prie dideliu sukiu, bet lagas gali padideti, taip, kad jei nemanai, kad isnaudosi visa potenciala - uzteks ir mazesnes/pigesnes. TD04-15g manau bus pats tas. lago bus daugiau siek tiek nei su dabartine turba, bet prie aukstu sukiu duos geresnius rezultatus. turba siaip reiktu rinktis kai jau nebera kur detis. o jei pradedi nuo turbos, tai ir kuro sistema atitinkamai reikia is karto ruosti.
Na vat cia ir ira niuansai, galios niekada nebus per daug :D Man nereikia auto, kuris taptu vien turbo projektu, tiesiog noriu padidinti galia, manau plius minus, iki mazdaug 120 kw, manau uztektu, nes pagrindinis dalykas, jog noriu ta auto, naudoti kas diena, o ne isvaziuoti tik svenciu progom, todel, kadangi jau esi minejas, jog t15 ira per maza siam varilkliui, noretusi rasti optimalu varianta, nezadu az daryt drago auto. Todel ir noriu jog patartum ka deti, beto idomu kas labiau apsimoka, ar pirkt kokia "prilinkusia" turbina ir ja restauruot, ar bandyt ieskot geros devetos, ar pirkt nauja...
2011-09-27 20:32
O ka ten toj kuro sistemoi ruosti? siurbli, jei nepakaks "stock", purkstukus, nu ir "manual" kuro slegio voztuva, manau cia gal ir viskas su kuro sistema ?
2011-09-28 10:30
as manau, kad vienas geriausiu variantu tada ir butu MHI TD04. 120kW drasiai ispusi is jos. jinai dvieju litru varikli drasiai ismaitina iki 150kW stocke ir lieka dar rezervo. ir tikrai nebus overkill jinai, nes jinai nera ir per didele. as siaip VW/audi nesi zinovas, tai pasidomek kur nors pas apie juos nusimanancius apie KKK turbinas. K26 kiek girdejau yra visai padori.

su prilinkusiom tai irgi savi niuansai. jei labai asele makaluojasi ji gali buti sugadinusi nepataisomai centrine turbokompresoriaus sekcija, tiksliau tas vietas kuriose statosi salnikai, ir tada jau nlb ka padarysi. ji gali besimakaluodama sugadinti sparnuotes arba save pacia. buna ir kraupesniu variantu, kaip kad sitoj foto. cia nuo Sprinterio. nuluzo kintamos geometrijos vienas sparnelis ir turbinos sparnuote ji "pagavo".. kadangi turbinos puse yra uzpresuota ant aseles - asele nuluzo, kartu su savin nulauze dali guolio ir ismale cenrine sekcija.

del to su parejusiom reikia gan atsargiai. net ir restauruojant paciam patartina nunesti asele balansavimui, nes prie tokiu apsuku balansas yra labai svarbus.

manau geriau butu ieskoti naudotos turbinos, bet pries perkant aisku apziureti, kad nebutu per didelio aseles laisvumo, nesimatytu rudziu aplink tepalo portus ir aiskiu tepalo tekejimo zymiu, nors tai pamatyti gali buti sunku nes dauguma turbu kazkiek tepalo visada praleidzia.

o del kuro sistemos, tai viskas priklauso kaip toli tu zadi eiti. siaip patarimas butu isideti wideband liambda sensoriu, kad galetum sekti oro/kuro misini, bet jis gana nepigus, pigiausias ~$200. siaip kai kurie voltmetrai turi Duty Cycle opcija, su juo galetum sekti purkstuku duty cycle.. jei pagreitejant duty cycle buna daugiau nei 85% - reikia nauju purkstuku. bet tai dar vistiek nepasako visko, nes pats kompas gali nezinoti kaip elgtis prie didesnio turbos slegio ir neprideti kuro. siaip yra ir pigesni dacikai, bet jie tik rodo, kada liesas misinys ir kada riebus, bet neparodo ant kiek liesas ir ant kiek riebus. saugumui aisku gal ir praverstu, bet jei misinys bus apie 14:1, dacikas rodys, kad riebus, nes teoriskai jis dar riebus, bet praktiskai prie didelio slegio ir apsuku tu nori daug riebesnio misinio - 12:1 ir riebiau.

