Pasenusio "tosolio"savybiu pasikeitimai,nugaravimas,keitimas ir kt niuansai

Sukūrė Vartotojas 2013-03-20
2013-03-20 10:01
Sveiki, kilo toks klausimas, kiek tarnauja ausinomo skystis , radau serviso knyguteje irasa, kad nekeistas mazdaug 200k.km.ir is tiesu kystis realiai prarades netkoki atspalvi, velniai zimo koks jis isviso, baltas kaip vanduo, nors kazkiek saldumo islike.Tai kyla naturalus klausimas, kas vyksta tokiame sename skystyje, juk susideda tai is glikolio ir vandens, galima daryti prielaida kad visiskai pasenus tosolis praanda ausinimo savybes ir gali net truputi nugaruoti ta vandens sudedamoji dalis?Nezinau vrta keist ar ne, turbut labai daug eina i maniski varikli.Gal kas galite autodatoje paziuret VW Passat 4, 0L W8 202kw 4motion koks ten eina ausinimo skystis ir kiek jo reikia pilti?Nesinoretu sugaidinti isskirtinio variklio
(7286 / +3)
2013-03-20 10:05
verta keist.Sakai daug eina?Tai gal, eeee....Ne ta masina pirkai
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
(2774 / +3)
2013-03-20 10:27
nu jau, masina turi normalia, o galvoji apie skyscio kieki, nuperki pora kanistruku po 5ltr. skyscio G12 ar G12plius (raudonas) ant bakelio turetu but parasyta koks, jau cia tikrai neproblema, as pav. naudoju daug metu autchemijos geltona ar net tik zalia ir nei vianas galvos nesuede, o tu gali rinktis firmini tik ar G12 ar G12plius turi suzinot, su pliusu eina i naujausias
(3586)
2013-03-20 10:29
2013-03-20 10:01 rašė:Sveiki, kilo toks klausimas, kiek tarnauja ausinomo skystis , radau serviso knyguteje irasa, kad nekeistas mazdaug 200k.km.ir is tiesu kystis realiai prarades netkoki atspalvi, velniai zimo koks jis isviso, baltas kaip vanduo, nors kazkiek saldumo islike.Tai kyla naturalus klausimas, kas vyksta tokiame sename skystyje, juk susideda tai is glikolio ir vandens, galima daryti prielaida kad visiskai pasenus tosolis praanda ausinimo savybes ir gali net truputi nugaruoti ta vandens sudedamoji dalis?Nezinau vrta keist ar ne, turbut labai daug eina i maniski varikli.Gal kas galite autodatoje paziuret VW Passat 4, 0L W8 202kw 4motion koks ten eina ausinimo skystis ir kiek jo reikia pilti?Nesinoretu sugaidinti isskirtinio variklio:shocking:
reikia keisti turejau phaeton su 4.2 tai pyliau toky sviesiai zalia panasiai kaip langu ploviklio spalva kai buna.nepamenu pavadinimo supyliau netoli 8 litru
(2774 / +3)
2013-03-20 10:35
ir dar, skysti keisti reiketu kas kokie 3m siaip, aisku galima ir reciau, bet juk pinigai nera dideli, ir jis ilgai naudojamas kazkaip jame susidaro kazkokia skruzdziu rugstis kuri jau blogai alumui ir pirk antifriza o ne tosola kaip rasei, juolab jei ruosiesi ilgiau masina patureti :)
2013-03-20 11:00
Tame ir reikalas kad kitkas mane domina.Ar tiesa kad glikolis/vanduo po lygiai tokia mazdaug tosolio sudetis?Apie antifriza neklausiu, nors aisku diskutuoti verta apie viska.As savo auto tik kaip pavyzdi paminejau, nes visiskai nunykusi spalva, tik saldumo prieskonis islikes.
