Radiatoriai (37)
Paieška forume
Pranešimai | Atsakymai | Autorius | |
---|---|---|---|
pasakykite kas per ligos pasatu klima, kad retai kuri veikia, kaip sprendziat problemas
bet kiek zinau ten ir radiatoriai buna kiauri
|
2 |
09-12-10 |
|
radiatorius
Sveiki gal kas zino Lexus Is 2002m radiatoriai dvilitrio nuo trilitrio skiriasi ar tie patys
|
1 |
12-03-06 |
|
opel vctra c 2005
Sveiki noreciau suzinoti ar skirasi opel vectra c 2005 gts 2.2 bendzininio voriklio ausinimo radiatoriai nuo dyzeliniu?
|
1 |
13-10-24 |
|
BMW 530d tepalo lempute
mirksi tik ant laisvu apsuku.. kitas dalykas.. as jo neikiek neuzkaitinau.. galejo tik tepalas uzkaisti ka ir itariu.. nes radiatoriai uzsinese visi
|
26 |
14-01-19 |
|
Hyundai santa fe 2 nesildo salono desine puse
taip klima dvieju zonu . gal kas zinote ar vienas ar du sildymo radiatoriai stovi koks ten sildymo valdymo prioncipas ? ir kur Klaipedoje rasti protingu meistru?
|
4 |
16-01-26 |
|
VW Beetle, ka manot?
jei jau svaitgaliui ir isskirtinio, tai jau geriau MINI, visais poziuriais busi kitoks.Tame tarpe ir tame, kad nevazinesi ziema, nes minio labai zemai visi trys radiatoriai
|
34 |
maumas
13-12-21 |
|
Klimato kontrole
jo patarimas geras .ten gi visokie ausintuvo radiatoriai saldituvo radiatorius, kompresorius vamzdeliai valdimo pultas ir tt puse masinos reik nuardyt, net varikli pakeist mielesnis darbas
|
7 |
naudinga..
11-05-18 |
|
Akumuliatoriu supirkimas
Visi sukas kas kaip moka. Kolkas kainos dar kyla.Siuo metu kilogramo kaina 1, 80 - 2l. O kam įdomu.Kainos kitų metalų: Vario 18 lt/kg. Aliuminio- 4 Lt/kg. Zalvario- 9 LT/kg. Katalizatoriai iki 300Lt/kg. Skarda - 450Lt/t Grynas metalas - 650Lt/kg. Aliuminiai laidai apvalkale-o, 5Lt/kg. Zalvariniai masinos radiatoriai- 7 Lt/kg Aliuminiai radiatoriai - 2Lt/kg Starteriai ir generatoriai - o, 5Lt/kg.
|
50 |
darmydas
10-04-16 |
|
Mistubishi space star radiatorius
Sveiki, pirkau daužtą space starą, buvo nuimti radiatoriai, jų iš viso trys. Vienas berods skirtas kondicionieriui, kitas variklio aušinimui, o kam trečias? Šlangos tokios truputį tepaluotos. Dėkui už atsakymus
|
8 |
14-09-14 |
|
radiatoriaus nesutapimai
sveiki, nesutampa radiatoriai, o jie reti, pirktas is auto be kondiskes, o pas mane su, bet ji neveikia, tai bt bedu idejus ta be?
|
4 |
15-09-21 |
|
kuris variklis istvermingesnis pjovimui(draskymuisi) ??
tai gal senesniem varikliam nelaiko tie radiatoriai, omano draugeliam tai viskas normaliai su radijatoriam, yra pas mus kita beda, galini tilta pastoviai trukineja varztai, tai bijo ji pamesti (p.s Cia nuo per nelyg grazaus vazinejimo)
|
76 |
10-01-25 |
|
Ar gali kaisti variklis del duju reduktoriaus nuoseklaus pajungimo?
kaip nuosekliai gi ?????? gi pagrindini storoji slanga pajungta butu tai butu nuosekliai , o cia peciuko slangyte taip ar taip ant savaimines cerkuliacijos ligegreciai pajungta panasiai kaip butuose radiatoriai. beto kas deda dujas i turbo auto??
|
6 |
naudinga..
12-04-05 |
|
turbos idejimas
pradziai reiketu zinot kuo skiriasi turbo variklis nuo paprasto dyzelio.Skiriasi stumokliais, nes pas turbo yra ausinami tepalu, na gal ne visuApskritai tai tiek darbo viska pakeist, kad tikrai neverta.Vien tik siurbli pakeist neuzteks, teks keist oro zarnas, kolektoriu, dusliu vamzdziu skersmenys irgi skiriasi, radiatoriai irgi skirtingi...
|
13 |
maumas
14-06-03 |
|
ka rekomenduotumet?
