Pasenusio "tosolio"savybiu pasikeitimai,nugaravimas,keitimas ir kt niuansai
Создал
Пользователь
2013-03-20
Пользователь
2013-03-20 10:01
Sveiki, kilo toks klausimas, kiek tarnauja ausinomo skystis , radau serviso knyguteje irasa, kad nekeistas mazdaug 200k.km.ir is tiesu kystis realiai prarades netkoki atspalvi, velniai zimo koks jis isviso, baltas kaip vanduo, nors kazkiek saldumo islike.Tai kyla naturalus klausimas, kas vyksta tokiame sename skystyje, juk susideda tai is glikolio ir vandens, galima daryti prielaida kad visiskai pasenus tosolis praanda ausinimo savybes ir gali net truputi nugaruoti ta vandens sudedamoji dalis?Nezinau vrta keist ar ne, turbut labai daug eina i maniski varikli.Gal kas galite autodatoje paziuret VW Passat 4, 0L W8 202kw 4motion koks ten eina ausinimo skystis ir kiek jo reikia pilti?Nesinoretu sugaidinti isskirtinio variklio
maumas
7656 / 0
2013-03-20 10:05
verta keist.Sakai daug eina?Tai gal, eeee....Ne ta masina pirkai
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
assas
3586 / 0
2013-03-20 10:29
2013-03-20
10:01 писал:
Sveiki, kilo toks klausimas, kiek tarnauja ausinomo skystis , radau serviso knyguteje irasa, kad nekeistas mazdaug 200k.km.ir is tiesu kystis realiai prarades netkoki atspalvi, velniai zimo koks jis isviso, baltas kaip vanduo, nors kazkiek saldumo islike.Tai kyla naturalus klausimas, kas vyksta tokiame sename skystyje, juk susideda tai is glikolio ir vandens, galima daryti prielaida kad visiskai pasenus tosolis praanda ausinimo savybes ir gali net truputi nugaruoti ta vandens sudedamoji dalis?Nezinau vrta keist ar ne, turbut labai daug eina i maniski varikli.Gal kas galite autodatoje paziuret VW Passat 4, 0L W8 202kw 4motion koks ten eina ausinimo skystis ir kiek jo reikia pilti?Nesinoretu sugaidinti isskirtinio variklio:shocking:
reikia keisti turejau phaeton su 4.2 tai pyliau toky sviesiai zalia panasiai kaip langu ploviklio spalva kai buna.nepamenu pavadinimo supyliau netoli 8 litru
Пользователь
2013-03-20 11:00
Tame ir reikalas kad kitkas mane domina.Ar tiesa kad glikolis/vanduo po lygiai tokia mazdaug tosolio sudetis?Apie antifriza neklausiu, nors aisku diskutuoti verta apie viska.As savo auto tik kaip pavyzdi paminejau, nes visiskai nunykusi spalva, tik saldumo prieskonis islikes.
Jau idomiau kad rugstis susidaro, tai gal buna bajeriu kad siaip viskas okey, bet visiskai pasenes tosolis nugaruoja, tiksliau vandens dalis jame nugaruoja ar ne?Turejau anksciau Land Cruiseri D4D variklis nubeges 320k.km.Nugaruodavo(niekur kitur nedingdvo nes neturejo per kur) tosolis, niekur neleido, tarpine galvos nauja, galva ideali nes buvo kap darytas ir perrinktas visas motoras tik buvo pagailet pinigu naujam tosoliui.Per 500km nunykdavo tosolio mazdaug 200-300gr.Tai darau prielaida kad galejo issiskirti vandens dalis ir nugaruot po truputi.
