Peugeot 607 2.2 Premium Ivoire Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 2.2 l
- Galia:
- 118 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 9.9 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 9.2 l
Atsiliepimai (27)
Peugeot 607 2.7HDiPlatinumIvoire n.gama, 2008m
Sveiki,prieš metus turėjau senesnį modelį pežo 607 2004 m.važinėjau be jokių problemų.Aišku kaladėles keičiau ,tepalus,lemutę,bet šiaip bėdų neturėjau.Nusipirkau naujesnį modelį 2008 m.2,7 l.150 kw.,tikras žvėris kas liečia trauką,gedimų rimtų nėra,aišku jei viską laiku darai,na laiku keiti tepalus,kalades.Žodžiu važinėju metus jau ir esu labai patenkintas.Minktas,limuzino klasės auto,stabilus kelyje,nuo 2008 m.ištobulinta elektra,pagal kainą tikrai vertas dėmesio auto.
Peugeot 607 2.2 HDi Premium n.gama, 2008m
Kietos ir nepatogios sėdynės. Kieta pakaba. Per dideli ratlankiai R 17, ir per žemos padangos, todėl važiuojant duobėtais keliais ir žvirkeliais labai krato. Dujiniai amortizatorriai irgi nieko gero neduoda. Gyvenu kaime, todėl mano pirkta mašina peugeot 2008 metų, man nepasiteisino važinėjant kaimo keliais. Geriau jau būčiau pirkęs mersedesą S klasės arba E klasės. Peugeot 607 yra miesto ir asfaltuotų kelių mašina. Daug į ją investavau, todėl greitu laiku jos neverta parduot. Pliusas tik tas, kad vagių tarpe ji nėra populiari ir laužynuose yra daug detalių. Anksčiau teko važinėt su Peugeot 605 tai ten tikrai rimtas daiktas ir sėdynės minkštesnės ir važiuoklė minkštesnė, tik tos mašinos važinėtos Lietuvoje yra labai sudrožtos. O peugeot 607 kibiras, o ne mašina vienu žodžiu. Šita mašina tinkama tik miesto keliais važinėt, kaimo keliams šitos mašinos nerekomenduoju.
Peugeot 607 2.2 HDI, 2001m
Per 6 metus su 607 2.2 HDI pravažiavau 150 tūkst.km. (250 000 km -> 400 000 km.) Per tą laiką nusipirkome dar ir antrą, tokį pat automobilį. 2.2HDI yra ne veltui vadinamas kone patikimiausiu PSA varikliu, įsigijus adekvačiai prižiūrėtą, juo galima džiaugtis ilgai ir laimingai be jokių didelės apimties investicijų. 607 turėjo dar vieną taip pat labai patikimą variklį - 3 litrų benzininį motorą, tačiau tvarkingo jo gauti praktiškai nebeįmanoma - visi užvaikyti iki mirties, o tvarkingo ieškoti (Lietuvoje ar EU) gali tekti ilgai, bei sumokėti 2-3x rinkos kainą.
Apie 2.2 HDI daug kalbėti neverta, variklis užsitarnavęs savo vardą ir visiems gerai žinomas. Svarbu, kad ties atitinkama rida būtų išprogramuotas ir pašalintas FAP filtras, kitaip gali kilti problemų. Galima būtų paminėti, jog ties didesne rida išlenda tepalų nuotėkiai, tačiau vieną kart sutvarkius galima pamiršti ilgam.
Pagal prioritetus galima rinktis 5 bėgių mechaninę arba 4 bėgių automatinė ZF 4HP20 greičių dėžę. Abu agregatai yra tikrai patikimi, tačiau vairuojant tiek mechaninę, tiek automatinę, jaučiasi bent 1 bėgio trūkumas, prie ko sunku priprasti net ir po ilgo laiko.
Važiuoklės remontui daug investuoti neteks. Šarnyrai per 150 000 km pakeisti vieną kartą, stabilizatoriaus traukės du kartus. Daugiau problemų gali kilti su vairo kolonėlėmis ir kryžmėmis. Kolonėlės dažnai pradeda leisti skystį, tenka restauruoti (naudotų gerų beveik nėra), kryžmės nuo amžiaus ima klibėti, bet yra galimybė keisti į naudotą gerą arba perpresuoti.
Kita svarbi 607 vieta - slenksčiai. Nesugebantys tinkamai pakelti automobilio meistrai juos nulanksto, slenksčiai plysta ir ima rūdyti. Šiaip automobilio kėbulas yra dengtas, todėl pats auto rūdija retai.
Komfortas ir kaina yra akivaizdūs pliusai apie kuriuos papildomų komentarų nereikia.
Kaip didžiausią pavojų turint šį automobilį įvardinčiau Lietuvos meistrus, kurių dauguma nesugeba remontuoti kažko kito apart vokiškos technikos, tačiau vis tiek apsiima dirbti ir pridaro nesąmonių. Dažnas atvejis kai nuvežus automobilį remontui, jį tekdavo pasiimti su dar didesniais gedimais, kurie atsiranda iš vyrų "kolchozinimo". Suradus savo darbą išmanančius specialistus visos bėdos pasibaigė - remontai, kiek jų bebuvo, eidavosi sklandžiai ir nebrangiai. Norintiems išvengti kryžiaus žygių per servisus, siūlau prieš atiduodant automobilį remontui, susirasti meistrus per LT Peugeot klubo svetainę.
Peugeot 607 2.7HDiPlatinumIvoire n.gama, 2006m
Ir žiemą ir vasarą mašina eksploatuojama be problemų - gerai šildo pečiukas, o vasarą gerai šaldo. Dėl pravažumo nesiskundžių, mieste problemų neturėjau. Garso izoliacija gera, vibracijų nėra, elektronika visą laikotarpį buvo be defektų. Kaip ir visas mašinas reikia prižiūrėti, laiku atlikti aptarnavimus, pilti gerus tepalus, bet ne disofkes padielkas ir kitus skysčius - tuomet su jokiais mazgais problemų neturėsite, varikliai tarnaus ilgai. O kas taupo dėl kelių eurų, tai patys kalti, tuomet nesakykit, kad technika bloga - lietuviškas biedno žmogaus supratimas. Pliusas - minkšta važiuoti.
Pakeičiau tik darbines važiuoklės dalis, stabdžių kaladėles, priekyje šarnyrą ir traukeles, tai natūralu, nes lietuviški keliai neprilygsta vokiškiems. Apdaila nebarška, netarška. Neryškiai rodo telikas, bet čia visų modelių problema. Čia tik mano kolkas trumpa patirtis. Sėkmės kelyje!
Peugeot 607 2.7HDiPlatinumIvoire n.gama, 2009m
Neturiu ką gero pasakyti apie šį modelį. Kas patiko iš važiavimo tik sėdynės ir tai gale remias galva į stogą esant 175 ūgiui
Varikliai ju nera stiprioji dalis, daznai prakiura trisakei antifrizo
Vaziuokle patikima. Tik adaptyvine vaziuokle megsta gesti. Bet zinoma remontas pigesnis nei kitu markiu, bet kitos markes ir patikimiau gamina tokius dalykus. Todel ir kaina didesne.
Megsta luptis chromas nuo apdailos. Per laika atlimpa moldingai. Nors kebulas daznai priziurimas.
Automobili vairuoju 5 metus tai kiek sukisau i ja tai neapsimoka ir parduot
Garso aparatura jbl,nera geros raiskos kaip pas bose
Moto resursas trumpas tik 500k bet ir iki to man pradejo lysti bedos, su varikliu. Nors dariau viska laiku kad nekiltu problemu.
Peugeot 607 2.7HDi Platinum aut n.gama, 2008m
Vairuoju automobilį jau nuo 2008 2.7 hdi. Jį įsigijau tiesei iš centro ir po kelerių metų važiavimo likau nepatenkintas jos kokybe. Per tuos metus pasimatė daug nekokybiško darbo rezultatų gaminant šį auto. Pradedant nuo apdailos detalių. Baigiant varikliu... . Pastebejau jog pradejo luptis chromas nuo apdailos detaliu, nuo karsci deformuoti savo isvaizda. To patvarkyti neina reikia keisti nauja detale, lygiai tas pats apie kalpokus ant ratu jau po keliu metu dazai tiesiog nusilupo ir reikejo keisti naujais jog atgautu savo prekine isvaizda. Salono detales gan patvarios iskyrus vidaus chroma kuris pradejo garbanotis. Viso to neturetu buti isleidus 50k e.
Bedos su spynu rankenelem, sunkiai uzsidaro duris, reikia vosti stipriai kad uzsitrenku.
Paneles konsole greit devisi, luzta prikurkes dangtelis. Nera padoriu kavos puodeliu laikikliu, issipila kava... sedynes patogios tik prieki. Gale pas keleiviu truksta vietos. Galva atsiriame i stoga . Automatiskai gale neina istiest nugaros del zemo automobilio stogo. Turi sedet sulinkes . Nes galva riames......!!!! Saugumo nedadeda
Varikliai ju silpna vieta, apskaiciuoto iki 500k po to prasideda ivairios bedos. O daliu gauti sudetinga. Nesvarbu ar viska darysi laiku. Vistiek prades lysti ivairios bedos.
Daznai meta juoda duma spaudziant dugna .
JBL aparatura nemaloni ausim. Reguliavimas netaiso padeties. Bose butu kur kas geresne sistema siam automobiliui.
Nesuprantu kodel ji vadina limuzinu. Nors jis atitinka max mersedes c klases kokybej ir vaziavimui. Yra kur tobuleti iki aukstesnes klases auto.
Peugeot 607 2.7 HDi Platinum aut, 2007m
Važiuoju su juo jau 3 metai. Auto 2009 reta koza su raudonais siūlais neteplu ir labai gražu. Mašina važiuoja puikiai. Pats pirkau, nes dirbu prie elektros, tai galvojau pasiremontuosiu, nes ale labai genda, bet nesuprantu niekas man negenda ir negliucina , kaip cia kitiems genda, beto PSA koncernas ties 2008 su elektra susitvarke visiskai,o senesni buvo bet nestipriai, negu vagenams. Beto kainos islaikimas tai juokingas snekant apie limuzino klase, nes pats matau jauciu uz peugeot pigesni yra fiat :)
Bloku tikrai maziau negu bmw, mersedes, audi.
Tokiu metu peugeot 607 rankinis paprastas spinele mechanine, tai kur jums cia ta elektronika, pas mersus elektrine, audi irgi dar plius rankinis, bmw tas pats.
Varyklis labai geras tik reikia labai geros prieziuros ir viskas.
Peugeot 607 2.7 HDi Platinum aut, 2007m
Turejau 2.7 Hdi 2008 metų pravažinėjau apie pusantrų metų investicijų buvo labai mažai , filtriukai, guoliai,kaladės, traukės daugiau nieko, kurą reikia pilti ne rusišką ir viskas bus okey , labai komfortiškas, ir smagus automobiliukas , bet mechanines dėžės lievokos ,tik automatą
Peugeot 607 2.7 HDi Platinum aut, 2007m
Turiu du 607 tokius ir džiaugiuosi. Vienas 3.0 benzinas kitas 2.7 hdi
Peugeot 607 2.2 HDI, 2003m
Važinėju penktus metus. Pravažiavęs beveik 70k km. Galiu pasakyti kad auotomobilis viršija lūkesčius lyginti su kaina. Visa elektronika tvarkoje tikrai nera grybavimo. Pakaba labai patvari, per 4 metus tik pora guoliu pakeiciau ir vairo trauke. Pas mane mechanine deze, manau geriau butu automatas, nes tokios klases auto tikrai norisi dar daugiau komforto. Is vairavimo puses tai manevringas auto, ilgose kelionese tikrai patogus. Audio aparatura labai kokybiska, apdailos detales nebarska, gera garso izoliacija, daug vietos keleiviams, didele bagazine.
Peugeot 607 3.0, 2000m
neblogas automobilis, geras kanos ir kokybes santykis.
Peugeot 607 2.2 HDI, 2002m
Labai blogai. Nusipirkus po mėnesio užkalė variklis, todėl absoliučiai nieko gero negaliu apie jį pasakyti. Vargas, o ne automobilis.
Peugeot 607 2.2 HDI, 2001m
Automobiliu važinėju jau du metus ir žinoma susidariau tam tikrą nuomonę. Kadangi mašiną pirkau tikrai ne idealios būklės, tai teko nemažai ką keisti, kas kainavo tikrai nemažus pinigus. Tačiau kad ir kokį automobilį nusipirksi, jei jis bus prastos būklės, reikės atverti piniginę. Tvarkymas reikalauja išmanančių, todėl pas garažinių siūlau nevežti tokio tipo automobilių (prabangesnės klasės), nebent problemos tik su mechanika, tuomet galima ir pačiam pasikeisti, nes iš tikrųjų nėra kažkas stebuklingo, reikia tik noro ir laiko. Tai ką keičiau, iki šiolei ramu, t.y. pusantrų metų važiuoklė manęs neklibina, kaip pvz pas audi važiuoklė kas metus keičiama turbūt. Važiavimas gana malonus, kai tokia kaina, tikrai smagiau nei barškėti su golfuku, tačiau išalkusi ir valgo daug, buvo perprogramuotas kompas, ir sukelta galia, tai kuro sąnaudos sumažėjo važiuojant ramiai, ir juntamai jos išauga kai pradedi tuos papildomus arkliukus užvaikyti. Kuro sąnaudos buvo prieš perprogramavimą vidutinės 9.5 - 9.7 ir po 8.4 - 8.6
Tenka dažnai važiuoti šaltu varikliu trumpus atstumus, todėl sąnaudos yra didesnės, kelyje 130-150km/h valgo tarp 6.5 - 7.4 . Elektronika kaip ir visi kalba yra gal kiek silpniau sutvarkyta nei kitų tos klasės automobilių, būna kad papūliuoja. Šiaip automobilis tikrai vertas dėmesio dėl kainos, tačiau jei tai pirkinys iš paskutinių studentiškų ar minimumo pinigų - nepirkit, nebent patys sugebat susitvarkyti. Automobilis turi mistikos, todėl reikia jį perprasti.
Peugeot 607 2.2 Tiptronic, 2002m
Prieš tai turėjau Škoda Octavia, bet palyginti juos negalima niekaip. Pagrindinis Peugeot pliusas yra jo komfortas. Didelis komfortiškas automobilis, su įvairiais privalumais. Posūkiuose šiek tiek nestabilus, bet čia gi ne sportinis bolidas, o didelis sedanas. Valdymas 4+ ir 5. Komfortas 5+ dvigubi stiklai ir garso izoliacija superinė. Kai važiuoja važiuoji sau niekur neskubi, darosi toks jausmas kad sėdi namuose ant dideles odine sofos, geri arbatą ir klausaisi muzikos :) Garso aparatūra 12 kolonėlių, groja puikiai, gaila tik kad neskaito mp3. Variklis 2.2 158 arklių ne sportinis, bet tikrai užtenka. Garsas tik kaip dyzelio, bet čia visu 2.2 ypatumas. Labai reiklus kuro kokybei. Pakaba neužmušama, ypač galine. Už visą laikotarpį(180000km) buvo pakeisti tik galiniai stabilizatoriai. Lyginant su vokiškais automobiliais detalių kainos tikrai nedideles. Jeigu automobilis naujas, tai 5 metus nieko nereikes daryti, tik planinius aptarnavimus, bet veliau viskas pradės gesti vienas po kito. Žodžiu, ramiai aš pavažinėjau tik 2 metus, o po to prasidėjo.. Katalizatorius, išmetimas, lambda zondai, starteris, visokie davikliai ir t.t O galu gale, ant deserto subyrėjo ir automatinė pavarų dėžė. Taip aš ją ir pardaviau su tokią dėžė, nes pavargau remontuoti ir kyšti pinigus, nors ir pakeičiau viską ką tik galėjau. Štai ir baigėsi mano pasaka, prasidėjo labai gerai, bet baigėsi liūdnai. Jeigu norite pirkti tokį automobilį, tai ieškokite, kad rida butu mažiau nei 150000Km, nes tada automobilis pradeda gesti, o genda ten viskas, viens po kito..
Peugeot 607 2.2 HDI, 2000m
Jau antras mano 607. Iki 250000km realio ridos nebus jokių problemų. Per metus pakeičiau diržus, kaladėlės, filtrus, tepalą, vairo traukių antgalius, ir el. lango mechanizmą. Per metus pravažiuoju 30-40 tukst. km Kas patiko tai, kad automobilis labai stabilus važiuojant daugiau nei 100-120km/val, nemėgsta banguotų kelių. Puiki garso izoliacija. Geriausiai imti šiuos automobilius bazinėje komplikacijoje, mašina tampa lengvesne ir kuo mažiau privalumų, tuo rečiau genda. Jeigu pačipuoti varikli galima pasiekti 0-100km/val per 8.5sek. Kuro sąnaudos mieste 6-10L/100km. Bagažinė gigantiška, tik labai ilga, ir galima išsipurvinti, jeigu norėsite padėti kažką arčiau sėdynių. Idealus automobilis ramiam šeimą turinčiam žmogui. Nors automobilis ir ilgas, parkuotis su juo nėra sunku. Iš paskutinių pinigų šia mašina pirkti tikrai negalima, nes remontas nėra pigus, nors ir kainos žemesnes, nei BMW, MB ir panašios klasės auto. Apie minusus: nėra langų valiklio ir kaladėlių nusidėvėjimo daviklių, labai jautrus ABS, bagažinė atsidaro tik iš pultelio.