Na ka dijeo tai nelabai panasu i zopeli vien stabdziu slangutes po 70 lituku stovi spyruokles irgi db neatsimenu bet atrodo 300 siekia ir kai ieskai analogo neikur nesake imk vektros analogas carisma dyz varikliai ir te ir ten tokie pat 1.9td renuko stovi radiatoriai ir tie tinka...
|
9 |
11-04-04 |
|
noiu y sdi gosa ydeti tdi motora
geriausia pasikeisti masina parduok savo SDi ir nuspirk TDI ir bus tikrai pigiau. Nes vien tik uz nuoga varikli suplosi 1000Lt o plius siurblys, turbina, intercooleris, radiatoriai, kompas, pravodke, pavaru deze, smagratis, sankaba, oro srauto matuokle, pusasiai ir dar daug kitu neisvardintu daliu... be 3tukst Lt tikrai netilpsi.
|
36 |
12-08-08 |
|
pasakykit kas geriau
p605 2.5tdi nera yra tik 2.5td esminis skirtumas variklio aptarnavimas, - du dirzai skirstymo ir balansyrinis, trys ausinimo radiatoriai, hidrauline sankaba, vaziuokle ta pati, o varikliai , pavaru dezes skiriasi kaip diena ir naktis 2.5td linkes perkaisti, sudetinga ausinimo sistema, variklio dalys du kart brangesnes nei 2.1 td. 2.5 td pliusai, tai trauka, tyliai dirbantis variklis.negendantis bosh siurblys.
|
210 |
10-12-28 |
|
Gal zinote kam toks didelis reikalingas!
Tai gal lempinis?Jei rimtai, tai jei yra ranka stumdomi ekvalaizeriai bent kokios keturios juostos, tai iskart dezute didesne turi but, na dar galetu buti tranzu ar mikruskiu radiatoriai didesni, nors siais laikais originalai nebuna ypatingai geri ir daug navarotu, nes tada reiketu deti gerus dinamikus laidus, kiekvienam salono variantui atlkti korekcijas, tas labai pakeltu naujos masinos kaina....Ble-ble-ble, nesuk galvos
|
5 |
maumas
12-10-14 |
|
BMW e36 320/325i
tvarkingas bmw nesurinktas iz mirusiu daliu tikra i dziugina o jei galvutes ant hermetiko movos ranka pasukus nesustoja ir visa kita radiatoriai pilni varskes tai tegu ir verkia mano tevas 525 atvazinejo 10metu nieko jam nebuvo kol dirzas netruko. Pats db vazineju kamsciuose nekaista draskantis irgi virs 90 laipsniu gal 1 mm perlipa vietoi sukant ratus ir viskas mova nauja radiatorius vandens neragaves tai svarus
|
15 |
vandal
13-06-10 |
|
auto antifrizas ir namu sildymo sistemu antifryzas
o tai gal cia kas raukia apie dujinius namu katilus ir kieto kuro katilus? nes viena hata man susalo tai keisiu viska is pagrindu tai vieni siulo junkeri kiti peikia ir siulo vismana nu krc nesuprasi o kieto kuro tai stropuva turiu bet jau nebenoriu siulo atmusa ar dar koki brieda gal kas susidure? paskui radiatoriai kermis cia gerai ar ar blogai? rezkit kas ka zinot
|
29 |
11-03-08 |
|
a6 ar a4 ? 2005
Brangiausios masinos detales yrariekiniai zibintai, buferis, radiatorius, sparnai, kapotas, skardos esancios priekyje ir kuriu nesimato.Taip, kad pinigeliu kainuoja tvarkyti belsta masina nemazai.Kai kuriu modeliu kaineles gali pasirodyti nesveikos.Pvz peugeot 406 coupe.Islaidos gali isaugt, kai yra trys radiatoriai-vandens, tepalo, kondicionieriaus.Jau nekalbam apie palenktus lozeronus, ko is akies gali visai nesimatyt, pastebet galima tik matuojant kontrolinius taskus ir bendra kebulo geometrija.Taip kad atstatinet masina nera lengva ir paprasta
|
30 |
maumas
14-01-29 |
|
dyzelinis variklis ziauriai kaista
Sveiki. Pastaruoju metu(po avarijos, keisti ventiliatoriai ir radiatoriai) Zafira labai kaista. Vaziuojant kelioneje iki 110kmh tai temperatura isilusio variklio laikosi apie 92 laipsnius. Paspaudus 120 ir daugiau ir nuvaziavus minimaliai 5km uzkaista iki 95 laipsniu. O apie 130-140kmh visai tyliu:karta pasieke 99. Tai vat klausimas ar gali but, kad uzluzes termostatas? O gal kas nors kitas itakoja tokia temperatura? Jei ka kalbu apie 2.0 DI 60kW...
