BMW 316 E36 i Touring Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 1.6 l
- Galia:
- 75 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 12.7 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- -
Atsiliepimai (9)
BMW 316 E36 i Compact, 1994m
Pakankamai patvarus, manevringas, geras miesto auto, kėbulo atžvilgiu puna dažniausiai slenksčiai ir arkos, bet jei prižiūrima bėdų nebus, variklis patvarus, kaip 1.6 pakankamai smagiai traukia su 4.27 reduktoriaus perdavimu, dideliu išlaidų nereikalauja, detalės pakankamai pigios, tik kad dauguma kregždžių starterių pradeda kartais nekabint. Salono atžvilgiu pakankamai patogus, medžiagos ne pačios išvaizdžiausios, bet viskas priklauso nuo komplektacijos. Duodu 8/10, puikus auto mieste ar pradėt mokintis su galu varomu dėl ne dideles galios ir pakankamai tolygaus galios padavimo
BMW 316 E36 i, 1993m
Šis automobilis ne vien spalvis variantas kad buvo beateris nėra oro pagalvių ne senesniuose variantuose kitokie vairai tad 600eurai per daug tokiui e36
BMW 316 E36 i, 1993m
Automobilis kaip tokių metų atrodo tikrai gerai, kiek toke domėtis ir lyginti su kitų gamintojų automobiliais - šis turi tikrai daug privalumų ir naujų technologijų (kalba eina apie pagaminimo metus). Neskaitant to, kad salonas yra tikrai mažas ir jame vietos per daug nėra šis automobilis turi ir daug privalumu. Automobilį nėra labai brangu tvarkyti perkant tiek naudotas tiek naujas dalis galima išleisti iki kelias dešimt eurų. Labai didelę dalį darbų galima ir pačiam atlikti, kadangi viskas lengvai prieinama ir pasiekiama ranka. Vienas brangesnių remontų buvo: generatoriaus ir starterio tvarkymas - 70e, pastarajį pačiam teko tvarkyti 3 kartus per 6 metus. Išminamas sankabos guolis - 150 e. Viskas. Visi kiti gedimai buvo paprasti tokios kaip šlangeles, įvairės, davikliai ir pnš. Kiek metų važiavau TA, tiek praeidavo pati, mašina neturi elektronikos todėl nėra ir kam gesti. Puikiai tinkantis auto naujokams kelyje arba žmonėms kurie nenori sukti galvos dėl remonto kainų.
BMW 316 E36 i, 1994m
taigi turejau tokio tipo kregzde man sunku buvo patiket kad ten tik 1,6 motoriukas gal dar ne raketa buvo bet petarda kaip reikalas pirkau uz 1200 priekiniai sparnai kaip reikalas papuve taipogi ir slenksciai . motoriukas kaip sakiau eidavo nesveikai tepalu niekad nepiliau antifryzo irgi stabziu skysti dapyliau nes tik pakeiciau sankabos cilindriuka vesdavosi is maziau nei puse prasukimo -va to tikrai nesu mates ;} nors mano vairavimas mazdaug kaip is norbefilms vaziuokle nieko nerikalaudavo nors ratus sukdavau uspaudes stabzius galo stabzdiai normaliai veikdavo tikrai sunku nepasiroditi ir neispiest kokios saules ant asfalto as su r16 210\65 ir antru begiu ant slapio asfafalto nesunku pamest galva nors ziema skraidydavau kaip beprotis gelbedavo itin gerai veikiantis abs ir didziulai volai uzmauti {dydzio nepamenu bet r17} o is saugumo taipogi nustebibino nors i stovinti bmw ileke 30 km lekianti audi 80 kregzdiai vos pastebimai ilinko priekis ir isoko viena grotele o audi nukrito buferis isduzo groteles ,lepos ir vienas posukis tik vienas minusas kuri pastebejau maza vietos ar rekomenduoju TAIP ar patiko TAIP ar vel isigysiu TAIP
BMW 316 E36 i Compact, 1994m
Puikiai veikė automatinė dėžė, dėl kurios nerimavau pirkdamas.
Vietos užtenka, nors atrodo mažas.