kitaip sakant daug niuansu, bet viskas remiasi i pinigus. o i darba tai zinai.. mano draugas kasdien i darba vazineja su 700 arkliu evo, kitas su 500 arkliu neonu srt, tai zinai.. niekas taves nevercia spausti kaip ligoniui:) o kai nespaudi tai ir neryja nesveikai.
4243 / 0
2011-09-28 10:39
2011-09-25 03:28 писал: gal galettmet maziau OT ir daugiau minciu i manot klausima? nes man tkrj neidomu kokia turba 2.1td
vistiek cia vienas zmogus tik tau gali viska papasakot .kai ne klausi tai duok ir kitiems pasirasinet .nebuk godus, ypac kai tau buvo atsakyta
2011-09-28 10:55
2011-09-29 22:48
2011-09-28 10:30 писал: as manau, kad vienas geriausiu variantu tada ir butu MHI TD04. 120kW drasiai ispusi is jos. jinai dvieju litru varikli drasiai ismaitina iki 150kW stocke ir lieka dar rezervo. ir tikrai nebus overkill jinai, nes jinai nera ir per didele. as siaip VW/audi nesi zinovas, tai pasidomek kur nors pas apie juos nusimanancius apie KKK turbinas. K26 kiek girdejau yra visai padori.

su prilinkusiom tai irgi savi niuansai. jei labai asele makaluojasi ji gali buti sugadinusi nepataisomai centrine turbokompresoriaus sekcija, tiksliau tas vietas kuriose statosi salnikai, ir tada jau nlb ka padarysi. ji gali besimakaluodama sugadinti sparnuotes arba save pacia. buna ir kraupesniu variantu, kaip kad sitoj foto. cia nuo Sprinterio. nuluzo kintamos geometrijos vienas sparnelis ir turbinos sparnuote ji "pagavo".. kadangi turbinos puse yra uzpresuota ant aseles - asele nuluzo, kartu su savin nulauze dali guolio ir ismale cenrine sekcija.

del to su parejusiom reikia gan atsargiai. net ir restauruojant paciam patartina nunesti asele balansavimui, nes prie tokiu apsuku balansas yra labai svarbus.

manau geriau butu ieskoti naudotos turbinos, bet pries perkant aisku apziureti, kad nebutu per didelio aseles laisvumo, nesimatytu rudziu aplink tepalo portus ir aiskiu tepalo tekejimo zymiu, nors tai pamatyti gali buti sunku nes dauguma turbu kazkiek tepalo visada praleidzia.

o del kuro sistemos, tai viskas priklauso kaip toli tu zadi eiti. siaip patarimas butu isideti wideband liambda sensoriu, kad galetum sekti oro/kuro misini, bet jis gana nepigus, pigiausias ~$200. siaip kai kurie voltmetrai turi Duty Cycle opcija, su juo galetum sekti purkstuku duty cycle.. jei pagreitejant duty cycle buna daugiau nei 85% - reikia nauju purkstuku. bet tai dar vistiek nepasako visko, nes pats kompas gali nezinoti kaip elgtis prie didesnio turbos slegio ir neprideti kuro. siaip yra ir pigesni dacikai, bet jie tik rodo, kada liesas misinys ir kada riebus, bet neparodo ant kiek liesas ir ant kiek riebus. saugumui aisku gal ir praverstu, bet jei misinys bus apie 14:1, dacikas rodys, kad riebus, nes teoriskai jis dar riebus, bet praktiskai prie didelio slegio ir apsuku tu nori daug riebesnio misinio - 12:1 ir riebiau.

kitaip sakant daug niuansu, bet viskas remiasi i pinigus. o i darba tai zinai.. mano draugas kasdien i darba vazineja su 700 arkliu evo, kitas su 500 arkliu neonu srt, tai zinai.. niekas taves nevercia spausti kaip ligoniui:) o kai nespaudi tai ir neryja nesveikai.
Sunku pasakyti, kiek kw, galutinis tikslas, nes pvz, db pusiau nuardytas ~8s 100km/h, bet dar prisides garso izoliacija, ratai didesni, noreciau ir stabdziu disku didesnio diametro, plius dar abs ketinu sumontuot, nes europai, jo nebuvo, taigi blogiausiu atveju, viska sudejus, noreciau jog nepablogetu trauka, arba netgi pageretu, butu puiku, taigi snekant kilovatu "kalba" sunku tiksliai pasakyti....