Jau idomiau kad rugstis susidaro, tai gal buna bajeriu kad siaip viskas okey, bet visiskai pasenes tosolis nugaruoja, tiksliau vandens dalis jame nugaruoja ar ne?Turejau anksciau Land Cruiseri D4D variklis nubeges 320k.km.Nugaruodavo(niekur kitur nedingdvo nes neturejo per kur) tosolis, niekur neleido, tarpine galvos nauja, galva ideali nes buvo kap darytas ir perrinktas visas motoras tik buvo pagailet pinigu naujam tosoliui.Per 500km nunykdavo tosolio mazdaug 200-300gr.Tai darau prielaida kad galejo issiskirti vandens dalis ir nugaruot po truputi.
2013-03-20 11:53
Tai va, tokia info jau turime, kad gali susidaryti rugstis, kad reikia keisti tik idomu kas kiek km ar tik metai rodiklis?Esu girdejes, kad antifrizas griauzia gumines detales(tik girdejau)o kaip ten reliai yra?Man labai rupi klausimas, ar gali pasenes tosolis nugaruoti, nes jo sudetis mazdaug 1:1 yra gliukolis(etilengliukolis)+vanduo.Tada turi laikyt neuzsaldamas iki ~40 laipsniu salcio iki -29 1:1, 5 ir t.t.Tai stai, idomiausia kaip keiciasi jo savybes senejant.Juk ne veltui reikia keist.Turbut pakinta jo "virimo"riba ir skyla i vandeni, gliukoli ir dar kokianors rugsti?.Ka manote?
2013-03-20 12:32
2013-03-20 12:41
2013-03-20 11:53 rašė:Tai va, tokia info jau turime, kad gali susidaryti rugstis, kad reikia keisti tik idomu kas kiek km ar tik metai rodiklis?Esu girdejes, kad antifrizas griauzia gumines detales(tik girdejau)o kaip ten reliai yra?Man labai rupi klausimas, ar gali pasenes tosolis nugaruoti, nes jo sudetis mazdaug 1:1 yra gliukolis(etilengliukolis)+vanduo.Tada turi laikyt neuzsaldamas iki ~40 laipsniu salcio iki -29 1:1, 5 ir t.t.Tai stai, idomiausia kaip keiciasi jo savybes senejant.Juk ne veltui reikia keist.Turbut pakinta jo "virimo"riba ir skyla i vandeni, gliukoli ir dar kokianors rugsti?.Ka manote?
Kilometrazas neparasytas, bet turetum rast naudingos info.
http://toptis.lt/automobiliu-remontas/ausinimo-skyscio-keitimas/
2013-03-20 14:20
2013-03-20 11:00 rašė:Tame ir reikalas kad kitkas mane domina.Ar tiesa kad glikolis/vanduo po lygiai tokia mazdaug tosolio sudetis?Apie antifriza neklausiu, nors aisku diskutuoti verta apie viska.As savo auto tik kaip pavyzdi paminejau, nes visiskai nunykusi spalva, tik saldumo prieskonis islikes.
Jau idomiau kad rugstis susidaro, tai gal buna bajeriu kad siaip viskas okey, bet visiskai pasenes tosolis nugaruoja, tiksliau vandens dalis jame nugaruoja ar ne?Turejau anksciau Land Cruiseri D4D variklis nubeges 320k.km.Nugaruodavo(niekur kitur nedingdvo nes neturejo per kur) tosolis, niekur neleido, tarpine galvos nauja, galva ideali nes buvo kap darytas ir perrinktas visas motoras tik buvo pagailet pinigu naujam tosoliui.Per 500km nunykdavo tosolio mazdaug 200-300gr.Tai darau prielaida kad galejo issiskirti vandens dalis ir nugaruot po truputi.
Tai kapitalinis remontas- tepalus pasikeitei? Nu blem nesuprantu darai varikliui kapitalinį ir paskui pagaili pinigų (kiek ten apie 100lt) tasalui (antifrizui)? Sorry, bet balsu juokiaus...
2013-03-20 14:39
2013-03-20 11:00 rašė:Tame ir reikalas kad kitkas mane domina.Ar tiesa kad glikolis/vanduo po lygiai tokia mazdaug tosolio sudetis?Apie antifriza neklausiu, nors aisku diskutuoti verta apie viska.As savo auto tik kaip pavyzdi paminejau, nes visiskai nunykusi spalva, tik saldumo prieskonis islikes.
