User
2015-08-27 18:13
Ieskojau pagal paieska bet nieko neradau tai noriu paklausti. Audi 80 kaista priekiniai stabdziu diskai suportai vaiksto gan lengva be rudziui uzkisu atsuktuva ir be didesniu pastangu sustumiu , kreipenciosios ar kaip jos vadinasi irgi nestringa svarios nesurudyjusios vaiksto puikiai. Kame dar bedos gali buti? viskas buvo gerai kaladziu nieko nekeiciau kalades dar po 50 proc. mesos. Slangutes? nusukau nuo vieno suporto bega graziai ikisau viela puikiai. Nuorinau vistiek taspats. Viskas kartota gal po kokia 10 kartu.
User
2015-08-27 18:24
2015-08-27
18:13 wrote:
Ieskojau pagal paieska bet nieko neradau tai noriu paklausti. Audi 80 kaista priekiniai stabdziu diskai suportai vaiksto gan lengva be rudziui uzkisu atsuktuva ir be didesniu pastangu sustumiu , kreipenciosios ar kaip jos vadinasi irgi nestringa svarios nesurudyjusios vaiksto puikiai. Kame dar bedos gali buti? viskas buvo gerai kaladziu nieko nekeiciau kalades dar po 50 proc. mesos. Slangutes? nusukau nuo vieno suporto bega graziai ikisau viela puikiai. Nuorinau vistiek taspats. Viskas kartota gal po kokia 10 kartu.
cilindriukas kaltas arba yra uzedos tose vietose kur vaiksto kalades. paty ciliindriuka buvai isiardes?
User
2015-08-27 18:37
blin kaladziu krastus reikejo su turbinke gal praeiti? cilindriukas svarus vaiksto puikiai su simtine vinimi ikisus suspaudziu be problem tai manau jis geras rudziu nulis
User
2015-08-27 18:58
Jei po miesta vazineji visa gyvenima visu vagenu ir audi senu ratai karsti budavo ir nieko neina padaryti, o jei dar sudeti rem komplektai tai visai nekaip atmeta. Ar jei tikrai labai ikaista, tai pagrindini cilindra ziurek..
User
2015-08-27 19:00
2015-08-27
18:37 wrote:
blin kaladziu krastus reikejo su turbinke gal praeiti? cilindriukas svarus vaiksto puikiai su simtine vinimi ikisus suspaudziu be problem tai manau jis geras rudziu nulis
Jei gyvenime nekeistas stabdžių skystis, pasitaiko, kad ypač smulkūs nešvarumai "užkemša" cilindriuką ir tas pastringa. Sunku "pagaut" tokį gedimą, bet jei jau orini stabdžius, pabandyk pasikeisti ir skystį.
User
2015-08-27 19:12
2015-08-27
18:37 wrote:
blin kaladziu krastus reikejo su turbinke gal praeiti? cilindriukas svarus vaiksto puikiai su simtine vinimi ikisus suspaudziu be problem tai manau jis geras rudziu nulis
2015-08-27
19:00 wrote:
Jei gyvenime nekeistas stabdžių skystis, pasitaiko, kad ypač smulkūs nešvarumai "užkemša" cilindriuką ir tas pastringa. Sunku "pagaut" tokį gedimą, bet jei jau orini stabdžius, pabandyk pasikeisti ir skystį.
stabdziu skystis nesvarumu nerenka, jis dregme sugeria, del ko virimo temperatura jo mazeja. pedalas gali dingti jei perkaista skystis slangutese del to. be to, jis jei, kaip sako 10 kartu orines, tai jau senai ten to seno skyscio nebera.
autoriui klausimas butu, kokie butent simptomai tave neramina? stabdziai ir neturetu buti salti, nes ju veikimo principas yra keisti kinetine automobilio energija i silumine ir ja issklaidyti.
autoriui klausimas butu, kokie butent simptomai tave neramina? stabdziai ir neturetu buti salti, nes ju veikimo principas yra keisti kinetine automobilio energija i silumine ir ja issklaidyti.
User
2015-08-27 19:22
Neramina tas kad vaziuojant girdisi trynimasis ir kartais cip cip garsas ir nespaudus isviso stabdziu pedalo paspjovus galima kepti kiausiniu.Pagrindinis cilindras tai suporto? ar ta turi galvoje kur skystis pilasi?
