Audi A4 B8 2.0 TFSI Multitronic Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 2.0 l
- Galia:
- 132 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 8.6 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 7.3 l
Atsiliepimai (13)
Audi A4 B8 3.0 TDI Quattro S tronic, 2010m
Vazineju automobiliu 3 metai, tai puikus seimos automobilio ir sportcaro derinys iki 100km/h 6sek, patvari vaziuokle, kuro sanaudos trasoi 6l, mieste 10l, siaip smagus auto, turi galios, quattro suteikia stabilumo. Grazus dizainas tiek isore tiek vidus.
Audi A4 B8 2.0 TFSI Quattro S tronic, 2011m
Kuro sąnaudos mieste siekia 14-15l žiemą
Audi A4 B8 S4 3.0 TFSI Quattro S tronic, 2011m
Is paziuros daug kas maiso su paprasta A4. Su S line apdaila - simpatiskas automobilis tiek isoreje tiek viduje. S sedynes grazios ir patogios. Gal tik nepatogus mygtukai klimos valdymo, nes juos uzstoja begiu svirtis. Vietos salone kaip ir BMW 3-ciuke.
Skydelis grazus. greiti galima rodyti ir elektronini skydelio viduryje. Kadangi auto is USA, tai greicio rodymas myliom nepatogus kai naudojamasi navigacija, nes tada nematai elektroninio. Todel siulyciau pasikeisti i europini.
MMI 3G high neturi bluetooth tai nejo leisti muzikos per telefona. Bet tai nebrangiai issprendziamas dalykas.
Minusas maniskeje, kad esant didesniam nei 150kmh greiciui, pradeda kazkur svilpti per liuka.
Garso sistema B&O nera bloga, bet tikejausi kad geriau gros. Klausantis niekas pas mane nebarska isskyrus prie liuko valdymo apdailos, kas erzina. CD muzikos importavimas i HDD trunka begale laiko ir neteko uzbaigti muzikos ikelimo. Taciau palaiko SD korteles iki 32Gb - todel tai maza beda. Dar minusas, kad is SD kortos negroja video.
Labai patogus privalumas yra kai posukiuose esanti lempute pranesa apie kliuti uz/salia automobilio.
Ismetimas tylus ir komfortabilus, bet buvo pakeistas i sportini tai isoreje zymiai pagerejo garsas. Bet ir viduje nebe taip tylu ir komfortabilu.
Idetas sportinis oro paemimas skleidzia labai malonu superchargerio garsa tiek isoreje tiek viduje.
Kadangi auto yra quattro - aukstokai stovi, tai teko deti raudonas spyruokles. valdomumas zymiai pagerejo posukiuose. Pries tai vairavau BMW - tai labai tas pasijaute persedus i S4.
Bagazine pakankamai didele, sutelpa skersai keli paspirtukai.
Kuro sanaudos nemazos. Normaliai vaziuojant mieste vasara ima 15L, o ziema apie 18L simtui kilometru. Uzmiestyje kuro sanaudos priklausomai kaip vaziuojama gali buti ir 10-11L vaziuojant 90-100kmh ir tiek pat autopilotu i pajuri ant 150kmh. Pas mane skydelyje rodomos sanaudos neatitinka realiu per 1 L.
Taip pat valgo tepala (5W30). per 10k km supyliau 2 litrus. Taip pat nereiktu pilnai pasitiketi elektronine tepalo matuokle ir isigyti fizine.
Aptarnavimo kastai turbut kaip ir A4 modelio (apart variklio ir dezes).
Labai smagi S Tronic greiciu deze, metanti begius akimirksniu. Apskritai auto zymiai pagyveja ir pajautreja vaziuojant ant Sport rezimo. Vaziuojant su pilnu ekipazu atrodo truputi bukoka. Dezes tepalu keitimas - nepigus.
Brangus Kasko draudimas (virs 1000 eu).
Bendrai paemus smagus, grazus ir greitas automobilis.
