Vakuumas (51)
Search in forum
Messages | Replies | Author | |
---|---|---|---|
Kietas stabdzio pedalas
ne hidraulikoj beda. vakuumas kaltas. ar stiptintuvas ar siurbliukas vakuumas ar slangutes. reikia tikrtinti.
|
3 |
15-09-10 |
|
Nezgesta vw golf 4
vakuumas
|
7 |
15-02-14 |
|
Pabegusi slangute :)
vakuumas .
|
7 |
13-12-09 |
|
1.9 tdi turbo gauges pajungimas.
o kam tau vakuumas?
|
60 |
11-11-14 |
|
help , netraukia
ne vakuumas laiko koja, o spyruokle..
|
38 |
12-12-19 |
|
padekit apsisprest
ir kiek mmHG nukrenta isiurbimo sistemos vakuumas su juo?
|
128 |
12-08-26 |
|
Ford Galaxy 98m 81kw TDI stabdziu problema.
manyciau stabdziu vakuumas neveikia, ziurek gal kur slangute trukus
|
7 |
14-10-16 |
|
optimaliausias variantas "turbos"
ji atidaro bov kai uzsidaro droselne sklende (atleidi gaza) ir isiurbimo kolektotiuje pasidaro vakuumas. vakuumas ir atidaro bov.. siaip nelabai svarbu kurioj vietoj. dazniausiai gamykliskai buna netoli sklendes ir toliau nuo kolektoriaus slegio/vakuumo sensoriaus.
|
1454 |
11-09-24 |
|
Kaista stabdziu diskai
tai jei vakuumas kaltas, prie ko cia pagrindinis cilindras? stabdziu stiprintuvas tada greiciau.
|
54 |
15-08-27 |
|
Parduodu lietus puikiai tinka ant golf 4
tu galvoji? sunku patiketi, turint galvoje, kad pas tave vietoj smegenu - vakuumas..
|
56 |
12-05-10 |
|
nėra vakumo
vakuuma sukuria stumoklis - dvitaktyje kildamas i virsu, keturtaktyje leisdamasis zemyn. abejoju kad kaltas butent vakuumas.
|
9 |
13-03-08 |
|
vw passat 89m. mono ipurskimas 1.8 neaiskus sankabos gedimas
vakuumas neturi nieko bendro su stabdziais auto, kuriuose stabdziu stiprintuvas yra hidraulinis.. deja to passato, kaip ir daugumos lengvuju masinu, stabdziu stiprintuvas yra vakuuminis.. taip, kad variklio vakuumas turi labai daug ka bendro su stabdziais.. bet deja nieko bendro su sankaba..
|
17 |
10-06-21 |
|
stabdziu pusle
padekit kas gali buti, kad stabdziu pedalas labai kietas pakeista nauja stabdziu pusle, vakuumas veikia puikiai.
|
6 |
14-08-17 |
|
Problema su stabdziais
Ir va: numovus slangele nuo egr voztuvo, nesijaucia, kad trauktu vakuumas, seniau biski lyg ir trauke
|
10 |
14-04-23 |
|
optimaliausias variantas "turbos"
is tiesu kaip? trumpai ir aiskiai - dyzeliui bovo nereikia, nes dyzeliai neturi droselio.. tie kurie ir turi, naudoja ji kaip ribotuva jei turba uzstringa ar kazkas panasaus. be droselio turbai bedu nebuna del per didelio griztamojo slegio. vakuumas dyzelyje yra sukuriamas dirbtinai siurbliuko pagalba, sitas kit'as kur imetei naudoja butent ta vakuuma - matau solenoidas yra. benzine vakuumas priklauso nuo variklio slegio - atleidus gazo pedala kolektoriuje susidaro vakuumas, o pries droseli vis dar yra slegis, kuri butina nuleisti, ta ir daro bov - ji atidaro vakuumas susidares kolektoriuje. sitas kit'as turetu veikti, bet tai bus tik del garso, praktines naudos is jo nebus..
|
1454 |
11-09-24 |
|
Mercedes Benz 96m 2.2D EPC
na tai toliau eksperimentuok, sukeisk vakumus , tas laisvas vakuumas is skitras tikriausiai gesinimui, arba koki dvisaki bendrai sujungt, per galva niekas neduos
|
77 |
15-10-24 |
|
Mazda stabdziai
O kaip ta vakumo pusle patikrinti? as ysivaizduoju taip: per ta slangute traukti ora ir turi toje pusleje darytas vakuumas?
