Vartotojas
2010-12-12 11:32
sveiki noreciau patarimu del AR166 2, 4JTD kaip issirinkti normalesne nes kainu skirtumas dar nereiskia kad brangesne geresne...pats vazineju mazuoju AR146 bokseriuku...tai manes nebaugina vaziuokles detaliu kainos zinau kiek kiek kas kainuoja cia normalu.... mane domintu elektrine dalis pas AR166 2, 4JTD kaip jinai ir varikliukai
Vartotojas
2010-12-12 17:09
Nu 146 ir 166 pakaba skiriasi kaip diena ir naktis kainos originliu daliu irgi gerokai brangiau 166 - vien prieki sudeti visa originaliomis dalimis apie 1700lt, o dar kur galas - ji perdeti visa dar tiek pat, o pakabos 146 laiko gerokai ilgiau nei 166 turejau 5 alfas ir uzsiimam pakabu remontu jau 10 metu, aisku gali restauruoti pakaba - tada priekis ir galas kapitaliai tikrai tilpsi 2000lt plius gausi garantija. Elektrine dalis jautresne nei 146 - peciuku ventiliatoriai genda del gamyklines vienos klaidos kuria galima nesunkiai isspresti (naujas 500 lt; devetas 250 lt), prakiursta peciuko radiatoriai (devetas apie 150 lt), tada uzpila elektronika kuri stovi po jais, o ypac uzknisa kai pradeda vos vos leisti ir ant elektros po biski pila, pradeda durniuoti pirmiausia centrinis, skydelio ispejamosios lemputes ir salono apsvietimas, toliau bedu buna su gazo padeties davikliu nors tai retene beda, bet irgi pakeitimas ypatingai sudetingas o ir pati detale nauja kainuoja apie 2200 lt (deveta apie 250 lt), alkuninio veleno padeties davikliai daznai iseina, srauto matuokles irgi jautrus dalykas (jos jautrios faktiskai visoms naujoms masinoms, nauja apie 400 lt BOSCH, deveta apie 150 lt), ekologniai voztuvai irgi beda yra, jie daznai iseina, jei motoras 100kW tai nebeda - uzglusini ir dar geriau nei su veikianciu, nei 110kW jau ten sudetingiau, mes klaida ant skydelio, reikia tvarkyti - devetas ekologinis apie 200lt, variklai tai tikrai geri, nors turi jautru dalyka smagrati - devetas apie 800lt, naujas apie 2000lt, bet cia irgi jautri visu nauju masinu dalis, 1.9 JTD tos bedos neturi, bet 166 su tokiu motoru nebuvo.
PATARIMAS - nepirk 166 neprijunges prie kompiuterio, t.y. nepadares profesionalios diagnostikos, kuri parodytu oro srauto matuokles darba, turbinos darba, purkstuku darba ir t.t. - varyk tik pas rimta diagnostika, nes bet koks grybas gali pazeti sakys klaidu nemeta, o tai kad matuokle jau nesamoningai ora skaiciuoja nematys, reikia suprasti ten rodomus skaiciukus pvz. oro srauto matuokle turi rodyti ant laisvu berods 150g, o gerai uzgazavus virs 800g, o jei rodys blogus skaicius kompas gedimo nerodys, o nukentes siuo atveju trauka ir kuro sanaudos, nors ir nedaug ir kas be ko patikrink pakaba pas tos srities profus, nes pvz T.A. nemato puse gedimu pakabos, nes alfa 166 tikrinama pakelta, nes nuleistai nesigirdi jokiu bedu nei tikrinnan, nei vaziuojant per duobes. ir dar butinai patikrink rida - nes gali atrodyti ledine, o buti su 400000km jau, diagnostika darant nevisi gali pamatyti originalia rida, bet faktiskai visi pamato ar jinai sukta ar ne. Ypatingai ridas atsukineja italai ir prancuzai, ypac jei masina paimta ne is savininko, o is pirikupo uzsienyje.