User
2015-08-27 19:23
ir kaip gali skystus uzvirti paaiskinkite? nes ten juk nera kaip.....
nexusss
265 / 0
2015-08-27 19:25
Pabandyk pakeisti kaladeles, pas mane taip buvo toj pacioj bulkoj.
User
2015-08-27 19:26
pagrindinis svarus be rudziu ir su atsuktuvu be problem sustumiu
User
2015-08-27 19:27
2015-08-27
19:25 nexusss wrote:
Pabandyk pakeisti kaladeles, pas mane taip buvo toj pacioj bulkoj.
bet tai kalades 50 procentu kam jas keisti?kokia isto nauda
nexusss
265 / 0
2015-08-27 19:31
Pas mane daugiau negu 50% buvo ir pradejo kaisti desinys (keleivio puses ratas) ieskojau jau suporto ir pazystamas meistras apziurejes kad viskas veikia pasiule pakeist kaladeles. Pakeiciau ir viskas susitvarke.
User
2015-08-27 19:33
2015-08-27
19:31 nexusss wrote:
Pas mane daugiau negu 50% buvo ir pradejo kaisti desinys (keleivio puses ratas) ieskojau jau suporto ir pazystamas meistras apziurejes kad viskas veikia pasiule pakeist kaladeles. Pakeiciau ir viskas susitvarke.
bet pas manes abu ratai kaista vat kur beda..... nebezinau viska isbandziau atrodo
User
2015-08-27 19:33
2015-08-27
19:25 nexusss wrote:
Pabandyk pakeisti kaladeles, pas mane taip buvo toj pacioj bulkoj.
2015-08-27
19:27 wrote:
bet tai kalades 50 procentu kam jas keisti?kokia isto nauda
Ukiskai. Jei paspjauni ant rato ir necirskia reiskia dar nekaista nes audi ir vagenais duoduosi seniai. O kad ir po maza miesteli vazinejant rankos nelabai palaikysi apsukes 10km. o su japnais budavo tik silti ratai niekada nekepe net ir 20metu seniem grabams.
User
2015-08-27 19:37
2015-08-27
19:31 nexusss wrote:
Pas mane daugiau negu 50% buvo ir pradejo kaisti desinys (keleivio puses ratas) ieskojau jau suporto ir pazystamas meistras apziurejes kad viskas veikia pasiule pakeist kaladeles. Pakeiciau ir viskas susitvarke.
2015-08-27
19:33 wrote:
bet pas manes abu ratai kaista vat kur beda..... nebezinau viska isbandziau atrodo
Tame ir beda kad cirskia jai necirkstu net neieskociau galu
User
2015-08-27 19:37
2015-08-27
19:25 nexusss wrote:
Pabandyk pakeisti kaladeles, pas mane taip buvo toj pacioj bulkoj.
2015-08-27
19:27 wrote:
bet tai kalades 50 procentu kam jas keisti?kokia isto nauda
2015-08-27
19:33 wrote:
Ukiskai. Jei paspjauni ant rato ir necirskia reiskia dar nekaista nes audi ir vagenais duoduosi seniai. O kad ir po maza miesteli vazinejant rankos nelabai palaikysi apsukes 10km. o su japnais budavo tik silti ratai niekada nekepe net ir 20metu seniem grabams.:)
Kam tas kaldes keisti su atsuktuvu nugramdzius ir tai jau jos 'vaiksto' savo vietose ir niekas nekaista jei yra tvarkoje visa kita.
User
2015-08-27 19:40
2015-08-27
19:31 nexusss wrote:
Pas mane daugiau negu 50% buvo ir pradejo kaisti desinys (keleivio puses ratas) ieskojau jau suporto ir pazystamas meistras apziurejes kad viskas veikia pasiule pakeist kaladeles. Pakeiciau ir viskas susitvarke.