Kas del turbo, tai pvz saab b205r kas cia per masina? :D man reiktu tiksliu, kad ir saab pavadinimu, o ne kodiniu, kad po paieskos/dalimis autogide, galeciau iskart skambint ir tartis su zmogum.

Pirmas variantas, del didelio AG skaiciaus, tai nepamirskim, jog cia 1.5 sohc, o antra, tai turbo projekto, manau tikrai nespeciau padaryt, nes kaip zinai, gal ne sendien ir ne ryt, bet vistiek isvyksiu i usa....

kuro misini, primityviai gali stebet su el. testeriu, pagal liamda, o va duty cycle, nezinau kaip patikrinti.....

kas del turbo subyrejimo, paskutiniam scoupe, karstosios dalies sparnuote, radau duslintuve, neklausk kaip ji ten pakliuvo, padirbtum LT pamatytum cia variantu :D
2011-09-29 22:53
2011-09-25 03:28 писал: gal galettmet maziau OT ir daugiau minciu i manot klausima? nes man tkrj neidomu kokia turba 2.1td
2011-09-28 10:39 naudingas писал: vistiek cia vienas zmogus tik tau gali viska papasakot .kai ne klausi tai duok ir kitiems pasirasinet .nebuk godus, ypac kai tau buvo atsakyta:lol:
sorry, kartais nervai nebeatlaiko 2-4 bemiegiu paru, tai pripamstu kokio alaus, tada tampu godus :D suprantu jog ir tau daug kas idomu, i ta mano posta, nekreipk demesio tiesiog
2011-09-30 06:14
B205R yra 2.0L high output turbo variantas su 205 arkliais eina i 9-3 SE ir 9-5 kai kuriuos. bet patikrink, nes kai kurie sakys, kad arkliu 205, o bus maziau, nes regitra suda megsta pamalti su kW. ant turbos parasyta ar ten Garret T17 ar TD04, tik nepamenu ar MHI parasyta ar Mitsubishi Heavy Industries. sakyciau MHI. tai sakau yra mechanikam skirtu testeriu, kurie be V, A ir Ohm dar turi Duty Cycle, RPM ir dar visokiu mandrumu.
2011-09-30 19:23
Kur jungiate sia zarnele nuo bov..?
2011-09-30 19:25
2011-09-30 19:23 писал: Kur jungiate sia zarnele nuo bov..?
isiurbimo kolektoriu
2011-09-30 19:27
2011-09-30 19:23 писал: Kur jungiate sia zarnele nuo bov..?
2011-09-30 19:25 писал: isiurbimo kolektoriu
Gal gali placiau apie sios zarneles funkcija ir kam jin aplamai skirta, i kuria kolektoriaus vieta geriausia ja pajungti?
2011-09-30 19:40
ji atidaro bov kai uzsidaro droselne sklende (atleidi gaza) ir isiurbimo kolektotiuje pasidaro vakuumas. vakuumas ir atidaro bov.. siaip nelabai svarbu kurioj vietoj. dazniausiai gamykliskai buna netoli sklendes ir toliau nuo kolektoriaus slegio/vakuumo sensoriaus.
2011-09-30 19:44
2011-09-30 19:40 писал: ji atidaro bov kai uzsidaro droselne sklende (atleidi gaza) ir isiurbimo kolektotiuje pasidaro vakuumas. vakuumas ir atidaro bov.. siaip nelabai svarbu kurioj vietoj. dazniausiai gamykliskai buna netoli sklendes ir toliau nuo kolektoriaus slegio/vakuumo sensoriaus.
Dekui biciuli, tiek ir tenorejau suzinot..
2011-10-10 22:49
Cia ne i tema, bet nenoriu kurt nauju.
"turbavui" zymiai didesne kompresija, kam tai kenkia? Turiu omenij kokiai detalei, tarpinei, stumuokliam ar pan.
2011-10-10 23:04
2011-10-10 22:49 писал: Cia ne i tema, bet nenoriu kurt nauju.
"turbavui" zymiai didesne kompresija, kam tai kenkia? Turiu omenij kokiai detalei, tarpinei, stumuokliam ar pan.
is esmes viskam, nes auksta kompresija labai padidina detonacijos tikimybe.. turesi arba velinti degima gana smarkiai, prideti daug daugiau kuro nei reikia, naudoti labai auksto oktano kura ir riboti pati boosto slegi. viskas, isskyrus auksto oktano naudojima, mazina galia.