|
20 |
16-01-31 |
|
optimaliausias variantas "turbos"
skirtumo nebus kaip ji pastatysi ant to pacio vamzdzio. tas varztas reguliuoja spyrukles kietuma, o ji reguliuoti reikia tam, kad ant laisvu BOV'as butu uzdarytas ir per ji netrauktu nefiltruoto oro. nuimk BOV'a, pajunk vakuuma tokio stiprumo koks buna pas tave maks (20 - 22inHG pvz pas mane) ir stangrink spyruokle, kol vakuumas nebesugebes jo atidaryti. nes BOV'a atidaro daugiausiai perteklinis slegis vamzdyno, o vakuumas tik duoda "signala". esme veikimo yra slegiu skirtumo pries stumokliuka ir uz jo. o ant laisvu vakuumas neturetu jo atidaryti.
|
1454 |
11-09-24 |
|
optimaliausias variantas "turbos"
tiesa dar apie ta spyruokle - ji neturetu buti per kieta. ja verzi tik iki tol kol vakuumas nebeatidaro stumokliuko. daugiau verzti nereikia.
|
1454 |
11-09-24 |
|
Problema su stabdziais
Dyzelis, su abs. Kai uzminkai ir uzsidega, sunkiai stabdo. Ir ant laisvu +-20 rpm svyruoja, patsosas manrods irgi ziema neveikia. Gali su tuo buti susijes vakuumas?
|
10 |
14-04-23 |
|
Kokia funkcija atlieka vakumas?
nelabai aiskiai paklausei.. ivairias funkcijas atlieka vakuumas - priklauso nuo to kur ir nuo ko ta slangute eina. pvz jei degimas mechaninis, tai slangute einanti i "tramplioriu" skirta tam, kad keiciantis variklio vakuumui (t.y. variklio apkrovai) keistusi degimo kampas. jei slangute eina i vairuotojo pusej esanti apvalu "bliuda" reiskia ji skirta stabdziu stiprintuvui. kitos slangutes gali buti skirtos ivairiems voztuvams atidaryti ir pan. o pats vakuumas yra salutinis reiskinys benzininiame variklyje. jis atsiranda isiurbimo kolektoriuje po sklendes (arba karbo jei ne ipurskimas). vakuumas ten buna visada isskyrus kai gazo pedalas buna nuspaustas iki dugno - tada kolektoriaus slegis buna beveik lygus atmsferos slegiui. kai sklende buna beveik uzdaryta kolektoriuje atsiranda vakuumas, nes cilindrai siurbiau daug daugiau oro nei jo gali praeiti pro sklende. dyzeliniai varikliai neturi vakuumo isiurbimo kolektoriuje, nes jie neturi sklendes.. del to jiem butini vakuumo siurbliukai, kurie dirbtinai sukuria vakuuma, kurio reikia stabdziu stiprintuvui ir pan.
|
2 |
11-07-06 |
|
Trimeris droseline svirtis ir jos naudojimas?
droseline svirtis naudojama reguliuoti variklio greiti.. kitaip sakant ji yra "gazas". riboja oro kieki kuri siurbia variklis. speju norejai paklausti apie kai ka kita.. tokia plokstele pries karbiuratoriu.. vadinamas padsosas.. jis naudojamas kai variklis saltas, kad siurbtu daugiau kuro, nes kai variklis saltas, kuras blogai garuoja del ko reikia jo daugiau. tai vat ta plokstele riboja oro srauta per karbiuratoriu, del ko karbiuratoriuje pasidaro didesnis vakuumas nei paprastai ir tas vakuumas siurbia daugiau kuro.
|
11 |
10-06-21 |
|
Kaip pajungti BOOST gaugę? HDI 98 kW...