|
11 |
12-05-30 |
|
Spalvoti metalai PRAVOTKE AKOMAI SMULKMENOS
Automobiliniai laidai be saugikliu bloku 7.20-7.40 Lt/kg Saugikliu blokai 2.50 Lt/kg Greičių dėžės iš automobilių ir vairo kolonėlės 1.00 Lt/kg Aliuminis 3.20 Lt/kg Al. radiatoriai 2.00 Lt/kg Akumuliatoriai 2.20 Lt/kg Starteriai, generatoriai 1.90 Lt/kg Kondicionieriu blokai 1.30 Lt/kg ABS blokai 1.20 Lt/kg Ardimas (smulkmenos su 50% aliuminio) 1.00 Lt/kg Kainos yra nepastovios jos dažnai keičiasi, šiuo metu nukritus laidų kaina. Kontaktinis telefonas: 860275368
|
1 |
13-01-07 |
|
Padekite issirinkti
Po avarijos keiciau visa prieki: radiatoriai, ventiliatoriai, slangos, bamperis, sparnai, kapotas, posparniai, dugnas (aisku viska gavau pigiau). Ir tai jau gaunasi nemaza suma. Tai kiek lieka 4 metam islaidu? ogi reguliariem keitimam: tepalam, filtram ir t.t. Palyginus su nesekminga man masina kuri buvo pries opeli (ford'as), tai gaunasi tikrai maziau. O prasuku per menesi apie 8k, nes darbas susijes su vairavimu ir cia tik per paskutinius 2 metus. Viso gaunasi per 4 metus apie 240k km.Pralekta tikrai daug...;DD
|
20 |
13-02-26 |
|
PIGIOS, NAUJOS, KOKYBIŠKOS - autodalys su pristatymu per 1 val. Vilniuje ir Panevėžyje
PIGIOS, NAUJOS, KOKYBIŠKOS - autodalys visų markių automobiliams. Prekyba internetu, dirbame visoje Lietuvoje. Panevėžyje ir Vilniuje prekės pristatomos per valandą.
Važiuoklės dalys, kėbulo dalys, elektros dalys, variklio dalys, stabžių sistemos dalys, stabdžių kaladėlės, stabdžių žarnelės, radiatoriai, žarnos, akumuliatoriai, stabžių diskai, šarnyrai, traukės, įvorės, žibintai, sparnai, kapotai, aukštos įtampos ritės, rėlės, davikliai, tarpinės, žvakės, pakaitinimo žvakės, žiedai, vožtuvai, indeklai, visų tipų hid xenon lemputės, tepalai, filtrai, dirželiai, riebokšliai, stabdžių, sankabos lynai, sankabos, diskatoriai, amortizatoriai, sailenblokai, guoliai, akumuliatorių pakrovėjai, automobilio aksesuarai ir kt. Daugiau info rasite: http://www.lankasautodalys.lt/ Vilnius: TEL: 861813148 Panevėžys : TEL: 845510380 |
1 |
13-04-29 |
|
1999m ieskau priekio
Sveiki. Ieskau restailingui P406 sedanui 2.0i siu daliu priekio. Daug nesitikiu, bet gerai, kad viskas butu is vieno zmogaus, arba bent kuo daugiau detaliu is vienos vietos. Svarbiausios - kapotas (kaulo nereik, kuo pigiau), priekines groteles, kondicinieriaus ir paprastas radiatoriai, difuzorius, priekinine panele, kapoto atidarymo trosas, !!!! EURO LEMPOS !!!!, euro panele su vairu ir airbagais, buferis su apatinem grotelem, moldingais (arba bent pats buferis), buferio balkis, oro paemejas (toks vertikalus, salia radiatoriaus). kompo deze. Neprosal su varzteliais visokiais, kaip kad buferio tvirtinimas prie sparnu. Kaunas ir kiti iki 100km miestai. Galiu atvaziuot pasiimt. Kainas surasyti cia, arba geriausia zinute. Jei tiks - atskambinsiu. 864345499
|
1 |
12-12-11 |
|
Antifrizo IDEAlus lygis ?
uzverda del to, kad yra kategorija zmoniu, kurie pila vandeni vietoj amtifrizo.Ypac daznas reiskinys siltesnio klimato salyse.Tipo nesalta, tai kam cia reik?Todel aibe masinu uzverda ne del to, kad ausinimas blogas ar ka, o del to, kad blokas ir radiatorius uzkalkeja.Beje, radiatoriai tose salyse-einama prekeTik va kaip bloka isvalyt?Virgi, neieskok viniu po uodega, pilk antifriza -25 kaip priklauso, ziema ir vasara, laikyk lygi nezemiau min saltam varikliui ir viskas bus OK.Londone vazinedavau po tokius trafikus, niekas ten nekaista, buvo automatas, klima...Sistema jei tvarkinga, vienodai kokios eismo salygos-vnetiliatoriai savo darba atlieka.Sekmes kelyje NEUZVERDANT!
