Cng (50)
Search in forum
Messages | Replies | Author | |
---|---|---|---|
Del volvo s80 bifuel
yra ir cng ir lpg
|
42 |
wagen
15-05-09 |
|
Del volvo s80 bifuel
E350 su cng dazniausiai ima kompanijos kaip darbines masinas, jie savo patalpose turi susideje cng uzpylimo koloneles. biski OT.
|
42 |
15-05-09 |
|
Del volvo s80 bifuel
tai su cng ir civicai ~2004 eina ir net ford E350 ~2000 metu 5.4L yra gamykliskai cng. bet ju labai sunku rasti..
|
42 |
15-05-09 |
|
Del volvo s80 bifuel
Lietuvoj kai kurie autobusu parkai turi cng koloneles, bet kad uzspaude, nelabai leidzia kitiems piltis.Del cng irangos prieziuros, manau, irgi kiltu problemu.Bent jau as nezinau imones, kuri teiktu tokia paslauga.Ir kaip su TA?cng iranga nera toks labai nekaltas zaisliukas, ten dideli slegiai, taip, kad daznos patikros ir didele atsakomybe.
|
42 |
maumas
15-05-09 |
|
Del volvo s80 bifuel
S80 Bifuel yra cng gamyklines dujos, o ne etanolis. maisai su saabu BioPower
|
42 |
15-05-09 |
|
Tiesiogines dujos
Karta per savaite bunu Noinstate o ofisas Stockholme, duju kaina mazesne tik ~5 eurocentais uz benzo.Suprask kolega, as gyvenu tenai, o ne siaip sakau.Nepainiok cng NATURGAS(gamtiniu autoduju)su LPG.Cia cng visi pilasi o ne LPG.Vat cng tai pigios, o su LPG neapsimoka vazineti, nes tas ekvivalentas pigumo skirtingas nei LT.Be to, LPG beveik nera degalinese, uztat cng apstu.Tokio dalykomkad LPG dujos kainuoja kaip perpus pigiau benzo cia nera, cia tik cng pigios.Kadangi LT bunu karta per menesi ir tai lektuvu skrendu man su LPG dujomis neapsimoka tureti aparato.Norikeistis, pries puse metu sudetos dujos su 2 reduktoriais iteisintos techn.pase, yra saskaita, moketa 5000 litu.Domina auto toks ar ne?
|
55 |
13-04-12 |
|
ar galima masinos duju baliona papildyti is buitinio
NATUR AUTOGAS VILNIUJE AR PARDUODA KASNORS?Kur sostineje uzsipilti tu duju cng?Ar tai tos pat kaip buitines?Labai aktuali problema daugeliui nes is Svedijos pilna privaryta auto su cng ten LPG isvis gaut problem
|
21 |
13-06-02 |
|
Del volvo s80 bifuel
tai ne vien LT cng nepopuliaru. NYC net E85 reikia paieskoti, dyzelio ne visose kolonelese yra.
|
42 |
15-05-09 |
|
ar galima masinos duju baliona papildyti is buitinio
Kas Vilniuje prekiauja/pilsto cng gamtines(gal tos pat ir "buitines"???) autodujas masinoms?
Klaipedoje, Siauliuose 100% yra o kur sostineje? Klausiu nes siulo Volvo XC is su originaliom gamtinem cng dujom sake yra tokiunduju po kelias degalines zemaitijoj o kaip Vilniuje? Stokholme pavyzdziui LPG kaina krito visa krona ir suremontavo pagaliau vienintele degaline priekiaujancia LPG....Bet padekit del info kur gaut Vilniuje cng car natural gas ir mindaugas ske kad butinemis prekiavo tai tos n=buitines negi tos pacios kaip cng?Uzpylimas, voztuvai tokie pt?.....SKUBIAI REIKIA INFOS dekui is anlsto |
21 |
13-06-02 |
|
audi benzininiai varikliai
Lietuva-ne Brazilija, kur etanolis ant kiekvieno kampo.Dauguma net nezino kas tai yra.Kaip ir nezino kas yra cng.
|
6 |
maumas
17-12-04 |
|
Dabar toks laikas jog norisi su masinelem vazineti pigiau,
Nesamone tos cng, t.y gamtinesVietoj vieno balioniuko 50ltr, teku ne vien normalia "torpeda" montuot.Tai kiek svertu toks "kombinatas"?Plius 200kg?
|
242 |
maumas
11-01-19 |
|
Passat b5 vs volvo s60
Lietuvoj cng iranga nieko verta, nes ner kur piltis.O sveria ji- nemazai.Kokioj kalifornijoj tai be problemu tikrai.Siaip, tai apie dyzeli cia tema
|
16 |
maumas
15-03-31 |
|
Del volvo s80 bifuel
jei taip asmeniskai, tai nuo kazkur 98m vazinejau lpg, dabar dyzeliu.Jei butu sudarytos salygos cng, tikriausiai pagal galimybes isbandyciau ir sitas
|
42 |
maumas
15-05-09 |
|
auto projektai
ai bl, apie cng ir klause. zinok nepasakysiu tiksliai, bet pigesnes. bet mazai kas su jom vazineja.. daugiau autobusai miesto ir siukslininku masinos
|
1792 |
10-10-27 |
|
Del volvo s80 bifuel
aciu, bet LT tos cng yra visikai neaktualu, netgi nesamone tokia masina pirkt, kad tuscias torpedas veziot, nebent ismontuot, tik klausimas kokio dydzio benzo bakas lieka...
|
42 |
maumas
15-05-09 |
|
Pigs dujos?Didžiausias Hyundai LT jau greitai
Na tai kagi, greit(27d) pasitiksime didžiausią pasaulyje ir žinoma LT Hyundai tanklaivį?Įdomu kiek Hp jo dyzelinis variklis?Natūralių dujų "veža "net 70.000 ton(idomu, kiek auto su cng iranga uzsipilt butu galima)Ir šiaip kas kokių minčių turite, ar turės papildomos įtakos kuro kainoms, nes NG tikrai turėtų pigt, tik problem, kad automobilių su cng Lietuvėlėje tėra vienas kitas.
|
2 |
14-10-23 |
|
Del volvo s80 bifuel
nebutinai LPG, gali buti ir cng(gamtines).Priklausomai nuo rinkos.Gal dar buna ir etanoluiu koks ten E15 ar kaip.Pvz kokioj Brazilijoj labai daug masinu juo vazineja, spiritu, taip sakant
|
42 |
maumas
15-05-09 |
|
auto projektai
pas mus duju nera. bent jau LPG ir niujorke. dieselio nevisur net yra cng gal nebent yra duju.. bet as nesu mates asmeniskai, taip, kad negaliu patvirtinti ar paneigti
|
1792 |
10-10-27 |
|
Del volvo s80 bifuel
Taip cia yra originalios dujos bet ne lpg o cng kuriu lietuvoj neipilsi beveik arba reikes paieskoti. Nepatarciau tokios masinos pirkti, nes ne tik neuzpilsi duju, bet benzo bakas per pus mazesnis, nes vietoj jo balionai dujams, bet ir galas visas masinos kitos konstrukcijos ir patekus tokiai masinai i avarija jau ja bus sunku atremontuoti nes tinka galas tik nuo tokios pacios su bi-fuel. O skandinavuose tas cng labai placiai naudojamas.
