User
2011-05-02 22:28
Kokios pagrindines problemos siam automobiliui? kiek esu skaites dazniausiai jam streikuoja turbina ir pan.. Ir ar is tiesu sis automobilis toks geras kaip visi sako? Noreciau tu nuomones kurie tikrai zino ju problemas pagrindines ir pan ir ar tikrai ji apsimoka pirkti
User
2011-05-03 16:42
Kokios pagrindines problemos siam automobiliui? kiek esu skaites dazniausiai jam streikuoja turbina ir pan.. Ir ar is tiesu sis automobilis toks geras kaip visi sako? Noreciau tu nuomones kurie tikrai zino ju problemas pagrindines ir pan ir ar tikrai ji apsimoka pirkti
User
2011-05-26 11:32
Automobilis geras, verta pirkti. Pats turiu IV golfa neseniai pirkau kainavo tik 20 000 Lt, bet uztat tvarkingas.
User
2011-05-26 11:56
2011-05-26
11:32 wrote:
Automobilis geras, verta pirkti. Pats turiu IV golfa neseniai pirkau kainavo tik 20 000 Lt, bet uztat tvarkingas.
Tik?DDD
Reiskia musu poziuriai i automobilius ryskiai skiriasi...
Reiskia musu poziuriai i automobilius ryskiai skiriasi...
User
2011-05-26 12:28
jokios turbinos jiems nepareina, cia tik zmoniu isigalvojimai, jai visu klausysim, tai tada ne vienos masinos neapsimokes pirkti. Patariu, vaziuokle patvari, normali uz normalia kaina, labai pigus islaikymas, (neklausyk, kad visi sako, kad vaziuokle nelaiko) vaziuosi ir pamirsi. Pirk negalvojes, tik aisku tvarkinga
User
2011-05-26 12:33
2011-05-26
11:32 wrote:
Automobilis geras, verta pirkti. Pats turiu IV golfa neseniai pirkau kainavo tik 20 000 Lt, bet uztat tvarkingas.
Pirma mintis šita ištrauka.
20 000 Lt už ketvirtą golfą ? Nesumaišei su penktu ? Žiūrėjai kokios kainos šiaip vaikšto ?
https://www.youtube.com/watch?v=jgHoBjlLHzo
20 000 Lt už ketvirtą golfą ? Nesumaišei su penktu ? Žiūrėjai kokios kainos šiaip vaikšto ?
User
2011-05-26 12:53
Nesumaisiau su 5 golfu. Tik gal TIK nereikejo rasyti.Gero stovio IV golfai pigiai nenupirksi o ju kainos nuo 6000 - iki 30 000.
User
2011-05-26 13:45
Ar geriau passatas?.. cia auto butu iki 10 000 Lt.
User
2011-05-26 13:56
Pasatas uz tokia suma butu labai nuvazinetas jei dyzelis. Plius geriau pirkti B5+ o uz 10k neiseina. Pasate pagal ideja didesnis komfortas, taciau vaziuokles remontas B5 ne pats malonaiusias dalykas.
User
2011-05-26 14:03
2011-05-26
12:53 wrote:
Nesumaisiau su 5 golfu. Tik gal TIK nereikejo rasyti.Gero stovio IV golfai pigiai nenupirksi o ju kainos nuo 6000 - iki 30 000.
