BMW 520 E39 i Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 2.2 l
- Galia:
- 125 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 9.1 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 9.0 l
Atsiliepimai (7)
BMW 520 E39 d, 2000m
Kaina automobilio maža, kuro sąnaudos mažos, detalių daug, traukia gerai, važiuoja minkštai ir pats automobilis pigus. Važiuoklė patvari, elektronika visada veikia ir niekas negenda, variklis patvarus, kuro sąnaudos 100km/l - 5l.
BMW 520 E39 d Touring, 2000m
Geras automobilis variklis tikrai pakantus
BMW 520 E39 i, 2001m
Kadangi jau važnėju ketvirtus metus su E39 pitaku ir pralekiau virš 50k kilometru, manau turiu teisę parašyti atsiliepimą apie šią mašinikę. Nuomonė gali būti kiek subjektyvi, nes pats esu BMW fanas ir tai jau man antrasis bemsas. Žodžiu, kad ši mašina skaitoma "Best Car Ever Made" pilnai sutinku. Salonas kaip tokiu metu masinos tiesiog fantastiskas, labai patogus, estetiskas, kokybiskas ir begalo patvarus! Sedynes kiek kietokos. Garso izoliacija nebloga, bet ne S klas merso:) elektronika nei kart nera sugrybavus per tiek laiko, viskas veikia kas turi veikt. O labiausiai stebina traukos-stabilumo kontroles sistema! tikrai be kompromisu geriausia to mento gamintu masinu! Cia reik pabandyt, kad suprast:) Vaziuokle tokia sportisko charakterio, gan kietoka, ko pasekoje norint vaziuoti greiciau, niekas nepalenktyniaus su kitais verslo klases sedanais:) Is patvarumo puses sakyciau patvari, per eksplotacijos laika: stabilnikai priekyje tik ir gale traukes dvi ir girgzdukai. Variklis. Cia rimciausia kalba, M54 motoras patvarus ir kokybiskas, bet ju achilo kulnas vanos mechanizmas. Jo remontas nera brangus, dalys apie 50eur. na ir darbas apie tiek pat, tik reik rast zmogu kuris zino kaip ka daryt. Daugiau nieko ipatinga, tepalai, zvakes. Pas mane 2.2L sesetukas, galiu pasakyt taip, jei variklis gyvas, vanos veikia gerai ir jokiu bedu nera, jo traukas pakanka tikrai. Aisku 2.5 ar 3.0 geriau be kalbu, bet jie daug retesni nei 2.2. Todel geriau geras 2.2. nei uzjotas 3.0. Kuro sanaudos kaip data sheete, vaziuojant gan agresyviai, bet ne bludijant. Jei skiriasi nuo datasheeto sanaudos reikia ieskot gedimu.
Siaip kjlasikine masina, komfortiska, bet ir su sportiniu charakteriu. Nuostabus valdymas, galiniai varomi, mechanas, sesiu cilindru bendzas. Tikrai dziugina sirdi kaskart isedus. Neturiu abejoniu kad sekanti masina irgi penktukas bus. Ar sia masina rekomenduoju? BMW fanams TAIP. Tiem kam patinka pilki dyzeliai NE. Nes bus per kietos sedynes:)
BMW 520 E39 d, 2002m
Patvarus patikimas, ekonomiškas automobilis.
BMW 520 E39 d, 2000m
520d turiu jau 1 metus, trumpai tariant esu patenkintas, tai yra trasos automobilis, aišku nėra tos traukos kaip 3.0l bet jei nori bmw ir važiuot pigiai atsižvelgiant į kuro sąnaudas tada 520d yra geras variantas, bet remonto plane tai yra BMW dalys yra ne pigios.
BMW 520 E39 i, 1998m
BMW 520i Touring.
Turiu automobilį 3 metai pravažiuota apie 150k km. Tai pasidžiaugt galima maloniu, patogiu važiavimu. Komforto įranga ir gausa nepalyginsi su konkurentų analogu(jei žiūrint metus ar kaina panašią) žymiai gausesnė. Kuro sanaudos, kadangi iškart buvo detos tiesioginės dujos, daug nemynkant jos (norint agresyvaus vairavimo pirkt 528 530 ar540) bet tikrai ne pensininko važiavimu 12l dujų. Pakankamai ekonomiška. Laiku prižiūrint ir keičiant viską kantri ir patikima mašina. Minusai ka per tiek laiko pastebėjau kad brangokas išlaikymas.Tepalai, filtrai, dalys, darbas (jei servise) pakankamai brangus. Bendrai žiūrint Jei nuperkama nenuvaikyta, 2.0 110 kw normaliam važiavimui tikrai pakanka. Jei kaip dauguma nuperka beleka ir nieko nežiūrint tai atsiranda daug ligų su labai brangiom pasekmem. Dėl visų minimo motoro kaitimo bedų neturėjau nors sąlygomis kuriomis auto eksploatuojamas tai nepavydėtinos. Labai smagus dalykas, kad gera garso izoliacija, bet silpna ir neitin kokybiška standartinė aparatūra.
BMW 520 E39 i, 1997m
Svajojau apie bmw ir galu gale nusipikau. Pirmus 100 km nuvaziavau toks patenkintas, maniau, kad geresnio auto nusipirkt negalejau- dabar busiu geidziamiausias jaunikis. Bet taip nenutiko, nes ji pradejo gest. Per 3 vasaros menesius as i ja tiek pinigu sukisau, kad teko ja pastatyti i garaza ir imt tik per sventes, kol su skolom nesusitvarkiau. Vazinejau per savaite max 50km ir max 4 zmones viduje, bet visvien teko dar kist pinigu. Tada su zmona nusprendem, kad laikas atsikratyti kledaro. Pardaviau dar po keliu meneasiu, aisku pigiau nei pirkau. Nesuprantu kaip zmones perka tokias masinas. Gal nereikia kreipt demesio, kad vaziuokle bilda. Kad variklis perkaista prie 25 laipsniu... Giminaitis turi opeliuka ir be problemu vazineja, na o as pestute varau.