Perdarom (117)
Paieška forume
Pranešimai | Atsakymai | Autorius | |
---|---|---|---|
anglisku automobiliu perdarymas
perdarom angliskus automobilius ir mikroautobusus i europinius, taipogi surandam reikiamas detales vairo perkelimui, tvarkome nepavykusiai perdarytus automobilius.daugiau info 860548992 silute
|
1 |
14-03-21 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
Dėl netinkamo turinio žinutė pašalinta
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
ane? tai gal tau sureguliuot turbina ant atmosferinio kad optimaliai weiktu irgi smulkmena?
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
tai pirkit kas norit tuos wariklius, bet kitas variklis uz 300lt arkliuku tikrai nedades....
|
116 |
aiwa
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
jei kazka domins turbo idejimas ar bet koks auto remontas bei perdarymas rasykit geriau sms nr 864836795
|
116 |
aiwa
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
moderna turejo, o gal tebeturi komplektus plytom, tai is 2.5 spaudzia 280ag ir 350 nm 0-100 per 6.0s
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
nusiperka 1.6 motorus pamato kad per mazai tai prasideda turbo klausimai, bet biudzetas 500 ltismokit pardavinet triperius o ne zenytis su visokiais tiuningais beverciais.tai pirkit iskart 2.8 o jai dar paturbinsi tai tikrai pajusi rezultata ir bus projektas
|
116 |
naudinga..
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
labai įvairiai, priklauso nuo perkamu daliu. Gali tilpt ir į 1000lt, darant geriau aišku kainuos daugiau.
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
mano manimu tj butu smagiau montuot turbo i toki motoriuka:
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
Sweiki.Gal kas parduodat bova ant turbos?
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
veikia panasiai kaip turbokompresorius tik ji suka ne ismetamosios dujos, bet variklis dirzu (kaip, kad generatoriu). o daro jie abu ta pati - pompuoja daugiau oro i varikli. yra kelios rusys kompresoriu - sraigtiniai, centrifuginiai. geriau uz turbokompresorius yra tai, kad nera turbo lago, blogiau - variklis praranda kazkiek galios sukdamas kompresoriu.. turbokompresorius yra "lankstesnis", lengviau kontroliuoti boosta, galima daug lengviau padidinti boosta.. siaip variklis praranda galios ir su turbina (del sunkesnio ismetamuju duju pasalinimo is cilindro), bet daug maziau.. ir turbina isnaudoja ismetamuju duju energija.. kas yra labai sveikintina ir irgi prideda turbinos efetyvumui.. turbinos spaudziamas oras kaista labiau nei kompresoriaus, nes pati turbina yra karsta del to, kad ja ikaitina ismetamosios dujos. del to reikalingas intercooleris, dauguma kompresorius veikia be intercooleriu, nors jei oro slegis aukstas tai buna ir intercooleris, bet cia daugiau su centrifuginiais kompresoriais, nes sraigtiniai kompresoriai dazniausiai buna pries pat isiurbimo kompektoriaus. yra nemazai niuansu ir sakyti, kad kompresorius yra geriau uz turbokompresoriu yra gan sunku. man asmeniskai turbokompresorius yra geresnis, nes as matau daugiau pliusu jame nei kompresoriui.
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
panasu i karbus
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
daugiau oro isiurbia per 4 sklendes nei per 1..
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
atsibusk biski.. atmosferiniui jei ipusi 0.5 saugiai jau busi "vyras". mazos cilindru kompresijos turbiniai gamykliniai varikliai pucia 0.8 bar, 1.2bar jau skaitosi aukstas slegis gamykliskai. o tu i atmosferini nori 1.2bar pusti
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
multiair su turbo neturi nieko bendro. tai yra fiato technologija. isiurbiamo oro kiekis valdomas ne droseline sklende, o isiurbimo voztuvu eiga. dart eina su 1.4 turbiniu fiato motoru su ta technologija. isores dizainas jo geras, bet variklis per silpnas ir per lepus.
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
Gal nuo motoro priklauso labiau, as vadovaujuosi hyundai mazakubaturiais Nes ju 1.5l varikliukai, atlaiko iki 300ag, pakeitus stumoklius i zemesnes kompresijos. O pakeitus i kaltinius, isvis dakuja spaust gali. Bet cia tokia salyga, jog nesu mates, kad kas auksciau 7k rpm liptu....