4 guolis uz 30 000? cia arba aparatura joj uz 15 000 turi but, arba vaziuokle auksine, vidus su svarovskiais net 20 000 uz 4 juokinga suma...tiesiog ne ta masina uz kuria tiek butu galima moketi
User
2011-05-26 14:30
Golfas yra darbinis arklys visada toks buvo toks ir liks 10k uz tavrkinga IV tai dar protu suvokiama kaina bet damesk draudima metukam 1k ir taip dar kokius 3 metus tai kaip neikur jai dar nori ji turet jai ne nuknis neiko nepakeisi. kad turbina streikuoja tai cia visiem dyzelis ar benzas ateina metas taip kaip ir stabdziu kaladeles sudyla taip ir turba siurblys irgi uzlinksta. Seip kaip darbine masina sakyciau nieko bet darbine turi buti pigi kad butu negaila jos drosti. Jai saviems poreikiams tai uz tokia suma kaip cia kaskas nupirko 20 k na fantazijos reikia tureti iseina tikrai geresniu varijantu. Guolis geriau uz b5 nes vaziuokle paprasta ji patvaresne. O seip dyz motorai 1.9 jai dar 81kw tai tikrai patvarus ir sunkiai damusami nebent nupirksi pora kart iki menulio sulaksciusi ir atgal pargryzusi
User
2011-05-26 14:34
http://www.autogidas.lt/skelbimai/volkswagen-golf-hecbekas-2004-0121482361.html o ka sitas ka prastas?bukle gan gera, jau as geriau toki jamtau, ir jo kaina pazekit ir metus, man atrodo sis auto tiek vertas, o 4?nu kiekvienas savaip durnavoje
User
2011-05-26 14:44
2011-05-26
12:53 wrote:
Nesumaisiau su 5 golfu. Tik gal TIK nereikejo rasyti.Gero stovio IV golfai pigiai nenupirksi o ju kainos nuo 6000 - iki 30 000.
2011-05-26
14:03 wrote:
4 guolis uz 30 000? :lol: cia arba aparatura joj uz 15 000 turi but, arba vaziuokle auksine, vidus su svarovskiais :lol::lol: net 20 000 uz 4 juokinga suma...tiesiog ne ta masina uz kuria tiek butu galima moketi:smoke:
Cia kaip kam geresne kaip kam blogesne. Daug kas siule A4 2003 metu arba abr pasata b5+, ta2iau kadangi man geresnis IV golfas todel ir pirkau pastaraji
User
2011-05-26 14:58
Nu jo čia jau per stipriai už IV Golf 20000lt.
User
2011-05-26 15:04
2011-05-26
14:34 wrote:
http://www.autogidas.lt/skelbimai/volkswagen-golf-hecbekas-2004-0121482361.html o ka sitas ka prastas?bukle gan gera, jau as geriau toki jamtau, ir jo kaina pazekit ir metus, man atrodo sis auto tiek vertas, o 4?nu kiekvienas savaip durnavoje:smoke:
Apie 5 golfa spresti is nuotrauku kad jis geras yra nesamone. Jau iskarto yra itartina kad neseniai nupirktas ir priregistruotas o jau pardavineja. Geriau 4 golfas
User
2011-05-26 15:08
as tau pirma pasitaikiusi pvz daviau, nesamone yra pirkti 4 uz tiekbet sakau, kiekvienas savaip pamisias
User
2011-05-26 15:09
5 jai zyzelis jau pumpiduzas stovi su savo priciudais tuerjom vien pasata b5+ tai zomogelis lakste ir lakse viska pasikeite kaip susiknisa vienas purkstukas taip susiknisa nei diagnostikos neikas nepadejo isvarinejo atstovybes ir neiko tai stume ir i ta puse net nebeziuri varineja su taubota ir galvos taip neskauda
naudingas
4243 / 0
2011-05-26 15:10
tai jai zmones perka po 20 k tai gerai. nusiperki 2000 metu golfa koki dyzeli uz 8000 lt nuvarai provincijon duodi auksarankiui 3000 lt o uz 5 penkis tai garantuotai padarytu lelka kaip ledine ir varai turgun uz 20 000 lt lieka 9 , 7 gabalai
User
2011-05-26 15:11
nuperki sumalta IV uz 3000 lt gauni angla uz 2000 perrenki ir vuolia 14000
naudingas
4243 / 0
2011-05-26 15:14
nu as svaresni varianta masciau kad slipso neisitept.
naudingas
4243 / 0
2011-05-26 15:15
ar nori pasakyt vaira permeta uz 1000 lt?
