Saab 9-3 II 1.9TiDS Linear Atsiliepimai

Saab 9-3 2004-2007
Darbinis tūris:
1.9 l
Galia:
110 kW
Degalų tipas:
Dyzelinas
0-100 km/val:
9.5 sek
Vid. degalų sąnaudos:
5.9 l
Rekomenduoja
Atsiliepimų: 9 -1
Vidutinis vertinimas: 4.0
Parašykite atsiliepimą

Atsiliepimai (10)

Saab 9-3 II 1.9TiDS Linear, 2005m.

2017-09-12
Ekonomiskas, paprastas, pigios dalys, puikus 1,9 110 GM variklis, ekonomiskas, talpus, pakankamai komfortiskas, labai patikimas, pigus remontas, kebulas nelinkes i korozija, patogus tiek trumpom tiek ilgom kelionem.
Greit nusitrina ivairus salone esantys mygtukai, prastoka audio aparatura, sunku isideti aftermarket audio, geriau pirkti is karto kuo geresnes komplektacijos.

Puikus, labai apgalvotas automobilis, labai stabilus, tačiau tuo pačiu ir komfortikas, labai patogios sėdynės, visiškai nesijaučia nuovargio ilgų kelionių metu, ekonomiškas tiek mieste tiek trasoj, pakankamai galios, o jei neuztenka - puikiai programuojasi neprarandant patikimumo, manevringas, saugus, dalys tiek srotuose tiek naujos labai pigios, srotuose visada visko rasi ko reikia, puiki saab lithuania benduomene, kuri visada padeda iskilus klausimams.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Saab 9-3 II 1.8i Arc, 2005m.

2016-11-26
Tiek ekstru ideta
sakysim nera

Patikimas ir saugus automobilis

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Saab 9-3 II 1.8i Arc, 2004m.

2016-11-24
Mažos remonto kainos, patvarus kėbulas. Svarbiausia saugus automobilis.
Kiek didokos kuro sąnaudos ir norėtųsi mažiau triukšmo salone.

Puikus, saugus automobilis. Kiek kietoka važiuoklė, bet čia gi sportinė pakaba. Panelė traukia akį, kaip lėktuve. Kuro sąnaudos mieste iki 10l., užmiestyje 7,4l. Gera trauka, nors variklio galingumas 1,8 l. bet privalumas benzinu varomas, tyliai dirba, kuriasi be problemų net ir žiemos metu.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Saab 9-3 II 2.2TiD Vector, 2003m.

2015-05-18
Vaziuokle Salonas (nes nestandartinis) Pigios dalys Lengvas kebulas ir aerodinamiskas Variklio konstrukcija ir eksplotaciniai rodykliai
Variklis - reikalaujantis kokybisko kuro, kas 10 000 km tepalo keitimo, laikyti apsukas ne maziau 1600rpm , kad butu geriau sudeginamas kuro misinys. Nominaliais apsukomis dirba garsiai, po 1300rpm garsas prapuola (visu 2.2 dyzeliniu varikliu problema) Elektronika - daug nereikalingu davikliu.

SAAB 9-3 II, 2003 m. atnaujintas, 2.2 TiD dyzelis 92kw 125hp, sedanas.
Puikus automobilis, atkreipiantis i save demesi , del modelio nezinojimo.
Variklis - 2.2 TiD daugiau skirtas autostradoms , negu miesto keliams, autostradoj igauna laisve. Variklis megstantis apsukas (2000-3500rpm), gan galingas ir turintis parako, vaziuojant 120km/h nera variklio garso salone, labai tampa tylus. Tepalo nevalgo, reikalaujantis svaraus kuro; vamzdziai ,turbina ir filtrai, gerai isdestyti variklio skyriuje, prie visko galima prieit ir apziuret.
Kebulas- labai geros kokybes, del Svedisko metalo, atsparus korozijai (jei nebuvo dauztas), grazios kebulo linijos, gera aerodinamika, blogu oru langai ir veidrodeliai neuzsitersia. Salonas stulbinantis, sedynes komfortiskos su sportine sono palaikymu, klimato kontrole veikia puikiai 2 zonu (kaire, desine, priekis , galas). Sedint priekyje atrodo lyg sedi uz lektuvo vairo, del panelio formos ir zalio megtuku apsvietimo; nemaiso vairuojant ir apzvalgumui. Turi "night" rezima kuris isjungia viska apsvietimo lieka tik spidometras. Vietos uztenka 4 zmonems, net jei visi ~187cm - sedes komfortiskai; o 5 -jau siauroka. Didele bagazine (auksta).
Vaziokle - pigi eksplotojant, retai reikia kazka keist, nes stipri, stora, ir tvirta detaliu konstrukcija, ilgaamziska; puikiai stovi ant kelio ir gerai manevruojasi.
Elektronika - daug elektronikos, visokiu mazgu ir davikliu, visas problemas galima atrast pajungiant kompjuteri servise. Daug nereikalingu davikliu. Tvarkingai eksplatuojant(vaziuojant ne balomis, ezerais), problemu nebus, nes zemai stovi kompjuteriai.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Saab 9-3 II 2.8 V6 Aero, 2008m.