aukstos kompresijos varikliai netoleruoja boosto.
2011-10-10 23:14
O ka daryt, jei variklij neismaneliai jau pridirbe nesamoniu? ir kompresi vietoi 7, 5:1 dabar ~10, 5:1 tarpine aukstesne?

Recirkuliacinis bov, brangiau nei paprastas? Beja, kokia bov tikroji paskirtis? Apsaugot turbina, ar pasirodyt jog as kietasas mane turbo :D suprantu jog jie kazkiek apsaugo turbina nuo "smugiu", bet tas iskirtinis garsas kam tada?
Teko skaityt, jog su maf, patartina tik recirkuliacinis, tiesa?
2011-10-10 23:15
O.T. ten neturetu but to snukio, su iskistu liezuviu
2011-10-10 23:36
2011-10-10 23:14 писал: O ka daryt, jei variklij neismaneliai jau pridirbe nesamoniu? ir kompresi vietoi 7, 5:1 dabar ~10, 5:1 tarpine aukstesne?

Recirkuliacinis bov, brangiau nei paprastas? Beja, kokia bov tikroji paskirtis? Apsaugot turbina, ar pasirodyt jog as kietas:pas mane turbo :D suprantu jog jie kazkiek apsaugo turbina nuo "smugiu", bet tas iskirtinis garsas kam tada?
Teko skaityt, jog su maf, patartina tik recirkuliacinis, tiesa?
siaip vienintelis tinkamas budas mazinti kompresijai yra zemo suspaudimo laipsnio stumokliai.. kurie yra nepigus, bet jei zadi daryti is atmosferinio tai pirmoj eilej reiketu juos pasidaryti (kaune daro kiek zinau.. 1 stumoklis anksciau buvo 250lt).. ir aisku kaltinius. is bedos galima tarpine storesne, bet nepatartina.. cia daugiau del niuansu degimo kameros dizaino ir kaip nuo jos priklauso liepsnos plitimas. storesne tarpine tai gadina kazkiek.

bov paskirtis tokia pati kaip ir recirkuliacinio voztuvo - kaip ir sakei, apsaugoti nuo griztancio oro "smugiu".. bov pliusas toks, kad daugiau ir greiciau oro pasisalina ir nebuna turbulencijos turbos isiurbimo pusej, ypac kai slegio buna daug. prie normalaus slegio uztenka ir recirkuliacinio. nors esu mates nesveiku setupu kuriem reikejo 2 bovu. bet ten ir turba kaip mano 4 turbos.

taip, su MAF nepatartina, nes kai atsidarys bov jis i atmosfera isleis jau apmatuota ora del ko misinys momentaliai bus labai riebus. pirmoj eilej katalizatorius gali perkaisti, jei jo nera - gali saudyt is ismetimo vamzdzio. gali net uzgesti masina jei misinys smarkiai riebus. kitas niuansas jei spyryuokle bove nepakankamai tvirta gali siurbti ora ant laisvu, nes bovas bus atsidares kazkiek.. del to misinys bus liesas.
2011-10-10 23:48
As ne is atmosferinio.... tiesiog nupirkau scoupe gt motora, kurio tokia auksta kompresija..... jauciu ne i gera tai bus....

O del recirkuliaciniu, jie brangiasni uz paprastus?

4kart didesne nei tava turbina?? tai kiek tas auto ag turi?