2015-08-27
19:33 wrote:
bet pas manes abu ratai kaista vat kur beda..... nebezinau viska isbandziau atrodo
2015-08-27
19:37 wrote:
Tame ir beda kad cirskia jai necirkstu net neieskociau galu
viskas atrodo tvarkoje nebezinau kur ko ir beieskoti
User
2015-08-27 19:42
2015-08-27
19:27 wrote:
bet tai kalades 50 procentu kam jas keisti?kokia isto nauda
2015-08-27
19:33 wrote:
Ukiskai. Jei paspjauni ant rato ir necirskia reiskia dar nekaista nes audi ir vagenais duoduosi seniai. O kad ir po maza miesteli vazinejant rankos nelabai palaikysi apsukes 10km. o su japnais budavo tik silti ratai niekada nekepe net ir 20metu seniem grabams.:)
2015-08-27
19:37 wrote:
Kam tas kaldes keisti su atsuktuvu nugramdzius ir tai jau jos 'vaiksto' savo vietose ir niekas nekaista jei yra tvarkoje visa kita.
A , tai negerai. pagrindinis cilindriukas kur pilasi skystis , aisku, jei kaista abu vienodai ir tik priekyje tai greiciausia. Ar spyruokle viduje jo ar kas.Pakeiti geriausia ir vsio..
User
2015-08-27 19:44
2015-08-27
19:33 wrote:
bet pas manes abu ratai kaista vat kur beda..... nebezinau viska isbandziau atrodo
2015-08-27
19:37 wrote:
Tame ir beda kad cirskia jai necirkstu net neieskociau galu
2015-08-27
19:40 wrote:
viskas atrodo tvarkoje nebezinau kur ko ir beieskoti
Pakeisti pagrindini cilindra turi galvoj ar suporta?
User
2015-08-27 19:45
2015-08-27
19:33 wrote:
Ukiskai. Jei paspjauni ant rato ir necirskia reiskia dar nekaista nes audi ir vagenais duoduosi seniai. O kad ir po maza miesteli vazinejant rankos nelabai palaikysi apsukes 10km. o su japnais budavo tik silti ratai niekada nekepe net ir 20metu seniem grabams.:)
2015-08-27
19:37 wrote:
Kam tas kaldes keisti su atsuktuvu nugramdzius ir tai jau jos 'vaiksto' savo vietose ir niekas nekaista jei yra tvarkoje visa kita.
2015-08-27
19:42 wrote:
A , tai negerai. pagrindinis cilindriukas kur pilasi skystis , aisku, jei kaista abu vienodai ir tik priekyje tai greiciausia. Ar spyruokle viduje jo ar kas.Pakeiti geriausia ir vsio..
Kai uzgesinta masina tai ranka sustumi, kai vaziuoji vakuumas veikia kitaip gaunasi , neatmeta.. Matyt tep i bus.
Nuo pagrindinio cilindriuko vamzdeli atsuki ir stumk rankom cilindra esanti prie rato , jei eina lengvai keiti pagrindini ir visks.
Nuo pagrindinio cilindriuko vamzdeli atsuki ir stumk rankom cilindra esanti prie rato , jei eina lengvai keiti pagrindini ir visks.
User
2015-08-27 19:47
2015-08-27
19:37 wrote:
Tame ir beda kad cirskia jai necirkstu net neieskociau galu
2015-08-27
19:40 wrote:
viskas atrodo tvarkoje nebezinau kur ko ir beieskoti
2015-08-27
19:44 wrote:
Pakeisti pagrindini cilindra turi galvoj ar suporta?
Buvau nusiemes bet nepabandziau sustumti ranka tik atsuktuvu uzgesines tada lengvai. nu pameginsiu
User
2015-08-27 19:50
2015-08-27
19:40 wrote:
viskas atrodo tvarkoje nebezinau kur ko ir beieskoti
2015-08-27
19:44 wrote:
Pakeisti pagrindini cilindra turi galvoj ar suporta?
2015-08-27
19:47 wrote:
Buvau nusiemes bet nepabandziau sustumti ranka tik atsuktuvu uzgesines tada lengvai. nu pameginsiu
Rankom sustumt???
User
2015-08-27 19:50
2015-08-27
19:40 wrote:
viskas atrodo tvarkoje nebezinau kur ko ir beieskoti
2015-08-27
19:44 wrote:
Pakeisti pagrindini cilindra turi galvoj ar suporta?
2015-08-27
19:47 wrote:
Buvau nusiemes bet nepabandziau sustumti ranka tik atsuktuvu uzgesines tada lengvai. nu pameginsiu
paprastai su pirstais nebandziau.tik atsuktuvu tarp kaladziu lengvai su atsuktuvu susistume
User
2015-08-27 19:58
bet kaip pastebejau pastovi valanda labia mazoje nuokalneje numina sankaba rieba nuspaudi atleidi stabdi stove......