Jau idomiau kad rugstis susidaro, tai gal buna bajeriu kad siaip viskas okey, bet visiskai pasenes tosolis nugaruoja, tiksliau vandens dalis jame nugaruoja ar ne?Turejau anksciau Land Cruiseri D4D variklis nubeges 320k.km.Nugaruodavo(niekur kitur nedingdvo nes neturejo per kur) tosolis, niekur neleido, tarpine galvos nauja, galva ideali nes buvo kap darytas ir perrinktas visas motoras tik buvo pagailet pinigu naujam tosoliui.Per 500km nunykdavo tosolio mazdaug 200-300gr.Tai darau prielaida kad galejo issiskirti vandens dalis ir nugaruot po truputi.
2013-03-20 14:20 rašė:Tai kapitalinis remontas- tepalus pasikeitei? Nu blem nesuprantu darai varikliui kapitalinį ir paskui pagaili pinigų (kiek ten apie 100lt) tasalui (antifrizui)? Sorry, bet balsu juokiaus...:lol:
Juokis juokis i sveikata, kai sau tvarkysi sau o ne pardavimui tai keisk viska, dek nors nauja glvute is gamyklos, kai daroma pardavimui tai seni rieboksliai senas tepalas ir t.t.Vnz ne i tema.
2013-03-20 14:45
nueini pas koki detaliu pardaveja.. jaigu turi patikima tai pasiklausi koks tasolis ar antifrizas priklauso siam modeliui ir nusiperki pasikeiti. prie to paties paklausi kas kiek laiko reikia keisti.
(2774 / +3)
2013-03-20 14:55
2013-03-20 11:00 rašė:Tame ir reikalas kad kitkas mane domina.Ar tiesa kad glikolis/vanduo po lygiai tokia mazdaug tosolio sudetis?Apie antifriza neklausiu, nors aisku diskutuoti verta apie viska.As savo auto tik kaip pavyzdi paminejau, nes visiskai nunykusi spalva, tik saldumo prieskonis islikes.
Jau idomiau kad rugstis susidaro, tai gal buna bajeriu kad siaip viskas okey, bet visiskai pasenes tosolis nugaruoja, tiksliau vandens dalis jame nugaruoja ar ne?Turejau anksciau Land Cruiseri D4D variklis nubeges 320k.km.Nugaruodavo(niekur kitur nedingdvo nes neturejo per kur) tosolis, niekur neleido, tarpine galvos nauja, galva ideali nes buvo kap darytas ir perrinktas visas motoras tik buvo pagailet pinigu naujam tosoliui.Per 500km nunykdavo tosolio mazdaug 200-300gr.Tai darau prielaida kad galejo issiskirti vandens dalis ir nugaruot po truputi.
2013-03-20 14:20 rašė:Tai kapitalinis remontas- tepalus pasikeitei? Nu blem nesuprantu darai varikliui kapitalinį ir paskui pagaili pinigų (kiek ten apie 100lt) tasalui (antifrizui)? Sorry, bet balsu juokiaus...:lol:
2013-03-20 14:39 rašė:Juokis juokis i sveikata, kai sau tvarkysi sau o ne pardavimui tai keisk viska, dek nors nauja glvute is gamyklos, kai daroma pardavimui tai seni rieboksliai senas tepalas ir t.t.Vnz ne i tema.
siaip si tema yra gana aktuali, svarbu dar nupirkti nepufla kazkoki, kazkada seniai teko keisti ausinimo skysti, tai galva taip suede, kad meistrai nebuvo regeje, kad taip gali antifrizas suest galva.
2013-03-20 15:04
2013-03-20 11:00 rašė:Tame ir reikalas kad kitkas mane domina.Ar tiesa kad glikolis/vanduo po lygiai tokia mazdaug tosolio sudetis?Apie antifriza neklausiu, nors aisku diskutuoti verta apie viska.As savo auto tik kaip pavyzdi paminejau, nes visiskai nunykusi spalva, tik saldumo prieskonis islikes.