Na youtube ira vaizdelis, skyline r34 su turba, kurios kompresoriaus sparnuote, kokius 5-6 kart didesne nei mano, o i paemimo anga ranka ikist galetum nesunkiai, tai ant dyno suka, berods 1.3k ag ar 1.1k db nepamenu
2011-10-11 00:02
2011-10-10 23:48 писал: As ne is atmosferinio.... tiesiog nupirkau scoupe gt motora, kurio tokia auksta kompresija..... jauciu ne i gera tai bus....

O del recirkuliaciniu, jie brangiasni uz paprastus?

4kart didesne nei tava turbina?? tai kiek tas auto ag turi?:shocking:

Na youtube ira vaizdelis, skyline r34 su turba, kurios kompresoriaus sparnuote, kokius 5-6 kart didesne nei mano, o i paemimo anga ranka ikist galetum nesunkiai, tai ant dyno suka, berods 1.3k ag ar 1.1k db nepamenu
tai gal ten debilas galva "spaude".. lietuvoj juk madinga. ypac kai apie variklius nieko nenusimanai.. issuk zvake paziurek gal nesveikas sluoksnis suodziu ant stumoklio, tai irgi kompresija didina.

siaip dauguma bov galima paversti recirkuliaciniais. net HKS SSQV parduoda specialu antgali 1 colio skersmens. tiktu i mano saaba. reiktu tik nupjauti dali vamzdzio kuriuo grizta oras i isiurbimo puse.

dakuja ten pas ji gerokai virs 1000. kita setupa maciau irgi su 2 bovais, bet ten buvo bymeris su 2 turbom irgi virs 1k arkliu.

o man tokios uztektu
2011-10-11 00:05
2011-10-10 23:48 писал: As ne is atmosferinio.... tiesiog nupirkau scoupe gt motora, kurio tokia auksta kompresija..... jauciu ne i gera tai bus....

O del recirkuliaciniu, jie brangiasni uz paprastus?

4kart didesne nei tava turbina?? tai kiek tas auto ag turi?:shocking:

Na youtube ira vaizdelis, skyline r34 su turba, kurios kompresoriaus sparnuote, kokius 5-6 kart didesne nei mano, o i paemimo anga ranka ikist galetum nesunkiai, tai ant dyno suka, berods 1.3k ag ar 1.1k db nepamenu
2011-10-11 00:02 писал: tai gal ten debilas galva "spaude".. lietuvoj juk madinga. ypac kai apie variklius nieko nenusimanai.. issuk zvake paziurek gal nesveikas sluoksnis suodziu ant stumoklio, tai irgi kompresija didina.

siaip dauguma bov galima paversti recirkuliaciniais. net HKS SSQV parduoda specialu antgali 1 colio skersmens. tiktu i mano saaba. reiktu tik nupjauti dali vamzdzio kuriuo grizta oras i isiurbimo puse.

dakuja ten pas ji gerokai virs 1000. kita setupa maciau irgi su 2 bovais, bet ten buvo bymeris su 2 turbom irgi virs 1k arkliu.

o man tokios uztektu :thumbup:
Bet kaip aukstai turba stovi :)

a kodel nenusiperki tokios?
2011-10-11 00:08
2011-10-10 23:48 писал: As ne is atmosferinio.... tiesiog nupirkau scoupe gt motora, kurio tokia auksta kompresija..... jauciu ne i gera tai bus....

O del recirkuliaciniu, jie brangiasni uz paprastus?

4kart didesne nei tava turbina?? tai kiek tas auto ag turi?:shocking:

Na youtube ira vaizdelis, skyline r34 su turba, kurios kompresoriaus sparnuote, kokius 5-6 kart didesne nei mano, o i paemimo anga ranka ikist galetum nesunkiai, tai ant dyno suka, berods 1.3k ag ar 1.1k db nepamenu
2011-10-11 00:02 писал: tai gal ten debilas galva "spaude".. lietuvoj juk madinga. ypac kai apie variklius nieko nenusimanai.. issuk zvake paziurek gal nesveikas sluoksnis suodziu ant stumoklio, tai irgi kompresija didina.

