BMW 320 E46 Ci Atsiliepimai

BMW 320 2003-2005
Darbinis tūris:
2.2 l
Galia:
125 kW
Degalų tipas:
Benzinas
0-100 km/val:
8.3 sek
Vid. degalų sąnaudos:
8.9 l
Rekomenduoja
Atsiliepimų: 35 -5
Vidutinis vertinimas: 4.0
Parašykite atsiliepimą

Atsiliepimai (40)

BMW 320 E46 d, 2002m

2019-02-26
nera
daug trukumu

Vien tik pavadinimas bmw bėda nemašina

Nerekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

BMW 320 E46 d Touring, 2002m

2019-01-03
Mažos kuro sanaudos, patvarumas. Galima rasti daug naudotų ir naujų detalių už mažą kainą
Mėgsta lūžinėti universalo bagažinės laidai. Mažoka vietos

Turiu FL modelį universalą jau virš pusės metų. Rimtesnių problemų neturiu, tik susiduriu su vietos trūkumu gale.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

BMW 320 E46 d, 2001m

2018-12-22
Visų pirma tai automobilis gražus tikrai traukiantis akį. Mažos kuro sąnaudos. Tikra geras automobilis kasdien važinėti taupus ir daug nereikalaujantis. Turi savo trūkumu kuriuos kompensuoja smagus važiavimas, manevringumas.
Nelaiko kuro siurbliai FL modeliuose su 110kw varikliu ši klaida ištaisyta. Turbinos šiuose modeliuose ne pati stipriausios bet kada gali pateikti staigmenų kurios nemažai gali kainuoti. Važiuoklė viena iš silpnų savybių atkreipkite dėmesį prieš perkat,

Automobili turėjau neilgai, ką galiu pasakyti automobilis ganėtinai patogus kaip ekonominės klasės sedanas.
Salono kokybė kaip tokiu metu automobiliui labai gera, jokių pašalinių garsų, plastmasių barškėjimų, garso sistema ne pati geriausia, bet ir ne pati praščiausia. Labai patogus salonas ne per daug mygtukų ir visokių nesąmonių, labai patogiai viskas sudėta, didžiausias minusas nėra puodelių laikiklių kas labai piktina. Labai nustebino kuro sąnaudos automobilis ganėtinai sunkus, bet mieste galima apsieit su nepilnai 7L dyzelio kas yra visai neblogai. Didžiausia ligai šių PRE FL modelių butu kuro siurblio el. dalies gedimas, su kuriuo teko susidurti ir man remontas nepigus kainavo 180eurų. Važiuoklė kieta palyginus su kokia 5 serija ilgoj kelionėj pasijaučia, kad ne pats geriausias automobilis toli važinėti.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

BMW 320 E46 d Touring, 2002m

2018-09-28
viskas labai gerai
ju nera

Auto pagal kaina liuks nepridėsi nei prie golfo ar pasato.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

BMW 320 E46 d Touring, 2002m

2018-09-17
+
nera

"Automobilis rūdija labai greitai ir stipriai. Silpna galine važiuoklė, kaina neatitinka automobilio vertės.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

BMW 320 E46 d Touring, 2005m

2018-07-03
Laaabai grazus, laaabai gera trauka kaip 110kw 2.0l , ekonomiskas, isskirtinis, zodziu super masina! Mokeciau nors ir 5k uz islaikyta ir grazu!
Ju nera! :D

Superinis auto! Labai patenkintas! Rekomenduoju! Viskas super! BMW - jega! #AYCM !!!

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

BMW 320 E46 d Touring, 2002m

2018-06-29
Nebloga isvaizda
Rudyja belekaip

Automobilis rūdija labai greitai ir stipriai. Silpna galine važiuoklė, kaina neatitinka automobilio vertės.

Nerekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

BMW 320 E46 d Touring, 2002m

2018-06-02
taupus
nepastebejau

Šaunus auto visais aspektais!
O jei dar m paketas išvis geriau nežinau

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

BMW 320 E46 d, 2002m

2018-03-09
liuks
liuks

Pravažiuota 700.000 km...