Sėdynės patogios, vairuoti smagu.
Šiaip tikrai atsparus korozijai, ko nesitikėjau.
Rūdys slenksčiuose, jei pamestos gumos.
Priekiniai sarnyrai nelaiko nors ir pakeičiau nepigius priekinius amortizatorius.
Galinėj pakaboje buvo lūžusi spyruoklė.
Buvo sugedęs starteris tik nusipirkus.
Paskutinėmis dienomis sugedo amortizatoriai galinio dankčio.
Puikus BMW dalių pasirinkimas internetiniame kataloge.
Na ir pagrindinis trūkumas, kad didelės durys kurias uždarant būna problemų su rankena.
Puikiai šildo sėdynės. Gerai kuriasi ir prie -30.
Nors ir būvo trūkumų, tačiau ne tiek daug kiek tikėjausi.
Vertinu geram 7 ir džiaugiuosi tais 3 metais važinėdamas LT keliais.
Tiesa užmiršau pasakyt apie gera salono izoliacija.
BMW 316 E36 i, 1993m
Turiu jau senokai ir tikrai nesiskundziu
BMW 316 E36 i, 1995m
Puikus automobilis sportiškam važinėjimusi po miestą, nors kitiems 1.6 variklio ir būtų mažokai, bet man puikiai jo užteko. Su varikliu bėdų neturėjau. Variklis buvo labai gyvas su grandine. Vienintelė problemėlė buvo, tai tik vairo kolonėlė, kuri leido šiek tiek tepalą. Kėbulas jei yra prižiūrimas, tai tikrai laiko gerai. Vien tik, kaip nuostabiai atrodo tas kėbulas - vien dėl to labai man šis modelis patinka ir dabar. Na iš kėbulo labiausiai reikia žiūrėti tik į slenksčius bei sparnus, kad neįsimestų rūdys. Tinkamai atidirbus šias dalis, kėbulą laikys kaip naują beveik. Važiuoklė šio modelio yra patikima jei nėra lakstoma visokiais žvirkeliais ar per duobes. Elektronika nėra šio modelio stiprioji dalis, dažnai nusilūžinėja langu laidai ir tada langai elektriniai streikiuoja, bet susitvarkius juos, tikrai galima puikiai jais naudotis. Vidaus interjeras yra gana prastas, ypač sėdynių bei durelių medžiagos, kaip iš kokių sovietinių bulvių maišų pasiūti būtų. Bet jei yra odinė apdaila, tada jokių minusų interjerui kaip ir nelieka. Šiaip labai fainas mašinukas yra E36 coupe kasdieniniams reikalams.
BMW 316 E36 i Compact, 1996m
Priklausomai nuo komplektacijos labai malonus miesto automobiliukas. Realiai yra sukurtas iš dviejų modelių tai E36 ir E30 (galinė važiuoklė). "Kompaktuose" dėti 1,6 varikliai (atsiradę 94' metai BMW gamoje, verta paminėti kad senesnio 1.6 nebuvo) yra ganėtinai paikimi, paprasti, ir santykinai (kaip galu varomai mašina) ekonomiški. Atsilenkiančios sėdynės ir hechbeko bagažinė suteikia talpos privalumą lyginant su kupe arba sadano modifikacijomis.
lowrider.lt
BMW 316 E36 i Compact, 1996m
Labai geras automobilis, vazineju 2 metus, nei rimtu, nei vidutiniu gedimu nebuvo. Paprastai sukonstruotas, skirtas vazinejimui mieste. Tolimesnems kelionems truksta pakabos ir sedyniu minkstumo, todel kelione vargina. Taip pat vaziuojant didesniu nei 120 km/h kartais "meto" gala, galas trumpas ir lengvas, todel ir truksta sukibimo. Automobilio rankenos turetu buti arciau centro, nes dureles yra ilgesnes, nei sedano, o rankena itaisyta toje pacioje vietoje, taciau jau tokie yra fizikos desniai, jog kuo rankena arciau vyriu, tuo duris sunkiau darineti. Buvau islauzes rankena, bet problema issprendziau prisisukdamas papildoma rankena.