Audi A4 B8 1.8 TFSI Quattro Prime Line, 2011m
Vienu žodžiu jei norite smagiai važiuoti, ir suprantate kad Jūsų Audi bus dar vienas šeimos narys, kuris reikalauja didelio dėmesio, apetito ir priežiūros, tai auto Jums. Jei ne, ieškokite Passato;) Man asmeniškai A4 1.8TFSI Prime Line vis dar patinka!
Audi A4 B8 2.0 TDI, 2009m
2,0 105 tdi pujkus auto tik pirk reikia su tikra rida
Audi A4 B8 3.0 TDI Quattro Tiptr., 2009m
Geras auto
Audi A4 B8 1.8 TFSI, 2012m
Turiu automobilį Audi a4 2010 1.8TFSI, kai pirkau buvo rida 0 iš salono, dabar jau 100 tūkst. kr pravažiavusi, na ką galiu pasakyti linksmas automobilis, gražus, tikslus kelyje viskas gerai bet ir nuotykių nevieną turėjau, ant 40 tukst km nuejo guolis, ant 70 tukst km vandens pompa, sugedo posukis veidrodelyje, dabar turi udar rimtesne problema, pradejo duminti ir mesti keista duma su degesiu! nezinau net kas dedasi 400km sunaudoju 1 litra tepalu, vesiu i servisa ieskoti problemu nes jau galekas kaip matau po 100tuks km, taip pat grandine keiciant girdejau labai daug itempeju brangus reikalas pasiekus 150tuks km, zodziu daug reikalu. Jei turiu bendraminciu ar kas turit toki pati automobili parasykit man i [email protected] gal kas buvot susidure su kazkuom panasiu
Audi A4 B8 1.8 TFSI Multitronic, 2011m
Pries tai vazinejau su Opel Astra kupe 1.8, emiau is ranku, per du eksploatacijos metus jokiu problemu, bet pries naujus metus nusprendziau pakeisti automobili. Rinkausti tarp merso c180 ir Nissan tiana. Pasitaike uzmatyti A4 ir po keliu dienu as ja jau turejau nusipirkes. Pirmas ispudis po opelio buvo teisog pritrenkiantis, triuksmo izoliacija auksciausios klases, super dizainas ir salono apdaila, visi mygtukai salia, nereikia niekur toil siekti (isskyrus kondicionieriu, jei pavaros parkavimo rezime, tai nepatogu reguliuoti salono temperature ir ijungti sedyniu sildyma). Su muzika viskas tvarkoj, niekas nebarska.
Bet yra vienas bet.. aprasau prie minusu.
Priejau isvados, kad ipatingu patikimumu nepasizymi, pazistami, kas susidure, palaiko tokia mano nuomone. Automobilis gal labiau geresniems keliams, kiekviena duobe palydima smugio. Vienu zodziu nepasigaukite ant dizaino ir neskubekite. Pasivazinesiu dar kiek su sita ir imsiu nisana. Nieko izeisti nenorejau, cia grynai mano nuomone.
Audi A4 B8 1.8 TFSI Multitronic, 2011m
Automobili rinkausi is daugybes modeliu (japonu, korejieciu, vokieciu, prancuzu), bet kai sedau I audi ir pravaziavau, iskart supratau, kad kito auto nepirksiu – isimylejau :) Pries tai jau praktiskai buvau apsistojus ties opel insignia. Pasirinkimu dziaugiuosi jau pora metu. Pirkau metu senumo masina.
Dinamika, stabilumas kelyje, posūkiuose, valdymas - viskas aukščiausiu lygiu. Labai gražus interjeras ir kokybiska apdaila. Triuksmo izoliacija A6 yra tikrai daug geresne, bet cia taip pat nera blogai
Ilgose kelionese nepavargsti, turejom 2.5 tukst km i prieki vienu prisedimu be nakvyniu (du vairuotojai) ir tiek pat atgal, labia komfortabilu, sedynes patogios, daug vietos ir prieky ir gale.