Jau idomiau kad rugstis susidaro, tai gal buna bajeriu kad siaip viskas okey, bet visiskai pasenes tosolis nugaruoja, tiksliau vandens dalis jame nugaruoja ar ne?Turejau anksciau Land Cruiseri D4D variklis nubeges 320k.km.Nugaruodavo(niekur kitur nedingdvo nes neturejo per kur) tosolis, niekur neleido, tarpine galvos nauja, galva ideali nes buvo kap darytas ir perrinktas visas motoras tik buvo pagailet pinigu naujam tosoliui.Per 500km nunykdavo tosolio mazdaug 200-300gr.Tai darau prielaida kad galejo issiskirti vandens dalis ir nugaruot po truputi.
Пользователь
2013-03-20 11:53
Tai va, tokia info jau turime, kad gali susidaryti rugstis, kad reikia keisti tik idomu kas kiek km ar tik metai rodiklis?Esu girdejes, kad antifrizas griauzia gumines detales(tik girdejau)o kaip ten reliai yra?Man labai rupi klausimas, ar gali pasenes tosolis nugaruoti, nes jo sudetis mazdaug 1:1 yra gliukolis(etilengliukolis)+vanduo.Tada turi laikyt neuzsaldamas iki ~40 laipsniu salcio iki -29 1:1, 5 ir t.t.Tai stai, idomiausia kaip keiciasi jo savybes senejant.Juk ne veltui reikia keist.Turbut pakinta jo "virimo"riba ir skyla i vandeni, gliukoli ir dar kokianors rugsti?.Ka manote?
Пользователь
2013-03-20 12:32
•
Пользователь
2013-03-20 12:41
2013-03-20
11:53 писал:
Tai va, tokia info jau turime, kad gali susidaryti rugstis, kad reikia keisti tik idomu kas kiek km ar tik metai rodiklis?Esu girdejes, kad antifrizas griauzia gumines detales(tik girdejau)o kaip ten reliai yra?Man labai rupi klausimas, ar gali pasenes tosolis nugaruoti, nes jo sudetis mazdaug 1:1 yra gliukolis(etilengliukolis)+vanduo.Tada turi laikyt neuzsaldamas iki ~40 laipsniu salcio iki -29 1:1, 5 ir t.t.Tai stai, idomiausia kaip keiciasi jo savybes senejant.Juk ne veltui reikia keist.Turbut pakinta jo "virimo"riba ir skyla i vandeni, gliukoli ir dar kokianors rugsti?.Ka manote?
Kilometrazas neparasytas, bet turetum rast naudingos info.
http://toptis.lt/automobiliu-remontas/ausinimo-skyscio-keitimas/
http://toptis.lt/automobiliu-remontas/ausinimo-skyscio-keitimas/
Пользователь
2013-03-20 14:20
2013-03-20
11:00 писал:
Tame ir reikalas kad kitkas mane domina.Ar tiesa kad glikolis/vanduo po lygiai tokia mazdaug tosolio sudetis?Apie antifriza neklausiu, nors aisku diskutuoti verta apie viska.As savo auto tik kaip pavyzdi paminejau, nes visiskai nunykusi spalva, tik saldumo prieskonis islikes.
Jau idomiau kad rugstis susidaro, tai gal buna bajeriu kad siaip viskas okey, bet visiskai pasenes tosolis nugaruoja, tiksliau vandens dalis jame nugaruoja ar ne?Turejau anksciau Land Cruiseri D4D variklis nubeges 320k.km.Nugaruodavo(niekur kitur nedingdvo nes neturejo per kur) tosolis, niekur neleido, tarpine galvos nauja, galva ideali nes buvo kap darytas ir perrinktas visas motoras tik buvo pagailet pinigu naujam tosoliui.Per 500km nunykdavo tosolio mazdaug 200-300gr.Tai darau prielaida kad galejo issiskirti vandens dalis ir nugaruot po truputi.