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
Ant vamzdzio kur eina i isiurbimo kolektoriu istatytas dar vienas papildomas kuro purkstukas, matosi ten foto nu nezinau tik zinau kad ta mazda kur is jos viskas isimta vaziavo ir sake gerai vaziavo
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
Su tokiu varikliu kas antra 323 efke vazineja nu gal ne kas anra bet daug ju yra. pas mane 323 kasikas buvo 1, 6 65kw bet tarpine prapute tai nusipirkau 323 gt 1, 8 doch 94kw dauzta tai varikli ir pravodke su kompu i mano perkrovem laikui begant nusipirkau 323 gtx 1, 8 turbo 122kw o ta db stovi nenaudojama tai kai laiko bus reiks pasiskaityt ir bandyt paekperimentuot
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
kaip supras ar viskas tinka? As sau dejau ant vamzdzio kuris eina i isiurbimo kolektoriu, pjoviau, virinau atsaka ir idejau. vakuma pajungiau ir vsiosnypscia tai gerai ir gan garsiai o kam nepatiktu galima nusukt antgali tada tyliau snypstu. jei ka sudomintu galiu video atsiust kaip pas mane dirba. O kaina 180lt butu. As 350 mokejau.
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
Sveiki visi auto manai, Būkite malonus patarkite kompanija arba žmogų kuris užsiima benzininiu variklių galios didinimu. Turiu Mercedes-Benz 300E 1986 su rida 100K ir ruošiu sau važinėjimui, bus restauruojamas ir norisi į variklį įkišti pirštus kaip po kapotu yra daug vietos, ieškau meistro kuris išmanytu darbą. Is anksto dėkoju.
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
kam turbo jei jau normalu bmw varikli nusiperki uz 300lt?
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
O kas varikliui programa parasys , patys rasot ?
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
bmw320turbo
|
116 |
aiwa
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
O turbinos itariu, nuo dyzeliniu motoru.. arba klystu..
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
kazkoki weberio karbai
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
idomu ar i pasata b4 1, 6 74kw imanoma ideti turbina ir jeigu imanoma kiek tai kainuotu
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
tu apie suderinima nieko nesakei, tik paklausei apie papraschiausia turbo uzdejimo dali.. ar sunku sureguliuoti priklauso nuo to ant ko dedi ir kiek zadi pusti
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
neapsimoka kompresorius, ypac kai pas tave jau turba stovi. daug paprasciau isideti didesne turba ir didesni intercooleri, storesni ismetimo ir isiurbimo vamzdynus nei sukti galva kaip prikabinti kompresoriu ir per kuri gala jam dirzeli nuo alkuninio pajungti. kuro sistema bet kuriuo atveju reikes tobulint ir su tuo ir su tuo. nezinau kuria vieta jis nusimano, bet labai mazai kuriom masinom yra komprosoriu "kitai", o paciam darytis nerekomenduociau. nors viskas ymanoma, bet galutinis variantas niekuo nebus pranasesnis uz turbini.. greiciausiai net atvirksciai.. nemanau, kad tom mazdom daro sraigtinius kompresorius, taip, kad lieka tik centrifuginiai.. o ju didziausias minusas tas, kad jie turi boosto kreive labai priklausoma nuo apsuku.. t.y. zemas boostas prie zemu ir didelis prie dideliu.. o tai yra blogiau nei turbo lagas. su turba boostas buna zemas prie zemu apsuku, bet labai greitai (~2000rpm dazniausiai, priklausomai nuo turbos) pasiekia darbini ir lieka pastovus iki pat max apsuku, o kompresoriaus boostas visiskai priklauso nuo variklio apsuku. afermarket kompresorius daugiau deda ant amerikietisku muscle car, nes jom skirtu kompresoriu pasirinkimas daug didesnis. butu idomu aisku suzinoti koki jis tau konkreciai varianta patare.