|
42 |
15-05-09 |
|
BMW 325
netoliau penktos klases nuejai, taip logiskai pagalvojauVisokie reduktoriaiTai tipo dyzelis nesmirdi, nedumina?Ko pasekoje nepraeini TA, arba drebi, kad asiloidas su dozatorium rankose nenuspaustu pedalo iki dugnoPralinksminaiParasyk ka nors apie cng, please
|
16 |
maumas
13-05-04 |
|
Del volvo s80 bifuel
kai pas mus benzas apie 3 dolerius uz galona kainuoja - auksto oktano, tai pisau as dyzeli ir pisau cng, LPG cia isvis nera. God Bless America!!!!! E85 geras jei pili ji tonom, nes jis geriau galiai, bet nesveiku purkstuku reikia....
|
42 |
15-05-09 |
|
ar galima masinos duju baliona papildyti is buitinio
O, geras, o as vis maniau kad Car Natur Gas.O gal zinai a skiriasi LT FILLING NOZLE`s nuo Skanska uzpilimo antgaliu ir voztuvu, nes nuo LPG tai skiriasi diametras ir auto pildymo angoje yra voztuvas.....KLAUSIMAS KAS ZINOTE PADEKTI SKUBIAI REIK INFO AR VIONIUJ PREKIAUJAMA PILSTOMOS cng???
|
21 |
13-06-02 |
|
ar galima masinos duju baliona papildyti is buitinio
nejau taip sunku google naudotis?
http://www.lrytas.lt/-21593563-vilniuje-atidaryta-susl%C4%97gt%C5%B3-gamtini%C5%B3-duj%C5%B3-degalin%C4%97.htm straipsnis senas, bet pabandyciau nuvaziuoti i BP degaline verkiu gatveje 52. cng yra pagrinde metanas. buitines dujos yra tos pacios LPG tik kiek kitoks propano/butano santykis. |
21 |
13-06-02 |
|
Tiesiogines dujos
Stokholme veinintele LPG degaline, cng gamtines tai tikiu kad tokiu pilna kas antroje yra.Svedijoje fordonsgas arba gas pilna, LPG deficitu deficitas, populiarios fordonsgas gamtines dujos, benzas, etanolis, dyzelis.Gal anksciau buvo daugiau LPG bet siuo metu realiu degaliniu virs 10 su LPG, o BRC servisas vienintelis yra tik prie Malmes, pietu SE.Todel man didele problema,
|
55 |
13-04-12 |
|
metano dujos masinoj kas cia per nesamone ???
na jai rimtai domiesi tai domekis iki galo .gal kompresoriu kur nors galima gaut ir pasijungt gamtines dujas nuo namu jai pas tave jos atvestos beto reik pagooglint kur prekiauja .bet siaip pac maciau ta cng uzpildimo kolonele Baltic" Petroleum prie vilniaus autobusu parko kiek girdejau gandu sukiso ne viena milijona tam projektui ir kazkurie autobusai laksto jau su gamtinem dujom
|
6 |
naudinga..
11-03-04 |
|
Dujos pries benza, dyzelis pries benza, dujos pries dyzeli
jei benzinas butu pigus visi ant jo vazineti ir niekas nesipestu kas geriau.. pas mus benzinas truputi pigesnis uz dyzeli ir visi juo vazineja, o su dujom vazineja tik hipiai mylintys gamta.. ir tai ne su LPG o su cng. cia viskas atsiremia i pinigus. kodel nori pirkti tik su dyzeliu ar su dujom? nes trecio varianto nlb yra... ypac jei masina daugiau kaip butinybe nei prabanga.
|
106 |
10-10-02 |
|
Gal kam teko susidurt su RENAULT VELSATIS. 3.0 dyzelinu 130 Kw.
O ko noret kai minimum buna nuvaziave dyzeliai 500t.km kai atvyksta is vokieciu ar prancuzu.Tai labai nedaug, tie 500.000km.Tada auto atrodo kaip naujas.Deje, daugelis buna nuvaziave apie 800.000 ar 1mln, o atsukami iki 200-250k.km .Todel yra geresniu varijantu ie smagiau vaziuojanciu ir maziau problemu.Tai Benzas-cng(natur gas)dujos, LPG dujos, etanolis.Paprasta ir efektyvu.O dyzelis greit bus papildomai apmokestintas 100% tarsos mokesciu isskyrus komercinius auto.
|
14 |
10-03-27 |
|
Tiesiogines dujos
SU turba budu sudetingiau ne imontuoti, bet sekmingai paleistisuderinti, sukalibruoti viska.
As keiciu savo"supecar`a su naujom dujom i masina be duju irangos, nes dirbu ir gyvenu Stockholme bei Hamburge, Noinstate o cia LPG duju beveik nera, viena LPG degaline milijoniniuose miestuose o NATURGAS(cng autogas, gamtiu)-pilna ir jos pigesnes nei LT LPG.Vnz neapsimoka vazineti nes LPG vokietijoj bei Svedijoj kaina beveik kaip benzo.Gal tave domina? |
55 |
13-04-12 |
|
Del volvo s80 bifuel
Ne tik buna, o ir yra.Mersai jau kokius tris-keturis metus eina nuo konvejerio MB E NATURAL GAS ir MB B NATURAL GAS. Nezinau kas jiems ar jie patys daro ar tik gamykloje montuoja cng iranga bt 100% tokie gaminami ir buna dazniausiai taxai su oiginaliu mercedes modelio pavadinimu MB NATURAL GAS E KLASSE ir analogiskas gamyklinis metalinem raidem uzrasas tiksai gale (na kaip buna CDI tik NATURAS GAS)ir t.t.
|
42 |
15-05-09 |
|
Dėl uaz 3303 variklio.
