Jūsu Nuomuonė Apie Dujų Sąnaudas

Created by User 2013-11-26
2013-11-26 13:55
Svarstau pirkti Audi A4 sedaną (bendzinas/dujos) nuo 1995 iki 1999 metų. Kurie esa važinėje ar iki dabar važinėja tokia mašina kurie gali ir nori, pasidalinkite savo patirtimi šioje temoje apie kuro sąnaudas 100-tam kilometrų.
47 / 0
2013-11-26 15:23
Priklauso su kokiu varikliu ieškai. Pats turėjau 1.8T universalą, + R18 ratai, tai tiesiojoje 9-10ltr išeidavo, dujos tiesioginės žinoma buvo. Manau tikrai optimaliausias variantas iš A4 B5 variklių gamos.
7658 / 0
2013-11-26 16:12
wrote: ..
tai yra ivesta temp. konstanta, prie kokios temp. persijungt i dujas.Siaip, kazkur 40laipsniu.Iki kol variklis pasils iki tiek-vaziuoji ar rukai, benzinu...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-11-26 16:21
Pirk Toyota dyzeli, nebus vargo nei su dujom, nei su remontu.
2013-11-26 16:23
Subaru 2.5l 123kW variklis imdavo 12-13 duju ir apie 1 benzo/100km. Cia vasara, ziema dar nebandziau, bet turetu benzo paimt daugiau :)
7658 / 0
2013-11-26 16:28
wrote: ..
2013-11-26 16:12 maumas wrote: tai yra ivesta temp. konstanta, prie kokios temp. persijungt i dujas.Siaip, kazkur 40laipsniu.Iki kol variklis pasils iki tiek-vaziuoji ar rukai, benzinu...
wrote: ..
ziema-ragai visiems.Nesvarbu-dyzelis ar dujos.Tik nereikia pasakot apie 6ltr kuro ziema mieste
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-11-26 16:32
wrote: ..
2013-11-26 16:12 maumas wrote: tai yra ivesta temp. konstanta, prie kokios temp. persijungt i dujas.Siaip, kazkur 40laipsniu.Iki kol variklis pasils iki tiek-vaziuoji ar rukai, benzinu...
wrote: ..
kai turejau benz dujos tai man vasara max 500metru su benzu isejdavo o ziema vistiek pasildavau uzkures kokias 3 min ir jau vaziavau su dujom jai iskart vaziuot tai reikes kokiu 2-3 km pravaziuot kad persijungtu
7658 / 0
2013-11-26 16:42
wrote: ..
2013-11-26 16:32 wrote: kai turejau benz dujos tai man vasara max 500metru su benzu isejdavo o ziema vistiek pasildavau uzkures kokias 3 min ir jau vaziavau su dujom jai iskart vaziuot tai reikes kokiu 2-3 km pravaziuot kad persijungtu
wrote: ..
palauk, dar buna ir -25
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
47 / 0
2013-11-26 16:46
wrote: ..
Vasarą man ryte tik užkūrus gal 1km pavažiuoju ir jau ant dujų permeta, daugiau visą dieną tik užsikuria ant benzo ir iškart persijungia ant dujų. Žiemą jau kitaip, Pravažiuot reikia 3-4km, kad persijuntų, ant laisvų dirbant ~10min. Bet vėlgi, čia viskas ryte, poto jau varikliui sušilus, dieną nebereikia tiek, žinoma priklauso ir nuo to kas kiek laiko su ja pravažiuoji, jei ryte užkuri nuvažiuoji iki darbo ir tik po darbo vėl važiuoji, tai žinoma, vėl bus kaip ir ryte. :)
7658 / 0
2013-11-26 16:55
wrote: ..
2013-11-26 16:42 maumas wrote: palauk, dar buna ir -25:lol:
wrote: ..
man su dviem litrais ziema per salcius i darba vazinejant 10km, reikedavo 100km koki 14-15 duju na ir benzo koki 20ltr per men.Masina su mono ipursk., tad dujos paprastos.Uzmiestyje iseidavo nesivelkant apie 11ltr/100km, beveik kaip vasara, labai nezymiai daugiau...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
47 / 0
2013-11-26 17:01
Esmė tokia, jei pigiai negauni dyzelio, dujos žymiai labiau apsimoka, ypač 4-tos kartos :)
7658 / 0
2013-11-26 17:05
2013-11-26 17:01 oxazzz wrote: Esmė tokia, jei pigiai negauni dyzelio, dujos žymiai labiau apsimoka, ypač 4-tos kartos :):thumbup:
pabandyk i CR dyzeli papilt dyzeli is belekurTaip, dujos geriau.Bent jau man.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
7658 / 0
2013-11-26 17:08
wrote: ..
nerukau, masina laiku tvarkau, vaziuoju pas ta pati dujininka.Per keleta metu susikloste gana padorus draugiski santykiai, tad be problemu del kainos ir atliekamo darbo kokybes.Dujomis-nuo 1998m.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
47 / 0
2013-11-26 17:16
2013-11-26 17:01 oxazzz wrote: Esmė tokia, jei pigiai negauni dyzelio, dujos žymiai labiau apsimoka, ypač 4-tos kartos :):thumbup:
2013-11-26 17:05 maumas wrote: pabandyk i CR dyzeli papilt dyzeli is belekur:drink:Taip, dujos geriau.Bent jau man.