User
2015-08-27 20:08
2015-08-27
19:58 wrote:
bet kaip pastebejau pastovi valanda labia mazoje nuokalneje numina sankaba rieba nuspaudi atleidi stabdi stove......
Nu stebuklų nebūna, gal tada kaladės chujovos, skersuojasi ir spaudžia diską. Pasikeisk, kapeikas kainuoja, tuo labiau jei senos prie pabaigos...
User
2015-08-27 20:15
2015-08-27
19:58 wrote:
bet kaip pastebejau pastovi valanda labia mazoje nuokalneje numina sankaba rieba nuspaudi atleidi stabdi stove......
2015-08-27
20:08 wrote:
Nu stebuklų nebūna, gal tada kaladės chujovos, skersuojasi ir spaudžia diską. Pasikeisk, kapeikas kainuoja, tuo labiau jei senos prie pabaigos...
bet tai jos dilo vienodai prieko dabar turi kaisti jai nekaito iki siol. reiks keisti meginti kazka. nesinori keisti to ko nereiktu keisti
User
2015-08-27 20:20
2015-08-27
19:23 wrote:
ir kaip gali skystus uzvirti paaiskinkite? nes ten juk nera kaip.....
dar ir kaip uzverda. nuo slegio ir temperaturos, nuo ko gi daugiau
User
2015-08-27 20:22
2015-08-27
19:23 wrote:
ir kaip gali skystus uzvirti paaiskinkite? nes ten juk nera kaip.....
2015-08-27
20:20 wrote:
dar ir kaip uzverda. nuo slegio ir temperaturos, nuo ko gi daugiau:shocking:
pirsta kisi jokio ten to virimo nesijaucia
User
2015-08-27 20:24
2015-08-27
19:37 wrote:
Kam tas kaldes keisti su atsuktuvu nugramdzius ir tai jau jos 'vaiksto' savo vietose ir niekas nekaista jei yra tvarkoje visa kita.
2015-08-27
19:42 wrote:
A , tai negerai. pagrindinis cilindriukas kur pilasi skystis , aisku, jei kaista abu vienodai ir tik priekyje tai greiciausia. Ar spyruokle viduje jo ar kas.Pakeiti geriausia ir vsio..
2015-08-27
19:45 wrote:
Kai uzgesinta masina tai ranka sustumi, kai vaziuoji vakuumas veikia kitaip gaunasi , neatmeta.. Matyt tep i bus.
Nuo pagrindinio cilindriuko vamzdeli atsuki ir stumk rankom cilindra esanti prie rato , jei eina lengvai keiti pagrindini ir visks.:beer:
Nuo pagrindinio cilindriuko vamzdeli atsuki ir stumk rankom cilindra esanti prie rato , jei eina lengvai keiti pagrindini ir visks.:beer:
tai jei vakuumas kaltas, prie ko cia pagrindinis cilindras? stabdziu stiprintuvas tada greiciau.
User
2015-08-27 20:24
2015-08-27
19:23 wrote:
ir kaip gali skystus uzvirti paaiskinkite? nes ten juk nera kaip.....
2015-08-27
20:20 wrote:
dar ir kaip uzverda. nuo slegio ir temperaturos, nuo ko gi daugiau:shocking:
2015-08-27
20:22 wrote:
pirsta kisi jokio ten to virimo nesijaucia
tai stovint jis ir negali uzvirti, uzverda kai daug stabdyti tenka.
ka jus bl rukot?
ka jus bl rukot?
User
2015-08-27 20:28
2015-08-27
19:42 wrote:
A , tai negerai. pagrindinis cilindriukas kur pilasi skystis , aisku, jei kaista abu vienodai ir tik priekyje tai greiciausia. Ar spyruokle viduje jo ar kas.Pakeiti geriausia ir vsio..
2015-08-27
19:45 wrote:
Kai uzgesinta masina tai ranka sustumi, kai vaziuoji vakuumas veikia kitaip gaunasi , neatmeta.. Matyt tep i bus.