Juokis juokis.Privaloma ES direktyva greit bus igyvendinta ir visi dyzeliai tures moketi taršos mokestį į metus apie 2500 litu+ dyzeliams bus ~desimt kart bus padidintas registracijos mokestis.Dyzelistai gali pradet tepti gerkles vazelinu nes kauks dar negirdetu palaimos kuoinu balsu.Uz aciu nieks nepirks dyzeliniu masinu, tada jas ims tik darbo reikmems ukininkai, sunkioji technika o lengvosios t.p.vazines daugiausiai cng naturaliom gatinem autodujom.Na, aisku, LT gal ne iskarto, bet kad artimiausiu metu taip bus, tai daug sansu.
|
22 |
13-03-03 |
|
Jūsu Nuomuonė Apie Dujų Sąnaudas
Na kaip ten bebūtų teko matyti patį procesą kaip draugas mapino užtiunintą subaru svx tai į etanolio režimą sumapino per valandą.Tiesiog pailginamas purkštukų atsidarymo intervalas.Vėliau mačiau kaip su impreza dirbo.Trauka kaip diena ir naktis skiriasi.Bet su monoįpurškimu ir korbu su etanoliu jau manau jokių šansų nebūt.Ką bendro turi su LPG arba cng?Gak tai, kad purkšukais paduodami garai į cilindrus.Ir, manaui oktanas abiem atvejais didesnis.Tačiau etanoliui purštukai būtini, o lpg dujoms-nebūtini.
|
61 |
13-11-26 |
|
ar galima masinos duju baliona papildyti is buitinio
O kaip jums patinka bendravau su vienu dujininku dirbusiu dag metu autoduju orangos meistru ir turinciu tm tikra profesni laisni, turi teise dirt su iranga, dabar dirba degalines vadybininku ir duju fileriu.Tai va issikalbejom aie renault espeisus jis rode savo 2006m ir sake dar turi atsirestauraves GAZ 66 buvusi kariska dzipa-sunkvezimi medzioklei ir zvejybai .Tai i savo ta technika zmogus kiek nori tiek duju balionu montuojasi, pvz espeise pas ji 2 o gaz 66 net 3 duju balionai.imontuotais LPG balionais, sake geras dalykas tolimoj kelionej nesibaigs....Sake kad pries t/a isima palieka tik viena....Rupuze, ale ar saugu taip?Juk kiekviename balione buna voztuvas kaip jis tuos dalykui sumixuoja.....beje Stokholme visose degalinese cng gamtines dujos isskyrus viena link miesto pakrascio archipelagu link.Ir keisciausia, kad google rodo tas koloneles kad LPG nors tenai sitiesu cng car natural gas...o viryklems KAI KURIE kemperiai pilasi irgi LPG automobilines pats maciau.Kiti taip, balioniukis perka.
|
21 |
13-06-02 |
|
Tiesiogines dujos
Svedijoje irgi tik berods 12 degaliniu su LPG.Kai Danija turbūt penkis kart mažesnė.Jei tokiame Stockholme tik 1-na.Faktas.Galvojau perdaryti antgalius, deti rimtesnius voztuvus ir piltis cng naturgas bet koks man tikslas, ir taip reikalu marios.Noriu pakeisti savo gera masina su beveik nauja garantine iranga BRC+TARTARINE nes gyvenu ŠVedijoje , važinėju į Daniją ir Šiaurės Vokietiją.Pasiūliau žmogui keistis auto, tai jis mane gydo ėl kainų.Man šiaip jau dzin tas reikalas, su biuro visureigiu važinėju ir nusišvilpt į tas sąnaudas.
|
55 |
13-04-12 |
|
Driftas + lpg
Vidaus degimo variklis gali kaip kura naudoti tiek benzina, tiek dujas, tiek etanoli, tiek metanoli ir dar ne viena degu skysti. Vaziavimo komfortui pasirinkti degalai neturi itakos teik ir variklio dilimui, svarbu kad kuro dozavimo sistema butu tinkamai sukalibruoti nesvarbu ar gamykloje ar kokio nors gudraus tiunerio. Manau siuo atzvilgiu nesvarbu koki kura rinktis, patogiausias ytra benzinas nes jo galima ir afrikoj gauti duju ne kiekvienoj sali ne kiekvienoj kolonelej rasi. etanolio dar sunkiau gauti, metanolio jau reikia gerai zinoti vietas. todel manau keliuajanciam zmogui logiskiausias pasirinkimas yra benzinas arba dyzelis, arba kombinuota sistemas benzinas LPG arba dyzelis cng dar ratus gali sukti ir hibridinis motoras kuris dar kaip ir alternatyvu kura gali naudoti arba cng arba LPG. Taigi kuras is principo yra skonio patogumo klausimas aisku kai kam ir taupumo, as asmeniskai naudoju tiek benzina tiek dujas. ypatingai tai pasitesina ilgose kelionese kur vienu uzpilimu galiu nuvazuoti virs 1000km Mieste taupumo sumetimais vazuoju dujom ir kartais benzinu. Kai uzeina noras pasportuoti isijungiu benzina Is principo nei viena is kuro rusiu nera nei geresne nei blogesne uz kitas manau kiekvieno skonio ir pinigines storio reikalas kuri kura pasirinkti sau...
|
61 |
haro196
12-05-22 |
|
noreciau padidinti galia!!
su LPG nevazineja niekas.. ir niekas nera girdeje nieko apie LPG. cia net dyzelio sunkoka gauti lengvajai masinai sunkvezimiu degalinese tenka piltis. bet labai daug kas su hibridais vazineja - bent jau mieste. isvis cia senu masinu labai sunku surasti. mano saabas jau skaitosi labai senas drauge nesenai nusipirko 2004 civica nenoriai, nes sake, kad "labai senas", su "labai daug" myliu (~60k mi - 96k km). griztant prie duju, tai cia miesto autobusai kai kurie vazineja ant gamtiniu duju (cng).. bet daugiau kaip ir niekas.. ai dar Sanitation Department (siukslininkai)
|
95 |
10-11-09 |
|
pigiau.