Ta prasme CR? Pilu rusišką jau porą mėn, karts nuo karto iš statoilo keliasdešimt litru ir nieko, variklis 2.2DTi;)
7658 / 0
2013-11-26 17:24
2013-11-26 17:01 oxazzz wrote: Esmė tokia, jei pigiai negauni dyzelio, dujos žymiai labiau apsimoka, ypač 4-tos kartos :):thumbup:
2013-11-26 17:05 maumas wrote: pabandyk i CR dyzeli papilt dyzeli is belekur:drink:Taip, dujos geriau.Bent jau man.
2013-11-26 17:16 oxazzz wrote: Ta prasme CR? Pilu rusišką jau porą mėn, karts nuo karto iš statoilo keliasdešimt litru ir nieko, variklis 2.2DTi;)
CR-common rail.Zymejimai CRDI, CDI ir pan.Pagal mane, DTI nera common rail`as.Pilk ka nori i ssveikata
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-11-26 17:27
2013-11-26 17:05 maumas wrote: pabandyk i CR dyzeli papilt dyzeli is belekur:drink:Taip, dujos geriau.Bent jau man.
2013-11-26 17:16 oxazzz wrote: Ta prasme CR? Pilu rusišką jau porą mėn, karts nuo karto iš statoilo keliasdešimt litru ir nieko, variklis 2.2DTi;)
2013-11-26 17:24 maumas wrote: CR-common rail.Zymejimai CRDI, CDI ir pan.Pagal mane, DTI nera common rail`as.Pilk ka nori i ssveikata:drink:
naujesni tdi jau cr yra volvos nuo 2001 metu cr varikliai opeliu 1, 9 dizelinis irgi cr o 2, 2 beroids dar paprastesnis
7658 / 0
2013-11-26 17:32
2013-11-26 17:16 oxazzz wrote: Ta prasme CR? Pilu rusišką jau porą mėn, karts nuo karto iš statoilo keliasdešimt litru ir nieko, variklis 2.2DTi;)
2013-11-26 17:24 maumas wrote: CR-common rail.Zymejimai CRDI, CDI ir pan.Pagal mane, DTI nera common rail`as.Pilk ka nori i ssveikata:drink:
2013-11-26 17:27 wrote: naujesni tdi jau cr yra volvos nuo 2001 metu cr varikliai opeliu 1, 9 dizelinis irgi cr o 2, 2 beroids dar paprastesnis
taip, is esmes po 2000m. atejo CR era.Geras dalykas, didesnio litrazo varikliai-zverys.Minusai-jautrus ir nepigus purkstukai, daug elektronikos.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
47 / 0
2013-11-26 17:34
2013-11-26 17:16 oxazzz wrote: Ta prasme CR? Pilu rusišką jau porą mėn, karts nuo karto iš statoilo keliasdešimt litru ir nieko, variklis 2.2DTi;)
2013-11-26 17:24 maumas wrote: CR-common rail.Zymejimai CRDI, CDI ir pan.Pagal mane, DTI nera common rail`as.Pilk ka nori i ssveikata:drink:
2013-11-26 17:27 wrote: naujesni tdi jau cr yra volvos nuo 2001 metu cr varikliai opeliu 1, 9 dizelinis irgi cr o 2, 2 beroids dar paprastesnis
Palengvėjo net..
47 / 0
2013-11-26 17:35
2013-11-26 17:24 maumas wrote: CR-common rail.Zymejimai CRDI, CDI ir pan.Pagal mane, DTI nera common rail`as.Pilk ka nori i ssveikata:drink:
2013-11-26 17:27 wrote: naujesni tdi jau cr yra volvos nuo 2001 metu cr varikliai opeliu 1, 9 dizelinis irgi cr o 2, 2 beroids dar paprastesnis
2013-11-26 17:32 maumas wrote: taip, is esmes po 2000m. atejo CR era.Geras dalykas, didesnio litrazo varikliai-zverys.Minusai-jautrus ir nepigus purkstukai, daug elektronikos.
na bet Vectra C pas mane 2004 metų.. Nors tas 2.2dti ėjo ir į vectrą B.. :)
2013-11-26 17:45
As su dujom vazineju, tik kad ne audi A4. Todel apie sanaudas nerasysiu. Dujos is esmes pigiau uz dyzeli praktiskai tik tada buna, kai degalinej jos beveik dvigubai pigesnes negu dyzelis. Kitu atveju dyzelis laimi. bet velgi, tai priklauso kokiu metu masinas, kilovatus, kubaturas ir t.t. lyginsi. Nes jeigu lyginsi 66kw golfa su 200kw benzu/dujom tai matematika ir taip aiski jauciu, nesvarbu kokios kainos kolonese. Ziema dyzeliai daug ryja. Ypac trumpais atstumais gali ta pati masina, kur vasara valge tarkim 6 litrus, ryti 9 ar net 10litru dyzelio. (velgi daug niuansu, bet turiu ir dyzeli, taigi kai reikia vaziuotu su saltu motoru 6-7km ir vel gesinti, tai ekonomijos nera vapsie). Daug niansu, nes tie kurie grynai centre gyvena vel kitaip. Kitas tuos 7km ar 10km gal kokiu apvaziavimu vaziuoja.
Tik del duju pasildymo - benzai uzsyla greitai. Jeigu yra salygos (pas mane yra), as pries vaziuodamas uzkuriu masina penkioms minutems. per ta laika jau ir kava baigiu atsigerti, batus usiristi ir t.t. Isedu i pilnai silta masina, dujos jau seniausia dirba. (prie kokiu minus 10 jos isijundavo po 2-3min.). Tai galiu pasakyt kad uzpylu uz 100LT benzo, ir laisvai pusei metu uztenka.
