User
2010-11-09 18:57
sveiki , turiu civika , 1.3 varikliukas , is pradziu traukos buwo normaliai , bet dbr jau mazokai, gal kas uzssimat, ar zinot kaip galetu KW susikelti , ar daug tai kainuotu , ka reiktu daryti...jei galit patarkit , dekuj..
User
2010-11-09 19:05
ir as norejau kazka savo aparatui daryti , bet atsokau , nes kainikes tj nu nh , , , ,, , dek tiesiogini ismetima ir sport filtra , , o rimtesniem ekskliuzyvam , manau 1.3 nelabai apsimoka apie turbas galvot , nors ir japanska
User
2010-11-09 19:07
tiesa geriausias galios sukelimas yra kitas motoras didesnes kubaturos , arba dar geriau pirkti kita aparota ir galvos nesukti
User
2010-11-09 19:09
arba spoileri uzdek
User
2010-11-09 19:10
2010-11-09
19:07 wrote:
tiesa geriausias galios sukelimas yra kitas motoras didesnes kubaturos , arba dar geriau pirkti kita aparota ir galvos nesukti:):):)
na kai dejai tiesiopgini ismetima , ir sport.oro filtra pasikeite kas ar nea? ar tik kai garsas dydesnis atrodo geriau eina ?
User
2010-11-09 19:22
2010-11-09
19:07 wrote:
tiesa geriausias galios sukelimas yra kitas motoras didesnes kubaturos , arba dar geriau pirkti kita aparota ir galvos nesukti:):):)
2010-11-09
19:10 wrote:
na kai dejai tiesiopgini ismetima , ir sport.oro filtra pasikeite kas ar nea? ar tik kai garsas dydesnis atrodo geriau eina ? :D
seip dadeda kelis arkliukus , nes lengviau siurbe ora ir lengviau ismeta dujas , arba vietoi tiesioginio ismetimo - ispjauk katolika , bet dades tik max 5 arkliukus ,
User
2010-11-09 19:53
2010-11-09
18:57 wrote:
sveiki , turiu civika , 1.3 varikliukas , is pradziu traukos buwo normaliai , bet dbr jau mazokai, gal kas uzssimat, ar zinot kaip galetu KW susikelti , ar daug tai kainuotu , ka reiktu daryti...jei galit patarkit , dekuj..
Pamirsk ta galios didinima ir raizyk su tuo ka turi, nes cia ne ta tacka i kuria reikia sudyt litus galios didinimui, gal as klystu? Idek foto arba parasyk kelintu metu ir ka ten vairuoji?
User
2010-11-09 20:01
jauciu 5 civika kokiu 94m
User
2010-11-09 20:17
2010-11-09
20:01 wrote:
jauciu 5 civika kokiu 94m:)
Speju 87- 91m 1.3 nupjautasikni
User
2010-11-09 21:02
2010-11-09
18:57 wrote:
sveiki , turiu civika , 1.3 varikliukas , is pradziu traukos buwo normaliai , bet dbr jau mazokai, gal kas uzssimat, ar zinot kaip galetu KW susikelti , ar daug tai kainuotu , ka reiktu daryti...jei galit patarkit , dekuj..
kiek kainuotu priklauso nuo to kiek isgauti nori.. is 1.3L isgauti apie 130 arkliu kainuotu - grubiai - apie 4000 litu, jei imsi naudota turba ir darysi, kad butu saugu, galima ir pigiau susisukti, bet kuo pigiau darysi, tuo didesne tikimybe, kad uzkals variklis. norint daugiau pridek ~2000lt viduriam kaltiniam.. ir tai tik pradzia.
dar yra noras?
gali zaisti su galvos slifavimu, "sportiniu" isiurbimu/ismetimu, bet jei tik tai padarysi ir neperprogramuosi kompo (jei pas tave ne karbas), tai nieko labai ispudingo neisgausi. nu nuo galvos slifavimo gal kiek daugiau.
geresnis variantas - ieskotis 1.6L VTEC'inio variklio. bus kurkas pigiau, ir efektas geresnis.. o tada jau galesi galvoti apie galios kelima, nes tiem varikliam yra didele variklio tiuningo daliu rinka
dar yra noras?
