BMW 530 E60 xd Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 3.0 l
- Galia:
- 170 kW
- Degalų tipas:
- Dyzelinas
- 0-100 km/val:
- 6.6 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 6.7 l
Atsiliepimai (10)
BMW 530 E60 i, 2008m
Jau 3 BMW automobilis man. Ilgai ieškojau šio "tautos automobilio", apžiūrėjau gal 20+ mašinų. Rinkausi labai atsakingai, nes pilna atsiliepimų kokia tai prasta mašina. Kai pamačiau kokios būklės šios mašinos mūsų rinkoj plaukai šiauštis pradėjo. Tai kur bus gera jei lavoną nusiperki:) Pavyko nupirkti nesudrozta 10metu sedana 528i is amerikos. Lietuvoj 5 metus vazyneta. su 215k rida. tikra, visi yrasai lietuvoj ir amerikoj atitiko. buvo grizus su nedideliu dauzimu i prieki. Sutvarkyta gerai ir pilnai su europinta. Masina dziugina aki kaskart prie jos priejus, spalva reta, auksine, su sviesiu kreminiu salonu, retai tokiu pamatysi lietuvoj, tikrai issiskiria is minios. su 3.0 benzininiu varikliu vaziuoja neblogai o su dujuom ir ekonomiskai 6eur. 100km. :) Sie varikliai kiek teko girdet neblogi. pravaziavau per metus 15k tik. tai bedu nebuvo rimtu. Generatoriaus dirza ir itempejus keiciau. 65eur. bei alkuninio davikli. Tepalo nedegina.
dar keiciau guoli priekini. 140eur. Kokie ispudziai vairuojant? Na masina gan didele ir sunkoka ir vaziuojant tai jauciasi. bet kaip tokio dydzio vistiek yra sportiska ir gan tiksliai valdoma. Deja to pasekoje ir nlb komfortiska;/ 11metu vairavau masina mechanine deze ir nejauciau jokio diskomforto (nlb daug vazyneju, gal delto) tai automatas man tikrai nera palaima;/ sekantis bmw manau bus mazesnis ir su mechanine deze:)
BMW 530 E60 d, 2008m
Pirkau BMW 530d 2008m. 173 kw kai jis buvo 3 metų senumo ir su 47 tūkst. kilometražu. Važinėjau su juo beveik 5 metus. Išpradžių kokius metus važinėjau su juo be problemų ir šeip buvau gan patenkintas pirkiniu. Bet praėjus šiek tiek daugiau nei metams atsirado pirma problema, kai šiek tiek pašalo ir vieną rytą mano BMW neužsikūre - užlūžo kuro siurblys - jo remontas man kainavo 2000 lt. Nepraėjus nei mėnesiui atsirado kita bėda - užsikimšęs purkštukas (kol mašina įšalus variklis visas kalatojasi), vėliau jį pravalė bet tas nepadėjo teko nauja pirkti - tas malonumas buvo apie 800 lt. Prieš pat parduodant prastai veikė dar 2 purkštukai. Vėliau pradėjo gesti ir elektronika: blogai rodė temperatūrą ir kuro sąnaudas ir niekaip nėjo atsikratyti transmisijos gedimo simbolio (nors 4 kartus tai tvarkė elektrikas, vėliau tiesiog ignoravau, o pati greičių dėžė ir visa transmisija buvo tvarkinga). Labai užkniso kai kartais neidavo užkurti jos, nes kažkas susimalė su elektronika ir niekas taip ir nenustatė tikslios problemos, nors servizuose kuriam laikui sutvarkydavo. Du kartus teko pilnai keisti važiuoklę vėliau kai kurias jos dalis restauruot, nors tikrai važinėjau atsargiai. Salono detalės nekokybiškos, mano sodynės apačioje išsitrynė skylė. Atšoko panelės apdaila, nes nulūžo laikikliai, pats plastikas labai nekokybiškas - vežant lentyną vos stuktelėjus skilo. Žodžiu šitas automobilis yra tikras pinigų rijikas ir tikrai nėra toks kaip apie ji kalbama. Jaunimui kurie nori pasirodyti ir palakstyti gal ir gerai, bet tiem kas nori gero automobilio kasdieniniam naudojimui tikrai nerekomenduoju.