Jau idomiau kad rugstis susidaro, tai gal buna bajeriu kad siaip viskas okey, bet visiskai pasenes tosolis nugaruoja, tiksliau vandens dalis jame nugaruoja ar ne?Turejau anksciau Land Cruiseri D4D variklis nubeges 320k.km.Nugaruodavo(niekur kitur nedingdvo nes neturejo per kur) tosolis, niekur neleido, tarpine galvos nauja, galva ideali nes buvo kap darytas ir perrinktas visas motoras tik buvo pagailet pinigu naujam tosoliui.Per 500km nunykdavo tosolio mazdaug 200-300gr.Tai darau prielaida kad galejo issiskirti vandens dalis ir nugaruot po truputi.
Tai kapitalinis remontas- tepalus pasikeitei? Nu blem nesuprantu darai varikliui kapitalinį ir paskui pagaili pinigų (kiek ten apie 100lt) tasalui (antifrizui)? Sorry, bet balsu juokiaus...
Пользователь
2013-03-20 14:39
2013-03-20
11:00 писал:
Tame ir reikalas kad kitkas mane domina.Ar tiesa kad glikolis/vanduo po lygiai tokia mazdaug tosolio sudetis?Apie antifriza neklausiu, nors aisku diskutuoti verta apie viska.As savo auto tik kaip pavyzdi paminejau, nes visiskai nunykusi spalva, tik saldumo prieskonis islikes.
Jau idomiau kad rugstis susidaro, tai gal buna bajeriu kad siaip viskas okey, bet visiskai pasenes tosolis nugaruoja, tiksliau vandens dalis jame nugaruoja ar ne?Turejau anksciau Land Cruiseri D4D variklis nubeges 320k.km.Nugaruodavo(niekur kitur nedingdvo nes neturejo per kur) tosolis, niekur neleido, tarpine galvos nauja, galva ideali nes buvo kap darytas ir perrinktas visas motoras tik buvo pagailet pinigu naujam tosoliui.Per 500km nunykdavo tosolio mazdaug 200-300gr.Tai darau prielaida kad galejo issiskirti vandens dalis ir nugaruot po truputi.
Jau idomiau kad rugstis susidaro, tai gal buna bajeriu kad siaip viskas okey, bet visiskai pasenes tosolis nugaruoja, tiksliau vandens dalis jame nugaruoja ar ne?Turejau anksciau Land Cruiseri D4D variklis nubeges 320k.km.Nugaruodavo(niekur kitur nedingdvo nes neturejo per kur) tosolis, niekur neleido, tarpine galvos nauja, galva ideali nes buvo kap darytas ir perrinktas visas motoras tik buvo pagailet pinigu naujam tosoliui.Per 500km nunykdavo tosolio mazdaug 200-300gr.Tai darau prielaida kad galejo issiskirti vandens dalis ir nugaruot po truputi.
2013-03-20
14:20 писал:
Tai kapitalinis remontas- tepalus pasikeitei? Nu blem nesuprantu darai varikliui kapitalinį ir paskui pagaili pinigų (kiek ten apie 100lt) tasalui (antifrizui)? Sorry, bet balsu juokiaus...:lol:
Juokis juokis i sveikata, kai sau tvarkysi sau o ne pardavimui tai keisk viska, dek nors nauja glvute is gamyklos, kai daroma pardavimui tai seni rieboksliai senas tepalas ir t.t.Vnz ne i tema.
Пользователь
2013-03-20 14:45
nueini pas koki detaliu pardaveja.. jaigu turi patikima tai pasiklausi koks tasolis ar antifrizas priklauso siam modeliui ir nusiperki pasikeiti. prie to paties paklausi kas kiek laiko reikia keisti.
Пользователь
2013-03-20 15:04
2013-03-20
11:00 писал:
Tame ir reikalas kad kitkas mane domina.Ar tiesa kad glikolis/vanduo po lygiai tokia mazdaug tosolio sudetis?Apie antifriza neklausiu, nors aisku diskutuoti verta apie viska.As savo auto tik kaip pavyzdi paminejau, nes visiskai nunykusi spalva, tik saldumo prieskonis islikes.