Tai va jei diagnostika parodys nuli klaidu, visi mazgai elektriniai veikia gerai, rida neliesta, pakaba be jokiu bedu - tai imk dziaukis, beje kompiuterine diagnostika gali parodyti net akumuliatoriaus bukle, turi buti ijungus ilgas sviesas ir peciuko ventiliatoriu pastovi itampa 12, 6 - 12, 8, jei krenta labai greitai itampa pvz po keliu sekundziu berodo 11, 5 ir pan, o uzkurinejant parodo isvis 9 tada vadinasi akumuliatoriui jau arteja paskutinioji, taipogi atkreipk demes i kondicionieriaus sistema ar joje yra freono - nebuvimas rodo tik tai, kad sistema nesandari, jei taip yra tai netiek brangus remontas kiek brangus gedimo atradimas - pvz jei prakiures kondicionieriaus salono radiatorius kuris stovi po panele, o leidzia tokiu greiciu kad tik per menesi iseina (sistemoje spaudimas turi buti 14-16 bar.), ir salono oro apytakos sklende - jei ten rodys klaida 99% kad neskelndes varikliukas sugedes o suluzus sklende - ten jau as ismasciau kaip sutvarkyti, bet darbo nemazai. Tai tiek, gal pagelbejau kazkiek.
PATARIMAS - nepirk 166 neprijunges prie kompiuterio, t.y. nepadares profesionalios diagnostikos, kuri parodytu oro srauto matuokles darba, turbinos darba, purkstuku darba ir t.t. - varyk tik pas rimta diagnostika, nes bet koks grybas gali pazeti sakys klaidu nemeta, o tai kad matuokle jau nesamoningai ora skaiciuoja nematys, reikia suprasti ten rodomus skaiciukus pvz. oro srauto matuokle turi rodyti ant laisvu berods 150g, o gerai uzgazavus virs 800g, o jei rodys blogus skaicius kompas gedimo nerodys, o nukentes siuo atveju trauka ir kuro sanaudos, nors ir nedaug ir kas be ko patikrink pakaba pas tos srities profus, nes pvz T.A. nemato puse gedimu pakabos, nes alfa 166 tikrinama pakelta, nes nuleistai nesigirdi jokiu bedu nei tikrinnan, nei vaziuojant per duobes. ir dar butinai patikrink rida - nes gali atrodyti ledine, o buti su 400000km jau, diagnostika darant nevisi gali pamatyti originalia rida, bet faktiskai visi pamato ar jinai sukta ar ne. Ypatingai ridas atsukineja italai ir prancuzai, ypac jei masina paimta ne is savininko, o is pirikupo uzsienyje.
Tai va jei diagnostika parodys nuli klaidu, visi mazgai elektriniai veikia gerai, rida neliesta, pakaba be jokiu bedu - tai imk dziaukis, beje kompiuterine diagnostika gali parodyti net akumuliatoriaus bukle, turi buti ijungus ilgas sviesas ir peciuko ventiliatoriu pastovi itampa 12, 6 - 12, 8, jei krenta labai greitai itampa pvz po keliu sekundziu berodo 11, 5 ir pan, o uzkurinejant parodo isvis 9 tada vadinasi akumuliatoriui jau arteja paskutinioji, taipogi atkreipk demes i kondicionieriaus sistema ar joje yra freono - nebuvimas rodo tik tai, kad sistema nesandari, jei taip yra tai netiek brangus remontas kiek brangus gedimo atradimas - pvz jei prakiures kondicionieriaus salono radiatorius kuris stovi po panele, o leidzia tokiu greiciu kad tik per menesi iseina (sistemoje spaudimas turi buti 14-16 bar.), ir salono oro apytakos sklende - jei ten rodys klaida 99% kad neskelndes varikliukas sugedes o suluzus sklende - ten jau as ismasciau kaip sutvarkyti, bet darbo nemazai. Tai tiek, gal pagelbejau kazkiek.
Vartotojas
2010-12-12 18:07
2010-12-12
17:09 rašė:
Nu 146 ir 166 pakaba skiriasi kaip diena ir naktis :D kainos originliu daliu irgi gerokai brangiau 166 - vien prieki sudeti visa originaliomis dalimis apie 1700lt, o dar kur galas - ji perdeti visa dar tiek pat, o pakabos 146 laiko gerokai ilgiau nei 166 :D turejau 5 alfas ir uzsiimam pakabu remontu jau 10 metu, aisku gali restauruoti pakaba - tada priekis ir galas kapitaliai tikrai tilpsi 2000lt plius gausi garantija. Elektrine dalis jautresne nei 146 - peciuku ventiliatoriai genda del gamyklines vienos klaidos kuria galima nesunkiai isspresti (naujas 500 lt; devetas 250 lt), prakiursta peciuko radiatoriai (devetas apie 150 lt), tada uzpila elektronika kuri stovi po jais, o ypac uzknisa kai pradeda vos vos leisti ir ant elektros po biski pila, pradeda durniuoti pirmiausia centrinis, skydelio ispejamosios lemputes ir salono apsvietimas, toliau bedu buna su gazo padeties davikliu nors tai retene beda, bet irgi pakeitimas ypatingai sudetingas o ir pati detale nauja kainuoja apie 2200 lt (deveta apie 250 lt), alkuninio veleno padeties davikliai daznai iseina, srauto matuokles irgi jautrus dalykas (jos jautrios faktiskai visoms naujoms masinoms, nauja apie 400 lt BOSCH, deveta apie 150 lt), ekologniai voztuvai irgi beda yra, jie daznai iseina, jei motoras 100kW tai nebeda - uzglusini ir dar geriau nei su veikianciu, nei 110kW jau ten sudetingiau, mes klaida ant skydelio, reikia tvarkyti - devetas ekologinis apie 200lt, variklai tai tikrai geri, nors turi jautru dalyka smagrati - devetas apie 800lt, naujas apie 2000lt, bet cia irgi jautri visu nauju masinu dalis, 1.9 JTD tos bedos neturi, bet 166 su tokiu motoru nebuvo.