Nuo vibracijos(arba dielio vairavimo ir nekokybiskos kelio dangos!) ilgainiui sutrinka daug organizmo funkciju, vestibuliarinis aparatas, centrine nervu sistema, klausa, regejimas ir t.t.Jau irodyta moskliskai visa tai.dyzelio Ismetimo dujos ziauriai nuodingos, JAV yra jau seniai ribojama dyzeliu gamyba, tik krivininei ir karinei pramonei bei sunkiems dzipams palikta teise gaminti.Todel siuo metu(JAU DABAR)visame pasaulyje(o yac Europoje)taxi automobiliai specialiai iskarto gaminami ne dyzeliniai, o gamtinem dujom varomi.netiki?Spec taxi MB E ir C klases MB C cng (car natural gas.Laikas poziuri keisti o ne sveikata remontuoti po tokiu vazinejimusi per duobes ir dyzeliais
|
10 |
13-05-05 |
|
Automobilis uz 5-7k
Sveiki! Planuoju pirkti masina, pirmaja radau keleta automobiliu cia ir pora is Vokietijos. Svarbiausi kriterijai:
1. EKONOMIKA; 2. pigios dalys; 3. trauka, noretusi kad vaziuotu. 4. kad nesugriutu (patikimas automobilis) 5. komfortas. Stai ka as radau ir ka mastau pirkti: http://www.autogidas.lt/alfa-romeo-147-hecbekas-2002-0122785972.html http://www.autogidas.lt/audi-a4-b5-sedanas-1996-0122909339.html http://www.autogidas.lt/bmw-318-e30-coupe-1988-0122860708.html http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=142216984&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=sPrice&makeModelVariant1.etext=false&makeModelVariant2.etext=false&makeModelVariant3.etext=false&fuels=DIESEL&fuels=ETHANOL&fuels=GAS&fuels=cng&fuels=LPG&minFirstRegistrationDate=2000-01-01&maxFirstRegistrationDate=2004-12-31&minPrice=1000&maxPrice=2001&ambitCountry=DE&climatisation=AUTOMATIC_CLIMATISATION&features=CENTRAL_LOCKING&features=ELECTRIC_WINDOWS&features=LEATHER_SEATS&features=ABS&colors=BLACK&colors=BLUE&colors=GOLD&colors=GREY&colors=SILVER&export=ALSO_EXPORT&categories=Limousine&categories=EstateCar&categories=Cabrio&categories=SportsCar&tabNumber=1 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=155569024&pageNumber=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=sPrice&makeModelVariant1.etext=false&makeModelVariant2.etext=false&makeModelVariant3.etext=false&fuels=DIESEL&fuels=ETHANOL&fuels=GAS&fuels=cng&fuels=LPG&minFirstRegistrationDate=1996-01-01&maxFirstRegistrationDate=2000-12-31&minPrice=1000&maxPrice=2001&ambitCountry=DE&climatisation=AUTOMATIC_CLIMATISATION&features=CENTRAL_LOCKING&features=ELECTRIC_WINDOWS&features=LEATHER_SEATS&features=ABS&colors=BLACK&colors=BLUE&colors=GOLD&colors=GREY&colors=SILVER&export=ALSO_EXPORT&categories=Limousine&categories=EstateCar&categories=Cabrio&categories=SportsCar&tabNumber=1 Dekui uz pasiulymus! |
36 |
12-02-03 |
|
vovlo benzinai
Seniau kai tik buvo atsiradusios Safrane Lietuvoje atsitiktinai buvau nupirkes galima sakyti pusvelciui 98m 2, 2TD su smulkiais trukumais, pavyko greit ir be rimtu islaidu prikelti, nuvaziavau 28.000km ir nieko tvarkyti neprireike.Jei ka pamatysi idomaus is Volvo AWD(4x4) atsiusk man i emaila nuorodu, as sau iskau visais varanciais ratais arba tik su galinio tilto blokuote 855 modelio ir kito betkokio AWD Volvo, netgi senas tinka.Buciau dekingas jei imestum man info, jei kanors pastebesi.Man tinka ir be duju, nes daugiau vairuoju Svedijoje nei Lietuvoje, o Svedijoje isviso sudetinga gauti LPG duju, cia daugiausiai vazineja su cng gamtinem autodujom, o degalinese isviso bajeriai, LPG vadina dujas baliouose(turizmui, viryklems ir t.t.)
|
7 |
13-04-15 |
|
audi c4 niekam nereikia?:)
Man maiso tik balionas, gal nebutina visko atjungineti, svarbu kad veiktu benzinu.Pas mus visa rinka persiorientuoja prie cng(car natural gas arba gamtiiu)katik uzdare paskutine degaline visame Stokholmo regione.Vat tep.Mano universalas tai irgi80L balionas visa reikala gadina pvz dviracio i bagazine niekaip neikisi, burlente gali, o baidares irgi niekaip, pora lagaminu nebent, ir dar zapaske R18 placiausia su padanga sone bagazineje ir tai vos telpa.Noriu savo pasikeisti lygiom arba su mano priemoka i panasu be duju irangos arba galvoju isimti ja tik retai bunu LT.Net nezinau ka daryt ar verta terliotis ja visa isiminejant ar tiesiog isimti baliona pradziai.Bet ar tada nekils bedu su T/A?....Ar jau kita auto nusipirkai?
|
25 |
13-06-15 |
|
Tiesiogines dujos
Visu pirma as Taves klausiau ar tu nenori keistis rimtom masinom, o ne teorijas isvdineti kas kiek kur kainuoja.Man neapsimoka vazineti nors sprog.Truputi apsirikau, dyzelis skiriasi tik keliais centais nuo benzino, dujos truputi daugiau skiriasi.Man nuo namu arba viesbucio uzsipilti i abu galus gunasi 35km iki kolonkes kur yra LPG.Tai rezultate tas pats ar benzu vazineti ar dujom.Vokietijoje kiekvienoj ZEMEJE(cia admin.vienetas)kainos skiriasi, beto Saiures Vokietijoje mazai degaliniu su LPG.Kai kuriose Vokietijos žemėse gali būti kad tiek kainavo kazkada, bet šiaurinėse ya kitaip.Ten skirtumas nuo benzo litais iseina mazaug 1.30-1.50ct LPG siandien kanuoja 4.24ct o benzas 5, 74ct uz litra.Jei but perpus pigiau butu ok.Tai ar apsimoka vazineti kai duju ima daugiau uz benza?Beto aš sakiau Švedijoje ir Vokietijoje, apibendrindamas.Noinštate beveik nėra degalinių su LPG, kaip ir Stockholme, tik miesto pakrastyje 1 ir tai ne visad buna.Ten gamtinėmis pagrindinai važinėja.Stockholme dujos LPG dujos kainuoja.Isvis koks tau skirtumas, nei tu ten vazineji nei aktualu, tai man aktualu, nes as nuolat vykstu keltu arba skrendu is Svedijos i Vokietija ir man neapsimoka, o LPG kainas gal kokiam Kaselyje pagoglinai kur jos tiek pries 5 metus kainavo.Antras dalykas, Vokieciai sako "mobilegas"turedami galvoje nebutinai LPG o dazniausiai cng(naturgas, naturalios gamtines autodujos)Svedai taip pat.cng naturalios (gamtines )aytodujos matuojamos realiu keikio vienetu kubiniame metre, tiek kainuoja cng kubas kiek benzas, bent sveduose ir vokieciuose.Bet ta iranga visiskai kitokia.As apie viena o tu vel ta pati.Keistis nenori auto?
|
55 |
13-04-12 |
|
Passat b5 vs volvo s60
Taigis kaipgis, ir dar uzždujint, iš principo O kodėl gi ne tokį: http://www.autonet.ru/auto/ttx/volvo/s60/290726 http://www.autonet.ru/auto/ttx/volvo/s60/290725 Ištviso nereikia net mokėti už kurą, jei pirmame aukšte gyveni, išsivedi čiaupą į kiemą ir užipildai nemokamai, beto, dar privalumas, galima maisto pasigaminti, tereikia dujinę viryklę pasiimti į kelionę, kepti blynus ar žuvį gryname ore-originalu. Juokingiausia, kad šituose Volvo su Car Natural Gas cng bėra atsakrginio rato, bet b8na spec.kompresorius su geliu kiaurom padangom. Beje, katik mačiau 2014mm Mercedes Benz V12 Kompressor NG. Tyliau dirba ir laaabai ekonomiška, ypač jei rekstų iš kokios Tauragės varinėti į Šiaulius ar į Vilnių NG užsipilti, nes Kauno autoparkas nepardavinėja
|
16 |
15-03-31 |
|
Kas pigiau gaunas, dyzelis ar benzinas-dujos?
