Comonrail (26)
Search in forum
Messages | Replies | Author | |
---|---|---|---|
Golf mk3 1.9 TDI pirkimas.
prieko čia tas JTD dabar beveik visi, nors jau daugiau nei 10 metu, comonrail dizeliai. ir TDI jau daugiau nei penki metai comonrail naudoja.
|
174 |
10-12-07 |
|
V40 su 85kw dyzeliniu varikliu nuo 2002m. +/-
kaip pavyzdukas comonrail
|
8 |
14-05-05 |
|
Mano automobiliai jusu teismui:)
Sveikinu, comonrail nebijok, pilk gera kura, priziurek ir laikys be gedimu
|
215 |
10-05-15 |
|
pasakykit kas geriau
kas per comonrail technologija? papasakok placiau o kysa11 tai turbut sumaise td su interkuleriu bent pagal metus ziurint
|
210 |
naudinga..
10-12-28 |
|
Patogus auto apie 10000 Lt
Ir tu 2, 5TDI net nelygink su jokiais comonrail tipo motorais. O apie trauka tai su 3, 0D net nier ka ir snekėt.
|
136 |
11-05-26 |
|
Skoda Oktavia pirkimas - ???
o gal kas vyrai pasakysit nuo 2009m. 1.6 dyzeliui comonrail varikliui kokiais intervalais keiciamas pagrindinis dirzas? nuo naujos iki toliau sekanciu einamu keitimu?
|
14 |
14-09-21 |
|
pasakykit kas geriau
kysa manau rašė apie ta pirmaji TDI kur VAG pristatė 1989m. Ir jei neklystu 1991m i Ceskes pradėjo eiti TDI. O comonrail taigi čia tas su elektriniais purkštukais.
|
210 |
10-12-28 |
|
Dėl kuro purkštukų.
cm-jo supratimu common rail. o pasakyti jis norejo, kad pd ir jtd varikliai turi comonrail kuro sistema, zdz-aukstas pilotazas dvi sistemos sujungtos i viena, kazkas is ateities...
|
35 |
14-03-12 |
|
2.2 TDCI Problema
Tai ir laukiu patarimu tu kitu meistru. O del pirkinio manau visi comonrail varikliai panasias bedas turi, tai ar mondeo ar koks kitas auto anksciau ar veliau susiduria su tokiom bedom.
|
37 |
15-05-15 |
|
padekit issirinkti
Tau net tautovežininkai gali pasakyti kad tas PD yra pats nepatikimiausias iš TDI serijos. Ar bent žinai kodėl tuos PD taip ilgai leido??? Ogi todėl kad VW koncernas buvo i jo kurima investaves milžiniškus pinigus, ir nors kiti gamintojai pradėjo gaminti daug pažangesnius dyzelius su comonrail sistema VW grupe neatsisake savo nelabai vykusio TDI PD kurinio nes buvo per dideles babkes i jį imerkes. Tik nuo 2005m. jei neklystu VW pradėjo leisti TDI CR (comonrail)
|
39 |
11-03-09 |
|
VW Golf IV
Skaiciau, zinau kur tiesa kur ne, tik reikia moketi atskirti kur perlenkta kur ne. O ar nauji comonrail geresni ar pasiteisins tik laikas parodys. Bendrai kalbant vidaus degimo variklaii visi jau yra atgyvena
|
58 |
11-05-02 |
|
pasakykit kas geriau
nu pvz. kad ir žalias. Su juo kuo puikiausiai gali varinieti. Nes dabartiniai traktoriai pagrinde su comonrail. Beje jei nežinojai tai HDI (high-pressure direct injection)kuris ėjo ir i tokia kaip tavo xantia, taipogi naudoja CR sistema.
|
210 |
10-12-28 |
|
Kas geriau a6 2.5tdi ar 2.6 ,2.8 benzinas /dujos?