Jau idomiau kad rugstis susidaro, tai gal buna bajeriu kad siaip viskas okey, bet visiskai pasenes tosolis nugaruoja, tiksliau vandens dalis jame nugaruoja ar ne?Turejau anksciau Land Cruiseri D4D variklis nubeges 320k.km.Nugaruodavo(niekur kitur nedingdvo nes neturejo per kur) tosolis, niekur neleido, tarpine galvos nauja, galva ideali nes buvo kap darytas ir perrinktas visas motoras tik buvo pagailet pinigu naujam tosoliui.Per 500km nunykdavo tosolio mazdaug 200-300gr.Tai darau prielaida kad galejo issiskirti vandens dalis ir nugaruot po truputi.
Jau idomiau kad rugstis susidaro, tai gal buna bajeriu kad siaip viskas okey, bet visiskai pasenes tosolis nugaruoja, tiksliau vandens dalis jame nugaruoja ar ne?Turejau anksciau Land Cruiseri D4D variklis nubeges 320k.km.Nugaruodavo(niekur kitur nedingdvo nes neturejo per kur) tosolis, niekur neleido, tarpine galvos nauja, galva ideali nes buvo kap darytas ir perrinktas visas motoras tik buvo pagailet pinigu naujam tosoliui.Per 500km nunykdavo tosolio mazdaug 200-300gr.Tai darau prielaida kad galejo issiskirti vandens dalis ir nugaruot po truputi.
2013-03-20
14:20 писал:
Tai kapitalinis remontas- tepalus pasikeitei? Nu blem nesuprantu darai varikliui kapitalinį ir paskui pagaili pinigų (kiek ten apie 100lt) tasalui (antifrizui)? Sorry, bet balsu juokiaus...:lol:
2013-03-20
14:39 писал:
Juokis juokis i sveikata, kai sau tvarkysi sau o ne pardavimui tai keisk viska, dek nors nauja glvute is gamyklos, kai daroma pardavimui tai seni rieboksliai senas tepalas ir t.t.Vnz ne i tema.
Tai jei pardavimui, kam suki galva ar nugaruos jis ar dar kas?
Пользователь
2013-03-20 15:34
2013-03-20
14:20 писал:
Tai kapitalinis remontas- tepalus pasikeitei? Nu blem nesuprantu darai varikliui kapitalinį ir paskui pagaili pinigų (kiek ten apie 100lt) tasalui (antifrizui)? Sorry, bet balsu juokiaus...:lol:
2013-03-20
14:39 писал:
Juokis juokis i sveikata, kai sau tvarkysi sau o ne pardavimui tai keisk viska, dek nors nauja glvute is gamyklos, kai daroma pardavimui tai seni rieboksliai senas tepalas ir t.t.Vnz ne i tema.
писал:
..
Siaip aus.skysciai daugmaz panasios sudeties, spalvos reikalingos kad kas neatsigertu sumaises su kuonors arba skiriasi ivairus priedai neleidziantys kenkti metaliniams pavirsiams ir ju kiekis.Reiskia prasta formule ausin.skyscio, jei ilgainiui formuojasi apnasos, susidaro rugstis, nugaruoja ir pan.Peugeotu 1, 8 ir berods 2, 0 varikliuose yra tokie guminiai indeklai bloko apacioje kad nesimaisytu tosolis su tepalu, teko matyti atveju kai ta guma buvo suesta.
Пользователь
2013-03-20 18:21
Yra nugaravimo tikimybe kai anifrizas visiskai pasenes ar ne?
Kolkas nera atsakymo.Ka manote?
Kolkas nera atsakymo.Ka manote?