Mano manymu ir dyzelis ir dujos gerai.Nežiūrint į remontą dyzelio ir grėsmę kad anksčiau ar vėliau įves taršos mokestį dyzelinėms mašinoms.Dar tikėtina, kad kainos susilygins kaip Skandinavijoje, ten(čia)skiriasi tik keletu centų.Turbūt neverta abejoti, kad Skandinavijos ekonomika turi įtaką mūsiškei.....tik jus man pasakykite o kodel tik šitie kurai?Tai jau atgyvenusios, ta prasme pasenusios rūšys.Yra ne tik LPG o ir cng (natural gas).Tik jos kažkodėl LT dvigubai brangesnės nei Skandinavijoje.Gal dėl to, kad Skand.vietinis brendas...........kodėl gi ne etanolis?Paprasta ir efektyvu.O mokant teisingai modifikuoti kuro tiejimo sistemą subliukšta kliedesiai apie prastą važiavimo kokybę, blogą trauką"kosnines"sąnaudas, teisingai padarius modifikatorių trauka nereali.Todėl aš rinkčiausi E85 arba E98 ir/arba dujas, nes LPG tai gamybos atlieka o/ir etanpolis panašiai, beto jis neteršia aplinkos.
|
87 |
13-10-26 |
|
Del volvo s80 bifuel
siaip, jokiu "originaliu" duju NEBUNA.Nes ne vienas auto gamintojas negamina duju irangos.Gali buti tik kazkokia versija paruosta duju irangai montuoti.Pvz dedamas mazesnis benzino bakas, ir sutaupoma vietos ddesniam duju balionui.Veliau buna montuojama duju iranga.Ji gali buti ne vieno gamintojo, pvz Prince, Tartarini ar dar kokia.Taip pat gali buti kazkaip modifikuotas variklis butent darbui su LPG.Sklando ivairios nuomones del subaru, volvo...Kad tipo kazka specialiai ruosia...Gamintojas to niekaip nei paneigia, nei patvirtina.Na, kokiam cng, tai dar kazkaip reikia paruosti vieta tvirtinti balionams, taip vadinamoms torpedoms.Nes gamtines dujod yra suslegiamos, ne skystos...Tai tiek ziniu, kam ko norisi ta perka.Siaip, jei dujos detos i nauja masina, tai iranga paprastai buna aukstos kokybes.Taciau tai nereiskia, kad isigijus tokia masina, problemu negali buti.Ir nereikia manyt, kad kazkas uzsakinejo masina uz papildomus eurus, kad nesukt PIGIAI kilometru, daug kilometru...
|
42 |
maumas
15-05-09 |
|
Gal yra sirvintiskiu ?
Buna balionu net ats.rato vietai 75L.O bagazinen po 100 ir 80L talpos ir didesniu.Problema ta kad mazuju pilna pas meitrus o geru nebuna.Pas dujininkus tuos didesnius reikia uzsakyti is anksto.Jei nori kas savaite vaziuoti i degaline ir mazai keiauji tai dedi kuo mazesni.Tolimoms kelionems ir neturintiems laiko geriau kuo didesnis, siaip ar taip bagazines dali praandi o svorio prisideda kokie ~500 gr.Man buvo i X-traila ikise 50L pareikalavau kad permontuotu 75L ir tilpoi tapacia ats.rato vieta.Aisku jei vazineji su 1, 0 varikliu tai dzin.BEt yra zmoniu kurie vazineja su 6, 0 W12 biT arba 4, 0W8 T ir ir pvz man didelis skirtumas ar du kart per menesi i degaline ar 4.O jei islengvinti reikia tai tada geriausia ka galima padaryti tai ismesti galine sedyne(dura kaip reikalas), zapaske o vietoj jos pasiimti flakona kliju(pvz mano kaip dzipo platumo ir R18 manau kokius 35kg sveria ratas)ir t.t.Jei jau lengvint tai lengvint.Juk dedant LPG arba cng iranga siaip ar taip keiciasi masinos svoris, netgi dokumentuose iraso kita mase kai keiti techn.pasa jau dujiniam auto
|
36 |
13-03-26 |
|
Benzino sanaudos variklio pasildymui
LPG dujos apskritai atgyvena ir pardavin4jamos nerealiomis maržomis, viršpelniai turbut 150% lyginant su gamybos kaštu.Tiksliau ten nėra gamybos, tai atlieka, kainuoja tik transportavimas, rezervuarai ir pats uždarbis.Gal jau laikas pereiti prie etanolio ir/arba cng naturalių dujų. Kelis kart žaidžiau su LPG ir tikiuosi praeitis visa tai.Prieš kokius 15m buvau susimontavęs į tais laikais "superdžipą" Nissan Patrol 4x4 100L baliona, draugelis is 4x4 klubo taip pat.Tai aišku gerai buvo ekonomiškumo prasme, bet mašina prarado dalį savo paskirties, bagažinė sugaidinta, atsarginis ratas jei ne apačioje po kėbulu, tai išvis kaip šuniui penkta koja trukdo nėr kur jo dėti, jei sedanas tai bagažinę galima sakyti prarandi.Buvau sumontavęs vėliau į kelias dar auto su didele kubatūra, tai benzo suryja beveik pusę tiek kiek dujų, tikrai neapsimoka....Jei autoriau turi darbinę žmonių pervežimo kriauklytę su mažos kubatūros varikliu, tai pusė litro labai nedaug, galingos mašinos sunaudoja dešimteriopai tiek.O šiaip po vasaros, žiemos ir dulkėto pavasario patartina oro filtrą pakeisti, padeda.O juokingiausia , kad suvalkietis turbūt net į tokį Porsche dujas įmontuotų
|
8 |
15-02-21 |
|
Kas pigiau gaunas, dyzelis ar benzinas-dujos?