Jau idomiau kad rugstis susidaro, tai gal buna bajeriu kad siaip viskas okey, bet visiskai pasenes tosolis nugaruoja, tiksliau vandens dalis jame nugaruoja ar ne?Turejau anksciau Land Cruiseri D4D variklis nubeges 320k.km.Nugaruodavo(niekur kitur nedingdvo nes neturejo per kur) tosolis, niekur neleido, tarpine galvos nauja, galva ideali nes buvo kap darytas ir perrinktas visas motoras tik buvo pagailet pinigu naujam tosoliui.Per 500km nunykdavo tosolio mazdaug 200-300gr.Tai darau prielaida kad galejo issiskirti vandens dalis ir nugaruot po truputi.
2013-03-20 14:20 rašė:Tai kapitalinis remontas- tepalus pasikeitei? Nu blem nesuprantu darai varikliui kapitalinį ir paskui pagaili pinigų (kiek ten apie 100lt) tasalui (antifrizui)? Sorry, bet balsu juokiaus...:lol:
2013-03-20 14:39 rašė:Juokis juokis i sveikata, kai sau tvarkysi sau o ne pardavimui tai keisk viska, dek nors nauja glvute is gamyklos, kai daroma pardavimui tai seni rieboksliai senas tepalas ir t.t.Vnz ne i tema.
Tai jei pardavimui, kam suki galva ar nugaruos jis ar dar kas?
2013-03-20 15:34
2013-03-20 14:20 rašė:Tai kapitalinis remontas- tepalus pasikeitei? Nu blem nesuprantu darai varikliui kapitalinį ir paskui pagaili pinigų (kiek ten apie 100lt) tasalui (antifrizui)? Sorry, bet balsu juokiaus...:lol:
2013-03-20 14:39 rašė:Juokis juokis i sveikata, kai sau tvarkysi sau o ne pardavimui tai keisk viska, dek nors nauja glvute is gamyklos, kai daroma pardavimui tai seni rieboksliai senas tepalas ir t.t.Vnz ne i tema.
2013-03-20 14:55 algis rašė:siaip si tema yra gana aktuali, svarbu dar nupirkti nepufla kazkoki, kazkada seniai teko keisti ausinimo skysti, tai galva taip suede, kad meistrai nebuvo regeje, kad taip gali antifrizas suest galva.
Siaip aus.skysciai daugmaz panasios sudeties, spalvos reikalingos kad kas neatsigertu sumaises su kuonors arba skiriasi ivairus priedai neleidziantys kenkti metaliniams pavirsiams ir ju kiekis.Reiskia prasta formule ausin.skyscio, jei ilgainiui formuojasi apnasos, susidaro rugstis, nugaruoja ir pan.Peugeotu 1, 8 ir berods 2, 0 varikliuose yra tokie guminiai indeklai bloko apacioje kad nesimaisytu tosolis su tepalu, teko matyti atveju kai ta guma buvo suesta.
2013-03-20 18:21
Yra nugaravimo tikimybe kai anifrizas visiskai pasenes ar ne?
Kolkas nera atsakymo.Ka manote?
(2428 / +1)
2013-03-20 18:58
2013-03-20 18:21 rašė:Yra nugaravimo tikimybe kai anifrizas visiskai pasenes ar ne?
Kolkas nera atsakymo.Ka manote?
Kazkoks garavimo koeficientas egzistuoja, bet esme tame, kad laiku nekeiciant ausinimo skyscio jis praranda savo antikorozines, neuzsalimo ir kitas savybes, tad ilgai nekeistas skystis pradeda skleisti nemalonu kvapa, jau prie -20 gali uzsalti, pasikeicia jo tankis, takumas o tai kenkia cirkuliacijai. Pats keiciu ausinimo skysti pries kiekviena ziema, kitiem patariu daryti ta pati.