Nuo pagrindinio cilindriuko vamzdeli atsuki ir stumk rankom cilindra esanti prie rato , jei eina lengvai keiti pagrindini ir visks.:beer:
Nuo pagrindinio cilindriuko vamzdeli atsuki ir stumk rankom cilindra esanti prie rato , jei eina lengvai keiti pagrindini ir visks.:beer:
2015-08-27
20:24 wrote:
tai jei vakuumas kaltas, prie ko cia pagrindinis cilindras?:shocking: stabdziu stiprintuvas tada greiciau.
kazko abejoju del cilindro nzn
User
2015-08-27 20:28
bet kuriuo atveju jei vakuumas neatleidzia pedalo, tai turetu jaustis pedalo padetyje. ir uzvedus paspaudziojus stabdi ratus butu sunkoka prasukti ranka. jei ratai paspaudziojus lengvai sukasi, tai hidrauline sistema tvarkoj. gal diskai neventiliuojami sudeti?
User
2015-08-27 20:30
2015-08-27
20:28 wrote:
bet kuriuo atveju jei vakuumas neatleidzia pedalo, tai turetu jaustis pedalo padetyje. ir uzvedus paspaudziojus stabdi ratus butu sunkoka prasukti ranka. jei ratai paspaudziojus lengvai sukasi, tai hidrauline sistema tvarkoj. gal diskai neventiliuojami sudeti?
Iskur sename lauze bus ventiliuojami? nu pasukus rata ranka sukasi jis kazkiektais bet stabdymas grandymasis jauciasi
User
2015-08-27 20:32
2015-08-27
20:28 wrote:
bet kuriuo atveju jei vakuumas neatleidzia pedalo, tai turetu jaustis pedalo padetyje. ir uzvedus paspaudziojus stabdi ratus butu sunkoka prasukti ranka. jei ratai paspaudziojus lengvai sukasi, tai hidrauline sistema tvarkoj. gal diskai neventiliuojami sudeti?
Iskur sename lauze bus ventiliuojami? nu pasukus rata ranka sukasi jis kazkiektais bet stabdymas grandymasis jauciasi. As buvau rases kad mazoje nuokalnikeje pastovejus valanda nuspaudi sankaba riedi nuspaudi stabdi ir atleidi stove nejuda
User
2015-08-27 20:35
2015-08-27
20:28 wrote:
bet kuriuo atveju jei vakuumas neatleidzia pedalo, tai turetu jaustis pedalo padetyje. ir uzvedus paspaudziojus stabdi ratus butu sunkoka prasukti ranka. jei ratai paspaudziojus lengvai sukasi, tai hidrauline sistema tvarkoj. gal diskai neventiliuojami sudeti?
2015-08-27
20:30 wrote:
Iskur sename lauze bus ventiliuojami? nu pasukus rata ranka sukasi jis kazkiektais bet stabdymas grandymasis jauciasi
kad priekiniai jau labai seniai pas visus ventiliuojami..
User
2015-08-27 20:40
2015-08-27
20:28 wrote:
bet kuriuo atveju jei vakuumas neatleidzia pedalo, tai turetu jaustis pedalo padetyje. ir uzvedus paspaudziojus stabdi ratus butu sunkoka prasukti ranka. jei ratai paspaudziojus lengvai sukasi, tai hidrauline sistema tvarkoj. gal diskai neventiliuojami sudeti?
2015-08-27
20:30 wrote:
Iskur sename lauze bus ventiliuojami? nu pasukus rata ranka sukasi jis kazkiektais bet stabdymas grandymasis jauciasi
2015-08-27
20:35 wrote:
kad priekiniai jau labai seniai pas visus ventiliuojami..
abejoju ar ten ventiliuojami nebepamenu jai atvirai. bet nemanau kad tai esme del tokio kaitimo ir cypsejimo
User
2015-08-27 20:52
2015-08-27
20:30 wrote:
Iskur sename lauze bus ventiliuojami? nu pasukus rata ranka sukasi jis kazkiektais bet stabdymas grandymasis jauciasi
2015-08-27
20:35 wrote:
kad priekiniai jau labai seniai pas visus ventiliuojami..