Nerodo. vakuumas tik truputį veikia, bet ten irgi minimaliai. Boost'as keliasi tik numovus interkulerio šlangą ir ten pridėjus žarnelę, tada rodo, o per vakuumus niekaip, tiek su trišakiu, tiek tiesiogiai... Ir geriausiai foto...
|
11 |
zarachas
14-02-09 |
|
Tepalo slėgio lemputė
Gali but kad tepalas blogas, ziema kai saltas pasidaro labai tirstas, ir tepalo pompa vos ji gali itraukt, tepalo paemimo vamzdyje vakuumas vietoj tepalo. Del to tepalo slegis nekyla pora sekundziu po uzvedimo.
|
5 |
20-04-20 |
|
Kaista stabdziu diskai
bet kuriuo atveju jei vakuumas neatleidzia pedalo, tai turetu jaustis pedalo padetyje. ir uzvedus paspaudziojus stabdi ratus butu sunkoka prasukti ranka. jei ratai paspaudziojus lengvai sukasi, tai hidrauline sistema tvarkoj. gal diskai neventiliuojami sudeti?
|
54 |
15-08-27 |
|
Kaista stabdziu diskai
Kai uzgesinta masina tai ranka sustumi, kai vaziuoji vakuumas veikia kitaip gaunasi , neatmeta.. Matyt tep i bus. Nuo pagrindinio cilindriuko vamzdeli atsuki ir stumk rankom cilindra esanti prie rato , jei eina lengvai keiti pagrindini ir visks.
|
54 |
15-08-27 |
|
Golf3 galios didinimas
gal kas girdeja apie tas plastmasines turbinas kur uzsideda ant oro filtro? tipo jin sukasi susidaro neigiamas vakuumas ir oro dvigubai paduoda, nereikia deti paprastu turbinu.sitie dalykai man rods uzdrausti ns kitaip garetai savo gamykla turetu uzdaryt.kur gauti?
|
74 |
15-07-14 |
|
AUDI Bulkos Prietaisu skydelis
Tai bet tarkim padeda. Mane norėjo apgauti, kad netraukia, nes vakuumo žarnos prakiurę, tipo reikia pakeisti ir vėl gerai trauks, kadangi bus geras vakuumas, tai atkrito ilga kelionė, nes oro srauto matuoklė arba turbina irgi ne po pidisoką mėtosi...
|
15 |
zarachas
12-11-12 |
|
karstas variklis sunkiai kuresi
Sveikas. Tu teisus, bet kuro siurblyje nėra kompresijos, nebent vakuumas. Šiaip tai ant buksyro turėtų lengviau užsikurti, tai tarkim palik ant kalniuko arba važiuokite visą laiką keliese, negesink variklio ir pan. O taip tai geriausia remontuoti, nes jei el. dalis parėjusi, tai dar nebrangiai atsieis...
|
11 |
zarachas
12-09-17 |
|
Vienas klausimelis.
oro sklende.. benzininiame variklyje ja atidaro gazo pedalas - ja uzdarius isiurbimo kolektoriuje susidaro vakuumas, o pries ja lieka perteklinis slegis kuri reikia isleisiti.. ji ir isleidzia bov'as. dyzelyje gazo pedalas valdo kuro kieki, o ne oro kieki... oro variklis visada gauna maximuma priklausomai nuo variklio greicio ir turbos slegio
|
36 |
13-01-02 |
|
help , netraukia
jas valdo slegis.. t.y. atidaro.
nors tu dyzeliu ekspertas tai ir nesigincysiu. tiesiog wastegate dazniausiai stovi spyruokle, kuri ir duoda bazini slegi. solenoidas tik mazina slegi kuris eina per ta slangute i wastegate, kad kompas galetu pakelti slegi iki darbinio.. nematau kam butu reikalingas vakuumas ten.. apsviesk jei nesunku |
38 |
12-12-19 |
|
Neaiškios kilmės lemputė. HELP!!!
Nu tikrai ten viskas OK. Laidai kontaktuoja, vakuumas jaučiasi, niekas neatsijungę, laidai nesuskylinėję ir pan. Stabdžiai kuo puikiausiai veikia. Tai kaip man kreiptis nuvažiavus pas specialistus? Kaip ten suformuluoti sakinį su tuo OBD2, tais kodais ir tuo vakuuminiu selenoidu. Padėkit blemba, kad neapsišaukčiau ar kad nenuluptų BBŽ kiek žalių...
|
31 |
zarachas
11-02-20 |
|
auto projektai
tai yra EVAP sistemos dalis.. kuro garu surinkimo sistema. tame kanistre renkasi kuro garai is bako. kompas po to tuos garus ileidzia i variklio isiurbima. per ta kanistra tada itraukiamas sviezias oras, kad EVAP sistemoje nesusidarytu vakuumas.