|
28 |
maumas
15-04-30 |
|
Alfa 166 2.4 JTD kokios kainos detaliu koki minusai ir pliusai
Kiek kainuoja 2, 4JTD turbina, kuro siurblys, variklis(blokas su galvute), radiatoriai, cooleris, pavaru dežė, priekinės kėbulo dalys?ĮDOMU AR ATSIRAS BENT 1 ŽINANTIS REALIĄ SITUACIJĄ, ar atsiras tikras specas galintis pasakyti kainas bent šių dalykų , nes akivaizdu kad daugelis sulėkė tik šiaip parėkauti, ką manot AR166, vanagiux?Neseniai į užsienį pardaviau 166JTD, prieš kelis metus 156jtd, galvoju parsivežt 166JTD ir pasilikt sau kaip darbin transporto priemonę, esu radęs pusdykiui tik stipriai daužtu priekiu, galvoju ar verta ar ne.Kiek konkrečiai teko pačiam pasidomėti, naudotos dalys už merso ir bimbalo dyzelio pigesnės kokiais 30%, ar kas žinot kaip yra ištikrūjų?
|
188 |
10-02-26 |
|
PIGIOS, NAUJOS - autodalys visų markių automobiliams. Vilniuje prekės pristatomos per 1 valandą!!!
http://lankasautodalys.lt/out_data/lankas_468x60.jpg PIGIOS, NAUJOS, KOKYBIŠKOS - autodalys visų markių automobiliams. Prekyba internetu, dirbame visoje Lietuvoje. Panevėžyje ir Vilniuje prekės pristatomos per valandą iki Jūsų darbo ar namų durų. Važiuoklės dalys, kėbulo dalys, elektros dalys, variklio dalys, stabžių sistemos dalys, stabdžių kaladėlės, stabdžių žarnelės, radiatoriai, žarnos, akumuliatoriai, stabžių diskai, šarnyrai, traukės, įvorės, žibintai, sparnai, kapotai, aukštos įtampos ritės, rėlės, davikliai, tarpinės, žvakės, pakaitinimo žvakės, žiedai, vožtuvai, indeklai, visų tipų hid xenon lemputės, tepalai, filtrai, dirželiai, riebokšliai, stabdžių, sankabos lynai, sankabos, diskatoriai, amortizatoriai, sailenblokai, guoliai, akumuliatorių pakrovėjai, automobilio aksesuarai ir kt. Daugiau info rasite: http://lankasautodalys.lt/ Vilnius: TEL: 861813148 Panevėžys : TEL: 845510380 http://photos.autogidas.lt/s/images/messphotos/240721-7882.jpg
|
4 |
12-08-01 |
|
del passat b3 1,6td(i) variklio temperaturos
1, 9 td 55 kw vw 1993 m.
1, vienodu ritmu/ciklu pulsuoja kuras ir temp. KUOMET ATSIČIUKINA, -- viskas ok rodo kaip ir norm. (sprendziu pagal kura kiek uzpilta. mazdaug taip ir buna) del kazkokio reguliatoriaus, ? del kontaktines grupes? 2, beda kai mazos apsukos (mieste) temperatura laikosi iki 90-89-87 rajone, uz miesto ispaudus gaza einant 90-*100 km h kyla stabiliai iki 95-100 laipsniu ir daugiau. kaista iš tiesu kaip zveris blokas net spirga...... pakeista abu salono ir didysis radiatoriai, kaista taip pat, jei ne daugiau. antifrizas naujas praplauta. viduj svaru. tai vat atlikta galvos testas, ---- PRAPUSTA TARPINE. PO TRUPUTI VARO DUJAS I ANTIFRIZA. SUSIDaro papildomas gana nedidelis slegis antifrize, prie truputi didesnio slegio termostatas atsidarineja nenoriai(termostatas naujas originalus oem, -- vw audi, kur deda gamykloj) plius susidaro duju burbulai slangose ir del to kvailioja ir termostatas (kogero) ir abu dacikai pagave duju(ty pulsuoja rodykle , - bet tik temperaturos), plius nepasileidza ventiliatorius.... pagal meistrus mano masina išmetimui.... |
24 |
13-03-27 |
|
auto dyzelinio variklio patirkinimas pries perkant?
