Opel Astra I 1.7 TDS Sport Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 1.7 l
- Galia:
- 60 kW
- Degalų tipas:
- Dyzelinas
- 0-100 km/val:
- 14.5 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 6.0 l
Atsiliepimai (8)
Opel Astra I 1.6 Max, 1998m
Šis automobilis "Opel ASTRA" tikrai labai geras. Juo važinėti vienas malonumas. Tinka moterims, nes nereikalauja remonto. Mano per 18m. nebuvo sugedęs.
Opel Astra I 1.6 16V -100-, 1999m
Automobilis 20 metų, eksplotacija nebrangi, remontoju mažai. Tai geras nebrangus auto.
Opel Astra I 1.7 TD Club, 1995m
na patogus,talpus tik rudyja,pagrindinis privalumas tai talpumas,telpa kiek pasate o masina golfo klases,luzta galines spyruokles,siaip visokiu gedimu pasitaiko o vaziuokle mazai genda,trukumas didokos kuro sanaudos,kad ir kiek trasoj taupiai vaziuoju i 5litrus netelpu,skaitau uzmiesti tai daugoka,vaziuojan pasatu karavanu iseina zemiau 5,bet neskaiciavau kitu sanaudu
Opel Astra I 1.7 TD Club, 1995m
vazineju pora metu po zvirkelius daugiausia.vaziokle auksine,per pora metu tik amortizatorius priekinius pakeiciau ir tai dar galejau koki pusmeti vazioti laisvai,o taip daugiau nieko.
Opel Astra I 1.8 GSi, 1994m
Labai puikus automobilis. Trauka gera, valgo nedaug, o ir dalių kainos nėra didelės. Tinka ir kasdienai. Svorio nedaug ir vietoj padeda galingesnius automobilius. PVZ.: BMW E36 325i 141kW turi ką veikt laikantis prie šio modelio. Išbandyta ir patvirtinta. Aišku, tai ne toks automobilis kurie ieško ekonomikos. Mieste suvalgo apie 8-9l gan ramiai važiuojant. Bet va trasoi nedaugiau 7.
Opel Astra I 1.6 Sport, 1995m
turiu tokį apie porą metų, mano tik 96 m pradzios triju duru benzininis 1,6l. Reikia stebeti daviklius, ypac varikl.temperaturos; Kadangi tarpinems prarudijus antifrizas sunkiasi i variklio darbine ertmę ir būna šakės tam išgirtam GSi varikliukui. Jeigu daviklis nerodo, o ventiliatorius sugedęs, tai įvykus tokiam dalykui "užkala" variklis. Tačiau net ši bėda pataisoma, važinėju ir tolia. Labai ekonomiškas, jeigu pastoviu 90 grieciu ir neperkrautas. Spyruokles galines nera drambliams ir obuoliams vezti, luzta. Bagazine kaip hecbekui yra talpi. Mašina pati mieste manevringa, patogi parkuotis. Didelei šeimai būtų per mažas; ilgai lauke lyjant labai kaupiasi kondensatas viduje ant stiklų; važiuoklės dalys barška, jeigu nelandžioji kas mėnesį prisukinėti visokių galų; nedaug Astrų būna nepaliestos korozijos.
Opel Astra I Cabriolet 1.6, 1995m
Turejau nelabai ilgai svarbiausei tai kebulas viskas kita labai gerai laiko turejau 1.6 52kw traukos mažoka bet judet mieste uštekdavo važuokle truputeli kietoka su r16 ratais buvo medine bet auto yra tikrai patvarus ir savo metam labai gražus .Nera lanko kaip golfose ar escortose labai geras kainos ir kokybes santykis nebrangus išlaikymas .perkant reikia atsižvelgt i vieta po atsarginiu raru ir galiniu sedyniu apčoi ar neparudyja nes pas beveik visus šita problema.
Opel Astra I 2.0-16 GSi, 1993m
Kaina šiuo metu maža, tik gan sunku rasti variantą užlaikytu kėbulu. Čia, realiai, yra vienintelė bėda. GSI varikliai patikimi, važiuoklė neužmušama, elektronikos mažai, kartais sugrybauja, bet dalys pigios ir jų yra (nebent pakliuvot ant naujesnės C20XE versijos su elektronine uždegimo rite - šitas variantas retesnis). Komforto nedaug, bet juk ne tam tokią mašiną perki. Sąnaudos - Vilniuje galima tilpti į 10 (jei viskas tvarkinga). Pūvantis kėbulas - papildoma antikorozija būtina! Druskų bijo, žiemą geriau nevažinėt - ant kiemo ar į garažą. Geri varikliai (tiek patvarumu, tiek, iš dalies, sąnaudomis)