Пользователь
2013-03-20 19:05
aisku kad keicesi- ir jei zadi vazineti ilgai, verta pakeisti nes neaisku kas supilta, o kad spalva skiresi tai ne be reikalo, g12 , raudonas eina berots no 2001 metu , melynas aplamai senom, per viduri zales , ir jokiu budu nemaisykit, nes kisielius susidaro . geriause ziurekit i manualus, ir pasikeisti
Пользователь
2013-03-20 19:15
2013-03-20
19:05 писал:
aisku kad keicesi- ir jei zadi vazineti ilgai, verta pakeisti nes neaisku kas supilta, o kad spalva skiresi tai ne be reikalo, g12 , raudonas eina berots no 2001 metu , melynas aplamai senom, per viduri zales , ir jokiu budu nemaisykit, nes kisielius susidaro . geriause ziurekit i manualus, ir pasikeisti
Siaip melynas eina nepasakyciau kad y senas nes naujos Volvo ir MB gamykliskai yra uzpiltas. O siaip dazniausiai yra parasyta koki skysti pilti ant issipletimo bakelio.
Пользователь
2013-03-20 19:18
2013-03-20
10:01 писал:
Sveiki, kilo toks klausimas, kiek tarnauja ausinomo skystis , radau serviso knyguteje irasa, kad nekeistas mazdaug 200k.km.ir is tiesu kystis realiai prarades netkoki atspalvi, velniai zimo koks jis isviso, baltas kaip vanduo, nors kazkiek saldumo islike.Tai kyla naturalus klausimas, kas vyksta tokiame sename skystyje, juk susideda tai is glikolio ir vandens, galima daryti prielaida kad visiskai pasenus tosolis praanda ausinimo savybes ir gali net truputi nugaruoti ta vandens sudedamoji dalis?Nezinau vrta keist ar ne, turbut labai daug eina i maniski varikli.Gal kas galite autodatoje paziuret VW Passat 4, 0L W8 202kw 4motion koks ten eina ausinimo skystis ir kiek jo reikia pilti?Nesinoretu sugaidinti isskirtinio variklio:shocking:
I pasata turetu tilpt apie 9L g12 raudono
Пользователь
2013-03-20 19:31
2013-03-20
19:05 писал:
aisku kad keicesi- ir jei zadi vazineti ilgai, verta pakeisti nes neaisku kas supilta, o kad spalva skiresi tai ne be reikalo, g12 , raudonas eina berots no 2001 metu , melynas aplamai senom, per viduri zales , ir jokiu budu nemaisykit, nes kisielius susidaro . geriause ziurekit i manualus, ir pasikeisti
2013-03-20
19:15 писал:
Siaip melynas eina nepasakyciau kad y senas nes naujos Volvo ir MB gamykliskai yra uzpiltas. O siaip dazniausiai yra parasyta koki skysti pilti ant issipletimo bakelio.
teisingai, bet kaskodel senom jis daugiau tinkamas, nezinau kodel i naujesnes, gal kad apsidirbtu variklis? ir dar tarkim melynas supiltas naujoje , o kaip keiti pili g12 raudona, cia kalbu apie naujesnius wauxhall
Пользователь
2013-03-20 19:35
2013-03-20
19:05 писал:
aisku kad keicesi- ir jei zadi vazineti ilgai, verta pakeisti nes neaisku kas supilta, o kad spalva skiresi tai ne be reikalo, g12 , raudonas eina berots no 2001 metu , melynas aplamai senom, per viduri zales , ir jokiu budu nemaisykit, nes kisielius susidaro . geriause ziurekit i manualus, ir pasikeisti
2013-03-20
19:15 писал:
Siaip melynas eina nepasakyciau kad y senas nes naujos Volvo ir MB gamykliskai yra uzpiltas. O siaip dazniausiai yra parasyta koki skysti pilti ant issipletimo bakelio.
2013-03-20
19:31 писал:
teisingai, bet kaskodel senom jis daugiau tinkamas, nezinau kodel i naujesnes, gal kad apsidirbtu variklis? :shocking: ir dar tarkim melynas supiltas naujoje , o kaip keiti pili g12 raudona, cia kalbu apie naujesnius wauxhall
As kalbu apie masinas o ne apie opelius
Пользователь
2013-03-20 19:43
2013-03-20
19:15 писал:
Siaip melynas eina nepasakyciau kad y senas nes naujos Volvo ir MB gamykliskai yra uzpiltas. O siaip dazniausiai yra parasyta koki skysti pilti ant issipletimo bakelio.