siaip dauguma bov galima paversti recirkuliaciniais. net HKS SSQV parduoda specialu antgali 1 colio skersmens. tiktu i mano saaba. reiktu tik nupjauti dali vamzdzio kuriuo grizta oras i isiurbimo puse.

dakuja ten pas ji gerokai virs 1000. kita setupa maciau irgi su 2 bovais, bet ten buvo bymeris su 2 turbom irgi virs 1k arkliu.

o man tokios uztektu :thumbup:
2011-10-11 00:05 писал: Bet kaip aukstai turba stovi :)

a kodel nenusiperki tokios?
jo, cia kolektorius aukstyn kojom stovi.. top mount turbo.

tokios turbos neatlaikytu nei mano stumokliai nei kuro sistema nei deze. sitas saabas turi 670 arkliu ratuose.
2011-10-11 00:13
O kolega.... Turite vizija pasiekti tiek ag, ar visgi nusistates riba esi?
2011-10-11 00:25
tai man visu pirma reikia deze ir varikli pasikeisti.. tada jau galvosiu. deze pas mane automatine, o variklis prabeges 135k myliu. kolkas nlb laiko yra kazka daryti.. dirbu ir studijuoju as dabar. po biski vistiek dairausi daliu. pradesiu nuo elektronikos. db planuose standalone ECU isideti. ir dezes F35 ieskau. reikes persirinkti is anksto
2011-10-11 00:29
Nusimanai apie dezes?

standalone, kas tai?
2011-10-11 00:35
2011-10-11 00:29 писал: Nusimanai apie dezes?

standalone, kas tai?
esu perrinkes viena, o kitai tik reduktoriu keites.. bet cia senokai buvo. reikes prisiminti. ieskau service manualo, nes be manualo nlb ka padarysi, nes reikia specifikaciju.

standalone tai programuojamas ECU. man nusibodo zaisti su Trionicu. per daug laiko atima kuro derinimas ypac keiciant purkstukus
2011-10-11 00:36
greiciausiai desiu Megasquirta, nes geriausiai ji zinau. galvojau apie Accel, bet jis daug brangesnis ir neturi boosto valdymo
2011-10-11 00:41
Del greiciu dezes, kas labiau apsimoka, ilginti 5 begi, ar ieskoti +-panasios greiciu dezes su 6begiais ? Tikslas butu, kazkiek padidinti max greiti, nes db tik 205km/h nes apsukos ant ribotuvo "lipa", plius suekonomint vaziavima, nes db 100km/h 3k rpm....... idiotizmas zodziu
2011-10-11 00:44
2011-10-11 00:36 писал: greiciausiai desiu Megasquirta, nes geriausiai ji zinau. galvojau apie Accel, bet jis daug brangesnis ir neturi boosto valdymo:shocking:
Tai iseitis, manual boost kontrole?
2011-10-11 00:48
2011-10-11 00:41 писал: Del greiciu dezes, kas labiau apsimoka, ilginti 5 begi, ar ieskoti +-panasios greiciu dezes su 6begiais ? Tikslas butu, kazkiek padidinti max greiti, nes db tik 205km/h nes apsukos ant ribotuvo "lipa", plius suekonomint vaziavima, nes db 100km/h 3k rpm....... idiotizmas zodziu
labai pailginus 5ta begi gali labai nuliudinti trauka perjungus is 4to i 5ta. geriau aisku butu 6 begiu.. jei imanoma. siaip yra conversion ir saabam i 6 saibu deze is Cobalt SS, bet man pilnai uzteks penkiu.

jo, tada manual control teks. kas nera blogai.. tik, kad elektroninis patogiau ir tiksliau.. salyginai.. bet kam tada moketi daugiau uz Accel be boost control kai uz jo kaina gali 2 - 3 megasquirtus paimti:)
2011-10-11 00:56
2011-10-11 00:41 писал: Del greiciu dezes, kas labiau apsimoka, ilginti 5 begi, ar ieskoti +-panasios greiciu dezes su 6begiais ? Tikslas butu, kazkiek padidinti max greiti, nes db tik 205km/h nes apsukos ant ribotuvo "lipa", plius suekonomint vaziavima, nes db 100km/h 3k rpm....... idiotizmas zodziu
2011-10-11 00:48 писал: labai pailginus 5ta begi gali labai nuliudinti trauka perjungus is 4to i 5ta. geriau aisku butu 6 begiu.. jei imanoma. siaip yra conversion ir saabam i 6 saibu deze is Cobalt SS, bet man pilnai uzteks penkiu.