Bandziau sesti ir vaziuoti - jo, tuomet to 100lt gali ir porai savaiciu neuztekti.
2013-11-26 17:49
2013-11-26 17:01 oxazzz wrote: Esmė tokia, jei pigiai negauni dyzelio, dujos žymiai labiau apsimoka, ypač 4-tos kartos :):thumbup:
Dabar kai dyzelis atpiges, o dujos 2.5lt, tai dyzelis jau geriau.
Paskaiciuokit. As skaiciuoju
O siaip turiu ir dujas ir dyzeli (2 auto), tai kuris kuras atpinga tuo vaziuoju :D
2013-11-26 17:50
2013-11-26 17:45 wrote: As su dujom vazineju, tik kad ne audi A4. Todel apie sanaudas nerasysiu. Dujos is esmes pigiau uz dyzeli praktiskai tik tada buna, kai degalinej jos beveik dvigubai pigesnes negu dyzelis. Kitu atveju dyzelis laimi. bet velgi, tai priklauso kokiu metu masinas, kilovatus, kubaturas ir t.t. lyginsi. Nes jeigu lyginsi 66kw golfa su 200kw benzu/dujom tai matematika ir taip aiski jauciu, nesvarbu kokios kainos kolonese. Ziema dyzeliai daug ryja. Ypac trumpais atstumais gali ta pati masina, kur vasara valge tarkim 6 litrus, ryti 9 ar net 10litru dyzelio. (velgi daug niuansu, bet turiu ir dyzeli, taigi kai reikia vaziuotu su saltu motoru 6-7km ir vel gesinti, tai ekonomijos nera vapsie). Daug niansu, nes tie kurie grynai centre gyvena vel kitaip. Kitas tuos 7km ar 10km gal kokiu apvaziavimu vaziuoja.
Tik del duju pasildymo - benzai uzsyla greitai. Jeigu yra salygos (pas mane yra), as pries vaziuodamas uzkuriu masina penkioms minutems. per ta laika jau ir kava baigiu atsigerti, batus usiristi ir t.t. Isedu i pilnai silta masina, dujos jau seniausia dirba. (prie kokiu minus 10 jos isijundavo po 2-3min.). Tai galiu pasakyt kad uzpylu uz 100LT benzo, ir laisvai pusei metu uztenka.
Bandziau sesti ir vaziuoti - jo, tuomet to 100lt gali ir porai savaiciu neuztekti.
Pritariu, panasiai ir yra, geras comment.
7658 / 0
2013-11-26 17:55
2013-11-26 17:01 oxazzz wrote: Esmė tokia, jei pigiai negauni dyzelio, dujos žymiai labiau apsimoka, ypač 4-tos kartos :):thumbup:
2013-11-26 17:49 wrote: Dabar kai dyzelis atpiges, o dujos 2.5lt, tai dyzelis jau geriau.
Paskaiciuokit. As skaiciuoju :smartass:
O siaip turiu ir dujas ir dyzeli (2 auto), tai kuris kuras atpinga tuo vaziuoju :D
as turiu viza, gyvenu salia RU sienos.Dujos ten 1.5, benzas 2.6 kazkur, viza metams-400lt.Leidziama 5 bakus i menesi.Savo reikmems pakanma, nebent i afrika vazinet
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-11-26 17:58
Ar ketvirtos kartos dujų įranga sunaudoja mažiau kuro negu trečios arba antros?
7658 / 0
2013-11-26 18:01
2013-11-26 17:58 wrote: Ar ketvirtos kartos dujų įranga sunaudoja mažiau kuro negu trečios arba antros?
antra karta-patobulinta pirma, beveik tas pats, nes vistiek gali saut.Trecia karta LT beveik nera, nes buvo kaip perejimas i ketvirta.Ketvirta-ekonomiska, beveik kaip benzas.Nedraskant-skirtumo nepajusi.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-11-26 18:20
Konkretaus atsakymo nezinau (tuo paciu klausimas, o apskritai galima tam paciam varikliui pasirnkti kokias dujas deti? Nes mano atveju tik tiesiogines). O del sanaudu tik nuomone isreiksiu - jauciu tas skirtumas bus toks kad realiai nelabai jo pajausi.
7658 / 0
2013-11-26 18:26
2013-11-26 18:20 wrote: Konkretaus atsakymo nezinau (tuo paciu klausimas, o apskritai galima tam paciam varikliui pasirnkti kokias dujas deti? Nes mano atveju tik tiesiogines). O del sanaudu tik nuomone isreiksiu - jauciu tas skirtumas bus toks kad realiai nelabai jo pajausi.
pajausi skirtuma, patikek.Normali imone siais laikais i masina su daugiataskiu elektroniniu ipurskimu net nestatys pirmos ar antros kartos irangos.Arba be jokiu garantiju, kad saudymo atveju netrugdytum ju sventos ramybes
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-11-26 18:48
Ar ketvirtos kartos dujų įrangą montuoja į tokias senas mašinas nuo 1994 iki 1999 metų?