gali zaisti su galvos slifavimu, "sportiniu" isiurbimu/ismetimu, bet jei tik tai padarysi ir neperprogramuosi kompo (jei pas tave ne karbas), tai nieko labai ispudingo neisgausi. nu nuo galvos slifavimo gal kiek daugiau.
geresnis variantas - ieskotis 1.6L VTEC'inio variklio. bus kurkas pigiau, ir efektas geresnis.. o tada jau galesi galvoti apie galios kelima, nes tiem varikliam yra didele variklio tiuningo daliu rinka
User
2010-11-09 21:12
2010-11-09
18:57 wrote:
sveiki , turiu civika , 1.3 varikliukas , is pradziu traukos buwo normaliai , bet dbr jau mazokai, gal kas uzssimat, ar zinot kaip galetu KW susikelti , ar daug tai kainuotu , ka reiktu daryti...jei galit patarkit , dekuj..
2010-11-09
21:02 wrote:
kiek kainuotu priklauso nuo to kiek isgauti nori.. is 1.3L isgauti apie 130 arkliu kainuotu - grubiai - apie 4000 litu, jei imsi naudota turba ir darysi, kad butu saugu, galima ir pigiau susisukti, bet kuo pigiau darysi, tuo didesne tikimybe, kad uzkals variklis. norint daugiau pridek ~2000lt viduriam kaltiniam.. ir tai tik pradzia.
dar yra noras?
gali zaisti su galvos slifavimu, "sportiniu" isiurbimu/ismetimu, bet jei tik tai padarysi ir neperprogramuosi kompo (jei pas tave ne karbas), tai nieko labai ispudingo neisgausi. nu nuo galvos slifavimo gal kiek daugiau.
geresnis variantas - ieskotis 1.6L VTEC'inio variklio. bus kurkas pigiau, ir efektas geresnis.. o tada jau galesi galvoti apie galios kelima, nes tiem varikliam yra didele variklio tiuningo daliu rinka
dar yra noras?
gali zaisti su galvos slifavimu, "sportiniu" isiurbimu/ismetimu, bet jei tik tai padarysi ir neperprogramuosi kompo (jei pas tave ne karbas), tai nieko labai ispudingo neisgausi. nu nuo galvos slifavimo gal kiek daugiau.
geresnis variantas - ieskotis 1.6L VTEC'inio variklio. bus kurkas pigiau, ir efektas geresnis.. o tada jau galesi galvoti apie galios kelima, nes tiem varikliam yra didele variklio tiuningo daliu rinka
pilnai pritariu , sytam mazyliui uztektu ir 1.5 Vtech 84kw ir pilna z6 swap , ismetima , Cobra ir turi +- 130kw ir 150nm , bet cia apytiksliai sytas malonumas +- 3500lt kainuotu
User
2010-11-09 21:17
jau geriau pataupyti ir padaryti gera swap'a nei metyti saibas ant 1.3L.. ypac jei nedarysi nieko rimto.. t.y. turbos.. nes be turbos 1.3L - nieko rimto. esu mates rimta 1.3L aparata - Toyota Tercel su Toyota Starlet Glanza varikliu uzgalastu iki ~300 arkliu.. bet ikista buvo tikrai nesveika suma.. as niekada nekisciau tiek i 1.3L ir tuo labiau Tercel. bet efektas tikrai geras.
User
2010-11-09 21:39
2010-11-09
21:17 wrote:
jau geriau pataupyti ir padaryti gera swap'a nei metyti saibas ant 1.3L.. ypac jei nedarysi nieko rimto.. t.y. turbos.. nes be turbos 1.3L - nieko rimto. esu mates rimta 1.3L aparata - Toyota Tercel su Toyota Starlet Glanza varikliu uzgalastu iki ~300 arkliu.. bet ikista buvo tikrai nesveika suma.. as niekada nekisciau tiek i 1.3L ir tuo labiau Tercel. bet efektas tikrai geras.
