Amerikieciai (18)
Paieška forume
Pranešimai | Atsakymai | Autorius | |
---|---|---|---|
Bmw e46
idomu ka amerikieciai pagalvojo apie si modeli .jauciu buvo populerus tik tarp bobu
|
192 |
naudinga..
12-03-06 |
|
Septyntos kartos Escort!
tai amerikieciai irgi tap mane ir ka dabar turi , o gi visi vazineja su 6 litriniais
|
22 |
naudinga..
10-09-11 |
|
audi ar opel, padekit apsisprest?
matai veiksmautojas tame ir diela kad is visu taiman tik sitie du modeliai liko, atkrito ir japonai ir amerikieciai ir prancuzai su italais, liko tik vokieciai
|
150 |
giedzka
10-10-05 |
|
Variklio plovimas
as tai irgi atsargiai ziuriu i tokius veiksmus.Pvz amerikieciai isvis pakale, pila mineralkas ir nors ka.Kai uzpili gero tepalo, tokius brudus pakelia, kad laisvai gali uzlinkt variklis....Savaja ardem, karteris blizgaMiegu ramiau
|
30 |
maumas
16-03-15 |
|
va
Prancuzai bent jau normaliai gamina o amerikieciai nemoka is litrazo isspaust kw, pas juos didelis litrazas o kw maziau nei pas kokia khta su tokiu litrazu
|
87 |
12-03-14 |
|
JVC Garao Kolonelės 300W problemos
ivairios salys skirtingai tuos vatus skaiciuoja tikriausi ir mums yprasti yra rusiski kai kolonele S30 tai 30 jei S90 tai 90. O japonai amerikieciai vokieciai.. pas juos kitaip skaiciujas galingumas.
|
14 |
10-06-28 |
|
hyundai isvis ne masina.pritariat?
Siaip jau nebutinai amrikietiskas gali buti.Hyundai surinkineja ne tik amerikieciai ir korejieciai, Hyundai Sonatos ir kai kurie kiti modeliai gaminami Indijoje, Kinijoje, Malaizijoje, Singapure, Sudane ir Rusijoje.
|
90 |
09-12-06 |
|
Quest(Nissan)zveris ar hibridas?
Gyvai nemaciau, bet 2003m tiek 2007m atnaujintame Quest aut.pavaru deze ne japoniska, bent jau taip teigiama pristatymuose ir kataloge.O amerikieciai forumuose prakeikineja 2003-2007m questus del trapumo, europieciai-del kuro sanaudu.
|
22 |
11-04-13 |
|
Atspek automobili :)
Spekit nors varikli, pasufleruoju kad motorai tik dyzeliai nes tik tokie gali buti rimtame visureigyje.Gaminamas ne JAV, nors, kad ir kaip kazkam nepatiktu, amerikieciai turi eibe savu dyzeliniu varikliu.
|
358 |
10-05-31 |
|
Ieškau pagalbos
su motoru bedu jokiu, tfu tfu tfu kaip sako bet per 4 metus (pamirsau pamynet) didziausi finansai buvo isleisti ant rudziu sutvarkymo, nebuvo ju daug, bet nesinorejo, kad toliau rudytu ir komforto atzvilgiu amerikieciai pasikauste
|
11 |
12-07-23 |
|
saab 900
sakai "fuflo"... žinau, kad kažkada amerikiečiai kvietėsi rusu inžinierius dirbti pas save... tai kaip žinia rusiškas variklis yra šūdas?? tai ko gero ir amerikietiški varikliai bus tas pats, nes ruselis konstravo D manau ne be reikalo mano tėvas juokiasi, kad mano cherokee dirba kaip gaz53 D
|
129 |
09-10-03 |
|
Negaliu apsispresti!!
jo mano seneliu seneliui irgi taip buwo tai dabar wisos amerikoniskos shudas sakau vienareiksmiskai jei vienam nutiko nereiskia kad viesiem, ir jei amerikieciai nutuke nesugeba pasilenkt karta per menesi po kapotu pasiziuret tai cia niekas nekaltas. O apie auto zinau daug nes ilgai domiuosi ir kiek is praktikos zinau dasideda nemazai, pirkime pardavime ir rinkos kainose, taip kad....
|
57 |
11-03-17 |
|
Chrysler Stratus!!!!
reikia pilti ta oktana kuri rekomenduoja gamintojas. didesnio oktano dazniausiai visos masinos daugiau ima. kam tu tuos e pridedi prie oktanu? E85 yra beveik vien etanolis (85% etanolio). E85 oktanas yra ne 85, o apie 100. amerikieciai kitaip skaiciuoja oktana.. prie amerikietisko oktano reikia prideti 5 ir zinosi europietisko oktano atitikmeni.. pvz - 90 amerikietiskas = 95 europinis ir t.t.
|
47 |
10-01-04 |
|
Kaip teisingai prikurti automobilį?