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
daug zaidimo su gamykliniu kompu. jei esi rimtai nusiteikes tada patarciau detis perprogramuojama kompa. manau Megasquirt pradziai pilnai uztektu, jis gana galingas, lankstus ir daug pigesnis nei kiti. ir gali pradziai palikti savo kompa prijungta prie degimo kampo valdymo (kol nejauti detonacijos), o turbos slegi ir kuro ipurskima valdyti su Megasquirtu. ir jei desi Megasquirta ir pats programuosi (kas nera taip sudetinga kaip skamba, bet patarciau pirma gerai apsiskaityti apie elektronini kuro ipurskima ir visus niuansus, nes gali blogai baigtis) tada reikes tau nusipirkti Wideband liambda zonda su kontroleriu ir matuokle, kad visada zinotum, koks tavo oro/kuro misinys. dabar klausimas del turbos, tai vien pakeitus turba nieko negausi, gali net sumazeti slegis jei tavo gamyklinis ECU turi oro srauto matuokle, nes kompas matys daugiau oro prie zemesnio slegio. jei tavo sistemoj nera oro srauto matuokles tada gali islieseti nezymiai oro/kuro misinys, bet neziauriai.. bet aisku tai nepatartina. turbos keitimas i daug didesne cia jau beveik paskutinis zingsnis. pirma turetum paruosti atitinkama kuro sistema - didesni purkstukai, adekvatus kuro siurblys ir purkstukam pritaikyta kompo programa. tada gali arba kelti gamyklines turbos slegi - jei ji dar turi rezerva, arba deti didesne ir kelti slegi tuo paciu reguliuojant degimo kampa ir ipurskiamo kuro kieki. ir reikia nepamirsti pacio variklio ir sankabos/pavaru dezes tvirtumo, nes gamyklines sankabos dazniausiai neatlaiko papildomos galios. mechanines dezes kantresnes, bet vistiek negali zinoti.
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
pats kompas kainuotu apie $350, bet be wideband liambdos nlb ka priprogramuosi, tai butu dar ~$200. dar gali buti islaidu ji pajungiant.. t.y. laidai, kai kurie davikliai ir panasiai, bet ne ka daugiau jau bus. palyginimui Accel programuojamas kompas kainuoja apie $1300. pagooglink Megasquirt, labai daug informacijos ir didele bendruomene naudotoju yra. diyautotune.com parduoda juos ir labai daug daliu jiem ir apskritai varikliu elektronines dalies tiuningui. wastegate koja tai bazinis boostas nustatomas, galima ir su ja zaisti, bet nepatartina. siaip boostas valdomas kompu, jis siuncia signala i boosto valdymo solenoida, tas solenoidas valdo slegio "signala" kuris slangute eina i wastegate aktuatoriu.. kuo maziau slegio is isiurbimo sistemos patenka i ta aktuatoriu, tuo maziau atsidaro wastegate ir tuo greiciau sukasi turbina del ko slegis buna aukstesnis.. galima ir mechaniskai "apgauti" ta sistema isleidziant dali slegio. del 0.9bar tai nemanau, kad cia jau issikvepe turba.. jei pasakysi turbos modeli tai as pasakyciau kur jos "stogas". plius su didesniu intercooleriu galima daugiau slegio duoti.
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
Is nuotrauku sunkoka pasakyti. gerai yra tai, kad wastegate isorinis, bet padarytas kaip su kirviu labai staciu kampu daug, kas nlb sveika, be to tam vamzdziui kuris eina is wastegate reiketu papildomo ismetimo vamzdzio arba sujungimo su pagrindiniu vamzdziu. aisku galima butu palikti ji atvira, bet kai wastegate atsidarys bus labai garsas "piktas" - neslopintas variklio garsas.. skonio reikalas. be to, panasu, kad turbina pati turi integruota wastegate idomus sprendimas buvo deti dar ir isorini nenuemus integruoto. tikiuosi, kad integruotas bent jau uzvirintas ir tik "bliudas" paliktas. turbos kompresoriaus puse atrodo gan nemaza, bet idomu koks modelis ir bukle. zinau jie megdavo i mazdas ir fordus deti IHI VJ11.. ji tikrai labai maza.. 1bar su 1.8L varikliu jau gali buti net per daug, o jie sugebejo juos net i Ford Probe 2.0L varikli deti.
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
vien turbos uzdeti neuzteks, jei kalbi apie dejima ant atmosferines mazdos. atmosferine mazda nematys padidejusio oro kiekio ir uzsiliesins misinys, del ko degimo temperatura bus per auksta.. dar pridek atmosferinio variklio ankstyva degima ir turesi daug bedu.. detonacija bus nesveika.. gali baigtis ir greiciausia baigsis nepataisomu varikliu.
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
didelem apsukom reikia labai tvirtu viduriu variklio ir voztuvu spyruokliu specialiu.. vien laisvo isiurbimo nlb uztektu..
