Vartotojas
2017-05-10 17:38
Ar verta pirkti hibridinį automobilį ar visgi geriau pilnas elektromobilis?
electrohead
5 / 0
2017-05-11 14:15
Labai jau abstraktus klausimas, žiūrint kokį hibridą su kokiu elektromobiliu lyginsi...
Bet bet kuriuo atvėju verta rinktis pilnai elektrinį jei jo nuvažiavimo atstumas yra bent jau ~300 km. Arba jei niekada iš miesto neišvažiuoji tai užteks ir iki 100 km...
Bet bet kuriuo atvėju verta rinktis pilnai elektrinį jei jo nuvažiavimo atstumas yra bent jau ~300 km. Arba jei niekada iš miesto neišvažiuoji tai užteks ir iki 100 km...
ElectroHead
Vartotojas
2017-05-11 16:03
2017-05-11
14:15 electrohead rašė:
Labai jau abstraktus klausimas, žiūrint kokį hibridą su kokiu elektromobiliu lyginsi...
Bet bet kuriuo atvėju verta rinktis pilnai elektrinį jei jo nuvažiavimo atstumas yra bent jau ~300 km. Arba jei niekada iš miesto neišvažiuoji tai užteks ir iki 100 km...
Bet bet kuriuo atvėju verta rinktis pilnai elektrinį jei jo nuvažiavimo atstumas yra bent jau ~300 km. Arba jei niekada iš miesto neišvažiuoji tai užteks ir iki 100 km...
Pamiršom pridurti-rimtesnės žiemos metu važinėti beveik neįmanoma arba žiauriai sudėtinga.Problemos su salono šidymu, apipūtimu, realiam geram apip9timui ir šildymui reikia papildomo DYZELINIO ŠILDYTUVO ar webastos, jeim jų nėra-smarkiai sodina baterijas ir nepakanka to el.pašildymo, o palikus lauke kai bent - 3 šalčio-akumai nudusta , neretai visai nevažiuoja arba nudusta pakeliui į darbą kurnors kamštyje, į darbą turint el.mobilį lengviausia nukakti bėgte, su sport apranga(kaip daraun pvz aš), arba vienintelė išeitis šaltesniu oru vykti elektromobiliu-naktį jį laikyti šiltame garaže ir išvykti maximaliai pakrovus.Tačiau tai nė kiek neišprendžia salono šildymo ir langų apipūtimo keblumų
Paprasčiausias sprendimas daryti kaip daro tarkime suomiai, danai ir švedai:žiemą į darbus važiuoja dviračiais arba metro, o el mobiliukais -tik vasarą.
Aš čia kalbu apie mini elektromobilius, su rimtais tik elektra varomais neesu susidūręs.
Pasakysiu paprasčiau, ar įsivaizduojate, kiek energijos IŠLEKIA NORINT SUŠILDYTI EL.RADIATORIUMI NEDIDELĮ KABINETUKĄ AR DIRBUVĖLES?Pats brangiausias ir daugiausiai elektros suryjantis šildymas.Tačiau jam naudiojame elektrą ne iš baterijų, o iš tinklo 220.
Mano bičiulis ŽIEMĄ Vokietijoje su BMW elmobiliu važiuoja 30km į darbą poliklinikoje, vos nukanka, atvažiuja dvesiančiom baterijom ir prie darbo palieka krauti mašiniuką, kad galėtų grįžti atgal namo.
Paprasčiausias sprendimas daryti kaip daro tarkime suomiai, danai ir švedai:žiemą į darbus važiuoja dviračiais arba metro, o el mobiliukais -tik vasarą.
Aš čia kalbu apie mini elektromobilius, su rimtais tik elektra varomais neesu susidūręs.
Pasakysiu paprasčiau, ar įsivaizduojate, kiek energijos IŠLEKIA NORINT SUŠILDYTI EL.RADIATORIUMI NEDIDELĮ KABINETUKĄ AR DIRBUVĖLES?Pats brangiausias ir daugiausiai elektros suryjantis šildymas.Tačiau jam naudiojame elektrą ne iš baterijų, o iš tinklo 220.