Kai nesamoniu priklausai tai ir tiki, kad gaunasi 24 voltai. 24 voltai gautus jei nuosekliai sujungtum, t.y. 1 akumo pliusas prie masinos pliuso, 1 akumo minusas prie 2 akumo pliuso, o antras akumo minusas prie masinos minuso. kaip ir overboost sake, prie kebulo net kontaktas gali buti blogesnis. Kai kurie cia kaip ir amerikieciai: nieko apie elektra nenutuokia (nuo masinos nusitrenkt galima)
|
12 |
14-01-23 |
|
Chrysler
siaip neimciau nko is ishvardintu, bet manau geriausias variantas espace.kitu brangus islajkymas lyginant su espace nors ir ten ne kaip golfas, amerikieciai labaj daug kuro suvartoja.turejau vayageri 97m 3.3l tj valge da....ja.vnz viskas remiasi i tai ka tu nori, gali ir espace paimt su 3.l varykliu irgi valgys nemazaj.vojagerio kebulas linkes parudyt, vidasu apdajla pigi.nezinau kaip espace, bet renuskiu tarkim lagunu labaj prasta elektronika, safrane tai ten visaj kosmosas, gedimas po gedimo...
|
13 |
08-06-16 |
|
Chevrolet Camaro'95 (targa)
srry, bet sitas variantas tikrai silpnas ~160ag, 270nm iki 100 paimt jej reikia 9-10 s. taigi krauna silkes ir kregzdes siai grazuolei malku, jinai 170-180 daugiau neina, ir ziede numynus geleziuka nieko nesidaro (nebent ziedas zvyruotas D)v6 nelabai kas des i kolekcija nes tokia netures dideles vertes net po daugelio metu, bet va 5, 7 jis bus paklausus visad..Dizainas auto grazus , labai patinka bet reikia ir gero variklio v8..seip tie v6 labiau europoj paplite kaip pigesnis variantas, nes amerikieciai ju nevertina...people tend to underestimate GM's 3.4l potential because they're absolute shit
|
24 |
09-12-03 |
|
Del e39 airbago lemputes
Ok, dėl small ar big block ir hemi suprat, esu skaitęs jog su pusrutulio formos/hemi/ įpatinga degimo kamera amerikieciai labai seniai pradejo gamino ale" hemi"ankstyvuosius variklius ir ne tik crysler o ejo i daugely legendiniu modeliu(tai šituose big block hemi ir turi omeny?)kiek domėjausi tik neseniai ta pavadinima"įsikando"vienas ir užtvirtino oficialiai kažkuris gamintojas.Berods užtvirtino tada kai dar padaarė cilindrų atkungimą nuo 2006m (jeigu neklystu), labai įdomu ir ačiū tau už atsakymą.Tik problema tokia, kad skelbimuose nei DE nei SE nei LT su tokiu varikliu nėra nė vieno kito tokio o tas apie kuri kalbame yra 1995-02 men.ji zmogus atsiveze is skandinavijos pries 1, 5 metu zinau kaip benzovezi dabar siulo keisti man i du varijantus.Todel idomu is kur traukt dalis aptarnavimui tokia masina 147kw 5, 7 V8 jei ji gamino tik 1-nus metus (atsitiktinai radau kazkoki katalogeli nete).Ar imanoma jam gauti jeimkas koki agregata ar smulkme ir is kur?
|
19 |
13-11-11 |
|
kas tiksliai zino apie voyager 2,8crd varikius, kas gamina, nes nuomones pas visus skirtingos, tai italu, tai merso? radau toki straipsni
Į "Chrysler Voyager" įdėjo naują dyzelinę širdį Algirdas Skrebiškis 2004 08 20, Verslo žinios, Nr. 161, 14p., Kiti Straipsnio PDF versija "Chrysler", pirmojo pasaulyje vienatūrio išradėjas, mūsų pirkėjams neseniai pasiūlė atnaujintą "Chrysler Voyager". Be to, pirmą kartą pateikė dyzelinio variklio ir automatinės pavarų dėžės derinį. "Voyager" traukte traukia patogių ir ilgų kelionių mėgėjus. Todėl Lietuvoje perkami ir naudoti šio modelio automobiliai. Konstruotas kaupiant patyrimą - važinėjant dideliais atstumais iš vienos JAV valstijos į kitą - "Voyager" turi daug gerų savybių. Atnaujintas septynvietis "Chrysler Voyager" lengvai atpažįstamas pagal naujo dizaino priekinę dalį. Dekoratyvinės variklio apdailos grotelės bei žibintų forma atitinką naują markės stilių. Šeimyninėms kelionėms ypač tinkamas "Chrysler Voyager" Europoje atsirado prieš 15 metų. Senojo žemyno rinkai šis vienatūris nuo 1991 m. gaminamas Austrijoje veikiančioje "Steyr" gamykloje. Viena didžiausių atnaujinimo programos naujienų - turbodyzelinis 2, 8 l CRD variklio ir automatinės