2015-04-02
Dinamika įspūdinga, tiesiog provokuojanti viršyti greitį. Aukštas komforto lygis, puiki garso izoliacija, variklio beveik nesigirdi, geresnių sėdynių dar nemačiau. Gera salono apdaila. Gana talpi bagažinė. Labai geras matomumas, puikiai veikiantis bi-ksenonas. Retai vagiamas, nebrangus draudimas.
Dideles kuro sąnaudos, 17l/100km mieste, trasoje 10-14l. Trūksta vietos galiniams keleiviams. Gali būt, kad remontas brangesnis už tuos pačius japonus. Žemas klirensas.

Greitas automobilis, iš pradžių reikėjo priprasti prie jo. Pavyzdžiui dėl to kad automobilis įsibėgėjant neturi jokio turbo lago. Po 200km/val automobilis nesustoja ir važiuoja toliau, o greitis tik kyla. Tai įspūdingi pojūčiai. Labai gerai valdomas, aštrus vairas, pakaba labai stabili važiuojant didelių greičių. Deja dėl to kenčia komfortas, pakaba kietoka. Kaip sako visi SAAB turintis žmonės tai ne automobilis, tai lėktuvas! Ypač tai jauti važiuojant trasoje, magistralėje ar autobane. Lenkia visus labai lengvai, įspūdinga trauka. Originalių stabdžių šiek tiek trūksta tokiai galiai, geriausiai pakeisti galingesniais, bet aš to nedariau, man užtenka, išvis aš manau kad šis automobilis turi viską ir jis idealus. Trasoje labai dažnai žmonės nesupranta kas tai per mašina ir dažnai bando prispausti. O man labai patinka statyti juos į savo vietas ir SAAB tikrai tai gali. Na, manau jūs mane suprantate kaip taip būna. Man automobilis neatsibodo, nors ir bandžiau jį parduoti jau 2 kartus, parduoti SAAB'a gana sunku. Ir automobilis vertas daugiau, nei pinigai kuriuos už jį siūlo. Tad, nusprendžiau palikti jį. Remontas ir techninis eksploatavimas: Vairo traukės, atraminiai guoliai, priešrūkiniai žibintai, kondicionieriaus radiatorius ir viskas. Neskaitau kaladėliu, tepalo ir filtrų.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Saab 9-3 II 1.8t Vector, 2004m.

2015-03-01
Puikus valdomumas, subalansuoti pedalai, patogios sėdynės, lengvai jaučiasi gabaritai, puiki dinamika.
Kieta pakaba, nepatogus borto kompiuterio valdymas. Lengvas vairas dideliuose greičiuose. Kuro sąnaudos.

Mano darbinis lėktuvas, taigi kas labiausiai patinka: Salone nėra jokių pašalinių garsų. Puikios priekinės sėdynės, labai gerai apgalvota ergonomika. Gale vietos irgi pakankamai daug. Prie šiuo lėktuvo labai greitai pripratau, važinėju tik puse metu, bet toks jausmas, kad mes su juo draugaujam 100 metų. Labai patogus vairas, puikiai valdomas. Puikiai jaučiasi gabaritai. Gerai subalansuotos akceleratoriaus ir sankabos pedalai. Pavaros persijunginėja greitai ir sklandžiai, beveik nesijaučia. Stabdžiai irgi puikus, veikia labai efektyviai. Galima kontroliuoti kiekvieną milimetrą stabdant. Mieste automobilis irgi lengvai valdomas. Neužima daug vietos, lengva prisiparkuoti bet kur. Salonas greit sušyla, padeda šildomos sėdynės. Patinka užvedimo spynos vietą, patogiau negu klasika po vairų. Puiki dinamika, iš tikrųjų prispaudžia prie sėdynės, ir čia tik 1.8.. Įdomi funkcija „naktinė panelė“. Nepatinka: važiuojant greičiau negu 100km/val vairas tampa labai lengvas. Kieta pakaba. Nepatogus borto kompiuterio valdymas, geriau butu valdomas nuo vairo, negu per mygtukus prie grotuvo. Triukšmingai dirba klimato kontrolė, garso izoliacija nelabai gera, girdisi kaip sukasi ratai, ypač su žeminiem padangom. Kuro sąnaudos 10L/100km, nemažai, bet čia gi benzininis variklis..

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Saab 9-3 II 2.0t Arc, 2002m.

2015-02-20
Stilingas, dinamiškas, stabilus, gerai valdomas, gražus ir patogus salonas.
Kuro sąnaudos, lietas pavarų dėžės darbas trasoje. Kieta pakaba.