Mano bičiulis ŽIEMĄ Vokietijoje su BMW elmobiliu važiuoja 30km į darbą poliklinikoje, vos nukanka, atvažiuja dvesiančiom baterijom ir prie darbo palieka krauti mašiniuką, kad galėtų grįžti atgal namo.
electrohead
5 / 0
2017-05-12 10:19
2017-05-11
14:15 electrohead rašė:
Labai jau abstraktus klausimas, žiūrint kokį hibridą su kokiu elektromobiliu lyginsi...
Bet bet kuriuo atvėju verta rinktis pilnai elektrinį jei jo nuvažiavimo atstumas yra bent jau ~300 km. Arba jei niekada iš miesto neišvažiuoji tai užteks ir iki 100 km...
Bet bet kuriuo atvėju verta rinktis pilnai elektrinį jei jo nuvažiavimo atstumas yra bent jau ~300 km. Arba jei niekada iš miesto neišvažiuoji tai užteks ir iki 100 km...
2017-05-11
16:03 rašė:
Pamiršom pridurti-rimtesnės žiemos metu važinėti beveik neįmanoma arba žiauriai sudėtinga.Problemos su salono šidymu, apipūtimu, realiam geram apip9timui ir šildymui reikia papildomo DYZELINIO ŠILDYTUVO ar webastos, jeim jų nėra-smarkiai sodina baterijas ir nepakanka to el.pašildymo, o palikus lauke kai bent - 3 šalčio-akumai nudusta , neretai visai nevažiuoja arba nudusta pakeliui į darbą kurnors kamštyje, į darbą turint el.mobilį lengviausia nukakti bėgte, su sport apranga(kaip daraun pvz aš):lol::lol::lol:, arba vienintelė išeitis šaltesniu oru vykti elektromobiliu-naktį jį laikyti šiltame garaže ir išvykti maximaliai pakrovus.Tačiau tai nė kiek neišprendžia salono šildymo ir langų apipūtimo keblumų:smilewink:
Paprasčiausias sprendimas daryti kaip daro tarkime suomiai, danai ir švedai:žiemą į darbus važiuoja dviračiais arba metro, o el mobiliukais -tik vasarą.
Aš čia kalbu apie mini elektromobilius, su rimtais tik elektra varomais neesu susidūręs.
Pasakysiu paprasčiau, ar įsivaizduojate, kiek energijos IŠLEKIA NORINT SUŠILDYTI EL.RADIATORIUMI NEDIDELĮ KABINETUKĄ AR DIRBUVĖLES?Pats brangiausias ir daugiausiai elektros suryjantis šildymas.Tačiau jam naudiojame elektrą ne iš baterijų, o iš tinklo 220.
Mano bičiulis ŽIEMĄ Vokietijoje su BMW elmobiliu važiuoja 30km į darbą poliklinikoje, vos nukanka, atvažiuja dvesiančiom baterijom ir prie darbo palieka krauti mašiniuką, kad galėtų grįžti atgal namo.:thumbup:
Paprasčiausias sprendimas daryti kaip daro tarkime suomiai, danai ir švedai:žiemą į darbus važiuoja dviračiais arba metro, o el mobiliukais -tik vasarą.
Aš čia kalbu apie mini elektromobilius, su rimtais tik elektra varomais neesu susidūręs.
Pasakysiu paprasčiau, ar įsivaizduojate, kiek energijos IŠLEKIA NORINT SUŠILDYTI EL.RADIATORIUMI NEDIDELĮ KABINETUKĄ AR DIRBUVĖLES?Pats brangiausias ir daugiausiai elektros suryjantis šildymas.Tačiau jam naudiojame elektrą ne iš baterijų, o iš tinklo 220.
Mano bičiulis ŽIEMĄ Vokietijoje su BMW elmobiliu važiuoja 30km į darbą poliklinikoje, vos nukanka, atvažiuja dvesiančiom baterijom ir prie darbo palieka krauti mašiniuką, kad galėtų grįžti atgal namo.:thumbup:
Taip jūs visiškai teisus, kaip ir visos baterijos žiemą jos laiko trumpiau, ne tik dėl to kad reikia šildymą pastoviai palaikyti automobilio salone, bet ir dėl savo fizikinių savybių.