jo, tada manual control teks. kas nera blogai.. tik, kad elektroninis patogiau ir tiksliau.. salyginai.. bet kam tada moketi daugiau uz Accel be boost control kai uz jo kaina gali 2 - 3 megasquirtus paimti:)
Del deziu pritaikymo, turiu siektiek info parsisiuntes is usa tiuneriu :) tik vat jei ilgint penkta, tektu vezt ta suprantantiems, nes pats nlb nusimanau.... nieko jauciu nepadaryciau..

zinoma, tokiu atveju labiau apsimoka rinktis kas pigiau-tinkamiau, programuojama ecu maciau uz 800lt, gali valdyt iki 16cyl, bet jauciu kitaicas firmos gaila nepamenu
2011-10-11 08:34
2011-10-11 00:41 писал: Del greiciu dezes, kas labiau apsimoka, ilginti 5 begi, ar ieskoti +-panasios greiciu dezes su 6begiais ? Tikslas butu, kazkiek padidinti max greiti, nes db tik 205km/h nes apsukos ant ribotuvo "lipa", plius suekonomint vaziavima, nes db 100km/h 3k rpm....... idiotizmas zodziu
2011-10-11 00:48 писал: labai pailginus 5ta begi gali labai nuliudinti trauka perjungus is 4to i 5ta. geriau aisku butu 6 begiu.. jei imanoma. siaip yra conversion ir saabam i 6 saibu deze is Cobalt SS, bet man pilnai uzteks penkiu.

jo, tada manual control teks. kas nera blogai.. tik, kad elektroninis patogiau ir tiksliau.. salyginai.. bet kam tada moketi daugiau uz Accel be boost control kai uz jo kaina gali 2 - 3 megasquirtus paimti:)
2011-10-11 00:56 писал: Del deziu pritaikymo, turiu siektiek info parsisiuntes is usa tiuneriu :) tik vat jei ilgint penkta, tektu vezt ta suprantantiems, nes pats nlb nusimanau.... nieko jauciu nepadaryciau..

zinoma, tokiu atveju labiau apsimoka rinktis kas pigiau-tinkamiau, programuojama ecu maciau uz 800lt, gali valdyt iki 16cyl, bet jauciu kitaicas :lol: firmos gaila nepamenu
tai megasquirtas panasiai kainuoja. yra galimybe paciam lituotis uztenka nusipirkti spausdinta plokste, o komponentus atskirai. jei turi galimybe spausdintis tada net ir plokstes nereikia. as turiu susilitaves viena, bet ten sena versija - 2.2, nors jis veikia, bet noreciau naujesnes, kurioj degimo kampo valdymas integruotas ir siaip daugiau pliusu, geriau paruosta tolimesniam modinimui.

norint ilgint 5ta begi reiktu nauju dantraciu dvieju.
2011-10-11 12:45
Greiciu dezes veikimo principa, as zinau mazdaug, bet is kur tuos dantracius gauti.... Gal nuo kokios kitos auto, bet abejoju ar tiks.....

O kas del kompu, tai apie litavima kompo, nenusimanau deja, lituot zinoma moku, bet ne ecu.... O ta kur as maciau pardavime, tai su juo duoda ir cd, programuoti kompui.

Mastau ir as apie toki dalyka, nes beveik esu garantuotas, jog pas mane ROM, taigi programuojamas, butu puiku, bet iki jo dar nedaejau
2011-10-11 19:33
pas mus tai yra "fabrikeliu" kurie gamina custom dantracius. nzn nei kainu nei kokybes, nes nebandes.

o ta programa su kuria programint tai dazniausiai nemokamai galima parsisiust, nes ji be pacio ECU yra beverte. jei nori mazdaug pamaigyti ir paziureti ka ten galima keisti - gali parsisiusti Megatune programa skirta megasquirtui. gali ir dokumentacija parsisiusti megasquirto, ten labai daug naudingos info yra - kaip ka pajungti ir pagrindai i pati kuro reguliavima. DIYautotune.com turi visa paketa su programom ir dokumentacija
2011-10-11 19:55
O dekui lb, bet be dyno, nepritiuninsi, juk parodymu nematysi....