2015-08-27
20:40 wrote:
abejoju ar ten ventiliuojami nebepamenu jai atvirai. bet nemanau kad tai esme del tokio kaitimo ir cypsejimo
bandyk imt pagrindini cilindra. atsimenu audi 100 1985m 2.2 motoru buvo taip, kad pavaziavus pradedavo vapsie stabdziai klynit ypac kai mieste daug pastabdinet reiketavo, trasoj vel atsogdavo. nuemus stabdziu cilindra paaikejo kad ten pilna kazkokiu tai nesvarumu kaip ir druskos kristalu pavidale. zodziu pakeitem cilindra, nauja skysti supilem ir buvo viskas ciki.
maumas
7658 / 0
2015-08-27 21:31
2015-08-27
20:28 wrote:
bet kuriuo atveju jei vakuumas neatleidzia pedalo, tai turetu jaustis pedalo padetyje. ir uzvedus paspaudziojus stabdi ratus butu sunkoka prasukti ranka. jei ratai paspaudziojus lengvai sukasi, tai hidrauline sistema tvarkoj. gal diskai neventiliuojami sudeti?
2015-08-27
20:30 wrote:
Iskur sename lauze bus ventiliuojami? nu pasukus rata ranka sukasi jis kazkiektais bet stabdymas grandymasis jauciasi
2015-08-27
20:35 wrote:
kad priekiniai jau labai seniai pas visus ventiliuojami..
pas audi 80 b4 baziniame variklyje, t.y. 2.0 66kw benz-priekiniai yra NEventiliuojami, pas 85kw jau ventiliuojami.Pas b3 tai isvis rasi ka nori, ten net abs dazniausiai nera
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2015-08-27 22:38
2015-08-27
20:30 wrote:
Iskur sename lauze bus ventiliuojami? nu pasukus rata ranka sukasi jis kazkiektais bet stabdymas grandymasis jauciasi
2015-08-27
20:35 wrote:
kad priekiniai jau labai seniai pas visus ventiliuojami..
2015-08-27
21:31 maumas wrote:
pas audi 80 b4 baziniame variklyje, t.y. 2.0 66kw benz-priekiniai yra NEventiliuojami, pas 85kw jau ventiliuojami.Pas b3 tai isvis rasi ka nori, ten net abs dazniausiai nera:lol:
Tai tipo pas audi 80 dar ventiliuojamus dejo? Tai , kad ji nevaziuoja , o juda ... Nachrena jei tas oras? Kokiam cvekui 66 tai suprantu, tas bent nesveria nieko , o cia kolukio auto... Raizytu nebuvo standarte?
User
2015-08-27 22:57
2015-08-27
20:35 wrote:
kad priekiniai jau labai seniai pas visus ventiliuojami..
2015-08-27
21:31 maumas wrote:
pas audi 80 b4 baziniame variklyje, t.y. 2.0 66kw benz-priekiniai yra NEventiliuojami, pas 85kw jau ventiliuojami.Pas b3 tai isvis rasi ka nori, ten net abs dazniausiai nera:lol:
2015-08-27
22:38 wrote:
Tai tipo pas audi 80 dar ventiliuojamus dejo?:lol::lol::lol::lol: Tai , kad ji nevaziuoja , o juda ... Nachrena jei tas oras? Kokiam cvekui 66 tai suprantu, tas bent nesveria nieko , o cia kolukio auto... Raizytu nebuvo standarte? :D:D:D
pas man audi 1984m orginaliai 2.1 motoras prieki ventiliuojami buvo gale bugnai ir dar r13 ratus eidavo uzdet. raizyi grzuiti ir pan tai tik rimtuose automobiliose su tikrai galingais motorais buna standarte.
maumas
7658 / 0
2015-08-27 23:55
2015-08-27
20:35 wrote:
kad priekiniai jau labai seniai pas visus ventiliuojami..