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

BMW 320 E46 d Touring, 2002m

2017-03-22
Ekonomiškas, patikimas, taupus
Ilgai eksploatuojant Lietuvoje -rūdija

Automobilį turėjau 8 metus, esu juo patenkintas. Patikimas, labai taupus, pakankamai erdvus ir praktiškas. Interjeras vokiškas, daugiau spartietiškas, paprasta, aišku ir tikslu. Ergonomika gera, viskas logiškai ir patogiai išdėstyta. Galima nuvažiuoti ilgus atstumus ir nesijauti pavargęs. Žiemą taip pat gerai laikosi ant kelio, nesudėtinga saugiai važiuoti greičiau nei dauguma mašinų.
Šviesos pakankamai geros nors mano mašinoje buvo ne ksenoninės, o paprastos.
Nors nėra labai didelis, bet viduje 4 suaugusiems komfortiška, 5 aiškų tenka pasispausti. Nėra aukštas, jei daugiau sniego kieme jaučiasi kaip braukiasi per dugną.
Išorės dizainas aišku skonio reikalas, bet man asmeniškai patiko, net ir turėdamas 15 metų neatrodė seniena.
Per 8 metus pravažiuota kiek daugiau nei 150 000 km. Gedimų nedaug, daugumoje nusidėvėjimas, kadangi mašina buvo daug pravažiavusi. Pakeičiau visus amortizatorius, galines spyruokles, visas stabdžių kaladėles ir diskus bei įvores priekinėje pakaboje bei generatoriaus relę . Neilgai po įsigijimo buvo išimtos sklendės iš kolektoriaus. Aptarnavimus dariau kas 10-12 tūkst., nelaukiau nustatytų 22000km, pagal borto kompiuterį. Kuro sąnaudos tiksliai 6,05 l/100km., nes įsivedinėjau į programėlę kiekvieną kuro užpylimą. Taupumo rekordas -5,45 l/100 km, blogiausias skaičius -8,1l/100 km. Vilniuje šaltą žiemos mėnesį. Žiemą vedasi gerai, nebuvo jokių problemų nors stovėjo visada lauke.
Kalbant apie minusus galiu pasakyti tik kad po 15 metų eksploatacijos rūdija, nors galbūt tai dėl to, kad mašina iki Lietuvos buvo važinėta regione netoli Šiaurės jūros, kur klimatas drėgnas, panašiai kaip Lietuvoje.
Apibendrinant galiu pasakyti, kad tai tikrai geras automobilis, kuris tvarkingai jį prižiūrint yra patikimas, ekonomiškas ir praktiškas. Pagrindinė priežastis kodėl teko parduoti - pradėjo lįsti rūdys.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

BMW 320 E46 d, 1998m

2016-12-28
manevringas
nera vietos gale

Visai geras

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

BMW 320 E46 d, 2002m

2016-12-01
auto turintis sioke toke isvaizda
aliumine vaziuokle.siurblys pulsuoja.sparnu korozoja

turejau a4 b5 1.9 ir bmw 320d e 46 man a4 buvo geriau.geresnis auto nei bmw,,,

Nerekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

BMW 320 E46 d, 2004m

2016-11-23
Geros kuro sanaudos atsizvelgiant i trauka, gana patvarus, isvaizdus.
Ganetinai kieta vaziuokle, buvo keleta bedu su elektra, neisimtos sklendes = mirtis motorui :)

2004 110kw. rekomenduočiau :)

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

BMW 320 E46 d, 1999m

2016-08-12
gan pigi eksploatacija. patikimas ilgose kelionėse. kai kas sako kad maža vietos tačiau vidutinio ūgio (pvz mano 178cm ) vairuotojui pats tas. su kokia A4 nėra ką lyginti net. labai gražus dizainas. (man pasitaikė pilnos komplektacijos pilkas odinis salonas) gan gera trauka. su kitu gamintoju 2litrų dyzeliais dažniausiai uosto mano dūmus. paprasta važiuoklė. Kad ir dažnai pavaikau gerai laiko tiek važiuoklė tiek variklis.
gal šiek tiek kietoka važiuoklė tačiau visa tai tai tik dėl jos paprastumo. bet nėra ko norėti juk tai ir yra ekonominės klasės bmw. Labai rūdyja galines arkos ir durelių apačios. trūkinėja bagažinės laidai. tačiau labai džiaugiuosi šiuo automobiliu ir, kol kas tokių metų automobiliui nerasčiau konkurentų su tokia kaina.