Neteke važiuoti su tokia Volvo, bet ta 2, 4 ju motora labai giria (nors šiaip apie visus motorus su comonrail labai gerai atsilepiama ir Hdi ir Jtd ir D4D, Tdi ir t.t.) aišku jei su šitu motoru ir kaina Volvo iškart skiriasi.
|
122 |
10-02-14 |
|
Golf mk3 1.9 TDI pirkimas.
gerai italai sukure ta tavo vadinama comonrail ane? dejau as ant jo sudas ten pazek kiek purkstukai tie kainuoja tie tavo comonrail. arkaip ten . ypilk tipo levos salerkos ir uzsilenkia. i 1.9 tdi 66kw ir 81kw geri purkstukai yra nelepus laiko. degslinej per 3 metus nesumeluosiu buvau viena karta kaip manai ka pilu vaziuoju ir niekas negenda o ta nusipirk vadinama pumpaduse apsiverksi jei ilgiau pilsi ta kura o jei is degalines pilti kura tai ar dyzelis ar benzinas gali vaziuot su tuo ir su tuo nekazka pralosi . taupymo jokio. bent dabartinem saleros kainom
|
174 |
10-12-07 |
|
pasakykit kas geriau
Tu nejuokauk, /siurblys purkštuvas/ TDI PD pradėjo eiti tik gal nuo 1998 jei neklystu. Čia tas TDI (pumpadusas), su dviem raudonom kaip jus sakot Ir šiaip tai čia aplamai kažkiokia labai jau sena ir dar klaidinga info ištraukiai. Šiaip jau senai daug pažangesnė yra comonrail technologija. Beje irgi panašiais metais pradėjo eiti kaip ir TDI PD
|
210 |
10-12-28 |
|
prasau patarkit -ar nenudeksiu ranku isigijusi AUDI A4
ir dar ....kazkaip labai liudnai apie audi....BMW giriate. Siaip tai nematau as didelio skirtumo tarp 34 ir 39 modeliu benzininiuose varikliuose "plytose".....2, 0....2, 5(2, 3)....2, 8.Sakyciau BMW pagrindinis privalumas ir yra smagus patikimi varikliai. Dyzeliai....cia jau kitas reikalas (ypac comonrail). O jus tai foto BMW prieki...tai gala dedate.....kaip panos pries veidrodi.
|
91 |
08-12-27 |
|
padekit del peugeot 607 ir audi a6
nesnekek nesamoniu, jog nera siurblio-yra tas siurblys tam vadinam 'pampaduze'...tai tas pats kas comonrail...cia tik gamintojai juos skirtingai vadina, tas pats kas dti, tdi, hdi ir pan.....o principas comonrail tarkim bmw , jog vienas siurbliukas bake paduoda kura, po sedyne dar vienas davaro kura iki pagrindinio kuris stovi ant varikio, sis suslegia kura....toliau pursktukai jau patys atidarineja save ir pucia kura tada kada gauna elektronini inpulsa....tarkim bmw si sistema vykusi ir ji laiko, o ir remontas nera brangus( pirmu dvieju siurbliu restauracija po 100-150lt, pagrindinio srote kaina apie 300lt, pursktukai po 100-150lt/vnt)...taciau WV turi bedu su sia kuro sistema ir ji kur kas brangesne, tai del to geriau senesnio tipo TDI kur pursktukai atsidaro tiesiog nuo slegio..Pumpeduse is vokieciu kalbos isvertus jau reiskia siurblys-purkstukas.Kiekvienas purkstukas tokiam variklyje atlieka auksto slegio siurblio funkcija ir pats suslegia kura ir ipurskia.