Pvz. Tesla lietuviškos žiemos metu nuvažiuojamas atstumas laikant ją lauke, nukrenta maždaug dvigubai lyginant su vasaros rėžimu.
Vėl gi jei jūs turite namą ir garažą kur galite laikyti elektromobilį tai tokios ryškios problemos neturėsite, nes automobilis ir jo baterija bus šilti.
O elektromobiliai tobulėja akyse, pažiūrėkite į nesenai pristatytą Opel Ampera-e (Chevrolet Bolt JAV rinkos analogas) kuris kaip gamintojas deklaruoja nuvažiuoja net iki ~500km!
Tad viskas priklauso nuo jūsų pasirinkimo, o ir žiemos lietuvoje jau visai nebežiemiškos
Pvz. Tesla lietuviškos žiemos metu nuvažiuojamas atstumas laikant ją lauke, nukrenta maždaug dvigubai lyginant su vasaros rėžimu.
Vėl gi jei jūs turite namą ir garažą kur galite laikyti elektromobilį tai tokios ryškios problemos neturėsite, nes automobilis ir jo baterija bus šilti.
O elektromobiliai tobulėja akyse, pažiūrėkite į nesenai pristatytą Opel Ampera-e (Chevrolet Bolt JAV rinkos analogas) kuris kaip gamintojas deklaruoja nuvažiuoja net iki ~500km!
Tad viskas priklauso nuo jūsų pasirinkimo, o ir žiemos lietuvoje jau visai nebežiemiškos
ElectroHead
Vartotojas
2018-06-03 10:12
Pilna elektra pirmiausia yra tyla ir komfortas ir malonumas vairuoti. Hibridas po kelių metų vistiek bus barškalas, plius jų baterijos dažniausiai neturi jokio temperatūrinio palaikymo (thermal management) kaip turi pilnai elektriniai (ne visi, leafas pvz neturi, bet BMW i3, Teslos visos, Fiat 500E ir kt turi). Taigi baterija susidrožia gana greitai, hibrido nesu turėjęs, bet kiek važiuoju su citybee dar sąlyginai nesenos kai kurios mašinos apskritai jungia EV, nes tapla kritusi.
Kas čia pasakoja kad iki darbo 30km su BEV nenuvaziuoja tai gal elektromobilis 15m senumo, bet ir tai matyt gedimas. Kad žmonės stato webasto pašildymus, taip, taupo Ah, bet manau visai be reikalo, elektromobiliais reikia važinėti mieste, o dideliems atstumams turėti kitą auto. Mieste 100km pilnai pakanka.
Kas čia pasakoja kad iki darbo 30km su BEV nenuvaziuoja tai gal elektromobilis 15m senumo, bet ir tai matyt gedimas. Kad žmonės stato webasto pašildymus, taip, taupo Ah, bet manau visai be reikalo, elektromobiliais reikia važinėti mieste, o dideliems atstumams turėti kitą auto. Mieste 100km pilnai pakanka.
Vartotojas
2018-08-29 17:34
o kokius geriau rinktis hibridinius? Neseniai susidūriau su problema, kad jeigu sugenda generatorius ar akumuliatorius, tai sako, jog kainuoja daugiau nei pusė auto kainos. ar čia normalu? o tai jeigu taip nutinka elektromobiliui tai jau išvis taisyti nebeverta?
maumas
7658 / 0
2018-08-30 11:42
2018-08-29
17:34 rašė:
o kokius geriau rinktis hibridinius? Neseniai susidūriau su problema, kad jeigu sugenda generatorius ar akumuliatorius, tai sako, jog kainuoja daugiau nei pusė auto kainos. ar čia normalu? o tai jeigu taip nutinka elektromobiliui tai jau išvis taisyti nebeverta?