User
2010-11-09 21:44
2010-11-09
21:17 wrote:
jau geriau pataupyti ir padaryti gera swap'a nei metyti saibas ant 1.3L.. ypac jei nedarysi nieko rimto.. t.y. turbos.. nes be turbos 1.3L - nieko rimto. esu mates rimta 1.3L aparata - Toyota Tercel su Toyota Starlet Glanza varikliu uzgalastu iki ~300 arkliu.. bet ikista buvo tikrai nesveika suma.. as niekada nekisciau tiek i 1.3L ir tuo labiau Tercel. bet efektas tikrai geras.
neprikolas , rimtas bajaris , juk abieju turbu veikimo principas toks pat ,
User
2010-11-09 21:49
buvom ant opel calibra 85kw uzmontave nuo fiat dyzelio turba , efektas jautes , tik neilgai , po 2 dienu auto savininkas tiek dziauges kol motoras perkaito , nes nieko nekeitem o tik turba primontavom ir y trasa , ,, ,-TAIP NEDARYK , liudnos pasekmes
User
2010-11-09 21:49
2010-11-09
21:17 wrote:
jau geriau pataupyti ir padaryti gera swap'a nei metyti saibas ant 1.3L.. ypac jei nedarysi nieko rimto.. t.y. turbos.. nes be turbos 1.3L - nieko rimto. esu mates rimta 1.3L aparata - Toyota Tercel su Toyota Starlet Glanza varikliu uzgalastu iki ~300 arkliu.. bet ikista buvo tikrai nesveika suma.. as niekada nekisciau tiek i 1.3L ir tuo labiau Tercel. bet efektas tikrai geras.
as gi ekstrasensas
User
2010-11-09 21:51
2010-11-09
21:17 wrote:
jau geriau pataupyti ir padaryti gera swap'a nei metyti saibas ant 1.3L.. ypac jei nedarysi nieko rimto.. t.y. turbos.. nes be turbos 1.3L - nieko rimto. esu mates rimta 1.3L aparata - Toyota Tercel su Toyota Starlet Glanza varikliu uzgalastu iki ~300 arkliu.. bet ikista buvo tikrai nesveika suma.. as niekada nekisciau tiek i 1.3L ir tuo labiau Tercel. bet efektas tikrai geras.
jo jo, nusipirk ir isimesk i bagazine, nes, kaip as jau sakiau.. pats turbos idejimas (kad veiktu saugiai) tau kainuos ~4000lt.. o turint galvoj, kad pas tave karbas - gal ir daugiau
User
2010-11-09 21:53
2010-11-09
21:49 wrote:
buvom ant opel calibra 85kw uzmontave nuo fiat dyzelio turba , efektas jautes , tik neilgai , po 2 dienu auto savininkas tiek dziauges kol motoras perkaito , nes nieko nekeitem o tik turba primontavom ir y trasa , ,, ,-TAIP NEDARYK , liudnos pasekmes
tu aisku nesupyk.. bet suda tu mali.. perkaitimas yra maziausia beda kokia tik gali nutikti taip debiliskai uzdejus turba..
User
2010-11-09 21:57
2010-11-09
21:49 wrote:
buvom ant opel calibra 85kw uzmontave nuo fiat dyzelio turba , efektas jautes , tik neilgai , po 2 dienu auto savininkas tiek dziauges kol motoras perkaito , nes nieko nekeitem o tik turba primontavom ir y trasa , ,, ,-TAIP NEDARYK , liudnos pasekmes
2010-11-09
21:53 wrote:
tu aisku nesupyk.. bet suda tu mali.. perkaitimas yra maziausia beda kokia tik gali nutikti taip debiliskai uzdejus turba..
ne suda , ta calibra jau baiginejos , ,turba net nezinau kur jis gavo bet primontavo , kai pamaciau jo projekta ir man juokas paime , bet calibros juk negaila , , jam motoras perkaito ir dar kazkas ziaurei bildet pradejo variklyje
User
2010-11-09 21:58
2010-11-09
21:49 wrote:
buvom ant opel calibra 85kw uzmontave nuo fiat dyzelio turba , efektas jautes , tik neilgai , po 2 dienu auto savininkas tiek dziauges kol motoras perkaito , nes nieko nekeitem o tik turba primontavom ir y trasa , ,, ,-TAIP NEDARYK , liudnos pasekmes
2010-11-09
21:53 wrote:
tu aisku nesupyk.. bet suda tu mali.. perkaitimas yra maziausia beda kokia tik gali nutikti taip debiliskai uzdejus turba..