7658 / 0
2013-11-26 18:55
2013-11-26 18:48 wrote: Ar ketvirtos kartos dujų įrangą montuoja į tokias senas mašinas nuo 1994 iki 1999 metų?
taip, jei techniskai imanoma.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-11-26 19:04
O kaip su galia tokiu atveju.Jeigu autommobilis su monoįpurškimu ir jo kilovatai sakykime 66 tai suinstaliavus tiesioginę lpg aparatūrą galima tikėtis daugiau kw?Yra daugy pavyzdžių kai toks pat variklis su daug purjkštukų turi daugiau kw nei su vienu pirkštuku ar elektroniniu korbu.Ką manote?Man atrodo, kad kw padidėtų bent nežymiai.
7658 / 0
2013-11-26 19:10
2013-11-26 19:04 wrote: O kaip su galia tokiu atveju.Jeigu autommobilis su monoįpurškimu ir jo kilovatai sakykime 66 tai suinstaliavus tiesioginę lpg aparatūrą galima tikėtis daugiau kw?Yra daugy pavyzdžių kai toks pat variklis su daug purjkštukų turi daugiau kw nei su vienu pirkštuku ar elektroniniu korbu.Ką manote?Man atrodo, kad kw padidėtų bent nežymiai.
mono ipurskimui niekas nedes, net ir labai norint 4kartos irangos.Kodel?Bent jau todel, kad duju kompas ima info is masinos benzo ipurskimo kompo.Kadangi mono ipurskime yra tik vienas purkstukas, tai kaip ir vienas info kanalas yra.Kaip sitoki signala isplest i keturiu kanalu?Jei kalbam apie audi 80 b4, tai net nera virsutinio velenelio ir alkuninio veleno padeties davikliu, tai kaip ten ta ketvirta karta ikist?Kokiu dar kw?Rreikia dziaugtis, kad tokios masinos isvis dar pakankamai patenkinamai vaziuoja.AMEN
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
7658 / 0
2013-11-26 19:14
mono ipurskimas ir karbiuratorius yra idealus variantai paciai paprasciausiai duju irangai.Aisku, valgys daugiau nei benzinu vaziuojant, bus siektiek bukesne, bet uz tai nesaudys, plius nera oro srauto matuokliu, velenu davikliu.Atgyvena, bet kolveikia, tai tegul gyvena
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-11-26 19:20
2013-11-26 18:48 wrote: Ar ketvirtos kartos dujų įrangą montuoja į tokias senas mašinas nuo 1994 iki 1999 metų?
pas mane vienoj 92, kitoj 93metu sumontuotos tiesiogines dujos
2013-11-26 20:01
2013-11-26 18:48 wrote: Ar ketvirtos kartos dujų įrangą montuoja į tokias senas mašinas nuo 1994 iki 1999 metų?
Siaip normalus zmones iesko masinos apie 2005-2006 metus. 1993 metu masina 20 metu - tai cia kokia jos bukle? Ka dar ten joje deti? Dziaukites kad kojos per dugna neislenda.......
2013-11-26 20:36
2013-11-26 19:04 wrote: O kaip su galia tokiu atveju.Jeigu autommobilis su monoįpurškimu ir jo kilovatai sakykime 66 tai suinstaliavus tiesioginę lpg aparatūrą galima tikėtis daugiau kw?Yra daugy pavyzdžių kai toks pat variklis su daug purjkštukų turi daugiau kw nei su vienu pirkštuku ar elektroniniu korbu.Ką manote?Man atrodo, kad kw padidėtų bent nežymiai.
2013-11-26 19:10 maumas wrote: mono ipurskimui niekas nedes, net ir labai norint 4kartos irangos.Kodel?Bent jau todel, kad duju kompas ima info is masinos benzo ipurskimo kompo.Kadangi mono ipurskime yra tik vienas purkstukas, tai kaip ir vienas info kanalas yra.Kaip sitoki signala isplest i keturiu kanalu?Jei kalbam apie audi 80 b4, tai net nera virsutinio velenelio ir alkuninio veleno padeties davikliu, tai kaip ten ta ketvirta karta ikist?Kokiu dar kw?Rreikia dziaugtis, kad tokios masinos isvis dar pakankamai patenkinamai vaziuoja.AMEN:lol:
Visgi domina kw pasikeitimas kol kas sakykime teoriniame lygyje.Nebūtina imt iš variklio įpurškimo kompo, sutinku kad taip gali buti, betnkad ngalima kitaip-netikiu.Įmanomi ir kiti varijantai.LPG Kompui pakanka info apie temperatūrą o benzino padavimą kontroliuoja , manau, atskiras įrenginys.Šitie dalykai lengvai perdaromi ir juos galima apeiti, tiesioginių dujų valdymo blokas gali veikti nepriklausomai nuo "info kanalų"nes jam jų net nereikėtų, arba pakaktų užprogramuoti papildomą apgavėją"emuliatorių"arba kiekvienam purkstukui-kanalui atskira emuliatoriu, "suklastoti info".Šituos dalykus galima perprogramuoti ir apeiti.Klausimas kiek prisidėtų kilovatų?Jei jau penktos kartos dujas padre su 3-ju skirtingu tipu kompais, tai manau ir cia ne problema betkam ismananciam elektronika.Tar kitko, bendramokslis dalyvavo vienos firmos kompo kurime, tik dabar isvykes paklausciau jo nuomones.Manau, im ipurskimini varikli deti NE tiesiogines dujas sudetingiau, negu tiesiogines i karbiuratorini ar monoipurskiminį.
7658 / 0
2013-11-26 20:42
2013-11-26 19:04 wrote: O kaip su galia tokiu atveju.Jeigu autommobilis su monoįpurškimu ir jo kilovatai sakykime 66 tai suinstaliavus tiesioginę lpg aparatūrą galima tikėtis daugiau kw?Yra daugy pavyzdžių kai toks pat variklis su daug purjkštukų turi daugiau kw nei su vienu pirkštuku ar elektroniniu korbu.Ką manote?Man atrodo, kad kw padidėtų bent nežymiai.