User
2011-05-26 15:16
Taip. Uztat ir visi perka sumaltus ir perinktus uz 10 000 Lt. Asmeniskai savo golfa pirkau Vokietijoje, o geru automobiliu pigiai niekas neparduoda. Plisu variklis tas pats PD koks ir 5 golfosuose su tam tikrom modifikacijom stovi.
User
2011-05-26 15:19
jai dar yra is ko tai ta pati perdaro seip ant pvz pateikiau nupirko IV su daustu galu ir praktiskai uzmustu varikliu stovejo gal pusmeti numestas rado angla permete varikli kebulo dalis ir prastume uz 14k seip pagalvojus net galinia langai buvo sutrupeja tai nzn kas ir kaip ten is to auto liko aisku gerai kai namuose servisa su tampimo iranga turi tai gali pan nesam uzsiiminet
User
2011-05-26 15:20
20k uz tokia suma mondeika gali katik lizinguota paimti visiskai tas pat PD patikimumas toks pat bet vaziouoji tai gerokai maloniau
naudingas
4243 / 0
2011-05-26 15:25
na aisku juoktis negalima jai ten tas 4golfas paskutintu metu vertas tu pinigu is zmogaus juoktis negalima . nieks neatiduos golfo pigiau jai rida tikra 100 000 kebulas ledinis ir nei kart nedazytas
naudingas
4243 / 0
2011-05-26 15:26
ir metu 2004-2005 bet atrodytum ir su 1998 tai pat
User
2011-05-26 15:31
2011-05-26
15:25 naudingas wrote:
na aisku juoktis negalima jai ten tas 4golfas paskutintu metu vertas tu pinigu is zmogaus juoktis negalima . nieks neatiduos golfo pigiau jai rida tikra 100 000 kebulas ledinis ir nei kart nedazytas
na bet jai teos autoriui norisi automobilio sau ne darbui o maloniai keliauti ir t.t tai uz tokia suma imti guoli na nesamone nevertas jis tu pinigu cia tik pas mus kaskoks pamisimas vis taip puole ant a4 o db ramu ziurau jau ir kainos nebetokios is kosmuso na nebera ten tos mistines audi ar mistinio vageno, guolis del to ir geriau nei pasatas jis dar paprastas palyginti
User
2011-05-26 15:37
Jei dyzeli rasciau 100 000 ridos ir 2004-2005 metu iskarto neprikciau nes aisku rida bus atsukta arba su juo kazkas netaip. Cia tas pats kas rasti golfa r32 su kuriuo pensininkas vazinejo tik savaitgaliais i baznycia.
User
2011-05-26 15:59
2011-05-26
15:37 wrote:
Jei dyzeli rasciau 100 000 ridos ir 2004-2005 metu iskarto neprikciau nes aisku rida bus atsukta arba su juo kazkas netaip. Cia tas pats kas rasti golfa r32 su kuriuo pensininkas vazinejo tik savaitgaliais i baznycia.
jo tokios ridos keitas dalykas juk kiekvienas vazinejam per metus prasuki kaip min 30k nor as padarau ir 50 tai vokietukai zinant ju kelius ir atstumo suvokima jai per 5 metus nuvare tik 100k na mistika realiai tkiu metu auto o ipac zyzelis buna numynes 300k nors esu mates ir 10 metu senumo tacka kuri tebuvo prasukusi 100k taciau jai nuo stovejimo buvo viskas pareja
User
2011-05-26 16:05
Tai kad po 2000 metų visi 1, 9 TDI buvo PD, o jie buvo labai jau nenusisekia lyginat su paprastais TDI.
User
2011-05-26 16:12
2011-05-26
16:05 wrote:
Tai kad po 2000 metų visi 1, 9 TDI buvo PD, o jie buvo labai jau nenusisekia lyginat su paprastais TDI.