Automobilis pirktas iš pirmo savininko. Visa automobilio istorija taip pat žinoma, tikra rida. Ideali būklė. Variklis Ecotec 129kW. Lengvai ir greitai įsibėgėja iki 100km/val ir toliau. Pakaba su lengvais R17 ratais parodo tikrą stabilumą kelyje. Šiek tiek per kieta pakaba mieste, užtat labai patikima. Labai įdomus variklis, kaip ir visi Saab Turbo varikliai, nes iš to pačio variklio galima padaryti 3 modifikacijas. Nuo 175 iki 225 A.g. Ir tai tik keičiant turbinos slėgį nuo 0.55 iki 1.08 bar. Šiek tiek trūksta galios, palyginant su mano kitu SAAB 9-5 TiD. Trasoje labiau patinka rankinis režimas, nes automatinė dėžė trasoje ne duoda tokios galios kurios reikia. Bendrai esu patenkintas šiuo automobilių, nes iš išores atrodo gražiai, viduje labai patogu, ir jaučiuosi komfortiškai. Gera automatinė pavarų dėžė, nors ir ne tokia greita, kaip norėtųsi, ypač trasoj. Kuro sąnaudos nelabai džiugina 11-14L/100km.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Saab 9-3 II 1.9TiD PF Vector, 2009m.

2014-06-09
- Gera medžiagų kokybė; - Neblogos kuro sąnaudos;
- Už tą pačią kainą galimą gauti aukščiausios klasės prancūzišką limuziną; - Kieta pakaba dėl R17 ratlankių.

Labai išvaizdus automobilis ir džiaugiuosi, kad įsigijęs jį prieš pusę metų galiu save vadinti apynaujo automobilio savininku, mat kėbulo linijos iki šiol gaminamų variantų.

Labai nustebino variklis, mat visi anksčiau turėti dyzeliniai automobiliai neturėjo tokios traukos. Nors galio ir nedaug, bet spaudžia prie sėdynės, lyg benzinis agregatas. Variklis su viena turbina FIAT koncerno kūrinys, kurį veliau perėmė GM

Važiuoklė kiek kietoka, bet čia kalčiausi standartiniai R17 ratlankiai. Manau reikės daugiau investuoti į jos priežiūrą, nes Lietuvos keliuose ji tikrai kenčia. Šiaip visi mazgai tinka nuo Opel automobilių

Dėl elektronikos nusiskundimų kol kas neturiu, mat komplektacija nėra pati aukščiausio lygmens.

- SAABologija -
Pirmą savaitę negalėjau įprasti prie užvedimo raktelio padėties (tarp vairuotojo ir keleivio sėdynės), bet po kurio laiko tai tapo natūralus veiksmas, turėti raktelį dešinėje rankoje ir sėdant į automobilį iš kart tiesti ranką prie rankinio stabdžio.
Šiek tiek nusivyliau, kad nebeliko labiau SAABiško vairuotojo mygtukų išdėstymo, jis dabar labiau primena savo motinį produktą Opel Vectra

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Saab 9-3 II 2.0t, 2011m.

2013-07-08
Komfortiskas, Dinamiskas, Isvaizdus, Saugus, Gera garso izoliacija ir audio aparatura, plius tas kazkoks malonus jausmas kai vairuoji si auto
Silpna elektronika, Vasara su 17 ratais juntamas nemalonus bildesys vaziuojant per duobeta kelia. Labai susibraize vidaus duru renkeneliu medziaga

Saab 9-3 2.0T 120kw II Vector



Solidus automobilis. Isvaizdus, greitas, saugus, patikimas (isskyrus elektronika). Gerai stovi ant kelio. Vector komplektacija su gera audio aparatura ir labai patogiomis sedynemis. Auto tinkamas ilgoms kelionems prie juros ir pan. Turi siokiu tokiu trukumu, vidutiniai remonto kastai, taciau kainos ir kokybes santykis tikrai tenkina.

Trumpai + ir -

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Saab 9-3 II 2.2TiD Vector, 2004m.

2013-06-20
grazi isore, taupus neblogas variklis.
barska,girgzda problemos su vaziuokle, nekokia izoliacija

opel matoriukas visai neblogas aisku dirba kaip mtzt ar vw. minusas as jog privalesi pilti gera saliura nes siurblys lbj reaguoja i visa bruda.
seip traukos pakanka. Aisku nera labai ispudingas kaip 2.2l 92kw. o ir salonas kaip tokiu metu visiska tragedija. panele auksta neskoninga.

Nerekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina
Automobilio metai 2004/10 - 2007/08 (2004, 2005, 2006, 2007)
Jei iškilo klausimų, rašykite čia
Darbo laikas: I-V 09:00 - 17:00
UAB „Vertikali Medija“

Klausimai ir komentarai