2015-08-27
21:31 maumas wrote:
pas audi 80 b4 baziniame variklyje, t.y. 2.0 66kw benz-priekiniai yra NEventiliuojami, pas 85kw jau ventiliuojami.Pas b3 tai isvis rasi ka nori, ten net abs dazniausiai nera:lol:
2015-08-27
22:38 wrote:
Tai tipo pas audi 80 dar ventiliuojamus dejo?:lol::lol::lol::lol: Tai , kad ji nevaziuoja , o juda ... Nachrena jei tas oras? Kokiam cvekui 66 tai suprantu, tas bent nesveria nieko , o cia kolukio auto... Raizytu nebuvo standarte? :D:D:D
kam labai reikia, maciau kazkada buvo ir raizytu-greziotucia pas b4.Tai tipo cvekas kazkuo geresnis?Kad garsiau bliauna pradedamas vaziuotTu cveku jau nesimato, o beskiu pilni kaimai, netgi b3 dar yra sociai...Nepatinka-ignoruokit, bet nestumkit.Visai gera masina nekisant lenkisku ir kitokiu nesamoningos kokybes detaliu, nuvaziuot is A i B...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2015-08-27 23:55
2015-08-27
21:31 maumas wrote:
pas audi 80 b4 baziniame variklyje, t.y. 2.0 66kw benz-priekiniai yra NEventiliuojami, pas 85kw jau ventiliuojami.Pas b3 tai isvis rasi ka nori, ten net abs dazniausiai nera:lol:
2015-08-27
22:38 wrote:
Tai tipo pas audi 80 dar ventiliuojamus dejo?:lol::lol::lol::lol: Tai , kad ji nevaziuoja , o juda ... Nachrena jei tas oras? Kokiam cvekui 66 tai suprantu, tas bent nesveria nieko , o cia kolukio auto... Raizytu nebuvo standarte? :D:D:D
2015-08-27
22:57 wrote:
pas man audi 1984m orginaliai 2.1 motoras prieki ventiliuojami buvo gale bugnai ir dar r13 ratus eidavo uzdet:D. raizyi grzuiti ir pan tai tik rimtuose automobiliose su tikrai galingais motorais buna standarte.
Vakuuma patikrink.nuspaudi stabdi, tada uzvedi varikli pedalas turi kiek pasileist zemiau. Jei taip, tas mazdaug tvarkoj. Tada nulupk pagrindini cilindriuka ir nesk dedei paziuret kas raukia apie tai..
maumas
7658 / 0
2015-08-27 23:57
2015-08-27
20:35 wrote:
kad priekiniai jau labai seniai pas visus ventiliuojami..
2015-08-27
21:31 maumas wrote:
pas audi 80 b4 baziniame variklyje, t.y. 2.0 66kw benz-priekiniai yra NEventiliuojami, pas 85kw jau ventiliuojami.Pas b3 tai isvis rasi ka nori, ten net abs dazniausiai nera:lol:
2015-08-27
22:38 wrote:
Tai tipo pas audi 80 dar ventiliuojamus dejo?:lol::lol::lol::lol: Tai , kad ji nevaziuoja , o juda ... Nachrena jei tas oras? Kokiam cvekui 66 tai suprantu, tas bent nesveria nieko , o cia kolukio auto... Raizytu nebuvo standarte? :D:D:D
niekada nebandei autostradoj eidamas 130 spirt per stabdzius?Antra karta is kart po to, nelabai kas gautusi stabdyt, patikek...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2015-08-27 23:58
2015-08-27
22:38 wrote:
Tai tipo pas audi 80 dar ventiliuojamus dejo?:lol::lol::lol::lol: Tai , kad ji nevaziuoja , o juda ... Nachrena jei tas oras? Kokiam cvekui 66 tai suprantu, tas bent nesveria nieko , o cia kolukio auto... Raizytu nebuvo standarte? :D:D:D
2015-08-27
22:57 wrote:
pas man audi 1984m orginaliai 2.1 motoras prieki ventiliuojami buvo gale bugnai ir dar r13 ratus eidavo uzdet:D. raizyi grzuiti ir pan tai tik rimtuose automobiliose su tikrai galingais motorais buna standarte.
2015-08-27
23:55 wrote:
Vakuuma patikrink.nuspaudi stabdi, tada uzvedi varikli pedalas turi kiek pasileist zemiau. Jei taip, tas mazdaug tvarkoj. Tada nulupk pagrindini cilindriuka ir nesk dedei paziuret kas raukia apie tai.. ;)
Bulka turejau 1.9E , 88m.retas variklis, priekyje diskai ventiliuojami.
User
2015-08-27 23:59
2015-08-27
22:57 wrote:
pas man audi 1984m orginaliai 2.1 motoras prieki ventiliuojami buvo gale bugnai ir dar r13 ratus eidavo uzdet:D. raizyi grzuiti ir pan tai tik rimtuose automobiliose su tikrai galingais motorais buna standarte.