bet as negirdejau, kad dyzeliai turetu EVAP sistema, cia daugiau benzinui skirta, nes jis aktyviau garuoja. |
1792 |
10-10-27 |
|
kokie pagr. skirtumai yra tarp 300c ir dodge charger?
ne, neatsitiks nieko. bet kas del ekonomijos geriau butu riedeti ant D, nes dauguma masinu ijungia variklio "stabdi" ir kuro vos vos ipurskia - oro/kuro misinio riebumas buna ~21.5 AFR kas yra laabai liesa. ir variklio vakuumas buna labai didelis (kartais apie 25 inHG). del to ima maziau kuro nei riedetum ant N.
|
19 |
10-09-24 |
|
nėra vakumo
motoroleri yra tokia slangute, eina ten kazkur gal nuo karbo, ir atidaro voztuva is bako, kai susidaro vakuumas, kai variklis nesisuka tai benzas nebega is bako kai nedirba variklis, nu nereikia uzsukinet kranelio kad benzas nenuteketu kai mot nedirba, nu as cia tik seip, tarp kitko parasiau, nepyk jei pasirodziau visaziniu
|
9 |
13-03-08 |
|
stabdymas varikliu-pavaromis
voztuvai neuzsidaro, ir kuro ima, bet labai mazai.. pas mane rodo kada ir kiek atsidaro purkstukai, tai stabdant varikliu purkstukai atsidaro daug reciau.. t.y. praleidzia kelis ipurskimo ciklus. bet jie tikrai atsidaro.. irasysiu kada grafika ka mazdaug daro variklis kai stabdai juo. karbiuratorius neturetu taupyti labai, nes isiurbimo kolektoriuje vakuumas stabdant buna labai aukstas, tai manau misinys gali net uzsiriebinti..
|
13 |
11-06-19 |
|
optimaliausias variantas "turbos"
as irgi buciau kaltines griztamaji voztuva.. realu, kad purkstukai myza. pabandyk sudeti senus. dar galvojau del kuro slegio reguliatoriaus, bet del jo neturetu nusesti.. nebent membrana kiaura, bet tada is vakuuminio porto turetu benzinas eiti. del sudrebejimo.. vakuumo sumazeja kai variklis gauna didesni kruvi.. greiciausiai isijunga ventiliatorius. jei purkstukai myza dar ir oro/kuro misinys buna blogas, del to vakuumas buna nepastovus irgi.
|
1454 |
11-09-24 |
|
Uzgesta
O ant Neutral ne per mazos apsukos? gal sumazeje del kazko, o ant D yra apkrova sioki tokia ir dar sukant vaira taip pat prisideda todel ir gesta.Man pan budavo bulkai kazkada, ten pilnas ipurskimas grybavo, nes siurbe ora.Taip kad suziuret po kapotu ar vakuumas tvarkoj, slangos kur oras ein ir plonos ir storesnes.Dar buna stringa tusciu apsuku reguliatorius, bet jei be duju tai gal neturetu..
|
9 |
13-05-21 |
|
wastegate slėgio reguliavimas
Matai aš paresidėjau iš kintamos turbo į wg pasidariau, kad kompas matytu slėgį, bet aš jo negaliu reguliuoti, nes ten buvo vakuumas, o čia tiesiog slėgis. normalus slėgis turi būt 1bar, bet ši wg sukelia tik 0.8bar ir ilgiau palaikius gazą pradeda trūkti slėgio. Na ko nepadarysi būdamas studentas teks išbandyti šį reguliatorių, o jei eis reguliuoti tai ir galima bus remapinti ir kelti iki 1.2bar
|
18 |
16-03-30 |
|
sutrauke turbinos slanga
tai vakuumas taip ir daro, bet jo ten neturetu buti, nes turbina turi sukelti slegi toje slangoje.. paziurek ar slanga, kuri eina is turbos i intercooleri kieteja ar irgi susitraukia. jei ji kieteja, o is intercoolerio i kolektoriu - susitraukia - bus uzsikises intercooleris. be to, ant laisvu turba neturetu sukelti jauciamo slegio.. paziurek kaip ta slanga atrodo pakelus masinos prieki (jei ne quattro) ir ijungus begi.. t.y. imituojant vaziavima.
