Vartotojas
2011-04-07 11:20
senai aktualus toks klausimas, tad nusprendžiau sukurti naują temą čia. tai va, turbininis variklis ir dujų įranga. saugu/nesaugu? patvaru/nepatvaru? pasidalinkit patirtim
Vartotojas
2011-04-07 11:44
2011-04-07
11:20 rašė:
senai aktualus toks klausimas, tad nusprendžiau sukurti naują temą čia. tai va, turbininis variklis ir dujų įranga. saugu/nesaugu? patvaru/nepatvaru? pasidalinkit patirtim :)
Koks automobilis ir variklis? as asmeniskai tokios klaidos tikrai nedaryciau
Vartotojas
2011-04-07 11:45
pervaryk per temas jau dauk kartu apie tai sneketa...
Vartotojas
2011-04-07 12:08
o seip tai jai vaziuoja benzu vaziuos ir dujom patvarumas nuo variklio o ne nuo duju priklauso del saugumo kaip ir del stebuklingai duju ardomo poveikio klecku ir bobuciu paistalai kurie gyvenime net nenulipo nuo traktoriuko arba vaziuoti niekur jiems nereik viskas prikluasys nuoto kas ir kaip tau tas dujas sumontuos ...
Vartotojas
2011-04-07 12:24
Ajajajajai
Vartotojas
2011-04-07 12:32
Pas mane 2.8 BiTurbo + LPG.
Viskas veikia gerai. Dujine iranga Prins. Tik reikia kad butu galingas reduktoris ir lb greiti purkstukai.
Viskas veikia gerai. Dujine iranga Prins. Tik reikia kad butu galingas reduktoris ir lb greiti purkstukai.
haro196
582 / 0
2011-04-08 06:30
praktiskai visi varikliai gerai subendrauja su dujom tik turbininiam kaip minejo reikia galingesnio reduktoriaus, ir meistru su tiesiom rankom, ir gero sumontuotos irangos sustygavimo. O seip duju oktaninis skaicius didesnis tai kaip ir tik padeda varikliui nes apsaugo ji nuo detonacijos, tiesa variklis dirbdamas su dujom kuro valgo daugioau, jai valgo tiek pat reiksias dujos blogai sureguluotos, ir ariklis gauna liesa misini del ko, varikliai ir genda turbininiam varikliui liesas misinys yra didesnis peilis po kaklu nei atmosferiniam, ne pvz jai turbina pucia 1 baro slegi o variklio compers radio yra 9 tai, tai prie tokio puciamo slegio variklio kompresija neivertinant duju pletimosi ir siluminiu efektu buna 18 baru o i vertinus duju silima ir vidines energijos padidejima gali buti ir 25bar, taip kad siek tiek mazesnis kuro kiekis pjauna varikli o su teisingu kuro kiekiu tu ji net tausoji nes duju oktanas jai neklystu ~104 tai sumazina detonacijos pavoju
P.S. as irgi eksplotuoju turbinuka 2litru ~160kw ir dujom
P.S. as irgi eksplotuoju turbinuka 2litru ~160kw ir dujom
Vartotojas
2011-04-08 09:57
2011-04-08
06:30 haro196 rašė:
praktiskai visi varikliai gerai subendrauja su dujom tik turbininiam kaip minejo reikia galingesnio reduktoriaus, ir meistru su tiesiom rankom, ir gero sumontuotos irangos sustygavimo. O seip duju oktaninis skaicius didesnis tai kaip ir tik padeda varikliui nes apsaugo ji nuo detonacijos, tiesa variklis dirbdamas su dujom kuro valgo daugioau, jai valgo tiek pat reiksias dujos blogai sureguluotos, ir ariklis gauna liesa misini del ko, varikliai ir genda turbininiam varikliui liesas misinys yra didesnis peilis po kaklu nei atmosferiniam, ne pvz jai turbina pucia 1 baro slegi o variklio compers radio yra 9 tai, tai prie tokio puciamo slegio variklio kompresija neivertinant duju pletimosi ir siluminiu efektu buna 18 baru o i vertinus duju silima ir vidines energijos padidejima gali buti ir 25bar, taip kad siek tiek mazesnis kuro kiekis pjauna varikli o su teisingu kuro kiekiu tu ji net tausoji nes duju oktanas jai neklystu ~104 tai sumazina detonacijos pavoju
P.S. as irgi eksplotuoju turbinuka 2litru ~160kw ir dujom
P.S. as irgi eksplotuoju turbinuka 2litru ~160kw ir dujom
Dbr duju oknatinis skaicius 91
Statoile paprasiau sertefikata parodyt...
O visada buvo 100. Jie dbr taupa lb.
Statoile paprasiau sertefikata parodyt...
O visada buvo 100. Jie dbr taupa lb.
Vartotojas
2011-04-08 12:04
statoile nekokios dujos, tikrai
Jūsų žinutė |
|