Pirmiausia uvesk ji ir ziurek ar nesipurto kai paseles. Jei purtosi tai jau arba cilindras koks silpnai veike, arba forsunke blogai veikia kazkuri. Bet nepamirsk kad cia dyzelis, vibracija turi buti, bet tolygi. Tada ziurek ar pritraukie tepalo kamsteli atsukta ir padeta kai duodi gazo. Ipatingai atkreipk demesi i duminguma. Soudziai tai nlb baisu, cia net normalu jei kazkiek yra, bet neperdaug kad butu! Ir seip jei paduoda dumo kai gerai uzgazuoji tai jau nlb gerai. Tada patikrink ar nekaista, teperatura kol pakils nelabai sulauksi, bet vistiek gali buti kur uzsisike radiatoriai ir pns. Atkreipk demesi i centrini skyva ar nekreivas, ar lygiai sukasi. i dirzus paziurek, ar nesutrukineje. Skyscius paziurek ar svarus. Na ir tiek trbt. Gali dar pakaitinimo zvakiu laidus nuimt ir paziuret kaip kuriasi kol saltas. Jei uzsikurs po pirmo ar po antro apsisukimo, nedumins ir tolygiai dirbs. Imk toki drasiai
|
23 |
10-04-05 |
|
Audi A4 1,8 benzinas..1998m
ant laisvu dirba lygiai..visi cilindrai lygiai dirba..tik tapke uzmesk gazo ant staigiu, pridusta, vos ne saudyt pradeda..tada ant aukstu apsuku dirba lygiai, gaza gerai priima..tik palik ant laisvu, 900, gazo dugnas ant staigio, ir uzgesti gali...vaziuojant irgi taspats, jei isibeget tai zagsi springsta atrodo tuoj uzges...jeigu is leto pensininko rezimu vos gaza paduodant pradet vaziuot tada negesta nespringsta nieko...isibegejus iki 90km/h jau bedu nera, gaza mynei greiteja jokiu trugdziu..keites zvakes, kuro filtra, oro filtra, oro srauto matuokles kelias lygiai dejau is sveiku auto kaip sakyt, ir vistiek ta pati nesamone..nekeiciau tik zvaklaidziu...ryt meginsiu tuos dar pakeisti..diagnostika dare, nemate nieko, jokiu bedu nerode kompas.tik rado kad silumos daviklis gryba pjove, kur i radiatoriu ausinimo pajungtas, nes gavus i nosi buvo auto, keisti radiatoriai klimos ir variklio ausinimo, tai ta reikala pamate per diagnostika, sako kazkas daryta su priekiu auto, nes rodo kad nemato daviklio ausinimo silumos..isvale klaida ta rodo siluma prietaisu skydelyje gerai..o daugiau vistiek ta pati nesamone...gerai uzmynus tapke, ir uzgesti variklis gali ant staigiu jeigu uzmint...
|
15 |
15-11-10 |
|
termomova
Užsakiau MB Centre, bet šitiems modeliams(Sprinter, Vito, Viano, E kl nuo 2009m) buna tik su mova kartu su sparnuote, kitaip negamina ir netiekia gamintojas.Gal jiems neapsimoka, o gal sunku nuimti mova ir uzdeti nauja ant propelerio, nezinai.Sake pritvirtininti nera lengva, reik irankiu servisiniu, bet netikiu jais, kazi ka jie turi omenyje. Taigi, mova-ventiliatorius kainuoja 170 euro.Manau normal kaina kaip uz nauja Sach produkta. Bet kaip daryti su pakeistimu? Gal bandyti pacia, kokia darbu seka turetu buti? Pirma nuimti radiatorius(ten sali prieki ir kondisino ir automato ir tepalo radiatoriai), atjungti slangas, isleisti tosoli ir ka dar?Ventiliatorius yra is vidaus prie variklio(tarp variklio ir radiatoriaus. Tai gal paprasciausiai nuimti difuzoriu su ventiliatoriumi atjungus nuo radiatoriaus, ar pries tai visviena reiketu atsukti ji? Suprantu kad atrodo juokingas klausimas, niekad neteko keisti. Pvz Toyotos 4, 2 TD vrikliuose tai ant karsto uze kai lektuvas ventiliatorius, ypac uzgazavus budavo "aerodromas".O cia -tyliai vos gyvas is inercijos sukasi pavarges Ir dar klausimas, jeigu dedu nauja detale, tai jos pajungimas grynai mechaninis ar jungiasi dar kokienors elektriniai kontaktai? Juk kazkas vado tuos greicius, ar tik grynai snkabele isijunginejanti nuo karscio?Is kur ji ta info apie karsti ima? Is radiatoriaus kiek suprantu? Ciu uz pagalba SKubiai, nes reikia ryt-poryt pasikeisti