2013-03-20
19:31 писал:
teisingai, bet kaskodel senom jis daugiau tinkamas, nezinau kodel i naujesnes, gal kad apsidirbtu variklis? :shocking: ir dar tarkim melynas supiltas naujoje , o kaip keiti pili g12 raudona, cia kalbu apie naujesnius wauxhall
2013-03-20
19:35 писал:
As kalbu apie masinas o ne apie opelius
:director:
:director:
pridurkas, as kalbu apie tas kuriom teko keisti antifriza, ir tik nereik pisti proto kad melynas antifrizas naujose ir lieka, ji reik keisti po 2 metu , max, ir tikrai ne i melyna, jei ka, nes melynas paskutinis fuflo,
giedzka
1757 / 0
2013-03-20 19:47
2013-03-20
19:15 писал:
Siaip melynas eina nepasakyciau kad y senas nes naujos Volvo ir MB gamykliskai yra uzpiltas. O siaip dazniausiai yra parasyta koki skysti pilti ant issipletimo bakelio.
2013-03-20
19:31 писал:
teisingai, bet kaskodel senom jis daugiau tinkamas, nezinau kodel i naujesnes, gal kad apsidirbtu variklis? :shocking: ir dar tarkim melynas supiltas naujoje , o kaip keiti pili g12 raudona, cia kalbu apie naujesnius wauxhall
2013-03-20
19:35 писал:
As kalbu apie masinas o ne apie opelius
:director:
:director:
man rods prisisnekesi..nutrenks tave vasara koks zaibas arba zaibo zenkliukas..
You serious?
Пользователь
2013-03-20 19:50
2013-03-20
19:31 писал:
teisingai, bet kaskodel senom jis daugiau tinkamas, nezinau kodel i naujesnes, gal kad apsidirbtu variklis? :shocking: ir dar tarkim melynas supiltas naujoje , o kaip keiti pili g12 raudona, cia kalbu apie naujesnius wauxhall
2013-03-20
19:35 писал:
As kalbu apie masinas o ne apie opelius
:director:
:director:
2013-03-20
19:47 giedzka писал:
man rods prisisnekesi..nutrenks tave vasara koks zaibas arba zaibo zenkliukas..
jo tu teisus nukirs kada einanti per kele- klaus kas buvo? o jis atsakys CIA BUVO ZAIBO KIRTIS , busi haris poteris
giedzka
1757 / 0
2013-03-20 19:55
2013-03-20
19:35 писал:
As kalbu apie masinas o ne apie opelius
:director:
:director:
2013-03-20
19:47 giedzka писал:
man rods prisisnekesi..nutrenks tave vasara koks zaibas arba zaibo zenkliukas..
2013-03-20
19:50 писал:
jo tu teisus :( nukirs kada einanti per kele- klaus kas buvo? o jis atsakys CIA BUVO ZAIBO KIRTIS , busi haris poteris :beer:
zaibas liks, bet jis jau nebesneketi
You serious?
Пользователь
2013-03-21 08:43
Nemanau kad spalva esminis dalykas, visu antifrizu pagrindas yra glikolis ir vanduo o minimali dalele yra antikoroziniu, terminiu ir kitokiu priedu.Maisyti galima tik reikia moketi apskaiciuoti santyki ir tiksliai zinoti mix`avimo temperatura.Nepatartina tik G12 naujausio su kitais maisyti.Pvz maniskiame toks pasenes ar primaisytas bbz ko kad jau isviso bespalvis, mamaniau kad vanduo , teko"nuodytis"ivertinti kad saldus aisku teks keisti.Dar keista kad visai neuzzsaldavo prie -15.
Ваше послание |
|