atsakau-nenormalu.Bet tai niekam neidomu.Tokios masinos perkamos kaip imanoma naujesnes.Kitaip galima tureti nuotykiu "uz brangiai"Pazistu viena turinti jau eile metu Lexus RX hibrida.Na, jo kaina buvo kaip naujo nedidelio auto.Tikrinosi pries pirkdamas visus galus.Vazineja zmogus, ka pasakysi, netgi i 10ltr benzo telpa.Ekologija vadinasi
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Vartotojas
2018-08-30 11:56
2018-08-29
17:34 rašė:
o kokius geriau rinktis hibridinius? Neseniai susidūriau su problema, kad jeigu sugenda generatorius ar akumuliatorius, tai sako, jog kainuoja daugiau nei pusė auto kainos. ar čia normalu? o tai jeigu taip nutinka elektromobiliui tai jau išvis taisyti nebeverta?
2018-08-30
11:42 maumas rašė:
atsakau-nenormalu.Bet tai niekam neidomu.Tokios masinos perkamos kaip imanoma naujesnes.Kitaip galima tureti nuotykiu "uz brangiai":lol:Pazistu viena turinti jau eile metu Lexus RX hibrida.Na, jo kaina buvo kaip naujo nedidelio auto.Tikrinosi pries pirkdamas visus galus.Vazineja zmogus, ka pasakysi, netgi i 10ltr benzo telpa.Ekologija vadinasi:lol:
tiek čia jau tos ekologijos, juokingoka netgi tai gal visgi reiktų likti prie įprasto dyzelinio varianto, nei tų elektromobilių ar hibridų dairytis
maumas
7658 / 0
2018-08-30 13:09
2018-08-29
17:34 rašė:
o kokius geriau rinktis hibridinius? Neseniai susidūriau su problema, kad jeigu sugenda generatorius ar akumuliatorius, tai sako, jog kainuoja daugiau nei pusė auto kainos. ar čia normalu? o tai jeigu taip nutinka elektromobiliui tai jau išvis taisyti nebeverta?
2018-08-30
11:42 maumas rašė:
atsakau-nenormalu.Bet tai niekam neidomu.Tokios masinos perkamos kaip imanoma naujesnes.Kitaip galima tureti nuotykiu "uz brangiai":lol:Pazistu viena turinti jau eile metu Lexus RX hibrida.Na, jo kaina buvo kaip naujo nedidelio auto.Tikrinosi pries pirkdamas visus galus.Vazineja zmogus, ka pasakysi, netgi i 10ltr benzo telpa.Ekologija vadinasi:lol:
2018-08-30
11:56 rašė:
tiek čia jau tos ekologijos, juokingoka netgi :D tai gal visgi reiktų likti prie įprasto dyzelinio varianto, nei tų elektromobilių ar hibridų dairytis :D
ziurint koks gyvenimo budas.Man kai 35km iki darbo vaziuot ir vazineju vienas visada ir visur-pas mane dyzelis audi a3 8p.Jei mieste tokiam kaip vilnius, tai gal koks mazalitrazis benzas butu gerai.Kiti kitaip gyvena, yra kitokiu poreikiu, kaip pvz mazi vaikai, tai kiti ir prioritetai
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Vartotojas
2018-08-31 09:53
2018-08-30
11:42 maumas rašė:
atsakau-nenormalu.Bet tai niekam neidomu.Tokios masinos perkamos kaip imanoma naujesnes.Kitaip galima tureti nuotykiu "uz brangiai":lol:Pazistu viena turinti jau eile metu Lexus RX hibrida.Na, jo kaina buvo kaip naujo nedidelio auto.Tikrinosi pries pirkdamas visus galus.Vazineja zmogus, ka pasakysi, netgi i 10ltr benzo telpa.Ekologija vadinasi:lol:
2018-08-30
11:56 rašė:
tiek čia jau tos ekologijos, juokingoka netgi :D tai gal visgi reiktų likti prie įprasto dyzelinio varianto, nei tų elektromobilių ar hibridų dairytis :D
2018-08-30
13:09 maumas rašė:
ziurint koks gyvenimo budas.Man kai 35km iki darbo vaziuot ir vazineju vienas visada ir visur-pas mane dyzelis audi a3 8p.Jei mieste tokiam kaip vilnius, tai gal koks mazalitrazis benzas butu gerai.Kiti kitaip gyvena, yra kitokiu poreikiu, kaip pvz mazi vaikai, tai kiti ir prioritetai
Tai taip tai, ir maži vaikai, ir užmiestis, ir iki darbo važiuoti geras galas. dairėmės mažesnio automobilio, galvojom apie ekologiška variantą, bet bijau, kad bus daugiau bėdos nei gėrio.