BMW 530 E60 xi, 2005m
e 60 530i 170kw mechaninė M54 motr.
BMW 530 E60 i, 2007m
Noreciau paprasyt kad gyvai praveztu 190km/h ir kad kuro valgytu 8ltr .
tai yra didziausia nesamone , nes net gamintojas deklaruoja kitus skaicius idealiomis salygomis, be to , teko vairuot , tai jei vaziuoji iki 100k/h tai sanaudos grazios ir dziugina , bet jei uzmini 150 tai ,,,,ir manau patys suprantat kad nebelieka tu 8ltr skaiciu .
kas liecia garso izoliacija , tai kvieciu pasivazinet 200km/h su Landrover Diskavery 3 arba Range Rover L322, ir Landrover Frelander , dar galeciau palygint Fiat Croma 2008m , tai gal tada ivertinsit Bmw e60 garso izoliacija .
man labai patinka bmw bet,,,,,tai yra MASINA , , tikrai yra geresniu ir pagal kaina komfortiskesniu auto kurie negenda tiek daug .
kaip pavyzdi pridesiu ; Fiat Croma 2006m , 2,4jtdm 147kw stock , Automatas . per 8men nuvaziuota 60 000km , remonto islaidos tik priekiniai stabdziu diskai ir kaladeles , Viskas , zmones pirkdami si auto is manes vare i servisa ir TA , defektu nerado kitu apart stabdziu diskai. ko nepasakysi apie e60 per toki laika retas nuvaziuoja puse sito kilometrazo , beje , kilometrai sukosi LT ir Skandinavijoje , vidutines sanaudos 8ltr gavos
BMW 530 E60 xi, 2005m
Automobilis reikalaujantis nuolatinių investicijų. Elektronikos daug ir ji genda. Automatinės dėžės tiksinti bomba, nes surinkėjas (BMW) klaidina vartotojus dėl alyvos keitimo. Važiuoklė labai kieta, skaičiuoja visus kelio nelygumus. ,,Girlendos" įsižiebia netik per Kalėdas prietaisų skydelyje. Tokį automobilį galima pirkti tik naują arba su labai maža rida.
BMW 530 E60 i, 2003m
Pasirinkau BMW E60 530i 170kw benzinas ir nesuklydau,
visu pirma pranasumas pries dyzelinius: labai patvarus dar senasis M54 variklis, kuriame nera jokiu problemu su sklendem, kolektoriais, turbinom, zvakem ir t.t. Aptarnavimas zymiai pigesnis.
Trauka labai gera, 2 vanosu sitema prie mazu apsuku traukia ispudingai, toks jausmas kad vaziuoji su pastoviai veikiancia turbina. Isigreitejimas iki 100kmh 6,7s, dyzelinio varianto su turbina 6,8, taip kad galia tikrai jauciasi,
Nors sanaudos kiek didesnes nei dyzelio, bet islaikymas automobilio ir problemu skaicius mazesnis, taigi paskaiciavus kad investuoti i dyzelio pastovias islaidas jeigu gali vazineti ir suaupyti su benzininiu variantu, o vaziavimas zymiai malonesnis nei su dyzeliu.
Jieskojau butent su 170KW M54 varikliu, kadangi daugiausia rinkoj buvo su 190KW N53, kuris lyginant su M54 turi labai daug problemu, jau vien del trukinejanciu grandiniu, del to ir buvo gamintas ±3 metus, 2008 gamyba nutraukta del nepasisekusio variklio.
M54 gamintas beveik desimtmeti ir iki siol laikomas vienas patikimiausiu BMW varikliu.