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
susisiek su kauno autotechnika del stumokliu.. nes su renuskiu dalim as tau nelabai patarsiu. pas mus ju nera. o autotechnikoj jie turetu pagaminti custom dalis.
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
galbut durnas klausimas, bet ar yra lietuvoj toks meistras kuris istekintu alkunini? svaistiklius? stumoklius mazesnei kompresijai? (is kaltinio metalo) ir gal zinot koki puslapi kur siu daiktu galimetu rasti (nesiulikit ebay) konkreciau renault clio 1.8 16v 99w
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
tekintas alkuninis
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
Kad nekurt nauju temu noriu paklaust kaip veikia komppresorius? Teko girdet kad kompresorius zymiai geriau nei turbo. Tai kaip ten yra?
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
Va ziurek dar ka turiu parsivezes mazdai is norvegijos. Cia darytas turbo kitas mazdai 1, 8 doch 94kw atmosferiniam varikliui.Turiu ir tokia mazda bet ar verta det? Viskas isimta is vaziavusios mazdos. galas buvo nunestas
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
Tai tokia pati ir pas mane maciau ir as ta melyna ten ledine buvo as 5k mokejau bet kebulas pavarges buvo uztat variklis lb geras yra db pora pardavime autogide. o 15k moket tai lb daug uz tiek galima ir 323gtr paimt vo ten tai vabsie aparatas
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
man pilnai uztektu kad ipustu apie 0.8 ar 1.2 bar
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
Cia lietuvoj kaip kas moka taip ir darosi.
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
Dėl netinkamo turinio žinutė pašalinta
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
idomi tema, turiu 2.3 bmw 110kw motoriuka ir noreciau uzturbyti, turiu turbo 2.4td mazu su kolektoriu mesti ir viskas? ir dar turiu pezo 2.0-turbo 118kw berots
|
116 |
egidijus..
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
155tos dtm motoras su weberiu
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
sujungti vakuumus ir pastatyti boost kontroleri yra smulkmena..
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
kaltiniu viduriu visom "buna". t.y. juos gamina. nzn kaip dabar bet anksciau kaune budavo 250lt uz viena stumokli, reikia tik jiem arba ismatavimus duoti arba atnesti pavyzdi. dyzeliam sunkiau truputi su tiuningu. ypac jei jie nera populiarus tam reikalui. ismetimo vamzdynas aisku svarbus, nes mazina ismetamuju duju temperatura, kuri nesunkiai gali uzmusti turba, didesne turba irgi padeda. bet kuro sistema labai komplikuota, nes kai purkstukai "issisemia" tai gauti didesnius yra labai problematiska ir brangu. tas pats su kuro siurbliu. didziausia itaka duoda perprogramavimas, nes dyzeliai is gamyklos isrieda su liesesniu kuro misiniu nei jo reikia pilnam kuro sudegimui. taip yra del to, kad prie pilno sudegimo dyzelis dumina, o didziausia galia is oro/kuro misinio gaunasi tada kai misinys buna siek tiek riebesnis nei reikalingas pilnam sudegimui. pariebinus misini ir paankstinus degima iskarto jauciasi skirtumas. bet viskam yra ribos. ir kuro sistema labai trukdo isspausti daugiau arkliu. as asmeniskai net nezinau is kur gauti didesniu dyzeliniu purkstuku ar galingesni siurbli BMW, nes nesu susidures. pakalbek su rimtu tiuneriu, kuris turi dyno stenda ir kuris gerai nusimano apie dyzeline BMW kuro sistema, nes as nzn koks jos rezervas. jei pakankamai geras tada aisku turba padetu didesne ir reiketu tiuno tada jau ant dyno su oro/kuro misinio ir ismetamuju duju temperaturos davikliais, nes galima papiktinti ipurskimo kampa gana agresyviai atsizvelgiant i ismetamuju duju temperatura. ir slegi dar pakelti kazkiek. didesne turba, laisvas ismetimas/ipurskimas sumazintu temperatura ir leistu paankstinti ipurskimo kampa, kas pridetu galios.
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
kad cia jau ne karbai.. cia individualios droselines sklendes.. sitas variklis su ipurskimu...
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
i 1000 tai sunkiai tilptum
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
renuko clio 91m 1.8 16v ale tipo wiliamsas tik 1.8 f7p , noriu turbo
|
116 |
10-02-02 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
O tavo turbinine mazda323 visu varomu ratu ar tik priekiniu?
|
116 |
10-02-02 |