|
186 |
assas
12-04-01 |
|
Sveiki ,e39 kuro sanaudos
Gerai jai gauni dyzeli uz 3lt vogta is kolones, bet jai kazkoks ten brudnas tai nafik, nes juk ta comonrail sistema yra, nu aisku ziurint apie koki varikli sneki, as asmeniskai neturejau dar nei vienos dyselines masinos ir tuom nesigailiu, aisku jaunas dar, bet vistiek prie dyselio nelinkstu. Galvoju gal pasiimti 2.0 e46 dyseli, kiek girdejau labai ekonomiskas, bet taipogi girdejau, jog varikliai lepus, tai va tikriausiai teks likti prie benzo arba duju
|
11 |
14-11-04 |
|
Alfa-Romeo 166 2.4JTD
Bus cia beda su comonrail kuro sistema.Kur yra tas kuro paskirstytojas visas i kuri ieina vamzdukai vienam gale turi but toks bosch sudukas jame stovi sietelis jei uzsikemsa kuro nepaduoda dazna ju liga yra bandyk isimt ir su oru ta dacika prapust tada dedi ir kuri jei ims bandys griebt bet sunkiai geriau jau keisk naujas 400-500lt dabar nepamenu ant katro motoro.Jei randasi priekyje tau pasiseke lengvai isismsi jei uz motoro biski uzsipisi kol isimsi
|
68 |
12-03-15 |
|
Nuomonės apie šiuos modelius ir patarimai renkantis modelį
(e39 3.0d 142kw - girdėjau irgi common rail, ar netiesa? beto kuro sanaudos didesnės nei 320 modeliu) Logiska kad kuro daugiau sriabia didesne ir sunkesne masina du didesniu litrazu ir kurkas geresne trauka.. o del to comonrail.. purkstukai nebetukstancius kainuoja.. o po 100eur be problemu nusipirksi.. tai neber taip jau ir brangu.. visi vienu metu nelinksta seipsau.. kura pilu ir LT ir RU ir vaziuoju px.. svarbu ne rusiska su priemaisom visokiom tai su tokiu niekas nevaziuoja ilgai.. tai koks skirtumas ??
|
7 |
14-01-20 |
|
Dabar toks laikas jog norisi su masinelem vazineti pigiau,
dyzeliai tarnauja trumpiau ypac su comonrail aukstas kuro spaudimas turi buti palaikomas nuolat o viskas skaiciuojama 200 000 o po to jau bus kaip bus nebutinai suges bet jau neatitiks nei galia nei ekonomija nzn kaip del paprastu TDI bet tris auto teko perpirkti tai vokieciai kap remonta variklio tokio prie 300 000 padare buna o kokio kilometrazo atvaziuoja tai as patyliu atsuki spydika uzrasai 250 000 ir ima kaip nauja ... tai... va su senais dyz varikliais kurie dirba kaip traktoriai ir kubaturos nemazos tie laiko ilgai bet neilgiau nei benzai
|
242 |
11-01-19 |
|
VW Golf IV
Taip tai tiesa kad TDI PD yra pažangesnis nei paprastas TDI, ir tiesa kad pats koncernas ji sukritikavo. Po 1000000 km. jo galvoje jau yra matomi gan ryškus pakitimai. ir čia aplamai apie visus PD ne tik 96kW. Koncernas butu iškart pradejas gaminti dyzelius su CR (comonrail) sistema. Bet buvo imerke per daug pinigu į PD sukurimą, kad pereitų prie CR. Ir šiaip visi kiti gamintojai tuo metu jau naudojo CR, kuris netik pažangesnis, galingesnis, tilesnis i t.t. bet ir daug patikimesnis. Taip kad jei TDI tai tik paprastas (jei neturi LT. ant naujesnės mašinos) arba TDI CR
|
58 |
11-05-02 |
|
pasakykit kas geriau
jei biški gaudaisi dyzeliuose tai suprasi. Jis neturi aukšto spudimo siurblio, yra tik žemo spaudimo bake. O kura užsipumpuoja patys purkštukai kurie dirba nuo velenėlio. Šiaip šitie PD nelabai nusiseke motorai, kai kurie gamintojai jau tuo metu naudojo CR (comonrail) sistemas. 1997m. buvo pirmas auto su CR, ir kaip kai kam bebutu gaila italas Alfa Romeo 1, 9 JTD, po kelių mėnesių ir pasirodė ir MB CDI. O šiaip VAG grupė į PD buvo investavus super didelius pinigus, ten net ne milijonai o milijardai eur. Todėl jie nesimete i daug pažangesne CR o toliau kepė PD, nes tie pinigai turiejo bent kažkiek atsipirkti. Dar ir dabar yra leidžiama auto su PD motorais.
