BMW 535 E34 i Отзывы

BMW 535 1988-1992
Рабочий объем:
3.4 л
Мощность:
155 кВ
Тип топлива:
Бензин
0-100 км/ч:
7.7 сек
Ср. расход топлива:
-
Рекомендуют
Отзывов: 3 0
Средняя оценка: 3.5
Напишите отзыв

Отзывы (3)

BMW 535 E34 i, 1988г

2018-07-08
Komfortiskas, manevringas, greitas, patikimas.
Dideles kuro sanaudos, jautri sankaba, problemos su duru uzraktu.

Puikus akį traukiantis gražus bei patogus automobilis

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 535 E34 i, 1991г

2014-06-22
Trauka, dizainas, gražus ir patvarus odinis salonas, daug komforto ir naujovių kaip tokių metų auto, tais metais turėjo geriausius stabdžius savo klasėje, buvo saugiausias ir standžiausias kėbulas savo klasėje. Svorio centras 50:50, puikus valdymas
Didelės kuro sąnaudos, netinkami dujoms M30B30 ir M30B35 varikliai, nes uždegimo kampas vėlyvas, pritaikytas 91 benzinui. Kėbulas rūdyja dar ir kaip, ypač galiniai sparnai prie buferio ir donkrato vietos, nes konstrukciškai neprotingai padaryta, prisineša ten daug druskų žiemą. Ir dalių kainos nežmoniškos. Pakabos visos dalys pastiprintos ir šiaip netinka nuo 525i ar 525 tds. Galima įdėti, bet nebebus tokio stabilumo kelyje.

Rekomenduoju tik turinčiam atliekamų pinigų ir entuziastui. Šis automobilis reikalauja labai daug pinigų jo išlaikymui. Nusipirkti jį yra pigioji dalis. Be to variklis senovinis, skirtas 91 benzinui, nėra knock sensorių, tai jis neskirtas dirbti su aukštesnio oktaninio skaičiaus benzinu. Su dujomis ypač nedraugauja. Dėl vėlyvo degimo kampo dujos dirba neefektyviai, jos užsidega vėlai ir kaitina vožtuvus bei variklį. Be to sąnaudos didesnės nei benzinu apie 6 l mieste, kelyje apie 3 l. Čia kalba eina apie tiesiogines dujas, apie paprastas net kalbos nėra. Dėjau uždegimo kampo paankstinimo kompiuterį, kad veiktu efektyviau su dujomis, Tai padėjo, pagerėjo trauka, ekonomija ir sumažėjo variklio kaitimas. Kad būtų dar efektyviau jau reikėtų čipuoti.
Kuro ryja daug, Vilniuje jei be kamščių užtekdavo apie 20 l, su kamščiais ir 24 l neužtenka. Tai auto tik savaitgaliams arba varžyboms, priklausomai nuo poreikių. Nereikia tikėti skelbimais, kad ryja apie 15 l, ir durnam aišku, kad meluoja, kad tik parduotų. Juk variklis senovinis, jokių inovatyvių kuro taupymo sistemų ten nėra.
Kėbulas rūdyja labai stipriai. Apskritai E34 kėbulas yra siplnoji dalis. Galinė dalis aplink buferį 90% egzempliorių būna išpuvusi. Iš išorės nesimato, bet jei pradedama lįsti giliau, tai dieve padėk kaip ten viskas pradeda byrėti vos palietus. Donkratų vietos ir slenksčiai jau yra legenda tapusi pūvimo vieta :) Ten tokios geros konstrukcinės skylės paliktos, kad viskas kaupiasi kėbuvo viduje ir pūdo iš vidaus.
Variklio paskirstymo velenas dyla ties 1 ir 2 cilindru. Cia jų liga, nes pastoviai atsileidžia tepimo kanalas virš jų ir netepa paskirstymo veleno. To pasekoje pirmas ir antras cilidrai nepilnai užsipildo oru ir tuščia eiga variklis gofruoja truputį. Aišku ir galia dėl to kenčia.
Ir aišku pakaba brangesnė nei silpnesnių modelių, nes ten viskas labiau pastiprinta. Galima pritaikyti nuo silpnesnių modelių, bet jau kenčia patikimumas. Jei nėra už ką pirkti daliu pagal kubatūrą, tai gal iš viso nereikia pirkti 535.
Reziumė: brangus automobilis, kurį dar brangiau išlaikyti. Gerų jų jau nebėra, o jei ir yra, tai kainuos labai daug. Už 4000 lt tai jau ganėtinai nusibaigęs bus arba su rimtais defektais. Jei netikit manimi, nusipirkit ir suprasit.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 535 E34 i, 1992г

2012-11-14
Talpus Patogus Lengvai valdomas Varomas galine ašimi Stabilus Gera trauka
Didelės kuro sanaudos.

Šiaip automobilis geras. Mėgsta benziną, automobilis suprantantiems. Bijo perkaitimų, bet remontas neįtin brangus. Mėgsta elektronika pagrybaut, bet irgi nebrangiai sutvarkoma. Na gal ne pats geriausias daily car'as, bet važinėt su tokiu labai malonu. Be to nereikia daug priežiuros kėbului. Beveik nerudyja. Aišku neprižiūrimas supus.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты
Годы выпуска автомобиля 1988 - 1992 (1988, 1989, 1990, 1991, 1992)