|
45 |
15-04-13 |
|
termomova
Nu "rupužės"prigčsdinot, daba naktimnemiegu pažiūrėjau saviškę, tai prie 90 laipsniu temperaturos sustabdziau be pirstines tiesiog pirstais, ne iskarto, nepasakyiau kad lengvai, bet sustadziau, kelissyk pameginau.Esant tokiai ~90 laipsniu temperaturai, sukas laisvai uzgesinus motora. Kame lampas, jau ieskot kito motoro? Ir k...a buvo uzkaites pernai vasara kamstyje, bet atradau pratrinta isilga trukima radijatoriaus-bakelio "abratkeje" nes ten labai uzpausta slangele pire difuzriaus tojvietoj ir kti dalykai ja spaudzia. Dar toks bajeris, kad mano masiniuke net pagal knygute reik naudoti kondicionieriu salono vedinimui kuodazniau tuo geriau, tai raso knygutej, taip gaunas, kad ijungus dar vienas ventiliatorius "aria"istisai . O siaip tai "gudrūs"radiatoriai ten.Aušina ir automato alyva, atskiroje sekcijoje, ir transmisijos tepala, dziungles vnz rupunges prigamino nesamoiniu.Nors subaruose teko senu metu irgi matyti tokiu fintu. Tai va, ka daryt? Jau isekoti kitos movos?brac tokiam varikliui manau apie pora siteliu euru turbut kainuotu? Algi, o kaip ten pas tave genero dirzas ja suka?Ta prasme kartu ir dirzas ar tu nori pasakyt, kad tik dirzas, o ne v.pompos virsuneleje isorineje esanti antgalio mova?Ar ir tas ir tas? Pastebejau, kad lyg greiciau sukasi kai pasyla variklis, bet sakau, sustabdyt eina nesunkiai Einu dar paziuret, ar tikrai ir dirzas eina
|
45 |
15-04-13 |
|
Ka manote kas galetu buti ? Opel skelbimas
Bimbleidui respectas is manęs. Pagaliau žmogus normaliai išaiškino realia situacija su patarimais ir apie automobilius. Jei domina būtent šis Opelis, tai skambini, klausineji kas aktualu, nuvažiuoji į vieta ir žiūri. Jei trūksta žinių ieškai informacijos Opel klubo forume, o jei tingi foruma kapstyti ieškai žmogaus kuris supranta automobiliuose. Niekas forume tau nepatars pirkti jį ar ne. Aš pats asmeniškai turėjau ne mažai žinau apie Opelius nemažai ir išbandęs beveik visus modelius, tame tarpe turėjau ir du Signumus ir Vectra C su automatine dėže ir Vectra C 1, 9 varikliu. Tai va pirmiausia pasiklausi kodėl kapitalinis variklio buvo atliktas. Gali būti kad vien todėl kad kapitalinis variklio padarytas žmogus kaina ir numušęs. Gal ten nieko baisaus ir nėra. Be to automobilio kainą muša vien todėl, kad ji su automatine dėže. Kas žino kokios bėdos būna būtent su Opelio automatu, tas tikriausiai niekada jo daugiau ir nebepirks. Iki 2003 metų buvo montuojami brokuoti automato alyvos aušinimo radiatoriai. Po to lyg ir buvo išspręsta bėda, tačiau vistiek rizikinga pirkti. Aš kaip tik turėjau pabandymui nusipirkęs Vectrą kuri buvo su patobulintu radijatoriumi, tačiau pats automatas įšilęs smūgiuoti pradėdavo. Opelis montavo Aisin japoniškus automatus, tokius kaip pas Volvo. Jiems reikalingas geras alyvos aušinimas. Jei tik aušinimo nepakanka, alyva perkaista ir atsiranda smūgiavimas. Tokiu atveju reikalinga statyti papildoma alyvos aušinimo radijatoriu. Daugumoje atvejų toks modas padeda. Grįžtant prie tavo konkretaus Signumo, tai komplektacija labai gera, galinis dangti tikriausiai dažytas, nes nėra nei vieno užrašo, nei ženkliuko. Bet to dažymo nereikia bijoti, gal ten tik šaip pabraižyta buvo. Paparasčiausiai imi ir važiuoji žiūrėti. jei nuspręsi žiūrėti, tai atidžiai tikrink automatinę dėžę, pavažinėk, kol tepalas įkais ir žiūrėk kaip jungiasi bėgiai.