2013-11-26 19:10 maumas wrote: mono ipurskimui niekas nedes, net ir labai norint 4kartos irangos.Kodel?Bent jau todel, kad duju kompas ima info is masinos benzo ipurskimo kompo.Kadangi mono ipurskime yra tik vienas purkstukas, tai kaip ir vienas info kanalas yra.Kaip sitoki signala isplest i keturiu kanalu?Jei kalbam apie audi 80 b4, tai net nera virsutinio velenelio ir alkuninio veleno padeties davikliu, tai kaip ten ta ketvirta karta ikist?Kokiu dar kw?Rreikia dziaugtis, kad tokios masinos isvis dar pakankamai patenkinamai vaziuoja.AMEN:lol:
2013-11-26 20:36 wrote: Visgi domina kw pasikeitimas kol kas sakykime teoriniame lygyje.Nebūtina imt iš variklio įpurškimo kompo, sutinku kad taip gali buti, betnkad ngalima kitaip-netikiu.Įmanomi ir kiti varijantai.LPG Kompui pakanka info apie temperatūrą o benzino padavimą kontroliuoja , manau, atskiras įrenginys.Šitie dalykai lengvai perdaromi ir juos galima apeiti, tiesioginių dujų valdymo blokas gali veikti nepriklausomai nuo "info kanalų"nes jam jų net nereikėtų, arba pakaktų užprogramuoti papildomą apgavėją"emuliatorių"arba kiekvienam purkstukui-kanalui atskira emuliatoriu, "suklastoti info".Šituos dalykus galima perprogramuoti ir apeiti.Klausimas kiek prisidėtų kilovatų?Jei jau penktos kartos dujas padre su 3-ju skirtingu tipu kompais, tai manau ir cia ne problema betkam ismananciam elektronika.Tar kitko, bendramokslis dalyvavo vienos firmos kompo kurime, tik dabar isvykes paklausciau jo nuomones.Manau, im ipurskimini varikli deti NE tiesiogines dujas sudetingiau, negu tiesiogines i karbiuratorini ar monoipurskiminį.
neturi ka veikt, suki smegenis niekais.Visi mono ipurskimai pabaigti leist ar ne 98metais i opel astras, taigi-labanakt.Geriau sugalvok kaip i FSI(GDI) varikli idet dujas, bus daugiau naudos
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-11-26 20:48
Man atrodo vien is finansines puses neapsimoka burti ten su emuliatoriais ir t.t., isvis ismyslas kazkoks cia. Zinant dar, kad ketvirtos kartos duju irangos parduodamos butent 4 cilindrams, arba butent 6-iems, arba 8-iems ir t.t.
Kiek is finansines pues kainuos tie emuliatoriai? ir rezultas ar patikimas?
Nors dabar berasant pats pradejau juoktis kokia mintis kilo, pasvaigimui:
kaip duoti signalus duju purkstukams, kai masina neturi tiesioginio ipurskimo (mono, karbas ir t.t.). Nuo templioriaus pajungti pliusus :DDDD
7658 / 0
2013-11-26 20:50
2013-11-26 20:48 wrote: Man atrodo vien is finansines puses neapsimoka burti ten su emuliatoriais ir t.t., isvis ismyslas kazkoks cia. Zinant dar, kad ketvirtos kartos duju irangos parduodamos butent 4 cilindrams, arba butent 6-iems, arba 8-iems ir t.t.
Kiek is finansines pues kainuos tie emuliatoriai? ir rezultas ar patikimas?
Nors dabar berasant pats pradejau juoktis kokia mintis kilo, pasvaigimui:
kaip duoti signalus duju purkstukams, kai masina neturi tiesioginio ipurskimo (mono, karbas ir t.t.). Nuo templioriaus pajungti pliusus :DDDD
Cia panasiai, kaip klausti-o zodis "noriu" rasosi su nosine ar be?
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-11-26 20:53
Po tokios "imantrios" duju sistemos idiegimo: Susiruosi vaziuot i koki vilniu, daug maz pasistatai masina i vilniaus puse, susisodini xebra, liepi prisisegti saugos dirzus, liepi isitikinti, kad tvirtai prisisege dirzus, ijungi degima, ir sakai: Vilnius po 3...2...1... Ir suki rakteli...
2013-11-26 20:56
Ne apie tai kalba, i FSI jau seniausiai dedama speciali keliu iranga paduodanti mixa benzo ir duju, bet kiek skaiciau jau yra ir kitokia.Ir kalbu as ne apie galimybe duju irangos pajungimo kad imanoma as net neabejoju ir neklausiu to ir gali man nepudrint smegenu.Ar kalbu apie taik, kqip keistusi KW o ne apie tai kaip veiktu tokia duju iranga ar neveiktu.Kas trukdo panaudoti atskira kita ipurskimo kompa paildomai.Niekas.Taigi kaip didetu kw?
2013-11-26 20:59
Kazkaip kai nebuvo dar jokiu duju irangu"kartu"o buvo tik seno tipo, bet jau buvo atsirade elektroniniai karbiuratoriai ir monoipurskimai, vaziavo su seniausiomis dujomis o dabar istobulinus irangas netikiu kas kas trukdytu padaryti inovatyviai.