As apie tokius garazelius girdejas nesu.... bet pabandyciau, visgi 4 greiciu dezes turiu :)
2011-10-12 04:26
2011-10-11 19:55 писал: O dekui lb, bet be dyno, nepritiuninsi, juk parodymu nematysi....

As apie tokius garazelius girdejas nesu.... bet pabandyciau, visgi 4 greiciu dezes turiu :)
dyno reikalingas kai tiunini degimo kampa.. ir tai su geru detonacijos detektorium galima butu ir gatvej. tik nesaugu. kura reguliuoti galima ir gatvej su geru oro/kuro misinio davikliu. dataloggeris irgi padetu, bet pvz Megasquirt gali irasineti visu davikliu ir isejimu parodymus.. tai yra tas pats kas dataloggeris. labai padeda.

iki dyno galima nebloga tiuna pasidaryti, o ant dyno tik pakutinius akcentus uzdeti.
2011-10-12 20:05
Suuudominot kolega :D kokios dar irangos reikia, norint programuoti ecu?

Teke skaityti apie auto, turinti 360ag, o ramiai vaziuojant, deginanti trasoi ~8ltr mieste ~13ltr/100km, kiek zinau, viskas buvo surista su droselines sklendes padeties davikliu. Noretusi ir man taip, butu pakankama ekonomija vaziuojant ramiai ir nebloga galia vaziuojant agresyviai.

Del greiciu deziu, kaip susizinot kokio dydzio dantraciu reikia, galbut numanai ?

A savo saab'iui, kapitalini motorui zadi daryti ? Ar tiesiog bandysi rasti, su mazesne rida ?
2011-10-12 20:26
Ruosiuosi isigyt ismetimo kolika "gyvatyna" CA18DET nissan motorui, butent kuriam turbo virsuj montuojama, nes as jau primeciau kad su zarnu isvezdiojimais turesiu problemu neardomus bamperius priliejes.. Maciau cia toki daikciuka daliu skyrelyje uz 600lt neperseniausiai (jau nebera), dabar mastau ar cia del vaizdo kad turbo virsuj butu jie gaminami, ar turi tiesiogines naudos?.. O kaip del to kad tepalo kanalui is bloko skirtam turbo tepimui reikia auksciau tepala pakelt? Ar nera kokio papildomu niuansu?
2011-10-12 20:43
2011-10-12 20:26 писал: Ruosiuosi isigyt ismetimo kolika "gyvatyna" CA18DET nissan motorui, butent kuriam turbo virsuj montuojama, nes as jau primeciau kad su zarnu isvezdiojimais turesiu problemu neardomus bamperius priliejes.. Maciau cia toki daikciuka daliu skyrelyje uz 600lt neperseniausiai (jau nebera), dabar mastau ar cia del vaizdo kad turbo virsuj butu jie gaminami, ar turi tiesiogines naudos?.. O kaip del to kad tepalo kanalui is bloko skirtam turbo tepimui reikia auksciau tepala pakelt? Ar nera kokio papildomu niuansu?
A kodel ne ca20det ? Logiskai mastant, nebent oro padavimas arciau koliko gaunasi, maziau ikaista oras, beto kolika, gali ir pats susivirint, del tepalo manau tikrai bedu nebus, cia as logiskai bandau ismastyt :) lauk kol overboosted prisijunks ir mane pataisys :).

p.s. man turbos i virsu "pakelt" nelabai eitu, trugdytu kapotas....
2011-10-12 20:48
tiesa, cia kolektoriu uz 6stakus matei??

Ваше послание

Вопросы и комментарии
Если у вас есть какие-либо вопросы или предложения, пожалуйста, напишите нам здесь. Оставьте свой контактную информацию и комментарий в форме ниже. Мы постараемся ответить как можно скорее. Наш график работы I-V с 9.00 до 17.00.
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами