Opel Frontera B 2.2 DTI LTD Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 2.2 l
- Galia:
- 85 kW
- Degalų tipas:
- Dyzelinas
- 0-100 km/val:
- 14.6 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 8.7 l
Atsiliepimai (6)
Opel Frontera B 2.2 DTI Sport RS, 2002m
turejau opel frontera dyzeliuka, vazinejau su juo keturis metus be jokiu problemu,,eksplotavau visur, miskas, medziokle, laukai, trasa. Ko truktu, tai jegos varikliukyje,85 kw buvo, bukokas ant traukos, bet jei turi bedos pelkej ar ka istraukti yra paletintojas, tai nezinau, pavilktu gal tanka. Vidui kaip dzipo apdaila pilnai tenkina, sedynes patogios, salona sildydavo gerai, vasara kondicionierius veikdavo puikiai. Uz tokia kaina puikus pasirinkimas, rekomenduoju.
Opel Frontera B 2.2 DTI LTD, 1998m
1993 metų
Opel Frontera B 2.2 DTI LTD, 1999m
Opel Frontera Dyzelis, 2,2 1999 metų, Limited komlektacija
Prasivažinėjau su juo tris su trupučiu metų. Kaip visureigis gana ekonomiškas, teko pasivažinėti ir laukais , ir miškais, matėm ir purvo, ir gana nemažai asfalto. Automobilis gana sunkus ir jai nepakabindavai ant pilvo tai visur išrėpliodavai. Pralėkiau apie trisdešimt penkis tūkstančius km. Gana ekonomiškas, po miestą įsitekau apie 9l. lygiame kelį neperkopiau 8l. Palyginus kuro sąnaudas su Nisan Patrol tai vieni juokai. Su juo nepalakstysi, normaliai jautiesi 110 km/h. Greičiau jaučiasi jau triukšmas. Variau dvi tech. apžiūras, važiuoklės (neskaitant kaladėlių stabdžių), remonto nereikalavo. Važiuoklė gana stipri. Labai patiko, kad priekinį tiltą galima įjungi važiuojant, tai gerai kai pasitaiko slidžių ruožų žiemą ,nes kai slidu be priekio galima labai greit apsisukti. O mano kelionėse tai būdavo kai keliai pabarstomi tik iki kai kuriuos lentos,(turiu omenyje rajono ženklą). Su elektronika rimta bėda buvo kai kuro siurblys užlinko, bet tai kainavo 280 lt. (Dar litais mokėjau). Buvo pradėja užsidegti variklio lemputė, (čakas) . Bet tą išsprendžiau pats, perėjau visas vakuumines žarneles truputį patrumpindamas, tuo viskas ir baigėsi. Žiemą variklis kūrėsi gana gerai, nebuvo dienos, kad neužvesčiau, garaže jis nestovėjo. Tik labai lėtai šilo variklis, kelis termostatus pakeičiau, bet faktiškai niekas nepasikeitė. Jai važiuodavai toliau, tai šilumos užtekdavo, bet jai tik į darbą, (apie 12km), tai prie darbo drungną vėjelį pūdavo. Jai reikalingas pigus ir gana patikimas džipukas, tai jis jums tiks, bet jai planuojate dažnai keliauti tolimus atstumus, tai tikrai jis ne jums . Todėl aš jį ir pakeičiau, atsirado būtinybė gana dažnai išvažiuoti toliau.
Opel Frontera B 2.2 DTI LTD, 2000m
Opel Frontera tarnavo man 4 metus. Pravažiuota 50000km. Neseniai buvo parduotas, nupirko labai greitai, nors automobilis ir nėra labai populiarus.
Ką teko remontuoti per 4 metus: du kartus keistos stabilizatorių traukės priekyje. Keistas viršutinis priekinis šarnyras, alkūninio veleno padėties daviklis. Stabdžių kaladėlės, padangos, priekinis stiklas (pagavo akmenuką). Būkle buvo labai gera, manau kad naujas savininkas tikrai bus laimingas. Nebuvo nei vienos rūdelės. Daug priežiūros nereikalavo, viską ką reikėjo remontuoti dariau pats, savo garaže. Turint duobė ar keltuvą tai tikrai nėra sunku. Pardaviau, nes yra Toyota Rav 4, ir jis man labiau patinka. Frontera nelabai patogus miesto salygomis, didelis, žiemą sunkiai valdomas, lėtai įsibėgėja, trūksta traukos. Yra Rankinis priekinių ratu pavaros prijungimas, bet ilgiems atstumams naudoti visus varančius ratus nepatartina, mažina resursą. Tik su galiniais važiuoti ant ledo nelabai saugu, tampa labai nestabilus. Žodžiu Frontera nelabai tinka miestui, čia geriau jaučiasi krosoveriai. Automobilis tiks kaip pirmas visureigis, šitas automobilis jums parodys skirtumą tarp krosoverio ir visureigio. Kuro sąnaudos trasoje 7.2L/100km. Mieste 9L/100km. Automobilis nemėgsta didelių greičiu, nors iki 150km/val įsibėgėja lengvai. Garso aparatūros kokybė nekokia.
