Fiat Multipla I 1.6 Bipower SX Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 1.6 l
- Galia:
- 76 kW
- Degalų tipas:
- Dujos
- 0-100 km/val:
- 13.5 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 9.2 l
Atsiliepimai (7)
Fiat Multipla I 1.6 16V, 2002m
Geras
Fiat Multipla I 1.6 16V, 1999m
Gerai kad galinis langas šildomas, ba kai mane stūmia kaimynai tai jų rankos neprišala....
Fiat Multipla I 1.6 16V, 2001m
Variklis 1.9jtd tikrai ekonomiškas, važiuoklė paprasta, detalės tikrai nera brangios. Geras matomumas, manevringas masiniukas, vienintelis trukumas, kad nevisiskai iprasta isvaizda,bet tai tik kai kuriu nuomone....
Fiat Multipla I 1.6 16V, 1999m
Labai puikus automobilis, kerinčios išvaizdos italų patikimumo šedevras sužavės kiekvieną automobilių entuziastą. Israiskingos formos visomis prasmemis lenkia nuobodzius vokiskus limuzinus, prancuziskas varles ant ratu ir japonu kibirus. Visame pasaulyje kaip kokybes standartai pagarseje italiski inzinieriniai sprendimai leis jum ramiai gyventi zinant, jog automobilis yra techniskai patikimas tiek vazinejant trumpais atstumais mieste, tiek ilgesnese kelionese.
Fiat Multipla I 1.6 16V, 1999m
Mašina pobaisė, galima susilaužyti riešą važiuojant mieste. Staigiais stabdant dažnai atsitrenkdavau galvą į vairą. Rankinis stabdis tiesiog glumina.
Fiat Multipla I 1.6 16V, 2001m
Remonto darbai nera brangus,tinka daugelio fiatu ir kitu automobiliu detales,pravazus, manevringas,matosi tol, sedi aukstai ir saugiai,tieks senjorui tiek jaunimui pats tas, greicio pilnai pakanka 130km/val. ima lengvai,ir blefas,kas mano jog kebulas neapsaugotas nuo korozijos,antri metai vazineju kas dien su tokiu ir nei vienos rudeles,meistrai ka nors keisdami nesikeikia , viskas lengvai prieinama, kuro ima nedaug nuo 8-10ltr.priklauso kaip vaziuosi, tokio dizaino nebegamina, gamina truputeli kitokesnio, neaisku kaip tie eksploatuojasi, kadaise sitokio dizaino automobiliai buvo loteriju losime, taip sakant ekskliuzyvas ir be jokios abejones praktiskas,salone duju nesijaucia, nes bakas po automobiliu. Vazineju ir vargo nematau,ir kitiems patariu.
Fiat Multipla I 1.6 16V, 1999m
Visumoje automobilis nera prastas, vietos jame daug, patogus, aukstai sedisi, nera kieta vaziuokle, labai patogu islipti ir ilipti. Patogiai gali isitaisyti bet kokio amziaus ir sudejimo zmones, labai patogus automobilis didelei ar jaunai seimai( nors ir bagazine maza ir joje 80ltr duju balionas, bet kuo puikiausiai isideda didelis sulankstytas vaikiskas vezimelis bei taip pat tinka ilgom kelionem. Miestuose zmones visada atkreipia demesi i isskirtinio dizaino automobili. As pats turiu si modeli nuo 2007 metu. Lietuvos keliais pravaziuota daugiau nei 80000 km. Teko keleta kartu priekine vaziuokle remontuoti, svirtine pakaba. Kainos nera dideles. Per tuos metus keisti priekiniai amortizatoriai bei atraminiai guoliai silentbokai vairo traukies yvores, galines vaziuokles yvores su guoliais keista 2 kartus (keitimo kaina apie 500ltl su yvorem ( ju kainos ir svyruoja nuo 120 iki 250ltl), kaikuriuose servizuose tenka imti net galini tilta jas keiciant, nes neturejo daug praktikos servisas su tokiom vaziuoklem, tad geriau vesti ten kur yra susidure su tokiom vaziuoklem, taip ir laiko ir galimai luztanciu ABS davikliu ispresite problema). Teko keisti ir sankaba,variklio dirzelius, stabdzio diskus ir kaladeles, rankinio trosa ir pan. Kas pridera ekpsloatuojant automobili. Automobilis varomas 4 kartos italiska duju yranga kuri savu laiku kainavo per 3000ltl. Kuro sanaudu vidurkis 10 - 12ltr, vaziuojant normaliai tiek trasoje 130km/h tiek mieste ne pencininko rezimu. Babina keista gal 4 kartus, zvaklaidiziai ir gal 4 komplektai Boch is Autogralio bei visosas dalis stengiausi pirkti is italisku daliu parduotuviu. Keistas vienas benzino purkstukas ir buvo sugedes radijatoriaus ausinimo varikliukas. Duju yrangoje keistas sudeges kompiuteris bei purkstukai. Automobilis italiskas, tad kebulas nera labai apsaugotas nuo korozijos.