Nenusiseke ar nusiseke cia tikriausiai irgi kaip kam. pas mane konkreciai 96kw variklis 2003 metu, tai man jis geresnis negu visu giriamas 81 kw, bet cia irgi kaip kam. Vaziuojant 120 km/h -2000 apsuku, daug tylesnis ir komfortiskesnis uz 81kw.
User
2011-05-26 16:30
2011-05-26
16:05 wrote:
Tai kad po 2000 metų visi 1, 9 TDI buvo PD, o jie buvo labai jau nenusisekia lyginat su paprastais TDI.
tas tai taip kol jis geras bet jai pats konseras ji sukritikavo ir 100k rida uzrase tai jau
User
2011-05-26 16:38
2011-05-26
16:05 wrote:
Tai kad po 2000 metų visi 1, 9 TDI buvo PD, o jie buvo labai jau nenusisekia lyginat su paprastais TDI.
2011-05-26
16:30 wrote:
tas tai taip kol jis geras bet jai pats konseras ji sukritikavo ir 100k rida uzrase tai jau :(
Nesupratau koks koncernas ji sukritikavo ir kada ir kokia rida uzrase
User
2011-05-26 16:41
2011-05-26
16:05 wrote:
Tai kad po 2000 metų visi 1, 9 TDI buvo PD, o jie buvo labai jau nenusisekia lyginat su paprastais TDI.
2011-05-26
16:30 wrote:
tas tai taip kol jis geras bet jai pats konseras ji sukritikavo ir 100k rida uzrase tai jau :(
2011-05-26
16:38 wrote:
Nesupratau koks koncernas ji sukritikavo ir kada ir kokia rida uzrase :)
ogi tas pat audi vagen po pirmuju pd
User
2011-05-26 16:55
2011-05-26
16:30 wrote:
tas tai taip kol jis geras bet jai pats konseras ji sukritikavo ir 100k rida uzrase tai jau :(
2011-05-26
16:38 wrote:
Nesupratau koks koncernas ji sukritikavo ir kada ir kokia rida uzrase :)
2011-05-26
16:41 wrote:
ogi tas pat audi vagen po pirmuju pd
na teks tau surasti straipsni ar kazka panasaus, nes negirdejau kad 96kw varikli volkswagenas kritikavo
User
2011-05-26 17:14
Taip tai tiesa kad TDI PD yra pažangesnis nei paprastas TDI, ir tiesa kad pats koncernas ji sukritikavo. Po 1000000 km. jo galvoje jau yra matomi gan ryškus pakitimai. ir čia aplamai apie visus PD ne tik 96kW. Koncernas butu iškart pradejas gaminti dyzelius su CR (comonrail) sistema. Bet buvo imerke per daug pinigu į PD sukurimą, kad pereitų prie CR. Ir šiaip visi kiti gamintojai tuo metu jau naudojo CR, kuris netik pažangesnis, galingesnis, tilesnis i t.t. bet ir daug patikimesnis. Taip kad jei TDI tai tik paprastas (jei neturi LT. ant naujesnės mašinos) arba TDI CR
User
2011-05-26 17:16
o atsiliepimus apie TDI PD gali pasiskaityti VW ar Audi forumuose, ir itaru geru per daug nerasi
User
2011-05-26 17:39
2011-05-26
17:16 wrote:
o atsiliepimus apie TDI PD gali pasiskaityti VW ar Audi forumuose, ir itaru geru per daug nerasi :)
Skaiciau, zinau kur tiesa kur ne, tik reikia moketi atskirti kur perlenkta kur ne. O ar nauji Comonrail geresni ar pasiteisins tik laikas parodys. Bendrai kalbant vidaus degimo variklaii visi jau yra atgyvena
User
2011-05-26 17:53
2011-05-26
17:16 wrote:
o atsiliepimus apie TDI PD gali pasiskaityti VW ar Audi forumuose, ir itaru geru per daug nerasi :)
2011-05-26
17:39 wrote:
Skaiciau, zinau kur tiesa kur ne, tik reikia moketi atskirti kur perlenkta kur ne. O ar nauji Comonrail geresni ar pasiteisins tik laikas parodys. Bendrai kalbant vidaus degimo variklaii visi jau yra atgyvena
Tiesa sakant su jais jau irgi buvo problemu vokečiams, 2, 0TDI CR nuo 2005m. iki lig 2007-08m. buvo su kuro sistema problemos pastovios. Tai jie ja patobulino ir nuo 07-08m. dabar patikimesni. (buvo autobilde beje neseniai straipsnis apie B6 pasatus su tokiais motorais, ir buvo ta problema aprašyta.