Nepyk ant jo gi sapnuose ir ant zazo gali det turbinas ir tik variklis perkais as jam del pigaus ir gero atvejo pasakiau daugiau nieko negaliu patart nebent suma galios didinimui +- 10k pilnai galiu pasakyt ko reikia
User
2010-11-09 22:00
2010-11-09
21:49 wrote:
buvom ant opel calibra 85kw uzmontave nuo fiat dyzelio turba , efektas jautes , tik neilgai , po 2 dienu auto savininkas tiek dziauges kol motoras perkaito , nes nieko nekeitem o tik turba primontavom ir y trasa , ,, ,-TAIP NEDARYK , liudnos pasekmes
2010-11-09
21:53 wrote:
tu aisku nesupyk.. bet suda tu mali.. perkaitimas yra maziausia beda kokia tik gali nutikti taip debiliskai uzdejus turba..
2010-11-09
21:58 wrote:
Nepyk ant jo gi sapnuose ir ant zazo gali det turbinas ir tik variklis perkais :) as jam del pigaus ir gero atvejo pasakiau daugiau nieko negaliu patart nebent suma galios didinimui +- 10k pilnai galiu pasakyt ko reikia :)
uz 10k , manau tiek turedamas neklausinetu sitam forume ka daryt , o kreiptus y serviza
User
2010-11-09 22:01
2010-11-09
21:49 wrote:
buvom ant opel calibra 85kw uzmontave nuo fiat dyzelio turba , efektas jautes , tik neilgai , po 2 dienu auto savininkas tiek dziauges kol motoras perkaito , nes nieko nekeitem o tik turba primontavom ir y trasa , ,, ,-TAIP NEDARYK , liudnos pasekmes
2010-11-09
21:53 wrote:
tu aisku nesupyk.. bet suda tu mali.. perkaitimas yra maziausia beda kokia tik gali nutikti taip debiliskai uzdejus turba..
2010-11-09
21:58 wrote:
Nepyk ant jo gi sapnuose ir ant zazo gali det turbinas ir tik variklis perkais :) as jam del pigaus ir gero atvejo pasakiau daugiau nieko negaliu patart nebent suma galios didinimui +- 10k pilnai galiu pasakyt ko reikia :)
www.forum.civicclub.lt
User
2010-11-09 22:02
butu idomu suzinoti, kiek temos autorius planuoja skirti galios didinimui.
User
2010-11-09 22:02
2010-11-09
21:53 wrote:
tu aisku nesupyk.. bet suda tu mali.. perkaitimas yra maziausia beda kokia tik gali nutikti taip debiliskai uzdejus turba..
2010-11-09
21:58 wrote:
Nepyk ant jo gi sapnuose ir ant zazo gali det turbinas ir tik variklis perkais :) as jam del pigaus ir gero atvejo pasakiau daugiau nieko negaliu patart nebent suma galios didinimui +- 10k pilnai galiu pasakyt ko reikia :)
2010-11-09
22:00 wrote:
uz 10k , manau tiek turedamas neklausinetu sitam forume ka daryt , o kreiptus y serviza
servisas tvarkyt masinom o ne turbinti , reikia varyti i Vimota ten daugiau negu 10 paprasys
User
2010-11-09 22:03
2010-11-09
21:58 wrote:
Nepyk ant jo gi sapnuose ir ant zazo gali det turbinas ir tik variklis perkais :) as jam del pigaus ir gero atvejo pasakiau daugiau nieko negaliu patart nebent suma galios didinimui +- 10k pilnai galiu pasakyt ko reikia :)
2010-11-09
22:00 wrote:
uz 10k , manau tiek turedamas neklausinetu sitam forume ka daryt , o kreiptus y serviza
2010-11-09
22:02 wrote:
servisas tvarkyt masinom o ne turbinti , reikia varyti i Vimota ten daugiau negu 10 paprasys :)
i Gen 4 manau daug neinvestuos jei nesiruosia drag, slavomui ar t.t tiesiog neapsimoka
User
2010-11-09 22:06
2010-11-09
21:58 wrote:
Nepyk ant jo gi sapnuose ir ant zazo gali det turbinas ir tik variklis perkais :) as jam del pigaus ir gero atvejo pasakiau daugiau nieko negaliu patart nebent suma galios didinimui +- 10k pilnai galiu pasakyt ko reikia :)
2010-11-09
22:00 wrote:
uz 10k , manau tiek turedamas neklausinetu sitam forume ka daryt , o kreiptus y serviza
2010-11-09
22:02 wrote:
servisas tvarkyt masinom o ne turbinti , reikia varyti i Vimota ten daugiau negu 10 paprasys :)