Logiškai mąstai, tačiau man ekonomija mažiausiai rūpi nors faktiškai ir praktišįkai(išmėginta)didelės kubatūros benzininiams varikliams apsimoka etanolis netgi su LT kainomis jei moki gerai susitvarkyti kuro sistemą.Išvis ar aš kada kalbėdamas apie dyzelį, benzą, dujas, etanolį ar hybrid KALBĖJAU APIE TAUPYMĄ?Nė kart nediskutavau apie kažkieno taupumą ar rajumą nes tai man neitin įdomu.Kalbėdami apie alternatyvius kurus mes turime galvoti apie platesnius dalykus, o ne tik apie tai ar 5 litai 100km brangiau ir kur nugvelbti pigesnio kuro.Svarbiausia-mažinti emisiją.Turbūt niekas nenorėtumėte kad jūsų proanūkiai uždustų nuo deguonies trūkumo arba iškeptų vieną gražią dieną gyvi kaip viščiukas orkaitėje.O su tokiu visuotiniu lietuvišku požiūriu labai panašu kad mūsų ainių laukia baisi būtent tokia klaiki lemtis.Todėl aš tik už etanolį ir reciklinius įvairius kurus bei atsinaujinančias energijos rūšis.(sorry jei etiksliai išsireiškiu)Man įdomiau paeksperimentuoti ką šio metu ir darau pvz kokį didžiausią atstumą galima įveikti su rimtu varikliu vieną kartą pasipildžius kuro.Kai retsykiais užpilu švediško etanolio tai lupa nerealiai.SE etanolis, kaip beje ir dujos LPG ir cng žymiai labiau pigesnės už dyzelį ir benzą negu Lietiuvoje.Kaip ir sakei, čia kaina mažesnė beveik 2 litus.Taigi kai maniskes monstru baidykles variklis sunaudoja Trasoje, priklausomai nuo greiciosakykime prie 130km/.h ~11L etalolio/100km ir 10L benzino 100km tai NAUDINGA ir ekonominiu ir ekologiniu aspektu.Beje, pastebejau, kad kai kur LT, tik ne Vilniuje etanolio kainos skirtumas nuo benzo/diesel žymiai skiriasi, kai kur jis visu litu pigesnis!Manau, čia kaip ir su dujomis, kai tik jos atsirado benzinistai ir dyzelistai burbuliavo-"KOKS SIAUBAS, KIEK DAUG DUJURYJA!o dabar puse vairu vazineja dujomis.
|
87 |
13-10-26 |
|
Del volvo s80 bifuel
Neesu visažinis, galiu ir apsirikti, ir betkas gali, nieko neįrodinėju.Tegu nors Lada gamina beantley`jams, gal tik Viena kita yra transmisijos mazga nupirke, o ne masiškai perka. Masiskai pardavneti jiems nera reikalo nes patys turi supercru pakankamai.Pakanka to, kad masiskai MB agregatus perka pvz Jeep-Crysler. Esme ne merso santykiai su kitais, o noriu paneigti maumo teigini apie tai, kad niekas negamina originaliu dežiu ir kitų pagrindinių agregatų patys ir neva viską pas specialistus užsakinėja.Mersas jau seniai dėžes mokėjo gaminti, ir visai neblogas, sagesnes, ypač automatus.pateikiau tik pavyzdi , kad MB gamina dezes, ne tik variklius, ir kitoms smulkmėms, kaip pvz tepalai ar dujų įranga jiems pakanka arba pakaktų uždeti savo žeknklą, arba aprobuoti, kad APROVED BY MB ant cng ar tarkim kitos irangos, detaliu, pvz grandinės ir to pakanktų. Nesiruosiu veltis del kazkokiu smulkiu netikslumų kurių pasitaiko į beprasmius ginčus o kalbame ne apie tai.Kai googlėje neranda infos, tai ginčijasi dėl to, ką kažkur girdėjo kaip kamikadzė assas neturėjęs gyvenime ir neturėsiantis naujos iš salono mašinos nepirkęs bet visviena įrodinejo man kad naujos mašinos salone negalima uzsisakyti su PNEUMO PAKABA ARBA PAPRASTA kai zmones neturi patirties tai viska vertina mazdaug taip (kazka girdejau, kzkur truputi skaiciau, bet nesusiduriau, ir visviena pasakoju).Deje, googleje infos nera pakankamai, kad visokie assai galetu ja rasti, nes tai-gamybines paslaptys ir jos neviesinamos. Mersus gali naujus salone pasirinkti su pneumo arba be jos, Subaru-taip pat palyginus dar neperseniausiai gamino su pneumo ir su paprasta tuos pacius modelius.Ir dar duug kitu markiu aparatu.Nera prasmes gincytis del nereikšmingu sioje temoje dalykunes sios temos motyvacija visai kita buvo, o buvo ta, ką reišksia bifuel ir ar yra-nera originali tokia iranga
|
42 |
15-05-09 |
|
Ar verta detis dujas i passat b5 1.6 74kw?
Neapsimoka dėl dviejų dalykų:atgyvenčs trantas, dabar jau gėda baltiems žmonėms su tokiais važinėti, o po metų priduot į metalą ar šrotą kam jis reikalingas?Nebent kaip atsarginis auto , jei šeimoje yra išeiginis, kasdienis ir atsarginis įvairiems atvejams.Tačiau tokiu atveju juolabiau į tokią senieną neverta montuoti LPG. Teoriškai, turėtų pigti Lietuvoje visas kuras, nes pigs NG dėl to kad Spalio 27d startuoja didžiausias Europoje gamtinių dujų tanklaivis-terminalas HHI(Hyundai Heavy Industries).Bet matot, kadangi tokia provincija esame, ir cng(natūraliom gamtinėm)varomų auto galima ant pirštų suskaičiuoti, oriešingai nei kitose šalyse, tai kaži kaip tą pigimą pajusime, bet turėtų mažėti kainos ir kito kuro. Pagrindinis dalykas, dėl kurio nelabai apsimoka, tai kad sedane bagažinė ankštoka, o kai joje dar bus LPG balionas arba voliosis "zapaskė", tai iš bagažinės teliks pavadinimas. Rūpesčių kalnas, perdarinėt dokumentus, mokėti už tai, dar klausimas kokią pigiausią įrangą pavyks susidėti ir kiek ją reguliuosi jei bus lenkiški purkštukai ir pvz lietuviškas kompas EGS Jei tai būtų kokių 2008m auto, kitas reikalas Kadangi trasoje sis kibiras pakankamasi taupus(telpa i 6L jei vaziuosi 90km/h), tai patarciau savininkui nusipirkti taupia dyzeline masinyte is tvarkingu zmoniu, pvz koki maziuka Peugeot arba seat, nors ir citroen saxo , investuot tuos pinigelius i ekonomines klases mazyli, negu kist i duju iranga is kurios apciuopiamos naudos nedaug. Mieste sitie pasatai del silpno sukimo momento ir tokiu pat kaip 1, 8L redujktoriaus su bei analogisku su 1, 8varikliu pavaru dezes perdavimu yra tikri apsirijeliai, ir sunkiai telpa i 12-13L(info is volkswagen.de, ne as sugalvojau Neapskaiciuoti deramai perdavimai ir skysti Nm, tai yra sito modelio beda, o ne kilowatu trukumas.Yra N auto su 1, 6 varikliais su geresniais Nm ir smagiau vaziuojanciu, sitam reikia vos ne 4000RTpm kad suktusi normaliai, tai kur tu mieste tiek prispaudysi-ir pilasi upes benzo. Esme, kad idejus dujas i toki kaliosa, ju ris kibirais ir nebus efektyvu, nes variklis nuolat perkrautas.
|
28 |
14-10-23 |
|
Audi 90 (b3) nesikuria benzinu.
vienzo nepykit kad cia idedu info nes moderai vis istrina gal mano kad as koks biznierius afigiennas.