PATARIMAS - nepirk 166 neprijunges prie kompiuterio, t.y. nepadares profesionalios diagnostikos, kuri parodytu oro srauto matuokles darba, turbinos darba, purkstuku darba ir t.t. - varyk tik pas rimta diagnostika, nes bet koks grybas gali pazeti sakys klaidu nemeta, o tai kad matuokle jau nesamoningai ora skaiciuoja nematys, reikia suprasti ten rodomus skaiciukus pvz. oro srauto matuokle turi rodyti ant laisvu berods 150g, o gerai uzgazavus virs 800g, o jei rodys blogus skaicius kompas gedimo nerodys, o nukentes siuo atveju trauka ir kuro sanaudos, nors ir nedaug ir kas be ko patikrink pakaba pas tos srities profus, nes pvz T.A. nemato puse gedimu pakabos, nes alfa 166 tikrinama pakelta, nes nuleistai nesigirdi jokiu bedu nei tikrinnan, nei vaziuojant per duobes. ir dar butinai patikrink rida - nes gali atrodyti ledine, o buti su 400000km jau, diagnostika darant nevisi gali pamatyti originalia rida, bet faktiskai visi pamato ar jinai sukta ar ne. Ypatingai ridas atsukineja italai ir prancuzai, ypac jei masina paimta ne is savininko, o is pirikupo uzsienyje.
Tai va jei diagnostika parodys nuli klaidu, visi mazgai elektriniai veikia gerai, rida neliesta, pakaba be jokiu bedu - tai imk dziaukis, beje kompiuterine diagnostika gali parodyti net akumuliatoriaus bukle, turi buti ijungus ilgas sviesas ir peciuko ventiliatoriu pastovi itampa 12, 6 - 12, 8, jei krenta labai greitai itampa pvz po keliu sekundziu berodo 11, 5 ir pan, o uzkurinejant parodo isvis 9 tada vadinasi akumuliatoriui jau arteja paskutinioji, taipogi atkreipk demes i kondicionieriaus sistema ar joje yra freono - nebuvimas rodo tik tai, kad sistema nesandari, jei taip yra tai netiek brangus remontas kiek brangus gedimo atradimas - pvz jei prakiures kondicionieriaus salono radiatorius kuris stovi po panele, o leidzia tokiu greiciu kad tik per menesi iseina (sistemoje spaudimas turi buti 14-16 bar.), ir salono oro apytakos sklende - jei ten rodys klaida 99% kad neskelndes varikliukas sugedes o suluzus sklende - ten jau as ismasciau kaip sutvarkyti, bet darbo nemazai. Tai tiek, gal pagelbejau kazkiek.
PATARIMAS - nepirk 166 neprijunges prie kompiuterio, t.y. nepadares profesionalios diagnostikos, kuri parodytu oro srauto matuokles darba, turbinos darba, purkstuku darba ir t.t. - varyk tik pas rimta diagnostika, nes bet koks grybas gali pazeti sakys klaidu nemeta, o tai kad matuokle jau nesamoningai ora skaiciuoja nematys, reikia suprasti ten rodomus skaiciukus pvz. oro srauto matuokle turi rodyti ant laisvu berods 150g, o gerai uzgazavus virs 800g, o jei rodys blogus skaicius kompas gedimo nerodys, o nukentes siuo atveju trauka ir kuro sanaudos, nors ir nedaug ir kas be ko patikrink pakaba pas tos srities profus, nes pvz T.A. nemato puse gedimu pakabos, nes alfa 166 tikrinama pakelta, nes nuleistai nesigirdi jokiu bedu nei tikrinnan, nei vaziuojant per duobes. ir dar butinai patikrink rida - nes gali atrodyti ledine, o buti su 400000km jau, diagnostika darant nevisi gali pamatyti originalia rida, bet faktiskai visi pamato ar jinai sukta ar ne. Ypatingai ridas atsukineja italai ir prancuzai, ypac jei masina paimta ne is savininko, o is pirikupo uzsienyje.