cia faktas, kad nevisiem mechanikam tiuninimas daeina pas mus servise vienas "master tech" mechanikas dirba su patirtim 20+ metu ir mes su drqaugu juokemes, kai jis i neona bande ideti cold air intake kokias 3 valandas taisyti ir modifikuoti yra labai skirtingos savoko.. kai mes su draugais kalbam apie tiuninima, net geri mechanikai nesupranta apie ka mes kalbam
User
2010-11-09 22:06
2010-11-09
21:58 wrote:
Nepyk ant jo gi sapnuose ir ant zazo gali det turbinas ir tik variklis perkais :) as jam del pigaus ir gero atvejo pasakiau daugiau nieko negaliu patart nebent suma galios didinimui +- 10k pilnai galiu pasakyt ko reikia :)
2010-11-09
22:00 wrote:
uz 10k , manau tiek turedamas neklausinetu sitam forume ka daryt , o kreiptus y serviza
2010-11-09
22:02 wrote:
servisas tvarkyt masinom o ne turbinti , reikia varyti i Vimota ten daugiau negu 10 paprasys :)
as kalbejau ne apie auto servisa kur keiti auto dalis , , o apie auto motoro tiuning servisa , kaip ir sakei ten 10k neuzteks , nes is 1.3 labai jau reik stenktis ka isspaust
User
2010-11-09 22:08
2010-11-09
22:00 wrote:
uz 10k , manau tiek turedamas neklausinetu sitam forume ka daryt , o kreiptus y serviza
2010-11-09
22:02 wrote:
servisas tvarkyt masinom o ne turbinti , reikia varyti i Vimota ten daugiau negu 10 paprasys :)
2010-11-09
22:06 wrote:
cia faktas, kad nevisiem mechanikam tiuninimas daeina :D pas mus servise vienas "master tech" mechanikas dirba su patirtim 20+ metu ir mes su drqaugu juokemes, kai jis i neona bande ideti cold air intake kokias 3 valandas :D taisyti ir modifikuoti yra labai skirtingos savoko.. kai mes su draugais kalbam apie tiuninima, net geri mechanikai nesupranta apie ka mes kalbam
kokie mes geri nuomones apie save:
User
2010-11-09 22:08
2010-11-09
22:00 wrote:
uz 10k , manau tiek turedamas neklausinetu sitam forume ka daryt , o kreiptus y serviza
2010-11-09
22:02 wrote:
servisas tvarkyt masinom o ne turbinti , reikia varyti i Vimota ten daugiau negu 10 paprasys :)
2010-11-09
22:06 wrote:
cia faktas, kad nevisiem mechanikam tiuninimas daeina :D pas mus servise vienas "master tech" mechanikas dirba su patirtim 20+ metu ir mes su drqaugu juokemes, kai jis i neona bande ideti cold air intake kokias 3 valandas :D taisyti ir modifikuoti yra labai skirtingos savoko.. kai mes su draugais kalbam apie tiuninima, net geri mechanikai nesupranta apie ka mes kalbam
va tas ir yra , pats dar tik mokinuosi bet del saves drasiai pasidaryciau viska , o ne pas kazka vezti ir daryti ir nzn ka padarys , na nemokeciau nebent P28 Cipo reguliuoti
User
2010-11-09 22:10
2010-11-09
22:02 wrote:
servisas tvarkyt masinom o ne turbinti , reikia varyti i Vimota ten daugiau negu 10 paprasys :)
2010-11-09
22:06 wrote:
cia faktas, kad nevisiem mechanikam tiuninimas daeina :D pas mus servise vienas "master tech" mechanikas dirba su patirtim 20+ metu ir mes su drqaugu juokemes, kai jis i neona bande ideti cold air intake kokias 3 valandas :D taisyti ir modifikuoti yra labai skirtingos savoko.. kai mes su draugais kalbam apie tiuninima, net geri mechanikai nesupranta apie ka mes kalbam
2010-11-09
22:08 wrote:
kokie mes geri nuomones apie save:D:D:D:
Kodel taip manai ? jei zmogus ismano ka sneka tai gali sakyti kad yra pro. Va as nusipirkau nesenai 525TDS ir net nezinojau kuo skiresi sis zmogus man padejo
User
2010-11-09 22:10
as kalbu is patirties. esu daug sutikes mechaniku, kurie moka daug ka pakeisti, bet nesigilina kam tai keicia, ar ka ta dalis daro is tikro.. jie tik zino kad ja pakeitus dings ta ir ta beda.. bet nezino kodel.
