BMW 535 E34 i Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 3.4 l
- Galia:
- 155 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 7.7 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- -
Atsiliepimai (3)
BMW 535 E34 i, 1988m
Puikus akį traukiantis gražus bei patogus automobilis
BMW 535 E34 i, 1991m
Rekomenduoju tik turinčiam atliekamų pinigų ir entuziastui. Šis automobilis reikalauja labai daug pinigų jo išlaikymui. Nusipirkti jį yra pigioji dalis. Be to variklis senovinis, skirtas 91 benzinui, nėra knock sensorių, tai jis neskirtas dirbti su aukštesnio oktaninio skaičiaus benzinu. Su dujomis ypač nedraugauja. Dėl vėlyvo degimo kampo dujos dirba neefektyviai, jos užsidega vėlai ir kaitina vožtuvus bei variklį. Be to sąnaudos didesnės nei benzinu apie 6 l mieste, kelyje apie 3 l. Čia kalba eina apie tiesiogines dujas, apie paprastas net kalbos nėra. Dėjau uždegimo kampo paankstinimo kompiuterį, kad veiktu efektyviau su dujomis, Tai padėjo, pagerėjo trauka, ekonomija ir sumažėjo variklio kaitimas. Kad būtų dar efektyviau jau reikėtų čipuoti.
Kuro ryja daug, Vilniuje jei be kamščių užtekdavo apie 20 l, su kamščiais ir 24 l neužtenka. Tai auto tik savaitgaliams arba varžyboms, priklausomai nuo poreikių. Nereikia tikėti skelbimais, kad ryja apie 15 l, ir durnam aišku, kad meluoja, kad tik parduotų. Juk variklis senovinis, jokių inovatyvių kuro taupymo sistemų ten nėra.
Kėbulas rūdyja labai stipriai. Apskritai E34 kėbulas yra siplnoji dalis. Galinė dalis aplink buferį 90% egzempliorių būna išpuvusi. Iš išorės nesimato, bet jei pradedama lįsti giliau, tai dieve padėk kaip ten viskas pradeda byrėti vos palietus. Donkratų vietos ir slenksčiai jau yra legenda tapusi pūvimo vieta :) Ten tokios geros konstrukcinės skylės paliktos, kad viskas kaupiasi kėbuvo viduje ir pūdo iš vidaus.
Variklio paskirstymo velenas dyla ties 1 ir 2 cilindru. Cia jų liga, nes pastoviai atsileidžia tepimo kanalas virš jų ir netepa paskirstymo veleno. To pasekoje pirmas ir antras cilidrai nepilnai užsipildo oru ir tuščia eiga variklis gofruoja truputį. Aišku ir galia dėl to kenčia.
Ir aišku pakaba brangesnė nei silpnesnių modelių, nes ten viskas labiau pastiprinta. Galima pritaikyti nuo silpnesnių modelių, bet jau kenčia patikimumas. Jei nėra už ką pirkti daliu pagal kubatūrą, tai gal iš viso nereikia pirkti 535.
Reziumė: brangus automobilis, kurį dar brangiau išlaikyti. Gerų jų jau nebėra, o jei ir yra, tai kainuos labai daug. Už 4000 lt tai jau ganėtinai nusibaigęs bus arba su rimtais defektais. Jei netikit manimi, nusipirkit ir suprasit.
BMW 535 E34 i, 1992m
Šiaip automobilis geras. Mėgsta benziną, automobilis suprantantiems. Bijo perkaitimų, bet remontas neįtin brangus. Mėgsta elektronika pagrybaut, bet irgi nebrangiai sutvarkoma. Na gal ne pats geriausias daily car'as, bet važinėt su tokiu labai malonu. Be to nereikia daug priežiuros kėbului. Beveik nerudyja. Aišku neprižiūrimas supus.