Tai va jei diagnostika parodys nuli klaidu, visi mazgai elektriniai veikia gerai, rida neliesta, pakaba be jokiu bedu - tai imk dziaukis, beje kompiuterine diagnostika gali parodyti net akumuliatoriaus bukle, turi buti ijungus ilgas sviesas ir peciuko ventiliatoriu pastovi itampa 12, 6 - 12, 8, jei krenta labai greitai itampa pvz po keliu sekundziu berodo 11, 5 ir pan, o uzkurinejant parodo isvis 9 tada vadinasi akumuliatoriui jau arteja paskutinioji, taipogi atkreipk demes i kondicionieriaus sistema ar joje yra freono - nebuvimas rodo tik tai, kad sistema nesandari, jei taip yra tai netiek brangus remontas kiek brangus gedimo atradimas - pvz jei prakiures kondicionieriaus salono radiatorius kuris stovi po panele, o leidzia tokiu greiciu kad tik per menesi iseina (sistemoje spaudimas turi buti 14-16 bar.), ir salono oro apytakos sklende - jei ten rodys klaida 99% kad neskelndes varikliukas sugedes o suluzus sklende - ten jau as ismasciau kaip sutvarkyti, bet darbo nemazai. Tai tiek, gal pagelbejau kazkiek.
na as cia esu taip uzmetes aki i keles masinytes vilniuje bet tik kiek supratau vazinetos lt nors cia vel priklauso nuo savininko vieni priziuri kiti vaziuoja kol vaziuoja atsiranda bedu parduoda.. dar kiek girdejau neapsimoka pirkti AR parvarytu is prancuzu nes buna nugainiota pakaba ir turbinos beveik visu buna jau link pabaigos .....
Vartotojas
2010-12-12 18:21
Ar is italijos ar is prancuzijos ar is vokietijo, jokio skirtumo - tikrinti visas reikia vienodai, gali buti is prancuzijos ideali, o is vokietijos vos gyva, as is prancuzijos pasiemiau x-trail - nu kaip is gamyklos visi parametrai ir t.t. kaip naujos, visos grandines pakeistos, visi tepalai, visi filtrai, stabdziu diskai, kaladeles, slangutes, nes sankabos slangute nauja, aptarnavimas oficialiame servise iki pat kol ja paemiau, paskutinis irasas kai viskas pakeista naujai buvo 221000km, o as paemiau ja su 224000km
Vartotojas
2010-12-12 18:50
yra dar klausimelis toks kur vilniuje galima butu atlikti deagnostika nes kaip supranti as nevietinis man teks is klp atvaziuoti tai kad neklaidzioti ...ir siaip mane nelabai baugina vaziuokles susidevejimas pats galiu pasikeisti nebijau sito darbo as ir savajai AR mazylei viska keiciu tik kas baugina varikliuko darbas ir elektronika..
Vartotojas
2010-12-12 19:18
na as turejau omenyje kad variklyje nieko gero nenusimanau o tolabiau elektronikoje ir kas beko AR166JTD ....
Vartotojas
2010-12-12 20:58
2010-12-12
18:50 rašė:
yra dar klausimelis toks kur vilniuje galima butu atlikti deagnostika nes kaip supranti as nevietinis man teks is klp atvaziuoti tai kad neklaidzioti ...ir siaip mane nelabai baugina vaziuokles susidevejimas pats galiu pasikeisti nebijau sito darbo as ir savajai AR mazylei viska keiciu tik kas baugina varikliuko darbas ir elektronika..:)
Pakeisti tai gali, o i ka pakeiti nekyla klausimas? pvz uz viena sake moketi nebijai kokiu 250lt, o sakiu tai keturios priekyje, plius traukes, o ar mates galine pakaba? Butu idomu pazeti kaip tu ten pats ja tvarkytum ten salenbloku be kelto nepakeisi mazuju niekaip ir ant duobes su domkratu net sakiu neissiimsi, nors labai knisanti gal ir imanoma o dar stabilizatorius gale stovi toks su uzvirintomis gumomis. Ten tau ne 146 alfa, kuria gali ant betkokio kiemo isrinkti ir sudeti ir dalys kur kainuoja centus, o atrestauravu laiko ilgiausiai, su 166 nieko panasaus. O pasitikrinti gali daug kur www.autobrava.lt; www.alfaservisas.lt; www.autoprizme.lt, rekomenduoju alfaservisas.lt, ten kains normalios ir zmones zino ka daro, arba autobrava.lt - ten surasys viska nuo a iki z.