|
20 |
15-09-14 |
|
A4 B5 TDI iki 9000lt
nepilnaprociai jus gal su savo audem uz tokia suma ir tokiu metu isvis auto su defektu uzsiemi yra pigios nieks negali patyket kad zopeli pirkau 97m uz 200euru (+ dvi 0.7 lietuviskos). ir kodel gi tokia kaina nors visi radiatoriai ir interkuleris naujas? va todel kad siurblio elektiniai daliai buvo pizda o svedas i servisa nuvares suzinojo kad jam teks paklot uz jo tvarkima 5000 ju pinigu tai ir stume ja velniom o man kas 350 lt cia parvarimas nemokamas nes ant tuscios furos uzmetem. bet tai nieks netiki kaip tu cia taip jai jos po 3000 lt eina. va todel kad debilai cia perka tokiom kainom todel jos tokios ir yra cia man buvo siule c4 benza uz 1500lt ir is svedu koza roza visi navarotai ir lieti normalus bent tai kur det tokia karve? gaidint masina ir dujas det? (beja audine buvo kaskur 93m nepamenu tiksliai gryzes pats jis prastume uz 1600lt sakje apsimokejo ir masinos kaina uz kuria pirko nes perpardave ir kelione su keltu su auto ir gryzimas namo ir dar pagere gerai tikros kainos nesake net kiek mokejo tik sake pas kaskoki tai kieme stovejo 3metus technikine paprikolu vare ir is pirmo kart praejo nes defektu nebuvo) pasatas jusu megstamas 1.9tdi 98m uz 4500 lt atidavinejo is svedijos su granata linkuse nes jusu geroji aliumine vaziuokle vienoj vietoj truko bet tai nx man ju reikejo gi ne pirikupas as. o cia kokios auto kainos ? du ar 3 kart didesnes ir uz ka? uz isblizginta salona ir rida atsukta? temos autoriui pirk golfa 3 turesi 1.9 tdi sumokesi per pus pigiau jai patinka ziedai turgui zenkliuka nusipirk ir uzsiklijuok vistiek ilgai su pirma auto nevazinesi gal per pora metu nesupus
|
54 |
12-05-18 |
|
Antifrizo IDEAlus lygis ?
Tik tarp kitko uzsiminiau, ne del uzkaitimo, o kas sveikiau agregatams , man idomu apie situos dalykus pakalbet, o ne kasita ar nekaista tiesiog idomu pasidare, nes vienoje technineje literaturoje apie lygi raso vienaip, o kitoje- kitaip. Bet jei idomu, tai buna radiatoriai labai skirtingi, pvz BMW ir MB tas pats rdiatorius ir sonuose atskirose sekcijose tepalas ausinasi, arba buna su atskiru radiatoriumi, kuriame antifrizas ausina tepala(ne siaip tepalo cooleris, bet butent antifrizas ausina tepala). Tai va, teoriskai, darbo ventiliatoriui-daugiau. Plius dar yra su ausinimu automato tepalui atskiras radiatorius, taip pat jame ausina antifrizas, o ne siaip tepalas ausinasi. Pirma karta teko panasius bajerius pamatyti pries kiokius 15 o gal daugiau metu Subaru Imprezoje ir legacy kokiu 1990m. Matyt ne bereikalo sugalvojo tokia imantria asinimo sistema, reiskia-reikalinga ji.Ilgiau tarnauja APD diskeliai, turba ir t.t. Isivaizduok, , automatas ir transmisija koki gauna kruvi kai vaziuoji i diena po 500km arba kamsciuose maliesi 150km. Arba pvz seb]nesniuose bemvuose budavo issipletimao dalis paciame radike, nuorinimas tik per varzta ir sunkiau nusiorindavo. Beje, tiksliai issiaiskinau, ir anksciau taip maniau, del ko BMW, Range Rover su bmw dyzeliais ir mersuose buna papildomas elektrinis vandens siurblys. Kazkas teige, kad esa tik tam, kad iskart pustu silta ora, tai mini vebasta kaip maniskiam, tai, duoda ta efejta, bet ne elektrinis siurbliukas.Jis atlieka antro water pump vaidmeni ir gerina cirkuliacija i labiausiai atitolusius taskus, o ne tik tam, kad iskart sildytu salona Ir dar , net ausinimo funkcija atlieka, ne teoriskai, o realiai Standarte pvz pezo arba merso bazeje Concord CAMPER, Land Rover Defender expedition, Ford Econoline 7, 3 TD kuriame 400L orid balas ir maumas tikrai zino ka jis veziuoja irgi buna, eina net du vandens mechaniniai siurbliai ir buna du antifrizo ausinimo radikai(savo akim maciau)
|
28 |
15-04-30 |
|
jieskausi pirkti AR166JTD kas galite patarti ?