User
2010-11-09 22:11
2010-11-09
22:02 wrote:
servisas tvarkyt masinom o ne turbinti , reikia varyti i Vimota ten daugiau negu 10 paprasys :)
2010-11-09
22:06 wrote:
cia faktas, kad nevisiem mechanikam tiuninimas daeina :D pas mus servise vienas "master tech" mechanikas dirba su patirtim 20+ metu ir mes su drqaugu juokemes, kai jis i neona bande ideti cold air intake kokias 3 valandas :D taisyti ir modifikuoti yra labai skirtingos savoko.. kai mes su draugais kalbam apie tiuninima, net geri mechanikai nesupranta apie ka mes kalbam
2010-11-09
22:08 wrote:
kokie mes geri nuomones apie save:D:D:D:
pasakyk kuo skiresi 525TD (120kw) ir 525TDS (105kw) Opelistas esi 2.5TDS ir i Omega statosi
User
2010-11-09 22:12
2010-11-09
22:06 wrote:
cia faktas, kad nevisiem mechanikam tiuninimas daeina :D pas mus servise vienas "master tech" mechanikas dirba su patirtim 20+ metu ir mes su drqaugu juokemes, kai jis i neona bande ideti cold air intake kokias 3 valandas :D taisyti ir modifikuoti yra labai skirtingos savoko.. kai mes su draugais kalbam apie tiuninima, net geri mechanikai nesupranta apie ka mes kalbam
2010-11-09
22:08 wrote:
kokie mes geri nuomones apie save:D:D:D:
2010-11-09
22:10 wrote:
Kodel taip manai ? :) jei zmogus ismano ka sneka tai gali sakyti kad yra pro. Va as nusipirkau nesenai 525TDS ir net nezinojau kuo skiresi sis zmogus man padejo :)
seip tj overboosted tikrai dau tiesos paraso , ir matosi kad zino apie motoru tiuninga , seip ydomu ka pats vairuoja
User
2010-11-09 22:13
2010-11-09
22:08 wrote:
kokie mes geri nuomones apie save:D:D:D:
2010-11-09
22:10 wrote:
Kodel taip manai ? :) jei zmogus ismano ka sneka tai gali sakyti kad yra pro. Va as nusipirkau nesenai 525TDS ir net nezinojau kuo skiresi sis zmogus man padejo :)
2010-11-09
22:12 wrote:
seip tj overboosted tikrai dau tiesos paraso , ir matosi kad zino apie motoru tiuninga , seip ydomu ka pats vairuoja
Saab
User
2010-11-09 22:13
2010-11-09
22:06 wrote:
cia faktas, kad nevisiem mechanikam tiuninimas daeina :D pas mus servise vienas "master tech" mechanikas dirba su patirtim 20+ metu ir mes su drqaugu juokemes, kai jis i neona bande ideti cold air intake kokias 3 valandas :D taisyti ir modifikuoti yra labai skirtingos savoko.. kai mes su draugais kalbam apie tiuninima, net geri mechanikai nesupranta apie ka mes kalbam
2010-11-09
22:08 wrote:
kokie mes geri nuomones apie save:D:D:D:
2010-11-09
22:11 wrote:
pasakyk kuo skiresi 525TD (120kw) ir 525TDS (105kw) Opelistas esi 2.5TDS ir i Omega statosi :D
tik kai y omega ystatai belieka 96kw
User
2010-11-09 22:14
2010-11-09
22:08 wrote:
kokie mes geri nuomones apie save:D:D:D:
2010-11-09
22:11 wrote:
pasakyk kuo skiresi 525TD (120kw) ir 525TDS (105kw) Opelistas esi 2.5TDS ir i Omega statosi :D
2010-11-09
22:13 wrote:
tik kai y omega ystatai belieka 96kw
Gi opeli zaibas nutrenke ir neteko keliu kw
User
2010-11-09 22:15
2000 Saab 9-3 2.0L Turbo
User
2010-11-09 22:16
2010-04-10
22:14 wrote:
2000 Saab 9-3 2.0L Turbo
Ej Kiek tas tavo saab kw turi ? as ziurejau Saab 9-3 aero bet nesupratau tu paciu metu stovis panasus kainos ant 9 stuku skiresi kame reples ?