Vartotojas
2010-12-12 21:04
2010-12-12
19:18 rašė:
na as turejau omenyje kad variklyje nieko gero nenusimanau o tolabiau elektronikoje ir kas beko AR166JTD ....
uzeik i www.alfaklubas.lt ir pasinaudok paieska apie alfa 166 ir rasi daug informacijos ir dar karta perskaityk ka tau parasiau cia tada ir spresk ka daryti
Vartotojas
2010-12-12 21:04
didelis dekui uz patarimus ...tikrai vertingi.....diagnostika itilpsiu i 300 lt...
Vartotojas
2010-12-12 21:08
2010-12-12
21:04 rašė:
didelis dekui uz patarimus ...tikrai vertingi.....diagnostika itilpsiu i 300 lt...
jo autobravoje apie 300-400lt rimta diagnotika, alfaservise gal kiek maziau
Vartotojas
2010-12-12 21:17
2010-12-12
19:18 rašė:
na as turejau omenyje kad variklyje nieko gero nenusimanau o tolabiau elektronikoje ir kas beko AR166JTD ....
2010-12-12
21:04 rašė:
uzeik i www.alfaklubas.lt ir pasinaudok paieska apie alfa 166 ir rasi daug informacijos ir dar karta perskaityk ka tau parasiau cia tada ir spresk ka daryti
labai didelis dekui uz info.... tiek visur jau visko prisiskaiciau visuose forumose kur kas su AR166 susiije net pagalvojus tiek knygu kogero nesu perskaites labai daug nuomoniu patarimu tiek is fanu kurie dievina ir vertina sias masinas tiek is tu kas joms prijaucia... vienapusiskai galutinai apsisprendziau pirkti AR166JTD... nes man patinka sios masinos na mazesniems atstumams buciau rinkesis AR spider 3, 0 nes zinau tai puikus auto teko pasivazinet bet teks ilgesni atstumai tai norisi konforto
Vartotojas
2010-12-12 21:26
dar vienas klausimelis cia man vienas draugas parase jis uzsijima parvarineja angliskas masinas ant daliu ardimui jis man pasiulima dave is angliskos masinos issimontuoti visa pakaba ir tuos mazgus atiduoti restauracijai nes suprantama tai uzima laiko ir sako turesi visada atsargai ka tu apie tai manytai tuo labiau kad man ta seniena nieko nekainuotu....
Vartotojas
2010-12-13 00:14
2010-12-12
21:26 rašė:
dar vienas klausimelis cia man vienas draugas parase jis uzsijima parvarineja angliskas masinas ant daliu ardimui jis man pasiulima dave is angliskos masinos issimontuoti visa pakaba ir tuos mazgus atiduoti restauracijai nes suprantama tai uzima laiko ir sako turesi visada atsargai :) ka tu apie tai manytai tuo labiau kad man ta seniena nieko nekainuotu....
Nu cia jei tau draugas tik parduotu papigiai tos pakabos dalis tai dziaukis - pvz. lauzyne klebanti apatine 166 viena sake kainuoja 200lt (cia panevezyje, vilniuje biski pigiau, o klaipedoje isvis yra striuka su alfa romeo dalimis) va tau ir seniena be to kam restauruoti jei detale gera - ismontavai, pazejai kas bloga ta restauravai, kas gera ta palikai.
Vartotojas
2010-12-13 21:30
2010-12-12
18:50 rašė:
yra dar klausimelis toks kur vilniuje galima butu atlikti deagnostika nes kaip supranti as nevietinis man teks is klp atvaziuoti tai kad neklaidzioti ...ir siaip mane nelabai baugina vaziuokles susidevejimas pats galiu pasikeisti nebijau sito darbo as ir savajai AR mazylei viska keiciu tik kas baugina varikliuko darbas ir elektronika..:)
860524400
gali kreiptis pas mane.apziuresim tavo isrenkta alfa-padarysim diagnostika visos masynos:Prakratysiu pakaba-patikrinsiu geometrija, kompiuterine diagnostika atliksiu
gali kreiptis pas mane.apziuresim tavo isrenkta alfa-padarysim diagnostika visos masynos:Prakratysiu pakaba-patikrinsiu geometrija, kompiuterine diagnostika atliksiu
Jūsų žinutė |
|