maumas
7658 / 0
2018-08-31 10:41
2018-08-30
11:56 rašė:
tiek čia jau tos ekologijos, juokingoka netgi :D tai gal visgi reiktų likti prie įprasto dyzelinio varianto, nei tų elektromobilių ar hibridų dairytis :D
2018-08-30
13:09 maumas rašė:
ziurint koks gyvenimo budas.Man kai 35km iki darbo vaziuot ir vazineju vienas visada ir visur-pas mane dyzelis audi a3 8p.Jei mieste tokiam kaip vilnius, tai gal koks mazalitrazis benzas butu gerai.Kiti kitaip gyvena, yra kitokiu poreikiu, kaip pvz mazi vaikai, tai kiti ir prioritetai
2018-08-31
09:53 rašė:
Tai taip tai, ir maži vaikai, ir užmiestis, ir iki darbo važiuoti geras galas. dairėmės mažesnio automobilio, galvojom apie ekologiška variantą, bet bijau, kad bus daugiau bėdos nei gėrio.
jei yra poreikis su vaikiskom sedynem gale, tai jau kaip ir savaime aisku masina turi buti nemaza, nes kitaip vaiku isodinimas gali tapti kasdiene kancia.Autore neparasote konkreciai i ka ziurite, butu galima kazka pasakyt apie plius ir minus.Tik ne sharana
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
electrohead
5 / 0
2018-10-25 14:16
2017-05-10
17:38 rašė:
Ar verta pirkti hibridinį automobilį ar visgi geriau pilnas elektromobilis?
Šiaip reikia gerai paskaičiuoti:
- ar automobilį naudosite tik mieste į darbą ir atgal, ar keliausite ir tolimesnius atstumus;
- kokios tai būtų klasės automobilis;
- ar tai bus naujas ar naudotas automobilis;
- kokios jūsų finansinės galimybės;
Kaip pvz. jei lyginsime tokius kaip Toyota Auris prieš Nissan Leaf (tarkime kokių 2012 metų), tai aš rinkčiausi hibridą Auris, nes jis pigesnis, kuro sąnaudos mieste iki 5 litrų benzino, atrodo geriau, praktiškesnis, galima ir mieste ir užmiestyje važiuoti nesirūpinant dėl baterijos pakrovimo, o Nissan'as keisto dizaino, baterija nelaiko, ypač žiemą, neturi išliekamosios vertės, o kainuoja daug daugiau...
O šiaip tai rinkčiausi Tesla, kol kas tai pažangiausias elektromobilis rinkoje
- ar automobilį naudosite tik mieste į darbą ir atgal, ar keliausite ir tolimesnius atstumus;
- kokios tai būtų klasės automobilis;
- ar tai bus naujas ar naudotas automobilis;
- kokios jūsų finansinės galimybės;
Kaip pvz. jei lyginsime tokius kaip Toyota Auris prieš Nissan Leaf (tarkime kokių 2012 metų), tai aš rinkčiausi hibridą Auris, nes jis pigesnis, kuro sąnaudos mieste iki 5 litrų benzino, atrodo geriau, praktiškesnis, galima ir mieste ir užmiestyje važiuoti nesirūpinant dėl baterijos pakrovimo, o Nissan'as keisto dizaino, baterija nelaiko, ypač žiemą, neturi išliekamosios vertės, o kainuoja daug daugiau...
O šiaip tai rinkčiausi Tesla, kol kas tai pažangiausias elektromobilis rinkoje
ElectroHead
Jūsų žinutė |
|