E60 Vaziuokle Lietuvos gan kantri, nepalyginsi su E39, kuri labai greit byra...
Vaziuojant jauciasi stabilumas, gerai valdosi, vaziuoja minkstai ir tuo paciu standziai. Su 7 klases palyginus gan kietoka, bet valdomumas E60 sportiskesnis.
Vienintelis vaziuokles minusas yra vairo kolonele, kuri atlaiko iki ±150 000 km, bet ja atrestoravus toliau vazinejama be problemu.
Kuro sanaudos trasoje apie 8L/100km, mieste kaip vaziuosi 13-14L/100km. Tuo labiau dabar kuro kainos yra zemos, benzino kaina arti dyzelino, tai benzininis variantas yra geresnis pasirinkimas.
Elektronika buvo problema neveike MENIU mygtukas, bet sutvarke nebrangiai.
Greiciu deze turi vieninteli minusa- buna kad leidzia karterio tarpine, bet ja pakeitus, ilgai pamirsti sia problema.
Komplektacja aisku geriau rinktis su xenon, odiniu salonu.
patarciau vengti active steering - aktyvus vairas, su juo kiek domejausi labai daznai problemos buna, pati kolonele problematiska ir davikliai neveikia.
Man pasiseke rasti be active steering, del to problemu ir nematau.
Reziume: siuo modeliu esu patenkintas, ir patarciau kitam, tik reikia ziureti kad nebutu suvazinetas - tai matosi pagal nutrintas sedynes, nutrina vaira , isklerusia pakaba ir t.t. nes jei toki nusipirksit pigiausia varianta, tai investuosit dar puse tiek kiek sumokejot, ir jeigu rinksites tarp 525i ir 530i vienareiksmiskai 530i - kuro sanaudu skirtumas 0,5 L/100 km! o skirtumas vaziavime labai jauciasi.
BMW 530 E60 i, 2010m
Nusipikau dabar bmw 530, senai jau jos norejau. Masina pirkau idealiam stovy. Labai didele komplektacija. Pirma kas nudziugino, tai greitis, dinamika nepakartojama. Ryja 8,5 litro prie 170-190 greicio. Valdomumas nesulyginamas su jokia kita masina. Vienu zodziu bmw, tai bmw. Pinigu man butu uztele naujam hyundai, bet as pasitaupiau ir nusipikau tikra zveri. Labai tuo dziaugiuosi. Yra minusas salyginis- visai nesijaucia greicio. Varai trasa ir toks jausmas, kad visi stovi. Ziuri i spidometra, o jau 190. saunuoliai vokieciai, nemanau, kad kas kitas sugebetu tokia masina sukurt. Korejieciams, prancuzams dar toli iki vokieciu.
BMW 530 E60 i, 2003m
vazineju pora metu ir labai dziaugiuosi isigijes nuostabu auto,visiskai jokiu problemu,pirkau originalia Olandiska,nors metu daug bet stovis kaip nauja,manau sunku tokia nudeveti nebent kasdien malkas misko keliukais vezti:)ir tai ilgai tarnautu... rida 150 tukst. km.automatas.
BMW 530 E60 d, 2009m
Vazineti galima, bet yra ir daug geresniu automobiliu. As pries BMW turejau mersa E klases. Labai pasigailejau, kad ja nusipirkau.
Po to kai su 3 litru varikliu tik pajudejus parejo abi veleno grandines as tiesiog pradejau nekesti sitos markes. O kai servise pamaciau, kad grandines tik centimetro plocio mane istiko sokas. Servisine knygute is BMW Madrido iki paskutinio km. Tame servise i kuri as kreipiausi pasake, kad tokios klases auto tokio dalyko buti negali. Pasake, kad tai tikriausiai fabriko defektas. Sakykim, kad tiesiog nepasiseke. Bet po prasymo atlyginti zala, po reikiamu dokumentu pateikimo, man svelniai atsisake. Va tau ir serviso knygutes.