User
2010-11-09 22:20
buvo 140kW, papiktinau iki 188kW. kuriu metu ten buvo? pas mus 9-3 Aero prasidejo nuo 2003 metu.. o 9 stukom gali skirtis 9-3 SE nuo 9-3 Viggen jei kalba eina apie mano metu Saabus
User
2010-11-09 22:21
2010-11-09
22:20 wrote:
buvo 140kW, papiktinau iki 188kW. kuriu metu ten buvo? pas mus 9-3 Aero prasidejo nuo 2003 metu.. o 9 stukom gali skirtis 9-3 SE nuo 9-3 Viggen jei kalba eina apie mano metu Saabus
2004 abu abu su 2.3 ir nesuprantu dielos vienas 15300lt prase kitas 24000lt nesuprantu lyg ir tvarkinga variklis dirba kodel toks skirtumas ?
User
2010-11-09 22:26
2.3L varikliai buvo nevienodi. buvo 160kW ir 190kW. gali buti del to. gali buti tiunintas tas brangesnis.. pakaba, variklis, ismetimas, isiurbimas.. galima zveri padaryti is tu 2.3L.. dar variantas, kad vienas is ju buvo Biopower.. t.y. megstantis E85.. tie biopower pritaikyti E85 labai ji megsta.. gali vaziuoti ant paprasto benzino, bet kai uzpili E85 - eina daug geriau
User
2010-11-09 22:27
2010-11-09
22:26 wrote:
2.3L varikliai buvo nevienodi. buvo 160kW ir 190kW. gali buti del to. gali buti tiunintas tas brangesnis.. pakaba, variklis, ismetimas, isiurbimas.. galima zveri padaryti is tu 2.3L.. dar variantas, kad vienas is ju buvo Biopower.. t.y. megstantis E85.. tie biopower pritaikyti E85 labai ji megsta.. gali vaziuoti ant paprasto benzino, bet kai uzpili E85 - eina daug geriau
aisku gali but dar viena ziurejau Vector apdailos saab su 3.0D Bet automatas girdejau saab automatai netike
User
2010-11-09 22:31
2010-11-09
22:10 wrote:
as kalbu is patirties. esu daug sutikes mechaniku, kurie moka daug ka pakeisti, bet nesigilina kam tai keicia, ar ka ta dalis daro is tikro.. jie tik zino kad ja pakeitus dings ta ir ta beda.. bet nezino kodel.
Cia labai teisingai pasakei, sitas dalykas po siai dienai visuose servisuose gyvas, nes yra mechanikai- detaliu keitikai, ir yra mechanikai kurie ne tik keicia detales, o dar ir nustato beda del ko jas reikia keisti, ir randa ne tik gedima, bet ir gedimo priezasti. Gaila tik kad LT neziurint i kvalifikacija daugumos algos vienodos, o juk ne del prikolo dirbam- o del pinigu..
User
2010-11-09 22:32
nieko per daug blogo tie automatai, tik kad nuobodu su jais. nors nezinau kaip tie 3.0D, nes pas mus tokiu varikliu nera
User
2010-11-09 22:33
2010-11-09
22:32 wrote:
nieko per daug blogo tie automatai, tik kad nuobodu su jais. nors nezinau kaip tie 3.0D, nes pas mus tokiu varikliu nera :D
User
2010-11-09 22:37
2010-11-09
22:10 wrote:
as kalbu is patirties. esu daug sutikes mechaniku, kurie moka daug ka pakeisti, bet nesigilina kam tai keicia, ar ka ta dalis daro is tikro.. jie tik zino kad ja pakeitus dings ta ir ta beda.. bet nezino kodel.