naudingas
4243 / 0
2011-05-26 18:18
2011-05-26
17:14 wrote:
Taip tai tiesa kad TDI PD yra pažangesnis nei paprastas TDI, ir tiesa kad pats koncernas ji sukritikavo. Po 1000000 km. jo galvoje jau yra matomi gan ryškus pakitimai. ir čia aplamai apie visus PD ne tik 96kW. Koncernas butu iškart pradejas gaminti dyzelius su CR (comonrail) sistema. Bet buvo imerke per daug pinigu į PD sukurimą, kad pereitų prie CR. Ir šiaip visi kiti gamintojai tuo metu jau naudojo CR, kuris netik pažangesnis, galingesnis, tilesnis i t.t. bet ir daug patikimesnis. Taip kad jei TDI tai tik paprastas (jei neturi LT. ant naujesnės mašinos) arba TDI CR
1 000 000 smagi rida reiskia labai neblogi motorai kad po milijono tik keli pakitimai
User
2011-05-26 18:40
sory ten 100000km. Turiejau omeny, ne milijona.
User
2011-05-26 19:27
2011-05-26
18:40 wrote:
sory ten 100000km. Turiejau omeny, ne milijona.
Nesuprantu apie kokias galvas sneki, ar apie projektavusiu ta varikli ar apie varikliu?
User
2011-05-26 20:15
2011-05-26
18:40 wrote:
sory ten 100000km. Turiejau omeny, ne milijona.
2011-05-26
19:27 wrote:
Nesuprantu apie kokias galvas sneki, ar apie projektavusiu ta varikli ar apie varikliu?
Tai žinoma kad variklio
User
2011-05-26 20:16
2011-05-26
18:40 wrote:
sory ten 100000km. Turiejau omeny, ne milijona.
as vistiek nesuprantu kuo jau tai galvai taip blogai, juk tik tiek kad slegis kuro ipurskimo didesnis, kokiu jau ten stebuklu pas ji ten yra, manau pasakos tik cia, nebent pamatyciau rimta šaltini tos informacijos
User
2011-05-26 20:52
2011-05-26
18:40 wrote:
sory ten 100000km. Turiejau omeny, ne milijona.
2011-05-26
20:16 wrote:
as vistiek nesuprantu kuo jau tai galvai taip blogai, juk tik tiek kad slegis kuro ipurskimo didesnis, kokiu jau ten stebuklu pas ji ten yra, manau pasakos tik cia, nebent pamatyciau rimta šaltini tos informacijos
Variklio galvai nieko nera, kadangi tenai tik kuras yra suspausdziamas ir ipurskiamas didesniu slegiu, o kuro ir oro misynys sprogta vienodu greiciu
User
2011-05-26 21:26
Karoce kažkur apie tai jau esu rašes, tikrai nesikartosiu, ir tos ilgos litanijos nerašysiu, tu bent zinai kaip tas pumpaduzas dirba, kad neturi aukšto spaudimo siurblio, ten velenelis minkydamas purktukus sukelia slėgį ir atlieka siurblio funkcija.
User
2011-05-26 21:35
2011-05-26
21:26 wrote:
Karoce kažkur apie tai jau esu rašes, tikrai nesikartosiu, ir tos ilgos litanijos nerašysiu, tu bent zinai kaip tas pumpaduzas dirba, kad neturi aukšto spaudimo siurblio, ten velenelis minkydamas purktukus sukelia slėgį ir atlieka siurblio funkcija.