7658 / 0
2013-11-26 21:02
2013-11-26 20:56 wrote: Ne apie tai kalba, i FSI jau seniausiai dedama speciali keliu iranga paduodanti mixa benzo ir duju, bet kiek skaiciau jau yra ir kitokia.Ir kalbu as ne apie galimybe duju irangos pajungimo kad imanoma as net neabejoju ir neklausiu to ir gali man nepudrint smegenu.Ar kalbu apie taik, kqip keistusi KW o ne apie tai kaip veiktu tokia duju iranga ar neveiktu.Kas trukdo panaudoti atskira kita ipurskimo kompa paildomai.Niekas.Taigi kaip didetu kw?
kilovatai dideja ne tik nuo idiegto vienokio ar kitokio softo.Tai yra VISUMA.Iskaitant ir degimo momento reguliavima, kuro kieki, velenelio charakteriska...Kaip reguliuosi uzdegimo kampa, kai jis nustatomas mechaniskai, kaip pas gaz-51?Is tiesu, tai man neuztenka ziniu, kad tau irodyt, kad tai nesamone, o ir kantrybe ne begaline.Pas overboosted kreipkis
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-11-26 21:04
Cia realiai nera ka diskutuot, reikia pamatyt kas padare, arba kad padarytu, nes mano galva cia jau ne duju statymas, o visas projektas, vos ne kazkoki ECU ideti. Kaina idomu tokio projekto. Jauciu geriau jau tas antros kartos butu ramiau isidet ir gerokai pigiau bei patikimiau. (gal, kartoju, ne specialistas).
Su FSI tai cia manau, jeigu pacius purkstukus benzo eitu pakeisti i kaitrai nebijancius, tuomet problemos butu issprestos. (M
2013-11-26 21:11
2013-11-26 20:56 wrote: Ne apie tai kalba, i FSI jau seniausiai dedama speciali keliu iranga paduodanti mixa benzo ir duju, bet kiek skaiciau jau yra ir kitokia.Ir kalbu as ne apie galimybe duju irangos pajungimo kad imanoma as net neabejoju ir neklausiu to ir gali man nepudrint smegenu.Ar kalbu apie taik, kqip keistusi KW o ne apie tai kaip veiktu tokia duju iranga ar neveiktu.Kas trukdo panaudoti atskira kita ipurskimo kompa paildomai.Niekas.Taigi kaip didetu kw?
2013-11-26 21:02 maumas wrote: kilovatai dideja ne tik nuo idiegto vienokio ar kitokio softo.Tai yra VISUMA.Iskaitant ir degimo momento reguliavima, kuro kieki, velenelio charakteriska...Kaip reguliuosi uzdegimo kampa, kai jis nustatomas mechaniskai, kaip pas gaz-51?:lol:Is tiesu, tai man neuztenka ziniu, kad tau irodyt, kad tai nesamone, o ir kantrybe ne begaline.Pas overboosted kreipkis:lol:
Gali man nieko neįrodinėti nes tai aš pats puikiai suprantu, aš kalbu kolkas ne apie praktiką, o apie teorinį TARIAMĄ numanomą kw padidėjimą.Gerai kaip tu tada man paaiskinsi tokį dalyką.Buvusioje diejuko darbovieteje jau senokai pavyko nusirasyti GAZ 66.Istateme paprastas slangiones dujas is seno 500 merso, perrinkome reduktoriu.Tas "miskovezis"benzinu buvo bukas bukiausias, traukos 0.Netgi tėvukas užsakė iš rasijos naują karbo remkompletą perrinko visviena liko bukesnis negu dujomis.Įstačius sena, naudota dujų įranga pradejo lupti kai žvėris, dar neperseniausiai medžioklėje buvome.Galėtų būti sutapimas, bet manaukad kažkas daugiau.Maximalus greitis dujomis važiuojant ir tai didesnis.
7658 / 0
2013-11-26 21:12
2013-11-26 21:04 wrote: Cia realiai nera ka diskutuot, reikia pamatyt kas padare, arba kad padarytu, nes mano galva cia jau ne duju statymas, o visas projektas, vos ne kazkoki ECU ideti. Kaina idomu tokio projekto. Jauciu geriau jau tas antros kartos butu ramiau isidet ir gerokai pigiau bei patikimiau. (gal, kartoju, ne specialistas).
Su FSI tai cia manau, jeigu pacius purkstukus benzo eitu pakeisti i kaitrai nebijancius, tuomet problemos butu issprestos. (M
girdejau, kad is dalies jau yra imanoma dujofikuoti fsi variklius, bet manes tai nedomina, kaip ir duju iranga kartu su dyzelinu furai.Cia kaip ekologiniai variantai, tas taip.O kaip man, kaip eiliniam vartotojui, kuriam neiperkamos naujos masinos?Kas man is to?Galbut, ateityje kasnors ir bus privesta iki konkretaus praktinio naudojimo, betgi tokias problemas sprendzia specializuoti institutai o ne forumas.Visiems sekmes kuriant skraidancias lekstes!
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
7658 / 0
2013-11-26 21:23
2013-11-26 20:56 wrote: Ne apie tai kalba, i FSI jau seniausiai dedama speciali keliu iranga paduodanti mixa benzo ir duju, bet kiek skaiciau jau yra ir kitokia.Ir kalbu as ne apie galimybe duju irangos pajungimo kad imanoma as net neabejoju ir neklausiu to ir gali man nepudrint smegenu.Ar kalbu apie taik, kqip keistusi KW o ne apie tai kaip veiktu tokia duju iranga ar neveiktu.Kas trukdo panaudoti atskira kita ipurskimo kompa paildomai.Niekas.Taigi kaip didetu kw?