2010-11-09
22:31 wrote:
Cia labai teisingai pasakei, sitas dalykas po siai dienai visuose servisuose gyvas, nes yra mechanikai- detaliu keitikai, ir yra mechanikai kurie ne tik keicia detales, o dar ir nustato beda del ko jas reikia keisti, ir randa ne tik gedima, bet ir gedimo priezasti. Gaila tik kad LT neziurint i kvalifikacija daugumos algos vienodos, o juk ne del prikolo dirbam- o del pinigu..
pas mus yra tokia kvalifikavimo sistema pavadinimu ASE.. tai nuo to ir atlyginimas priklauso.. isviso yra 8 kvalifikacijos lengviem automobiliam. ir tikrai reikia gerai zinoti, kad issilaikytum.. as kolkas turiu 4 ASE kvalifikacijas (Variklio Darbo, Pakabos, Stabdziu ir Elektros/elektronikos Sistemu).. kai turesiu 8 skaitysiuos Master Tech o be to dar turiu NY valstijos technines apziuros inspektoriaus licenzija, tai darau technines apziuras
User
2010-11-09 22:38
2010-11-09
22:10 wrote:
as kalbu is patirties. esu daug sutikes mechaniku, kurie moka daug ka pakeisti, bet nesigilina kam tai keicia, ar ka ta dalis daro is tikro.. jie tik zino kad ja pakeitus dings ta ir ta beda.. bet nezino kodel.
2010-11-09
22:31 wrote:
Cia labai teisingai pasakei, sitas dalykas po siai dienai visuose servisuose gyvas, nes yra mechanikai- detaliu keitikai, ir yra mechanikai kurie ne tik keicia detales, o dar ir nustato beda del ko jas reikia keisti, ir randa ne tik gedima, bet ir gedimo priezasti. Gaila tik kad LT neziurint i kvalifikacija daugumos algos vienodos, o juk ne del prikolo dirbam- o del pinigu..
2010-11-09
22:37 wrote:
pas mus yra tokia kvalifikavimo sistema pavadinimu ASE.. tai nuo to ir atlyginimas priklauso.. isviso yra 8 kvalifikacijos lengviem automobiliam. ir tikrai reikia gerai zinoti, kad issilaikytum.. as kolkas turiu 4 ASE kvalifikacijas (Variklio Darbo, Pakabos, Stabdziu ir Elektros/elektronikos Sistemu).. kai turesiu 8 skaitysiuos Master Tech :D o be to dar turiu NY valstijos technines apziuros inspektoriaus licenzija, tai darau technines apziuras :D
Gal po pigiaja ? d
User
2010-11-09 22:41
Elektronikos sistemu dar esi specas? Nes cia daugumoj servisu machanikai yra atskirti nuo elektriku, ir jiems nereikia zinot ir mokintis, tobulintis ta ka zino ir daro elektrikai, ypac pasirodant naujiems modeliams vyksta atskiri kursai mechanikams ir elektrikams
User
2010-11-09 22:42
pas mus kainuoja senesnem nei 2 metu masinom $37, naujom - $10, nes naujom tikrinam tik sauguma - variklio tarsos netikrinam.. nors dabar ir tersima lengviau tikrinti naujesnem nei 1996 metu - pajungi OBD2 prie kompo ir patikrina kompas uz tave.. senesnes reikia varyti ant dyno ir vaziuoti ant dyno ~60MPH greiciu ikisus davikli i ismetimo vamzdi. adrenalino buna, nes dyno senas, tai toks jausmas, kad nuleksi nuo jo.
User
2010-11-09 22:43
2010-11-09
22:42 wrote:
pas mus kainuoja senesnem nei 2 metu masinom $37, naujom - $10, nes naujom tikrinam tik sauguma - variklio tarsos netikrinam.. nors dabar ir tersima lengviau tikrinti naujesnem nei 1996 metu - pajungi OBD2 prie kompo ir patikrina kompas uz tave.. senesnes reikia varyti ant dyno ir vaziuoti ant dyno ~60MPH greiciu ikisus davikli i ismetimo vamzdi. adrenalino buna, nes dyno senas, tai toks jausmas, kad nuleksi nuo jo.
atvarytu senas 1992 gen 3civicas su 320ag ir 390nm ir nuskristu nuo to dyno su silikais d
Your message |
|