(3562 / +1)
2013-03-20 19:05
aisku kad keicesi- ir jei zadi vazineti ilgai, verta pakeisti nes neaisku kas supilta, o kad spalva skiresi tai ne be reikalo, g12 , raudonas eina berots no 2001 metu , melynas aplamai senom, per viduri zales , ir jokiu budu nemaisykit, nes kisielius susidaro . geriause ziurekit i manualus, ir pasikeisti
2013-03-20 19:15
2013-03-20 19:05 kysa11 rašė:aisku kad keicesi- ir jei zadi vazineti ilgai, verta pakeisti nes neaisku kas supilta, o kad spalva skiresi tai ne be reikalo, g12 , raudonas eina berots no 2001 metu , melynas aplamai senom, per viduri zales , ir jokiu budu nemaisykit, nes kisielius susidaro . geriause ziurekit i manualus, ir pasikeisti
Siaip melynas eina nepasakyciau kad y senas nes naujos Volvo ir MB gamykliskai yra uzpiltas. O siaip dazniausiai yra parasyta koki skysti pilti ant issipletimo bakelio.
2013-03-20 19:18
2013-03-20 10:01 rašė:Sveiki, kilo toks klausimas, kiek tarnauja ausinomo skystis , radau serviso knyguteje irasa, kad nekeistas mazdaug 200k.km.ir is tiesu kystis realiai prarades netkoki atspalvi, velniai zimo koks jis isviso, baltas kaip vanduo, nors kazkiek saldumo islike.Tai kyla naturalus klausimas, kas vyksta tokiame sename skystyje, juk susideda tai is glikolio ir vandens, galima daryti prielaida kad visiskai pasenus tosolis praanda ausinimo savybes ir gali net truputi nugaruoti ta vandens sudedamoji dalis?Nezinau vrta keist ar ne, turbut labai daug eina i maniski varikli.Gal kas galite autodatoje paziuret VW Passat 4, 0L W8 202kw 4motion koks ten eina ausinimo skystis ir kiek jo reikia pilti?Nesinoretu sugaidinti isskirtinio variklio:shocking:
I pasata turetu tilpt apie 9L g12 raudono
(3562 / +1)
2013-03-20 19:31
2013-03-20 19:05 kysa11 rašė:aisku kad keicesi- ir jei zadi vazineti ilgai, verta pakeisti nes neaisku kas supilta, o kad spalva skiresi tai ne be reikalo, g12 , raudonas eina berots no 2001 metu , melynas aplamai senom, per viduri zales , ir jokiu budu nemaisykit, nes kisielius susidaro . geriause ziurekit i manualus, ir pasikeisti
2013-03-20 19:15 rašė:Siaip melynas eina nepasakyciau kad y senas nes naujos Volvo ir MB gamykliskai yra uzpiltas. O siaip dazniausiai yra parasyta koki skysti pilti ant issipletimo bakelio.
teisingai, bet kaskodel senom jis daugiau tinkamas, nezinau kodel i naujesnes, gal kad apsidirbtu variklis? ir dar tarkim melynas supiltas naujoje , o kaip keiti pili g12 raudona, cia kalbu apie naujesnius wauxhall
2013-03-20 19:35
2013-03-20 19:05 kysa11 rašė:aisku kad keicesi- ir jei zadi vazineti ilgai, verta pakeisti nes neaisku kas supilta, o kad spalva skiresi tai ne be reikalo, g12 , raudonas eina berots no 2001 metu , melynas aplamai senom, per viduri zales , ir jokiu budu nemaisykit, nes kisielius susidaro . geriause ziurekit i manualus, ir pasikeisti
2013-03-20 19:15 rašė:Siaip melynas eina nepasakyciau kad y senas nes naujos Volvo ir MB gamykliskai yra uzpiltas. O siaip dazniausiai yra parasyta koki skysti pilti ant issipletimo bakelio.
2013-03-20 19:31 kysa11 rašė:teisingai, bet kaskodel senom jis daugiau tinkamas, nezinau kodel i naujesnes, gal kad apsidirbtu variklis? :shocking: ir dar tarkim melynas supiltas naujoje , o kaip keiti pili g12 raudona, cia kalbu apie naujesnius wauxhall
As kalbu apie masinas o ne apie opelius
(3562 / +1)
2013-03-20 19:43
2013-03-20 19:15 rašė:Siaip melynas eina nepasakyciau kad y senas nes naujos Volvo ir MB gamykliskai yra uzpiltas. O siaip dazniausiai yra parasyta koki skysti pilti ant issipletimo bakelio.