Tai mano pirmoji ir paskutinioji bmw. Teisus tie, kurie sako, kad yra mersai ir kiti automobiliai. Kita masina- mersas.
BMW 530 E60 d, 2004m
pirkau 2004 mechanine neuzjodyta, vienus metus vazineta buvo LT, pries tai Vokietija, auto ne su M paketu, tik vairas m, na gal dar sedynes odines recaro elektr. su atmintim ir dar sildomos, didziausias ziemos privalumas, visa kita stock, net xenon nera, tad nelabai ka yra nulupineti naktiniams darbuotojams..
Po metu eksplotacijos pries technikine apziura tereikejo pasikeisti stabdziu slangeles. Per metus prasukau apie 20k, 90% Kaune, tad galit spresti apie vaziuokles patvaruma. Variklis necipuotas, neissikalineta, niekas nedaryta, tad problemu taip pat jokiu. Is eksplotaceines puses - brangus yra visi filtrai, tepalo pilasi taip pat nekukliai, visi 3 litrai, kaina dviguba lyginant vw, taciau didziausias privalumas - grandine, kuri beveik yra amzina, borto kompas visada rodo vidutines 7.1 l kuro sanaudas - nesamone, taciau vis vien mieste kuro sanaudos tikrai dziugina, 8.2-8.5, uzmiesty vaziuojant dviese su neperkrauta masina ir pagal taisykles galima tilpti i 6. Didziausias izvelgiamas minusas vazinejant mieste, mazesnis manevringumas ir labai didelis svoris, uzmiestyje tai yra privalumas, nes net ties 200 lekiant stovi kaip ibesta ant kelio. Garso izoliacija labai gera, ties 200 galima susikalbeti be problemu, auto didele, greitis visiskai nesijaucia, nevargina ilgesneje kelioneje. Jei jau ieskant tokio auto, rekomenduociau ieskoti su dideliu ekranu, nes mazasis visai nieko vertas, taip pat juoda. Ju kaina didesne, taciau esant reikalui greiciau nupirks ir taip pat brangiau, na aisq, skonio reikalas, taciau bmw yra bmw, zalia jai tikrai netinka. Siulyciau rinktis mechanine greiciu deze, liks minimum 15l vienam simtui km, jei visig tik automato ieskote, pasitaupykite ir imkite nuo 2007 dzoistikine. Svarbiausias dalykas pries perkant, isitikinkite ar busimas pirkinys nesudetas is 3 ar daugiau donoru, esu turejes toki, tik pinigu kisimas, mokejau 70% realios vertes, taciau per 3 metus sukisau likusius 30% su geru kaupu, o auto vis vien neatrode ir nevaziavo normaliai. Nebijoti dideles ridos, geriau 350k tikra rida, nei kad iki 250k atsukta nuo 500k, pries perkant ziurekite butinai visa elektra, elektros remontas itin brangus, siame bmw yra labai daug elektra reguliuojanciu kompu, davikliu, o jie brangus, nepirkti jokiu budu cipuoto, nes neaisq i kuria puse buvo daryta upgrade, jei i lakstymo puse - turbina nepigus malonumas, visi agregatai veikia didesnemis apkrovomis, atkrausto sveikatos, byranti tokia masina labai didelis galvos skausmas ir pinigines plesymas. Galiu pamineti, kad vaziuokles dalys tikrai nera brangios, kaip kad dauguma isivaizduoja, o ir jas nedaznai reikia keisti.
Per metus laiko nuvertejimas iki 5-10%, t.y. tikrai nedaug. Pacio auto kaina yra gan ispusta, visgi, 10 metu, o kaina neuzvarinetos vis dar siekia 23-25k litu, tai yra tikrai daug. Labai brangus kasko draudimas.
Galiu sakyti dideli TAIP, automobilis tikrai vykes, rekomenduoju!