|
210 |
10-12-28 |
|
Pirmas automobilis iki 10000 Lt
Pirma sumastyk kokios auto tau reikia zinom kad 4durys ir turi but ekonomija bet jei tu per metus planuoji pralekt 10k tiktais tai as dizelines auto isvis neziureciau nes dizelines tam ir skirtos ilgoms kelionems o be to visi dyzeliai yra problematiski nesvarbu kokia auto visomas ateina laikas ir reik turbinas restauruoti, siurblius purkstukus ir t.t. comonrail sistemos labai bijo rusiskos saleros tad kas tokia pila tai servisuose buna daznas klientas. Imk geriau benza maziau bedu turesi, maziau te kam sugesti zodziu brangu benzu vaziuoti dujas isidek arba pirk iskart su dujomis tada tikrai vaziuoisi eko rezimu.Ir zinoma nebuk kaip kiti pasima 1.6 ar 1.8 motorus su 50-72kw ir saukia daug benzo ima reik imt galingesne valgys tiek pat bet uztat vaziuot maloniau. Siaip is pazystamu labai giria japonus vaziuokle patvari varikliai gan vyke mazai gendantys nesneku apie subariku 2.5 benzas tie tai gavno bet 2l zajabys zodziu rinka plati reik tik rinktis o mes uz tave nenuspresim ka pirkt kiekvienam savo.
|
65 |
14-03-21 |
|
525tds 1997m.
Purkstukai turbinos ir siurbliai cia visu dyzeliniu autu beda tad koks skirtumas ka pirksi vistiek arba iskart ar po kurio laiko pinigus kisi.Ant tds turbos laiko grj nes jos nekimtamos geometrijos purkstukai kaip ir visu laikui begant pradeda purksti kura ne dulksna o jau ciurksle tad ir beda su uzkurimu ne vien del siurblio cia siaip purkstuka atrestauruoti 60lt tad nemanau cia jau labai dideli pinigai.Del siurblio tai jei perki kura krosini tai visu dyzeliu siurbliai uzlinks ipac comonrail sistema.Pilki zalia ar baltarusiska kura bei zinoma lietuviska ir viskas normliai ir be abejo siu tdsu siubrliai laiko apie 300k tad nenuostabu kad nusipirke tokia masina zmones skundziasi ju bedomis mat nesupranta kad automobilis jau senai prasukas 300k buna ir daugiau tad faktas kad ir bedu jau tures anksciau ar veliau priklauso kaip eksplotavo auto.Siurblius turbinas ir pukstukus galima restauruoti o nepirk nauju ir zinoma tada jau vargo siu siais dalykais jau nebematai
|
6 |
14-07-25 |
|
525tds 1997m.
Purkstukai turbinos ir siurbliai cia visu dyzeliniu autu beda tad koks skirtumas ka pirksi vistiek arba iskart ar po kurio laiko pinigus kisi.Ant tds turbos laiko grj nes jos nekimtamos geometrijos purkstukai kaip ir visu laikui begant pradeda purksti kura ne dulksna o jau ciurksle tad ir beda su uzkurimu ne vien del siurblio cia siaip purkstuka atrestauruoti 60lt tad nemanau cia jau labai dideli pinigai.Del siurblio tai jei perki kura krosini tai visu dyzeliu siurbliai uzlinks ipac comonrail sistema.Pilki zalia ar baltarusiska kura bei zinoma lietuviska ir viskas normliai ir be abejo siu tdsu siubrliai laiko apie 300k tad nenuostabu kad nusipirke tokia masina zmones skundziasi ju bedomis mat nesupranta kad automobilis jau senai prasukas 300k buna ir daugiau tad faktas kad ir bedu jau tures anksciau ar veliau priklauso kaip eksplotavo auto.Siurblius turbinas ir pukstukus galima restauruoti o nepirk nauju ir zinoma tada jau vargo siu siais dalykais jau nebematai
|
6 |
14-07-25 |