2013-03-20 19:31 kysa11 rašė:teisingai, bet kaskodel senom jis daugiau tinkamas, nezinau kodel i naujesnes, gal kad apsidirbtu variklis? :shocking: ir dar tarkim melynas supiltas naujoje , o kaip keiti pili g12 raudona, cia kalbu apie naujesnius wauxhall
2013-03-20 19:35 rašė:As kalbu apie masinas o ne apie opelius
:director:
pridurkas, as kalbu apie tas kuriom teko keisti antifriza, ir tik nereik pisti proto kad melynas antifrizas naujose ir lieka, ji reik keisti po 2 metu , max, ir tikrai ne i melyna, jei ka, nes melynas paskutinis fuflo,
(1757)
2013-03-20 19:47
2013-03-20 19:15 rašė:Siaip melynas eina nepasakyciau kad y senas nes naujos Volvo ir MB gamykliskai yra uzpiltas. O siaip dazniausiai yra parasyta koki skysti pilti ant issipletimo bakelio.
2013-03-20 19:31 kysa11 rašė:teisingai, bet kaskodel senom jis daugiau tinkamas, nezinau kodel i naujesnes, gal kad apsidirbtu variklis? :shocking: ir dar tarkim melynas supiltas naujoje , o kaip keiti pili g12 raudona, cia kalbu apie naujesnius wauxhall
2013-03-20 19:35 rašė:As kalbu apie masinas o ne apie opelius
:director:
man rods prisisnekesi..nutrenks tave vasara koks zaibas arba zaibo zenkliukas..
You serious?
(3562 / +1)
2013-03-20 19:50
2013-03-20 19:31 kysa11 rašė:teisingai, bet kaskodel senom jis daugiau tinkamas, nezinau kodel i naujesnes, gal kad apsidirbtu variklis? :shocking: ir dar tarkim melynas supiltas naujoje , o kaip keiti pili g12 raudona, cia kalbu apie naujesnius wauxhall
2013-03-20 19:35 rašė:As kalbu apie masinas o ne apie opelius
:director:
2013-03-20 19:47 giedzka rašė:man rods prisisnekesi..nutrenks tave vasara koks zaibas arba zaibo zenkliukas..
jo tu teisus :( nukirs kada einanti per kele- klaus kas buvo? o jis atsakys CIA BUVO ZAIBO KIRTIS , busi haris poteris
(1757)
2013-03-20 19:55
2013-03-20 19:35 rašė:As kalbu apie masinas o ne apie opelius
:director:
2013-03-20 19:47 giedzka rašė:man rods prisisnekesi..nutrenks tave vasara koks zaibas arba zaibo zenkliukas..
2013-03-20 19:50 kysa11 rašė:jo tu teisus :( nukirs kada einanti per kele- klaus kas buvo? o jis atsakys CIA BUVO ZAIBO KIRTIS , busi haris poteris :beer:
zaibas liks, bet jis jau nebesneketi :D
You serious?
2013-03-21 08:43
Nemanau kad spalva esminis dalykas, visu antifrizu pagrindas yra glikolis ir vanduo o minimali dalele yra antikoroziniu, terminiu ir kitokiu priedu.Maisyti galima tik reikia moketi apskaiciuoti santyki ir tiksliai zinoti mix`avimo temperatura.Nepatartina tik G12 naujausio su kitais maisyti.Pvz maniskiame toks pasenes ar primaisytas bbz ko kad jau isviso bespalvis, mamaniau kad vanduo , teko"nuodytis"ivertinti kad saldus aisku teks keisti.Dar keista kad visai neuzzsaldavo prie -15.

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai

Gerb. klientai, neradę atsakymų į Jus dominančius klausimus Pagalba skiltyje, prašome kreiptis į mus, į Jūsų klausimus mielai atsakysime darbo metu I-V 09:00 - 17:00. Palikite savo išsamų komentarą bei savo kontaktus žemiau esančioje formoje.
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Slapukus galite bet kada atšaukti. DaugiauSutinku