Kia Sorento I 2.5 CRDi (air2)/Tour Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 2.5 l
- Galia:
- 103 kW
- Degalų tipas:
- Dyzelinas
- 0-100 km/val:
- 14.5 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 8.5 l
Atsiliepimai (8)
Kia Sorento I 2.5 CRDi (air2)/Tour, 2004m
Turiu Sorento jau treti metai tai kol kas stambaus remonto neturejau isskirus stabdziu kaladeles,galios tikrai uztenka pilnai ,daznai vazineju bekelem o jai kam truksta galios tai tam duotas cipavimas.seip kuro santikiu kaip dzipo visai normalios 8-10 litro.Jai dar kada pirkciau dzipa tai tik KIA.ir galiu patarti liaudziai ,perkant Kia Sorento ziurekite remus ir kad tiltai jungtusi nebutu automatiniai ijungimas kaip buna salone AUTO.jie nera patvarus jai zadate juos naudoti ir zinoma tepalai kuras tik auksciausios kokibes jai norite vaziuoti ilgai.tepalai keciami kas 7500 km.ir po vaziavimo negesinti is karto palaukti minute sustojus,nes turbina labai opi cia gamintojo reikalavimai jai ju laikais tai tikrai bedu nera.
Kia Sorento I 2.5 CRDi (lea), 2004m
Važinėju ketvirtus metus, nusiskundimų didelių nėra. Vidaus apdaila puiki, netarška, nebarška niekas. Remontuoti daug neteko, kaip visureigiui kainos detalių nėra aukštos. Didžiausi minusai tai- kuro sanaudos ir trukšmas viduje. Automatas su R 19 ratais mieste 12lt, žiemą iki 18lt.
Kia Sorento I 2.5 CRDi Voyage aut, 2007m
Cia mano pirmas is visureigiu. Labai didelis, is pradziu buvo labai malonu ir komfortiska. Bet paskui prasidejo problemos.
Nors ir oficialiai visureigis, bet bekelems jam aiskiai truksta galios, kaip tokiai masei. Is pradziu kol masina nauja, norejosi ja ismeginti ivairiom salygom, tai i prastus kelius miskuose ir pan. tycia lindau, bet greit supratau, kad cia ne mano nosiai su sita masina.
Po kokiu 60000 km parejo kryzme, o jos atskirai nepakeisi, reikejo keist su visu kardanu.
Paskui pradejo turbina laseti, nors nei karto nera buve, kad gesinciau iskart varikli ir nepaburgztu bent kelias min. vietoje. Tuo pat metu nustojo veikti turbinos aktuatorius - masina negali ant bordiuro uzvaziuoti - variklis gaudzia, o traukos nera. Paskui uzsilenke starterio traukos ir t.t. Vienu zodziu bedu su sita masina pas mane per akis ir dar truputi.
Kia Sorento I 2.5 CRDi Voyage aut, 2008m
Pirkom masina 2013 metais su 86000 km rida. Nesklandumu ar gedimu jokiu nebuvo. Tik tepalu, filtru ir stabdziu kaladeliu keitimas. Automobilis pas mus nestovi - pastoviai eksploatuojamas istisus metus tiek mietse, tiek uzmiesty, ir i ilgesnes keliones per atostogas issiruosiam. Sitoje masinoje yra viskas ko reikia ir visos funkcijos sekmingai veikia, todel labai dziaugiames isigije.
Kia Sorento I 2.4 LX, 2003m
Nusipirkau Sorento ir likau labai patenkintas. Turejau iki tol dzipus, pvz mitsubishi pojero - masina irgi gera buvo, bet aptarnavimas brangus, ko nepasakysi apie sorento, taigi masina as labai dziaugiuosi.
Iskart nusipirkes nusprendziau del visa ko pakeisti abejotinas dalis, paremontuoti, tai kainos kaip tokiai masinai maloniai nustebino.
Kas liecia kuro sanaudas, tai misriam cikle iseina 13 litru - kaip dvieju tonu dzipui tai visai dar padoriai.
Kia Sorento I 2.5 CRDi Escape aut, 2007m
Bendrai paemus aparatas neblogas, bet va esmine problema - nezinai ar davaziuosi siandien namo, ar teks evakuatoriu issikviest kad datemptu. Jei rimciau - jei kuras nekokybiskas - toki perki, su vandens priemaisom, ar siaip masina ilgiau pastovi lauke ir bake susidaro vandens kondensatas - variklio niekaip neuzvesi. Pas mane taip nutikdavo po koki karta i metus ir kaip tycia kuo toliau nuo namu ar prieinamos pagalbos. Tokiu atveju reik isrinkti visa kuro sistema, praplaut, prapust ir t.t., tas malonumas kainuoja tikrai nepigiai, bet nera kur detis, kai jau i tokia situacija patenki.
As isitikines, kad cia realiai nedadirbta is gamintoju puses, arba tiesiog brokas atsitiktinis - negali buti, kad tokia situacija butu neapgalvota is ju puses, jau ne as vienas kankinciausi.
Kia Sorento I 2.4 LX, 2006m
Pirkau masina naudota, sako kad jinai buvo tarnybine. Patiko kebulo dizainas. Toliau faktai. Mieste kuro sunaudoja 17-18 litru simtui kilometru. Jei trasoje - 12 litru.
Deja, tik isigijus, neuzilgo pradejo trupeti vairas. Sonines ir apatines nugaros dalies atramos sedynese praktiskai neegzistuoja - nera labai patogu sedeti, ypac jei ilgesnis kelias. Rankinio stabdzio svirtis stipriai spaudzia koja, rankinis labai arti varuotojo itaisytas. Turejau ilgesne kelione, tai per ja uzsidirbau melyne kojoj del sito reikalo. Automobilio apsisukimo radiusas, ka as galiu pasakyti - lieka palinketi geresnio - pirmyn atgal pernelyg daznai tenka zulinti apsisukimuose.
Kia Sorento I 2.5 CRDi Escape + aut, 2007m
Perkant buvo daug abejoniu, bet nustebino, labai nustebino. Tikrai kam reikia tikro reminio dzipo uz gera kaina tai Sorento turetu buti kaip vienas is variantu. Lyginant su vis dar turimu Nissan pathfinder '06 ir turetu jeep cherroke '04 tai Sorento tikrai yra patikimesnis, geriau/maloniau vaziuoja ir maziau kainuoja islaikymas. Taip jis nera "krutas" bet savo darba padaro su kaupu. Tevo kukuruzeryje prado (landcruizer '07) plastmases traska daug labiau nei pas Sorento ir tai stebina, nes toyota pirkta is salono buvo, tai be avariju, o sorento parvarytas (todel mustas ar ne nzn).
Detaliu kainos juokingos. Gan triuksmingas variklis kol issiyla iki darbines temperaturos, po to norm. Tepalo per 1 keitimo cikla suvalge puse litro, (15k km) pilti reikia 8 litrus, pakeisti visus filtrus kainuoja 50 lt.
Pakaba tikrai labai paprasta, neturinti daug pribambasu. Elektronikos irgi nera daug, todel ir nera kam gesti. Kura pilu tik is degaliniu taigi kaip "suvartuoja" baltarusiska nezinau. Galeti tik traso kuro naudoti biski maziau, nes Toyota landruizer ( 6 begiu manual deze) naudoja 2ltr/100 trasoje maziau. Tiesa nezinau kiek naudoja Sorento su rankine deze. Automobiliu esu labai patenkintas ir jei keisciau tai i 2009 sorento.