Tamsta visažini, tas mums aišku, bet problema kame taip ir nepasakei. Kokie pokyciai atsiranda toj galvoj, deformuojasi, truksta, o gal sprogsta..tai bent jau tai parasyk, jei jau nesam verti copy paste tavo komentaro is kazkur kitur Na ir kas kad dar vienas velenelis sukasi, kokia problema del to, tdi irgi yra velenelis, bet problemu del to nekyla "galvai", o jau apie tai kad tie mechanniai purkstukai genda nekalbam dabar, man idomi pati galva..
User
2011-05-26 22:02
2011-05-26
21:26 wrote:
Karoce kažkur apie tai jau esu rašes, tikrai nesikartosiu, ir tos ilgos litanijos nerašysiu, tu bent zinai kaip tas pumpaduzas dirba, kad neturi aukšto spaudimo siurblio, ten velenelis minkydamas purktukus sukelia slėgį ir atlieka siurblio funkcija.
Zinau kaip pumpaduzas dirba, pries pirkdamas kokias dvi savaites apie si varikli viska kas internete tiek anglu tiek lietuviu kalba perskaiciau, vizualia medziaga perziurejau ir tt. Supratau kad neapsimoka pigu PD pirkti nes is taupumo sukisi pinigu daugiau negu iskarto gera priziureta varianta nusipirkus
User
2011-05-27 21:20
2011-05-26
21:26 wrote:
Karoce kažkur apie tai jau esu rašes, tikrai nesikartosiu, ir tos ilgos litanijos nerašysiu, tu bent zinai kaip tas pumpaduzas dirba, kad neturi aukšto spaudimo siurblio, ten velenelis minkydamas purktukus sukelia slėgį ir atlieka siurblio funkcija.
2011-05-26
21:35 wrote:
Tamsta visažini, tas mums aišku, bet problema kame taip ir nepasakei. Kokie pokyciai atsiranda toj galvoj, deformuojasi, truksta, o gal sprogsta..tai bent jau tai parasyk, jei jau nesam verti copy paste tavo komentaro is kazkur kitur:D Na ir kas kad dar vienas velenelis sukasi, kokia problema del to, tdi irgi yra velenelis, bet problemu del to nekyla "galvai", o jau apie tai kad tie mechanniai purkstukai genda nekalbam dabar, man idomi pati galva..
NU tikrai nesprogsta tesiog po 100000km. jau yra matomi ryškus nusidevėjimo požymiai. Nepamiršk kad pas velenelis tikliau jo kumšteliai atlieka papildoma darbą mynkidami purkštukus.
User
2011-05-27 21:24
2011-05-26
21:26 wrote:
Karoce kažkur apie tai jau esu rašes, tikrai nesikartosiu, ir tos ilgos litanijos nerašysiu, tu bent zinai kaip tas pumpaduzas dirba, kad neturi aukšto spaudimo siurblio, ten velenelis minkydamas purktukus sukelia slėgį ir atlieka siurblio funkcija.
2011-05-26
22:02 wrote:
Zinau kaip pumpaduzas dirba, pries pirkdamas kokias dvi savaites apie si varikli viska kas internete tiek anglu tiek lietuviu kalba perskaiciau, vizualia medziaga perziurejau ir tt. Supratau kad neapsimoka pigu PD pirkti nes is taupumo sukisi pinigu daugiau negu iskarto gera priziureta varianta nusipirkus
Čia gerai padariai kad pirkiai labai tvarkinga PD. Ir aplamai kaip perki naudota auto ne i marke ar variklio problematika reik žiurėti o i auto būkle. Nes pasakymas kad viena automobilis ar variklis yra blogas arba geras yra nieko verti jei jis buvo blogai prižiurėtas. Nes ir 2, 5TDI gali ilgiau laikyti be problemu nei koks parastas 1, 9TDI.
Your message |
|