|
9 |
12-05-31 |
|
optimaliausias variantas "turbos"
as sau paemiau grynai metalini be jokiu diafragmu. blogai tik tai, kad spyruokles per silpnos, kurios buvo pridetos.. vakuumas laisvai atidaro, bet nebeda, nes pas mane jis kaip recirkuliatorius stovi, tai nesiurbia oro, nes sistema uzdara. tiesa garsas labai skiriasi priklausomai kaip istatytas - jei stumokliuku i slegine puse - daug garsiau ciauda, bet boosta prastokai laiko, tai dabar idejes stumokliuku i turbos isiurbimo puse, tai geriau laiko, bet garsas duslesnis.
|
1454 |
11-09-24 |
|
koki tepala pilate, ir kokios jo savybes?
ne apie ta alsuokli gal kalbi, nes yra 2 - vienas eina per voztuva i kolektoriu, kitas i isiurbimo vamzdi be jokiu voztuvu. jei uzsikemsa pirmas (PCV voztuvas) tada pucia, nes jis ten tam, kad degimo dujas pasalintu is variklio vidaus - kai kolketoriuje yra tam tikras vakuumas jis issiurbia dujas is variklio vidaus ir tuo paciu is isiurbimo vamzdzio pritraukia i varikli sviezio oro, kad variklio vidinis slegis nepasikeistu - t.y. pakeicia degimo dujas svieziu oru.
|
236 |
10-06-13 |
|
Del gazo pedalo
panasiau, kad droselis kertasi, o ne kabelis. pati plokstele gal issicentravusi, o gal tik suodziais apsinesusi. su karbiuratoriu plovikliu galima praplauti ir su skudureliu isvalyti. patogiau tai daryti nuemus sklende. gali aisku ir troselis ir pedalas strigti, bet manau jaustusi ne vien pradzioje. turejau asmeniskai tokia pacia beda. labiausiai strigdavo po to kai atleidi gaza gerai po gero pagreitejimo ir reidi, t.y. po dideliu sukiu iskarto atleidus gaza, nes tada vakuumas dar labiau itraukia sklendes. tai reikedavo trenkti su koja, kad vel atsidarytu.
|
5 |
12-10-02 |
|
Dingo trauka
Automobilis Ford Focus-C max 1.6 tdci 80 kw 2004 m. Kuriasi graziai, bet dingo trauka ir iki 100 issibeget labai sunku. Atlikti darbai: Diagnostika - klaidos nerode Isplauta oro srauto matuokle - nepadejo; Pakeista i kita matuokle'- nepadejo; Prielaida kad neatidaro turbinos vakuuminis voztuvas - patikrintos slagutes ar susidaro vakuumas - viskas tvarkoje; Pakeistas elektromagnetinis voztuvas (jis yra is apacios variklio arciau keleivio puses tvirtinasi dviem varztais) kuris reguliuoja vakuumini voztuva; - TRAUKA ATSIRADO Jei nebezinai kur kreiptis www.iservisa.lt tau pades. Sekmes
|
6 |
13-11-12 |
|
2.0 dti 74kW dega check'as ir nera traukos
Nemanau kad problema egr'e, nes puse metu ale su tokiu uzglusintu pravaziavau ir nieko, o dbr tik kazkas pradejo knist prota. Kaip tai neuzglusinsi, gi nuo to solenoido kuris ji valdo iki pacio egr voztuvo dabar nebedaeina vakuumas (mano atveju), solenoidas ale ji valdo, paduoda vakuuma, o toliau kompas juk nemato kaip ta egr voztuvo kojele vaiksto. losamigos-->del alkuninio nzn, dar netikrinau, bet minciu yra ziuret alkunini, dar slegio jutikli ir pan. dar galvoju kontaktus praziuret, pravalinet, tuo paciu ir koki kolektoriu pravalyt, nes esu skaites kad parvarytom is uzsienio vertetu pasiziuret juos.