pavarų dėžės derinys, pirmą kartą panaudotas "Voyager" gamoje. Minėtas dyzelinis agregatas - "Mercedes-Benz" kūrinys (naudojamas ir visureigiuose "Jeep Cherokee"). Jo galia - 150 AG, didelis sukimo momentas (360 Nm/1.800-2.600 aps./min). Gamintojo duomenimis, 100 km nuvažiuoti reikia vidutiniškai 8, 4 l dyzelio (mašinos svoris - apie 2 t). Didesnės erdvės mėgėjams skirta 5 m ilgio "Voyager" versija su pailginta ratų baze (3, 03 m), pavadinta "Grand Voyager". Tokių matmenų vienatūrį drąsiai galima vadinti "autobusu", tai didžiausias vienatūris lengvųjų automobilių klasėje. Viduje įmontuotos 7 nesunkiai pagal poreikius transformuojamos kėdės. Jos patogumu gali varžytis ir su prancūziškų mašinų gamintojų produkcija. Mašinoje net telpa neišardyti dviračiai. Reikia pamėgti Amerikietiški automobiliai nuo europietiškųjų skiriasi konstravimo bei paskirties požiūriu. Užatlantėje, kur daug erdvės, platūs, tūkstančius kilometrų nusidriekę keliai, mašinos didelės, mums atrodo net gremėzdiškos, dizainas pasižymi nemažai blizgančių detalių, kartais nesaikingai prikaišiotų kur nereikia. Mašinų prietaisų skydeliai atrodo archajiškai, palyginti su europietiška elegancija ir modernumu. Ypač mygtukai, svirtelės, rankenėlės. Tačiau jie funkcionalūs, lengvai pasiekiami, automobilius ir lengva, ir patogu valdyti. Pakabos daugeliu atvejų ypač šeimos poreikiams tinkamų modelių, "minkštos", "liūliuojančios", tad važinėjantieji "aštriau" jų nemėgs. Reikia įprasti negirdėti plastiko bei apdailos detalių girgždesio - amerikiečiai net kartais nesupranta, ko mes kabinėjamės dėl tokių dalykų. Jiems nė motais net tai, jei kartais naujame automobilyje iškris prastai surinkta dalis. Visa tai būdinga ir "Grand Voyager". Taip pat Amerikoje įprasta automatinė pavarų dėžė. Išmokus ją valdyti (ne svirtį perjunginėti, bet akceleratoriumi nustatyti reikiamą jos laipsnį), pajutus didžiulės mašinos matmenis bei inercines pasekmes, 2, 8 l CRD variklio dinamikos Vilniaus gatvėse - per akis. O kamščiuose automatinė pavarų dėžė - tinginio svajonė. Patogu koja spausti "rankinio" stabdžio pedalą, patogu vaikščioti tarp sėdynių (grindys be iškyšulių, daug erdvių), patogu įlipti ar išlipti (yra dvejos šoninės durys). Sėdynių konstrukcija ideali - atlošo dalys palaiko visus vairuotojo nugaros raumenis, tad jie nepavargsta ilgoje kelionėje. Dideli veidrodžiai, aukšta sėdėsena leidžia puikiai orientuotis ir esant intensyviam eismui. Eksploatacija Dideli ratai ir ilga bazė (atstumas tarp priekinės ir galinės ašies) saugo nuo prasto kelio pasekmių. Problemiška su tokio dydžio mašina ieškoti stovėjimo vietos europietiškuose miestuose, važiuoti ankštoje erdvėje atbulam (galinio vaizdo sferiniai tonuoti veidrodėliai neinformatyvūs). "Voyager" mėgėjai, kurių Lietuvoje daug, juokauja - jei į vienatūrį įmontuotas galingas benzininis variklis, tai išsiruošus pakeliauti po užsienį reikia susitaikyti su tuo, kad bus vykstama ne nuo vieno miesto iki kito, o nuo degalinės iki degalinės. Dyzelinis variklis suteikia daugiau laisvės. Anot gamintojų, vidutinės "Grand Voyager" su CRD sąnaudos 100 km - 8, 5 l, bet pavažiavus po miestą bei plentu ramiu režimu 400 km VŽ gavo 9, 2 l rezultatą. Tad didelio 75 l degalų bako užteks 700- 800 km. Anot "Chrysler" atstovų Lietuvoje, eksploatacijos "Chrysler Voyager/"Grand Voyager" su naujuoju CRD varikliu išlaidos 100.000 km - per 3.000 Lt. Šio modelio žinovai teigia, kad visų nuo 1996 m. gaminamų "Voyager" varikliai yra patvarūs ir patikimi, o 1996 m.-2000 m. gamintų automatinės pavarų dėžės laiko apie 150.000-200.000 km, po to reikia jas perrinkti (tai kainuoja 1.000-1.500 Lt). Naujos kartos "Voyager", gaminamų nuo 2001 m., dažnokai genda pakabos. Atsarginių detalių servisai gauna iš sandėlių Vokietijoje, pristatymo laikas - apie savaitę. tai kaip is tikro?
|
12 |
10-02-26 |