Labai puikus automobilis. Prieš pirkdamas buvau prisiklausęs gandų, kad čia tas pats kaip tds, bet po metų prasukus 25000km jokių bėdų neturėjau. Šią vasarą keliavau po vokietiją prasukau 4000km per dvi savaites, buvo neramu važiuoti su tokių metų automobiliu, tačiau automobilis nenuvylė. važiavome keturiese pilnai pasikrovę tačiau kuro sąnaudos buvo labai džiuginančios 4-5 litrai nedaugiau. Nesakyčiau kad esu labai mėgstantis prižiūrėti ir investuoti į automobilius ir dažnai laukiu galutinio sugedimo tačiau su šiuo automobilio jo vis nesulaukiau ir labai džiaugiuosi. Maž daug pusė metų važinėjau su klebančiu alkūninio veleno škyvu kurį pasikeičiau tik važiuodamas į vokietiją. Savaime aišku tepalus keičiu kaip priklauso, netgi dažniau. pilu nepigius castrol edge 5w30 pilnai sintetinius ir ne kas 22000km (kaip rekomenduoja gamintojas) o kas 10-15k. iš bėdų susidūriau kaip jau minėjau su klibančiu škyvu, važiuoklės remontu na ir kartais lenkiat penktu ar ketvirtu bėgiu pasireiškia sankabos praslydimas. bet tai jaučiu jau pusė metu ir galvojau prieš važiuodamas į vokietiją pasikeisiu tačiau nusipirkau ir liko stovėti nepakeista, o kelionę atlaikė puikiai. Važiuoklės remontas nepigus. tačiau važiuoklės konstrukcija labai nesudėtinga ir manau remontas tikrai turėtų būti pigesnis nei pas e39. Taip pat pas mane kleba vairo traukė kuria jau pastebėjo ir tech apžiūra prie 9mėn. O važiuoklės meistras sakė kad tai liga ir kad dar nuvažiuosiu daug tūkstančiu km ir patarė keisti kai jau pradės leisti skystį.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

BMW 320 E46 d, 2003m

2016-07-09
Ypač gerai surinktas, ekonomiškas, patvarus, praktiškas, stabiliai stovi ant kelio, ne per dideli eksploatavimo kaštai (logiški ir pagrįsti). Patogus remontuoti, visa techninė informacija yra pateikta gamintojo, pilna įvairių programų padedančių tą daryti, lengva rasti reikalingas dalis.
Prastoka gamyklinė garso aparatūra, sąlyginai didelės papildomos komplektacijos kainos, reikia skirti dėmesio priežiūrai (nei privalumas nei trūkumas)

Automobilis nėra naujas todėl lyginsiu su tų pačių metų konkurentais.

Daugelis skundžiasi dėl brangių dalių, kas yra visiška nesamonė ir absurdas. Žmonės nusiperka BMW ir tikisi jog eksploatavimo kaštai bus kaip Peugeot arba VW Golf, nors važiavimo komfortas radikaliai skiriasi.

Kas liečia "trapią pakabą", nežinau apie kuriuos jus mazgus visi kalbate, bet čia yra tik kelios svirtys, na ir kiek idomesnis priekinės svirties galinė įvorė, kuri yra pakankamai brangi jei perkate su kronšteinais (kurių pirkti nebūtina, galima įpresuoti įvores į senus kronšteinus). Pačios įvorės "FEBI" ir "Lemforder" gamintojų kainuoja nedaugiau 10-15 eurų. Lyginant pakabą su taip liaudies numylėtu Audi A4 ji yra daug paprastesnė ir pigesnė, taip pat svirties šarnyrai tinka nuo E36 modelio (nauji ne daugiau 10 eurų, geros kokybės!!!!). Kiek brangesni yra amortizatoriai, kuriuos keičiau pirmą kartą (nes buvo originalus sudėti) po 13 metų eksploatacijos.