2015-08-27
23:55 wrote:
Vakuuma patikrink.nuspaudi stabdi, tada uzvedi varikli pedalas turi kiek pasileist zemiau. Jei taip, tas mazdaug tvarkoj. Tada nulupk pagrindini cilindriuka ir nesk dedei paziuret kas raukia apie tai.. ;)
2015-08-27
23:58 wrote:
Bulka turejau 1.9E , 88m.retas variklis, priekyje diskai ventiliuojami.
Nu tokiu gazu spirt per stabdi neprireike dar dukart ne viena
User
2015-08-28 09:03
gal nesutepti stabdziu diskai patepk tepalu ir nekais tepk negailek tinka ir variklinis
User
2015-08-28 09:51
Stabdziu diskai neventiliuojami. vakumas irgi atkrenta, nusukus slangute nuo suporto bega skystis puikiai nieko nedarant tai kaip ir neuzsikises pagrindinis
User
2015-08-28 11:12
2015-08-28
09:51 wrote:
Stabdziu diskai neventiliuojami. vakumas irgi atkrenta, nusukus slangute nuo suporto bega skystis puikiai nieko nedarant tai kaip ir neuzsikises pagrindinis
prasimakstini uzkerpejusus suportus.. gerai nusiorini sistema ir nebekais tie stabdziai.. dar vienas variantas.. kaip vaziuoji.. jai sport rezimu lakstai tai betkokie stabdziai uzkaista...
User
2015-08-28 12:49
2015-08-28
09:51 wrote:
Stabdziu diskai neventiliuojami. vakumas irgi atkrenta, nusukus slangute nuo suporto bega skystis puikiai nieko nedarant tai kaip ir neuzsikises pagrindinis
2015-08-28
11:12 wrote:
prasimakstini uzkerpejusus suportus.. gerai nusiorini sistema ir nebekais tie stabdziai.. dar vienas variantas.. kaip vaziuoji.. jai sport rezimu lakstai tai betkokie stabdziai uzkaista...
Dėl važiavimo stiliaus gerai sakai, ypač aktualu karštom dienom...betkokiam aparatui kaista, net ventiliuojami ir nesvarbu visai ar lengvas auto ar sunkus, vaiklio galingumas gal labiau lemia ir įsibėgėjimas-stabdymas.Aš vadinu ekstremaliu arba kalnų režimu , tu vadini sportiniu.Esmė ta pati kad važiuoji stipriai įsibėgėdamas ir dažnai stabdydamas, o pvz kalnuose ir vinguotuose keliuoase tai neišvengiama.Net LT yra tokių vietų, pvz Aukštaitijoje nac.parke ar Labanore vien posūkiai ir įkalnės-nuoklanės.Važinėk autostrada Vilnius-Klaipėda nors 180km/h ar ten 130...neuzkais kiek "besportuotum".Pavaryk šalia senuoju keliu per Kretingą į Šventąją kitokia situacija jau kanlelių daugiau.Vnž.uvaryk kur kalvoton vingiuoton vietoven, "pasportuok"-pamatysi greit efektyvuma.
User
2015-08-28 13:01
Jei tik pradeda stigti užkerpėjusiuose suportuose tai kartais laikinai gali pagelbėti paprastas metodas(ne taikyklė jokia, bet laikinai padeda ypač kelionėje, vėliau matysis, ar reikia ardyt pilnai ir pramankštinti, viską išvalyti gerai, mandžetus pakeist
Neprošal turėti gero WD4 ir jom pripurkšti keik įmanoma arčiau prie mazgo, skystis labai akvarbus ir pramuša gerai net visus kitus stingančius taškus, ir kažkiek prasiskverbia ties stūmokliukais, tik reikia smakiai paspaudyt stabdžius ir tai pakartot kokius tris kartus.
Pasitaiko, kad be jikio nuorinimo ir ardymio laikinai padeda-išbandyta.
Mašina Toyota Land Cruiser 100, Audi A4 quattro TDI 2005m.
Neprošal turėti gero WD4 ir jom pripurkšti keik įmanoma arčiau prie mazgo, skystis labai akvarbus ir pramuša gerai net visus kitus stingančius taškus, ir kažkiek prasiskverbia ties stūmokliukais, tik reikia smakiai paspaudyt stabdžius ir tai pakartot kokius tris kartus.
Pasitaiko, kad be jikio nuorinimo ir ardymio laikinai padeda-išbandyta.
Mašina Toyota Land Cruiser 100, Audi A4 quattro TDI 2005m.
Your message |
|