1)pasiulymas parduodu ik kelis kart testdrvive`u pameginta, beveik nauja duju iranga BRC visas pilnas komplekts, balionas apie 70L didelis.8 cilindram, yra 2 originalus BRC reduktoriai, tinka ne tik 8 katilu(cilindru)varikliui o ir kitokiems galima ideti.Parduodu nes dirbu ir gyvenu kur LPG dujos ziaurus deficitas cia net taxi mersai pezai volvo naujuteliai varineja su cng car natur gas (gamtinem)autodujom.Ju uzpylimas ir voztuvas uzpylimui skiriasi nuo LPG.Nezinau kokia kaina prasyt bet susitartume jei patys issiimsite.Yra visi dokumentai, garantijos.Idetos i mano drbini arkliuka Passat VR8 4x4 balionas per visa skersmeni bagazines.Tik is jo man naudos nulis, tik uzima vieta. SKAMBIKIT, RASYKIT SMS, EMAILU jei ka domintu manau apie 1000-1500gal galima prasyti......arba keiciu visa VW Passat 2003m variant VR8 4motion i auto be duju irangos su musu arba jusu priedu arba 1:1. ir kitas pasiulymas 2)Galiu padėti, patarti vykstantiems arba atvykusiems į Švediją, DK, NO ir FI įvairiais klausimais, tarp jų skubaus remonto klausimais(nebrangūs servisiukai prie pat jurų perkelos Stockholme ir kitur) ir automobilio pirkimo reikalais, dėl išsamaus istorijos ir "kabančių" skolų bei gedimų ir tikros ridos patikrinimo , ai, patariu kaip išvengti vietiniu pietiečiu -autohaus(turgeliu ir servisu)kiaulysciuKiaulė ir kodavimosi nuo Butelissrityje, nes Stockholme tikrina išvažiuojant iš kelto o taurė vyno kainuoja pigioj kavinėj nuo ~70LtLApsvaigęs.Taigi, solidariai(nemokamai, DovanaPinigaineimu, padedu/patariu visais atvejais netgi dėl auto perrašymo, keitimo jei auto registruotas LT o Jūs esate SE, DK ar NO.Patarkite ir jus jei turite svarbios info, paciam neseniai teko pereiti per auto pirkimo ir biurokratini formalumu labirinta, kuo galesiu, tuo padesiu.Stai servisiuku adresai jei prireiks vienas uz 5 min kelio kitas uz 20min kelio nuo kelto Ryga-Stockholm. 1) Speedy Autoservice Östermalm Valhallavägen 161 115 53 STOCKHOLM Mitt emot Fältöversten. T-station 15 m. ÖPPETTIDER: Mån - Tors 07.30 - 17.00 Fre 07.30 - 15.00 (lunchstängt 12.15 - 13.00) Galima lengvai susitarti visuose SE servisuose tik jiems pradzioj buna keista nes registruojami duomenu bazeje SU JU REGISTRU tad geriau paaiskinti kad auto registr.LT. 2) ir lietuviskas mini servisiukas yra Stockholme, Tvarko lengvuosius ir visureigius. Adresas Stockholm Valentuna(prie Taby) gatve GALGBACKWAGEN 14 Atlieka ivairius skubius ir ilgiau trunkancius darbus • Taipogi turiu rimtos info apie gyvus autoturgus Stockholme ir iki 200km spinduliu aplink sostine Reiktu zinoti, kad visi auto registruoti Švedijije turi visavertę aptarnavimo istoriją.Ją galima sužinoti. ieškau pirkti Toyota Land Cruiser 90-`08m, Subaru`03-11m, Volvo`05-12m, Saab nuo`06-`12m, BMW X nuo`03-`10m, MB G E S kl 4matic, VW 4motion`05-`11m, Nissan 4x4 2003-2011m, Peugeot, Citroen, Renault, Mitsubichi 4x4 2006-2011m parduodu Toyota Land Cruiser 100 4, 2td 2000m vairo traukes(orig.naujos, neprireike)ir 90, 120 3 eiles sedynes Galit tel/sms +46738719093(SE) arba prasom i pm. beje, o dujos ten buvo paprastos , ne tiesiogines(kurias darem tik dujoms )ir tikrai tereikejo voztuva kitaipmpajungti, darbas truko 2 minutes, ir chebra ske kad nauja perjungeje idejus butu galima suzinot kame saknis, ar siurbys ar ne. |
34 |
13-05-31 |
|
Auto uz 3000lt A4 ar Vectra
Tiesiog nusibodo nuolatinis nekompetetingu "smailiagalvių"agitavimas daryti nesamones su suskystintų naftos dujų įranga(SNG).Primenu visiems.Nerizikiuokite su tokiom mašinom išviso.Visus darbus su SNG/LPG/cng dujom turi teisę atlikti tik amenys turintys tam teisę, gavę teises-pažymėjimą, ir dar jis turi butinai dirbti montavimo firmoje , pastaroji turi gauti atestatą plius licenzija.Žmogus privalo turėt ypač pavojingų energetinių darbų, pvz autodujų, montuotojo-šaltkalvio pažymėjimą.Firmai Reikalingi du leidimai asmeniui darbus.Toks žmogus turi būt baigęs technikumą arba prof.techninę mokyklą.Svarbiausia, privalo turėti metus darbo stažą autoservise šaltkalviu, ir tik tuomet apmokytas specialiuose mokymuose ir atlikęs praktiką.Autodujų montavimui, remontui, priežiūrai ir išmontavimui atlikti būtina:asmens kvalifikacija, teisės(pažymėjimas)atestatas atlikt tokį darbą o firmai, beabejo-licenzija , kuri pratęsiama kas 5 metus.Na pvz tokius kursus galite baigti ir gaiuti tą teisę-pažymėjimąVilniaus Jeruzalėje esančiame Respublikiniame Energetikų Mokymo Centre.Toliau.Betkoks asmuo neturintis tesės dirbti tokio darbo ir kišantis nagus prie dujų įrangos yra visiškas plūgas ir idiotas.....