Variklis. Vairavau 2.0 L, 110 kW dyzelinį variantą. Girdėjau mitų ir liaudies pasakėčių bei legendų dėl "lūžtančių" alkūninių velenų, kas yra labai juokinga, nes alkūninis nesikeitė nuo senesnio 100 kW modelio ir yra identiškas, bet kažkas pasakė, kažkur pasakė, Jadzė pakartojo na ir mes patykėkim.. :) Pagrinde nuo senesnio modelio skiriasi tik degalų įpurškimo sistema, kuri yra žymiai efektyvesnė tiek akseleracijos, tiek ekonomijos, tiek eksploatacinių kaštų klausimu. Naujesniame 110 kW modelyje, paprasta įpurškimo sistema, pakeista į aukšto slėgio "common rail" įpurškimo sistemą, todėl bedų su siurblio gėdimais nebėra, o ir servisai apsiima daryti esant gėdimams. Galios atžvilgiu tikrai nesitikėčiau stebuklų, nes čia jų nėra "traukia" "lekia" "lipdo" "pučia" "vynioja" - nedažnai vartosite, o ir prieš mergaites stotelėse nepasirodysite. Variklis surinktas grynai ekonomiškam važiavimui su nedideliu rezervu po pedalu, kurio pilnai užtenka lenkimams ir šiokiam tokiam dinamiškam važiavimui. :)

Pavarų dežė/Sankaba. Turėjau 6 bėgių variantą, labai ekonomiška trasoje. Sankabos būdavo keliu tipu. CDV (clutch delay valve) variantas, mėgstantiems "mėtyti" pedalą yra patogesnis, nes sugeria smūgį, bet brangesnis remontuoti. Turėjau paprastą variantą, bet teko vairuoti abu, galiu pasakyti tik tiek, kad skonio reikalas / vairuotojo pasirinkimas.

Kėbulas. Reikia prižiūrėti, manau visi automobiliai su Lietuvos druskų sąlygomis pūva greitai. Dugnas nerudyja, tačiau rekomenduočiau padengti antikoroziniu. Labiausiai rudyja bagažinės dangtis, dėl ypač keistos galinio numerio apšvietimo sistemos. Plastmasinė juosta su tarpine, kuri realiai neturėtų praleisti dregmės (savaime suprantama kad guminė tarpinė sukietėja ir pradeda leisti) todėl bagažinės dangtis, apšvietimo juostos tvirtinimo vietose taip pat pradeda koroduoti, su jais oksiduoja ir numerių apšvietimo kontaktai, dėl ko labai daugelyje šio modelio automobiliu nedega vienas arba kitas numerio apšvietimas. Sutvarkyti šią problema nesudėtinga, tereikia už 15 eurų nusipirkti naują tarpinę (iškarto nusipirkus automobilį, jei ten rūdžių nėra), ir ją perklijuoti iš naujo - laikys dar 10 metų.. :)

Elektronika - labai patikima ir gera sistema, viskas kuo puikiausiai veikė, o neveikia tik tuo atvėju kai iš "kreivarankių" yra perkamas automobilis ir ten jau būna prikrapštyta/prikarpyta/priizoliuota ir padaryta kaip neturi būti.

Praktiškumas - yra galimybė įsigyti su gale atverčiamomis sedynėmis, patogu vežant baldus iš IKEA parduotuvių, gale vietos ne 2m asmeniui, bet visiems "neavatarams" tikrai užteks vietos sočiai. :)

Verdiktas - Automobilis vertas pinigų, yra tikrai malonus vairuoti, ekonomiškas bei pakankamai galingas kaip pagal degalų sąnaudas. Patarčiau prižiūrėti kėbulą, daryti visus aptarnavimus laiku, neapleisti ir investuoti į ją tiek kiek jai to reikia, tam kad pajaustumėte malonumą ją vairuojant. Jei taupote ir dėl 10 - 15 eurų už detalę keliate vėjus - ne tik šitas, bet ir visi kiti šio gamintojo automobiliai yra ne jums (nes jūs nusiperkate, o poto daužote stoteles su plikom padangom persėdę nuo priekinių varomųjų :>...)

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina
Automobilio metai 2003 - 2005 (2003, 2004, 2005)

Klausimai ir komentarai

Gerb. klientai, neradę atsakymų į Jus dominančius klausimus Pagalba skiltyje, prašome kreiptis į mus, į Jūsų klausimus mielai atsakysime darbo metu I-V 09:00 - 17:00. Palikite savo išsamų komentarą bei savo kontaktus žemiau esančioje formoje.
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Slapukus galite bet kada atšaukti. DaugiauSutinku