Audi A4 B8 1.8 TFSI Multitronic, 2012m
Automobilis puikiai valdomas, gera vairavimo kokybe, ir viskas beabejo gerai, kol jus neprisuksit 100000 km. Nuo 80000 iki 100000 km viskas buvo puiku. Faziu reguliatoriaus kanalas – tepalai eme teketi – po lasa, ne tragedija, taciau vis viena netvarka. Pazystamas dyleris sake, kad tai sito modelio liga ir reikia metalini kanala keisti plastikiniu. Taip pat labai aukstos lempuciu kainos, nors realiai jas nusipirkus pakeisti galima ir paciam – kokiam keturiolikmeciui iveikiamas darbas. Taip pat tekejo pompa – per pora sav. iseidavo antifrizas. Zodziu pakalbejus su kitu vokieciu savininkais (bmv, mersu) laidos po 2010 ir visi sako, kad deja kokyke jau nebe tokia, kaip budavo anksciau. Taigi jei yra sioks toks biudzetas isskirtas, rekomenduociau pagalvoti apie kitus variantus, kad paskui su ja nesikankinti. Siaip is vokieciu tai visi gria vw.
Audi A4 B8 2.0 TFSI Quattro, 2012m
Persedau i Audi 4 is Skodos superb II 1.8. Persedau samoningai, nes supratau, kad nereik man tiek vietos bagazinej ir kojoms galinese sedynese. Visu kitu skoda man tiko, patikima, praktska, grazi (del skonio nesigincijam). Audi pasirode esanti gerokai zemesne. Sedynes neitin aukstai pakelia vairuotoja nuo grindu. Issesti ir islipti neitin patogu, procesas panasus i isirangymas po vairu ir jei zmogus didesniu gabaritu, tai suprantat… Pats isorinis vaizdas masinos ne smulkus, bet del savo formu jis neatrodo déjà kaip biznio klases lygio. Masina atrodo neitin didele ir neitin rimta. Kelyje gerbia, bet nepasakytum, kad labai.
Audi A4 B8 1.8 TFSI Multitronic, 2012m
Automobili rinkausi, taipsakant del dusios. Pirmais metais net labai dziaugiausi. Bet dabar pasakaite baigesi. Is pradziu smulkmenos. Oficialiu atstovu techninis aptarnavimas brangus ir neitin kokybiskas. Tas issprendziama savarankisku detaliu pirkimu ir asmeniniu dalyvavimu servise, kai atliekami darbai. Toliau – uzsikirto vairas. Papasakojo man apie dulkes ir purva musu keliuose – del to visos bedos. Bet tai yra butent А4 и Q5, per daug nesigilinau. Pakeite ka reikejo ir tiek to. Toliau tapo dar linksmiau. Ties 40 tukst km. pradejo gaust rato guolis. Teko keisti. Detale plius darbas. Ties 48 tukst km mire pompa. Gedimas ivyko toli nuo namu. Taigi vel sanaudos. Ties 51 tukst km. nutilo konderis. Pasirodo sugedo kondicionieriaus slegio daviklis. Vel keitimas. Ko dar laukti is vokiskos auto, kuriam dar nera 3 metu, as jau nezinau ir tiesa sakant bijau. Pasiklausius gandu, sekanti beda gali but pavaru deze arba vaziuokle. Tai kad dziaugtis mazai kuom.
Audi A4 B8 2.0 TFSI Quattro Line S tronic, 2013m
Klasikinis vokietis, graziai sukirpta masina. Is esmes valdymas, vairavimas sukelia teigiamas emocijas. Kelyje laikosi puikiai, ypac su vasarinem padangom 245-45-17, gal kiek ir kietoka, bet uztat posukiuose, manevruojant ir stabdant is auksciau – nera ko pergyventi.
p.s. metai kaip turiu, 13 su trupuciu prisukau. Vaziuoja normaliai, technikine praejau sekmingai. Tepala pasikeiciau i Mobil-1. Pakabos diagnostika, variklio darbas – viskas tvarkoj, praktiskai kaip nauja auto,
Degalu sanaudos ne visai sutampa su zadamom, ypac mieste. Buna ir iki 13-14 litru daeina. Pilu paprastai 95-ta.