BMW 525 E34 tds Aut. Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 2.5 l
- Galia:
- 105 kW
- Degalų tipas:
- Dyzelinas
- 0-100 km/val:
- 11.6 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- -
Atsiliepimai (11)
BMW 525 E34 i, 1988m
Turėjau e34 gerą mašiną buvo bet žiemą sparnai parūdyja, tad tenka valyti, bet šiaip gera mašina tiesiog klasika!
BMW 525 E34 tds Touring, 1996m
Puikus automobilis.Praktiskas. Odinis salonas per tiek metu net neiplyses. 2 liukai. nuiimamas gamyklinis kablys.Klimato kontrole auto padetyje veikia puikiai. Abs dirba puikiai, ne taip kaip E39. Kaip tokio ilgumo auto, del isvirstanciu ratu mazas apsisukimo spindulys.Gamyklinis LSD reduktorius ziema labai padeda uzklimpus. Jej vazineti su r15 ratais guoliai ir sarnyrai laiko puikiai. Del siurblio tai jis byjo nekokybisko kuro.
Vazineju 4metai. Ziema niekada nepavede,
BMW 525 E34 tds, 1995m
Labai gera masina turiejau 3 tds (E39) nera jokiu problemu su tais siurbliais. kai visi sako. E34 turiu apie 1 metus zodziu tikrai geresnis ir patikimesnis nei e39 nera jokiu problemu su pakaba net ir vazinejant kasdiena zvyru ir pasidraskant. Kuro sanaudos gan neblogos mieste laisvai telpu i 9l o trasoi apie 6-6.5l / 100km. Minusas vienas mazai vietos gale kaip 5klases BMW.
BMW 525 E34 td Touring, 1995m
Asmeniškai mano vienas mėgstamiausių BMW markės automobilių. Turiu jau 2 metus ir labai džiaugiuosi.
Kelyje tiesiog plaukia kaip laivas. Net ir su R17 ratais ir žemom padangom jaučiasi komfortas. Nors ir senas automobilis, bet išvaizda gali lygintis ir su dauguma naujesnių automobilių. Aišku būtent 525TD modelis nepasižymi labai didele galia, bet jos sočiai užtenka smagiam pasivažinėjimui autostradoje ar kur kitur. Dalys nėra labai brangios, tik reikia mokėt ieškoti, nes po truputi jų vis mažėja. Salone vietos pakankamai, nors kaip 5 klasės BMW galėtų būti ir daugiau (kalbu apie galą). O dėl siurblių kaip čia visi kalba, kad pareina, tai priklauso nuo jūsų pačių. Jei automobilį prižiūrėsite ir eksplotuosite jį su meile- bėdų nebus!
BMW 525 E34 tds Touring Aut., 1994m
Kaip 20 metų automobilis ir puikiai atrodo, ir maloniai važiuoja. Apie kuro siurblį blogo nieko negaliu pasakyti, beveik metus veikia be problemų, o jei ir suges, galima jį sutvarkyti, automobilis ne iš salono juk. Perkant būtina atkreipti dėmesį į slenksčius, dugną, aušinimo sistemą. Variklis turi dirbti minkštai, tolygiai, nepulsuoti ir nesipurtyti. Nusipirkus būtina pasikeisti tepalus, patartina ir termostatą su aušinimo skysčiu, tai padės išvengti brangaus remonto. Taip pat patarčiau paruošti antikoroziškai kėbulą. Aišku, idealiausias variantas būtų 525i ir mechaninė pavarų dėžė.
BMW 525 E34 tds, 1995m
Turejau si modeli apie 5 metus. Problemu nezinojau, per si laika keleta kartu tvarkiau priekine pakaba, prie galines net neteko prieit. Praktiskai visos vaziuokles dalis restauruojamos. Kas dar patikdavo sioj masinoj tai ispudinga trauka, turbina veikia labai gerai. Kuro sanaudos tai pasakiciau kai tokiai traukai labai mazokas. Zodziu eigu ne siurblis gal dar tiek pat metu vazineciau
BMW 525 E34 i, 1992m
Geresnio auto ner. rudziu tik pasalint tenka .Pigios dalys, mazai reikalaujanti islaidu, kuro sanaudos kaip vaziuosi. pagal litraza kur kas mazesnes nei kitose masinose, panasioje klaseje. Dujas idejus i 10l galima tilpti mieste. benzino irgi. jaigu kalbet apie 4,0l varikli. kuro sanaudos praktiskai tokiospat. tik duju ciut daugiau. Vaziuokle atsirestauruoja nebrangiai ir gerai laiko, tikrai ne vieniem metam. Asmeniskai 5m kauno keliais ir tik sarnyra atrestauravau, ir sielenblokus du. Trukumas tik rudys, kurias galima pasalint ir apsaugoti nuo ju.
BMW 525 E34 td, 1994m
Puikus automobilis, važinėju jau ketvirti metai, vienintelės bėdos tai pradėjusios leisti siurblio tarpinės to pasekoje žiema automobili, iš ryto, būdavo sunku užkurti. Remontas 300 lt ir vėl viskas gerai. Sugedusi vandens pompa , Sugedo ne lietuvoje o bunant Anglijoje, remontas 300 svaru ir vaziuojam toliau. toliau tepalai, filtrai ir važiuoklė, bet be to jau neisvenksi. taigi tikrai smagus ir geras automobilis
BMW 525 E34 iX, 1992m
Teisingai tai penktukas 4x4 buvo pagaminta apie 10000 vnt tad Lietuvoje gana retas modelis. Turiu si automobili jau keturi metai , tai maciau visko. Kas liecia 4x4 sistema tai ten nera jokiu problemu, tiesa nupirkau su nepriziuretom priekinem granatom tai jos traska jau ketvirti metai nieko blogo :) Visa kita tarnauja puikiai yra begale visokiu patobulinimu gamykliniu ko nerastumete paprastame auto, tai ir didesnis ausinimo radiatorius ir stabdziai zymiai rimtesni. Vaziukle truputi kietesne nei paprasto laiko gana gerai. Kuro sanaudos kaip sako priklauso nuo vairotojo as sugebejau ramiai vazineti su 9l/100km, na aisku smagiem pasilakstymui po pusnynus jau reikia apie 20 l.
BMW 525 E34 td Touring, 0m
Neblogas auto. Bedos tokios kad pareina siurbliai kuro dazniausiai. Poto slenksciai dazniausiai surudyja. Buferiu kampai nuo ausikiu atkimba. Galinis atidaromas langelis uzstringa arba nebeuzsidaro. O siai visakita labaij puijku. Geriau nei audi ar koks fordas.
BMW 525 E34 i, 0m
turiu toki ir niekuo nesiskundziu, aisku yra rudeliu bet vairavimo malonumas viska atperka.