Nu 146 ir 166 pakaba skiriasi kaip diena ir naktis kainos originliu daliu irgi gerokai brangiau 166 - vien prieki sudeti visa originaliomis dalimis apie 1700lt, o dar kur galas - ji perdeti visa dar tiek pat, o pakabos 146 laiko gerokai ilgiau nei 166 turejau 5 alfas ir uzsiimam pakabu remontu jau 10 metu, aisku gali restauruoti pakaba - tada priekis ir galas kapitaliai tikrai tilpsi 2000lt plius gausi garantija. Elektrine dalis jautresne nei 146 - peciuku ventiliatoriai genda del gamyklines vienos klaidos kuria galima nesunkiai isspresti (naujas 500 lt; devetas 250 lt), prakiursta peciuko radiatoriai (devetas apie 150 lt), tada uzpila elektronika kuri stovi po jais, o ypac uzknisa kai pradeda vos vos leisti ir ant elektros po biski pila, pradeda durniuoti pirmiausia centrinis, skydelio ispejamosios lemputes ir salono apsvietimas, toliau bedu buna su gazo padeties davikliu nors tai retene beda, bet irgi pakeitimas ypatingai sudetingas o ir pati detale nauja kainuoja apie 2200 lt (deveta apie 250 lt), alkuninio veleno padeties davikliai daznai iseina, srauto matuokles irgi jautrus dalykas (jos jautrios faktiskai visoms naujoms masinoms, nauja apie 400 lt BOSCH, deveta apie 150 lt), ekologniai voztuvai irgi beda yra, jie daznai iseina, jei motoras 100kW tai nebeda - uzglusini ir dar geriau nei su veikianciu, nei 110kW jau ten sudetingiau, mes klaida ant skydelio, reikia tvarkyti - devetas ekologinis apie 200lt, variklai tai tikrai geri, nors turi jautru dalyka smagrati - devetas apie 800lt, naujas apie 2000lt, bet cia irgi jautri visu nauju masinu dalis, 1.9 JTD tos bedos neturi, bet 166 su tokiu motoru nebuvo. PATARIMAS - nepirk 166 neprijunges prie kompiuterio, t.y. nepadares profesionalios diagnostikos, kuri parodytu oro srauto matuokles darba, turbinos darba, purkstuku darba ir t.t. - varyk tik pas rimta diagnostika, nes bet koks grybas gali pazeti sakys klaidu nemeta, o tai kad matuokle jau nesamoningai ora skaiciuoja nematys, reikia suprasti ten rodomus skaiciukus pvz. oro srauto matuokle turi rodyti ant laisvu berods 150g, o gerai uzgazavus virs 800g, o jei rodys blogus skaicius kompas gedimo nerodys, o nukentes siuo atveju trauka ir kuro sanaudos, nors ir nedaug ir kas be ko patikrink pakaba pas tos srities profus, nes pvz T.A. nemato puse gedimu pakabos, nes alfa 166 tikrinama pakelta, nes nuleistai nesigirdi jokiu bedu nei tikrinnan, nei vaziuojant per duobes. ir dar butinai patikrink rida - nes gali atrodyti ledine, o buti su 400000km jau, diagnostika darant nevisi gali pamatyti originalia rida, bet faktiskai visi pamato ar jinai sukta ar ne. Ypatingai ridas atsukineja italai ir prancuzai, ypac jei masina paimta ne is savininko, o is pirikupo uzsienyje. Tai va jei diagnostika parodys nuli klaidu, visi mazgai elektriniai veikia gerai, rida neliesta, pakaba be jokiu bedu - tai imk dziaukis, beje kompiuterine diagnostika gali parodyti net akumuliatoriaus bukle, turi buti ijungus ilgas sviesas ir peciuko ventiliatoriu pastovi itampa 12, 6 - 12, 8, jei krenta labai greitai itampa pvz po keliu sekundziu berodo 11, 5 ir pan, o uzkurinejant parodo isvis 9 tada vadinasi akumuliatoriui jau arteja paskutinioji, taipogi atkreipk demes i kondicionieriaus sistema ar joje yra freono - nebuvimas rodo tik tai, kad sistema nesandari, jei taip yra tai netiek brangus remontas kiek brangus gedimo atradimas - pvz jei prakiures kondicionieriaus salono radiatorius kuris stovi po panele, o leidzia tokiu greiciu kad tik per menesi iseina (sistemoje spaudimas turi buti 14-16 bar.), ir salono oro apytakos sklende - jei ten rodys klaida 99% kad neskelndes varikliukas sugedes o suluzus sklende - ten jau as ismasciau kaip sutvarkyti, bet darbo nemazai. Tai tiek, gal pagelbejau kazkiek.
|
14 |
10-12-12 |