2013-11-26 21:02 maumas wrote: kilovatai dideja ne tik nuo idiegto vienokio ar kitokio softo.Tai yra VISUMA.Iskaitant ir degimo momento reguliavima, kuro kieki, velenelio charakteriska...Kaip reguliuosi uzdegimo kampa, kai jis nustatomas mechaniskai, kaip pas gaz-51?:lol:Is tiesu, tai man neuztenka ziniu, kad tau irodyt, kad tai nesamone, o ir kantrybe ne begaline.Pas overboosted kreipkis:lol:
2013-11-26 21:11 wrote: Gali man nieko neįrodinėti nes tai aš pats puikiai suprantu, aš kalbu kolkas ne apie praktiką, o apie teorinį TARIAMĄ numanomą kw padidėjimą.Gerai kaip tu tada man paaiskinsi tokį dalyką.Buvusioje diejuko darbovieteje jau senokai pavyko nusirasyti GAZ 66.Istateme paprastas slangiones dujas is seno 500 merso, perrinkome reduktoriu.Tas "miskovezis"benzinu buvo bukas bukiausias, traukos 0.Netgi tėvukas užsakė iš rasijos naują karbo remkompletą perrinko visviena liko bukesnis negu dujomis.Įstačius sena, naudota dujų įranga pradejo lupti kai žvėris, dar neperseniausiai medžioklėje buvome.Galėtų būti sutapimas, bet manaukad kažkas daugiau.Maximalus greitis dujomis važiuojant ir tai didesnis.
oktanas kazkiek didesnis duju.Paankstinus degimo kampa, kazkiek galima pagyvint reikala.O kaip duju sanaudos?Ne dvigubai didesnes?Chemija yra tokia, kad sudegint 1kg kazkokio konkretaus kuro, reikia tam tikro kiekio oro.Karbas dirba tinkamai, patikek.Gamykla ji gamindama dar galvojo ir apie kazkokia ekonomija, kurios ir taip tame gaz 66 nerasta.O duju reduktorius galingas, duju ruosia daug, misinys is dangaus kibirais, tai gal ir traukia.Cia overis tau gali paaiskint.Siaip, jei variklio suspaudimo laipsnis yra maziau kaip 9, neverta jokiu duju det, nes rys kibirais, ir voztuvai senu motoru nera atsparus aukstesnei duju degimo temp.-vadinas variklis vaziuoja, tik ar ilgam?Tas gaz 66 ramiam kelyje nesmaugiamas ryje 30ltr, i miska ilindus isvis "prakiura", o dar paspaudus
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-11-26 21:30
2013-11-26 20:56 wrote: Ne apie tai kalba, i FSI jau seniausiai dedama speciali keliu iranga paduodanti mixa benzo ir duju, bet kiek skaiciau jau yra ir kitokia.Ir kalbu as ne apie galimybe duju irangos pajungimo kad imanoma as net neabejoju ir neklausiu to ir gali man nepudrint smegenu.Ar kalbu apie taik, kqip keistusi KW o ne apie tai kaip veiktu tokia duju iranga ar neveiktu.Kas trukdo panaudoti atskira kita ipurskimo kompa paildomai.Niekas.Taigi kaip didetu kw?
2013-11-26 21:02 maumas wrote: kilovatai dideja ne tik nuo idiegto vienokio ar kitokio softo.Tai yra VISUMA.Iskaitant ir degimo momento reguliavima, kuro kieki, velenelio charakteriska...Kaip reguliuosi uzdegimo kampa, kai jis nustatomas mechaniskai, kaip pas gaz-51?:lol:Is tiesu, tai man neuztenka ziniu, kad tau irodyt, kad tai nesamone, o ir kantrybe ne begaline.Pas overboosted kreipkis:lol:
2013-11-26 21:11 wrote: Gali man nieko neįrodinėti nes tai aš pats puikiai suprantu, aš kalbu kolkas ne apie praktiką, o apie teorinį TARIAMĄ numanomą kw padidėjimą.Gerai kaip tu tada man paaiskinsi tokį dalyką.Buvusioje diejuko darbovieteje jau senokai pavyko nusirasyti GAZ 66.Istateme paprastas slangiones dujas is seno 500 merso, perrinkome reduktoriu.Tas "miskovezis"benzinu buvo bukas bukiausias, traukos 0.Netgi tėvukas užsakė iš rasijos naują karbo remkompletą perrinko visviena liko bukesnis negu dujomis.Įstačius sena, naudota dujų įranga pradejo lupti kai žvėris, dar neperseniausiai medžioklėje buvome.Galėtų būti sutapimas, bet manaukad kažkas daugiau.Maximalus greitis dujomis važiuojant ir tai didesnis.
Tai priklauso ant kiek buvo atsuktos dujos, be to kai statei kita duju iranga ko gero ir degima reguliavai, o tai nereiskia, kad su pirmaja duju iranga jis buvo atreguliuotas tinkamai, . Beje jei taip jau norisi kazka isgaut naudingo is duju tai bene geriausias varijantas didinti suspaudimo laipsni, nes dujos turi didesni oktanini skaiciu, bet ir tai tokiu atveju butu problema, nes ant bendzino greiciausiai imtu detonuot. O daugiau nieko cia ir neprigalvosi, kol neiseis naujasnes kartos duju iranga, nes istacius dujas kw teoriskai tiktai krenta taip yra todel, kad duju naudingumo koeficientas yra mazesnis nei bendzino, be to ir cilindruose esantis misinis yra kiek prastesnes kokybes, nes dali oro pakeicia dujos, kadangi jos geriau susimaiso su oru.