|
21 |
12-06-04 |
|
accord turbo reik patarimo
tepala galima paimti isukus atitinkama trainyka i tepalo slegio daviklio vieta. trainykas su vienu isoriniu sregiu ir 2 vidiniais, t.y. - issuki dvikli, isuki trainyka i jo vieta ir isuki davikli i trainyka ir vualia - turi dar viena laisva skyle i kuria ir suki vamzdeli ir salvuota slangute ar ka bepasirinksi BOV vakuumine slangute jungiasi prie isiurbimo kolektoriaus po droselio, nes BOV atidaromas vakuumu, o vakuumas isiurbimo sistemoj buna uzdarius droseli isiurbimo kolektoriuje. va, atasakem i paprastus klausimus, dabar paklausk ko nors is esmes. pvz kaip zadi valdyti turbinos slegi? kaip zadi prideti daugiau kuro kurio reiks padidejus oro srautui i varikli? kaip zadi pavelinti degima kad isvengti detonacijos? kiek zadi pusti?
|
29 |
11-02-08 |
|
Keli klausimeliai del turbo
stengiuosi mazinti.. nes anksciau per 2 darbus kai variau tai buvau priprates per daug prie kavos be to siandien nebuvo daug darbo, tai susidejau poliuretanininius "bushingus" i savo sarnyrus.. db reikes is dealerio varztus uzsakyti, nes seni labai issitampe. gerai, kad senus sarnyrus pasilikau, db nereikejo masinos ardyti. atsirestauravau su poliuretanu. HKS SSQV gudrus voztuvai.. vakuumas ten prie galo jungiasi. ir siaip ten yra 2 voztuvai jame - vienas mazas, kitas didelis.. ir juos abu uzdarytus laiko spyruokle ir turbo slegis.. kai kituose voztvuose tik spyruokle laiko, o slegis veikia priesingai - bando atidaryti voztuva. tik tu HKS bovu flansai kvaili.. reikia jiem adapteriu specialiu.
|
36 |
11-02-25 |
|
optimaliausias variantas "turbos"
pirmoj eilej tai tikrinciau kuro slegio reguliatoriu.. pabandyk sukeisti su kitu, jei turi. nes laisvom apsukom gali ir nesijausti skirtumo. siaip dauguma ju, kylant slegiui isiurbime, kelia ir kuro slegi. del to ant idle su pajungta slengute buna maziau slegio, nes isiurbime buna vakuumas. atjungus zarnele slegis turetu buti toks koks ir uzspaudus tapke iki galo, t.y. slegis isiurbime buna = atmosferos slegiui. jei jis geras, tada greiciausiai siurblys nespeja pompuoti. t.y. purkstukai isleidzia daugiau kuro, nei siurblys speja pripompuoti.. del to ir krenta slegis. o jei reguliatorius blogas, tai jis praleidzia daugiau kuro atgal i baka nei turetu, del to siurblys ir nespeja pompuoti.. jo, ka tik grizau, bet siandien tik vienas buvo, ir tas nerimtas.. fizika tipo. as kai fizika vilniuj universitete studijaves, tai cia buvo juokai. matematika perkele i 4dieni.
|
1454 |
11-09-24 |
|
stabdziu vakuumas
Sveiki, turiu klausima kodel benzininiui varikliui nereikia stabdziu pompos yra pas visu nuo isiurbimo kolektoriaus slangute pajungta, o kodel dyzeliniam varikliui yra stabdziu vakumines pompos kodel neuztenka nuo isiurbimo kolektoriaus pajungti kaip ir benziniui varikliui?
|
1 |
16-05-27 |
|
2.0 dti 74kW dega check'as ir nera traukos
oro srauto matuokle buvau sukeites su pazystamo, betirg tas pats, nebent pakeitus ja reiktu istrint klaidas, bet ir tai buvau atjunges akuma kokiai 10min. zyzius123--> o tu kai pakeitei ta matuokle varei kad klaidas istrintu ar ka nors pan, ar tiesiog ja pakeitei nauja ir tiek? Jei siurblys, bet nemanau kad jis, tai greiciausiai kokia elektrinė dalis galetu buti nuejus, o jos kaina apie 300lt. Bet jei taip ir butu tai kaip ir minejo zyzius123, iskart uzsilenktu, nes pazystamam analogiskai buvo. Su tropniu servizu pas mane beda, nes nelb tropniu meistru aplink mane randas krp-->o kas tavo manymu su ta turbina galetu but? juozzas666-->tai taip ir uzglusintas, iskart nuo solenoido kur iseina tos slangutes ir pacioj pradzioj vienam is tu guminiu perejimu ikista kazkokia blekike, zozdiu joks vakuumas iki egr nebedaeina. Jauciu jo membrana kiaura.
|
21 |
12-06-04 |