Štai ištrauka iš įstatymo , pavojingų energetikos darbų atestavimo taisyklių: --------- Šiurkštus pažeidimas – Atestavimo taisyklių ar kitų teisės aktų, reglamentuojančių energetikos veiklą, pažeidimas, dėl kurio gresia energetikos įrenginių avarija, sutrikimas ar kyla pavojus žmonių gyvybei ir saugumui. Atestatas – tai tinkamą pasirengimą eksploatuoti energetikos įrenginius liudijantis dokumentas. Darbų vadovas – reikiamos kvalifikacijos asmuo, turintis ūkio subjekto vadovo įgaliojimus organizuoti ir vadovauti energetikos įrenginių eksploatavimo darbams, atestuotas teisės aktų nustatyta tvarka. --------------- Dujų įrenginiai – įrenginiai, skirti degiosioms dujoms (gamtinėms, suslėgtoms gamtinėms ar suskystintoms naftos dujoms), naudojamoms kurui, tiekti, transportuoti, perduoti, skirstyti, laikyti. --------------- Elektros įrenginiai – įrenginiai, skirti elektros energijai gaminti, tiekti (perduoti), keisti (transformuoti), skirstyti. Energetikos įrenginių bandymai (paleidimas, derinimas, bandymai ir matavimai) – tai norminių teisės aktų nustatyta tvarka atliekamų energetikos įrenginių bandymų ir įvairių parametrų matavimų, patikrinimų, derinimų, reikalingų eksploatavimo charakteristikoms ir medžiagų savybėms nustatyti, visuma. Šių darbų tikslas – pasiekti ir išlaikyti arba pagerinti gamyklos gamintojos ar projekte nustatytus įrenginių parametrus ir režimus, užtikrinančius technologinio proceso stabilumą (patikimumą), efektyvumą ir techninę saugą. Energetikos įrenginių remontas – darbai, kurių metu visiškai ar iš dalies atkuriamos įrenginio pradinės (techniniame pase nurodytos) savybės, kad tolesnio naudojimo metu įrenginiai būtų reikiamos techninės būklės. Šių darbų metu keičiami, remontuojami ar rekonstruojami atskiri įrenginio mazgai ar dalys. Energetikos įrenginių techninė priežiūra – norminių teisės aktų nustatyta tvarka atliekami energetikos įrenginių patikrinimai, apžiūros ir pastebėtų smulkių defektų, trūkumų ir gedimų pašalinimas tam, kad įrenginių naudojimas būtų patikimas, efektyvus ir saugus. Energetikos įrenginių technologinis valdymas – norminių teisės aktų nustatyta tvarka atliekamas energetikos įrenginių technologinių parametrų valdymas, įrenginių darbo valdymas, nustatyto veikimo rėžimo palaikymas. Naftos, naftos produktų įrenginiai – įrenginiai, skirti naftos gavybai, pirminiam ir antriniam perdirbimui, naftai ir naftos produktams tiekti (transportuoti) vamzdynais, perduoti, laikyti. --- Pareiškėjas – asmuo, kuris ketina verstis energetikos įrenginių eksploatavimo veikla Lietuvos Respublikoje ir Atestavimo taisyklių nustatyta tvarka kreipiasi į Valstybinę energetikos inspekciją prie Energetikos ministerijos su prašymu išduoti atestatą verstis energetikos įrenginių eksploatavimo veikla. ---- II. ATESTATŲ RŪŠYS IR REIKALAVIMAI ASMENIMS, SIEKIANTIEMS GAUTI
ATITINKAMOS VEIKLOS ATESTATĄ 10. Atestatai verstis energetikos eksploatavimo veikla yra šių rūšių: 10.1. elektros įrenginių eksploatavimo; 10.2. šilumos įrenginių ir turbinų eksploatavimo; 10.3. gamtinių dujų įrenginių eksploatavimo; 10.4. suskystintų naftos dujų įrenginių eksploatavimo; 10.5. naftos ir naftos produktų įrenginių eksploatavimo. ---- Niekas neturintis leidimo, pažymėjimo negali nei montuoti, nei demontuoti, nei aptarnauti ar kitaip remontuoti nei prižiūrėti suskystintos naftos autodujų įrangos. --- citata iš privalomų mokymų programos(ERC) "šaltkalviai teorinių užsiėmimų metu mokomi automobilių dujinės įrangos aptarnavimo šaltkalvio pareigų, teisių ir atsakomybės, degiųjų dujų pažinimo, jų degimo, matavimo priemonių, automobilių dujinės įrangos naudojimo, techninio aptarnavimo ir remonto, pavojingų darbų su dujomis, avarijų lokalizavimo ir likvidavimo dujų ūkyje, darbuotojų saugos ir sveikatos reikalavimų. Praktinis mokymas vyksta įmonėse, kuriose yra įrankiai ir įranga, reikalinga automobilių dujinės įrangos montavimui ir remontui. Praktinio mokymo trukmė – 24 valandos. Jo metu įtvirtinami ir tobulinami saugaus darbo, dujinės įrangos montavimo gebėjimai. Programa baigiama baigiamuoju egzaminu. Baigusiajam suteikiama teisė montuoti ir remontuoti automobilių dujinę įrangą, ir atlikti pavojingus darbus su dujomis. Baigus automobilių dujinės įrangos aptarnavimo šaltkalvio mokymo programą mokymąsi galima tęsti pagal pagrindinio profesinio mokymo inžinerijos ir inžinerinių profesijų srities, variklinių transporto priemonių, laivų ir orlaivių posričio ar, įgijus vidurinį išsilavinimą, aukštojo mokslo transporto inžinerijos studijų krypties programas. Automobilių dujinės įrangos aptarnavimo šaltkalvio mokymo programa skirta asmenims, sulaukusiems 18 metų ir turintiems 1 metų šaltkalvio darbo patirtį." Potencialiai pavojingų įrenginių priežiūros meistrams, pavojingų darbų (gamybos procesų) vadovams, dirbantiems su potencialiai pavojingais įrenginiais ir pavojingus darbus (gamybos procesuose), baigusiems darbų saugos mokymo programas ir papildomai spcialius kursus išduodami pažymėjimai.Žr.čia foto: P.S.jeigu atsiras autogide bent vienas rimtas specialistas, prašom prieš tai čiaa į forumą įdėti savo atestatą, teises(pažymėjimą)dirbti tokius darbus, taigi, profas, kuris galėtų profesionaliai įrodinėti reikia perregistruojant ar nereikia pažymos iš licenzijuotų SNG montuotojų dėl įrangos išmontavimo(prilygsta kai išrašoma pažyma remontui, priežiūrai, reguliavimui ir patikrai, reduktorių keitimui ir kt darbams)
|
105 |
14-01-21 |