2013-11-26 21:34
2013-11-26 13:55 wrote: Svarstau pirkti Audi A4 sedaną (bendzinas/dujos) nuo 1995 iki 1999 metų. Kurie esa važinėje ar iki dabar važinėja tokia mašina kurie gali ir nori, pasidalinkite savo patirtimi šioje temoje apie kuro sąnaudas 100-tam kilometrų.
jeigu turit pinigu ipilsit, namatau problemos , nebent esat skupas kaip suvalkas
2013-11-26 21:42
2013-11-26 18:48 wrote: Ar ketvirtos kartos dujų įrangą montuoja į tokias senas mašinas nuo 1994 iki 1999 metų?
2013-11-26 20:01 wrote: Siaip normalus zmones iesko masinos apie 2005-2006 metus. 1993 metu masina 20 metu - tai cia kokia jos bukle? Ka dar ten joje deti? Dziaukites kad kojos per dugna neislenda.......
nepyk drugy bet tu asilas. sako normalus zmones perka naujas masinas. o ka normalus zmones negali pirkt senu? geros bukles w126, w140 kainuoja 15-30 tukst. as senas masinas perku ne delto kad esu ubagas, o del to kad man jos patinka ir manau toks esu nevienas
7658 / 0
2013-11-26 21:47
2013-11-26 21:02 maumas wrote: kilovatai dideja ne tik nuo idiegto vienokio ar kitokio softo.Tai yra VISUMA.Iskaitant ir degimo momento reguliavima, kuro kieki, velenelio charakteriska...Kaip reguliuosi uzdegimo kampa, kai jis nustatomas mechaniskai, kaip pas gaz-51?:lol:Is tiesu, tai man neuztenka ziniu, kad tau irodyt, kad tai nesamone, o ir kantrybe ne begaline.Pas overboosted kreipkis:lol:
2013-11-26 21:11 wrote: Gali man nieko neįrodinėti nes tai aš pats puikiai suprantu, aš kalbu kolkas ne apie praktiką, o apie teorinį TARIAMĄ numanomą kw padidėjimą.Gerai kaip tu tada man paaiskinsi tokį dalyką.Buvusioje diejuko darbovieteje jau senokai pavyko nusirasyti GAZ 66.Istateme paprastas slangiones dujas is seno 500 merso, perrinkome reduktoriu.Tas "miskovezis"benzinu buvo bukas bukiausias, traukos 0.Netgi tėvukas užsakė iš rasijos naują karbo remkompletą perrinko visviena liko bukesnis negu dujomis.Įstačius sena, naudota dujų įranga pradejo lupti kai žvėris, dar neperseniausiai medžioklėje buvome.Galėtų būti sutapimas, bet manaukad kažkas daugiau.Maximalus greitis dujomis važiuojant ir tai didesnis.
2013-11-26 21:30 wrote: Tai priklauso ant kiek buvo atsuktos dujos, be to kai statei kita duju iranga ko gero ir degima reguliavai, o tai nereiskia, kad su pirmaja duju iranga jis buvo atreguliuotas tinkamai, . Beje jei taip jau norisi kazka isgaut naudingo is duju tai bene geriausias varijantas didinti suspaudimo laipsni, nes dujos turi didesni oktanini skaiciu, bet ir tai tokiu atveju butu problema, nes ant bendzino greiciausiai imtu detonuot. O daugiau nieko cia ir neprigalvosi, kol neiseis naujasnes kartos duju iranga, nes istacius dujas kw teoriskai tiktai krenta taip yra todel, kad duju naudingumo koeficientas yra mazesnis nei bendzino, be to ir cilindruose esantis misinis yra kiek prastesnes kokybes, nes dali oro pakeicia dujos, kadangi jos geriau susimaiso su oru.
ne visai tiesa del kw kritimo idejus dujas.Dujos kai po tokios irgi yra kintamas dydis.Pvz LT leidziami ir daromi LPG duju misiniai ziemai ir vasarai.Vasarinis-30%ch4 ir 70%c3h8.Zieminis-atvirsciai.Taip daroma del to, kad skiriasi duju garavimo savybes, degimo greiciai, kaloringumas.Jei varytu tik ch4, butu dideles sanaudos, jei tik c3h8-nebutu traukos, nes butanas yra sunkus angliavandenilis ir leciau dega nei propanas.Antra, tai tera tik pasalinis naftos rektifikavimo produktas, ir dar 15 metu atgal pasitaikydavo tokiu duju uzsipilt, kad smirdedavai per simta metru, kmasina netraukdavo nerealiai, dabar jau nebepila visokiu pamazgu...Nera taip viskas paprasta, institutai dirba kurdami irangas, parinkdami medziagas, atidirbdami valdymo algoritmus.Plius, dar viskas remiasi i medziagu atsparuma-didesne degimo temp., galima isgaut daugiau galios, bet smarkiai kaitinam ismetimo kanala, plius ekonomija:litras skystu duju sveria tik kazkur 0, 75kg.Taig, nelabai panasu, kad gali buti litras benzo lygu litrui lpg.Bent jau ne pencininko rezimu.Na ir taip toliau, bla, bla, bla
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA

Your message