Opel Frontera B 3.2 V6 Off Road aut., 2003m
Visada norėjau tapti visureigio savininkų. Ir pagaliau atsirado tokia galimybė, nusipirkau Opel Frontera B 2003m. 3.2L, V6, Automatinė pavarų dėžė. Daugelis sako, kad Frontera su 3.2L, V6 yra pats geriausias variantas. Pilnai su tuo sutinku, mašina su šiuo variklių važiuoja puikiai, optimaliausias variantas. Labai malonus garsas, gera dinamika. Tepalo ryja 100-200g/1000km. Kuro sąnaudos mieste 17L, trasoje 13L/100km. Geras automatas, yra 3 režimai, paprastas, sportas ir žieminis. Gera garso izoliacija, variklio beveik nesigirdi. Vairuotojo sėdynė labai patogi, daug reguliavimų. Labai erdvus salonas, gale daug vietos, galinės sėdynės padarytos žemai, aišku tai nelabai patogu ilguose kelionėse, bet už tai salonas tampa erdvus ir didelis. Labai maža daiktadėžė. Manau kad bagažinė tokiam automobiliui irgi yra per maža. Nors jeigu butu didesne gale keleiviams ne butu taip patogu. Bagažinės dangtis padaryta iš 2 dalių. Tvirtas, cinkuotas kėbulas, tvirtas rėmas. Automobilis nemėgsta kelio provėžų, bet čia lyginant su lengvais sėdanais, kuriuos turėjau prieš tai. Automobilis paprastas ir elektronikos visai nedaug. Magnetofonas labai prastas, groja nekokybiškai, reikės keisti. Yra borto kompiuteris, kuris rodo svarbiausia informacija. Yra klimato kontrolė, labai patogus dalykas trasoje, kituose automobiliuose neturėjau. Neklausykite visokių „eksprertų“ kurie sako, kad Opelis ne mašina. Darykite išvadas patys, analizuokite, ieškokite informacijos. Šių automobilių kainos tikrai nėra didelės ir jų išlaikymas nebrangus. Idealių automobilių nebūna. Patarčiau imti tik 3.2 variklį.
Opel Frontera B 2.2 Sport RS, 1999m
Automobilis Lietuvoje nuo 2007m. RS komplektacija: kondicionierius, el langai, el veidrodėliai, borto kompiuteris, 2 Oro pagalves, ABS. Automobilis pirktas kelionėms į gamtą. Iškarto galiu pasakyti, kad bekelėje šis automobilis yra įspūdingas. Specialiai buvo pirkta 3 durų versija, kad butu geresnis pravažumas ir pats automobilis butu kompaktiškas. Nuo Opelio čia tik ECOtec variklis, salono detalės, stabdžių sistema ir logotipas. Transmisija ir pakaba japoniška, kitos detalės GM, Bosch, Honda ir net Australijos Holden. Variklis: tepalo nevalgo, dirba lygiai, šiek tiek trūksta traukos ant mažų apsukų. Variklio aptarnavimas, kaip ir kituose automobiliuose, svarbiausia laikų keisti diržą, įtempėjus ir pompą. Labai patikima pakaba, viskas paprasta, detalės nebrangios, remontas nebrangus. Salonas primena 90 metų japonus ir tų metų Opel Astra. Sėdynės labai patogios. Salono plastikas labai kietas, bet viskas surinkta kokybiškai ir jokių girgždėjimų nėra. Patogus odinis vairas, nebloga garso izoliacija. Gale galima sėdėti 3 žmonėms. Bagažinė aišku ne tokia kaip 5 durų versijoje, panaši kaip Golf klasės automobilių. Geras matomumas, dideli galinio vaizdo veidrodėliai. Garso sistema Isuzu baisi, iškarto buvo pakeista. Automibilis stabiliai važiuoja greitkelių, 140 km/val jaučiuosi komfortiškai. Bekelėje bijo tik pakibti ant dugno, automobilis nelengvas ir išstumti rankom nepavyks. Labai tinka žiemos sąlygomis mieste. Kompaktiškas, pravažumas geras, komfortiškas, ekonomiškas, kuro sąnaudos 10-11L/100km.
Problemos ir gedimai, kas keista: Keistos žvakės, valytuvų trapecija, amortizatoriai, rankinis stabdis, diržai, įtempėjai, vandens pompa, duslintuvo bakelis, galiniai ratų guoliai. Rūdija tuose vietose, kur pažeisti dažai. Neveikia veidrodėlių reguliavimas iš šildymas. Bendrai manau, kad Frontera yra puikus universalus ir praktiškas automobilis, be nereikalingų navarotų. Ne veltui Vokietijoje jį vadina "Tautos Gelandewagen". Gaila, kad jau negamina tokių automobilių.